Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- Alig két nap múlva konzolokra is befut a Star Trek Legends
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
maximilian4
addikt
válasz sanzi89 #149898 üzenetére
Azért nem egy húsz éves acélváz, mivel most gyártják. Karbon is volt már 10-15 évvel ezelőtt, mégsem ennyi idős mind. Akkor még nem volt átütőtengely, tapered stb... Egyébként én már leírtam sokkal hamarabb leírtam a véleményem, vissza tudod keresni. A vázszett külön sem olcsó, de az ára elvileg azért ennyi mert össz-vissz 100 db készül belőle. Legalábbis eredetileg így volt. Amúgy szerintem az acél jó dolog. Könnyen javítható, hajlítható. Egy jó acél váz örök élet +1 nap.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
6030D
őstag
válasz sanzi89 #149732 üzenetére
Vagy egy gumibelső darabot tegyél oda, vagy tekerd be olyan szövet ragasztóval, aminek nem tudom mi a hivatalos neve, de elektromos kábeleket szoktak összefogni vele. Fekete leukoplaszt.
jjeahh: nem tudom, írj rá, hogy milyen van neki. De az a bowden nem egy eséstől lett ilyen, így akár az is lehet, hogy valami Mekk mester centrírozta neki, aztán túl lett húzva, vagy ki tudja.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #146403 üzenetére
Végül rendeltem 6,25 dollárért két szett sisak szivacsot Aliexpress-ről. A magyar kiskeres meg fulladjanak meg...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
addikt
válasz sanzi89 #146412 üzenetére
ezt én tettem hozzá, tapasztalatból. a sisakok külső héja nem UV álló műanyagból van, ezt anno egy Specialized mérnök megerősítette nekem. nem az EPS hab fog tönkremenni, hanem a vele egybeöntött (in-mold) héj, így hiába jó még az EPS ha a külső már nem véd, mert az esésnél automatikusan törik darabokra.
ez alól kivételek az üvegszálas és karbon héjszerkezetek, de azok jellemzően fullface sisakoknál vannak csak.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ZolkoW
őstag
válasz sanzi89 #146407 üzenetére
Nem én mondom, hanem a gyártók, de persze ők legszívesebben kéthetetne lecseréltetnék veled a sisakot
Megvan róla a saját véleményem is, de nem terjesztem, abból különösebb baj nem lesz, ha valaki idő előtt cserél. Pl. az enyém a szekrényben annyi UV-t sem kap 10 év alatt, mint egy rendes bringásnak 1 év alatt, de nem is folytatomBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
addikt
válasz sanzi89 #146407 üzenetére
[link] ha értesz angolul
az van benne leírva kivonatosan, hogy az expandált polisztirol (EPS) nem, vagy nem számot tevően veszít az ütés elnyelő tulajdonságából akár 20 év után sem
ami tönkremegy az a külső héj, amit az UV törékennyé varázsol, és utána az EPS a kemény, de rugalmas héjazat nélkül már nem tud megvédeniszóval úgy, hogy egy minden szabványnak (ANSI, CE, CPSC) megfelelő Lazer Compact 10.990 forintba kerül javasolt kiser áron (neten nyilván még olcsóbb webáruházból) úgy nem látom értelmét ezen spórolni
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sanzi89 #117601 üzenetére
A látszat ellenére,a bovden nem ér a vázhoz,ugyanakkor én sem tartom az ilyen bovdenvezetést szerencsésnek,hisz ott lent kap sarat,port,vizet,mindent.Nejem Cross Race-e is így van bovdenezve. ...ilyent kell tenni rá.
(#117607) FIREBLADE78...rugós tagot nem ismerem,de a villa kissé gyenge oda.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zola007
veterán
-
StLui
veterán
válasz sanzi89 #113903 üzenetére
Rendszeres szállításra én is csak a vonóhorgost tudom elképzelni(vagy, szerintem legalábbis, rosszabb esetben a tetőt) Elektromos csatlakozást a hátsó ajtóshoz is meg kell úgyis csinálni, ha szabályos akar lenni valaki.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
SirKero
őstag
válasz sanzi89 #113576 üzenetére
Valószínűleg a garancia felejtős lesz mert beszéltünk a szervizzel és Lengyelországba akarják kiküldeni.
Egy 3500 forintos tételnél nem várok rá heteket esetleg hónapokat.
A 150 km mért ( Strava ) +/- pár tíz kilométer. A gumi pontos tipusa [link] és valóban ez az egyetlen bűn hogy aszfalton lett használva. Megjegyzem és is ott használom ugyan ezt a típus és 170 Km után semmi kopás
A gumi 3,5 bar nyomásra lett fújva ( 3,8-ig lehet ) és 90 kg. a fiam.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sanzi89 #111993 üzenetére
Tetszik a zíméjlcíme,meg is jegyeztem hamar...yumingyinsibaohu@cndns.com (tele szájjal ne próbáld kiejteni! )
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tothgera30
Ármester
válasz sanzi89 #111458 üzenetére
Véleményről volt szó, egy nyeregtáska, vagy kis kosár nem olyan éltbe vágó téma (anyámnak is van, rattan). Bár biztos van olyan hozzászóló aki piedesztálra emeli a nyeregtáska fontosságát. A frankót pedig nem többes számba írtuk, csak én írtam.
#111459 Napfénysüti: Barátom 17"-es LTD-jén szépen lehúzta a fényezést a nyeregcsőről. Illetve minden leírt teória megtörtént vele, tehát első kézből nem tudom ajánlani. Persze ezek montis tapasztalatok, outin simán csak esztétikailag nem oda illő.
#111462 6030D: Egyiket sem. Amink látom értelmét, a vázra szerelhető kerékpáros tartó.
#111472 trialboj: Majdnem pontos a teória, a szarvak balesetveszélyesek (meg hát nem 90-es éveket írjuk), csengőből vannak egyáltalán nem feltűnő darabok, km óra nem csúnya, főleg egy szép Garmin Edge vagy Bryton ( de akit zavar, felcsap egy Fenix-et), kulacstartóval szintén egyetértek, mehet kettő, elfér. Az utolsó bejegyzésed minden szavát teljes mellszélességgel támogatom.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
eladogeppc
veterán
válasz sanzi89 #111551 üzenetére
Aham. Szeretném, ha nem kellene annyira ráhajolni a kormányra.
Egy picit feljebb kellene legyen a kormány.
Valami hasonló kormányra gondoltam, de lehet nem állna jól neki: LINKVoltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sanzi89 #111484 üzenetére
Az a helyzet,hogy noha Gera fórumtársunk egyértelműen vitagenerálás céljából fikázta le a nyeregtáskát,egyben s másban igaza van.Egyik,hogy terepen teljesen más egy nyeregtáska mint aszfalton,ott ha nem valami jól rögzített típusról van szó,akkor agyba-főbe rázkódik,zakatol stb.Továbbá valóban ledörzsöli a nyeregcsőről a festéket,ugyanazért a rengeteg rázkódásért.Ugyanakkor nincs igaza,mert az ő,vagyis tulajdonképp a versenyzők megoldása,nem feltétlenül alkalmas a hétköznapi montisnak,hisz kevesen kerékpároznak úgy,hogy kilépnek az ajtón és ott a terep a hátsó kertben,ahonnan majd baj esetén hazatolja,vagy úgy,hogy odaszállítják kerékpárjukat a terephez és ott bohóckodnak 4 km2 területen,majd bepakolják kerékpárjukat az autóba és hazamennek.Ha 20-30-50,vagy esetleg még több kilométerre vagy minden egyéb szállítási eszköztől,akkor bizony kevés lesz egy nyereg alá felszigetelőszalagozott belső.Ha fotózkodni mész az más,de ha naponta,2 naponta eltekersz valahova terepezni,vagy éppen a Balaton körül túrázgatsz,esetleg a Mátrában,Bükkben,akkor bizony kell ital,belső,folt (ma is dupla defektet kaptam,szerencsére lassú volt,elértem haza csere nélkül),multikulcs (már szakadt el váltóbovden újra kellett csípni,nem beszélve arról,hogy ha magad szervizeled kerékpárod,soxor menet köznem tudod elvégezni a finombeállításokat). Csúnya,nem csúnya,nem merek ezek nélkül messzebb menni.
(#111489) 6030D ...ott az ugrató után szoktam mostanában egyből jobbra felmenni,majd balra az úton és jobbra a Zsolt utcán,meg még a Kaptató utcán.~500m,de mire itthonról oda felérek igencsak kész vagyok erőmmel...aztán haza.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
StLui
veterán
válasz sanzi89 #111458 üzenetére
Lehet rosszul emlékszem, de mintha Hasaggymeg is küszködött volna a pótbelső kidörzsölődéssel.
Mondjuk megsérülni miért pont ott sérülne könnyebben valami, vagy dörzsölődne, azt nem tudom.
De talán Tothgera30 megmondja szerinte hol jobb hordani a cuccokat egy túrán.Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sanzi89 #111385 üzenetére
Használtad keresztbe váltva? Gondolok itt arra, hogy elöl nagytányér és hátul meg a felső tartományban? Sok keresztbe váltás kinyírja a hátsó váltót. Előbb utóbb mindenképpen lesz egy kis kotyogása, alsó kategóriás váltóknak már új korában is, de ha keresztbe váltasz akkor jobbaknak is sokkal hamarabb mint kéne. De egy kis kotyogástól még működnie kéne, az is lehet kopott már a sor, vagy valami miatt nem szereti.
Érdemes megnézni a bovdenezést is. És természetesen a felső görgő távolsága sem mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
senior tag
-
cozmo
őstag
válasz sanzi89 #110639 üzenetére
Kösz a tippet találtam is egy igen jót. Radon Torque Wrench 1/4" 2-24 Nm fixable
(#110664) eddie1978: Köszönöm kölcsönbe van itt pár utcára is egy barátomnak. Csak már annyiszor kölcsönkértem, hogy ég a pofám.
Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo
-
eladogeppc
veterán
válasz sanzi89 #110115 üzenetére
Naaaa. Most jó vagy csak szivattok ?
Egyébként venném, de nem válaszol az eladó. Komolyan mondom nem hiszem el.Viszont 3-ra kimegyek a hasznatbicajok hoz. Ott melyiket érdemes megnézni ? Mondjatok kérlek valamit, hogy melyiket nézzem egyáltalán meg.
Köszi !
Voltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD
-
jjeahh
nagyúr
válasz sanzi89 #108280 üzenetére
Esetleg ez nem segít?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ivana
Ármester
válasz sanzi89 #108203 üzenetére
Állítható stucnikkal egy tonna gond akad:
- Merevség: a stucni akkor jó ha merev mint a kő, ezért érdemes akár nehézre is tervezni, amikor kiállva rátámaszkodsz egy outin, vagy kirántod a nyomvályúból egy montin nagyon kell a merevség.
- Változó hossz: emelve a stucnit változik az effektív hossza, ez nagyon rossz dolog, befolyásolja az irányítást, instabillá teheti a gépet.
- Biztonság: A stucni törése az utolsó dolog amivel szeretnék találkozniEzek a mai állítható stucnik az ahead erőltetése miatt jöttek be, régen simán lehetett emelni a colos stucnit, ha a váz jó volt nem volt baj (mondjuk én a tanyabikejaimat is elég sportosra szoktam belőni, simán van amin alacsonyabb a kormány mint sok trekkingen)
-
6030D
őstag
válasz sanzi89 #108203 üzenetére
+1, haveromnak 6-7 éve van a bringán gyárilag állítható stucni, 85-90 kg, több ezer km és meg se mozdul. Mondjuk lehet, ha most akarna állítani rajta, már akkor sem mozdulna, de megmoccanni nem fog.
Fontos: trekking, aszfaltos használat. Mtb-n, terepen nyilván más...Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sanzi89 #107868 üzenetére
Én Sram pöcögtetőt vennék,kár azt lecserélni.Amúgy meg vannak a Sramnak egész komoly markolatváltói is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Redneck
nagyúr
válasz sanzi89 #107557 üzenetére
Ugyan nekem ez kínai de elhiszem, az 520-as nekem is komolyabbnak tűnt. Ettől függetlenül bennem van hogy kéne egy jó kis országúti, de gyanítom ennyiért csak használtban gondolkozhatok.
Megnézem az 520-ast élőben aztán okosabb leszek. Köszönöm a tippeket!
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
emiki6
veterán
válasz sanzi89 #106930 üzenetére
Hozzátennem, hogy az oxigén vízoldatósága adott nyomáson állandó, így amint kinyitod sima vízzé változik, mert a felesleg kiszáll belőle.
Ja, és amúgy minden vízben van oldott oxigén.[ Szerkesztve ]
"De hát ez a demokrácia, ugye, hogy sok különböző érdekcsoport, hosszas egyeztetés után megállapodik abban, hogy érdemi változás azért mégsem lesz."
-
pvt.peter
őstag
válasz sanzi89 #106852 üzenetére
ez eredeti kérdező én voltam
És na ne! nem rég cseréltem láncot, mert ahogy említettem elszakadt az egyik patentszem :S remélem, hogy csak gyári hibás volt és nem miattam történt.
Képes ennyi idő alatt elnyúlni egy lánc? (Sose szoktam keresztbe váltani.)
Továbbra is bízok abban, hogy láncszem kiszedés megoldja a problémát.Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
jjeahh
nagyúr
válasz sanzi89 #104984 üzenetére
Na igen, kérdés kinek mit jelent a használható. Mi itt általában törekszünk a legjobbra amit meg tudunk fizetni, de valszeg nem mi vagyunk a többség. A haverom pl. tavaly vett egy belépő Kellys tnt 50-et XCT villával stb., számára az a bringa maga a kánaán, teljesen Kellys fanatikus lett és el sem tud képzelni jobbat . Talán mondanom sem kell, sosem venné észre ha valami kezd elhasználódni, max ha nagy a baj, még a láncot sem takarította vagy olajazta meg soha, én érzem, hogy m*rhára darál, de őt nem érdekli . A bringás haverinám meg szintén tavaly vett spider 50-et, ami szintén belépő XCM villával, ő sem tartja karban, pedig maratonozik is vele, + kb. napi szinten teker, rengeteget terepezik. Állítása szerint az előző Kellys montijával sem matatott, mégis hosszú évekig bírta, szal minek foglalkozzon... ha valami teljesen szétmegy rajta, max elviszi szervízbe.
Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem kell a bringát szervizelni, csak azt, hogy egy átlagember szerintem ha megvesz egy viszonylag jó állapotúnak kinéző használt bringát, valszeg évekig ellesz vele gond nélkül, mert hát ha nem lát bele a lelkébe, nem tudja milyen amikor valami csereérett, akkor letojja, szal az ember amiről nem tud, azzal nincs is gondjaFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Acef
addikt
válasz sanzi89 #98136 üzenetére
"comb középig van szélálló" (softshell)
Hiába volna tovább, ha hideg van, akkor a térdnek úgysem elég a softshell. Ez a lidl-s így is pont jó, hogy ne fázzon meg a cerka, a térdnek meg minuszban már komolyabb védelem kell.
Békéscsabán, Gyóni Géza utcában van egy motoros ruházatot árusító bolt [link], ott 4000 Ft a neoprén térdvédő. Ez nadrág alá és fölé is mehet, tépőzáras, nagyon jól védi a térdet. Nekem is ez van. Nem túl kényelmes a viselete, de megszokható, és ez 100%, hogy jól védi a térdet.
Kevésbé hideg időre alternatíva lehet két softshell csősál, amit térdvédőnek is használhatsz dekában 2-3000/db
Ez így összesen 12-14000 Ft. + még esetleg egy aláöltöző
[ Szerkesztve ]
-
etrop01
tag
válasz sanzi89 #98136 üzenetére
Én is ott voltam hétfő reggel, úgy látszik többfélét árulnak, mert amit én vettem annak a sípcsont közepéig van a védőrész. Nekem tetszik, bár nekem ez az első ilyen gatyám, így nincs viszonyítási alapom. Mondjuk az fura, hogy már korán reggel nem volt s-es, szerintem ki se rakták őket...
Az egyszerűség a kifinomultság csúcsa.
-
AtisFace
csendes tag
válasz sanzi89 #98120 üzenetére
Direkt nem neked címeztem. Csak arra mutattam rá, hogy a topik társak tök jó nadrágokat ajánlottak, amiket akár olcsóbban is be lehet szerezni, valamint az általad felvázolt problémára az lenne tökéletes!
Ha a legolcsóbb megoldás kell, amit meg is tudsz fogdosni, akkor tudsz most venni ugyan úgy 3000-ért LIDL-s nadrágot...
Én aldis cuccokkal kezdtem és szép lassan gyűlt össze a ruhatár a márkás darabokkal. Mindet külföldről rendeltem jelentősen leakciózva, szóval van összehasonlítási alapom és az én véleményem szerint így már megérik az árukat, ha sportolsz edzés jelleggel is bennük![ Szerkesztve ]
-
hegyimorc
senior tag
válasz sanzi89 #98098 üzenetére
Ilyen 20-30 dolláros alis cuccoktól kb azt várhatod amit tapasztaltál.
Arra nem számítanék, hogy hasonló áron igazán tartósat kapok.Én ezt a kettőt használom, mindkettőt tudom ajánlani:
Vaude Virt Softshell illetve Endura Stealth Lite. (Utóbbi is softshell.)
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
veterán
válasz sanzi89 #42689 üzenetére
Nekem a legkisebb fogason hatul pl mar ugrik a lanc erosebb terhelesre, tehat nem azon fogok kiallva elindulni, meg amugy se. Ha oldalra van mozgasa a lancnak, mint pl mar nalam, az lancnyulast jelent, vagy az mas elhasznalodas? ~5200 km van a lancban, mar biztosan megnyult, de erdekelne, lanc es sor csere utan mikkel talalkozhatok, mostmar rendes hasznalat mellett.
Everybody lies.
-
Sleek
senior tag
válasz sanzi89 #40352 üzenetére
Joytech agy van a bringámban 2011 óta.
Szinte csak terepen használom.
Igen sűrűn ilyen körülmények között . Semmi baja az agynak[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
zoli03
őstag
válasz sanzi89 #40366 üzenetére
Nekem hátul egy Promax agyam van a fiximben, elöl egy noname, semmi nincs ráírva. Készre fűzött kerékként vettem a Wheeldoctortól, tökéletesre be voltak állítva, nem is nyúltam hozzá. Télen/nyáron, esőben/hóban használom, néha újrazsírozom, de még most is egész jók.
Nem tudom, mi ez a nagy Joytech ellenesség. Megvételkor be kell állítani, néha rá kell nézni, karban kell tartani, aztán kész. -
#48525824
törölt tag
válasz sanzi89 #40366 üzenetére
Azért nem kell túldramatizálni ezt a joyteches témát, régebben 2 évig télen-nyáron olyan agyakkal jártam, nem volt karbantartva és picir rágott a végére, de a kónuszt beállítva nem volt semmi baja a továbbiakban.
Persze aki 160 km-es egyhuzamos túrákat megy, meg évi 10 ezer kilit, annak nem ez a megfelelő agy.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz sanzi89 #39424 üzenetére
"Sajnos lehegesztett műanyagban volt, így nem akartam szétbarbárkodni, de lehet ha tudom, hogy ilyen nem veszem meg..."
Lidl-ben és Aldiban is 1 hónapon belül bármikor indoklás nélkül visszavihetsz bármilyen nem-élelmiszer terméket, és visszaadják a pénzed. Csomagolás jó ha megvan, de nem kell hogy bontatlan legyen. Annyi, hogy blokknak meg kell lennie. -
beleszólok
senior tag
válasz sanzi89 #33884 üzenetére
Akkor olvasd el újra, mit írtam a 33685-ben és próbáld értelmezni. Te kezdted emlegetni, hogy (nem) kötelező. Én csak a tényt említettem, hogy volt akibe belekötött miatta a rendőr.
Az más lapra tartozik, hogy az emlékeimben még úgy élt, hogy kötelező.
(Ha van valahol archivuma ezen dokumentumoknak, szólj, szívesen átlapoznám harminc évre visszamenőleg)Tiszavirág: http://youtu.be/YdcsiW0kfso
-
-
beleszólok
senior tag
válasz sanzi89 #33866 üzenetére
Ebben biztos vagy? Majd utánanézek, mert úgy emlékszem, pár éve még az volt. Mindenesetre panaszkodtak egyesek ama rendőri akció kapcsán, hogy a rendőr belekötött a hiányába. Talán a bikemag v. a criticalmass.hu fórumán olvastam róla.
Tiszavirág: http://youtu.be/YdcsiW0kfso
-
Zola007
veterán
válasz sanzi89 #33473 üzenetére
Élőben nem, csak felvételről láttam nyomdaipari bemutatófilmen, mikor bevezették a 10.000est
egyébként hazavinném 2 kofferben, 1 milliárd pontosan 50 kiló.[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
D.Orion
veterán
válasz sanzi89 #32757 üzenetére
Ezen felül még az, hogy majd talán egyszer a váz is jobban el fog térni az outi résztől. Eddig még némelyik cyclocross gép váza kecsesebb-vékonyabb, mint egy outi váz. Főleg a lánc és tám villánál lehetett megfigyelni ezt a furcsaságot. Fejcsőnél is többségében csak annyi volt az eltérés, hogy nagyobb volt a távolság az alsó és felső cső találkozásánál cyclocross gépnél. De plusz anyagot ami erősítené a vázat azt nem lehetett felfedezni egy outi-hoz képest.
Új a hajtás, így már nem lehet azt mondani, hogy tisztára outi. Csak kereket cserélek az otthoniban és van egy cyclocross gépem.
Pluszba bejött a tárcsa is, már hidrásban. Igaz ezt megkapta némelyik outi is!
Szerintem a következő az lesz, hogy új kerékméretet raknak a cyclocrossba, mert a 28" az túl nagy terepre és nem elég tartós. Lesz egy 27" mert az még nincs?
Tényleg a fékváltó karokat is újra fel kellett találni. Egy új családot megalkotni, új fejlesztési költségek. Hiszen, csak hátulra kell, de oda 11 sebességet kell tudni váltai és még a féknek is működnie kell.Egyébként nekem ebben a formában már tetszik a cyclocross. Így már pont olyan őrültnek tűnik a gép, mint maga a műfaj. Így már el tudnék képzelni egyet itthonra. Három tányérral kicsit furcsán néztem ezekre a gépekre.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz sanzi89 #32599 üzenetére
Plusz őszintén egy átlag júzert miben befolyásolja, hogy 2cm-rel magasabban van a kormány?
Nálam speciel még javított is a helyzeten a 80 után a 150 mm. A nyakcső mindkét villán csak 20-21 cm volt, ezért nem tudtam emelni a kormányon. De max telóúttal jelentősen javult az XC geometria kényelmi szintje.
Csak emelkedőn felfelé érezni hátrányát, ott viszont sokat ront a mászási képességen.
De már annyira megszoktam, hogy síkon is kiengedett telóval megyek (U turn), nem csak lejtőzéskor.[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz sanzi89 #32599 üzenetére
Kép az alanyról. A gyári 3db hézagoló gyűrű van kormány alatt és igen, 63mm a teló. Egyébként RST SOFI T8ML7 fémdarab...
"Ha belemenne egy 29-es teló, akkor:"
Az rendben van, hogy a hézagolókat kivenném és így lejjebb kerülne a kormány, de mit csinálok a fejcső szög emelkedéssel? Valószínűleg csak 80mm/100mm úttal rendelkezőt találnék, amit minél jobban össze kéne húzni. -
D.Orion
veterán
válasz sanzi89 #32589 üzenetére
A V fék miatt kétséges, hogy jó lenne. Ennyi erővel inkább nézhetnék 27,5"-os telót, hiszen az már csak fél coll különbség. Ha lenne a környékemen 29" v. 27,5"-ös montival rendelkező, akkor mondjuk 5perc alatt meg lehetne nézni, hogy járható út-e valamelyik.
(#32593) sanzi89: Érdekes.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest