-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
2005-06 ford focus 1.6, vagy 2002-2004 ford mondeo 1.8, esetleg 2000-2004 volvo s40-et (1.8) érdemes venni?
1 milla környékén gondolkozom. Számítana a fogyasztás, és hogy mennyire biztosak műszakilag.
Köszönöm.
-
ReSeTer
senior tag
Én is rengeteg ilyet látok. Azokat az autókat a neve miatt veszik. Sőt, én azt figyeltem meg, hogy olyanok is dízelt vesznek akik évi kb 8k km-t mennek vele.
Amúgy az előző kérdésemmel kapcsolatban még azt is megkérdezném, hogy melyik autó mennyire zajos belülről?
-
ReSeTer
senior tag
Ne haragudjatok, lehet nem ide vág teljesen, de mi ez a vinnyogó hang gázadáskor? Ezt a hangot már többféle motorban hallottam, de nem mindegyikben hallható. A turbót és a kompresszort kizártam, mert abban a motorban nincs ilyen.
http://www.youtube.com/watch?v=6L58fEgnXVc -
ReSeTer
senior tag
Helló!
Egy 2000-2003 volvo s60 2.4(szívó) és egy mondeo mk3 1.8(szívó) mennyit fogyaszt átlagban? Sokat segítenétek egy reális adattal Köszi! -
ReSeTer
senior tag
Helló!
2001-2004 közötti Audi a4 1.6-os motorral érdemes venni? Nem igazán vagyok hajtós, országútra kellene inkább. Fogyasztás a német oldal szerint 7.5-8.5. Reális?
Ja és 1.4 milláért kamut kapok?[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Teljesen elvagyok keseredve. Szeretnék venni egy sedant benzinmotorral max. 10 évest, de olyat, ami azért normálisan megy országúton, és 8 literrel megelégszik vegyesben és nem konzervdoboz, ja és erre van kb. másfél milla. A gond az, hogy nem találok! Csak olyat, amiben már van 200k+ km.
Dízel nem kell, mert eleve utálom, másrészt meg nem megyek minden nap vele, évi 6k-t megyek maximum.
Mitévő legyek? Régen volt választék. Úgy érzem, hogy nem fejlesztik a benzinmotorokat, inkább eldobják, ezek a turbós vackok meg semmit se érnek 1200 köbcentivel, kb elromlik benne a turbó és vége a gazdaságosságnak. -
ReSeTer
senior tag
Egyszer valahol olvastam, hogy valami nagy ember azt mondta, hogy elképzelhetetlen, hogy az autófejlesztések olyan irányba mennének, mint ami a régi filmekben volt mutatva a jövőről:
http://static1.origos.hu/i/1003/20100324elektromo1.jpgEgyre kisebb motorok - pipa
Direkt doboz/kicsi kasznik alkalmazása (vw up stb..) - pipa
Elektromosság - pipa
MŰANYAG? http://www.vezess.hu/hirek/olcso_lesz_karbonszal/39807/ - pipae hiányzik a régi klasszikus nagy böszme motoros korszak....
-
ReSeTer
senior tag
Én meg úgy vagyok vele, hogy aki alig használja az autót, az ne vegyen dízelt, mert nem arra való.
Egyrészt, amennyivel drágább az autó a dízel motor miatt, meg majd a szerviz költségek miatt, nem fogja egyhamar visszahozni az árát "hétvégi" autóként.
Fogyasztásról meg megint annyit, hogy nem lesz sokat használva az autó, most komolyan azon a kevés pénzen akarsz spórolni?
És utoljára: dízel rákot okoz.
Dízel traktorba való szántani.Ez az én véleményem.
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Na helló!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy használtan 2milkáig 2 üléses 4-nél több hengeres coupe-t hol találok? Van egyáltalán ilyen árban? Természetesen ne 8 hengeres 12312423423cm3 legyen, hanem olyan ízlésesen. Lehet 5 hengeres is.
Elég hülye kérdés tudom, de hátha. Audi TT nem kell. És kb 200 ló körül legyen max.Összefoglalva élményautót szeretnék, ami nem 4 hengeres, és nem egy vadállat.
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Tehát akkor jól sejtettem, hogy nincs olyan autó ami ezeknek a kritériumoknak megfelelne.
Ami jó lenne még, az a hyundai tiburon, csak itthon nem kapható.Nem véletlen írtam, hogy 4 hengernél több, mert a 4 henger pörgésétől a falra mászok, a wankel-től meg egyenesen fejbe lövöm magam. Eleve zsákutca, másik pedig, hogy úgy szól mint egy varrógép.
4 hengertől felfele minden motornak karakteres hangja van, bár lehet csak azért, mert erre-fele nem sok jár
A futásteljesítményről annyit, hogy mivel élmény/hétvégi autónak kellene, ezért kb 10.000 lenne tényleg.Abban még segíthettek, hogy egy 7L-es fogyasztás költségeit átlagos magyar futásteljesítményhez mérve, én évi 10k-val, hány L-es fogyasztásnak felel meg? Tehát ami még beleférne ennyi futásteljesítménnyel, egy átlagember futásteljesítményéhez mérve annak 7l-es fogyasztásával. 10 liter?
Remélem érthető mire akarok kilyukadni
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Most viccen kívül tényleg ígéretesnek tűnik Nincs is olyan sufni tuning érzete se. Mondjuk 4 üléses, de még mindig ez áll a legközelebb az elképzelésemhez.
Bár még mindig nem értem, miért nincs autó a világon ezekhez az igényekhez mérve. Ami van az vagy drága (porsche-től felfele), vagy bűnronda, és nem kapható erre -
ReSeTer
senior tag
A fogyasztási költséges dolgot felejtsétek el, mert kiszámoltam unalmamban...
Annyi kérdésem azért még lenne, hogy egy átlag magyar autós évente hány km-t autózik?
Függetlenül munkába járós az ember, vagy egyéb célokra használja.
évi 15k?[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Helló! Nem igazán idetartozik, de valamelyest mégis. Milyen autós kamerát tudtok ajánlani, tudjátok amivel fellehet venni ha egy hülye szemétkedik koccanás esetén. Lehetőleg minél olcsóbb legyen. Kb 30k, ha létezik ennyiért.
Köszönöm! -
ReSeTer
senior tag
Na érdekes kérdésem van felétek
Tudtok olyan matrica szövegeket, amit az autó hátsórészére lehet ragasztani, és a követési távolság be nem tartása ellen van?
Pl: Ne mássz rám te köcsög bla bla, vagy valami hasonló. Olyan mint a klasszikus: Ez öreg autó, de legalább ki van fizetve.
-
ReSeTer
senior tag
Az a baj, hogy négykerekű tejfölös dobozt (régi swift) vezetek, ha belém jön valaki hátulról, akkor szerintem nézhetek másik autó után, annyit meg nem fog fizetni a biztosító, hogy bírjak is venni ilyen állapotút. És nem szoktam tötymörögni, szinte mindig a tábla szerinti maximális sebességgel megyek, gyorsabban már rég életveszély ez az autó. Matrica kell Nem azért mert akkor befogják tartani, de azért kíváncsi vagyok milyenek vannak.
Hú, találtam egyet: "Ha ezt eltudod olvasni, az már régen rossz!"
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
2002 körüli volvo 2.4-es motor mennyire megbízható? Természetesen a 140LE-s.
-
ReSeTer
senior tag
Gyerekek gond van Beragadt a swiftünk kéziféke. Pontosabban maga a kar mozog, de nagyon kis úton. Tehát kb 3-4 kattanás, de akkor már nagyon szorul. Mit tehetek? Jó lenne legalább bevinni az udvarból valahova, ahol talán alá tudunk nézni. Vagy bentről kellene javítani?
-
ReSeTer
senior tag
Zuhog az eső, és nincs beton az autó alatt Gondolkoztam azon is, hogy a hátsó kerekeket leveszem, és hátha ott lehet valamit csinálni, mert nem tudni, hogy hol akadt meg.
Azt még elmondanám, hogy nem rozsda miatt van, mert kb 1 órát ha állt az autó, előtte ment.
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
1.0-ás, és tolatni kellene ahhoz, hogy betudjak állni a garázsba, de nem fogom szétégetni a kuplungot. Egyelőre várok, hátha eláll, vagy legalább csillapodik az eső.
-
ReSeTer
senior tag
Na faterral nekiálltunk, jobb hátsó fog egyedül, bowden mozog karmozgatásra, bár első 2 kattanás után megfeszül. Fater szerint fékpofa szorult meg, ütögeti kalapáccsal a dobot, de nem sikerül kimozgatni, a dobházat se tudjuk levenni.
Mi a teendő?
-
ReSeTer
senior tag
Hát én nem tudom, hogy milyen igényeitek vannak, de kiszámoltam a súly/LE arányt és a volvo s80 nekem sportautó lenne 140 lovas motorral egy 1l-es swift után....
Ja várjá, lehet félreszámoltam....
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
De-de jó az, 1 tonnára számoltam mindkettőt, és swiftre 62.5 le jött ki, volvóra 93,5. Az + 31 lovacska. És akkor nyomatékról nem is beszéltünk
Amúgy meg ha ilyen nagy köbcentinél ilyen kevés a lóerő, akkor az megbízható motor, nem? Mert nincs szétterhelve. Nagyon kíváncsi vagyok, mennyit fognak bírni átlagosan a mostani 1.2 tsi-k.
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Tessék?
-
ReSeTer
senior tag
s40-ről én csak rosszat hallottam. Volvo s60-tól kezdődik.
Amúgy ajánlgatjátok a 2.5t motorral... De a lóerő miatt rettenet drága a fenntartása nem?
[ Szerkesztve ]
-
-
ReSeTer
senior tag
Most tünt fel, hogy fater autóján lévő gumikon nem találok dot számot, sőt 3 jegyű számot se.
Most akkor 14 évnél idősebb? Az meredek. Ez már a veszélyes kategória?Amúgy a fordulatszám huszároknak:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/05/15/a_nyomatek_ol_nem_a_fordulat/
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Mit gondoltok? [link]
-
ReSeTer
senior tag
Ezért kell betartani a tábla sebességet, és nincs ilyen gond.
-
ReSeTer
senior tag
válasz zoo8800 #45419 üzenetére
Hát de most nincs igazam? Ha tartjátok a megengedettet, akkor nem kell azon idegeskedni, hogy hú, most vajon az óra csalás benne van-e még, vagy már átlépte. Ha most mész 10km/h-val gyorsabban, azzal aztán sokat nyersz. 5 percet. Persze hosszútávon lehet nyerni vele, de nem országúton meg városban. Autópályán nyugodtan lehet nyomni azt a ~ +10-et.
Nehogy belekössetek a 10-be, tudom, hogy nem annyi minden sebességnél.
Csak nem értem, miért éri az meg az embereknek, hogy menjenek 90 helyett 100-al, és ha elmegy egy trafi mellett, akkor idegesítse magát. Többet kockáztat, mint amennyit nyer.Nem kell ide kresz módosítás se a sebességekhez, mert ha 100-al lehetne menni országúton, akkor mennétek 110-el. Akinek nem inge....
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Engem az zavar, amikor jön egy láthatóan gazdag személy, és beül az Audi a6, 5-s BMW vagy egyéb Felső kategóriás autóba, és amikor elindítja, megszólal egy traktormotor. Na akkor röhögni támad kedvem. Mondom is magamban, hogy "na mi az öcsi, fenntartani már nincs lóvé egy normális motort, vagy csak igénytelenek vagyunk?"
Hát de most komolyan. Prémium autóba prémium benzin motor való, nem pedig egy ekehúzó. Tehát 6 henger minimum. Aki az üzemanyagon akar spórolni az vegyen swiftet 50 ccm-es dízelmotorral. (tudom, nincs ilyen).
Ezek az életbevágó gondok[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
3.0 tdi-ben ültem. Kattogós v6-os hang, de amikorra megjönne a hangja, már el kell váltani, és attól még traktor. Jó-jó, nyomatékos meg megy is viszonylag, de ha összehasonlítjuk egy kulturált járású v6-tal, amin turbó van, életbe nem akartok visszamenni a dízelhez. És a prémium érzést nem szántómotor adja.
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
-
ReSeTer
senior tag
Igen, de a külvilág igen. És nem tudom mit jelent számotokra a prémium szó, de nálam azt, hogy amellett, hogy engem kényeztet, a KÜLSŐSÉGEKRE is ad. Ebbe beletartozik, hogy ne egy 250-el száguldó zetor hangja párosuljon az autómhoz.
Munez: Mi a bajod az Alfákkal? Legalább van stílusuk a sok unalmas Ford meg Opel között. Persze ameddig szét nem hull darabokra.
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Német így gondolja. Másik 10 meg nem. De szerencsére még mindig a vevő dönt. Az a baj, hogy nincs annyi tartás se az emberekben, hogy maguk döntsék el, hogy mi a jó. Erre számtalan példát tudnék mondani nem feltétlen az autókkal kapcsolatban. Pl, Budapest éjjel nappal. Múltkor, megkérdeztem pár lányismerősömet, hogy miért nézik. A válaszok különböztek, viszont egy részük mindig egyezett: "ja és mert a többiek is nézik".
A német azt mondja, hogy a dízel van olyan jó, mint a benzin. A vásárló meg elhiszi, mert mégis csak a bmw/audi/merci mondja, és azok értenek hozzá. Lényegtelen, hogy mivel, de rábeszéli. És így terjed a hülyeség.Egy kérdés: Ha olyan gazdag lennél, amikor már egyáltalán nem számít, ha 100 litert eszik az autó, melyik motort választanád? Nem hiszem el, hogy egy soros 6 hengeres BMW védjegy motor helyett 35d-t vennél. És itt a lényeg, hogy prémiumba beletartozik, hogy "nekem ne parancsoljon senki". És aki kiad 20 milliót egy autóra, ne másra hallgasson már.
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
-
ReSeTer
senior tag
-
ReSeTer
senior tag
Nemsokkal lentebb belinkeltem egy videót. Megjátszottam azt, hogy apámat folyosón megállítottam, és elindítottam a videót. Kérdeztem tőle: Mi ez? Személyautó/Furgon/Busz/Hajó/ stb
Hát nem személyautót mondott. És ez a lényeg, hogy 20 milkáért, ne furgon hangú autót adjanak.giigz: Írtam fentebb: ültem, pont 3.0-esben. Összehasonlítva egy benzinessel, nem akarnék többet hallani a dízelről. És ki adna ki úgy 20 milliót, hogy benne van a tudatában: Van simább és kulturáltabb járású motor? Miért legyen nekem rosszabb?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- LEGO klub
- Facebook és Messenger
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Autós topik
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- További aktív témák...