- Path of Exile 2
- Delta Force - Nyáron jönnek a mobilos kiadások
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- EAFC 25
- World of Tanks - MMO
- Witcher topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Path of Exile (ARPG)
- PlayStation 5
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
rii
nagyúr
válasz beleszólok #34699 üzenetére
" ... Egy félhülye ... címadása. .... "
nem is a cím zavar ... de a matrica már annál inkább ... nomeg a kezdeményezés nehogy máshol is elterjedjen, és kötelezővé tegyék ...
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
LonGleY
veterán
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34689 üzenetére
A súly számít. Merthogy közel egyenes arányos a kifejtett erőkkel. Lefele mindenképp, de felfele is. Ennyi benne a logika. No offense, de valahogy ezeket mintha te nem fogadnád be – mármint az egymásból következő, logikus dolgokat. A múltkor is ezért vitáztunk ennyit, mert ez a rész mintha kikapcsolna ilyenkor a fejedben.
Ha 40 kiló lennék, akkor nem mondanám biztosra, hogy nem téped ki mondjuk 2x akkora erővel a pedálból a cipőt húzás közben, így viszont 110-zel (amennyi kb. most vagyok) simán mondhatom... Nem hiszem, hogy másfél mázsa lennél, hogy enyire biztosra kelljen menned egy pedál megbízhatóságában.
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34683 üzenetére
A terhelés irányát. De hagyjuk már ezt!
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34676 üzenetére
De ez most hogy jön ide? A pedál kitéphetőségéről beszéltünk. Megint kavarsz... :]
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34673 üzenetére
Nekem ezek ilyen 1-2 órás távok. De a pedálvéleményt ezek már nem igazán befolyásolják.
kovsol:
Mondjuk annyi igaz, hogy a húzás erősebb egy erős embernél (... :]), a hájas inkább csak lefele terheli a hajtókart és pedált.
[ Szerkesztve ]
-
kovsol
titán
válasz beleszólok #34671 üzenetére
Miért ha a súly zsírból van akkor más fizikai törvények vonatkoznak rá mintha tiszta izom lenne? A bicajt ért erőhatásokra gondolok.
May the Force be with you!
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34671 üzenetére
203 centi vagyok, és írtam a 30-as átlagot. Szerintem ebből már levonható a metszéspont.
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34669 üzenetére
Tudom, hogy mire gondoltál. Nem, nem feltéphető csak úgy. A súlyomat is azért írtam, mert ha az nagyobb, könnyű belátni, hogy a húzásom sem lehet gyenge; lényegesen nagyobb erők dolgoznak a szegény bicajon ekkora testtel, mint egy 70-80 kilós emberke alatt. Ezért kell a montimra DH hajtókar, DH kormány és társai, pedig csak aszfalton használom – de így is kitolom a 30 km/h átlagot a városban, plusz métereket tudok átugrani ilyen pedállal biztonsággal (egész járdaszigetek, vagy a telepítendő fák kialakított árka a járófelületen). Akkor gondolhatod, hogy milyen hatások érik a szerkentyűt, és ha én ajánlok valamit, amit használok, akkor az eléggé atombiztos. :] A barátaim folyamatosan viccelnek is vele, hogy alkatrészeket kellene tesztelnem. Nem sok minden éli túl alattam. :] A Bianchi országútim is 2 hetet bírt ki alattam.
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34666 üzenetére
Nem, nem old véletlenül. Én 115-125 kilóval nyomtam, nem gyengén. Pont a kiszámíthatósága (érezhetősége) a legjobb. Olyan, mint V-fék után egy jó hidrós tárcsa... Nem akarok SPD vs. Time vitát generálni, csak szimplán (és erőteljesen) javasolni tudom, hogy ha valaki többet szánna egy megbízható rendszerre, érdemes megfontolnia a dolgot. Főleg azt a fajtát, amit linkeltem.
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz beleszólok #34658 üzenetére
Ha a szürkített rész is nekem szól.
Nem kimondottan neked, azért volt a ----- és a szürkítés is, hanem úgy az elmúlt másfél nap okán az egész topiknak. Ha te nem bírod gyorsan egyszerre kirántani mindkét oldalon, akkor a meredek emelkedőn neked tényleg felejtős. Azonban ha valaki képes rá, akkor nem szabad nyuszinak lenni: vagy felér, vagy a közepén teszi le mindkét lábát, de meg kell próbálni, mert nem borulásveszélyesebb egy fikarcnyival sem, mint egy normál taposópedállal.Teasüti: Egykerekezni is tudsz spd-vel?
Nem, de egy helyben vagy szinte nulla tempóval billegni sokkal-sokkal tovább. Ja, és a hagyományos felállásra gondoltam a bringán maradássalLonGleY: a habverő is felsőbb kategória, mégis képes még versenyzőket is megszívatni, a Time-mal ellentétben sok rosszat is olvasni róla a dicséretek mellett. Szimpatikus volt nekem az ATAC rendszer, amikor nézegettem, mire ruházzak be, de az elterjedtsége okán inkább az SPD-re szavaztam.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34655 üzenetére
Annyiban, hogy a Time-nál ugye 2 nagy rugóra csatlakozol. Nincs állítóka, nincs semmi, csak a rugók ereje. Ha használgatod, csavargatod, kilépnél belőle, egyszerűen érzed, hogy mit tűr, és mindig old, amikor kell. Masszívabb és biztonságosabb az SPD-nél - nem véletlen felsőbb kategória.
Nekem kb. ilyen félplatformosom van (freeride-dh).
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz beleszólok #34655 üzenetére
De szólj, ha tévedek!
Tévedsz A Time Atac sorozata vérbeli MTB pedál. Stopli szintjén nem SPD kompatibilis, sajátot használ, de bármelyik a MTB (= 2 csavaros) cipővel felszerelhető.-----
Egy jól beállított SPD rendszer (Shimano kétoldalas pedál, Shimano stopli) esetén nem értem a félelmet a meredek emelkedőktől és a városi közlekedéstől. A másodperc törtrésze alatt ki lehet kapni a lábad a pedálból, szinte nem is lassabban, mint egy platformpedálról felemelni. Pár hét után a bokafordításos oldásnak bármilyen körülmények között készséggé kell válnia, és reflexszinten kell működnie. Ha nem így történik, akkor el kell gondolkozni, hogy az SPD pedál nem neked való. Én egyszer játszottam az első héten krumplis zsákot terepen (szemtanú nem volt ), de azóta elmondhatom, hogy az SPD-nek köszönhetően az esési "egyenlegem" pozitív, mert egy nagyon nagy (éreztem már a kellemetlen földet érés előtti "repülést", de egy ösztönszerű mozdulat után mégis a bringán maradtam) és több kisebb egyensúlyvesztést sikerült korrigálnom a bringa kicsúszó fenekének egyenesbe rántásával. A hajtáshatékonyságról, kis sebesség melletti jobb egyensúlyérzékről és dinamikusabb megindulásról ne is beszéljünk.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
rii
nagyúr
válasz beleszólok #34627 üzenetére
Budáról szoktam menni Halásztelekre .... és Budatétény felé, az M0-snál földcsuszamlás volt, akkor lezárták a kerékpárutat ... az útlezáró táblák még most is ott vannak csak félre vannak dobálva, de nem tudhatom, mikor kezdik el , és milyen mértékben helyrehozni, mert ha alapos munkát alarnak végezni, akkro gondolom relül a kerékpárút, a földet megerősítik, majd visszateszik a betonutat ... és ha én ebbe pont belefutok, akkor vissza kell mennem 11 km-t a lágymányosi hídig, ami összesen egy 22 km-es kerülő.
ezért megyek csepel felé ...
persze ... ott már lehet hogy nincs kitáblázva, de arra vezet a kerékpárút. és arra van végig a folytatása egész Halásztelekig.
szóval muszájból megyek csepelen át.
ha arra vezetik a kerékpárosokat, akkor meg kellene oldaniuk azt a nagyon veszélyes szakaszt ....
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rii
nagyúr
válasz beleszólok #34625 üzenetére
"hivatalosan" erre megy a kerékpárút ...
átketlés:
a lenti képen, mikor át kell menni a betonfal, meg a transzparens között, és semmit se látok abból, hogy nem jön-e szemne valalki 20-al, 30-cal[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
#48525824
törölt tag
válasz beleszólok #34593 üzenetére
Ugyanannyi marha autos van meg mindig forgalomban, mint eddig... Evi ~10 ezer km varosban tekeres tapasztalata ez.
-
torzo
őstag
válasz beleszólok #34591 üzenetére
Nem akarok vitatkozni. Most tűnt fel és nem korábban. Minden nap bringázom, télen-nyáron, hosszú évek óta. A nyáron pl. nagyon kellemetlen élményeim voltak. De legyen neked igazad, biztos én vagyok figyelmetlen!
Mindenesetre örülök neki. -
torzo
őstag
válasz beleszólok #34588 üzenetére
Valóban. Mindössze naponta 45-50 km-t gyötrök le gyönyörűséges fővárosunkban.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz beleszólok #34493 üzenetére
Az meg a marha nagy gépjárműs öntudat, hogy bármi áron megelőzzük a biciklist?
Rengeteg olyan előzésbe mennek bele emberek, amik jó esetben szabálytalanok, rosszabb esetben közveszélyesek.
A Kresz-ben nem az szerepel, hogy kötelező előzni amint utolérted.Nagyon egyszerű a képlet, a Kresz is világosan tárgyalja az előzés feltételeit.
Ha ezek nem adottak, akkor mögötte csordogálok hússzal amíg lehetőség nem lesz biztonságosan előzni. Ennyi.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz beleszólok #34583 üzenetére
Mivel az emberkek felprobaljak, ahogy en is tettem, igy nem meglepo, hogy ki vannak bontogatva..
Igaz, itt meg kell nezni, hogy valamelyik barom nem probalt-e fel az xxxl-es testere egy xs kabatot, meg hasonlok, de eddig meg nem volt vele gondom, mondjuk csak most vasaroltam, eddig normalis bicikli nelkul inkabb csak nezelodtemEzen kivul csak a peksuti, meg neha 1-1 energiaital&csoki, amit szoktam itt venni, foleg, mivel az egyetemre menet utba esik, jobban, mint a teszko. Ezekkel meg nem volt gondom.
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
veterán
válasz beleszólok #34581 üzenetére
2 lidl 1 aldi korbol vadasztunk ossze egy kantaros nadragot havernak 48/50 meretben, meg nekem egy m-es softshell kabatot a nadrag aldi, a kabat az egyik lidlibol van
Everybody lies.
-
fpeter07
veterán
válasz beleszólok #34456 üzenetére
Csoda, hogy túlélte az az ember.
-
TayRol
nagyúr
válasz beleszólok #34561 üzenetére
ott lakom mellette, az nem egy bringabarát út.
-
Maximum1
őstag
válasz beleszólok #34476 üzenetére
Erre mondják: A kibicnek semmi sem drága.
(#34556) anorche1 jelentsd fel, nagyfatert is
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34548 üzenetére
Hagyjuk már, nekem pl. van jogsim is. Amit megtanultam a bicajból (figyelni a másikra, követni nem csak a pillanatot, hanem az utána következőt is szem előtt tartani), azt az autóban is alkalmazom. Szerintem tökéletesen kiegészítik egymást.
Bárhogy ragozzuk, a tény marad, hogy a sofőr volt a figyelmetlen. Ahogy ott elhúz, nem fért volna el mellette egy bicajos sem, de minimum beszaratja őket, mivel nem volt meg a megfelelő oldaltávolság! És akkor odaképzelhetnénk egy bizonytalanabb hétvégi bringást is, akit már az ijedtség és a nagy jármű szele is eséshez vezetett volna. Az, hogy ilyennek tette ki a bringást, eleve egy igen paraszt dolog, radadásul a közvetlen veszélyeztetés jelen esetben erőteljesen megalapozottnak látszik. De annyira túlbeszéltük a dolgot az értetlenséged miatt, hogy ehhez tényleg nem lehet már mit hozzáfűzni.
Qru: Ok.
[ Szerkesztve ]
-
#48525824
törölt tag
válasz beleszólok #34548 üzenetére
Az nem mentség arra, hogy elüss bárkit is, ha nem érzed magad alkalmasnak egy akkor jármű vezetésére, akkor nem muszáj... A bicajos meg a busz előtt volt, tehát tudnia kellett, hogy nem párolog csak úgy el.
-
#48525824
törölt tag
válasz beleszólok #34539 üzenetére
Kereszteződés előtt nem kezdhetsz előzésbe.
DigitXT: nekem is volt fejkamerám és nem azért, mert direkt kerestem a necces szitukat. Aki napi szinten 30-50 kilométert teker Budapesten a forgalomban, azaz az úttesten, az tudja, hogy napi 2-3 gyilkolászós balfasz akarja minimum megölni és ezek a nagy súlyu esetek, a többit már fel sem hozom.
Tegnap igaz autóval voltunk, kanyarodtunk le balra, de előtte a zebránál megálltunk, mert átengedtük a gyalogost, a mögöttünk jövő autós sérelmezte, hogy mi megállunk a zebránál, ezért rohadt nagy tempóval behajtott mellénk, majd satufék, elkezd magyarázni, erre úgy belecsattantak hátulról, hogy a mögötte jövő autós került mellénk... csak tapsolni tudtam a fószernek. És nagyon sok ilyen balfasz, agresszív autós van és pont ezért kell a kamera, mert teljesen egyértelmű lesz balesetnél a szituáció és nem kell attól tartani, hogy mit kamukázik a sok barom.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz beleszólok #34529 üzenetére
Ma reggel (gyalogbékaként) két terepjáró nem engedett át (meg sem lepődtem!), mondjuk a második vicces volt, mert lett volna ideje fékezni, DE inkább nem, sőt még intett is a kormányon tartott kezével, hogy köszi! Mármint, hogy NEM lépek elé, tehát kvázi elengedem őt: ha lett volna fejkamerám, ezen a felvételen semmi látványos nem lett volna. Ellenben ha lelépek, elb*sznak: kapott volna publicitást...
Eleve felveti a kérdés, hogy a bringás mi célból kamerázott (2 kamerával is). Mondom: a "ki, ha én nem" hozzáállás vezet legtöbbször balesetekhez... A kijön eléd valaki a macisajt ellenére mind bringánál, mind motorosoknál gyakori. Mivel ilyenkor legkevésbé az autós sérül ellenben a kétkerekűt hajtó simán meghalhat, szerintem ésszerű defenzív vezetést feltételezve minimum fékkészenlétben lenni, vagy ha nagyon úgy néz ki, akkor már előre fékezi. Igen akár kiengedni a barmot, ezzel lemondani az elsőbbségedről, DE megtartva az életed. Ha ez a példában hivatkozott autós ugyanúgy leszarja a macisajtot mint a legtöbb bringás (tisztelet a kivételnek) a piros lámpát, akkor a 2 "ki, ha én nem ember" találkozni (és fájni) fog.
Már elég rég csináltam a B jogsimat, de még emlékszem a KRESZ könyvből egy motoros (igen, szemét motoros: én is az vagyok LOL) példára, valahogy így szólt: "Észleli, hogy a főúton haladva kereszteződéshez közeledve a mellékútról érkező motorkerékpáros nem mérsékli nagy sebességét. Köteles-e lassítani?" (A válasz, igen, mert a balesetet el kell kerülni, akár az elsőbbségről való lemondás árán is...)
Az más kérdés, hogy a KRESZ alapelve, a bizalmi elv mennyire életbiztosítás! Ti. fel kell tételezni, hogy mások betartják a KRESZ szabályait. Tehát pl. eleve nem érkezhetne az alárendelt(!) útról a kereszteződéshez megtévesztően(!) nagy sebességgel, még ha amúgy egyáltalán nem volt szándékában úgy körültekintés nélkül kirongyolni, csak éppen "rövid féktávot vett", mert hülye. Tehát megszegi a
KRESZ szabályait. Viszont aki látványosan megszegi a KRESZ szabályait, azzal szemben a bizalmi elv nem alkalmazható: sajnos sok bringás esetén ez áll fenn... De mondhatnám a robogósokat/motorosokat is... az itt is linkelt mai balesetnél pl. egy nagyrobogós (rendszámköteles gépjármű!) látható, amin nincs rendszám... Eleve szabálytalan. Valaki hibázott: talán pont ő. Lehet, hogy valaki ezért meghal. Lehet, hogy jogosítványa sem volt arra a bálnára, csak ráült B jogsival. Szar ügy...Szerk: a buszsofőrt viszont hirtelen haragomban én is lecsukattam volna anno. Az mondjuk megint más, hogy az ítéleteket nem hirtelen haragból, hanem mindent mérlegelve kell meghozni. Sajnos, a legkönnyebb elfogultságból, más szempontokat lesöpörve, rögtönítélőbíróságot játszani. Más kérdés, hogy ha az ember egyszer a másik oldalra kerül, szeretné-e, hogy vele is így járjanak el.
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34537 üzenetére
Nem gondolni kell, hanem ésszerűen mérlegelni. Egy szűk útszakaszon, főleg úgy, hogy közel sincs meg a másfél méter oldaltávolság, NEM előzünk bringást. A busz mégis megtette. A bringás hova az anyámba húzódjon még beljebb, mikor ott a patka?
Attól, mert a sárga vonal elvileg elválaszt a másiktól, nem ütheted el a rajta haladót. Itt mégis megtörtént... Széles járművel hatványozottan figyelembe kell venni, hogy nem csak a te sávod számít, bizony belelóghatsz egy másikba is, de minimum veszélyeztetheted az ott haladót. Nem tolhatod le a másikat arra hivatkozva, hogy bezzeg én a sávomban haladtam. Ezt még egy 5 éves is felfogja. Láthatóan nem vagy a helyzet magaslatán, mikor mások gondolkozásáról alkotsz véleményt, így inkább ezt ne tedd!
[ Szerkesztve ]
-
#48525824
törölt tag
válasz beleszólok #34535 üzenetére
mész autóval, szűkül a sávod, de mész tovább a sávodban, persze picit beljebb a szűkület miatt, erre bal oldalról leszorít egy zil és felken a járdára... ugyanaz az eset, tökmindegy autóval vagy bringával vagy.
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34535 üzenetére
Ennek a buszsofőr tudatáig kellett volna eljutni, nem az elöl haladónak. Pont ez a vita lényege, csak nem fogod fel a hülye fejeddel.
Teljesen más kérdés, hogy egyébként pont az ilyen barmok miatt érdemes vigyázni ezekre a dolgokra. Ez viszont akkor sem menti fel a hátul haladót a felelősség alól. Összemixelsz két olyan dolgot, amit nem kéne (fokozott elővigyázatosság esetleges hiánya + konkrét szabály).
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34532 üzenetére
Mi az, hogy meg kell győződni róla? Miért kéne? Haladsz előre szépen az úton, akkor minek kéne erről meggyőződni? Te minden fél mp-ben hátranézel, hogy mi újság, hátha épp eltoszni készül valaki egy leszorítással? És akkor te vagy a hibás, ha nem tudod, hogy leszorítani készülnek éppen?
[ Szerkesztve ]
-
fjudors
aktív tag
válasz beleszólok #34524 üzenetére
mégis, egy forgalmi sávon belül az előrébb haladó járműn kívül kinek lehet még elsőbbsége?
az nem játszik, hogy a baleset elkerülése érdekében kikényszeríteni az elsőbbségről való lemondást, mert az már más kategória...
nem számít, hány meter széles az úttest. aki elöl van, annak van elsőbbsége, egészen addig, amíg szabályosan meg nem előzik.
most a sávon belüli előzést ne kezdjük el boncolgatni, mert nem fogo érteni miért nincs ilyen
az előzés befejeződéséig az elöl lévő járműnek van elsőbbsége
vagy szerinted ha én előlek téged, és melléd érve jobbra akarok kanyarodni, akkor neked meg kell állnod, hogy le tudjak fordulni jobbra?cask kérdezem, van jogsid, vagy KRESSZ vizsgád?
ha nincs, értem, ha van...nos, akkor mindent értek. -
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34529 üzenetére
Te tényleg kikapcsoltad a logikád.....
A bringásnak volt elsőbbsége! Ezt te hányféleképp tudod még értelmezni? Hiába próbálod torzítani, a tényt nem tudod.
Nem számít, hogy a busz a nagyobb, nem számít, hogy többen vannak. Attól nem kap előjogokat...
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34527 üzenetére
Csakhogy itt neked kéne végre gondolkodnod, hiszen a bringás teljesen jogosan közlekedett az úton, ellentétben a gyalogos vs bringaút példáddal.
Ha nem vagy 100%-ig meggyőződve, akkor nem kéne ekkora mellénnyel a bringást hülyézni. Mellesleg ki lett fejtve, hogy miért volt neki elsőbbsége: ő haladt elöl. Ez ilyen rohadt egyszerű.
Személy szerint ilyenkor hátranézek, intek egyet, hogy bizony, be fogok jönni eléd, busz, és meg is teszem. Csak hogy véletlenül se akarjon elslisszanni mellettem a kérdéses ponton.
[ Szerkesztve ]
-
#48525824
törölt tag
válasz beleszólok #34521 üzenetére
Felhajtok a járdára, átmegyek rajtad... Te bajod, te vagy a puhatestű, miért nem vigyáztál magadra jobban. Amúgy ez a puhatestűzés akkora kretén dolog, hogy sikítok tőle. Én legalább nem egy fémkoporsóban ülök.
-
fjudors
aktív tag
válasz beleszólok #34520 üzenetére
tudod mi a különbség a kikerülés és az előzés között?
illetve melyikre milyen szabályok vonatkoznak?
tudod, ez olyan, mint a ráfutásos baleset...minden esetben a hátsó a hibás..magyarázhatod ahogy akarod, miért az elöl lévő a hibás, te nem tartottad be a követési távolságot.ha müszaki hiba, akkor is.
-
fjudors
aktív tag
válasz beleszólok #34521 üzenetére
igen.
de elsőbbségem volt
tehát elismered, hogy elsőbbsége volt, csak le kellett volna mondania róla?
egyetértünk. de nem mondott le róla, és balesett let belőle. amiről nem ő tehet, amiért nem mondott le az elsőbbségéről, hanem a sofőr, aki nem adta meg neki. -
fjudors
aktív tag
válasz beleszólok #34514 üzenetére
na igen.
eljutottunk ide.
várható volt.a végén, ismeretek hiányában mindig ez marad.
továbbra sem érted: az, hogy túlélésileg és jogilag mi a mérvadó, két külön dolog.nem tudom, mennyit közlekedsz városban kerékpárral, de a városi közlekedésben ha minden kockázatosnak tűnő helyzetre bátortalanul reagálsz, akkor nem jutsz sehova
tipikus példa: nagy sebességgel jön keresztbe a kocsi, előtted tíz méterrl.elsőbbségadás tablája van.meg fog állni, lassít, vagy elédvág?
ha te lassítasz, biztos ami biztos, akkor úgy értelmezheti, el akarod engedni és elédvághat
ha nem lassítasz? megáll, vagy kivág? beljebb húzóddsz, a mögötted jövő számít rá?végeredmény normal esetben? utolsó pillanatban kiderül, megáll, az orra majdnem előtted, te meg vacogsz a kormányt markolva, a jobb szélen haladva, hogy megadta...de ez addig nem derül ki, amgí egyenes haladva el nem mész előtte a job szélen...
ha berántod balra, elkaszálhatnak hátulról
ha lassítasz, kijöhet eléd
meg is állhatsz, el is engedheted, akkor biztos nem less bajod..csak sehova nem érsz odajavaslom, menj át dél-budára, a villamospálya építés környékére, gyakorolj a forgalomba egy fél napot..
na ott megérted majd..az útszükületek, szembesávba terelve...a közlekedésben határozottnak, kiszámíthatónak, egyértelműnek kell lenni, minden járművel.aki határozatlan, nem tartja be a szabályokat, bizonytalan, az hamar balesetet okoz / balesebe kerül
egy kereszteződésben nem percek alatt döntöd el, ki megy át elsőnek..nem gondolhatta volna, meg azt hitte..ez nem így müködik.
szabály szerint közlekedünk (igyekszünk) , számíthatóan mozogva
ha 20-al döcögök, akkor a kereszteződés előtt 10 méterrel nem gyorsítok 50-re
ahogy nem belátható kereszteződésbe sem megyek be padlógázzal, mert ha én nem látok, engem se látnak, és ahhoz hogy észrevegyenek elém kell állniuk...és ha a biciklis elesik, és átmegy rajta a busz mert eléesik? akkor ki a hibás?
[ Szerkesztve ]
-
fjudors
aktív tag
válasz beleszólok #34511 üzenetére
sávon belül..nem számít
amiről te beszélsz, az útszűkület, vagy gyorsítósáv, ahol elfogy a jobb oldali sáv.ilyenkor a belős sávnak van elsőbbségede itt nincs útburkolati jel. mivel a kerékpáros volt előrébb, így nem volt elsőbbsége. mivel a szabálytalan előzést nem sikerült befejezni az "útszükület" előtt, így szabálytalannak minősül.ha előzés közben frontálisan ütközöl, te lesze a hibás, nem az, aki szembe jot. te nem tartottad be a szabályokat, noha a szembejövő lemehetett volna az árokba...
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34512 üzenetére
...... te direkt nyomod a full kretént? Merül fel a kérdés.
I'm out.
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34509 üzenetére
Egyre közelebb, mert úgy vezette az út....
Vagy rá kellett volna hajtania szép egyenesen a padkára?
Szerintem azt sem tudod már, hogy már mivel példálozz.[ Szerkesztve ]
-
fjudors
aktív tag
válasz beleszólok #34497 üzenetére
mert közlekedett, és oda akart érni ahova
és mert az adott pillanatban / körülmények között szabályosan tette.hogy megérte-e, az kérdéses.de elsőbbsége volt.és nem életszerű úgy közlekedni, hogy tizméterenként emondasz a jogaidról, cask azért, mert 100-ból 1 gyilkosjelölt.mert minden nap arra jársz, nincs gondod, mivel kulturáltan közlekedik a többség..de egyszer jön valaki.
saját magadnak mondasz ellent.és a tényeken nem tudsz változtatni, se meggyőzni racionális felnőtt embereket.
baleset kedvezőtlen események térbeli és időbeli találkozása
sok a ha.meg a miért. de megtörtént.
és ennek az okojója az, aki akkor nem tartotta be az előírásokat.kiványcsi vagyok, mi lenne a véleményed, ha kiderülne pl, hogy a sofőrre több utaspanasz és koccanásos panasz van?
akkor már szándékosságnak neveznéd? nem számít sem az előélet, sem a hold állása. mindenki hibázik forgalomban, cask nem mindegy, mi a következménye a hibának, és hogyan reagálja le.itt mindkettő kedvezőtlenül alakult, ezért let ekkora visszhangja, és a media miatt vannak, akik meg akarják magyarázni a tutit.ott volt a bmw-s..és? az se vette észre, mi ? divat let a felelőség alóli kibújás, és nem csak a közlekedésben.ráadásul, nem vagyunk hajlandóak elismerni ha hibázunk, az meg, hogy elnézést kérjünk érte, már mindennek a teteje.
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34504 üzenetére
Ha szűk a hely, csík ide vagy oda, direkt nem szoríthatod le a másikat... Mégis milyen hozzáállás ez? Szívből remélem, nem is lesz jogsid soha - a többi ember épségére való tekintettel.
[ Szerkesztve ]
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz beleszólok #34499 üzenetére
Én se szeretem mikor centikre mennek tőlem. Nem valami jó érzés.
A bringás baleset helyszínét nem ismerem, nem vagyok pesti de ebben az esetben nem lett volna célszerűbb a busznak lassítva beállni a bringás mögé amíg rendesen ki nem tudja kerülni?Més que un club!
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34499 üzenetére
Ha nincs hely oldaltávot tartani, akkor a hátulról közeledő járműnek kutya kötelessége tartani a féktávot!
Az semmire sem magyarázat, hogy egy szűk úton a kisebbik járművel te vagy a hunyó, bármi is legyen a pozíciója! Mert most ezt akarod itt nekünk beadni...
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34497 üzenetére
Ez a felelősségét tekintve irreleváns. Remélem, megvan a szó jelentése. Ha időben megáll (ami alapból nem lenne feladata, ha nem szorítanák le), attól még pont ugyanarról az esetről beszélhetnénk (csak sérülésmentesen nem kapott volna ekkora publicitást).
[ Szerkesztve ]
-
fjudors
aktív tag
válasz beleszólok #34486 üzenetére
ittasan vezetsz autot.levideozod.
józanul vezetsz, belédhajtanak, összetörik a kocsidat, mert nem adták meg az elsőbbséget.
elkerülhetted volna, régebben mentél részegen, tehát te vagy a hibásnem számít, mit tett máskor, és mit tehetett volna. a baleset lehetősége sem all fenn a busszal, ha a buszvezető betartja a KRESSZ előírásait.Ami hivatalból még kevésbé megbocsájtható, mint magánembernek.Ő ebből él, rutinja kéne legyen.
sőt, az sem számít, azóta hogyan közlekedik a kerékpáros.Akkor, ott annyiban idézte elő, hogy arra mert menni.Az nem életszerű közlekedés, hogy farokbehúzott alárendelt kutyaként mindenkit elenged..ilyen erővel akkor a belvárosban csak buszok, az autópályán meg cask kamion közlekedhet.
a közlekedés lényege nem a méret, hanem az enyenrangúság.
te ragaszkodsz mindenáron más, az esettől független tényezőkhöz..mi less a következő? a kerékpáros már három évesen sem adta meg a gyalogosoknak az elsőbséget, és a járdán közlekedett? felelőtlenül száguldozott a futómotorral, anyagi csődbe taszítva a szüleit a lábbalfékezéssel? -
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34493 üzenetére
Olvasd már el, amit írtál, és az arra adott válaszom!
Egyre nagyobb baromságokat hordasz itt össze... -
Napfénysüti
nagyúr
válasz beleszólok #34486 üzenetére
Lehet hogy amúgy egy bunkó paraszt módjára közlekedik máskor de ahogy egy előttem szóló is mondta itt a konkrét eset körülményei számítanak. Néztem anno a videót és nekem nagyon a buszsöfőr tűnt a hibásnak. Lehet hogy csak figyelmetlen volt egy pillanatra és szerintem se kellett volna feltétlenül kirúgni de itt hibázott. Meg ha jól emlékszem csak később állt meg az utasok felszólítása után.
Én egyébként közlekedem autóval és pont az ilyen dolgok miatt is igyekszem őket mindik a másik sávban kikerülni. Sőt ha kell és nincs hely inkább lelassítok a bringás tempólyára és csak ha szabad az út akkor előzöm. Fél perc spórolása nem ér annyit hogy valakit veszélyeztessünk. Ezért se értem a száguldozó autósokat meg minden piroson átvágó kerékpárosokat se.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34490 üzenetére
A vizsgálat eredménye sem érdekel. A bringás mit tett, hogy felelős lett?
Mi a frászért feltételezhetné a buszsofőr, hogy el akarna menni jobbra? Pont az a lényeg, hogy a közlekedésben résztvevők a legrosszabbakat feltételezzék (jelen esetben azt, hogy tovább akar egyenesen haladni az ürge, mert minden bizonnyal nem kalimpált egyik irányban sem a kezével)...
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34488 üzenetére
Ki a tökömet érdekelnek az előző videói, meg a fékereje?
Te vagy az előítéletes, nem én. De még a logika sem az oldaladon áll.[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34486 üzenetére
Nem a baleset súlyosságának mérsékelhetősége a kérdés, hanem hogy mi okozta. Márpedig nem a bicajos. Ehhez kell igazán szemellenző, ha ennek ellenére is hajtod a magad igazát. De tudod mit? Legyen! Simi-simi.
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34484 üzenetére
Semmi köze az esetnek a fékerőhöz. Feltételezhetsz bármit is, akkor is a sofőr hibája maradt, hogy nem vigyázott. Az teljesen más kérdés, hogy a bicajos részéről elkerülhető lett volna a baleset. A balesetek mindig elkerülhetők lettek volna, de akkor nem hívnánk balesetnek a dolgot. Ha ezt a két dolgot nem tudod függetleníteni magadban, és csakazért is - megmagyarázhatatlan okból - a hunyót véded, akkor tényleg nincs értelme a további kommenteknek.
-
fjudors
aktív tag
válasz beleszólok #34481 üzenetére
lényegtelen, ha korábban anyagyilkos volt.
az adott eset számít
elsodorta? el
észrevette? nemmegelőz szabálytalanul sávon belül valakit, majd utána úgy kihúz a megállóba, hogy nem keresi azt, akit megelőzött? ha nem löki fel, akkor a megállónál bevág elé szabálytalanul...
az, hogy biciklis mit tett, mit nem, nem számít. ha kikanyarodnak elém szabálytalanul, nem számít, próbáltam-e fékezni, vagy sem.a saját szempontomból nyilván számít, a baleset szempontjából nem
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34481 üzenetére
Hogy jön ide a másik oldal, meg az előző videói? Az út egyenesét követte az ürge, az busz viszont leszorította, pedig már a kereszteződés előtt láthatta (valószínűleg látta is). Ez a nem észrevétel dolog pontosan a sofőr hibája...
[ Szerkesztve ]
-
satee76
aktív tag
válasz beleszólok #34474 üzenetére
És ? Utána eltűnt az Alkonyzónában? Nem fordul meg a fejemben, hogy hova tűnt a biciklis ? Esetleg beesett a busz alá? Vagy mindegy is mert nekem volt elsőbbségem a busszal?
Ezért nem alkalmas ez az ember busz vezetőnek. Szerintem -
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34476 üzenetére
Nem értem, mire (és miért) akarsz kilukadni. Teljesen mindegy, hogy milyen videókat vettem föl előzőleg, ez irreleváns az adott esettel kapcsolatban. Ha lesodor egy busz, ami előtt haladok egyenesen, az út jobb oldalán, attól még nem én leszek a hibás. A kiflizés persze kerülendő (parkolóhelyeknél vagy akár egy kereszteződésben).
[ Szerkesztve ]
-
satee76
aktív tag
válasz beleszólok #34466 üzenetére
Van egy bibi.
A törvény bünteti a cserbenhagyásos gázolást. Tök mindegy ki volt a hibás. A cserbenhagyást ha tehet a sofőr a balesetről ,ha nem , elkövette.
Senkit nem érdekel, hogy ő ezt érzékelte-e vagy nem (mellesleg halad egy biciklis előttem, akit megelőzök, de nem nézem a tükörben, hogy mi történik vele?)Tehát megnyugtatlak, hibázott a busz sofőrje.
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34474 üzenetére
Mi mást mondhatna... Nem az adott pillanat számít, hanem az előtte lévő figyelem (hiánya). Már nem azért, de a legtöbb kocsit én úgy kerülöm, hogy már 10-20 méterre tudom, hogy milyen opciói vannak, és merre kanyarodhat addigra, mire mellé érek. Ez alap lenne bármilyren más járműnél is.
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz beleszólok #34470 üzenetére
Mint írtad régebben jogosítványod sincsen, egy métert nem mentél autóval forgalomban.
Így nem is tudod milyen a másik oldal, ergo nem alkothatsz ilyen egyoldalú véleményt."Az a videón is látszik, hogy egyre távolodott a padkától és nem figyelt a környezetére. Kb. 10-20 métere lett volna, hogy legalább lassítson és megvédje magát. Miért nem tette?"
És Ő miért nem tette?
Mert nem volt életszerű, azért!? -
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34471 üzenetére
Holttér. Mikor mögötte jön a busz. Ja, persze...
-
borix
őstag
válasz beleszólok #34466 üzenetére
Feleslegesen okoskodsz nincs igazad mert ha a kerékpáros szabálytalan is a jármű vezetőnek lennie kel annyi eszének,hogy vigyáz a másikra.
Ennyi erővel kimehetsz kerékpáros utakra és az ott kacsázó kisgyerekeket,bóklászó gyalogosokat ledarálhatod mert te szabályosan közlekedsz. Majd kérdezheted mi a gond? -
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34466 üzenetére
Te tényleg hülyeségeket beszélsz.
A bringásnak nem feladata minden veszélyesebbnek ítélhető helyen lehúzódnia meg lemaradnia, pont ez lenne az egyenrangú közlekedés lényege. És főleg nem ő a hibás, ha egy baromarcú közel húz el mellette figyelmetlenségből vagy szándékosan.
[ Szerkesztve ]
-
borix
őstag
válasz beleszólok #34463 üzenetére
Majd ha téged is kicsapnak egyszer a nyeregből jól összetöröd magad nem leszel ilyen megértő.
Változnia kell a felfogásnak egyre több bringás közlekedik alkalmazkodni kell a jármű vezetőknek hozzá.Nem csak városi közlekedésről beszélek hanem főútiról is..
-
borix
őstag
válasz beleszólok #34456 üzenetére
Hagyjad már a hülyeségeidet okostojás.Ami erősen torzít az legfeljebb a te szemüveged.
A kerékpáros közlekedett úgy ahogy a busz hátulról jött neki volt lehetősége lassítani és nagyobb távolságot hagyni úgy elhaladni.Nem lassított túl közel ment ez lett belőle.
Kimégy Ausztriába úgy vigyáznak rád mint a hímes tojásra ott ilyenért meglincselné a bringás társadalom. -
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34456 üzenetére
Jobb oldalt haladt. A busz közel ment el mellette. Itt a bringás sebessége tök mindegy... A buszsofőr biztos, hogy hunyó volt. Ennyi.
Velem is előfordult már, hogy idegesítette, hogy leelőzőm, aztán meg hogy a köv. megállóban utólérve szinte rám jön, mert 2 mp-et nem képes várni a fa.fej... Utána meg úgy előz, hogy a kormányon érzem, hogy hozzám is ért. Na, akkor volt némi fight a pirosnál, aztán egy elhajlított visszapillával otthagytam a majmot. Egészen biztos vagyok benne, hogy egy kis mozdulaton múlt, hogy nem maradtam ott az egyértelműen szándékos előzésében. Sajnos, van ez a fajta buszsofőr.
[ Szerkesztve ]
-
#48525824
törölt tag
válasz beleszólok #34429 üzenetére
Az a buszos joggal vesztette el a munkáját.
-
fpeter07
veterán
válasz beleszólok #34370 üzenetére
Az egyik POV volt, a másik pedig kívülállói nézet. A kamera csal a magasságnál, így utóbbi reálisabb képet ad a hegyről.
-
Balazska15
senior tag
válasz beleszólok #34431 üzenetére
Hát itt még van fent pár videó a "gyökér gyerekről"!
"100 kiló vagyok baszd meg, hát mi lenne a titkom" :DD
-
Balazska15
senior tag
-
veterán
válasz beleszólok #34393 üzenetére
Ez eddig rendben, de ha nem mozdul meg, es egyszerubb a kuka hajtassal egyutt cserelni, ami meg is tortent volna, ha nem sikerul megolnom a hajtokar kihajto csavarjat is..
De amugy se nez ki meg igy se olyan rosszul a gep, mar bele is csaptam egy 20-ast ossze-vissza
A felemas pedaltol es a hajtastol eltekintveEverybody lies.
-
Syd69
aktív tag
-
Syd69
aktív tag
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34381 üzenetére
Egyébként a saját megoldás: fényvisszaverős bokaszalagok... Két fehér előre, a teleszkóp lábakra, egy piros pedig a hátsó villa/nyeregvázcső találkozásánál, és csókolom. Szépen látható minden oldalról a gép, és a színek is stimmelnek. Plusz a lámpák, természetesen. Még sosem akartak ezért leinteni. Elég jól virítanak a sötétben. Pedig direkt is szoktam idegesíteni a rend homokos őreit, de előttük a piroson számtalanszor átegykerekezve is csak egyszer próbáltak megállítani.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz beleszólok #34361 üzenetére
Nem tudtam beállítani a SAG-et, vmiért nem ül be úgy, ahogy szeretném. A táblázattal lőttem be először, egyenlő nyomással. Semmi beülése nem volt a súlyom alatt. Szerettem volna egy erős 20% SAG-et az extra kényelem és a vázgeo visszabillentése miatt, de nem találtam még olyan beállítást, amivel hajlandó beülni úgy, hogy aztán nem koppan fel lejtőzéskor (amit Enduro szintű igénybevétellel tudnék jellemezni, ha eljutok a kedvenc zúzdámhoz). Legutóbb 40 kmph felett köves lejtőn sikerült felütni mindkét gumit és a telót is (a váz az merev hátul).
Vagyis kérdésedre a válasz, olyan 130-140 között állapodik meg ekkora nyomáson. Eléggé zavar, hogy holtjátéka van, vagyis az egyensúlyi helyzetben van néhány mm, ahol nem mozog. Pl. ha leszállok a gépről, akkor nem jön fel teljesen a villa alaphelyzetbe, hanem még akár ki is lehet húzni rajta egy kicsit.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz beleszólok #34341 üzenetére
+1
150-es Revelation mozog alattam 110/140 psi (igen, a negatív túl van fújva nem kicsit) nyomással 75 kg-hoz felcuccolva és a lockout-ot kizárólag akkor használom, ha kiállok a nyeregből dombnak felfelé, általában csak aszfalton. Terepen ritkábban, Gate ide vagy oda, nem szeretem ha kapja a zárt teló a terepet.
Nyeregben ülve soha nem mozog fölöslegesen, sőt. Hiába a túlfújt negatív, sztem elég nehezen indul meg a rugós lowend RST villámhoz hasonlítva.
Pedig aztán kormányról zárom, ha kell akkor én is 100 méterenként, de sose éreztem szignifikáns különbséget. Igaz stopperrel sose mértem, de érzetre nem fáradok el jobban nyitott villával.(#34345) Maximum1
+1
Csak nálam mind a kettő monti.
Én pont az a másik végletet képviselem, városba fully a kényelem jegyében.
Jó edzésben tart 20+ kg-os géppel közlekedni napi szinten, nem okoz gondot aztán feljutni a hegyre a többiek előtt. Na meg azért becsületes dolog ilyen tömeggel és szélfogókkal (tükör, 3 részes csomagtartó táska) felvenni a tempót egy-egy éppen edzésben lévő bringással.[ Szerkesztve ]
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz beleszólok #34353 üzenetére
Én nem akarnék átállni rá, isten ments csak kíváncsiságból kérdezem kinek mi a véleménye róla.
Més que un club!
-
jackbacsi87
senior tag
válasz beleszólok #34349 üzenetére
én is imádom az állatokat, nagyon sok féle megfordult itthon, (mondjuk kutyából a padlócirkálókat nagyon nem komázom) csak a gazdák idiótaságát nem tolerálom.
2 hete egy yorkshire terrier kergetett egy nála másfélszer nagyobb macskát....4 emeletes panel udvaráról, takarásból futottak ki az útra. macska még átfért, kutya viszont nem járt jól, mindkét kerékkel összekócoltam a bundáját. a kedves gazdi meg a 4. emeletről!!!! osztotta az észt, mer a kutyára a drága gyerekei vigyáztak, valahol a háztömb másik oldalán....
csóri kutya megúszta, de az ilyen gazdikat büntetném keményen![ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz beleszólok #34341 üzenetére
"Egyáltalán nem tartom feleslegesnek a magyar utakon a telót, sőt... és ehhez terepre sem kell menni."
Én elvagyok merev villával, persze alu, az jobban üt.
Egy jó ballonos gumi 622/35 kell rá és már spóroltál 1,5-2kg-ot, én biztos nem cipelném azt a plusz súlyt.
Feláldozom a kényelmemet a sebesség oltárán.
Persze montinál más a helyzet, de az nem városba való, 2 bringát minimum kell tartani a mai világban. -
Tizedes1
aktív tag
válasz beleszólok #34339 üzenetére
Egy kocabringásnak, simán megkockáztatom, hogy a teleszkópos villa nagyobb átok, mint a merev.
Lsd: teleszkópos villa - alsó és még lentebb lévő kategória - karbantartása és egyéb nyalánkságok.Ha már egyébként is merevebb a villád, akkor egyértelmű számomra, hogy nem veszed észre azt a különbséget, amit mi, lockoutos villát használók érzünk.
Ha nem tekersz hosszabb távokat és rendszeresen hetente, havonta, akkor csak akkor ajánlatos meggondolni a lockoutos villára való áttérést illetve a vásárláskori megfontolását, ha az a 4-7000 forintos különbséget megbírja a pénztárca.Más:
Első agyba épített agydinamót használ valaki?
Megéri az árát -karbantartás/súly/ár-érték arányt tekintve?
Mert ugye, ha megvan az első kerekem, akkor még a plusz kerék vásárlás is közbejátszik -
Tizedes1
aktív tag
válasz beleszólok #34301 üzenetére
Én nem értem, hogy hogyan lehet felesleges a lockout
6barra fújt 32/s8-as gumi-Kelly's Trekking - ez a bringám.
Ezelőtti , ellopott bicajomon is volt és most is van és mindig is lesz rajta...
Miért?
Mert egy jó minőségű, esetleg kiváló, sima, egyenes szakaszon 3-4km/h-val nagyobb átlagot tudok tekerni ugyanazzal az erőkifejtéssel.
Arról nem is beszélve, hogy igenis számít, hogy mennyit vesz ki belőlem a lockout hiánya miatti emelkedő egy 130km-es szakaszon pl a somogyi-tolnai-dombság vagy a nadapi emelkedőkön a Velencei középhegységben igenis sokat kivesznek az emberből akkor, ha a teleszkóp elnyeli az energiát.
Most nem arról van szó, hogy egy kisebb szakaszon nem 10-12km/h-val tekerek fel a közelünkben egy kaptatón ~500m, hanem kiállva a nyeregből 18-20km/h-val is képes vagyok feltekerni ugyanazzal az erővel.
Hanem arról, hogy kisebb erőkifejtés kell ahhoz, hogyha a lockoutot bekapcsolom, és ugyanazzal a sebességgel akarom megmászni az emelkedőket.
Az már csak hab a tortán, hogy el nem tudom képzelni kormányszarv nélküli hosszabb tekeréseket, de most ez off topic.Van úgy, hogy egy-egy dolog csak szemfényvesztés, de ez nem olyan.
Nem akarok én senkit megtéríteni, ellenben több , mint 7000km van a hátam mögött lockoutos telóval és tudom, mi a különbség.
Tovább megyek: amikor az oútimmal megyek, vannak olyan szakaszok, ahol egy kisebb csillapítás bitang jól jönne... nem véletlenül tesznek rezgéselnyelőket a bicaj bizonyos pontjaira.
Mert 20 kilométerre mindegy, hogy van e teló, vagy 40/28 vagy 20/28-as a gumi. Hacsak nem időfutamon vagyok -
TSanya
aktív tag
válasz beleszólok #34324 üzenetére
Ne is mondd, én hétfőn 1 órát próbálgattam magamra kerékpáros ruházatot a Decathlonban, és hát...nem sikerült vásárolnom, csak egy nadrágot. 180cm magasságomhoz járul kb. 100 jó magyar kilogramm, szóval gondolhatod.
Kikre tervezik ezeket a felsőket, nigériai hosszútávfutókra?Illetve, volt egy felső, ami mintha nagy lett volna rám, legalábbis érezhető lett volna egy kis "vitorla hatás" a viselése közben/ nem mintha olyan gyorsan tekernék általában/, de azt meg nem mertem megvenni, mert majd az Aldiban...
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34297 üzenetére
Közép.
-
Kickass
őstag
válasz beleszólok #34295 üzenetére
Versenyezni nem fogok, idén biztos nem. Ha jövőreegy két maratonra el is megyek max hobbiból meg magam szórakoztatására.
Mászásnál hasznos nem? Illetve sima úton.
Mármint a poplockra érted hogy fölösleges vagy egyáltalán a lockoutra?
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34295 üzenetére
+1
Az ilyen lockok csak szétcseszik a teleszkópot. Felsőkategóriás villákban nincs is ilyen.
-
D.Orion
veterán
válasz beleszólok #34265 üzenetére
Azt láttam én is, hogy nagyon hasonlít az autószelepre, de nem vagyok benne biztos. Mindenképpen kell egy pumpa hozzá, mert a műhelypumpával nem esnék neki , plusz az rá se fér szerintem.
(#34266) LonGleY: Köszi, akkor kiválasztok egy szimpatikust.
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz beleszólok #34183 üzenetére
a térköves képek egy sima 70 fok körüli látószöget adnak, gondolom valami kompakt vagy kitobi ekvi 28-as kezdője
a bringa ettől függetlenül korrekt gépnek néz ki
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz beleszólok #34185 üzenetére
azért az ránézésre is lejön, hogy a könyökéig ér a nyereg, szemből és oldalról is
Na mármost azt tudjuk, hogy a felni átmérője 622mm, ebből kijön hogy a lány a fotón ciciig mérve 105-107 centi, szóval ~155 cm magas, így az 57-es váz egy kicsit nagy lenne neki
én is fotóztam pár évig, de ennyit nem csal a perspektíva, csak a PS[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz beleszólok #34183 üzenetére
nézz rá kérlek a lány lábhosszára és a pedál-nyereg távolságra
az a bringa minimum egy 182-185 centis srácéreklámnak nem utolsó az tény
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz beleszólok #34175 üzenetére
A Pomáz felőli oldalon levő kerékpárúton mentem, de az sem országútinak való vidék. De Szentendréig viszont semmi gond nincs. Dunabogdánynál is nagyon jó minőségű végig a kerékpárút.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
tolvaj!
őstag
válasz beleszólok #34168 üzenetére
Viktor update.....
Zola007
Maximálisan igazad van minden téren ami a nőket illeti, avagy teljesen egyetértek a véleményeddel!
Ha aki mer az nyer, akkor aki merít az nyerít?
-
Zola007
veterán
válasz beleszólok #34168 üzenetére
ne legyen kigyúrva, de egy 6-os pakk ásványvizet bírjon már berakni a bevásárlókocsiba vagy a babakocsit a csomagtartóba
Apppuci nem mindig lesz kéznél.Én lovagias vagyok, de mikor a csaj kedden a vonat ajtaját nem bírja kinyitni 2 kézzel, amit utána 1 kézzel lájtosan abszolválok, akkor egy szép mosoly kíséretében de azt mondtam magamban: b.ssza meg a sok anorexiás plázap!csa, vigye aki megnyerte
Szülész ismerős mondta, hogy tapasztalata szerint a mai huszonéves lányok minimum fele fizikálisan alkalmatlan egy terhesség kihordására.
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz beleszólok #34104 üzenetére
Véletlenül nem te írtál a Homárra is? Túl sok a hasonlóság a kettő között...
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34149 üzenetére
Ki a fenét érdekel, ha nem ér semmit?
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34146 üzenetére
2-3
-
Maximum1
őstag
válasz beleszólok #34110 üzenetére
Nem igazán értem miért vagy felháborodva.
Rendőrnek is igazolnod kell ha kérdezi honnan van a bringa, blokkal vagy adásvételivel,
Szerinted minek van rajta vázszám? -
Solad
addikt
válasz beleszólok #34108 üzenetére
Kösd az ebet a karóhoz, a biztosító minden piszlicsáré ürüggyel megpróbálja kihúzni magát.Anno amikor engem elütöttek, bepróbálkoztak azzal, hogy mielőtt fizetnének, bizonyítsam hitelt érdemlően hogy mennyivel mentem. Teljesen mindegy hogy a tied a bringa vagy a nagyanyádé, kárt okozott benne. Mi anno a robogó papírjait sem adtuk be.
Másodlagos megoldásként készítsetek egy adásvételit valami ismerőssel pár évre visszadátumozva.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
belaazallat
addikt
válasz beleszólok #34104 üzenetére
A kerékpár tulajdon jog igazolására általában elég szokott lenni egy kiállított számla/blokk, nem kell névre szólóan igazolni. Csak legyen rajta a kerékpár váz száma Több kerékpár biztosításnál így szerepelt....
Melyik biztosító?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
deicide
veterán
válasz beleszólok #34104 üzenetére
Esetleg tehetsz egy próbát a boltban, ahol vetted. Ők a számlákat sokáig kell, hogy őrizgessék, talán tudnak adni másolatot.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Spórolós topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Trollok komolyan
- Milyen TV-t vegyek?
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...