Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Z0mbi
senior tag
válasz
tboy93 #37368 üzenetére
Koszi sracok. Egyebkent benzin
2.0 szivo benya. Soha nem volt dizel autom, talan nem is lesz
A mostani autom egy b8 as a4 2.0tfsi na mikor azt vettem kiprobaltuk a v6 3.0 dizelet is. nekem az is kulturalatlanul hangzott....pedig az jol cibalt...de a 211paci is eleg a mostaniba.
Viszont a 2.0 crv 150 pacival....ez nem arra valo hogy gyorsuljak vele.
Az hogy kevesebbet eszik? haaat ugy vagyok vele valahol megfizeti az ember azt a 6 l es fogyasztast. (ahogy a priusnal akkumlatorban ugy a dizelnel porlasztocsucsban, kozosnyomocsoben, pumpaban, dupplatomeguben, dpf, ...stb benzinnel meg szivooldali lerakodas, egr szelep, befecskendezes....) tehat tok8 mit veszunka lenyeg hogy mi legyunk elegedettek.
-
demars
addikt
válasz
BlacKSouL #35698 üzenetére
Nos meg nem mondom, hogy honnan és, hogy milyen márkát de tudott öcsém rendelni 575 mm -es lapátot. Majd megírom, hogy milyen...
Azt mondta, hogy elég drága volt ( azt hiszem 4k volt a kettő), bár sztem az nem vészes. A héten behúzom az olajat is, aztán hétvégén service... -
A főtengelynél mértet, tehát 93 lóerőt, illetve pontosan nem lehet megmondani, mert eleve egy összerakott blokk+hengerfej, tehát nem is K20 teljesen meg nem is K24, viszont szépen csiszoltak rajta a fiúk, mert itthon még ennyire erős szívót nem láttam. Persze ennek a padnak én nem hiszek, lehet egyszer elviszem leméretni az enyémet oda is, aztán majd meglepődök, hogy hirtelen 25-30 lóerővel erősebb lett? Legalábbis sok autó azon a padon erősebb, mint ahol én szoktam méretni, ami most költözik Dyno project. Az idejéből majd úgyis lehet látni kb. mit tud, mindenesetre tényleg elismerésem Ákosnak, megvalósította, erős a gép.
-
EP3 k24 blokkal es k20 hf-el, 224Hp kereknel, 293hp a fotengelynel, nem szar.
[ Szerkesztve ]
-
Radomer
aktív tag
Hali!
Végre hazaértem a verdával, és egyelőre nincs nagy gond úgy tűnik.
Bal hátsó csapágy az cserés meg a hátsó fékek miatt (atom rozsdásak voltak a tárcsák) holnap elviszem fékhatásmérésre.
Futómű atom stabil nem húz semerre, de egy mérést megér.
Kerékméretet félrenéztem 195/60 R15 helyett 205/50 R16-os gyári Honda tárcsákkal.
Üzemanyag tekintetében sokkal eszik többet ekkora gumikkal? Pálya 120-130km/h 7,5L átlag
Motorban viszont az olaj kevés volt (nívó legalja a min alatt) így kapott egy kis utántöltés a csütörtöki nagy szervizig.
A 6. fokozat tényleg elfért volna benne 130km/h 4000rpm 1.6-os.
Sajnos a kerékcsapágyzajtól nem igen hallottam a motor "hangosságát" egyelőre, de már így is mámor egy Swift utánBarátom szerint fapados szerintem meg rég ült régi Swiftben.
Kellemeset csalódtam a Hondában.
A nap legbosszantóbb momentuma amikor a kereskedő lebeszél az autópálya-matrica sms vásárlásról mondván úgy is tankolok... Szerintetek vettem a kúton matricát?
-
válasz
hülyegyerek #37380 üzenetére
Nehéz olyankor hideg fejjel gondolkodni.
Én is heveny szívrohamot kapnék és idegbajt a méregtől.
-
válasz
hülyegyerek #37378 üzenetére
Én mondtam volna hogy akkor 30 pénzt ide lerak elem fényezésre vagy police...
-
Snoop-y
veterán
válasz
hülyegyerek #37356 üzenetére
Csak varosban suru forgalombn eszik az 9+ is
Nekem csak autopalyan hasznalva 6,8-at eszik ( itt nem lehet szaguldozni 120km/h a max amivel megyek ) -
válasz
hülyegyerek #37375 üzenetére
Ezért van nálam mindig EU-s kárbejelentő lap
Ha nem készséges akkor jöjjön a police...
-
válasz
hülyegyerek #37372 üzenetére
Remélem fizet... Az ilyeneket nem is tudom... Kapna akkora nevelő jellegű tockost hogy 1 hétig előrefelé pörögne.
-
JoolsNOS
veterán
válasz
!Overdose! #37362 üzenetére
A hibakódot nem tudom, nekem már csak akkor nyomták az arcomba mikor "lefordította" a gép: katalizátor elhasználódás. Persze ezt az újat még nem olvasták ki, mert hazafelé jött elő, de gondolom, hogy megint az.
(#37363) demars: Láttam univerzális van már 12ezertől. Annyit is érhet. Bár annyi pénzért meg lehet, hogy érdemes lenne kipróbálni. Új az unixnál 110.
[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
Kb. 10 perce belémtolatott egy idióta, de hál'istennek egy 2 cm-es horzsoláson kívül nem lett baja a gépnek, én viszont öregedtem 5 évet. Hogy rohadna meg a vaksi fajtája, a visszapillantó tükör nem csak azért van, hogy rontsa a légellenállást...
-
demars
addikt
No nézegettem exide prémium akksit neten. Ha jól látom 53 Ah kell nekem, jobb +
Most 45 ah banner van bent, hely miatt sokkal nagyobbat ne is nézzek ugye?
16.780 ért láttam exidet plusz 1.400 pk ez semmi, nálunk a jász akku 12k... ami meg vicc!!
Most járattam picit, döcögött indításkor... -
hülyegyerek
addikt
Van valakinek ötlete, hogy honnan lehetne 8.gen Civichez krómozott fém tanksapka fedelet ?
-
Z0mbi
senior tag
Drágaszágom....
-
demars
addikt
válasz
JoolsNOS #37360 üzenetére
Szia!
Ha feltétlenül katalizátor kell, univerzálisat nem ajánlom... Iszonyat hamar megadják magukat.. kb semmit sem érnek...
Tisztításról külön nem tudok, néha meg kell kergetni a kocsit és ennyi. Bontott jó lehet, de abba sem látsz bele, esetleg próbáld meg úgy elhozni, hogy ha nem jó vissza tudd vinni...
Egyébként tuti katalizátor? Ennek is utána járhatnál, mi más okozhatja azt a hiba kódot még...?! Nehogy feleslegesen vegyél (akár újat!!) mert horror áron mennek...Tboy93: Na erről beszélek... Nem normálisak ezek az árak
[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
Sziasztok! Ma hazafelé megint beugrott a check engine
Szóval valószínű vehetek katalizátort. Újat vegyek, vagy be merjem vállalni a bontottat? Esetleg tisztítani lehet/ér valamit?
[ Szerkesztve ]
-
válasz
hülyegyerek #37356 üzenetére
Majd elviszem beméretni, ahogy Qru mondta lehet valami nem kerek benne azért eszik ennyit. Nyáron a klíma miatt nem fog kevesebbet enni igaz nekem télen is megy. Az a fránya párásodás...
-
válasz
Tsebacsi #37355 üzenetére
Nyugi most nekem is 8.7 volt az utso fogyim, vizsgaidosuck van, ilyenkor kb. csak a baratnomhoz megyek, 4km a max tav, be se melegszik a motor, plusz klima is megy a para miatt.
Majd 1.-en bizonyithat a vas, Krakkoba menet vegig foutvonal, ilyen korulmenyek kozott jo lenne ha 6L vagy meg kevesebbet enne
-
zolynet
veterán
válasz
LógaGéza #37325 üzenetére
200k-ba nem fog beleférni, csak a munkadíj 60-80k.
Ha már annyira eszi akkor valószínűleg kell a generál, egy gyűrűzés azt már valószínűleg nem oldja meg.
Inkább a legrosszabbra számíts és ha csak gyűrűzni kell akkor már egy kicsit jobb a történet.Most voltam Bp-Szombathely (autópálya, autóút, sima mezei út)
477km 39.98liter (nem 40!) ~8.4-es átlag.
És még nem villant a sárga, uuutálatos egy mérőszerkezet.[ Szerkesztve ]
-
válasz
hülyegyerek #37347 üzenetére
Korrekt
-
hülyegyerek
addikt
Úgy tűnik, hogy kifogtam az egyetlen UFO-t, aminek nem annyira hazudós a fedélzeti computere.
Az elmúlt 2 Győr-Bécs túra 525 km volt, és tankolás alapján számítva 7,4-et evett meg százon (kevés város, sok autópálya 140-el), a műszerfal 7,2-es átlagot mutat. A 0,2l-es eltérést meg megbocsátom neki. -
Lepucoltam a havat kisasszonyról, és ha már ott voltam olajat is néztem. Hát 7 év után sem eszi, a benzint meg a véremet szereti csak
Kérdés: február közepén lesz 1 éves az olaj, de csak 7,5 ezret mentem vele ezalatt. Csere legyen akkor vagy ráér 1-3 hónap még? Úgyis valami jobb kerülne bele az 5w40 helyett ha addig el nem adomMájusban kéne klímát puccantani, azért kérdezem.
-
demars
addikt
-
válasz
DeathAdder #37340 üzenetére
Pont ez erdekelne, hogy valoban tobbet tud vagy csak marketing bullshit
Mondjuk 12k nekem a 4L, 1 evben egyszer belefer, foleg hogy en sok rovidtavot megyek.
Sustinat nalam is csipegeti, de nem tudom mas olajat mennyire enne, ugyanis miota nalam van csak ezt toltottem bele. Amikor vettem shell helix volt benne, annyit vettem eszre, hogy sustinaval kicsit kulturaltabban jar a motor.
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz
Radomer #37321 üzenetére
Erről majd honda23 részletes beszámolót tud adni ha érdekel a szétszedése, neki van már gyakorlata ebben
Nekem nincs, jómagam csak a középkonzol alsó részét szedtem eddig le. Azt nem nagy kunszt, csak le kell csavarozni a váltógombot a váltószoknya alá benyúlni és egy határozott mozdulattal magad felé húzni (no nem ilyen hidegben)tboy93 - nem szakmabeliként de netről megtudva kiderül, hogy a sustina -nak olyan tulajdonsága van hogy szinte hozzátapad a fémfelülethez nagyon jó védelmet biztosítva, amit a molibdénnek köszönhet. Gondolom valami csak van benne ha már több mint a duplájába kerül mint a sima
300v motul pedig hasonló tulajdonságát az észternek köszönheti. Nomármost bennem is felmerül a kérdés, hogy tavasszal vegyek-e megint 300v -t, vagy tök felesleges és mondjuk egy 8100 X-cess is megtenné..
Nem spórolás miatt, csak nem tudom van-e neki értelme.
Évi 5-6e km, sok esetben magas fordulatszámon. BlacKSouL?Ami viszont érdekes és egyöntetűen megállapítottuk a cartársakkal, hogy sustinát ette legjobban mindannyiunknál.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
demars #37337 üzenetére
Itt is vannak pékből átképzett szerelők sajnos... Voltam egy helyen, ahol szintén vmi űbergagyi olajat akartak rakni bele aminek még a viszkozitása sem stimmelt a gyári ajánláshoz képest. És még kb ők voltak megsértődve, hogy gyári olajat kértem bele.
Arról nem is beszélek, hogy a fékem is elállították ami így menet közben befogott.Na nem is láttak többet engem ott.
Most 5w30 x-clean fe-t vettem, előtte 5w30-as eco-clean+ volt benne.
-
BlacKSouL
addikt
válasz
tboy93 #37336 üzenetére
Az Eneost nem ismerem egyelőre behatóan, de egy része szerintem a marketingszövegekből kiolvasható, és a mögöttes tartalom meg a műszaki adatlapjaikból esetleg kikövetkeztethető. Ha lesz kicsit több időm ránézek mindkettőre, és mondok egy véleményt, de ez az én véleményem lesz csak, a teljes ismeretanyag, teszteredmények nem lesznek birtokomban
-
demars
addikt
+1
Ahogy olvasom itt és máshol is, elég nagy gond jó szerelőt találni... Enyémet öcsém csinálja, nem honda szaki, de több típust is javított már és hamar rájön, hogy mit hogyan raktak össze és hogyan kell szétszedni...
Meg ugye nem mindegy, hogy lelkiismetetes... Úgy csinálja meg, hogy jó legyen. Nem gányolnak!!!
Ha valamit nem tud kérdezünk, meg utána járunk ( youtube, google, itt ph -n, crx, stb...) ha találunk rajzot, vagy vázlatot onnan már tud mindent...
Legnagyobb gond az alkatrész beszerzéssel van... Nincs mindenhol enyémhez, de még mindig sikerült találni.
Olajat én választottam és bevált (motul 8100 xclean 5w40)
Pest nagy előnye, hogy ott van több szakértő, aki rutinos... Szerencsére eddig mindent meg tudtunk itthon csinálni!! -
BlacKSouL
addikt
Úgy látom, hogy a szerelők 90%-a képtelen felfogni, hogy az elmúlt 20 évben a motorfejlesztés és vele párhuzamosan az olajfejlesztés nem állt le. A '68-as konstrukciójú Lada motor 1995-ben is elment 15W50-es Botonddal is, meg 10W30-assal is, és mindkettőt ugyanúgy ette, mindkettővel ugyanúgy 8,5-9 liter benzint fogyasztott. De 68 óta eltelt pár fejlesztéssel teli év. A Lada korszakában még nem volt boltban kapható teljesen szintetikus olaj, és 0W40-ről se nagyon hallottak. Meg aztán párhuzamosan a tribológiai ismeretek is bővültek ám, és már nem pont úgy működik a motor, mint akkor amikor ők azt tanulták. Egyáltalán tanultak autószerelők ilyesmit?
Szerintem jó részüknek fingjuk sincs egy adott olaj fő paraméterei mit takarnak, és a dobozra fel nem írt, de több forrásból megtalálható egyéb fontos mechanika, fizikai, kémiai tulajdonságok jelentőségéről se tudnak. És itt most az a lényeg, hogy valamivel elmegy a motor, és még olcsó is, vagy hogy valami a legjobb egy motornak, és fajlagosan csak kicsit drágább.[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
veterán
-
válasz
LógaGéza #37331 üzenetére
Hondát csak hondáshoz vagy japánoshoz. Ezt én is megtanultam már régen, mikor a Castrolt erőltette, aztán láttam mindig csipegeti motor gyűrűzés meg szepelszárszimmeringezés után is, váltottam szerelőt és ezáltal olajat is és érdekes módon tizedannyi nem fogyott belőle.
-
LógaGéza
veterán
válasz
!Overdose! #37327 üzenetére
Mert amikor odavittem 2014ben a szerelőhöz az Eneos 5W30at, azt mondta, hogy ez szar, és akkor rakta bele a Castrolt.
2015ben már ragaszkodtam a Motel 8100 Xcess 5W40hez.Perpill senkihez se járok, minden ajánlatot szívesen fogadok
tboy93
Mondjuk az alkatrészárakat elnézve, pl csak egy vezérléscsere kb feleannyi egy 5/6genhez mint egy 7genhez. Csak a felújított kuplung volt 100k tavaly.
De amúgy gondoltam már erre is, csak ugye ez se úgy van, hogy egy nap fel, minimum kétszer fel kell menni, egy út nálam egy tank benzin... És akkor még csak ott van[ Szerkesztve ]
-
válasz
LógaGéza #37325 üzenetére
Te figyu man, zolynet valami 370k-bol ujitotta fel csontra a vti motort, de ugy hogy abban mar kuplung, gyertya, vezerles, nyelestengely csapagy csere is volt.
Ha ilyen ar difi van Toth Imihez kepest, akkor megeri feljonnod autoval aztan hazavonatozni, visszavonatozni a kocsiert majd hazaautozni...
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
veterán
válasz
tboy93 #37323 üzenetére
Múltkor 12ezerre sikerült cserélni, addig 4L ment bele pluszba. Mondjuk az Castrol 10W40 volt, azt már több oldalról hallottam, hogy szereti csipegetni...
Az egészben az a érdekes, hogy nincs olajfolt alatta, nem füstöl, nem büdös, nem kormol, semmi jelét nem látom, csak azt, hogy fogy, na meg hogy a hengerfej alatt mindig olajos a motor....!Overdose!
Köszi a tippet, úgy is akkor fog kiderülni, ha szétrántjuk teljesen. Mondjuk a 400k-ba már kb mindent cserél a motorban, dugók, hengerfúrás, minden benne volt - ez volt a legrosszabb eshetőség. 200at még rászánok, de a 400 nagyon sok, kell még a telifényre is
Ja, és ez már új szerelőSajnos Békéscsabán nem nagyon tudok válogatni...
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
veterán
válasz
Radomer #37321 üzenetére
Ha nőgyógyász ujjaid vannak, akkor ha kiveszed a fejegységet, akkor van annyi hely, hogy bűvészkedve hozzáférj az izzókhoz. Én is szeretném megcsinálni már egy ideje, csak olyan hideg van, hogy hamarabb törik a műanyag, mint kéne... Az enyém mondjuk automata klímás
Az más kérdés, hogy most pont nem működik
Megkérdeztem egy szerelőt, hogy mit lehetne csinálni, hogy megszüntessük az olajfogyást. Utánnajárt, 200k anyagköltséget mondott akkor, ha a hengerfejjel nincs baj. Ha azzal is van, akkor már 400k körülre ugrott az ár... Annyiért már lassan K20at kapok...
-
Radomer
aktív tag
Előtte átnézettem egy autószerelővel, de ő nem az extrákat vizslatta.
(#37320) DeathAdder
Az abszolút nem zavar, hogy nem digit klímás csak a középkonzol majdani szétszerelés a rádió csere miatt volt kérdéses számomra. A legtöbb verdában elektromos csatlakozós konzolok vannak, így azok szétszerelése nem nagy kaland, de ennél ha jól tudom bowdenes a levegő irányválasztója. Nem találtam róla semmit mire kell figyelni a szétszerelésnél igazából csak ez a problémám.
-
válasz
!Overdose! #37314 üzenetére
-
Radomer
aktív tag
Majdnem biztos voltam benne, hogy ez manu klímás, ill ASR is volt a hirdetésben és szerintem tuti az sincs benne.
Mivel a vételárat még teljesen nem fizettem ki így mondhatom azt hogy beszéljük meg a hirdetésben félrecsúszott részleteket nem?Tök fura hogy ilyen középkonzolt meg nem találok sehol csak a másik fajtát.
-
Radomer
aktív tag
Akkor most már teszek fel több képet róla ha valami nem stimmel Ti jobban meg tudjátok mondani.
Nekem ez elég gyárinak tűnik a kormány
-
válasz
Radomer #37310 üzenetére
Mi ez a kormány Ep civicben? Azt hittem ilyen csak sedanokban volt.
Szerk.: Sőt ahogy a guglit túrom, úgy tűnik tényleg nem volt 3 ajtós civic ilyen kormánnyal. Erről két dolog jut eszembe:
1) szarrá kopott a sok km-től, visszatekerték az órát és lecserélték a kormányt
2) pukkant a lufi és amiatt kellett új kormányEgyik se lenne túl jó, nézd meg rendesen a gépet...
Szerk2.: átpörgettem a hahut és se Ep se Eu civicben nem láttam ilyen kormányt
[ Szerkesztve ]
-
Radomer
aktív tag
Manuális klímás változat ennyire fehér holló? Semmit nem találok róla.
Hétfőn hozom el a verdát a kereskedőtől. A hirdetésben az ASR hiányát elnéztem, mert az csak VSA modellekben van ha jól tudom, de még a klíma sem digitális..
Kérjek kárpótlást, vagy miként járjak el a nem megfelelő hirdetés véget?
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz
BlacKSouL #37300 üzenetére
Hmmm...
én is megvárom a jóidőt! Viszont tartok ezektől a szétszedéses pepecs dolgoktól... Utálom...
Izzó típust előkukázhatnád nekem. Rendelek egy csere szettet, aztán valamikor nekiesek... 2 napja ment ki a középső két gomb, a reset az mióta nálam van... De zavar...
A szűrők megjöttek, már csak olaj kell és 1500 km múlva csere! -
Radomer
aktív tag
válasz
!Overdose! #37306 üzenetére
Köszi!
A középkonzol kiszedését illetően van valami eltérés amire érdemes odafigyelni?
Sajna videót manuális klímás változatról nem találtam eddig..
-
Radomer
aktív tag
Srácok segítsetek rájönni mi határozta meg a 7.gen ben a középkonzol variációkat?
Az enyémben a rádió felett helyezkednek egy a fogrókapocsolók, de youtubon szinte csak a fejegységtől balra elhelyezett példányokkal találkozom.
-
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Windows 10
- Ukrajnai háború
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest