-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
Kösz, de pont azért nem vettem itr vagy skunk2 tengelyet, mert egyrészről min 100k, de ehhez még cserélni kellene a rugókat + tányérokat is, ami megint csak harmincezrek. Ezt a gsr tengelyt meg a gyári rugók simán elbírják, és 18ezerbe került, az a nem mindegy!
Ez még belefért, de tovább én nem akarok menni, semmi nagyobb szívósor, pillangó, stb, így most felprogizás és élvezkedés. Ami még 1x ha úgy adja ki a nagyobb fék azzal a ringen sokat nyerhetnék, majd meglátjuk.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Kerülgeted mert a normális autózáshoz 2cm feljebb kéne tekerni komám!
Nekem úgy van beállítva hogy a Hungaroringen a legnagyobb kerékvető is beleférjen.
Kerülgetem azért, de nem olyan mértékben mint pl Pók .... mentem már párszor utána, a legkisebb szarokat is kikerülte, de az olyat amit egyszerűen nem kell és leginkább nem is tudod mert valamelyik kerékkel egy másikat úgyis elkapsz.Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
+HeavyToys
Először én is a motortartó bakokra gyanakodtam, ki is keményítettem őket (ezek az első és a hátsó bakokba pattinthatók)
Érzem már egy ideje ezt a rázkódást, és amikor ma a műszakiztató beállt vele a műszaki állomásra akkor megfigyeltem hogy induláskor nagyon finoman próbált megindulni, a rázkódás hallható volt és az első keréken szabályosan látszott is
Továbbra is fennállhat a veszélye hogy ez inkább a motortartó lehet?
Tehát akkor abban egyetértünk hogy ha nem gyári akkor csakis Exedy?
Stage 1 -et látok 235 fontért tegiwan, a sima exedy pedig 150 font.A sima és a stage 1 között van érezhető különbség? vagy csak annyi hogy a stage 1 több nyomatékot bír el? (motort tuningolni nem akarok)
Igen, Pelyvástól venném mindenképp, tőle szoktam az ilyesmit általában
Nem tudom hogy csinálja, de mindig jobb árat ad bármitől amit én kinézek[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Nem nagyon sikerült senkitől kielégítő infót kapnom arról, hogy mi a különbség a sima és stage 1 között, és hogy nekem melyik lenne az optimális.
Lehet végül csak gyárit veszek azzal úgysem foghatok mellé, és egy JDM-es lendkerékkel is beújítok hamár le lesz szedve a váltó
300 lóig bőven jó ez a felállás is azt olvastam.9-9.5 kg a mostani, emez meg fele szóval ég és föld lehet a különbség.
Egy srác nemrég mondta hogy ugyanilyen gépre vett ő már direktszűrőt, leömlőt, kipuffot, de egy sem ért közel annyit sem mint a gyári jdm-es lendkerék -
DeathAdder
veterán
Persze, ekkora teljesítménynövelés esetén a gyári kuplung már nem mehet, ezt teljesen mértékben adom. De muszáj azonnal szinterhez nyúlni, nincs olyan kuplung ami jóval erősebb mint a gyári, de nem szinter?
EP3 és FN2 gyári kuplungok az angol fórumokon leírtak alapján 300 le -ig mehetnek, vagyis abban az esetben is már csak a turbosítás ami drasztikusabb lépéseket követelnének meg kuplung fronton.
Egyébként az enyém nem szinter volt, lefotóztam, ez volt benne, minek nevezhető ez pontosan?
El lehet ezt adni, vagy szemét, mit érhet?Ezt rövid úton ugyan de lehetett csúsztatni, csak nagyon fent fogott, és kemény volt.
Három ember hajtotta eddig, első alkalommal egyik sem tudott szépen megindulni vele, olyannyira más volt mint a megszokott. Én már tudtam úgy vezetni, hogy ne legyen érezhető.Egyébként lehet jól mondod honda23 és lehet pont ezért tekerték felfelé, mert nagyon fent fogott, és most áll jól
-
Winner_hun
félisten
2008-ban vettem 135k km-rel (köszönet érte Integrának (duplán is), NoLFnak és még egy fórumtársnak...
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
LógaGéza
addikt
Ezeket a fránya lambdaszondákat nekem is meg kéne nézni... Van rá valami mód házilag ellenőrizni?
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
runner 125
nagyúr
Baszki, ezzel még motorral is megszorongatnál végre. Óra szerint 275-öt tud, ami valós 260 körül lehet.
Le a kalappal, kemény.
/Viszont vigyázz, saját nick alól ne tölts fel soha ilyen vidókat. Az ördög nem alszik./
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
EQMontoya
veterán
És azon nem gondolkodtál, hogy ennyi befektetett pénzből és energiából inkább építesz valami komolyabb hátsókerekest?
No offense, de szerintem 400 ló körüli teljesítmény első keréken tényleg csak autópályán lesz kihasználható, hétköznapi közlekedésre viszont minden lesz, csak élvezetes nem.Same rules apply!
-
Snoop-y
veterán
Az a durva hogy egy gyari Supra a 280 loval ha halal lassan is de eleri a 300-at.
En nem eroltetnem ezt a helyedben amugy ha szerencsed van csak magadat fogod megolniNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
honda23
aktív tag
Egyetértek, papírautó, és sajnos a 6 gen futóműve és kormányműve nem alkalmas 200 feletti tempóra.
Most hogy próbálgattam Mcpherson, DW, gólyalábas felső kormányösszekötős(ep3 erősített féltengely) futóműveket, ki kell jelentenem, hogy sajnos a Mcpherson futóműve a Civicekben a hátsó hosszlengőkarral, nagy szilenttel egy vicc, vtimnél is az volt, teljesen patika futóműnél, DW Accord(igaz ültetve) 5 lengőkaros hátsó futóművel és az ep3 futóműve meg eszi ezt reggelire. Nincs orrtolás, nincs hátsó tengely tapadásvesztés, elrugózás, kormány holtjáték, ep3 elektromos kormányműve pl simán alkalmas lenne 300 feletti tempóra is, 220-nál is bármilyen manővert meg lehetett vele csinálni.
Accord is tetszik eddig, bár nem olyan jó, mint az ep3 futóműve, de egyben sportos és mégis lágy, nem pattog el.
Gratula a verdához és sok sikert a további átalakításokhoz, ha lesz még.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
zolynet
addikt
Nem turkálni akartam a pénztárcádban, és az is természetes hogy mindenki arra költ amire akar. Csak ez nekem már az extrém kategória.
Soha nem fordult meg eddig a fejemben hogy a vti-vel egy amerikai pályára menjek....eddig. De nem, mert minek, annyit nekem nem érne meg, hogy azt megvalósítsam. Hovatovább annyi európai pálya van, hogy azt sem tudom majd bejárni.Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
Aki egyszer is epitett mar autot az megerti. Aki meg nem csinalt ilyet az sosem fogja.
Baromi nagy kar hogy nem beszeltunk elobb. Siman megovtalak volna attol hogy beszopjad a kislanynyelven becezett "penisz" niknevu egyennel. En is megszivtam par dolgot vele anno.
Az en VT-m is kb kerult vagy 3 millaba mire keszen lett... ( 200Le ) aztan jol el is lett adva 800 -ert
En elotte hagytam el az orszagot mielott te belekezdtel ebbe a projektbe igy nem tudtam segiteni
Amugy meg azt hittem ha egyszer meglesz az egyik alomautom a listamrol (STI) akkor sosem kell mas.
Lehet ha Mo-n lenne akkor mashogy latnam itt igazabol nem tudom ugy hasznalni ahogy szeretnem igy el lesz adva es visszaterek a gyokerekhez ( valamelyik szivo honda EK9,EP3 esetleg DC5 vagy ha nagyon elgurul a gyogyszerem akkor egy 4gen SiR K20-al ) amig ossze nem jon egy NSX-re valo
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
Egy ilyen blobeye 350Le -ig teljesen biztonsagosan huzhato. Nem mintha 305Le-vel nem lenne elvezetes
A ketto kozott sok kulonbseg nincs. Gyarilag kicsit orrtolos de kicsi penzbol lehet rajta segiteni
Elso es hatso stabrudak szilentezes anti lift kit valto es motor tarto bakok azt had menjen.
Enyemet kb £8500 -ert fogom arulni en lehet meggondolnam majd a helyedbenHjam az NSX az evrol evre nem ogy kozelebb lenne de inkabb tavolodni latszik. Olyan szinten megy felfele az ara hogy az mar faj. 2011-ben £14-17K kozott lehetett kapni az elso szeriat. Ma ha £30K alatt latok valahol az mar jonak szamit
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
LógaGéza
addikt
Nekem is most volt esedékes az akksicsere, nekem végül Electrik Power alias Jász-Akku került be. Kb fele annyiba került mint az Exide, és elég jókat olvastam/hallottam róla. Igaz még nem rég van benn, majd az idő megmondja mit bír De legalább magyar gyártmány - elvileg
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
sunny84
senior tag
én megyek a fekete 7 gen sedanal másik az roty , meg még jó páran óvárról 6 kor indulunk a kossuth utcai omw röl , lesz 5 gen hecsi 6 gen sedan 7 gen lufi meg minden más ami kell , arrabona pihenőnél megállunk györiek hozzánk csapódnak meg menet közben akit látunk azt gyíí sztem 8 fele ott leszünk
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
zolynet
addikt
Nekem sem ment jól a drag, hiába erre is gyakorolni kell.
15.6os időt mentem 2.350 lábbal R888akkal (1.2bár), ami ahhoz képest hurka,
hogy tavaly 15.2-es időt mentem a t1r-ekkel, progi és gsr tengely nélkül.
Ragacsról inkább nem indultam, jók a féltengelyeim de az ördög nem alszik.
Csak azt sajnálom hogy többet mentem mint emberekkel beszéltem, jövőre biztos nem így lesz....megyek egyet vagy kettőt azt teszem le a picsába a vasat.Köszönöm még egyszer a pillangót!
Life is too short to stay stock!
-
demars
addikt
Köszi... Az első csekket (büntetést) elutalta egy ismerősöm. A másodikat (kétszer fotóztak, olyan szép a járgány... ) is utaljuk sztem. De köszi az infót, közel vagyunk, igy megfogadom a tanácsodat... Egyébként normál büntetés lett nem IG-L (45 €)
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
zolynet
addikt
Fogalmam sincs mi okozhatta, kérdeztem Gyurit, mondom a 15év, az, nyugtáztam hogy az idő.
Elvileg annyi van az autóban, jól látod 226ekm. Tiéd látott 300ezret, kiv leszek meddig megy.....amíg nem kap egy itr szívósort minden itr bizbasszal.Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
Ne idegelj hogy mar megint elbaszodik a feltengely...
Hogyan epitenek akkor 4-500+ lovas verdakat ebbol a tipusbol? Nezzel korul forumokon, hogy masok mit hasznalnak.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik