-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
válasz LuckyL #151699 üzenetére
A magyarországi forgalombahelyezésűnél talán, de erről sem vagyok meggyőződve. Egyébként ebben az említett kategóriában kb 10 -ből 9 import.
(#151700) joamilestoné: Elég rég követem a fórumot
(#151702) diegho: Én már sokat lekértem, a hazaiaknál egyértelműen jobb a helyzet, ezt nem vitatom. Csak arra próbáltam utalni, hogy az ottani adatok sem jelentenek 100% garanciát. És persze sokkal kevesebb a piacon a követhető előéletű, mint a másik csoport.[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
Mi volt 2001-ben törésteszt ügyileg? Mert valami rémlik, hogy aki biztonságos autót akar, az 2001 utáni autót vegyen. Nem emlékszem. Ti hallottatok anno valamit?
-
diegho
nagyúr
válasz ReSeTer #151703 üzenetére
Semmi nem történt 2001-ben. 97-ben jött létre az Euro NCAP, ami elkezdte törni az autókat a nagyközönség részére és a gyártók elkezdtek a biztonságban is egymásra licitálni. Jellemzően a 97 után tervezett normálisabb autók lényegesen jobban törnek, mint a korábbiak. Aki azt mondja, hogy 2001 utánit kell venni 100%-ig mond igazat, 2001 után is voltak gyengébb szereplők. 2001 nem tudom miért ragadt meg bárkiben is, talán azért, mert 2001-ben az új Laguna lett először 5 csillagos? De pl egy 98-as G Astra is már 4 csillagos volt.
-
Acheron
őstag
válasz szőröscica #151691 üzenetére
Jobban utánanéztem, valóban, ezek már N53 motorok. Ha jól látom, az injektorok cirka 20 - 25 között vannak darabja, és 100k kilométerenként kell cserélni, a nagynyomásúhoz hasonlóan (ennek az áráról egyelőre nem találtam pontos infót, még utánanézek) A többi nyűgre majd rákérdezek a topikjában - de nem most, mert családostól megyünk megnézni a döntőt
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Acheron #151692 üzenetére
"Szomorú ez, hogy akármelyik modern benzines motor elkezd érdekelni, valami negatívum mindig előjön..."
Mivel minden új/modern motor GDI így nemcsak mindig valami de jellemzően ugyanazok a negatívumokt előjönnek.
Hamár szóba került: Van olyan GDI motor ahol szelepek nem kokszosodnak? (Most az mindegy, hogy 50.000km után lesz kokszos vagy 150.000km.)
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
lacos001
senior tag
Hi
Koreai autókról vélemény? Még mindig zajlik az "új" autó keresése...
Érdemes velük foglalkozni vagy felejtős?....
Még mindig meg van a csicsa autó! Senkinek sem kell itt a németeknél..
kösz
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz tboy93 #151714 üzenetére
több helyről hallottam én is, h állítólag a törvény szerint tilos jelezni.
Amit magam részéről nem értek. Hiszen papiron a trafik azért vannak, hogy csökkenjen a sebesség. egy villantástól pedig csökken a sebesség.
lacos001:sikerült kiválasztanod egy olyan sorentot, ahol a kinti eladó már a hirdetésben jelzi, h oda is importálták, és semmilyen garit nem vállal rá, és csak újraexport.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
forceberg
veterán
válasz bajnokpityu #151715 üzenetére
"papiron a trafik azért vannak, hogy csökkenjen a sebesség"
Akkor indokolt helyeken alkalmaznák őkethttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
wwhy
veterán
Egy kis segítséget kérek autóvásárlás ügyében. Jelenleg egy 2006-os C Corsa (12XEP) fut alattam, de a köv. 2 évben lesznek hosszabb utaim (800-900km), éves szinten kb. 15-20e km. Nem autópálya, abból sajnos csak ~100km van a 900km-ből, inkább országút, faluk közötti tötymörgés. Amibe szeretnék átülni, az egy Volvo C30, mivel (még) nincs se gyerek, se kutya, se macska, csak egy bringa, amit alkalomadtán szétkapva viszek/vinnék magammal.
Keret: 1,8-2M HUF, kettőbe szeretném ha a kötelező első cserék beleférnének.
Nagy autóra (Volvo V40 stb.) nincs szükségem, mert igaz, hogy bringát stb. szállítani nagyon jó, de a legtöbb alkalommal 2 bőrönd + pár doboz, esetleg ugyanez +1 fővel a rakomány.
Ezen kívül városban nem igazán használom az autót, persze néha bevásárlás, de ahová lehet, bringával megyek.
Nem a prémium feeling a legfontosabb, hanem a kényelmes, de ugyanakkor (szükség esetén) dinamikus haladás.
Ezek figyelembe vételével javasoljatok valami célgépet, ami nem több, min 5-6 éves (tudom, állapot, de én nem veszek meg 2xx e km-es tizenéves autót). , klímás, ne adj Isten van benne kanyarfényszóró - ez a vágyaim netovábbja )ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
lacos001
senior tag
válasz bajnokpityu #151715 üzenetére
A két koreai autó modellre értettem, hogy érdemes e megtekinteni párat, vagy sem......
nem a linkeltekre.
Gondolod szemezek a csicsa hondával aztán rácuppanok holmi putri állapotú autókra?....omg....
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
Sziasztok!
Egy kis tanácsadásra lenne szükségem.
Az öreg szeretne venni az elkövetkezendő 1-2 hónapban egy másik használt autót.
Akár itthon venni, akár németből és azt honosítanánk.
A keret rá 1,2-1,5M.Dízelt szeretne. Klímásat illetve ülésfűtésest. Ezek kitételek, ebből nem enged.
A vezetési stílusa sajnos nem kettőstömegűt kímélő. Alacsony fordulaton szokta használni az autót.
Amiket néztünk/tetszettek az az Audi A4 B5 1.9TDI 90 de inkább 110 lovas (tudom, AFN motorkód, itt már van kettőstömegű illetve VGT turbó van.) Gondolkoztunk, hogy akkor 90 lovasat (1Z, AHU) és azt meghúzatni, de akkor ott megint kérdéses, hogy elkezd-e csúszni a kuplung.
Másik amikkel szemeztünk azok az E46-os touring BMW-k.
Ezzel a márkával nincs annyi tapasztalat még a családban. Ezekre azért gondoltunk, mert egy 320-as is 150 ló, viszont hátsó kereken hajt, így itt is van egy félelem, mert azokkal sem volt még semmi ismerete az öregnek. Jó időben még hagyján, de tart attól, hogy télen, hóban problémát jelenthet.
A bömösben gondolom ugyanúgy van kettőstömegű, de a turbóról nem tudok mondjuk semmit, illetve az itt jellemző hibákról, felmerülő költségekről, úgy ahogy mondjuk a legtöbb Audi érett a légtömegmérő cserére. Illetve, ha nem volt hajtva akkor turbó lekormolódása.Audinál kihagytam az egyerűség kedvéért a B6-ot, mert azok PD-sek és tőlük irtózik picit az öreg.
Lehet kicsit zavaros voltamMinden jellegű kritikát szívesen fogadok, BMW-ről pedig akár hosszabb szösszenetet is olvasnék.
-
freaghill
őstag
válasz molnarpeter #151726 üzenetére
Hmm, erre nem is gondoltunk igazából. Talán azért mert ott is a fél világot kéne rákölteni, ha bármi gond lenne vele.
-
8th
addikt
válasz freaghill #151725 üzenetére
Egy chiptuningtól még nem fog elcsúszni a gyári kuplung feltéve ha azt érted meghúzatás alatt. Úgy kell megíratni a programot, hogy 2500rpm alatt ne nyúljanak bele így nem akkora probléma ha a fater alacsony fordulaton terheli a motort. Audi A4 B5 nem rossz autó de a legfiatalabb dízel is már 17éves belőlük ami nem kevés. Az első generációs Skoda Octaviába még a gyártás legvégén (2010/03) is szerelték az adagolós motorokat vagyis ha a fater lemond a prémium életérzésről akkor akár tíz évvel fiatalabb autót is vehetne ugyanazzal a motorral. Klíma + ülésfűtés kombó rengeteg Octaviában benne van. Ha ragaszkodtok az adagolós technikához sajnos nem sok választástok marad. Esetleg Golf 4, Bora, Leon vagy Toledo ugyanezekkel a motorokkal. BMW-t passzolom nem ismerem őket annyira, hogy véleményt mondjak róluk.
mod: ha nem ragaszkodik a fiatalabb autókhoz vetess vele egy A6 C4 2.5 TDI-t. Az nem rohad még ma sem olcsón fenntartható jól fogyaszt nagy masszív kényelmes. Imádni fogja. Az öthengeres dízel ráadásul egészen jól szól.
[ Szerkesztve ]
-
Termi16
őstag
válasz sheep #151614 üzenetére
Na hát megvolt az első pályás tapasztalat.
Igaz, hogy párom vezetett, de eléggé egyértelmű volt a téma.
Szüleihez mentünk Kányásra, Hatvanig pálya, onnan meg a 21-es.
Oda-vissza 230km.A fogyasztás 8,8-ra jött ki, ebben volt nyugis 120-as közlekedés is meg némi 170 is, de jellemzően egy köztes sebesség.
Klima végig ment persze.A kocsit az utóbbi két évben csak városban használták, szóval eléggé el van lustulva, plussz 178 000km van benne, 180-nál esedékes a gyertyák cseréje is.
De még ehhez képest is nagyon lomhán ment szegény.
100 fölött bárminemű gyorsitás csak parkettán lehetséges (ha nem váltasz vissza persze), 125-nél a legkisebb emelkedőn vége, vissza 4-be mondjuk.
Szóval félelmetes mennyire nem megy.Cserébe legalább viszonylag csendes. A motor alapból nagyon halk, kb semmi nem hallatszik be belőle, 130 fölött egy kis zörej, de teljesen jó. Szélzaj 100-nál van egy lehelletnyi, 120-130-nál közepes, de még bőven tolerálható, nomrál hangerőn lehet beszélgetni bent.
170-nél sem bántó a motor, a szélzaj akkor már körbeölel, de ez sem veszélyes, Gombóc Swiftnél 130-nál van ilyesmi vagy rosszabb
A Lineához hasonlitva a motor halkabb jóval, a szélzaj pedig egységesebb, szintén kisebb.
Összességében remélem, hogy valamennyit javul majd a gyorsulása, mert igy eléggé gáz volt. Az 1.4T 120 lóval minden helyzetben sokkal gyorsabb, agilisebb ennél (persze ott van nagyobb nyomaték és minusz 200kg).
Szerencsére nem pályázásra vettük, városba\telekre viszont pöpec. Elmentünk vele a telekre, és az viszont maga volt a megváltás. Ahol a Lineával 2-3 kmph-val mentünk és mindenhol fostunk, hogy leér, meg hogy kiesünk az ablakon, úgy imbolygott, addig ezzel ott 15-20-szal lazán végigmentünk mindenféle probléma nélkül.
Szóval amire kell, arra jó lesz.Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz focvis #151733 üzenetére
Nissan Qashqai 2.0 benzin, 2008-as, 4wd Acenta.
De még megvan a Linea is, hirtelen sokkal agresszivabban vezetem , mert ez legalább meghálálja
Szerk.:
Sportage-k idősebbek voltak és 80%-uk külföldről behozott, Mazda CX-7 nagyon lutri volt mind, ilyen-olyan olajfojásokkal, úgyhogy végül az unalmas de biztos megoldás lett.[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz SzlobiG #151735 üzenetére
Az összkerék szempont volt a telek miatt (ahova rövidesen kiköltözünk), a fogyasztás meg olyan, amilyen, napi 40km-nél annyira nem fog földhöz verni
Tényleg félelmetes mennyire másképpen kell vezetni, mint a turbós Lineát, dehát valamit valamiért.
[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
martillo
tag
Sziasztok,
Meg iden szeretnenk egy masodik, fitkarozos autot a csaladba es a tipus szukiteshez erdekelene a velemenyetek.
Az alabbi parametereknek kellene megfelelnie:
Fontos: klima, szervo, kis meret
Tovabba jo lenne, ha nem, vagy minimalisan rozsdalna es minel kevesebbet fogyasszon benzineskent es olcso, konnyen beszerezheto alkatresz kelljen hozza.
Nem szamit, hogy hany kilometer van benne, hogy mennyi idos, esetleg hasznalati serulesek lathatok, parkolasbol.Napi hasznalatra kell, masodik autonak BP-en belulre, igy nem baj, ha utik verik csak birja, legyen robosztus.
Fel millional tobbet nem szeretnenk kolteni ra.Szerintetek van olyan metszet, amiben talalok vmit???
Ha igen, akkor javasoljatok valami nyustolhetot a fenti igenyekhez.Koszonom,
M -
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Sharan-on kivül még mit érdemes megnézni, ha egy 6-7 személyes családi autó érdekel?
Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
xtevo
őstag
Sziasztok!
Most állunk autóvásárlás előtt, jelenleg 2 fős a család, de ez később változni fog +2 fővel gyarapszunk remélhetőleg. Ehhez keresnénk már "családi" autót.
Igényeink:
klíma (lehetőleg digit, kétoldali)
elektromos ablak, légzsák, centrálzár, riasztó?, esetleg immobiliser
tempomat
nagy(obb) csomagtér, de lehetőleg kombi autót nem szeretnénk
nagyon extra az ülésfűtés és a tolatóradar de ez nem feltételÉn diesel párti vagyok, feleségem benzin. De győzzétek meg, hogy jobb a diesel vagy engem, hogy nem...
Használat: főleg külvárosi, vidéki, vagy hosszabb utak 150 km+
Összeg: akár 1,5-1,7M FtAmiket nézegettünk VW Jetta, Octavia 1(2), VW Passat (IV), de nincs előttünk még pontosan, hogy mit akarunk, ezért is szeretnénk segítséget kérni Tőletek!
-
diegho
nagyúr
válasz xtevo #151748 üzenetére
A Jetta nem túl tágas autó. Ha családalapítás lesz, akkor fontoljatok meg egy olyan autót, amiben nem a padlón ültök. Baromi jó dolog a gyerekeket betenni az autóba és nem pedig letenni az autóba, ugyanez a beülni és a leülni, a kiszállni és felállni az autóból. Ráadásul ha lesz netán 2 babakocsi és még mellé pár cucc, akkor egy 4 ajtóssal elég hamar akadályokba lehet ütközni. Nem véletlenül kedvelik a családosok az egyterű autókat, nézzetek meg párat. Pl Corolla Verso-t, C-Maxot, Golf Plus-t stb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Politika
- E-roller topik
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ülésezik a hardveregylet
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Linux programok topic - (Milyen program, ami..? Linux verzio)
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...