-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #34396 üzenetére
Hat ilyen nagy erteku cuccot nem biztos, hogy ebayrol rendelnek, olcsobb telefonokat szoktam kinai webshopbol rendelni (30-60k huf), de erre is jon az áfa + vám ami 30% plusz, illetve a koromragcsalas hogy hianytalanul megjon-e a cucc... Nekem egyszer kiloptak a 70 ezres telefont a csomagbol mielott kezhez kaptam Beletelt 1 honapba mire visszakaptam a penzt es rohadt nagy makom volt. Gari is macerasabb, ilyen nagy erteku cuccot en inkabb itthon keresnek. Beepito keretet erdemes lehet ebayrol rendelni, azon lehet sporolni rendesen. Illetve ha uj garis cuccot veszel akkor fontos, hogy olyan helyen szereltesd be ahol le tudjak pecsetelni a garipapirt mert kulonben nem lesz ervenyes a garancia (szoval sufnimuhelyek ebben az esetben kilove).
-
Kleroo
veterán
válasz Tsebacsi #35994 üzenetére
Köszi
Igazából nem is értem mi a francnak bele 6 sebesség ha a végáttétel rövidebb benne mint az 5 sebességes focusomban(aminek egyaltalan nem tul "ritkák" a fokozatai)Milyen sofőr vagyok: a kanyarok szerelmese a 0-100 nem izgat, de az igen hogy mennyivel abszolvalok egy kanyart fölfelé dobogókőre. Valamint javarészt 2x25km belvarosi munkábaingázás, és kb 2 havi rendszerességgel egy kis autópályázás(2x100-200km) Szerinted melyik a nagyobb kompromisszum? Mert amennyire tudom, a maga nemében az Accord is egy agilis csodásan tapadó reszponzív kocsi. A civic pedig szerintem nem ad annyival közvetlenebb élményt valós plusz tapadással(azonos gumin) Rosszul gondolom? Persze egyiktől sem várok el gokart feelinget. Akkor már inkább 6gen vti kibelezve ultetve merevitve,etalon gumik és hadd szóljon.
Egy remek mindenes kompromisszumot keresek.
Kérdés tehát hogy az accord nagyobb kompromisszum élvezetes kocsikázáshoz, vagy a Civic csendes haladós pályázáshoz, utazáshoz?[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Snoop-y
veterán
válasz Tsebacsi #36000 üzenetére
Civic jobban pakolhato es nagyobb a csomagtartoja is.
Accordban hiaba hajthato le a hatso ules a csomagter elvalaszto/merevito miatt kb kar is ledonteni mert nagy dolgok igy sem fernek bele. Ufo civicbe meg ket sti ulest siman bedobtunk hatra!New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Kleroo
veterán
válasz Tsebacsi #36000 üzenetére
Igen-igen, ezért is nem vetem el a dízelt, pont ideális a 25km, szépen bemelegszik, ráadásul garázs és fűtött garázs között ingázva.
honda23:
Köszönöm, fontos hsz ez is. Adatok/tesztek alapján nekem is az jött le, hogy az Accord egy nonplus ultra kocsi(ráadásul a 0.26os cw se gyenge ), csak hát attól még érzetre lehet papis, ne elég közvetlen élménnyel. A hétvégén megyek is tesztvezetgetni. Tudom hogy van 5 és 6 sebességes accord is, ezt a civicre értettem,hogy nem értem minek 6 sebesség, ha ennyire rövid... :S255e km jó karbantartás esetén para a dízelnek? Nem akarok kuplung-2üstömeg-dízelalaktrészek cseréjébe botlani 400-500k-ért....
Esetleg musthave extra van néééki?Snoop-y
Gondolom a hátsó sorra gondolt. A nehezen kihasználható sedan forma nem probléma, eddigis sedanom volt, nem volt probléma. vagy ha igen, akkor egy kombi is szűkös lett volna. Bár civicnék a felhajtható ülés nagy aduász tud lenni, de nem cuccolok annyit kocsival hogy ez perdöntő legyen.[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
honda23
aktív tag
válasz Tsebacsi #36035 üzenetére
Párásodó fényszóró búrák ufó civicnél?
7gen accordnál betegség, amúgy a stanley lámpák minőségéről inkább nem vitatkoznék, szerintem nem éri el a Honda szintjét.
Nekem is párásodik egy kicsit augusztus óta mindig ugyanott, sajnos ezt csak kivétellel lehet megcsináltatni, ahol bepárásodik, ott újra szigeteltetni, vannak direkt ilyen felújító cégek, de én még nem hallottam párásodó 8gen ufó lámpákról, 6-7 gen lámpákról már igen.A hideg miatt adja ki a rugó azt a hangot, az összes Hondám ilyen volt eddig, tavasszal nyáron semmi, ősszel télen nyikorgott.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #36035 üzenetére
1) Utángyártott/szar búrák szoktak párásodni, nem tudsz vele mit csinálni, max csere...
2) Nyikorgás ezer helyről jöhet, lehet kárpit, lehet futómű stb. Ha futómű akkor 500 féle dolog lehet, ezt így itthon fotelből vagy akár egy videból elég nehéz megmondani (lehet gátló, szilent stb.). Vidd el Imihez, az a tuti.
(#36036) honda23 Nekem is nemrég elkezdett nyikorogni elöl valami, lehet a hideg miatt? Mondjuk én szerdán megyek Imihez, valszeg megkérem nézzen rá a futóműre is.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz Tsebacsi #36072 üzenetére
Igen, alapvetően ahhoz vagyunk szokva (a szerencsésebbek), hogy beülünk a 2-3 literes dízelbe, 350-500 Nm-el, ami 1600-2000 között már megvan, így ha 2200-at forog 140-nél, akkor elégedettek vagyunk, mert még halk, nem fogyaszt túl sokat, és az ideális 2000-4000 közé esik. Véletlenül pont jó lesz fogyasztásban is. De benzinesnél is elvárnánk a 2200-as fordulatot, a csendet, meg a fenti nyomatékokat ugyanolyan fogyasztással
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
EQMontoya
veterán
-
Kleroo
veterán
válasz Tsebacsi #36104 üzenetére
Átverés az Accord. Túl szép volt az igazsághoz. Bár ha átverés, akkor már lehetett volna 2.4 Type S, bőr ülésekkel, 110k km körül, navical
Sajnálom a dolgot, de így legalább megmarad a pénzem. Nem fért volna bele ennyi pénz kocsira, de ezért meg kellett volna lépnem.
Az átverés a tipikus: x ideig élt az adott országban, de máe hazaköltözött, és egy cégen keresztül adja el a kocsit, amit csak úgy lehet megvenni mint ebayről egy órát pl. Fizetsz, vársz, "postázzák"
Sajnos rengeteg ilyennel talalkozni. Jelentem is az adminoknál, hogy több autószerelmes szívét ne törjék szét.Hodor. Hodor? Hodooor!
-
demars
addikt
válasz Tsebacsi #36173 üzenetére
Ennél működne minden. Klíma, ventillátor, stb. maradna. Hangcucc lenne, meg ugye a tempómat... De azt írták h canbus rendszer és megy minden. Annyi alku sztem beleférne, hogy be is építenék, de persze ez is Pesten van...
Pedig k.va jól néz ki, androidos cucc, tud szinte mindent... GPS képes, hosszú antennája van... Pöpec lenne, de baromi drága... Ha tudnám, hogy annyival növelné a kocsi értékét, mint amibe kerül, belevágnák...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Tsebacsi #36178 üzenetére
Enyém is can busz rendszerű... És azt írták, hogy működne az összes funkció gomb a kormányon.
Az, hogy előny e vagy sem azt nem tudom hátrányát sem tudom... Csak az olvasottak alapján írtam.
Ebayen leltem használtan navit, enyémbe valót, 60k lenne, csak a csatlakozókat nem tudom, hogy passzolnának e, mert ránézésre én sem tudom. Ha jól emlékszek 3 félét találtam... de nem volt egyiknél sem feltüntetve, hogy eu modellekhez, meg hogy can bus rendszer... Így hanyagoltam...
Talán ha jövőre marad egy kis lecsó, érdeklődök ennél a pesti boltnál...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Snoop-y
veterán
válasz Tsebacsi #36181 üzenetére
Az mar a szep mehkaptar hutoracsos ugye?
Sportban mi van benne egyebkent?
cd,klima,elektromosan behajthato tukor?Azon gondolkodom hogy a grillt lecserelem en is olyanra
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
BlacKSouL
addikt
válasz Tsebacsi #36224 üzenetére
Azért néha egy kérdést nem árt feltenni, hogy mégis mi az a legjobb olaj
A házi olajcsere legproblémásabb része pl. 8G Civicnél az olajszűrő, mert süllyesztett helyen van, és csak saját méretű kulccsal férni hozzá, illetve lehet szerelni biztonságosan.-cobra- : nálunk is M1 0W40 van kb. 3. éve, de ahogy most folyamatosan utánanézek, meg belemegyek a részletekbe, nekem pl. az R18-ba valószínűleg jobb lenne a 0W30. Nem azért, mert a 0W40 rossz, hanem mert a másik valószínűleg jobb. (a szabvány szerinti mérőszámaik alapján)
Mindazonáltal gyanítom, hogy a kézikönyvben előírt (megengedett) olajok bármelyike megfelelő, ha rendszeresen cserélve van, és nem az fogja alapvetően a gondokat okozni, ha 0W30-at vagy 5W40-et tesz bele valaki, hanem ha hülyén használja (hidegen alacsony fordulat, pörgetés után leállítás, túlterhelés, sok hidegindítás, hideg üzem, vagy túl ritka olajcsere, stb.)
Az olaj megengedett határokon belüli különbözősége kb. 10-15 év után jelentkezhetnek először, vagy kb. 350-400k km után. Akkor derül ki, hogy melyik tett jót az ugyanúgy használt két motornak, az egyik vagy másik olaj. De azért ezt a gyárak bizonyos intervallumú élettartamtesztekkel megpróbálják szimulálni.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Snoop-y
veterán
válasz Tsebacsi #36232 üzenetére
Nem hinnem az R18A az nem egy kulonosebben kenyes motor.
Amit Blacksoul kartars irt az viszont erdekes konyv szerint 0w20 van benne gyarilag illetve azt is hasznalhatsz benne de ha pl castrol oldalra felmesz ok 0w30 -at javasolnak.[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
BlacKSouL
addikt
válasz Tsebacsi #36232 üzenetére
Az 5W40 -t is elbírja a könyv szerint, de azok általában jellemzően minden hőmérsékleten "sűrűbbek", mint a 0W30, 0W40.
Érdekesebb inkább a márka, lehet, hogy ez az én hibám, hogy még sosem találkoztam veleSnoop-y: azért ajánl a Castrol 0W30-at, mert nekik ha jól tudom EU piacon nincs 0W20 Tehát az a legkisebb viszkozitási számú olajuk amit tudnak ajánlani. De a Castrol saját ajánlásában régebben benne volt ehhez a motorhoz a Magnatec 10W40 is, az meg már szerintem nem kóser. Tehát a saját márkás ajánlásokat fenntartásokkal fogadom. (Mondjuk a Castrol 0W30-a kivételesen nem rossz ajánlás, ha megfelel a többi paraméterben is, vagyis legalább SM(vagy SN) és A1/B1 - A3/B3) Inkább adatlapot hasonlítok össze. Azzal is lehet trükközni, de azért az számonkérhető, tehát azzal nem nagyon érné meg. Ajánlani meg bármit lehet, amit el akarok adni Így szokták a márkaszervizek is, hogy azt ajánlják, akivel amire leszerződnek.
Az R18 meleg viszkozitás tűrése kb. 8,5 - 11 között van kb, amin sajnos én már pl. a 0W40-el felfelé túllógok, de valami miatt mégis amellett tettem le a voksot. Hideg oldalon (40°C) meg ami 80 alatt van, már jó, de minél lejjebb, annál jobb, tehát az 50-70 körüliek az ideálisak (nem, valójában a hidegen is 10 lenne az ideális, de olyan nincs, és még nem is 40°C-on indul a motor hidegen, hanem -10 és 30 fok között.)
Tehát ha elérhetők az adatlapok, akkor érdemes a 100°C-ost 9-11 közé belőni, a 40°C-ost pedig 75 alá.De annyira szeretnék egyszer beszélni a Honda motortervező részlegéről valakivel, aki útmutatást tudna adni, mi is a legtökéletesebb megoldás Sajnos nem jutottam elég közel Hondás körökben ehhez a lehetőséghez, és inkább már távolodni fogok. Azt bezzeg tudom, hogy az új dízel Civicek első hűtőrács lezáró léptetőmotorjának áttételezése 4 db fogaskerékkel összesen 1:267 arányú, és azt is tudom, hogy működik, de hát azzal motorfronton nem sokra megyek
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Tsebacsi #36236 üzenetére
Ez nem Szibéria kérdése.
Legyen mindkét motor -5°C -on, hidegen. Az egyikben 5W30, a másikban 0W30. Nézd meg a viszkozitását mindkét olaj adattábláján a 40°C-hoz tartozó értéket. Vegyél elő egy logaritmikus viszkozitási grafikont. Mivel mindkettőé kb. 10 lesz 100°C-on, kösd össze az olajok saját viszkozitási értékét 100°-C-nál, és 40°C-nál. Majd hosszabbítsd meg mindkettőét -5°C-ig. Amelyik alacsonyabb érték, azzal fog könnyebben indulni a motor, az lesz jobban szivattyúzható, az fogja hidegen is jobban megközelíteni az ideális 10-es értéket.Megspórolom elméletben: az 5W -5°C-on is érezhetően sűrűbb, mézesebb, mint a 0W. És ez semmilyen szempontból nem ideális. És még nem is vagyunk Szibériában.
Nehéz ezt a többség számára elfogadni, de az hogy az olaj 0W-s, még mindig túl sűrű, nagy ellenállású ahhoz, hogy a motor tökéletesen működjön, de kevésbé sűrű, kevésbé nagy ellenállású, mint az 5W, vagy 10W olajok azonos hőmérsékleten. Az lenne a jó, ha lenne olyan olaj, hogy -15W-15, talán az már megközelítené hidegen is a megfelelő értékeket, de sajnos a technológi
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
!Overdose!
őstag
-
BlacKSouL
addikt
válasz Tsebacsi #36238 üzenetére
Felb.sz idegileg ez a 15 perces időkorlát....
Azt kell megnézni, hogy 100°C-ra milyen értéket írnak az olajhoz. Ha az 10-14 közötti, akkor a legtöbb motorba megfelelő. Vagyis optimális. Függetlenül attól, hogy 0W vagy 5W vagy 10W. Az R18-hoz hasonló motorokba meg a 8-11 az optimális. Egy ExLink motorba meg lehet, hogy a 0W16 olaj 6-8 cSt körüli meleg értéke ideális.
Nekem a mostani 0W40 13,5 cSt értéke üzemmelegen (100°C) nemhogy túl híg, de még kissé sűrű is ebbe a motorba. Ezért váltok majd vissza 0W30-ra, ami meg 100°C-on 10,9 cSt.
Még egy érték lehet fontos a nagyon sportos vezetéskor, a HTHS viszkozitás, ami 150°C-ra jellemzően 3 körüli érték. Ha ez nagyon alacsony, akkor nem szerencsés.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Tsebacsi #36238 üzenetére
Na ígérem utolsó, de muszáj továbbra is megvilágítani az utat.
Tehát a következő kiinduló alaptételünk van: egy 2000-es évekbeli átlagos benzinmotor úgy van megtervezve és gyártva, hogy az üzemi hőmérséklet értéknél 100°C-os az olaj hőmérséklete. Ezeknek a motoroknak az az ideális, ha ekkor a 100°C-os olaj viszkozitása 10-15 cSt közé esik. Amennyiben két olaj közül mindkettő teljesíti ezt a kritériumot, úgy mindkettő megfelel az üzemi használatra.
Linkelek egy cikket, ahol le vannak írva különböző viszkozitási számú olajok viszkozitási értékei adott hőmérsékleteken 0-100°C között. Ebből nekünk a kinematikai értéke kell most.
A második alaptétel az, hogy a nem üzemmeleg motor számára is ugyanazok a kenési feltételek lennének szükségesek, vagyis bármely hőmérsékleten az lenne a cél, hogy az olaj viszkozitása minél közelebb legyen 10-15 -höz.
Ha a linkről kiragadsz két példát: 10W-40 és 0W-30 és összehasonlítod az ő kin. viszkozitási értékeiket azonos hőmérsékleteken, azt láthatod, hogy a 10W40 viszkozitása bármely azonos hőmérsékleten magasabb, mint a 0W30-é ugyanolyan hőfokon. Az lesz a jobb olaj a motor számára, amelyikkel a kenési rendszerben az olaj bármely hőmérsékleten közelebb van a 10-15-höz, mint a másik olaj. Az első alaptétel mindkettőre érvényes (10-15 cSt 100°C-on), tehát azzal nem szükséges már foglalkozni.
0°C-on az első olaj viszkozitása 839, a másodiké 550. Vagyis az utóbbi lesz a jobb a motor számára 0°C-on. És ez végig igaz 100°C-ig.Mivel a viszkozitási függvény logaritmikus, az üzemi 100°C körül már jóval drasztikusabb hőmérsékletnövekedés szükséges a viszkozitás értékelhető csökkenéséhez. Ezt jól látni a jobboldalon kinagyítható grafikonokon is: nagyon jobbra kéne haladni, hogy csökkenjen az érték. De mivel a hűtővíz is korlátozza a rendszert, az üzemi hőmérséklet még nagyon terhelve sem mehetne fel annyira, hogy nagyon alacsonyra nyomja a viszkozitását az olajnak. Ellenkező esetben felforr a víz. Előbb, minthogy az olaj nagyon folyóssá válna. Lokálisan megnő persze a hőmérséklet, de azzal a motorgyártók számolnak. ÉS az már nem feltétlenül üzemszerű. Az emelt fordulat nagyobb terhelés (hő és dinamikus), viszont emelt olajnyomás is egyben. Mindazonáltal ezt elkerülendő, a versenymotorok áttervezett kenési és hűtési rendszerűek, és ahhoz már igazítani kell a viszkozitást, ezért vannak az egyfokozatú verseny vagy akár 20W-60-as olajok. És azoknál nem szempont a 10-20 évre tervezett sokezer hidegindítás, ami a "sűrű" olajnál problémás.
Egy 100°C-on adott viszkozitási értékre tervezett motorban az annak megfelelő értékű olajjal még erőltetett de ésszerű üzemben sem lehetne gond. A gond az olaj elhasználódása, ha nem cserélik akkor eltördelődnek, elnyíródnak a szénláncok, elgyengülnek az adalékok, megváltozik a viszkozitása, lecsökken, azaz hidegindításnál és hideg üzemben jobb lesz, de melegen már valóban túl folyós lesz, és elégtelen kenést ad, alacsony olajnyomást, gyenge vékony hidrodinamikus kenést, akár megszakadó olajfilmet okoz, ami pedig félfémes vagy akár fémes súrlódást is okozhat a csapágyban, az pedig gáz.A sűrűség és hígság fogalma pedig megint két nem ellentétes szó összemosása. A sűrűség a fizikai jellemző, amely minden anyagnál adott érték, kg/dm3 vagy g/cm3 vagy kg/m3-ben. A hígság viszont nem egzakt tulajdonság. A linkelt oldalon ott a sűrűség (density) értéke szintén hőmérséklet függvényében. Minimálisan változik, de nem oly mértékben, ami a mi sűrűség/hígság fogalmunknak értékelhető különbség lenne.
És ezt a víz/méz/olaj hármassal lehet érzékeltetni: A víz viszkozitása a legkisebb, utána jön az olaj, és utána a méz. Ez a folyósságuk sorrendje. A sűrűségben viszont az olaj a legkisebb (úszik a vízen), utána a víz, és végül a méz. Pedig kiöntve ugye az olaj tűnik "sűrűbbnek", mint a víz. Mert a fogalom zavaros.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Tsebacsi #36244 üzenetére
A -20 és -30 °C amit írsz, az nem az a hőmérséklet, amelyik az adott olajnak ideális. Ezt sokan félreértelmezik. A gyártók meg nem fordítanak rá kellő figyelmet, hogy ezt elmagyarázzák, mert senki nem olajmérnök vagy gépészmérnök. A -20 és -30 az az adott olaj szabványos körülmények között vizsgált szivattyúzhatósági határhőmérséklete. Vagyis az a hőmérséklet, ahol még az olajszivattyú értelmes dolgot tud kezdeni az olajjal. De a különbség az, hogy a 10W olaj már -5 fokon is mézesebb, nehezebben szivattyúzható, mint a 0W. És +20 fokon is. És mondjuk -10 fok és 100 fok közötti tartományban végig a 0W olaj lesz a jobban szivattyúzható, ergo minden 100 foknál alacsonyabb hőmérsékletről történő indításkor vagy azon használatkor a 0W olajjal lesz könnyebb bánnia a motornak. Nem beszélve arról, hogy a dermedt olaj a melegedő motorblokkban gyorsan melegszik, megfolyósodik, de az olajteknőben még mindig mézes dermedt olaj lesz, míg az eleve folyósabb olaj homogénebb lesz a teljes rendszerben.
Egyébként sokszor linkelt videó: [link]
Ez ugyan -22°C, de elhiheted, hogy ugyanez a különbség végig megvan -22 és +100 °C között. Egyre csökkenő különbség, de megvan.
Ha megnézed a videót, mondjuk véletlenül mégis beüt egy -15 vagy -20 fok, és egy autóban 10W40 van. Azzal a videón látható mézzel kell megbírkózni az olajpumpának, hogy a szűrőn keresztül felszippantsa, majd a sokszor mm-nél kisebb átmérőjű furatokban átpasszírozza. Olajnyomásod lesz mint állat, de áramlási sebesség, és rendes kenés nem nagyon. A 0W sem ideális, mint látszik, de jóval közelebb áll hozzá.A kopási különbség sokára jön ki a motor egészénél, de egyes alkatrészeknél már jóval előbb, amit nem is biztos hogy a hiba idején már az olajra vezetnek vissza. Illetve ha valaki 200 000 km-t használja az autót, a keményebb olajjal nem üzemmeleg állapotban mindig többet fog fogyasztani, összességében sok literben mérhető különbség.
És még egy: a 20 km alatt már a motor üzemmeleg, van rá esély, hogy az olaj is, de a hideg motor felmelegedése során a vízgőz mellett keletkeznek még olyan anyagok, savak pl., amik az olajban elnyelődhetnek, és csak akkor távoznak maradéktalanul, ha az olaj is tartósan 100°C körül van, vagyis kvázi a káros gőzök a kartergáz elvezetésen keresztül lassan kipárolognak az olajból. Lehet, hogy már 20 km alatt is, de mi pl. céges autóval 15 km-t megyünk reggel és este, és az olaj mostanában nem éri el a 70°C-t... igaz, dízel, de attól még probléma. Lehet, hogy a benzines éppen eléri a 100°C-t, de ettől még nem biztos, hogy távozik a káros anyag Ezt csak azért mondom, hogy az üzemmeleg nem biztos, hogy tényleg bőven üzemmeleg állapot. Tehát a 20km-ből kb. 5 km-t mész kvázi üzemmeleg motorral, és előtte 15-öt nem ideális(csak egyre ideálisabb) körülmények közt. (Egy időben jártam én is 8-8 km-eket, és nagyon sajnálom is emiatt a motort.)
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Tsebacsi #36264 üzenetére
Egy intenzívebb utcába bekanyarodáskor többet kopik a gumi, mint 1-2 egyhelyben tekeréssel, de úgy is valóban kopik. Az állásban tekeréskor meg a guminál jobban kopnak más csuklós/gördülő/csúszó alkatrészek, mint a lendületes kanyarodáskor.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #36555 üzenetére
Nagyon tetszenek ezek a aerobalde stílusú lapátok, kéne vmi ilyen a nagyvasra. De akkor ezt a Bosch témát elengedem. Láttam a teszkóban Good Year-t, az vajon mennyire ok?
mod:
bandus: Pont ma beszéltem haverral neki volt 8gen Kuvikja. Azt mondta szerette. A műszerfal nyekergett meg vmi hátulról is adott hangot rossz úton. A hátsó fékpofa neki rendszeresen hozzárohadt a tárcsához ezért nem is nagyon használta a kéziféket (ez lehet egyedi probléma volt?).
Azt mondta pörgetni kell a motort (1.8i), hogy felvedd a forgalom ritmusát így a fogyija nem vmi jó városban de nem horror.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik