Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz
z123456789 #38596 üzenetére
-
DeathAdder
veterán
Vagy úgy, ezt így nem tudtam, köszi
Sokszor nem értettem hogy hogy a rákba előz be mindenki amikor 50-el megyek és tudván tudott hogy ott van a trafi. Mondom ennek utánanézek, mert vagy az én órám nagyon helytelen, vagy van némi tolerancia..Duliee - valóban egy nagyon racionális autó a Jazz
Nem voltak negatív előítéleteim, de akkor is nagyon-nagyon kellemeset csalódtam bennük
-
z123456789
addikt
Hát elmentem megnézni az ismerősöm Accordját...
Most aztán végképp nem tudok dönteni. (Ezért sírok itt a Honda topicban, hogy rábeszéljetek.)
Toyota avensis 144e km-rel, kifogástalan állapot, kívül belül, vagy a tuti biztos hátterű ismerős Accordja, 232e km-rel. Az Accordban a +~100e km talán annyiban nyilvánul meg, hogy belül 2-vel több karc van a műanyag felületeken. Kb így tudnám jellemezni.
És hát ebbe beleülve...na...azért még is csak egy Honda Accord sedan, nem egy kompi'.
Accord R 17"-os grafitszürek görgők már felkerültek rá, így meg aztán még jobban megdobbant a szívem. -
JoolsNOS
veterán
válasz
!Overdose! #38594 üzenetére
Hossz: 187, Szélesség: 127, Magasság: 227 35-40Ah jobbos+
(#38593) runner 125: igen, csakhogy látni a felni pereménél, hogy nem pont középen van a dísztárcsa. Tehát egyik felén kicsit túllóg a másikon meg nem éri el a felni peremét. Persze 1-2 mmről van szó.
[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
Kicentírozott keréken nem zavar be a dísztárcsa?
!Overdose!: múltkor ajánlottál akksikat. Yuasat és Varta Silvert se találtam jazz méretben. Varta Blue Dynamic van. Az jó?
[ Szerkesztve ]
-
Fkris
őstag
válasz
!Overdose! #38590 üzenetére
Nem cél a pirostól-pirosig a gyorsulásik megnyerése, csak szolgáljon ki melóba menet, 1-2x huzatnám, nemtagadom, de amúgy higgadtan vezetek.
-
Fkris
őstag
Nézelődtem, ezt találtam.Bele merjek vágni?
Kérdezősködtem, vezérléscserével mindenképpen számolnom kéne, ezen kívül más észrevétel?Köszönöm
UI: esetleg egy 1.4 el, -vélhetően kevesebb kilóméterrel- jobban járhatnék, hasonló árban?Ott már kicsit újabbak vannak ennyiért.
-
honda23
aktív tag
válasz
Napfénysüti #38566 üzenetére
Ez semmi, fehérváron kipróbáltam egy type-s accordot 340e km-rel, kb 1 milliót kelett volna rákölteni, annyi hiba volt. Nagy részét kijavították, majd egy pesti srácnak eladták itt 180e km-re..
Gyerek felhívott, mit tudok az autóról, amikor elmondtam neki a sztorit, amit több helyen is megírtam, majdnem rosszul lett. Visszament, és kapott kártérítést az eladótól, de ez már tényleg a legalja... -
honda23
aktív tag
válasz
DeathAdder #38576 üzenetére
Ahogy mondod, osztrák mellett még az olasz importokat mondják katasztrófának, németet meg ki kell fogni.
Megnéztem több osztrákot, katasztrófa, de a magyar női tulajosok is sajnos.demars
Nekem meg most xarta össze magát az accord, egy évet bírt, hátsó fék munkahenger jobbos nem enged ki kézifék alól, fél óráig húztam kézzel a bovden kalapácsot, majd kiengedett, irány a szalon, dugattyúkat szorítóval nem lehetett teljesen behúzni, most nincs kézifékem, hátsó fékek sem az igaziak, fékolaj, nyeregfelújítás hátul, betétcserék.
Gondoltam, csinálok egy nagy szervizt akkor már, gyertya, olaj, olajszűrő, szelephézag, fékbetét cserék, szelepfedél tömítés csere stb.
De nekem is annyira bejött, hogy nem szívesen válnék meg tőle.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
DeathAdder #38576 üzenetére
Jazz ilyen fura kategória szerintem.
Kívülről még nekem is szokni kell, hogy nem akkora helyre állok be vele, mint a 80-as Audival / ami sose lesz eladó, habár most megremegtem
/
A Jazz nálam most nagyon betalált, olyan igazi családi mindenes, ha kiccsalád lesz az biztos, hogy páromnak ilyen autója lesz, ha igényli, de nekem mindenképp fog kelleni egy saját
Élmény vele rohangálni a városban, jön megy, kis helyre befér, még csak pár napja van nálam ,de remélem még további 200 ezer km-et fog szolgálni. Erre tényleg nem sajnálok egy fillért se, mert minden centi ki van hasnzálva a kocsiban, funkcionális, a motor remek, alsóközép tartományban nyomatékos, pörgetve megy, de azért nem egy Civic.
Nekem bejön.
Alacsony fenntartási költségek.
Ami kell neki, minőségi olaj, váltó ha nyűgös rá kell szánni a pénzt ,és rendbetenni / nyelestengely csapágy / , és figyelni kell az évjáratot, de tán tényleg egy se robbant még le/ indexen azért van pár elrettentés, de nagyon ritka.
Alkatrész van, kasztnielemek olcsók, 14"-es kerékre mgé a gumi se drága
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz
DeathAdder #38576 üzenetére
Hajaj! Az osztrákokról ne is beszéljünk. Kis autóknak a lelkét kitapossák. Mindenki lassú aki a másik előtt megy.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
DeathAdder #38576 üzenetére
De csak ha nem kiszedős a buli. Ha az akkor már +1km/h-ért is jár a bünti. Szerencsére lusták a rendőrök és ez nagyon ritka.
mod:
Szokták mini-egyterűnek is nevezni a Jazz-t. Az sztem elég találó.
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Ha nem tévedek még 150-ért sem kapsz büntetést csak az felett. Én is pályán 150 körül repesztek általában
Múltkor megérdeklődtem és tán 100 alatt +15km/ó 100 felett pedig +20km/ó felett kezdődik a büntetés 30 ezres bírsággal, és onnan megy egészen 300 ezerig tán._____
más.Amúgy ez a Jazz miféle kategóriába sorolt autó? Csak én nem tudom hova tenni?
Elmúlt három napban egész nap utaztunk a haverral és nézegettünk neki autókat. Több Jazz-t is megnéztünk, és valahogy elképzeltem ha odaparkolnám mellé az enyémet mennyire egy kategóriának tűnne egy civic-el, hol ott én előzőleg egy yaris kategóriának hittem. Tágas belső, és csomagtér mégis kisautó, egyszerű és nagyszerűItt megjegyezném hogy ezt a radikális csakis külföldről behozottat vásárolok dolgot annyira nem értem.. volt módom tapasztalni az elmúlt napokban a fasza német meg osztrák importos autókat. Széthajtott szarok, sok km-rel (persze az óra teljesen mást mutat), láttam hogyan használják a németek zöme az autóikat, az egy dolog hogy "de a németnek van pénze szervizelni", csak nekem az éppen nem mond semmit. Null km-eres korától kezdve tapossák őket mint az állat (aztán megtehetik hogy 5 év múlva vegyék a másikat) legtöbbjükön ez gyönyörűségesen látszik is, hiába mutat az óra 110 ezret... inkább mutasson 270-et, de legyen rendes
Na szóval több Jazz-t is megnéztünk, meg még rengeteg off autót (annyit most egy hétig nem birok autóra nézni
), egy jazz és egy is 200 volt a kb. 30 autó közül ami megfelelt az általunk elvárt kritériumoknak.
Aztán kérdezi a haver, hogy na akkor most melyiket? Mondom hülye vagy vazz.. hol említhető egy lapon egy kategóriában a kettő?Egyszerűen minden érv a jazz mellett szól. Gazdaságos, alacsony fogyasztás, kompakt, belül mégis tágas, abszolút vállalható csomagtartó, jól ki lehet látni belőle, könnyű parkolni, igénytelen (szinte csak tankolni kell, meg a kötelezőket persze), alacsony fenntartási költség, de mivel egy autóimádó buzi vagy így azt mondom az élet túl rövid ahhoz hogy egy ilyen unalmas autót vegyél
egy szó mint száz ma el lett hozva az is 200.
Részemről csak annyi konklúzió, hogy szívem szerint soha többet nem vennék 4 hengeres autót -
szabonagyur
félisten
válasz
runner 125 #38573 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy itthon ez az elvárás... ne legyen benne km. stb.
-
demars
addikt
Még egy honda áll a házhoz!
Igaz ez "csak" kétkeréken gurul...
Jövő héten hozom el! -
runner 125
nagyúr
válasz
Flashback #38560 üzenetére
Mondhatni tipikus, 10 autóból Mo.-n megkockázatom 8 ilyen.. Milyen autót vegyek toikba szinte már napi szinten linkel valaki hasonló esetet.
Egyébként ahhoz mérten h legalább 330-340k km van benne, teljesen kulturált a belseje. Ülésen alig látszik némi kopás, nyilván emiatt harapott rá 2 éve valaki a tekerésre..
-
válasz
Napfénysüti #38566 üzenetére
Én simán odamennek mint tudatlan vevő, majd eljátszanam a hülye vevőt... Aztán bemutatnam a km óra állást..
-
Oké de ez a baj, hogy ilyet lehet, büntetlenül, te meg, a szenvedő fél, nem tehetsz ez ellen semmit. Szégyen...
-
Snoop-y
veterán
válasz
Napfénysüti #38566 üzenetére
Ok igy vettek egy hajlektalantol...
Ugyanmar Mo mindig is a nagy panamak hazaja volt majd pont egy oratekergetes miatt fognak barkit is megcseszni...
-
bbubby00
őstag
válasz
Napfénysüti #38566 üzenetére
Ezt is kivesézték.. Épp akkor kell tetten érni, mikor tekeri az órát... :S
Tehát a jogszabály bünteti, de eddig még nem volt rá precedens. -
Flashback
addikt
válasz
z123456789 #38562 üzenetére
A CRX-en kérdezték le...
-
válasz
z123456789 #38562 üzenetére
Kinagyítod a képet, le lehet olvasni a matricáról. Valami JJT-436 vagy mi.
Ezekér hogy nem lehet senkit se meg****** de úgy istenesen. Legalább az árult autó árára, plusz el is kobozni tőle. Komolyan eszem megáll.
[ Szerkesztve ]
-
-
Flashback
addikt
Ez a Civic
érdekes...
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
veterán
Már nem tudom ki akarta a gyári ats kipuffomat, de most tettek fel egyet az crx adásvételbe, gyárit!
Katalizátortól hátrafelé minden + a gyári végek hozzá. 135k
Fehér holló szindróma, sokat ne gondolkodjatok.[ Szerkesztve ]
-
-
Fkris
őstag
Amúgy van az 1.4i S ben ilyen "ECO érzékelő"?
Nagyfaternak volt egy Toyota Camryja, abba volt ilyesmi, ha világított, akkor jól fogyasztott az autó -
JoolsNOS
veterán
válasz
szabonagyur #38547 üzenetére
Szerintem nem gond. Nekem a 14es mankó átmérőre sokkal kisebb mint a rendes. A gumi ugye nem olyan magas. Lehet, hogy a 15ös mankó jobban összeillik a 14es gyári kerékkel.
-
válasz
honda23 #38545 üzenetére
Koszi, alvazszam alapján néztem meg.
Beszéltem közbe egy Honda szakival is,aki szervizben dolgozott. Azt mondta nagyon ritka eset.
Szombaton viszem atnezetni, aztán pedig váltó felújítás és kuplung csere.
Én rá. Megnyugodtam. A keretben még így is bőven benne leszek.
Már csak a pedalsorra kell időpontot keresnem
-
szabonagyur
félisten
Rendőrök mennyire problémáznak azon ha esetlegesen télen a pótkerék amit használok az 15" mankókerék, a többi 3 pedig 14"?
-
-cobra-
aktív tag
Nálam is felkerültek a nyári kerekek, mennyivel jobban néz ki, mint a 16-os téli...
Ahogy vártam, még feszesebb lett a futómű, imádok vele kanyarodni.
Viszont nagyon érezni, hogy nem erre az utakra való, minden hibát átad, fáj a szívem mikor csak úgy dobog a szar útszakaszokon és látom magam előtt hogy pár év múlva ez sokba fog kerülni.... remélem nem lesz igazam. -
bbubby00
őstag
válasz
Snoop-y #38540 üzenetére
Nem gyári, de E-jeles angel projektoros fényszóró. A karika aljában levő ledet akarok, új erősebbre cserélni, hogy nappali menetfényként is jól látható legyen, mint az újabb bömösökben.
Amúgy NightBreaker-el jól világít. Kapott egy teli polírt, bár a füst fólia kicsit tompítja...
Tboy: műszakin átengedték, sőt a Skunk2 hátsó dobos rendszert is.
Zoly: a lámpát elég szétszedni, a ledet a szomszéd hifissel átforrasztatom. 2kis pötty kell oda ha jól tudom![ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Graphics #38538 üzenetére
Amiatt az enyémet is visszahívták. Csak a patront cserélik, nem kapsz új légzsákot, meg van pikk-pakk.
Enyémet fényszórókábel csere miatt hívták vissza (ha a gyárinál erősebb izzót tettél be akkor a szigetelés megolvadt), azt cserélték. Meg tudok egy váltójavítási visszahívásról (az az enyémet nem érintette) de az a hengerfejesedés nekem is új.
Ha egyelőre nincs tünet akkor no para. Váltót meg a sok nebuló úgyis gyorsan lenullázza azt bele kell kalkulálnod a
km díjjadbaórabéredbe.[ Szerkesztve ]
-
Hát látod én se, épp a kiterjesztett garanciára kerestem a nyelestengely miatt ,erre belefutottam ebbe..
F.szom a kapkodásba bele.... Tényleg nem volt említve. javít a helyzeten, hogy év végi, már javított hengerfejes, tehát kevésbé érintett a problémában.
Irtam egy szerviznek, mert elvileg légzsák ügyben érintett vagyok, de ez akkora balfaszság a részemről.
Vmi témaösszefoglalóba mehetne, vagy valahova, mert tényleg sehol a neten nincs infó
Kotyogást nem hallok , síri csendben jár, nyelestengelynek van halvány hangja, de én ezt nem szúrtma ki egyből, szóval addig megy, ameddig, utána kuplungozáskor kap egy új váltót
Motor meg ha megtér... Hát csúnyán beszoptam :S Ilyen malőrt... Baccameg, most egyeztetek a szerelővel mi van ,de hát igazából mondhatnám, hogy kár aggódni.
40 ezerig ment németben, ha addig kiderült, akkor kiderült, ha nem hát így jártam...
Nagyon csalódott leszek, ha ez gondot fog okozni... Akkor aztán tényleg nem tudom mit kell majd vennem.
Sőt remélem ,hogy nem kidobott millió lesz...
[ Szerkesztve ]
-
Honda Jazz 2002, 1,4 LS
Ejh ,beleléptem a szarba..?
Basszameg...
Hiába voltam óvatos, ebbe a témába nem futottam bele...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Csak szólok, hogy a Jazz csomitartójában simán elfért 4 db 18"-os Toyota felni állítva. Még ennyi év együttélés után is meg tudok lepődni mennyire tágas ez a "kiskocsi".
-
Flashback
addikt
válasz
z123456789 #38526 üzenetére
Dízel vagy benzin? Ha dízel el tudok mondani pár dolgot mire figyelj.
Amúgy a bölcsőt nézd meg hogy rozsdás-e! Kell hozzá egy erős zseblámpa, a blokk és a zárhíd eleje között levilágítasz és már látnod kell a tetejét. A gyenge felültei rozsda még jó lehet de a legjobb ha nincs rajta semmi korrózió. Ajtók alját is nézd át, elektromos ablakok, klíma... a szokásos -
bbubby00
őstag
válasz
zolynet #38529 üzenetére
Addigra talán itthon leszek a kocsival, többet kellett vágni az ívekből, mint gondoltuk + a küszöböket is cserélték kompletten. Mondtam, h ráér a kocsi, csak legyen überfasza.
Csak ha már van benne tapasztalatod, akkor megköszönöm vlmi jóféle sörrel a segítséget
Viszont ha jól tudom, a karikáknál levő LED-eket forrasztani kell utána vissza?! Azt viszont már tényleg nem tudom, sőt szerszámom sincs hozzá. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
z123456789 #38526 üzenetére
Jó vételnek tűnik de azért nézesd át mindenképpen! Tetőt is nézd meg ahol helyre lett állítva, nem hólyagosodik-e a fényezés pl.
-
z123456789
addikt
Srácok nem akarok az agyatokra menni, de kaptam egy ajánlatot. Egy pár órája, aminek én nagyon örülök, és azt hiszem ha legyűrjük a kombi iránti vágyakozást, akkor megvan a befutó.
Szóval egy kedves távoli barátom eladná 2003-as Accordját. ~230e km. 5 évesen vette 8 éve, 53e km-rel. A győri Honda szalon akkor visszaigazolta neki a futott km-t, szóval elvileg stimmel is. Volt egy szarvas baleset, ami nagyrészt a szélvédőben, és a tetőben tett csak kárt, ezek akkor Honda szalonban javítva lettek. Azóta eltelt 1,5 év. Teljesen megbízom benne, az autó 1,6m-ba kerülne. Ennyiért találtam hasonlót, magyar rendszámmal, de adat lekérés ide vagy oda, az még mindig nem ennyire biztos mint ez. Sokat ne gondolkozzak rajta ugye?
Előre is köszi a véleményeket. -
-
válasz
tboy93 #38522 üzenetére
Ebbol indultam ki:
Jelenség: Kézi váltó esetén a nyelestengely csapágynak lehet hangja (megállapítása: Ha alapjáraton ha kuplungolunk, és megszűnik egy kerregő hang, akkor nagy eséllyel fennáll a hiba), automata váltósnál viszont az indító kuplung lehet hibás.
Megoldás: Honda tud a hibákról, ezért mindkettőre kiterjesztett garanciát vállal a Honda!!!![ Szerkesztve ]
-
70-80k-ert adnak Csepelen egy bontott felujitott valtot 7gen-be, ha otthagyod a regit.
Jazz-be passz, de tuti nem garis.
-
-
válasz
z123456789 #38518 üzenetére
Ez egy csapágy a váltóban, ami alul van méretezve és elfárad. Ha szar, akkor búg, benyomott kuplungnál meg elhallgat. Ha benyomott kuplungnál jön elő a búgás akkor meg kinyomócsapágy probléma van, ha jól emlékszem.
-
válasz
z123456789 #38513 üzenetére
A futómű és a váltó a fő probléma. Előbbi kényes a magyar utakra, nem olcsó a felújítása. A nyelestengely csapágy főleg 1.4-eseknél jön elő, de más motorral szerelteknél is előjöhet, csak ritkábban. A többi filléres tétel ezekhez képest, a fűtésmechanika általában csak szétugrik, azt össze lehet rakni. Kp zár motor újan 10k, de van olcsóbban is. Nyüszögő kuplung meg csak idegesítő, zsírozás javít rajta ideig-óráig.
-
Snoop-y
veterán
válasz
z123456789 #38513 üzenetére
Hat a hirdetes ugy kezdodik hogy az auto magan import volt es kulfoldrol jott be.
Aztan meg kesobb meg azt irja egesz vegig a markaszrvizben szervizelve ahol ujonnan lett megveve.
-
zolynet
veterán
válasz
bbubby00 #38491 üzenetére
Szét jön az hajszárítóval is.
Hőlégfúvóval csak óvatosan.Vti bal hátsó kerékjáratot 2012-ben csináltattam meg, ott már egy kis puposodás látható.
Csomagtartó ajtaját kellene kicserélni, anno elcseréltem egy zöldre mert azon volt vti szárny, de sajnos az alsó részeken kezdi enni. Lehet azt már az új tulajra bízom, legyen neki is dolga.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz
tboy93 #38510 üzenetére
(#38510) tboy93
Ebben van valami, de nem igen találok más kocsit. Olyat vennék mint a tiéd, de nincs számomra tetszetős. Ennyi parája van ennek a típusnak? Jéééé! Na mindegy, mást nem megnézem, aztán eldöntöm. Lehet még megtetszik. Bár ez az egérkamion magasság...(#38511) Snoop-y
Én meg azt nem amit te írsz.Hogy érted?
[ Szerkesztve ]
-
-
Snoop-y
veterán
válasz
z123456789 #38507 üzenetére
En meg azt nem ertem hogy maganimport aztan meg vegig abban a szervizben szereltetve ahol a kocsit ujonnan vette...
-
válasz
z123456789 #38507 üzenetére
Egyreszt ha nem tetszik, akkor ne vedd meg. Eleg szar lesz minden nap rossz szajizzel beulni a kocsiba. Masreszrol jo auto, jo motor, halados. Szokasos 7gen dolgokra kell figyelni, futomu, valto nyelestengely, kp. zar motorok, futesmechanika, lotyogo sofor ules, nyuszogo kuplung. Nyilvan azert van vege 2010-ben a szerizkonyvnek mert addig hordtak csak markaszervizbe
Amit abszolut meg tudok erteni.
-
z123456789
addikt
Kezdek megalkudni magammal, mert vagy türelmetlen vagyok, vagy nincs más választásom.
Ehhez a verdához mit szóltok?
Nagyon nem tetszik ez a forma, de a civic már bizonyított nálam. Azt ne értem miért áll meg a szervizkönyv 2010-ben? -
gulyasgy
újonc
Sziasztok!
Érdeklődnék érdemes -e megvenni 2004-évvégi FRV 1.7 benzin, 272e km. Chech engine világit, a tulaj mindent kicserélt a motorban, számlával bizonyítva, de akkor is úgy maradt, menetben nincs baja, a hűtő ventilátor be-be kapcsolgat hideg motornál....?!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Linux haladóknak
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Steam Deck
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- PlayStation 5
- Volt egy kis félreértés a OnePlus frissítési politikáját illetően
- Hardcore café
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest