Hirdetés
-
GAMEPOD
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89091072
törölt tag
válasz
katt777 #12294 üzenetére
Ez egy egész pöpec test higiéné mod: http://www.nexusmods.com/oblivion/mods/42038/?
Lényege hogy rendszeresen kell tisztálkodnod és ürítkezned is!A mod készétőjének van egy másik zseniális műve: http://www.nexusmods.com/oblivion/mods/37088/?
Itt pedig napi szinten kell enni és inni. Egy időben nyomtam én is ilyen realisztikusan a játékot, de nagyon oda kellett figyelnem, mert három nap után már kaptam rendesen a negatív módosítókat, mert nem kajáltam, no meg kábelt sem fektettem -
katt777
félisten
Ja, eddig úgyis irritált már a szag, 120 nap és 180 küldetés után, mosdás nélkül, már pár perc, és ki kellett lépnem a játékból, olyan büdi volt a karakterem.
Végük újat indítottam, de ezzel elsötétülni szándékozom, és hát, pl. vámpírként a kosz alá még ott a hullaszag, a szájról már nem is szólva...
Fürdeni jó. Nőkkel még jobb.
Fogmosó mod nincs? -
válasz
katt777 #12292 üzenetére
Arra majd "készülj fel", hogy az új BC nem csupán jórészt inaktív modellekből áll, mint az elődje, hogy odarajzoltak pár új házat, de semmi funkciójuk nem volt. Itt szinte minden új épületnek, városrésznek van funkciója (pl. mindenhol van fürdő
), plusz egy sor új épülethez tartoznak különféle küldik is (városon kívül és belül egyaránt), de tényleg egy rakás új küldit toltak bele. Nem szeretném lelőni a poénokat nyilván, de tetszeni fog szentem.
-
katt777
félisten
Primary csomag hibásan jött le.
Ma megpróbálom újra, illetve a Better Cities-t is, ha már így rávilágított az újra. Amúgy a leírás érthető, csak ki kell szedni a csomagból a szükségeseket, úgy elmentem, aztán OK lesz bármikor.
OC Rebornhoz OBSE kell, azt még meg kell néznem, hogyan műx.
-
válasz
katt777 #12290 üzenetére
Tom, épp ezért gondoltam, hogy tetszeni fog a fricska.
Időközben nekiálltam módszeresen felszámolni a DB-t. Érdekes, hogy 8 év játék után ez az első karim, aki vámpír lett, mármint, hogy direkt. Egyfelől érdekes, új színt ad a játéknak, ahogy füstölög a napon, ha nem szop vért, meg ez a vérszívós móka is jó, főleg DB-sként. Ilyen, amikor keresztbeáll a szeme a napon:
Ja, és ahogy eltorzult az arca, egész emberi formája lett végre, szal felicita.
-
válasz
katt777 #12288 üzenetére
Nem omod-osok, de készíthetsz belőlük azt is, ha neked az esik jól - ahogy sok minden másból. De manuálisan is telepítheted, ha az esik jól. Én is azt választottam, mert úgy jobban átlátom a dolgokat.
"Installation
Download all files labelled REQUIRED. There will typically be at least three files to download: "Better Cities #-#-#", "Better Cities Primary Resources" and "Better Cities Resources #-#-#"
Below are three different installation instructions, one for OMOD, one for BAIN, and one for manually installing the mod. Scroll down to the section that applies to how you intend to install this mod."
Na persze mondjuk, ha elolvasnád a readme filet, akkor ezeket tudnád.
-
A kastélyos mod is nagyon gyilok, sokat dob a látképeken.
Egyébként lvl23-on járok, 68 óránál. Eddig annyi történt, hogy SI-n végeztem a nagyobb küldikkel, de maradt még jó pár felfedezetlen rész és a városi küldikből (nem is túl jók mondjuk többségükben) nem csináltam semmit, szal majd, ha még megyek amber nyilakért, akkor szétnézek még arra. Olyan 2-3 óra még benne van simán. Cyrodon annyit végeztem, hogy Bravilt és Chorrolt végigraboltam, Bravilban megcsináltam az összes, nem céhes küldit, Chorrolban meg egy párat, aztán beálltam a DB-sekhez, és épp Brumába tartok gyilkolni. Szerintem a 200 óra simán benne lesz ebben a kariban is, de lehet, hogy a quest modokkal simán több is.
-
#89091072
törölt tag
A Knights of the Nine Revelation-t ismeri valaki? http://www.nexusmods.com/oblivion/mods/42490/?
-
válasz
#89091072 #12261 üzenetére
Így néz ki Waterfront IC felől (ott a bástya, de nem vezet onnan se ki se be semmi erről az oldalról, csak az a kőomlás van mögötte):
A bástya másik oldalán persze már ott egy ajtó, ami IC-n belül a Temple District-be visz...
Az új BC-ben már szépen megoldották a hatalmas folyosórendszerrel (persze kívülről az sem látszik, de oda lehet képzelni a föld alá, IC falai és Waterfront bejárata közé), nagyon jól sikerült, de nem értem, hogy az alapjátékban ezt hogy hagyhatták így benne vajon.
-
válasz
#89091072 #12265 üzenetére
Én sem próbáltam még, de kíváncsi vagyok rá, azért is fogtam bele SI után elsőként a DB questline-ba. Elvileg Chorrol alatt már megtaláltam a Chorrol-i DB szentélyt, elég jól néz ki...
Katt: számomra is meglepő volt, de szinte minden ajtó használható, azok ott fent pedig mind új boltok mindenféle csuda portékával.
-
válasz
#89091072 #12263 üzenetére
Ultrakopár a Market District vanillában, az tény.
Az Old Prison, és a Chorrol alatti Large Caves a régi BC-ben is benne volt. Arról sajnos nem taáltam infót sehol, hogy a barlang legmélyén található hatalmas, ősi kapu mit szimbolizál, mi lehet(ett) mögötte, és mindez hogy kapcsoódik a lore-hoz.
Én is felraktam még pár modot, kicsit vakirgálni kellett a sorrendben, mert nem akarta egyből az igazságot, de aztán kézzel szépen öszeigazgattam őket, és most elég stabilnak tűnt tegnap este. Igaz, csak egy órát játszottam, de majd ma!Ezek vannak most fent, ebben a sorrendben:
-
#89091072
törölt tag
Leesett, OK! Annyira régen volt, amikor a vanillás waterfrontot láttam.
Mondjuk nekem igen vérszegénynek tűnt a piac negyed is elsőre. Örülök ennek a BC-nek! Én is régebbi verziót használtam ezelőtt, lehet hogy azért dobott ki annyit a játék. Nekem a chorroli kastély alatti katakomba-rendszer is új volt, tegnap éjjel ott néztem szét.
-
válasz
#89091072 #12259 üzenetére
Jaja, igazi DB-paradicsom a sok gyilokjáróval, meg a zegzugos épületekkel.
Mondjuk IC Waterfront is büntetően jó lett végre. A saját kis temető, templom, és hogy a földnyelv be van építve életszerűen, nem csak a csücsökben van 4 ház, mint a vanillába, aztán annyi. Azt mondjuk a mai napig nem értem, hogy hogy hagyhatták úgy kvázi félbe a Waterfront-ra vezető utat a kaputól, ami belemegy egy bástyába vagymibe ugye, ami tömör. Vagy ott van vmi sztori, hogy leomlott vmi szikla az útra, és az az oka vajon? -
#89091072
törölt tag
Bravil az iszonyatosan el lett találva, este akár egy cthulhu mítosz (H.P. Lovecraft által teremtett világ) színhelye lenne. Nyomasztó... Chorrol alá betettem a Chorrol Dungeon modot, hát ott is odavág a város alatti "csatornaszagú" világ. Megszerettem Bravilt és Chorrolt, persze egy DB karakterrel játszom.
-
-
katt777
félisten
válasz
genndy #12256 üzenetére
Én 5.4.1.a-t találtam. Nem a legfrissebb van felül?
Ha a kész hibás, béta miért lenne jobb?
...
Jól van, b.szki, tényleg ott van alul. Az meg az idióta, aki a régit teszi felülre.
Látom, Lost Spire-höz is van. Próbáltátok? Ezért eshetett szét nekem anno temetés után? (Bár itt a kezdetet írja.) -
válasz
katt777 #12253 üzenetére
Ott a link Vajaskifli postjában, de tessék, múlt havi az ucsó upgrade. Szentem én is a régit használom, legalábbis tutira nem töltöttem le új BC-t a legutóbbi telepítéskor.
Plusz ott van a linken egy csomó kapcsolódó, kompatibilis mod is. Na, délután próbálom is ki mindet. -
-
válasz
#89091072 #12247 üzenetére
Köszi, hogy megnézted!
Amint látom, neked egy másik verzió van fent BC-ből (nekem szentem vmi full régi lehet (régi Data mappából szoktam csak újratolni a gámát)), mindenféle finomsággal, szal azt le fogom cserélni ma délután, aztán megnézem, mit eredményez.Egyébként újratelepítés után hogy állnak a CTD-k?
-
Na, mutatom.
Szal Chorrol, Old Prison első emeleti anomália:Chorrol, Old Prison első emeleti anomália és földszinti anomália:
Chorrol, Old Prison, földszinti anomália közelről:
Ha benyitok az anomálián, jön a zuhanááááááás.....
Chorrol, Guard Barracks (Castle udvarán, jobb kézre), földszinti anomália:
Chorrol, Guard Barracks, emeleti anomália:
Chorrol, Guard Barrakcs, emeleti anomália közelről (ajtó, ami a várfalra visz):
Akinek fent van a BC, csekkolhatná ezeket a helyeket, hogy neki is van-e anomália.
-
válasz
katt777 #12241 üzenetére
Az az érdekes, hogy sehol máshol nincs ilyen jelenség, csak egyedül ott, azon a fullosan eldugott helyen, ahol igazából semmi keresnivalója nincs a karinak, mert küldi nem visz oda, loot nincs. Majd megírom, pontosan hol van, aztán vki megnézhetné, minek kellene ott lennie. Vmi torony-szerűségnek tűnik a tornyon belül. Egyébként funkcióját tekintve ajtó is, mert a felkiáltójel visz fel a tetőre.
-
válasz
Varlaisaran #12238 üzenetére
Jaja, ahogy mondod, az általam használt mod sorrend - Katt tapasztalataival is kiegészítve - az elmúlt 8 év során alakult ki, ahogy erősödött a gépem szép lassan, hogy elbírt már egy-két modot, aztán így egyesével hozzáadva nem volt vészes dolog összerakni a helyes és mondjuk 98%-osan működő sorrendet. De tény, hogy nulláról, új gámát elkezdeni 50 moddal nem lehet kézzel, találomra elkezdeni rendezgetni.
Szerk.: az előző postban nemtom miért írtam Thieves Den-t, természetesen nem azzal ütközik a BC.
-
válasz
katt777 #12237 üzenetére
Egy kis bug még van nálam is. Konkrétan Chorrol-ban kiesek az Old Prison-ból lefelé, meg az egyik őrtoronyban (majd este megnézem, pontosan melyik is az) a legfelső emeleten lenne vmi struktúra, de egy bazinagy sárga alakzat van a helyén, benne egy felkiáltójellel.
Szentem BC és a Thieves Den ütközik ottan, de marginális a probléma, szal nem jártam még utána.
-
Varlaisaran
senior tag
Adott egy 20-40 soros sorrend, hát megnézem én azt, aki azt a több tízezer rekordot átlátja, fejből tudja hol van overlap meg conflict, tudja a megfelelő modindexeket (ami nem mellesleg dinamikus - a BOSS tudja követni, te viszont nem), és mindezt kézzel összehúzkodja. Olyan van, hogy BOSS után kézzel valamit arrább kell tenni, mert nincs minden az adatbázisban, vagy ritkábban az, hogy nem jól definiáltak benne valamit. Friss install után BOSSos rendezés az első, azután lehet turkálni benne, finomítgatni, mert már jó az alapja az egésznek. A kézi huziga valóban működő dolog sokéves tapasztalat után, az ezer éve megszokott modkészlet esetén, de messze nem univerzális módszer, főleg nem hosszú távon, meghatározatlan számú és tartalmú moddal.
Végül pedig, a BOSS is a régóta összegyűlt tapasztalatokon alapszik, ugyanazokon amiken a kézi huzigálás, csak az egész összeszedettebb és automatizált. A két modom mikor belekerült, egy csomó információt kellett megadni, kérdezték, hogy mit mivel, hogyan csináltam, majd átnézték őket CSE-vel, hogy a lehető legjobb pozícióra kerülhessen. A nexusos threadjén meg külön banda van arra, hogy visszajelezzenek, ha valami nem jó, és kell rajta módosítani. Én azt mondom, 85-90%ban szavahihető a BOSS, amivel biztos alapot lehet építeni egy minden körülmények között működőképes sorrend végleges összeállításához.
-
katt777
félisten
válasz
#89091072 #12235 üzenetére
Az tuti.
Lehet, hogy kézzel kikísérletezni 3-4 hét a sok mod megfelelő sorrendjét, de akkor legalább tudod, mit hova és miért tettél. Persze még ekkor is előfordulhat olyasmi, hogy pár nap játék után jelentkezik csak vmilyen bug (nálam a régészes küldi fulladt be a temetés után, új játékkal meg még nem értem addig), amikor éppen egy adott területen jársz, ergo minden módosítás után érdemes körüljárni a vidéket. Lényegében ez egy bonus játék az Oblivionhoz.
-
katt777
félisten
válasz
#89091072 #12233 üzenetére
Az a rendes BS, amelyet az ember maga kikísérletez. Én eleve alap esp-k után off, majd unoff modok, aztán célszerű a környezetet módosító modokat (célszerű readmeket elolvasni, mi mivel ütközik), majd az eszközöket, nagy vonalakban nekem ez jött le. Persze ettől még lehetnek galibák, pl IW és BC modok sorrendje sem mindegy.
-
-
#89091072
törölt tag
A Skyrim-om is fel van tupírozva HD textúrákkal az meg atomstabilan megy, sosem szállt el. Ki érti ezt?
-
#89091072
törölt tag
Érdekes, ha a QTP3 Redimized-et használom, BC nélkül akkor nincs gubanc. Ha QTP3-at BC nélkül akkor olyan ~40 percenként tuti kidob vagy lefagy az egész. Ugyanez az ábra ha QTP3 Redimized és BC van. Más modot nem használok csak a QTP3-at, Unofficial Patch-eket (Obli, SI meg a Mod patch) és a BC-t.
-
#89091072
törölt tag
A játék eredeti Goty, UOP-ból a legfrissebb van feltéve, a betöltési sorrendet a Boss-ra bízom, invalidálás is rendben (próbáltam az invalidation invalited modot is). De érintetlen ini-vel is ez a helyzet. Más hardveren is ugyanezt produkálja. A röhej az, hogy a steames verzióm még eddig sem bírja, az 5 perc alatt összeomlik QTP3 és a BC alatt. Az IC kikötőnegyedében szinte mindig kidob.
-
#89091072
törölt tag
Sziasztok!
Látom nálatok milyen szép az Oblivion. Csak azt szeretném megkérdezni, hogy folyamatos játék során mennyi ideig bírja nálatok a játék CTD nélkül? Nálam lemezes játék (GoTY) van telepítve, BC, QTP3, UOP, és a hivatalos kiegészítők. Plusz ini tweak, HDR és driverből rányomva az élsimítás. Így 5-10 percenként elszáll a játék. Mióta felraktam a streamline-t ( http://www.nexusmods.com/oblivion/mods/10400/? ) azóta jobb a helyzet, így csak ~30 percenként dob ki. Amikor OBGE-t használtam vagy ENB-t én is csináltam gyönyörű screenshotokat, de maga a játék játszhatatlan volt, a sok CTD miatt.
-
-
katt777
félisten
-
katt777
félisten
Fent, északon Brumi város keleti végében van egy fogadó (fogat egyébként nem adnak), annak a 2 ablaka egy háznyival arrébb, a levegőben szokott lebegni, illetve arborétum felett is semmiben lógó lámpák (IC-s videóban rá is fókuszáltam), Cheydinhalben szintén.
Eszembe jutott valami: Miért nincsenek gyilokjárók, meg katonák a falakon meg ostrom, amikor jönnek a seregek az alvilágból? (Kivéve a 4-es metró fúróját.) Kint, a várfalak előtt harcolnak velük, ahelyett, hogy mindet lenyilaznák fentről.
-
Amúgy ez már így igen okás magában is. Mekkora ugrids-t használtál?
-
katt777
félisten
Tölts vissza egy régebbi mentést.
Azt, amikor megadtad az elérhetőséget, és feltöltöttem a nekem készített galériákba a videókat és a képeket.
Vagy változott valami?
Ez másik hely?
Akkor a régi cuccok nem is elérhetőek? (1 hsz-ban is azok vannak még, asszem.)
Bakker, most megnéztem, és üresek a linkelt hsz-ok!
Mit tettél, Walsh?!
Rossz az 1. hsz! Ott kéne kezdeni, hogy a régi képeket és videókat átmásolni az újra. Ami a legnagyobb gáz, hogy a honlapomra is onnan vannak belinkelve a cuccok. Nézd meg a műved!!!
(Kivettem frame-ből.)
-
katt777
félisten
válasz
#81999360 #12201 üzenetére
Láttam, csak válaszoltam a kérdésedre, ha már a saját válaszod nem elégített ki.
Van egy ilyen harapásos sztori a történetben, amit én az egyik karakterrel, fogalmam sincs, hogyan, de elkerültem. Kapsz egy pár jó képességet, lemész szépen délre, az örökölt otthonodba, ott a társaság papokat is szerez kajának. Később meg, ha már minden rossz küldetést (Daedrákat pl) végigcsináltál, megjavulsz és meggyógyulsz (imádkozás is segít, asszem), csinálhatod a jókat. Fordítva nem megy, mert a jó ajándékok elvésznek, ha rossz leszel. Most egyébként én is azon vagyok, hogy végiggonoszkodjak minden lehetségest, mert az előző karival a jó részem miatt egy rakás küldetést nem kaptam meg, illetve a bonus mindenes küldit sem, amelyet mindig elfelejtek, de az összes daedra teljesítése után jár.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trump vámjai miatt hiány lehet az elektronikai termékekből az USA-ban
- Horgász topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- Milyen routert?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- LG LCD és LED TV-k
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...
- HP, Lenovo dokkoló 12.300Ft-ért? VÉGKIÁRUSÍTÁS
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Pro - Deep Purple - Használt, karcmentes
- ÚJ Lenovo Yoga Slim 7 - 14.5" 3K OLED Érintő 90Hz - Snapdragon X Elite - 32GB - 1TB - 2,5+év gari
- Samsung Galaxy A71 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy Watch5 Pro,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest