- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Gran Turismo
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- EAFC 24
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Alkoholista nevelde
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- eFootball
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
HI!
aaaa, bocsanat, csak aszittem normalis a kollega, de szinte egy hatakmas szenmellenzohoz van szerencsenk:- (((
errol jut eszembe az egyik totoyas akinek a dizelerol megemlekeztem: 1 evvel az ominizus balhe utan kozolte, hogy a totoya az totoya neki erre az otora meg soha egy fiker se kelet koteni, aszem jo parhuzam...udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
BigBlackDog
veterán
VWAG 1.9 TDI-ket szokták magasztalni a régebbiek közül, esélyes, hogy olyan motorral szerelt Golfokat, Bora´-kat, Vento´-kat, Polokat, esetleg Passatokat nézegetnék VW-ből, vagy ugyanezzel a motorral szerelt Seatok, Skodák is szóba jöhetnének nálam első körben. De ezt ne vedd készpénznek, majd a többiek megszakértik.
Update: Ja, és ne olyan példányt válassz, ami megjárta a Föld-Hold távot kétszer!
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Rozsda lesz a legnagyobb baj szvsz. Seat/Skoda/VW/Audi 1.9 SDI/TDI. Sorrendben amelyik opció esélyesebb, hogy használható lesz ennyiért. Régebbiek rohadnak, akár emelném is a keretet kicsit, hogy újabb beleférjen, ami galvanizált karosszéria (utána már csak a tipikus helyeken kell figyelni, amennyiben nem volt törve). Leon, Toledo, Ibiza, Octavia, Polo, Golf, A3 jutnak eszembe, ennyiért mondjuk a szép belteret elengedve.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Hiába van szerelő ismi ő max csak kiszedni tudja az injektorokat és a magasnyomású szivattyút, utána el kell küldeni felújíttatni az a drága mert csak erre specializálódott műhely tudja ezt megcsinálni szóval amit mondtam számolj vele. Mivel a kuplung cserélve volt így más ekkora költségű dolog nem hinném hogy lenne, ebbe még nincs dpf. Simán jöhet a malacfarok a műszerfalon ennyi km után is az a motor egy igazi orosz rulett.
Én amúgy kételkednek abban a kmben is. Magyarországi, vagy külföldről hozták be vmikor?
[ Szerkesztve ]
-
-
batai15
félisten
-
nagyúr
Lehet, én értettem félre a postod, én arra gondoltam, hogy ha van egy A autód B7-ben mondjuk, és veszel egy másikat, ami legyen B autó, az A0-ból indul, majd amikor eladod A autót (és ezt bejelented a biztosítódnak), akkor a B autód automatikusan B7 kategóriában lesz, jön a kompenzáló csekk, visszatérítés, stb. Amennyiben eladod az autót, az az új tulajnál az ő bónusz-malusz fokozatát kapja nyilván.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
diegho
nagyúr
És ha magánembernek egy használt dízelnél beesik egy kettőstömegű, turbó, dpf csere, akkor máris egy milliót kiadott a kopóalkatrészekre. A szervizünknél érdekes fejeket szoktak vágni az emberek, amikor megtudják, hogy mibe kerülnek ezek, szemtanúja voltam már párnak. Zömük a 10-15 év közötti N-es rendszámos dízellel érkezik, amit éppen most hoztak kintről. Legutóbb egy Passatos ürge volt ott, amikor éppen a saját autómat csináltattam. Enyhén sokkot kapott szegény a kettőstömegű árától, pedig az a legolcsóbb a hármasból.
Látom törölted. Miért? Ez simán idevaló téma, de azt hiszem alapszabály, hogy a használt autó lutri, a használt modern dízel pedig extra lutri, mert nem tudod hogyan használták.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Turbo azert hozzaallastol fuggoen elmegy 300-ig is, bar erdemes elobb feujitani. Dmf hasznalat es labfuggo, 100-300 kozott barmit tudhat. Dpf kis odafigyelessel sokaig eletben tarthato. Cr rendszer 400-500-at elmegy normalis gazolajjal, meg ha nem jarsz ures tankkal allandoan (gazolajhutes miatt). Csak ahogy a szamokbol is latszik, ezek potencialisan addigra fognak beszarni, mire egysegsugaru magyar juzer meg tudja venni -direkt nem azt irtam, hogy megengedheti maganak-, aztan meg jon a kamillazas, hogy azt a szuk millat mikorra fogja kigazdalkodni az auto... 2l fogyasztaskulonbseggel, nagyvonaluan ugyanugy 350-nel szamolva benzint es gazolajat 150e km, mire egyaltalan nullan van. Es a kulonbozetbol elmehettel volna azert nehanyszor nyaralni a benzinessel szoval jo a dizel, csak vannak aprobb kockazatai.
-
Tomi0703
őstag
Még tavasszal nézegettem utoljára kocsikat. Akkor volt egy fasza kis Bravo Pápán, minden ami nekem kell benne (klíma, villanyablak), fasza állapotban 230 körül, de sajna lecsúsztam róla. Mondjuk nem is volt fent sokáig.
De hát ez is szerencse kérdése. A jobb Bravo/Bravák inkább 300-nál kezdődnek, nemde?(#145616) Integrale:
[ Szerkesztve ]
-
Land
veterán
Csak adná az Isten, hogy a következő komolyabb autóm előző tulaja egy hasonlóan "hülye" legyen mint én, és akkor egy darabig nem fog kelleni költeni arra a kocsimra.
Amúgy hiába raktam rendbe. Nem igen tudtam ezt az árban érvényesíteni... 100k-val olcsóbban a romosabb állapotúak mennek, melyekre kell majd költeni keményen.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
gooool
őstag
Helló!
A motor alapvetően az egyik legjobb konstrukció a benzinesek közül, ha szépen jár, volt benne olajcsere, akkor nem lehet nagy gond vele, én nem tudok jellemző hibákról, bár olajszivárgásra nézzetek rá.
Nyilván kuplung és futómű is legyen rendben, főleg az utóbbira figyelj, én is beszoptam vásárláskor mint most kiderült, hátsó hídszilent szeret kimenni, akkor kopog és imbolyog a segge, főleg ha nedvességet kap, 40 körül cserélik jobb helyen gyárira, az sokáig kibírja, első futómű komplett csere 120, gyári alkatrésszel.
Azon kívül ebben biztos nem ennyi van, mint amit ott írnak, minden elektromos cuccot menet közben is próbálj végig, klíma menjen (típushiba, hogy kábelszakadás van a kompresszor táján), illetve az ablakemelő mechanika elöl hajlamos megkotlatni, arra van felújítszett pár ezresért Kínából.
Ha motor rendben, elektronika és futómű rendben, akkor viszont egy csoda jó kis autó én ezen hibákkal együtt is töretlenül szeretem, mert kényelmes és máig szép.Üdv, Balázs
-
őstag
nekem volt ilyenem, igaz v6-os
abban tényleg 110 ezer km volt, nem 400 mint ebben ránézésre
tele volt elektronikai hibákkal
futómű is mindig kotyogott valahol, kormánymű meg kopogott
gyújtótrafók mindig kimentek
légzsák lámpa mindig világítottvalamit megjavitassz biztos lehetsz benne jövő héten elsz 2 újabb gond
persze érteni se ért hozzá senki fpleg nem a márkaszervizek
csak mosolyog midnenki hogy ez ilyenpár éve volt itt egy fórumtárs iylet akart
neki is elmondtam ugyanezt, de csak megvetteaztán 2 évig röhögtem amikor írta a hibákat folyamatosan
cryptot minden termékemért elfogadom
-
vzsryl
nagyúr
-
gooool
őstag
Mondjuk ez esetben nem merem ajánlani feltétlenül, megmondom őszintén, már csak az ársáv miatt sem, mert ezen biztos volna mit csinálni, hogy rendben legyen.
Egyébként mennyi a keret és mik az elvárások?LuckyL:
Nem fér bele nekem sem, hogy otthagyjon, világítson akármi a műszerfalon és hasonlók, nem is tesz semmi ilyet a gép. Napi 100 km-t megyek vele, éves szinten 25 ezer körül, ez sokkal kevesebb a Te akkori futásodnál, de már nem elhanyagolható. És télen a minusz 20-ban is röffent elsőre, pedig fosdízel még a tetejébe.
Azt aláírom, hogy annak jobban ajánlható az autó, aki szereti otthon kicsit megismerni a vasat és szerelgetni, mert sokszor olcsón és egyszerűen megúszható az, amit egy márkaszervizben csak nyavajogva vállalnának el, csilliókért.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Értem, akkor a felsoroltak ismeretében tud dönteni.
Én szeretem, nagy, szép, kényelmes autó, a csomagtere gyerekes családnak tuti jó, ha nagyon szállítani kell, akkor legyen elég annyi, hogy nyáron ledöntött ülésekkel 3 éjszakát töltöttem el benne (176 centi vagyok, nyújtózva elfértem).
Ha maradnának ezen a vonalon, akkor tudom neki ajánlani, hogy a facelift utániakat nézze, lehetőleg 2.0dCi-vel, ennél a kombónál már hatványozottan kevesebb a rossz szájizű megjegyzés a neten.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
-
tony_snow
tag
Lehet a bal oldalt nincsenek ajtók?
Szerintem csak a motorháztetőn a fény vetülése miatt olyan a kép. Azt írja megkímélt állapot (tudom mindenki ezt írja), de azt csak írná, ha horpadt lenne a motorháztető vagy a bal oldalt lenne valami sérülés. Miért rabolná a saját (és más) idejét azzal, hogy egy ekkora külsérelmet nem írna a hirdetésbe bele, és minden nap jönne valaki aki nem venné meg a kocsit? Ez így ennyiért túl olcsó... valaminek hibádznia kell. -
#47205632
törölt tag
Naezaz... Az embernek esélye nincs más lehetőséget találnia körülbelül vagy pedig nyugdíjáig vár a házával. Akinek jobban megy vagy örököl valamit, ők jobban tudnak mozogni bank nélkül is.
Én mondjuk a TV-ben a kölcsönös reklámokon szoktam beszarni. Karácsony előtt nyomja, kell a pénz az ünnepekre? Vegyél fel kölcsönt. (2 évre lol, hogy a másik karácsonykor is nyögd még és akkor megint vesz fel egyet?)
Majd karácsony után megint ugyanaz a reklám, elfogyott a pénzed az ünnepek alatt? Vegyél fel kölcsönt. Na hát aki ezekbe belemegy az tényleg agyhalott. De ide sorolnám még a két év részletre vett iPhonet is (vagy bármi ilyen kütyüt), aztán jövő évben mikor megjelenik az új, már veszi is azt, az előzőnek meg a felét se fizette még ki.Azért egy ház megvétele kicsit másabb kategória ennél, ott egyszerűen muszáj ha valamit el akar érni az ember az életében. Ott az a bukó, ha valamelyik félnek megszűnik a munkahelye pl. vagy beesik olyan dolog ami elviszi a pénzt és nem marad a törlesztőre. Azon kívül viszont szerintem stabilak, nem olyan, mint 10 éve a balhénál volt.
-
-
-
Johnny_vT
senior tag
Az újszerű jogi fogalom? Az "új" és a "törésmentes" szerintem azok, de az újszerű elég gumi.
Amúgy én vagyok a törött vagy nem törött S60-at vásároló kolléga, ha lezajlik a teljes sztori, akkor megírom ide is. Jelenleg néhány új infó alapján én magam is bizonytalan vagyok a valós történetben.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
őstag
ha össze van törve jelen pillanatban akkor természetesen nem
de most mondd meg nekem hogyha valaki kicserél egy lökhárítót és egy csomagtérajtót és szépen színrefújja mindkettőt, hogy a festékmérőn kívül senki meg nem mondja, hogy nem gyári
akkor az az autó már nem lehet újszerű?
ha nem lehet, akkor definiáld nekem az újszerűt, mert eltérő az elképzelésünkcryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000