-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
parkasz
senior tag
Sziasztok!
A Peugeot 1007 mennyire vállalható? Megbízható jószág, vagy tök szívás lenne? Rohangálós autó lenne, be a városba (bp-re). Ismerőstől vennénk át. Köszi a tanácsot.
-
Cseri0058
őstag
[link]
Erről vélemény? -
a8l
aktív tag
válasz runner 125 #151117 üzenetére
Azért azt te sem gondolod komolyan, hogy ha egy gs450h-val rendesen közlekedsz úgy hogy gyorsulgatsz, nyomod neki nem mint egy beteg csiga, akkor az majd 8L-t eszik, meg autópályán rendes tempónál.
Nekem nem volt még gs-em, de több rx is volt 400h meg 450h is, valóban el tud menni 8-9L-rel de nem az a jellemző. 11L körül már elég dinamikusan lehet közlekedni, autópályán meg sokat eszik, egy rx 180-nál már 15L-t eszik, 130-140-nél még 10L. Én a lehetőségek közül amiről itt szó volt a gs450h-t venném. Azért az infiniti nem azonos minőség mint egy lexus, volt pár infinitim is, g37 cabrio meg fx50S, közelében sincs a lexusnak. HA viszont alkatrész kell akkor jöhetnek durva meglepetések, amikor egy pl egy kormánymű milliós nagyságrend (és nem is 1 milliós), meg hasonlók. Alapvetően mégis megbízható emiatt szerethetők a lexusok, a sima szerviz nem drága, csak cserélni ne kelljen semmit. -
fenergie84
addikt
Sziasztok!
Visszakerestem, de nem sok bejegyzést (összesen 3-at) találtam Mercedes Vianora.
Nem ismerem a márkát tapasztalat útján, sőt, távolabbról sem.
Ami érdekelne, hogy az a 2.2 dízel motor milyen, ami ezekben van?
Van-e ismert típushibája, stb?
Automata váltóval szereltet szabad-e venni, vagy csak szigorúan manuálist?Előre is köszönöm a válaszokat!
-
Alvin_ti4200
félisten
Sziasztok!
VW topikban nem kaptam választ, úgyhogy gondoltam, teszek itt is egy próbát Alacsony fenntartású, régi Swiftnél egy (vagy két) fokkal jobb minőségű kisautókat nézegetek 1 millión belül budapesti peremkerült-belváros széle napi retúrokra. A látókörömbe került a VW Fox is, melyekből a legtöbb 54 LE-s 1.2-es benzinmotorral szerelt. Ez a híres/hirhedt HTP motor, ami a Fabia-ban is van/volt akkoriban? Feltételezem, hogy ugyanez a motor került az akkori Polo-kba is.
Köszi!
-
diegho
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #151160 üzenetére
Természetesen az. Ha 1M-ig kell kisautó, akkor Yaris.
-
theuprising
tag
válasz Alvin_ti4200 #151160 üzenetére
+1 a Yarisra.
-
Morris
veterán
válasz Alvin_ti4200 #151160 üzenetére
Igen
-
Raz3raddict
tag
Sziasztok,
Első autó vásárlás előtt állok. Nem szeretnék sokat kiadni, inkább tapasztalat szerzés lenne a cél. Nagyrészt vásárolgatni illetve családlátogatásra lenne használva ( munkába járás egyenlőre kizárva, mert kb 10 perc séta). Ritkább pesti utak, de nagyrészt 100 km-es sugarú körbe lesz használva, autópálya játszhat még. Mindenképpen benzinest szeretnék, 5 ajtósat. Ketten vagyunk a párommal, de jó lenne ha család is beférne, tehát tágas belső tér nem árt, főleg, hogy nem vagyok egy kis darab ember. A max vételi ár 400.000 Ft, de ha lenne kicsit drágábban jó vétel, elgondolkodnék rajta. Márkába bármi jöhet kivétel suzuki.
Eddig ezeket a kocsikat találtam. MI a véleményetek illetve van e más javaslat?
válaszokat előre is köszönöm
ui.: Bocsánat ha valami hülyeséget írtam
-
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz szőröscica #151172 üzenetére
Az 500-ast én is bármikor bevállalnám (mezei fehérben), sajna az még túl drága és ahogy láttam az ADAC friss felmérésében, nem túl megbízható használtan
-
MPowerPH
félisten
Ezek a C5 -ok milyen autok? Megbizhatosag teren meg mindig oroszrulett? Alkatreszarak milyenek?
Ami feltunt, hogy nem latom oket Xenon fenyszoroval, bar nem is nagy a valasztek.Don't Tread On Me
-
diegho
nagyúr
válasz Raz3raddict #151164 üzenetére
Ennyiért amit én néznék:
F Astra
Polo III
Almera
Megane -
#94529552
törölt tag
válasz Raz3raddict #151164 üzenetére
Az a baj, hogy ezek csak messziről látszanak jónak. Ezeket találtam,[link], [link], de sajnos drágábbak, és jól át kell nézetni vétel előtt, hogy rendben legyen, és fontos, hogy ne legyen korrodált. De majd az átírási procedúrára és a vétel után karbantartásra is kell tartalékolni.
BMW001 Nem ismerem, de jól néz ki, és van xenonnal is [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
Wolf117
csendes tag
Sziasztok,
Szeretnék egy használt kocsit venni. 500-800E a határ. Szeretném ha egy kicsit jobban felszerelt lenne, lehetőleg keveset fogyasszon és alacsony legyen a fenntartási költség. Városban használnám de hosszabb utakra is vinném.
Jelenleg egy 89-es Wartburgot nyűzök abból ülnék át az "újba". Volkswagen Bora 1.6, benzin, 2000 utáni kocsit nézegetek. Tudom, hogy nem japán autó és nem is a legolcsóbb fenntartási költség de tetszik a kialakítás és a belső.
Vélemény? Esetleg javaslat alternatívára?Előre is köszi.
-
elistvan
senior tag
Ez a skoda szerintetek megéri ennyiért? Én egy 100-assal drágább merivát néztem ki, De ezt lehet olcsóbb lenne tankolni.
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
diegho
nagyúr
válasz elistvan #151182 üzenetére
Görgess le a Skoda 1.2-ig nem tudom ugyanaz a motor vagy sem 2007-ben volt váltás. Mondjuk nem is értem a Fabia - Meriva viszonyítást. A Fabia sokkal kisebb autó, értsd annyival kisebb, hogy legalább 1 kategóriával.
[ Szerkesztve ]
-
elistvan
senior tag
válasz diegho #151183 üzenetére
Magyarán nem ajánlott. Olvastam anno a cikket, de nem emlékeztem hogy ez a széria is érintett. Köszi.
Tudom, kisebb de a nejemnek valahogy nem tetszik a meriva.
Plusz néha használnánk, azért jó lenne, ha keveset enne a kocsi.[ Szerkesztve ]
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
diegho
nagyúr
válasz elistvan #151184 üzenetére
Nem tudom ez melyik motor, sose néztem ilyen Fabia-t (valahol 2007 körül volt váltás) egyszer ültem benne az anyós ülésen - mert a vezető ülésbe nem fértem be - és ennyi volt a közös történetünk.
Vegyetek Fiesta-t 1.4 TDCi-vel, az baromi keveset eszik, megbízható, olcsón fenntartható teljesen jó kisautó. PSA konszert 1.4 HDI motorja van benne, minden bokorban van hozzá alkatrész, kb minden szerelő ért hozzá, nincs kettőstömegű, se részecskeszűrő, van rajta egy csiga és kész. Van a családban és bár hihetetlen, de 3.5 literrel járnak vele.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz elistvan #151182 üzenetére
Piaci ára lehet reális, de maga az autó nem ér ennyit.
Ez sokkal jobb.: volkswagen_golf_iv_1.6_comfortline_140.000km_gyari_allapotHa néha használod, akkor pont, hogy nem mindegy mennyit eszik
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
8th
addikt
válasz diegho #151185 üzenetére
Meg egy hulladék siemens befecskendező rendszer ami ha megkotlik simán annyiba van a cseréje mint amennyibe az autó kerül. A legszebb az egészben, hogy nem felújítható. Nincs rá gyári javítási technológia. Ha tönkremegy mehet a kukába és jöhet a gyári új alkatész az autó piaci árának megfelelő összegért.
-
diegho
nagyúr
Ez mennyire jellemző a típusra? Mert a szerviz tulaj ismerős nem említette típushibának, pedig ő mindent el szokott mondani és mivel nem nála csináltatom, ezért nem is érdeke, hogy átverjen.
Most nézem 175k a nagynyomású szivattyú, az nem annyira horror, ha valaki sokat megy vele. Én Fusion 1.4 TDCi-ben gondolkodom, de nekem 30k km lesz az éves futásom és ha csak 2 litert spórolok egy benzineshez képest, akkor is 200k felett vagyok évente, ha 4 év alatt bejön egy turbo és egy magasnyomású, akkor is spóroltam a dolgon.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz diegho #151190 üzenetére
Egy jó barátom szaladt bele ebbe a céges mk6 Fiesta Van-jával. Körbetelefonálta Magyarország összes valamire való dízeles szakműhelyét mindenhol ugyanazt mondták. Nem felújítható, csak csere játszik. Végül pár ezer forint híján négy kilóért állították talpra a kocsit ami akkor érhetett nagyjából 550ezret. Nem volt természetes a mosolya. Azonnal eladta amint készen lett. 175k nem horror? Dehogynem és a befecskendező rendszer nem csak egy szivattyúból áll. Le kell bontani az egészet tanktól az égéstérig és cserélni majdnem mindent. Kevés dolgot lehet megtartani és felújíttatni belőle. Én bottal sem piszkálnék meg olyan dízel autót amibe a Siemens szállította a komplett befecskendező rendszert. Ford Fusion-t ingázni? Nem elég, hogy nehéz még baromi magas is aminek köszönhetően az a doboz forma kb. egy telefonfülke légellenállásával bír.
Ha ennyire számít az üzemeltetési költség (számolgatod itt mennyit spórolsz vele) akkor pláne felejtsd el ezt a motort. Lehet, hogy boldog leszel vele és soha nem lesz semmi baja amíg nálad van de ha mégis akkor nagyjából két választásod van. Vagy fogcsikorgatva ráköltöd a kocsi árát még egyszer vagy eladod az autót bontásba egy százasért. Rohadt nagy bukó így is úgy is. Ne csak a fogyasztást nézd olyan autót keress amihez megfizethető az alkatrész és felújítható benne minden, vagy legalább részegységenként cserélhető legyen és ne kompletten mint ennél. A fogyasztáson való rugózást sem értem. Azonos méretű bódéban az összes modern dízel hasonló fogyasztást produkál nagyjából fél-egy literen belüli eltéréssel. Ha meg ennyire baszod a fillért akkor ahogy korábban is írtam vegyél munkába járósnak egy 3L-t hat kilóért és kész. Két és fél év alatt visszahozza az árát és ha majd valamikor eladod jobban is szállsz ki belőle.
Én tudod mit csinálnék? Vennék olcsón egy szög egyszerű japó benzines kisautót (pl. 1.3 Yaris) és gyártatnék a váltójába egy rohadt hosszú ötödiket, hogy 110-nél ne forogjon csak kétezret. Nem vicc. Nem kerülne többe ez egész történet mint egy mezei turbó felújítás és dízeles nyűgöktől mentesen lazán hozná egy modern dízel országúti fogyasztását.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Nem fogok Lupo-t venni az biztos, ezt már mondtam. A Yaris szintén nem jó, mert nem kell két autó, amit megspórolnék üzemanyagon, azt a biztosításon, casco-n és súlyadón már ki is dobtam és akkor még nem vettem rá gumit és apróságokat. Semmi értelme 2 autót tartanom amiatt, hogy az egyiket havonta egyszer vegyem elő, volt már egy 2.0 D4 Avensisem második autónak tartva, majdnem 2000km-t mentem vele évente, semmi értelme nem volt.
Amiben rációt látok az a Yaris Verso 1.4 D4D, vagy E12 Corolla 1.4 D4D, bár ezek szerintem benzinnel is jók lennének.
-
#94529552
törölt tag
válasz diegho #151183 üzenetére
Még szerencse, hogy jó sok ilyen Fabia, Polo, stb., motor nem tudja, hogy neki tönkre kellene menni. Egy vezérlés csere ha csörög, ami nem is drága. De fogyasztásban bőven visszahozta több ismerősnél is. De ugyanez érvényes a TSI-kre is, mert láttam már amik 5-600k-t is futottak már. Ezekről focvist kérdezd.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Es ezekkel az S60 D5 -okkel esetleg van tapasztalat? Tetszik maga az auto, kiveve a kozepso reszen levo ronda single legbeomlot.
Automataja milyen?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
runner 125
nagyúr
válasz MPowerPH #151196 üzenetére
Nekem az elődje van, de ugyanez a véleményem ennek a belsejéről, mint neked. Egyszerűen nem értem h annyi szép, visszafogott, ízléses Volvo belső után h a faxba engedhették ezt gyártsába. Az a 2 középső légbeömlő / kijelző rész valami botrányosan gáz. Próbáltam több szemszögből megközeltíteni a koncepciót, de nem tudtam megemészteni.
Komolyan elgondolkodtam rajta, h erre váltok (mármint ennek a faceliftjére, de a belső ugyanaz ott is). Mondjuk egy 2.5 T5, vagy akár a legerősebb D5-re AWD-val, de egyszerűen képtelen vagyok azt a belsőt nézni. Úgyhogy le is húztam.Maga a konstrukció egyébként remek, nincsenek különösebb gondok, a lényeg h ha dieselt szeretnél, mindenképpen a 2400 ccm-es diesellel vedd. 15-16 éves fejleszetés, még most is gyártásban van az alap blokk, az egyik legjobb (5 hengeres) dieselmotor a piacon.
Ezekben már min. 6 sebességes Geartronic van, 60k km-enként olajcsere és nagy gondja nem lesz.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#94529552
törölt tag
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #151198 üzenetére
képen tényleg nem mutat jól, de élőben szerintem nem rossz. legalábbis így egy év élőben nézegetés után már teljes meggyőződéssel mondhatom, hogy kiadja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobilinternet
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- BestBuy topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- PlayStation 5
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gyúrósok ide!
- Idén elmarad a BlizzCon
- További aktív témák...