Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 7. nap: Control
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Orion
veterán
válasz sanzi89 #32757 üzenetére
Ezen felül még az, hogy majd talán egyszer a váz is jobban el fog térni az outi résztől. Eddig még némelyik cyclocross gép váza kecsesebb-vékonyabb, mint egy outi váz. Főleg a lánc és tám villánál lehetett megfigyelni ezt a furcsaságot. Fejcsőnél is többségében csak annyi volt az eltérés, hogy nagyobb volt a távolság az alsó és felső cső találkozásánál cyclocross gépnél. De plusz anyagot ami erősítené a vázat azt nem lehetett felfedezni egy outi-hoz képest.
Új a hajtás, így már nem lehet azt mondani, hogy tisztára outi. Csak kereket cserélek az otthoniban és van egy cyclocross gépem.
Pluszba bejött a tárcsa is, már hidrásban. Igaz ezt megkapta némelyik outi is!
Szerintem a következő az lesz, hogy új kerékméretet raknak a cyclocrossba, mert a 28" az túl nagy terepre és nem elég tartós. Lesz egy 27" mert az még nincs?
Tényleg a fékváltó karokat is újra fel kellett találni. Egy új családot megalkotni, új fejlesztési költségek. Hiszen, csak hátulra kell, de oda 11 sebességet kell tudni váltai és még a féknek is működnie kell.Egyébként nekem ebben a formában már tetszik a cyclocross. Így már pont olyan őrültnek tűnik a gép, mint maga a műfaj. Így már el tudnék képzelni egyet itthonra. Három tányérral kicsit furcsán néztem ezekre a gépekre.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest