Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
JoolsNOS
veterán
Nincs valakinek fölös magyar "használati útmutató" 2002-2008as jazzhez? A német nem az erősségem
Pdf-et is egyelőre csak újabbhoz találtam.
Köszi ha tud valaki valamit[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
veterán
válasz
!Overdose! #37195 üzenetére
EP2-höz nem tudod véltelen, volt gyári tempomat? Vagy csak utángyártott megoldható?
-
Radomer
aktív tag
válasz
!Overdose! #37195 üzenetére
Ebből gondoltam, hogy a VSA egy menetstabilizáló rendszer.
VSA -s rendszerhez még dobtak pár extrát ami a kisebb tesóban nincs benne.
Egyáltalán van értelme esetemben a nagyobb vasnak, ha a az útviszonyoknak megfelelően dinamikusan, de ésszel vezetek? Már önmagában az alap 1.6i LS is nagyon kezes kanyarokban egy Swifthez képest azt hiszem. Menetstabilizáló rendszer létszükséglet vagy önmagában is elég stabil?
Bocs hogy dilemmázom, de +250e -ről van szó és ha csak kicsit javít a verda irányíthatóságán, akkor az 1.6 is bőven elég nekünk. Ellenkező esetben nem restelleném kiadni a pluszt érte.
-
sunny84
senior tag
üdv , ha a sampon megfagy az kuka vagy ? én bolond fejjel bent hagytam a csomitartóban és jéggé fagyott
-
sasa134
addikt
Sziasztok, új autó vásárlás előtt állok, gen8 Accord 2.4i-től mennyire kell rettegnem? Németországban élek, itt is venném. Nincs sok a használtpiacon, 2009-10 körüli férne bele a keretbe, 100k km alattiakat nézek, és évi max 10k km futásra akarok egy kényelmes, megbízható autót. 2-3 ezer euró lenne a TypeS felára, annyit sztem nem adok ki azért - pedig nagyon tetszik. Szóval sima 2.4i lenne. Köszönöm előre is.
-
Radomer
aktív tag
válasz
honda23 #37191 üzenetére
Bocs azt nem írtam, de az 1.6 LS is 5 ajtós, tehát elvileg a két kaszni ugyanaz.
A fordulóköre a Swift nek se túl jó így azt már nem kell megszoknom.
VSA az nem menetstabi rendszer? Sokat segít a nem túl sportos inkább dinamikus vezetésben is jó hasznát venném szerinted?
2.0 i-vtec ről olvastam tényleg elég jó kis motor.
-
honda23
aktív tag
válasz
Radomer #37190 üzenetére
Sokkal jobban megy a vsa, nagyobb nyomaték, dupla veztengelyes, az k-s láncos motor, örök élet, abban k20a3 motor van. Családbarát, az ep1-2 szerintem gyengére sikeredett motorikusan, bár az ep2 azért nem rossz. VSA ráadásul 4 ajtós, digi klímás, tempomatos, másikban semmi, három ajtó, fapad teljesen. Az elektromos kormány nagyon jó benne, annyi a baj, nagy a fordulóköre a futóműnek 7 gen civic esetében.
Vétel után cserélsz benne motorolajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, pollenszűrőt, váltóolajat, kuplung és fékfolyadékot, szervo az elektromos, plusz megnézed a gyertyákat.
Olajszűrőből, váltóolajból csak gyárit szabad belerakni.
Mindenképpen a vsa-ra mennék rá, jobban megy, tempomat, digi klíma, nagyobb csomagtartó.
Bár a 3 ajtóval szebb az ep2, de a vsahoz képest nagyon fapad, gyengébb motor. -
Radomer
aktív tag
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni vásárlással kapcsolatban.
Van két kiszemeltem, de nagyon nehezen tudok dönteni.
1. Civic 1.6 LS 2005
2. Civic 2.0 VSA 2004Nem nagy a különbség a kettő között árban így éppen bármelyik szóba jöhet ilyen szempontból.
Fogyasztás ha jól láttam kb 1 liter különbség a kettő között városban nem számottevő.
A VSA rendszer miatt megéri a nagyobb motorral szereltet venni? Szeretek dinamikusan vezetni ill előzgetni, de csak ésszel mert család is utazik velem javarészt. (Most épp egy 86LE Suzuki Swiftet hajtok ami súly/ LE arányban egész jó)
Alkatrészárakat tekintve talán nem nagy a különbség a két modell között.
Lentarthatóság szempontjából nagy lehet a különbség?
Köszönöm előre is a segítségeteket!
-
BlacKSouL
addikt
Azért ha bárki 1.2-es jazzben gondolkodik(2005), 95k-t futott és megkímélt, az szóljon, tudok egyet Pest környékén.
[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
válasz
EQMontoya #37184 üzenetére
Persze a forgalmi és a műszaki adatlap is megegyezik (megkaptam a biztosítás megkötéséhez még a forgalomba helyezés előtt), csak a díler nézte be szerintem.
(#37185) Snoop-y: Szerintem a közepes felszereltség. Mert azt láttam, hogy van még pár cucc ami ebben nincs. Ami fontos volt a választáskor a tükörindex és a digitklíma. Igaz mindegyik azért mert a dizájn jobban tetszett.
[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
válasz
Peter.70 #37181 üzenetére
A poén az, hogy 1.2 cool s-nek volt hirdetve és így is vettem meg. Aztán kiderült, hogy 1.4. (amúgy azt akartam eredetileg) A szervízkönyvben asszem 1.4 G5 LS van. De ebben most hírtelen nem vagyok biztos. 2007es. Ami még érdekes, hogy neten 1000 alatti a tömege. Forgalmiban 1071kg van. Németországi, lehet ott más egy kicsit??
-
válasz
DeathAdder #37160 üzenetére
Bizony, nem tagadom magam is "nőttem" még az évek alatt, kell a plusz erő.
-
LógaGéza
veterán
válasz
DeathAdder #37170 üzenetére
Tudsz lőni egy képet hogy lett átalakítva a csomitartó? Érdekelnek az ilyen megoldások, hátha igényesebben megoldható az enyém is...
-
Peter.70
addikt
válasz
!Overdose! #37173 üzenetére
Mennyivel lehet kevesebb a gyárilag megadottnál? Kb?
-
Peter.70
addikt
Elképzelhető, hogy a Jazz-nek csak kb 32 L-es a tankja, a gyárilag meg adott 42 helyett?
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz
EQMontoya #37165 üzenetére
Engem se b@szott fel sosem a zene kocsiban.
Egyrészt szeretem a motort hallani, érezni ami körülöttem zajlik amit a bömbölő zene elnyom. Nem beszélve hogy valami mindig berezonál, amitől a hajamat tépem..
Enyém is meg van pakolva zenével ex gazdi által, még a csomagtartó is át van alakítva hozzá, de inkább otthon nyugodtan hifin vagy minőségi fejhallgatón élvezem a zene minden szerethető részét, mint egy mozgó dobozban
Mondjuk nem sokan vannak így, de nekem ez egy önálló cselekvés, és ilyenkor semmi mással nem foglalkozom csakis a zenére koncentrálok. Ha nem így teszek akkor az inkább idegesít mint sem szórakoztat. -
JoolsNOS
veterán
válasz
EQMontoya #37168 üzenetére
Köszi, akkor tényleg nincs meg.
Más: ilyen obd kiolvasó jó valamire. Bár akármi plusz info elég lenne ennyi pénzért. Inkább az a kérdés: baja nem lesz a kocsinak ha bedugom?
(#37161) CB: bocsi a te válaszodat csak most vettem észre, köszi
[ Szerkesztve ]
-
válasz
EQMontoya #37165 üzenetére
En is jo minosegben szeretek zenet hallgatni
Egy regi phoenix gold zx erositom van a szettnek a kocsiban, az ules alatt, epitett panel a hangszoroknak, minosegi kabezeles. Hatul a ladanak egy kulon ero, zart 70L rockford sub. 38-as, kolcsonben van nalam, vegso megoldasnak kisebbet szeretnek en is, bar meretehez kepest meglepoen pontos, nem varna az ember egy 38-as subtol.
Az otthoni cucc dobozban van sajna, hsz kabelt kene venni.
-
EQMontoya
veterán
Nekem a pótkerék van úgy bent, hogy a kifelé néző oldal van lefelé, szóval az tele van pakolva cuccal: vontatókötél, olaj, víz, 230-ba dugható kis reflektor, talán valami gagyi bika is, ilyenek. De hogy a csomagtartóban mászkáljon ide-oda egy krokodil, az kizárt. A sima kis emelőnek meg van gyári helye.
Tboy: Ez valahogy sosem vonzott. Ha jó minőségben akarok zenét hallgani, akkor Hifi otthon vagy fejhallgató, de az is lehetőség szerint erősítővel.
[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
Amúgy hol lenne a helye az emelőnek? Lehet csak nem találom
-
CB
senior tag
válasz
JoolsNOS #37155 üzenetére
Nekem a CR-V -ben ilyen az eredeti emelő, kerék cserekor mindig ezt használom, kicsit macerásabb, mint a hidraulikus emelők, de a feladatát ellátja. A pótkerék mellett gyárilag ki van alakítva a helye, ahova be lehet tenni, majd enyhén meg kell feszíteni az emelő részével, hogy ne mozogjon. Viszont van hozzá egy speckó kerékkulcs, és egy kampós végű passzdarab, amivel a menetes orsót tekered az emelőn. Az általad linkelt emelőhöz ez nincs meg.
Plusz én megnézném a menetes orsót is, hogy nincs-e megeröltetve. -
válasz
EQMontoya #37157 üzenetére
Ha hosszabb útra megyek nekem bent van a krokodil gond nélkül, sőt van bent hátul egy összecsukható műanyag doboz amiben van olaj, fagyállós víz, gyertya, kesztyű, törlőkendő, szappan, klotyópapír, vontatókötél, elsősegélydoboz, stb. Jó persze én egyedül utazok általában és emelett még elfér az utazótáskám meg pár szatyor, de annyira tényleg nem nagy cucc a krokodik emelő, legalábbis ez a fajta:
-
JoolsNOS
veterán
válasz
tboy93 #37156 üzenetére
De gondolom a linkelt típus a gyári, vagy ahhoz hasonló. Mert ha nem is ez akkor 6 ezerért van már elvileg gyári, meg van krokodil is. Bár a gyári jobban elférne, és a hatékonyság se túl fontos, nem akarnám gyakran használni, csak azért legyen. Szóval nem tudom melyik legyen, de jobban húzok a gyári felé, csak a "képhiány" elriaszt.
-
JoolsNOS
veterán
-
JoolsNOS
veterán
Sziasztok! Sajnos nincs emelő a jazzemben. Érdemes specifikus emelőt keresnem, vagy valami univerzális is megteszi?
Köszi -
z123456789
addikt
Sziasztok!
Tavaly vettem egy Thule tetőcsomagtartót CRX fórumról, a ti segítségetekkel. Nagyon szuper, de mivel ritkán használom (felrakom, használom, és még aznap le is szedem) kicsit kényelmetlen az a fajta megoldás a csavarozgatásra, amit a tetőcsomagtartó kínál. Sőt, hogy rendesen rá tudjam szorítani a tetőre, még a kezem is megfájdul. Biztos hogy van valami eszköz, ami a gyári kupakban levő vaspálcikát helyettesíti, és olyan fogása van hogy nagyobb erőt tudok kifejteni, ezzel nem szétcseszve a kezemet. Valami olyasmire gondolok amit ebben a videóban használ a tag. De ha jól látom itt ez bele van építve, vagyis hozzá járt.
Én csak úgy tudom megszorítani, hogy a végéről lehúzom a kupakot, ami egy ilyen kulcsban végződik. De egy idő után azon a kupakon olyan szar a fogás, hogy szétmegy a kezem. Az enyém így működik.
Szóval fogalmam nincs hogy hogyan tudnék rákeresni erre az eszközre, ha egyáltalán van arra esély hogy külön vegyek ilyet. Bár nem tűnik bonyolultnak, lehet egy lakatos simán csinálna hozzá eszközt...Van valami ötletetek?[ Szerkesztve ]
-
-
bbubby00
őstag
válasz
>>>W!nman* #37149 üzenetére
Sztem kiegyensúlyozás lehet a célja, télleg nemtudom. Arra biztos, h jó, h idővel berohadjon alatta.
Biztos nem vitzből rakták oda annó a japók -
>>>W!nman*
tag
válasz
bbubby00 #37121 üzenetére
Ha már szóbajött... Mi a célja annak a guminak?
Illetve ha hajlamos rohadni, tavasszal ránézek/befújom/beecsetelem üregvédővel.Elmör:
Hát akkor illik a rugót hozzáhangolni az új súlyhoz!A zár problémád érdekes. Próbáld meg tényleg kifújni kenés után konpresszorral! Hátha a wd40 maradványaiba kövül bele a kosz...
[ Szerkesztve ]
-
válasz
>>>W!nman* #37142 üzenetére
A gyári nekem sem vágódott fel, de ez most egy karbon csomagtartó, könnyebb mint a gyári, próbáltunk a rugóval játszani, de nem lett jobb az eredmény, szóval vagy elkapom mielőtt felvágódik vagy kinyitom kulccsal.
Szerk.: nem hiszem, hogy kulcs kopási gond, mert a wd40 nem is akar először átfolyni a záron, csak kis idő elteltével kezd el csöpögni kicsit, ahogy telik az idő egyre jobban, szóval egyértelműen kosz van ott és érezni is lehet első nyitásnál ilyenkor, hogy nagyon nehezen nyílik, utána meg mint a vaj.
[ Szerkesztve ]
-
>>>W!nman*
tag
Szia!
Nálam nincs ilyen gond az 1 év alatt. Nem lehet, hogy zár-/kulcskopási gondotok van? Amit a kenés ideiglenesen meg tud oldani...
+a WD40 olaj utána összegyűjti a koszt... (?)Belülről nyitás: nekem csak felpattan ~10cm-t az ajtó, de nem nyílik fel teljesen!
[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
válasz
Napfénysüti #37135 üzenetére
Nekem meg a 2 ajtom nem nyilik kulcsal. Lehet megrpobalom a tomeny wd40 oldatot enis
-
boken
senior tag
válasz
!Overdose! #37138 üzenetére
Igen az lesz az,kérhetek kontaktot?
Lehet hogy egyszerűbb összefutnom vele mint szalont keresni .
Nagyon szépen köszönöm! -
JoolsNOS
veterán
Sziasztok! 2015.05.22es első hszem után végre honda tulaj lettem
Egy 2007es 1.4es Jazz lett a nyerő. Remélem nem lesz vele gond jó sokáig.
-
válasz
bbubby00 #37131 üzenetére
Felújított gyárit vagy Integráét ha gyári marad a kocsi, ha nem marad gyári akkor DSS 2.9-est, nekem eddig csak ez nem tört el, de most, hogy elszállt a dollár kb. 250-260K lesz mire hazaér, mégha olcsón tudsz szállítást akkor is.
Snoopy Boldog Szülinapot kívánok utólag, kíváncsi vagyok az utód autóra, remélem meg lesz mihamarabb.
Kérdés, főleg 6.gen sedan-os kollégákhoz: nálatok is el szokta játszani a csomagtérzár, hogy kb. 1.5 évente egyszercsak nem akar kulccsal nyílni? Olyan mintha befagyna, de nincs befagyva, hiszen +6-7 fokok voltak, viszont eltömődik kosszal valószínűleg, mert WD40-ezés után már ismét működik, tegnap elővettem a kocsit és belülről nem szeretem felnyitni, mert felcsapódik, olyan könnyű, szóval kulcsot bele, nem fordul el, hazajöttem egy 60km-es kör után, felnyitottam bentről, aztán a "szívószálas" wd40-nel belefújtam, kicsit vártam, tettem a csomagtartóba kéztörlőt, na elkezdett kifelé csepegni a zárból akkor már tudtam hamarosan el is fog fordulni, kb. 10-15 percet kellett várni, még 2 löket bele, a végén már nagyon csöpögött, akkorra tisztult ki gondolom, kulcs bele, simán fordul. Egyszerűen nem értem, hogyan tud ott bekoszolódni, lehet mert ott szinte mindig kulccsal nyitom? Az ajtókkal nincs ilyen gondom, de ez eljátsza ezt kb. 1.5 évente.
-
válasz
DeathAdder #37127 üzenetére
Legyen biturbos kompresszoros vti
-
boken
senior tag
válasz
!Overdose! #37119 üzenetére
Szia,1,4 benzines Angol Civic,nincs benne ABS.
Előre is köszönöm.
-
bbubby00
őstag
-
boken
senior tag
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni tőletek, van egy régi 97-es angol Civic-em, jobb hátsó kerékagy csapágyat cseréltek benne és szólt a szerelő hogy a csapágyon van egy porvédő kupak, az szét volt rohadva, és ő nem tudott szerezni, van esetleg tippetek hogy hol és milyen néven keressem ezt?
Előre is 1000 köszönet!
-
gaga1
tag
Gyerekek figyeljetek
Ismeri valaki ezt az autot?
Vagy nezte mar valaki?
[link] -
válasz
!Overdose! #37108 üzenetére
Nyelvtannácik
Jogos, parkradar, csak néha elkap a hév!
-
Tanisz
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Windows 10
- Ukrajnai háború
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest