-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
Nem, volt 156-om, egy kozeli baratnak is volt, non-fl mindketto(egyik se nemet szarmazasu). Az enyem konkretan porra rohadt, a haveren 'csak' a kuszobveg/sarvedoiv. Alfa talikon ugy nezegettuk korbe a 156-okat, hogy szamoltuk melyik lehet kb rozsdamentes, nem kellett sokaig szamolni.
Nem az szamit, hogy mennyire, hanem hogy kb mar mind rohad tobbe kevesbe, a mai arak mellett az auto ertekehez viszonyitva ket kuszob csere rendesen megcsinalva fenyezve is kb gtk. Persze biztos van meg par rozsdamentes csak azt meg nem fogjak szotyiert odaadni.De pl. a regi 156 helyett par eve fl-t kerestem, konkretan nem volt rozsdamentes elado az orszagban. A frissen rucsivel lekent mondanom se kell nem abba a kategoriaba tartozott...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
nekem átmeneti volt, osztrák, 15 évesen kezdett előbújni belőle a rozsda, ahhoz épp eléggé, hogy ne akarjam megcsináltatni
de sajnos a 800-ba beleférő A4-eken is lesz mit csinálni, már a B6-ok is rohadnak, elvégre 16-20 éves autók...rasotamas: ha az üzemeltetési költség fontos a viszonylagos modernség mellett, akkor prius 2. mi is ilyet veszünk asszonynak. hely van benne bőven és jól fogyaszt. pályázni nem a legjobb, de bírja azt is. padlón tud értelmesen gyorsítani is, de nyilván nem ezzel kell takarítani a belső sávot a pályán alapvetően nem rohadós típus, arra kell figyelni, hogy ha volt korábbi sérülése, az jól legyen javítva. érdemes hibridre szakosodott kereskedőtől venni, aki ad rá garanciát. 1,8-2M körül érdemes rászánni, annyiért már tip-top darabokat lehet venni a széria végéről (2007-2009).
-
veterán
Mégegyszer: ártatlan vagyok, rendőri túlkapás ér, a feleségem ott marad, azt se tudja hol vagyok, mert föl se hivhatom.
Hogy bántanám a gyerekét? Nem.
Hogy rendkívüli erőfeszítésbe kerülne a saját testi épségem, a családom és a tényleges bosszú lehetőségének érdekében befogni a pofám az biztos.
De amíg ki nem b*sszák őket a testületből, nem kapnak letöltendőt, nem hurcoltatnak meg a médiában, nem veszítik el az egzisztenciájukat addig csak körfűrésztől, tüzesvasról, sósavról és hasonlókról tudnék álmodni az 100%[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
bernel
tag
Éppen azért nem volt siker, mert ott csak a lekérdezhető adatokat, rendelkezésre álló dokumentumokat értékelik, nem mennek ki minden egyes autóhoz, hogy megnézzék, átvizsgálják.
Míg ha lenne ilyen vevőoldali értékelés, oda olyan értékelések kerülnének, ahol szövegesen és fényképpel is lehetne dokumentálni a hirdetéshez képest az eltéréseket. Vagyis ott éppen a személyes megnézés tapasztalatát osztanák meg.
Egy ilyen oldal, ha beindulna, sikerre lenne ítélve, mert egy alvázszám beütésével személyes reakciókat lehetne látni az autóról, nem csak a hirdetés szövegét, és a feltöltött dokumentumokat, amiket lehet manipulálni.
-
aktív tag
Nem nagyon...én is töltöttem fel oda kocsit anno, illetve keresgéltem is ott.
1) Nincs benne a köztudatban, így belesüllyedt no content -> no traffic ==> no traffic -> no content spirálba
2) A 'rating' fasság, mivel sima boolean flag-en alapszik: eladó ismert -> Y/N, dokumentáció van > Y/N, stb. Nincs kvalitatív értékelés (márpedig az átlagnak erre lenne szüksége), hisz' ilyen formában nem is lehet; illetve lehetne, de az hatalmas támadási felület lenne az oldalnak.
3) A hirdetés-feladás feleslegesen körülményes, cserében a value-add a fentiek miatt minimális; ráadásul a körülményessége a tipikus hirdetési hozzáállás miatt (lövök pár képet telóval, meg odalökök 3-4 klisé mondatot leírásnak) könnyen eltántorítja az átlagos privát hirdetőt, a céges pedig csak annyit néz, hogy melyik felületen van megfelelő penetration, reach -> return.
4) A marketing kimerült a 'szóbeszédben' és az 'önfasz-szopkodásban', és ha azt vesszük, hogy Totalcar is mennyire a középszerűség fele fordult, úgy talán a jellemző látogató közönség sem a legszerencsésebb táptalaj erre.
Nevermind...
-
FrankMonzano
őstag
Rohadni nem rohad szerencsére, ezek vannak kb amiket leírtam. Megane 3 1.6 benzint néztem, ami tetszik, esetleg valami hasonló 207 méretű, csak újabbat, de azt 1.5 körül nem kapnék. VW csoport és japánból ennyiért nincs nagy ugrás, Suzuki Swift, Honda Jazz nem tetszik, Civic hasonló korú van 1.5-2-ért (ufó), de az se egy mai harcos már. Ezt a 207-et nagyon olcsón vettem a főnököm fiától, így megérte (Golf 4-et váltott, amit rühelltem, sprőd, darabos egy gép volt)
[ Szerkesztve ]
-
bernel
tag
Ha kevés értékelés van, akkor könnyű torzítani egy értékeléssel. Minél több értékelés van, annál nehezebb. Ezért kell eléni, hogy sokan értékeljenek. Ezentúl értékeljetek ti is, ha kereskedőnél jártatok, és mondjátok el ezt másoknak is, ha szóba kerül velük a használt autó téma, mert ők is autót vadásznak.
Ha ők is értékelnek, és továbbadják másoknak, akkor elterjedhet a dolog, és így több infónk lesz az egyes kereskedőkről, mint most, ami vevőként mindenképpen jó dolog.
-
nesa
veterán
PL 2.0 HDI több verzió is olyan hogy szinte lehetetlen úgy olajat cserélni hogy az ember ne olajozza össze a blokkot, olyan hülye helyen van az olajszűrő, ha nem mosta le utána a szerelő akkor azért lehet olajos úgy hogy közben semmi baja, sőt több alkalom után a beleülő portól olaj sáros is lehet.
(#188857) peterkeT
Úgy úgy a patika tiszta motortér az lehet problémás.
Én úgy szeretem ha kocsit veszek hogy azért látszik rajta az út pora.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Mekkora bódé kell? Minél kisebb, annál nagyobbat megy. Grande 1.9 Mjet jutott eszembe amúgy, ülésfűtés témában mondjuk bizonytalan vagyok, de 6 gang adott (kiváló M32, na mindegy )
1.9 TDI ™️ (tudok egy faragott golf 3-at, mondjuk nem ismerem, csak szoktam látni és feltűnt hahun ) fila táska, de VAG vonalon erős a support, ha okosítani kell. Golf 4 már jóval kevésbé rohad (Leon 150 lovas TDI esetleg még). Vagy Golf 5 és tsai esetén van DSG-vel, egyrészt gyors váltás racse esetén, másrészt azt is lehet erősíteni. Még a hivatalos Golf 2 TDI opció is beugrott, de ott 6 gang is ritka, automata zéró, tempomat stb sem túl esélyes.
BMW esetén vezérlés, szívósor dugózás, DPF, rozsda tételeket nézném. M47 vezérlése tartósabb, mint az M57.
[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
-
En anno sor6 e39-rol valtottam gyengébb turbos s60-ra, a volvo motorikusan jobb volt es a hangja is mhhmm. Persze nem hibaztatlak a vagyaid miatt, most kell ezt kielni. A 30d meg kibaszott jo motor, csak kerdes hanyszor csavartak vissza. Kerekivek, kuszobok szeretnek rohadni, azon kivul halas tipus az e46.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen