Hirdetés
-
GAMEPOD
Új hozzászólás Aktív témák
-
CJ4567
nagyúr
-
#89091072
törölt tag
válasz
katt777 #12565 üzenetére
"Skyrimben meg nevetséges a varázslás, simán leölnek, ha nem karddal/nyíllal védekezem v. támadok, kb. Morrowind szinten megy át az ellenen sebzés nélkül egy pusztító varázs, hiába vagyok 50 körüli szinten."
Ezzel vitatkoznék, de ez nem a skyrim topik. Nekem ilyesmi problémája sosem volt az altmer varázslómnak.
-
válasz
katt777 #12567 üzenetére
Engem a borzasztó egér kezelés tántorított el a legjobban. Nincs szinkronban a két tengely, csak ha stabil 60 fps-sel fut a játék, se nem többel, se nem kevesebbel. Viszont fene akar vsync-et, ami ledob 30-ra, ha nincs meg a 60...
Meg a sztori gáz, a színek gázak, a kasztok gázak, a fejlődésrendszer gáz, minden gáz. -
válasz
katt777 #12565 üzenetére
Én sem vagyok nagy rajongója a Skyrimnek, én ott leginkább azt csináltam, hogy volt egy olyan mod, amely kibővítette egy kicsit a blokkolási lehetőségeket, és tudtál a karddal blokkolni úgy, hogy közben a másik kezedben varázslat volt.
Bár az Obli még mindig sokkal jobb és szebb. -
CJ4567
nagyúr
válasz
katt777 #12557 üzenetére
Most jelenleg nem Oblizok, de állítom hogy Skyrim után gyönyörű az Oblivion, főleg a látótáv, a színek, a növényzet...
Pedig a Skyrimet nem kíméltem, majdnem 100 modom volt, 3GB ram gyorsan kifogyott, volt hogy mentéskor CTD-t kaptam
Végigjátszottam moddolva, majd egy jó +10-20 óra után nem tudtam sárkánylelkeket elszívni, régebbi mentésben se volt jó, úgyhogy félreraktam
Jó lenne ha kihasználná a 2 magot az Obli, CPU-t meg nem tudom tovább húzni.
-
CJ4567
nagyúr
-
válasz
katt777 #12541 üzenetére
Egész jó lett. Mondjuk speciel onnan, ahonnan az előző képet lőttem, a messzi domboldalak szinte ugyanolyan kopárak, de az azért elég messze van. A kép egyébként az Orange Road-tól pár méterre délre készült. Ha összekötöd képzeletben Bruma-t és Chorrol-t, valamint az Outlaw Endre's Cave-t és az Underpall Cave-t, akkor az szépen kimetszi a helyet. Ottan:
Itt meg már nem annyira rozsdás a világ nappal. Egyébként, amint láttad a modlistából, NE fent van, szal, ha rozsdás, akkor nem azért rozsdás. Mármint, ha NE alatt a Natural Enviroments modcsomag értendő.
-
válasz
katt777 #12539 üzenetére
Pl.? Ez az aktuális (vagyis a jó régen aktuális) ini-m:
bEnableProfile=0
bDrawSpellContact=0
bRunMiddleLowLevelProcess=1
iHoursToSleep=3
bActorLookWithHavok=0
SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3
bUseEyeEnvMapping=1
bFixFaceNormals=0
bUseFaceGenHeads=1
bFaceMipMaps=1
bFaceGenTexturing=1
bDefaultCOCPlacement=0
uGridDistantTreeRange=50
uGridDistantCount=70
uGridsToLoad=9
fGlobalTimeMultiplier=1.0000
bNewAnimation=1
fAnimationDefaultBlend=0.1000
fAnimationMult=1.0000
bFixAIPackagesOnLoad=0
bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1
bKeepPluginWhenMerging=0
bCreate Maps Enable=0
SLocalSavePath=Saves\
SLocalMasterPath=Data\
bDisableDuplicateReferenceCheck=1
bTintMipMaps=0
uInterior Cell Buffer=3
uExterior Cell Buffer=100
iIntroSequencePriority=3
bPreloadIntroSequence=1
fStaticScreenWaitTime=3.0000
SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bik
SMainMenuMovie=Map loop.bik
SMainMenuMovieIntro=Oblivion iv logo.bik
SIntroSequence=bethesda softworks HD720p.bik,2k games.bik,game studios.bik,Oblivion Legal.bik
iFPSClamp=0
bRunVTuneTest=0
STestFile1=
bActivateAllQuestScripts=0
fQuestScriptDelayTime=5.0000
SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3
bUseThreadedBlood=0
bUseThreadedMorpher=0
bExternalLODDataFiles=1
bBorderRegionsEnabled=1
bDisableHeadTracking=0
bTrackAllDeaths=0
SCharGenQuest=0002466E
uiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864
uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864
SBetaCommentFileName=
bCheckCellOffsetsOnInit=0
bCreateShaderPackage=0
uGridDistantTreeRangeCity=4
uGridDistantCountCity=4
bWarnOnMissingFileEntry=0
iSaveGameBackupCount=1
bDisplayMissingContentDialogue=1
SSaveGameSafeCellID=2AEEA
bAllowScriptedAutosave=1
bPreemptivelyUnloadCells=0
bCheckIDsOnInit=0
iNumBitsForFullySeen=248
iPreloadSizeLimit=26214400
SOblivionIntro=OblivionIntro.bik
bUseHardDriveCache=0
bEnableBoundingVolumeOcclusion=0
bDisplayBoundingVolumes=0
bUseThreadedTempEffects=0
bUseThreadedParticleSystem=0
bUseMyGamesDirectory=1[Display]
uVideoDeviceIdentifierPart1=0
uVideoDeviceIdentifierPart2=0
uVideoDeviceIdentifierPart3=0
uVideoDeviceIdentifierPart4=0
fDecalLifetime=10.0000
bEquippedTorchesCastShadows=0
bReportBadTangentSpace=0
bStaticMenuBackground=1
bForcePow2Textures=0
bForce1XShaders=0
bHighQuality20Lighting=0
bAllow20HairShader=1
bAllowScreenShot=1
iMultiSample=0
bDoTallGrassEffect=1
bForceMultiPass=1
bDoTexturePass=1
bDoSpecularPass=1
bDoDiffusePass=1
bDoAmbientPass=1
bDoCanopyShadowPass=1
bDrawShadows=0
bUseRefractionShader=1
bUse Shaders=1
iNPatchNOrder=0
iNPatchPOrder=0
iNPatches=0
iLocation Y=0
iLocation X=0
bFull Screen=1
iSize W=1920
iSize H=1080
iAdapter=0
iScreenShotIndex=0
SScreenShotBaseName=ScreenShot
iAutoViewMinDistance=2000
iAutoViewHiFrameRate=40
iAutoViewLowFrameRate=20
bAutoViewDistance=0
fDefaultFOV=75.0000
fNearDistance=10.0000
fFarDistance=10000.0000
iDebugTextLeftRightOffset=10
iDebugTextTopBottomOffset=10
bShowMenuTextureUse=1
iDebugText=2
bLocalMapShader=1
bDoImageSpaceEffects=1
fShadowLOD2=400.0000
fShadowLOD1=200.0000
fLightLOD2=1500.0000
fLightLOD1=1000.0000
fSpecularLOD2=1300.0000
fSpecularLOD1=1000.0000
fEnvMapLOD2=800.0000
fEnvMapLOD1=500.0000
fEyeEnvMapLOD2=190.0000
fEyeEnvMapLOD1=130.0000
iPresentInterval=1
fSpecualrStartMax=1000.0000
fSpecularStartMin=0.0000
iActorShadowIntMax=10
iActorShadowIntMin=0
iActorShadowExtMax=10
iActorShadowExtMin=0
fGammaMax=0.6000
fGammaMin=1.4000
iMaxDecalsPerFrame=10
bLandscapeBlend=1
bFullBrightLighting=0
iMaxLandscapeTextures=0
bDynamicWindowReflections=1
fShadowFadeTime=1.0000
fGamma=0.8320
bDecalsOnSkinnedGeometry=1
iShadowFilter=2
bAllowPartialPrecision=1
iShadowMapResolution=1024
bShadowsOnGrass=1
bActorSelfShadowing=0
iActorShadowCountInt=4
iActorShadowCountExt=4
bAllow30Shaders=0
iTexMipMapMinimum=0
iTexMipMapSkip=0
bDoStaticAndArchShadows=0
bDoActorShadows=0
bIgnoreResolutionCheck=0
fNoLODFarDistancePct=1.0000
fNoLODFarDistanceMax=10240.0000
fNoLODFarDistanceMin=1700.0000[Controls]
fVersion=1.8000
Forward=0011FFFF
Back=001FFFFF
Slide Left=001EFFFF
Slide Right=0020FFFF
Use=00FF00FF
Activate=0012FFFF
Block=003801FF
Cast=002EFFFF
Ready Item=0013FFFF
Crouch/Sneak=001DFFFF
Run=002AFFFF
Always Run=003AFFFF
Auto Move=0010FFFF
Jump=0039FFFF
Toggle POV=002102FF
Menu Mode=000FFFFF
Rest=0014FFFF
Quick Menu=003BFFFF
Quick1=0002FFFF
Quick2=0003FFFF
Quick3=0004FFFF
Quick4=0005FFFF
Quick5=0006FFFF
Quick6=0007FFFF
Quick7=0008FFFF
Quick8=0009FFFF
QuickSave=003FFFFF
QuickLoad=0043FFFF
Grab=002CFFFF
bInvertYValues=0
fXenonLookXYMult=0.0005
fMouseSensitivity=0.0020
;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6
iJoystickMoveFrontBack=2
iJoystickMoveLeftRight=1
fJoystickMoveFBMult=1.0000
fJoystickMoveLRMult=1.0000
iJoystickLookUpDown=6
iJoystickLookLeftRight=3
fJoystickLookUDMult=0.0020
fJoystickLookLRMult=0.0020
fXenonMenuMouseXYMult=0.0003
bBackground Mouse=0
bBackground Keyboard=0
bUse Joystick=1
fXenonLookMult=0.0030
fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000
iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000
iXenonMenuStickThreshold=1000
;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-Italian
iLanguage=0
SlideLeft=001EFFFF
SlideRight=0020FFFF
fXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000
fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000
fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700
fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000
fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000
fXenonMenuStickSpeed=300.0000
iXenonMenuStickDeadZone=15000[Water]
fAlpha=0.5000
uSurfaceTextureSize=128
SSurfaceTexture=water
SNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoop
SNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoop
fNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000
fNearWaterIndoorTolerance=512.0000
fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000
fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000
uNearWaterPoints=8
uNearWaterRadius=1000
uSurfaceFrameCount=32
uSurfaceFPS=12
bUseWaterReflectionsMisc=0
bUseWaterReflectionsStatics=0
bUseWaterReflectionsTrees=0
bUseWaterReflectionsActors=0
bUseWaterReflections=1
bUseWaterHiRes=1
bUseWaterDisplacements=1
bUseWaterShader=1
uDepthRange=125
bUseWaterDepth=1
bUseWaterLOD=1
fTileTextureDivisor=4.7500
fSurfaceTileSize=2048.0000
uNumDepthGrids=3[Audio]
bDSoundHWAcceleration=1
fMinSoundVel=10.0000
fMetalLargeMassMin=25.0000
fMetalMediumMassMin=8.0000
fStoneLargeMassMin=30.0000
fStoneMediumMassMin=5.0000
fWoodLargeMassMin=15.0000
fWoodMediumMassMin=7.0000
fDialogAttenuationMax=35.0000
fDialogAttenuationMin=7.7500
bUseSoundDebugInfo=1
fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000
bUseSoftwareAudio3D=0
fDefaultEffectsVolume=0.8000
fDefaultMusicVolume=0.4600
fDefaultFootVolume=0.8000
fDefaultVoiceVolume=0.8000
fDefaultMasterVolume=1.0000
bMusicEnabled=1
bSoundEnabled=1
fLargeWeaponWeightMin=25.0000
fMediumWeaponWeightMin=8.0000
fSkinLargeMassMin=30.0000
fSkinMediumMassMin=5.0000
fChainLargeMassMin=30.0000
fChainMediumMassMin=5.0000
fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000
iCollisionSoundTimeDelta=50
fGlassLargeMassMin=25.0000
fGlassMediumMassMin=8.0000
fClothLargeMassMin=25.0000
fClothMediumMassMin=8.0000
fEarthLargeMassMin=30.0000
fEarthMediumMassMin=5.0000
bUseSpeedForWeaponSwish=1
fLargeWeaponSpeedMax=0.9500
fMediumWeaponSpeedMax=1.1000
fPlayerFootVolume=0.9000
fDSoundRolloffFactor=4.0000
fMaxFootstepDistance=1100.0000
fHeadroomdB=2.0000
iMaxImpactSoundCount=32
fMainMenuMusicVolume=0.6000[ShockBolt]
bDebug=0
fGlowColorB=1.0000
fGlowColorG=0.6000
fGlowColorR=0.0000
fCoreColorB=1.0000
fCoreColorG=1.0000
fCoreColorR=1.0000
fCastVOffset=-10.0000
iNumBolts=7
fBoltGrowWidth=1.0000
fBoltSmallWidth=3.0000
fTortuosityVariance=8.0000
fSegmentVariance=35.0000
fBoltsRadius=24.0000[Pathfinding]
bDrawPathsDefault=0
bPathMovementOnly=0
bDrawSmoothFailures=0
bDebugSmoothing=0
bSmoothPaths=1
bSnapToAngle=0
bDebugAvoidance=0
bDisableAvoidance=0
bBackgroundPathing=0
bUseBackgroundPathing=1[MAIN]
bEnableBorderRegion=1
fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000
iDetectionHighNumPicks=40
fQuestScriptDelayTime=5.0000
iLastHDRSetting=-1[Combat]
bEnableBowZoom=1
bDebugCombatAvoidance=0
fMinBloodDamage=1.0000
fHitVectorDelay=0.4000
iShowHitVector=0
fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000
fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000
iMaxHiPerfNPCTargetCount=4
fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000
fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500
iMaxHiPerfPCTargetCount=4
iMaxHiPerfCombatCount=4[HAVOK]
bDisablePlayerCollision=0
fJumpAnimDelay=0.7500
bTreeTops=0
iSimType=1
bPreventHavokAddAll=0
bPreventHavokAddClutter=0
fMaxTime=0.0167
bHavokDebug=0
fRF=1000.0000
fOD=0.9000
fSE=0.3000
fSD=0.9800
iResetCounter=5
fMoveLimitMass=95.0000
iUpdateType=0
bHavokPick=0
fCameraCasterSize=1.0000
iHavokSkipFrameCountTEST=0
fHorseRunGravity=3.0000
fQuadrupedPitchMult=1.0000
iNumHavokThreads=1
fChaseDeltaMult=0.0500
iEntityBatchRemoveRate=100
iMaxPicks=40
bAddBipedWhenKeyframed=0[Interface]
fDlgLookMult=0.3000
fDlgLookAdj=0.0000
fDlgLookDegStop=0.2000
fDlgLookDegStart=2.0000
fDlgFocus=2.1000
fKeyRepeatInterval=50.0000
fKeyRepeatTime=500.0000
fActivatePickSphereRadius=16.0000
fMenuModeAnimBlend=0.0000
iSafeZoneX=20
iSafeZoneY=20
iSafeZoneXWide=20
iSafeZoneYWide=20
fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000
fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500
bAllowConsole=1
bActivatePickUseGamebryoPick=0
iMaxViewCasterPicksGamebryo=10
iMaxViewCasterPicksHavok=10
iMaxViewCasterPicksFuzzy=5
bUseFuzzyPicking=1
fMenuBGBlurRadius=2.0000[LoadingBar]
iMoveBarWaitingMilliseconds=10
iMoveBarChaseMilliseconds=100
iMoveBarMaxMilliseconds=2500
fLoadingSlideDelay=15.0000
fPercentageOfBar3=0.1500
fPercentageOfBar2=0.4400
fPercentageOfBar1=0.3500
fPercentageOfBar0=0.0600
bShowSectionTimes=0[Menu]
fCreditsScrollSpeed=40.0000
iConsoleTextYPos=890
iConsoleTextXPos=30
iConsoleVisibleLines=15
iConsoleHistorySize=50
rDebugTextColor=255,251,233
iConsoleFont=3
iDebugTextFont=3[GamePlay]
bDisableDynamicCrosshair=0
bSaveOnTravel=1
bSaveOnWait=1
bSaveOnRest=1
bCrossHair=1
iDifficultyLevel=50
bGeneralSubtitles=1
bDialogueSubtitles=1
bInstantLevelUp=0
bHealthBarShowing=0
fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000
fHealthBarSpeed=80.0000
fHealthBarHeight=4.0000
fHealthBarWidth=40.0000
fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000
fHealthBarEmittanceTime=1.5000
STrackLevelUpPath=\\vault\TES4\LevelData\
fDifficulty=-0.4000
bTrackLevelUps=1
bAllowHavokGrabTheLiving=0
bEssentialTakeNoDamage=1
iDetectionPicks=21
bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1[Fonts]
SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fnt
SFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fnt
SFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fnt
SFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fnt
SFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt[SpeedTree]
iTreeClonesAllowed=1
fCanopyShadowGrassMult=1.0000
iCanopyShadowScale=512
fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000
fTreeForceMinBudAngle=-1.0000
fTreeForceLeafDimming=-1.0000
fTreeForceBranchDimming=-1.0000
fTreeForceCS=-1.0000
fTreeForceLLA=-1.0000
fTreeLODExponent=1.0000
bEnableTrees=1
bForceFullLOD=0
fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500
fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500[Debug]
bDebugFaceGenCriticalSection=0
bDebugFaceGenMultithreading=0
bDebugSaveBuffer=0[BackgroundLoad]
bBackgroundLoadLipFiles=0
bLoadBackgroundFaceGen=0
bUseMultiThreadedFaceGen=1
bBackgroundCellLoads=1
bLoadHelmetsInBackground=1
iAnimationClonePerLoop=5
bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0
bUseMultiThreadedTrees=1
iPostProcessMillisecondsEditor=50
iPostProcessMillisecondsLoadingQueuedPriority=20
iPostProcessMilliseconds=5
bUseBackgroundFileLoader=0[LOD]
fLodDistance=700.0000
bUseFaceGenLOD=0
iLODTextureTiling=2
iLODTextureSizePow2=8
fLODNormalTextureBlend=0.5000
bDisplayLODLand=1
bDisplayLODBuildings=1
bDisplayLODTrees=1
bLODPopTrees=0
bLODPopActors=0
bLODPopItems=0
bLODPopObjects=0
fLODFadeOutMultActors=15.0000
fLODFadeOutMultItems=15.0000
fLODFadeOutMultObjects=15.0000
fLODMultLandscape=1.0000
fLODMultTrees=2.0000
fLODMultActors=1.0000
fLODMultItems=1.0000
fLODMultObjects=1.0000
iFadeNodeMinNearDistance=400
fLODFadeOutPercent=0.9000
fLODBoundRadiusMult=3.0000
fTalkingDistance=2000.0000fTreeLODMax=2.0000
fTreeLODMin=0.0200
fTreeLODDefault=1.2000
fObjectLODMax=15.0000
fObjectLODMin=1.0000
fObjectLODDefault=5.0000
fItemLODMax=15.0000
fItemLODMin=1.0000
fItemLODDefault=2.0000
fActorLODMax=15.0000
fActorLODMin=2.0000
fActorLODDefault=5.0000
bLODUseCombinedLandNormalMaps=1
bForceHideLODLand=0
fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000
fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000
fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000
fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000
fLODFadeOutActorMultCity=1.0000
fLODFadeOutItemMultCity=1.0000
fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000
fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000
fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000
fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000
fLODLandVerticalBias=0.0000[Weather]
fSunGlareSize=350.0000
fSunBaseSize=250.0000
bPrecipitation=1
fAlphaReduce=1.0000
SBumpFadeColor=255,255,255,255
SLerpCloseColor=255,255,255,255
SEnvReduceColor=255,255,255,255[Voice]
SFileTypeLTF=ltf
SFileTypeLip=lip
SFileTypeSource=wav
SFileTypeGame=mp3[Grass]
iMinGrassSize=80
fGrassEndDistance=8000.0000
fGrassStartFadeDistance=7000.0000
bGrassPointLighting=0
bDrawShaderGrass=1
iGrassDensityEvalSize=2
iMaxGrassTypesPerTexure=2
fWaveOffsetRange=1.7500
fGrassWindMagnitudeMax=125.0000
fGrassWindMagnitudeMin=5.0000
fTexturePctThreshold=0.3000[Landscape]
bCurrentCellOnly=0
bPreventSafetyCheck=0
fLandTextureTilingMult=2.0000
fLandFriction=2.5000
iLandBorder2B=0
iLandBorder2G=0
iLandBorder2R=0
iLandBorder1B=0
iLandBorder1G=255
iLandBorder1R=255[bLightAttenuation]
fQuadraticRadiusMult=1.0000
fLinearRadiusMult=1.0000
bOutQuadInLin=0
fConstantValue=0.0000
fQuadraticValue=16.0000
fLinearValue=3.0000
uQuadraticMethod=2
uLinearMethod=1
fFlickerMovement=8.0000
bUseQuadratic=1
bUseLinear=0
bUseConstant=0[BlurShaderHDRInterior]
fTargetLUM=1.0000
fUpperLUMClamp=1.0000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.5000
fBrightScale=2.2500
fBrightClamp=0.2250
fBlurRadius=7.0000
iNumBlurpasses=1[BlurShaderHDR]
fTargetLUM=1.2000
fUpperLUMClamp=1.0000
fGrassDimmer=1.3000
fTreeDimmer=1.2000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.7000
fSunlightDimmer=1.3000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fBrightScale=1.5000
fBrightClamp=0.3500
fBlurRadius=4.0000
iNumBlurpasses=2
iBlendType=2
bDoHighDynamicRange=1[BlurShader]
fSunlightDimmer=1.0000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fAlphaAddExterior=0.2000
fAlphaAddInterior=0.5000
iBlurTexSize=256
fBlurRadius=0.0300
iNumBlurpasses=1
iBlendType=2
bUseBlurShader=0[GethitShader]
fBlurAmmount=0.5000
fBlockedTexOffset=0.0010
fHitTexOffset=0.0050
[MESSAGES]
bBlockMessageBoxes=0
bSkipProgramFlows=1
bAllowYesToAll=1
bDisableWarning=1
iFileLogging=0
bSkipInitializationFlows=1
[DistantLOD]
bUseLODLandData=0
fFadeDistance=12288.0000
iDistantLODGroupWidth=8 -
Varlaisaran
senior tag
válasz
katt777 #12528 üzenetére
Ha a Gates of A... nemtommianevére gondolsz, akkor igen, mindegyiket. Még régen. QTP nélkül, mertugye én azt nem használom. Ment minden rendben, az megmaradt benne, hogy hirtelengyorsan vége lett, egyébként úgy emlékszem jó volt. Volt performance hit is vele.
A mentésre nem kéne hogy bármi hatással legyen egy hardvercsere. Mi a probléma voltaképp?
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
katt777 #12526 üzenetére
Nálam nincs QTP, viszont mással akár akadhat. Nem álltam neki bugkeresni, mert most egy ideig más hobbin van a prioritás. Csinálok majd vanillatesztet, arra meg lépcsőzetesen felépítgetek egy komoly loadordert ismertebb/nagyobb modokkal is. Ki fog jönni, ha valamivel nem fér össze. Van sejtésem hogy az pl. All Natural-al is lesz valami gondja, mert OBGE-nek is volt, és míg arra volt fix, itt az nem alkalmazható, mert alapjaiban más az OR felépítése. Abban is majdnem biztos vagyok, hogy a doksi által megszabott (utolsó) poz nem megfelelő a load orderbe, semmilyen oblivion formációra. Eleve értelmetlen, hogy egy OBSE plugint hívó esp leghátulról induljon. Majd foglalkozom vele hamarosan, aztán litániázok egyet, hogy sikerült.
-
#89091072
törölt tag
válasz
katt777 #12517 üzenetére
Javasolnám kipróbálásra ezt az ígéretes modot: Oblivion Reloaded
QTP3 + a kimaxolt ini fájl + az Oblivion Reloaded alaposan megfogta az oblimat. Nekem is kellene egy új VGA...
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
katt777 #12517 üzenetére
Ez tény. De azért ebben benne van az Oblivion eredendő lassúsága is. Ez volt TES vonalon az első igazi lépés a komoly megjelenítés felé (a második, köztes lépés volt a SI), és ez meg is kéri a plusz teljesítményt. Én úgy 20-30% közé tenném azt a feleslegesen elpocsékolt kraftot, amit az optolatlan, kezdetleges, drótozgatott megoldások okoznak. A Skyrim nem is tud igazából többet, de azt gyorsabban, kiforrottabban teszi, úgy, hogy vanillában is 512+ textúraméreteket használ. Csak azt bánom, hogy az Ob nem késett másfél-két évet. Lehetséges, hogy messze jobb motort kaptunk volna.
-
válasz
katt777 #12500 üzenetére
A skyrimet ini szerkesztéssel bármilyen felbontásba be lehet tenni, csak szerintem ablakos módban jobb, mert az egér kezelése borzalmas. Ablakos módban viszont annyi, hogy SKSE-vel felrakod a borderless windowed modot, és lehet csapatni. Így az egér sem hülyül meg.
Skyrim: a sztori nem valami jó, a guildek sincsenek jól kidolgozni, és szerintem a sidequestek sem annyira jók. Meg dwemer << ayleid.
A bugodhoz nem tudok mit szólni. -
válasz
katt777 #12496 üzenetére
Nem fér be a gépházba.
Régóta gondolkodom amúgy a fejlesztésen, csak a mITX és a pici ház eléggé gátat szab a lehetőségeknek. Ráadásul 350 W-os a táp, az AMD meg most elég gyatra teljesítmény/fogyasztás aránnyal bír, a Maxwell pedig borzasztóan drága, ráadásul az USD-HUF is elég keresztbe tett...
A 7850-et amúgy még akkor vettem, amikor kijött, és teljesen elvoltam ájulva a teljesítmény/fogyasztás arányával...
-
-
aftercooler
aktív tag
válasz
katt777 #12487 üzenetére
Igen, sajna gond van így is úgy is a magyarítással a steam-es deluxe verziónál.
Én meg persze nem nagyon tudok angolul és a ha nekem kell fordítanom az elveszi az egész játékélményt.
Ezért nem értem, hogy ha az union belül is nyereséget akar a kiadó (bethestda stb...) akkor az unio összes tagállamának nyelvét rakják bele a játékokba, legalább a feliratot.Ez alapkövetelmény lenne.
Emlékszem, mikor csatlakoztunk az uniohoz 2004-ben, akkortól a kiadott összes játékban (cd-n, dvd-n) benne volt a magyar felirat is nagy örömünkre, aztán szép lassan eltűnt. Azon csodálkozom, hogy a Lengyel szinte minden új kiadott játékban benne van.Ok, a Német, Angol,Orosz az alap, de hogy miért pont Lengyel azt nem tudom.Szóval ja, a Magyar nyelv szép lassan kihalt a játékokból. -
bendi806
aktív tag
válasz
katt777 #12474 üzenetére
Ifjú padawan vagyok,
de mikor próbáltam állítani a grafikát, nem engedte a HDR-t csak a bloomot!
Igen, most hogy kikapcsoltam és teljes mértékben elfogadható..és még mindig döbbenet, hogy milyen grafikája van
mindenesetre, most egy előről kezdem és meglátjuk meddig jutok
esetleg valami plugint töltsek le, vagy élvezzem ezt amit nyújt -
CJ4567
nagyúr
válasz
katt777 #12426 üzenetére
Azt hiszem igen, de a 4670-nek mindegy, nem szereti az AO-kat, kivéve a Far Cry 3, 35fps minimum, és simán végig tudtam vinni
Más: csak szerintem szebb a játék mint a Skyrim? Jó, az animációk nem, azok kezdetlegesebbek, de összességében szerintem szebb, főleg a növényzet, Skyrimban jóval rondább a fű mint Oblviionban.
Mégvalami: Az OBGE nem működik HDR-rel?
-
CJ4567
nagyúr
válasz
katt777 #12424 üzenetére
Direkt ilyen a kép, CrysisDoF nem ennyire durva, pici homályosítás de bőven kibírható, számomra tetszik csak picit túl kevés, ez meg tényleg rövidlátás effektus.
INI-ben Threadeket SystemRoot leírása alapján bekapcsoltam, mi ez a CPU Control?
HBAO meg mégjobban megfekteti a gépem
-
válasz
katt777 #12413 üzenetére
Amit linkeltem Kingthing a normálisabbak közül való. Dark UI, Darnified UI, Btmod mind ezt használja, az eredeti Oblis font csak átméretezgetve.
Hány modja is van a Stalkernek ami GUI-t is állít (amiről ugye egy szót nem írt) és hányféle felbontást lehet beállítani? Meg mikori játék is? Ha én mondjuk 2-3 évvel ezelőtt játszottam vele, mégis honnan emlékezzek rá hogy hol mi lóghat ki? Ez meg egy Oblivion topik, azzal van problémája, logikusnak gondoltam hogy az adott dologról teszi be a képet ha már szóltam hogy inkább tegyen képet. Köszipuszi, no offense.
-
CJ4567
nagyúr
válasz
katt777 #12389 üzenetére
2 mod van nálam ami essential: UI mod(Skyrim - SkyUI, itt DarkUI, talán ha menni fog Darnified DarkUI), mert nem Xboxon játszok kontrollerrel, meg a pókmentesítő mod, ha nincs ilyen level 20-ig nem megyek el, hanem New game
Sajna Dragon Age Originshez nincs ilyen, meg ott hatalmas bogarak is meg homályos kép.
-
CJ4567
nagyúr
válasz
katt777 #12386 üzenetére
Proci nem megy fentebb mert nemtudommiért, 1.3volton ad terhelés alatt 1.272-t, feljebb nem akarok menni.
Max beállításokhoz(Oblivionban lévő max) elég nem?Van pókmentesítő mod mint Skyrimhez? Level 20-tól vannak pókok ha jól tudom.
OBGE vagy valami nem opció? Skyrimben tudtam 0.118-al ENB-et használni és szép volt ehhez a géphez képest, örültem nagyon, de aztán persze valamitől jött hogy nincs lélekelszívás ami nagyon jó volt mert nem változott semmi és mégis ezt csinálta.
Itt a bomba bug, Animation Bug vagy A-Bombnak nevezik még.
-
#89091072
törölt tag
válasz
katt777 #12369 üzenetére
Javaslom helyette a Chorrol Dungeon modot, hónapok óta fenn van, nem tapasztaltam hibát.
De a Chorrol Underground 1.1.1-es frissítése, elvileg javítja a hibát.
Nem vagyok jó angolos, ezért bemásolom a készítő írását:
"Hey guys, thanks for all the downloads and the views, for those of you who noticed in v1_1 that every charector in Cyrodill said "Please! Leave Me Alone!" I have rectified this in v1_1_1 and now the prisoner only has quest topics, eg. "the prophet". Hope this is satisfactory. Unfortunately, I cant chnage this and make the topic exclusive to the prisoner without creating an uncompleteable quest, which is always annoying." -
#89091072
törölt tag
válasz
katt777 #12365 üzenetére
Milyen modokat pakoltál fel? Csak azért kérdezem, mert ez az új BC igen érzékeny mindenre. Én a BC mellett használom az: QTP3, All Natural, IW, Lost Paladins, Shadowcrest Vineyard, Oblivion Character Overhaul, Enhanced Economy, Choroll Dungeon-t és az említett orteam által készített 4 üzletcsinosító modot. Ez így hibamentes, de azért hiányzik pár igen kedvenc mod. Például feldobtam a Roads of Cyrodiil modot. Itt nekem meg hidak lebegnek a levegőben mikor messziről nézem. Ahogyan közelebb megyek (mondjuk egy nyillövésnyire) akkor már hirtelen megjelennek a híd lábai is. Ha a mod ki van kapcsolva, minden jól müködik (nem használok víz modot sem).
Hunosítást hogy bírja? -
#89091072
törölt tag
válasz
katt777 #12353 üzenetére
Köszönöm én is!
Gondolkodtam a jó múltkor, hogy jó lenne már egy "frissített" ini beállítás.
Nekem egy kérdésem lenne, mivel nem igen vagyok járatos az ini fájlok rejtelmeiben: az iThreads opciót felesleges 12-es értéken járatni? A Maximum Oblivion cikked szerint szoktam csinálni a buherát (ott 12-t javasolsz), most látom hogy itt 3-as értéken van. -
kislaki92
senior tag
válasz
katt777 #12343 üzenetére
Zállaaaat vagy
egyel feljebb de most nemrég sikerült egy ENB-t feltennem a Skyrimre...hát eszméletlen gyönyörű <3 7870XT az melyik verzió?mert nekem hd 7870 OC-m vanamúgy valamit nem "tudol" a skyblivionról?
am. kösziii...elsőket már felraktam
meg egy leírást az ini fileok megbuherálásáról?
https://www.youtube.com/watch?v=v33M8lK2p0Y nem gyenge...
https://www.youtube.com/watch?v=nMB8vLvuYMk itt meg még a videó is laggos
amúgy a videókártyám mellett egy fx 6300 meg 2*4 gb ddr 1600mhz van +asus m5.....alaplap..szal sztem a tuningolást bírja egy ideig tuti
tiéd is kb ilyen kaliberű lehet szerintem
-
hoffman_
nagyúr
-
válasz
katt777 #12301 üzenetére
Jaja, én is néztem, hogy mennyi sosem hallott mod van felsorolva.
No, de mondjuk engem mindig jobban érdekelt a fíling a sztori, meg a lore, mint a látvány, meg a sokszor lore-idegen plusz küldik. A BC-s küldiket remélem, valahogy felfűzték vmeik elvarratlan történelmi szálra, különben csalódottságomnak leszek kénytelen hangot adni.
-
#89091072
törölt tag
válasz
katt777 #12294 üzenetére
Ez egy egész pöpec test higiéné mod: http://www.nexusmods.com/oblivion/mods/42038/?
Lényege hogy rendszeresen kell tisztálkodnod és ürítkezned is!A mod készétőjének van egy másik zseniális műve: http://www.nexusmods.com/oblivion/mods/37088/?
Itt pedig napi szinten kell enni és inni. Egy időben nyomtam én is ilyen realisztikusan a játékot, de nagyon oda kellett figyelnem, mert három nap után már kaptam rendesen a negatív módosítókat, mert nem kajáltam, no meg kábelt sem fektettem -
válasz
katt777 #12292 üzenetére
Arra majd "készülj fel", hogy az új BC nem csupán jórészt inaktív modellekből áll, mint az elődje, hogy odarajzoltak pár új házat, de semmi funkciójuk nem volt. Itt szinte minden új épületnek, városrésznek van funkciója (pl. mindenhol van fürdő
), plusz egy sor új épülethez tartoznak különféle küldik is (városon kívül és belül egyaránt), de tényleg egy rakás új küldit toltak bele. Nem szeretném lelőni a poénokat nyilván, de tetszeni fog szentem.
-
válasz
katt777 #12290 üzenetére
Tom, épp ezért gondoltam, hogy tetszeni fog a fricska.
Időközben nekiálltam módszeresen felszámolni a DB-t. Érdekes, hogy 8 év játék után ez az első karim, aki vámpír lett, mármint, hogy direkt. Egyfelől érdekes, új színt ad a játéknak, ahogy füstölög a napon, ha nem szop vért, meg ez a vérszívós móka is jó, főleg DB-sként. Ilyen, amikor keresztbeáll a szeme a napon:
Ja, és ahogy eltorzult az arca, egész emberi formája lett végre, szal felicita.
-
válasz
katt777 #12288 üzenetére
Nem omod-osok, de készíthetsz belőlük azt is, ha neked az esik jól - ahogy sok minden másból. De manuálisan is telepítheted, ha az esik jól. Én is azt választottam, mert úgy jobban átlátom a dolgokat.
"Installation
Download all files labelled REQUIRED. There will typically be at least three files to download: "Better Cities #-#-#", "Better Cities Primary Resources" and "Better Cities Resources #-#-#"
Below are three different installation instructions, one for OMOD, one for BAIN, and one for manually installing the mod. Scroll down to the section that applies to how you intend to install this mod."
Na persze mondjuk, ha elolvasnád a readme filet, akkor ezeket tudnád.
-
válasz
katt777 #12253 üzenetére
Ott a link Vajaskifli postjában, de tessék, múlt havi az ucsó upgrade. Szentem én is a régit használom, legalábbis tutira nem töltöttem le új BC-t a legutóbbi telepítéskor.
Plusz ott van a linken egy csomó kapcsolódó, kompatibilis mod is. Na, délután próbálom is ki mindet. -
válasz
katt777 #12241 üzenetére
Az az érdekes, hogy sehol máshol nincs ilyen jelenség, csak egyedül ott, azon a fullosan eldugott helyen, ahol igazából semmi keresnivalója nincs a karinak, mert küldi nem visz oda, loot nincs. Majd megírom, pontosan hol van, aztán vki megnézhetné, minek kellene ott lennie. Vmi torony-szerűségnek tűnik a tornyon belül. Egyébként funkcióját tekintve ajtó is, mert a felkiáltójel visz fel a tetőre.
-
válasz
katt777 #12237 üzenetére
Egy kis bug még van nálam is. Konkrétan Chorrol-ban kiesek az Old Prison-ból lefelé, meg az egyik őrtoronyban (majd este megnézem, pontosan melyik is az) a legfelső emeleten lenne vmi struktúra, de egy bazinagy sárga alakzat van a helyén, benne egy felkiáltójellel.
Szentem BC és a Thieves Den ütközik ottan, de marginális a probléma, szal nem jártam még utána.
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- RAM topik
- Autós topik
- Milyen egeret válasszak?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Háztartási gépek
- Vicces képek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Tényleg megbüntette az Apple-t és a Metát az EU, jön a megtorlás?
- További aktív témák...
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független 2026.11.09. Apple jótállás
- FÓLIÁS! LG UltraFine 32UN88A-W Ergo IPS Monitor! 3840x2160
- FÓLIÁS! LG UltraGear 27GS85Q-B Gamer IPS Monitor! 2560x1440 / 200Hz / 1ms / FreeSync
- Thinkpad T14 Gen4 14" FHD+ IPS i7-1355U 16GB DDR5 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Spirit of Gamer ELITE K70 Gaming Billentyűzet
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- HP, Lenovo dokkoló 12.300Ft-ért? VÉGKIÁRUSÍTÁS
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest