Hirdetés
- PlayStation 5
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- World of Tanks - MMO
- EAFC 25
- RoadCraft - Akár négyen is játszhatunk a teljes változattal
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- S.T.A.L.K.E.R. - StalkerSoup és Narodnaya Solyanka
- Előrendelői előzetesen a WUCHANG: Fallen Feathers
- Last Epoch
-
GAMEPOD
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
Nem szebb, ha hagyod a DLSS-t, csak simán szűrésen (DLAA) és bekapcsolod a Frame gent? Az gyakorlatilag natív, csak gyorsítva. Legalábbis én így használom. 50 helyett lett ~90FPS, de sok helyen megvan a limitált 116 is, nem mintha olyan pörgős game lenne, amihez kell
A gyorsbillentyűzet meglett, köszike. Viszont a varázslás, csak tekercsből mehet? Ha csak pár tekercsem van, akkor annak a varázslatnak lőttek? Betettem gyorsbillre a jéglabdát vagy mit pár lövés után eltűnt -
Laraxior
titán
Akkor ott valami még bevan kapcsolva, mert nekem az 5090-nel, 5120-ban is csak ~50FPS körül van, natívban
Jut eszembe, nincs saját dobozom valamerre, ahol tudom gyűjteni a kis cuccaimat? Illetve gyorsbillentyű esetleg valamelyik potionre? Fegyverváltás szintén csak inventoryból megy?
Jó régen játszottam már ezzel, elfelejtettem kb mindent már -
whitezo88
nagyúr
pont most néztem meg brutál. A közelmúlt nagy rpg fantasy "dobása", a 200-250 millió dollárból készült Veilguard 90 ezret sem érte el sosem, ezt meg szinte csak nosztaligázó fanok nyomják, arra mérget veszek (én is egy vagyok
)
1 nap alatt a 86. egyszerre legtöbbet játszott játék Steamen. Ha innen a multikat kivesszük akkor meg brutálisan előre ugrik.Redditen azért vannak bőven reportolt bugok, de mind Oblis, vicces, pl ragdoll és hasonlók. Meg itt is lehet sátánfattyú kinézetű arcot kreálni
-
VikMorroHun
őstag
Nekem már az is komoly probléma, ha jön egyszerre 2-3 zombi vagy elsatnyult kobold. Viszont átnéztem az UESP hasznos varázslatok cikkét, és rájöttem, hogy remek lenne egy 1 mp-ig ható bénító varázslattal bombázni őket (+1 mp amíg felkelnek, aztán mehet a következő). Úgyhogy vettem egy ilyen varázslatot. Használni nem tudom, de sebaj, majd a Misztikus Egyetemen készítek belőle olyat, ami jó lesz. Kár, hogy nem jelenik meg a listában.
Jó, akkor fejlesszük az idézést. Arra viszonylag hamar rájöttem, hogy ha csak úgy elmondok egy területre ható fény varázslatot a sötét éjszakában, az nem fejleszt. Kell neki valami célpont, úgyhogy a fél éjszakát az egyik őr felvilágosításával töltöttem.
(Miután az egyik varázsló megunta, és hajnali kettő felé elment aludni.)
Aztán arra gondoltam, hátha az a baj, hogy kevés a varázserő, úgyhogy elmentem a térkép szélére, át a megmászhatatlan hegyeken (lóval sem járható sok helyen, igazán kedvesek voltak a pályaszerkesztők), hogy a Mágus kövénél megszerezzem a +50 varázserőt adó képességet. Így már el tudnám mondani a bénítást. Naponta egyszer. A varázslat készítő listában persze így sem jelenik meg, úgyhogy még kb. 20 szintet kell fejleszteni az illúziót...
-
VikMorroHun
őstag
Azóta megtaláltam ezt az alig 12 éves Tweak Guide-ot, felraktam az ott javasolt Landscape Lod Replacement modokat, átírtam az uGridsToLoad értékét 9-re (BethINI már a 7-esnél is sikított, hogy nem tetszik neki), és sikerült átállítani Shader Model 3.0-ra a játékot. Így már egész jó lett.
-
Á, nekem a HO teljesen hazavágta a kedvemet gaminghez - csak a koncentrálós, nagyon elmélyülős, vagy a kompetitív játékok erejéug maradok a nagy monitor előtt, esténként főleg csak a kanapén szeretnék ülni/feküdni, így jobb híján már laptopon játszok egyszerűbb címeket, kontrollerrel.
Remélem ez az SD-vel is menni fog. Meg én relatíve sokat utazok, így, hogy home officeból, vagy inkább remote dolgozok.
-
MasterMind
tag
"...most elképesztő drágán mennek a VGA-k..."
Ne is mond. Az új monitorom 165hz-es és hát a másfél éve vett 1070Ti-m, finoman szólva sem tudja kiszolgálni. A Skyrim, csak az eddig felrakott modokkal is kizárt 2K-n, szóval újítanom kell. 6800XT a kiszemelt, de hát na. $$$
Az Oblinál tudvalevő, hogy komolyabban támaszkodik a CPU-ra, nekem is nagyon megdobta mikor azt frissítettem anno. Most a következő 1 hónapban jönnek a záróvizsgáim (programozó suli), de visszateszem az Oblit utána, kiváncsi leszek mennyit dob rajta majd a felbontás. -
MasterMind
tag
Huh, jól egyedül maradtál a topikban egy ideje, fél éve nem jártam erre, sok minden történt/történik velem. Kitartóan posztolsz, ne hagyd abba, mindig tök jó flashbackek jönnek, ha meglátom a képeidet.
Gratula a konfighoz, jó sokáig húzta Nálad a Win7.
Egy ideig én is a 10 ódzkodók táborába tartoztam, de megszerettem végül, már amennyire egy Windowst meglehet szeretni. Én pár hónapja upgradeltem 2K-ra, sajnos az Obli már talonban van jó ideje, nem próbáltam ki rajta. Te már 4K-n vagy, nem semmi, tényleg durva lehet! 2080S bírja azért? SLI-ban van ugye?
Lassan egy szűk éve már, hogy elkezdtem piszkálgatni a Skyrim-et, nagyjából az alap - bugok, UI, gameplay - kész, pár graf cucc is van már fenn, de ez teljesen külön kategória, és akkor az immersion, mechanics, sound satöbbiről még nem is beszéltem. Ez eddig 125 mod, az Obliban maximum volt ennyi nálam. Elképesztőek a lehetőségek, illetve azok kombinációi, szinte lehetetlen vállalkozásnak tűnik kimaxolni. Legnagyobb baj persze az időhiány. Szerencsére Todd bácsiék nem sietnek, szóval még nem izgulok.
-
MasterMind
tag
Nagy nehezen sikerült megtalálnom azt a bizonyos sziklát. Először nagyon nem találtam, aztán kisakkoztam, hogy az Enhanced Vegetation 150% zavarhat be és amikor ezt kikapcsoltam, akkor egy új világ tárult elém. Döbbenet, hogy mennyire fölösleges ez a mod, hogy a magas fák mennyire kitakarják egy csomó helyen a csodás landscape-t. Sajnos ezt még a kezdetek kezdetén adtam hozzá és fel sem merült bennem bármikor is, hogy enélkül mennyivel jobb lehet.
Skingrad sokáig a kedvenc városom volt, míg végül Chorrol lett az inkább.
Ez a kripta nekem sem rémlik, pedig az oszlopok és szobrok elég jellegzetesek. -
MasterMind
tag
Igen, el is hiszem. Meghoztad a kedvem egy kis moddingra, teszek egy kört a nexuson, hogy mit lenne érdemes még hozzáadni. Már nagyon közel egy új kártya érkezése, kiváncsi leszek mennyit ver majd rá a R9 290-re.
uGridDistantCount
uGridsToLoad
milyen értéken vannak most Nálad? És hány FPS-sel szaladgál?Az első képen tudod esetleg hol van még ez szikla amin áltál? Próbáltam a két hegycsúcsból kiindulva megtalálni, de nem jött össze
-
MasterMind
tag
Jó az időzítésed, több mint 3 év után 1-2 hónappal ezelőtt sikerült a végére jutnom ennek a monumentális történetnek, a kiegekkel együtt kisebb-nagyobb megszakításokkal. Ha a számláló nem hazudik, akkor 720 órát barangoltam Cyrodiil-ben, illetve Sheogorath nagyúr birodalmában.
Szívet melengető látni, hogy az elhivatottságunk, szeretetünk a játék iránt mennyire közös, és mégis mennyire másképp játszunk vele, akár ami a modokat, a sztorit vagy bármi mást érint. Te vagy az, aki újra és újra visszatér mindig egy kicsit más aspektusból más karakterrel játszva az origi feelinget keresve, én meg aki mindent egy mentésre, egyetlen grandiózus kalandra tett fel, a legjobban szétcincált motorral és extrákkal, ami lehetséges. És ez így van jól, az Obli nagyságát dicséri már-már szentimentális jelleggel.
Egyszerre volt óriási megkönnyebbülés és csalódottság, hogy véget ért. Nem titkolt célom elérni a 100%-ot így vagy úgy, de ahhoz még jópár ayleid romot és egyéb helyet kell felkeresnem, ahol még nem jártam. Néhány quest amik nehezebben végrehajthatók, illetve 1-2 artifact, amik még hiányoznak az amúgy is múzeumként funkcionáló házamból.
Aztán, ha eljő az idő, felkeresem a Skyrim topikot, hogy egy újabb talán még nagyobb fába vágjam a fejszémet. Elképzelhető, hogy szükségem lesz majd segítségre, nem tudom "odaát" van-e valaki, aki hasonló elvek mentén moddolta a Skyrim-et, plusz különbségek, azonosságok, satöbbi. Gratula a konfighoz, brutális egység, amúgy ha egyszer úgy gondolnád, megoldható, hogy aránylag fájdalommentesen akár csak kipróbálás erejéig átköltöztetjük a modlistámat az erőműre. -
-
Dévacsen
senior tag
"Az Obli előtt kellett volna végigtolnom, ma már tudom." Érdekes amit írsz,képzeld nálam hogy alakult a dolog,a Morrowind után képtelen voltam komoly szinten játszani az Oblival,pár tíz óra..no mondom majd a Skyrim, és láss csodát kb 23 óra múlva letöröltem,olyan szinten ült meg bennem a Morrowind,minden hibája vagy gyengesége,vagy legyen az bármi,hogy képtelen voltam játszani az utódokkal,de tovább megyek,azóta sem találtam méltó utódot a stílusában,etalon számomra.Érdekes dolgok ezek.
-
woryz
senior tag
És ezek az ini-k fognak valami "komoly" hatással lenni (ejh, de szép is édes anyanyelvünk
) a grafikára? Mert elkezdtem nézegetni a modokat, és én játszani szeretnék, nem pedig órákat / heteket elb.szni mindenféle olvasgatással úgy, hogy az angolom nem is elég erős hozzá...
Plusz valamelyik mod azt írta, hogy nem használjam a NMM-et, hát f.sza, akkor mit?
(#12813) MasterMind: Úgy néz ki, nem gondolom elég komolyan...
-
MasterMind
tag
Közel 4 hónap gameplay, ami azt jelenti, hogy - feltételezem, a megjelenéstől játszod - az elmúlt 11 éved majdnem 3%-át töltötted a játékkal, ami akkor is 40 perc/nap, hogy bizonyosan voltak kisebb/nagyobb szünetek. Nem biztos persze, hogy kíváncsi voltál ezekre a számokra, de szerintem egészen lenyűgöző.
Én jelenleg úgy állok, hogy megcsináltam az Arénát, Mágusok Céhét, most fejeztem be a Tolvajok Céhét és emellett megvan rengeteg mellékküldetés. Fősztorit is nyomtam, de nem túl sokat, a városok előtti kapuk bezárása után vagyok nagyjából. Kiegekbe is belenéztem 1-2 quest erejéig, de én amolyan mindent szép sorjában fazon vagyok, szóval csak szép sorjában. Ha lehet hinni a mentésnél kiírt játékidőnek, akkor most tartok 300 óránál. Egyébként rengeteg időt töltök a loot szétszortírozásával a Shadowcrest Vineyard-i házamban. Mindent gyűjtök, fegyverek, armorok, kövek, könyvek, ásványok, bármi. Mindennek megvan a helye, saját tárolója, kategorizálva, ahogy kell. Kb, mint "inreallife". Ez nyilván legalább annyira beteges, mint a 2500 óra, de hát na.
Anno a Morrowindet is így toltam ki, bár nem ennyire kifinomultan, mint most és remélem az Obliban szerzett tapasztalatok a Skyrimban majd tovább kamatoznak. Bár ha arra gondolok, hogy azt majd megint fel kell építeni/moddolni a semmiből, akkor már most rosszul vagyok. Az majd kemény menet lesz. De ahogy mondtad is - majd egyszer.Moddolásnál nálam a "grafika, mindenek felett" volt a jelszó szorosan követve az immerziós, sound és UI dolgokkal, úgy hogy a magyarítás is működjön. Grafika terén nagyjából szerintem minden nagyágyút és kisebbet bevetettem, ami ezen a fronton csak lehetséges volt, egyedül a karakterek textúráihoz nem tudtam hozzányúlni, azt a magyarítással nem tudtam kompatibilissé tenni. Fast traveleknél nálam nem crashel, sokkal inkább random helyeken, vagy cellahatároknál, de nem megy túlzásba a dolog.
A CE-s térkép nekem is megvan, de majd ha előveszed és kihajtogatod, akkor rájössz, hogy ha veszed a fáradtságot, hogy be is kereteztesd, akkor nem akarsz egy olyan képet, ami tele van élekkel. Legalábbis én így voltam vele, aztán rá is akadtam erre, ami egyébként a Dynamic Map mod-hoz tartozik. Szép színes, kicsit Skyrimes és ha vastagabb matt papírra nyomtatod, akkor látványos igazán.
Belekukkantottam az inidbe, ezt ajánlom kipróbálásra:
blocalmapshader=0Időnként beleolvasok a fórum előéletébe, mik voltak régen, kicsit úgy érzem magam, mint aki nem lekéste a szombat esti bulit, hanem konkrétan azt hitte, hogy a jövő szombaton van. Lényeg a lényeg, sajnálom, hogy abban az időben nem jártam sokkal többet erre.
Mikkel játszol még egyébként ha épp nem Obli? Más RPG-k?
Bármikor, ha egy erődben járok, jó időben, mindig ledöbbenek. Azt gondolom Qarl itt végezte a legtökéletes munkát, és az OR Ambient Occlusion-jével főleg a lépcső melletti fal döbbenet. Bármi mai mellett megállja helyét...(#12811) woryz: Minden attól függ, mennyire gondolod komolyan.
-
MasterMind
tag
Pedig ez a konfig többet érdemelne...
Érdekes, hogyha jól látom akkor a QTP és a Natural Habitat csak amit én is használok, pont a BC és Unique Landscapes voltak azok, amikről végül lemondtam valamiért. Valószínűleg azért, mert az alap contenten változtatnak. Látszik a modlistádból, hogy mire van kihegyezve a dolog, milyen az irány, amit képvisel, bár nem ismerem mindet. Egy OR-t amúgy még simán ráküldhetnél, az OBSE jó és nem bonyolultabb használni, mint felpakolni azokat amiket használsz.
Egyébként nem rég tudtam meg, hogy Ti írtátok GypsFulvus2-vel a Tamriel Történelmi Tudástárat. Döbbenetes munka, gratulálok hozzá és egyúttal köszönet érte.És mindez már 4,5 éve, te jó ég.
Mikor elkezdtem folytatni a mentésemet 1 hónapja, úgy döntöttem örök emléket állítok Cyrodiil-nak két kép formájában, illetve, hogy esélyem se legyen elfelejteni, amíg nem érek a végére. A 100% elvben 280 quest a két kieggel.És egy amolyan "majdnemvégleges" modlista:
-
MasterMind
tag
Az örök visszatérők. Bár jómagam teljesen másképp űzöm a visszatérés műfaját. Szép képek lettek Jorus, emelem kalapom az ilyesfajta hűség előtt.
Ha azon a konfigon nyomod, ami a profilodon van, akkor határ a csillagos ég. Na jó, az még talán így sem, de közel járhatsz hozzá.
Amúgy régen - de biztosan - összemoddolt játékokat el lehet tenni talonba, hogy egy esetleges újratelepítés ne legyen nagy nyűg. Alapjáték fel, minden amit telepíteni kell, fel, keretprogramok, amiket telepíteni kell fel és utána egy \Oblivion copy-paste. Persze lehetnek nem várt jelenségek, de tapasztalatim szerint, minden megoldható.
Én is "visszatértem" kb egy 1 hónapja újra, a különbség annyi, hogy én még mindig az első végigjátszásomhoz. Nem tudom, hogy ebben az életben sikerül-e, elég lassan játszom, még mindig rengeteget kalandozom a questelés rovására. Én 1 monumentális 100%-os végigjátszásra hajtok, ami ha egyszer meglesz, valószínűleg soha nem rakom fel újra. -
MasterMind
tag
+genndy:
Köszönöm szavaitokat, a képeket már úgy lőttem, hogy az .ini(k) játékra optimalizáltak, lehetne feljebb állítgatni, de az már magával vonzza a uGridsToLoad paraméter állítását is, ami nálam pillanatnyilag 5. Amennyit az 5 enged, azon belül a grass distance ki van maxolva. Ha feljebb veszem 7-re vagy 9-re, érezhető a performance drop. Márpedig a külső cellák betöltésénél (átsétálsz egyikből a másikba) még 5-el is beakad a játék 1-2 másodpercre, de szerencsére csak addig, amúgy átlagosan 50-60 (vsync) fps-sel zakatol.
De aztán később lehet, hogy a látvány érdekében és pár kép erejéig felmaxolom az .ini-ket teljesen, ezenkívül tovább moddolom majd még grafikai elemekkel, de első körben egy a honosítással teljes mértében működő stabil mod-környezet volt a cél. Sajnos a stabil nem igazán valósult meg, random jelleggel kapok CTD-ket, pedig nagyon aprólékosan előre átgondolva és megtervezve szabályosan telepítettem mindent. Szerintem az engine kezdi elérni teljesítőképessége határait, így is sokkal többet hoztak ki belőle a modderek, mint amiről Bethesdáék valaha is álmodni mertek.woryz:
A konfig. (1-2 dolog cserélődött, most frissítettem.)És akkor a modlista telepítési sorrendben (a verziószámok csak nekem bírnak jelentősséggel):
v1.0
- Oblivion
- SI
- SI Patch 1.2.0416
- OBSE
- OBMM, Wrye Bash, BOSS
- DLCs
v2.0
- Archive Invalidation Invalidated!
- 4gb patch
- Oblivion Stutter Remover
- All Natural Weather
- Immersive Interiors (összes)
- Rainbows in Tamriel
- Natural Habitat
- Qarl's Texture Pack III
v3.0
- Bomret Shivering Isles Texture Pack
- Better Nightsky
- Improved Fires and Flames
- Lush & Gaudy Floriana Requiem
- Improved Tree & Flora 1 & 2
(A két növényzet mod keverve van, egyesével kiválogatva a textúrákat.)
- Grass Overhaul
- Disappearing Grass Fix
- Improved Fruits & Vegetables
- Enhanced Vegetation
- Optional torch
- Real Lava
v4.0
- Oblivion Reloaded + ini config (nálam a Snow Accumulation effekt teljesen hibás, még nem jártam utána.)
- RAEVWD (+RamDisk)
- Animated Window Lightning System
v5.0
- Oblivion magyarítás -
katt777
félisten
Na, akkor a grass overhaul miatt ilyenek a színek. Próbáltam anno, de rohadtul zavart, hogy a kövekből is fű nő, távolról meg ugyanúgy nem látszik, mint a vanilla.
Az én füvem akkor is zöldebb, szomszéd.(Bár a térkép alatti kép zöldje jobb, lehet, a hajnal is belehasadt.)
-
katt777
félisten
Nekem nincs ilyen problémám...
9 évvel a játék megjelenése után végre olyan gépem van, amely mindenestül elviszi, akár QTP3 is mehetne rá. VGA-m nem is liheg.
Varlaisaran: "Falling man" mod nincs? Mint a film, tudod, az Esőember.
Hát én toltam jó másfél éve P4-gyel és HD46560-ne, bár aktuálisan te nyernél (2nk közül.) -
Varlaisaran
senior tag
Hát ez fura. Nálam, ha eléggé low-ra van téve (ami még simán észlelhető intenzitású levélhullás) nem veszek észre semmilyen perf hitet, még a Bruma alatti régióban sem, ahol sok ilyen fa van. Pedig aztán a gépem ígéretes versenyző lehetne a PH leggyengébb vasa kategóriában, ha lenne ilyen
-
katt777
félisten
Hát, nálam élénkebbek a színek, nV kari miatt lehet (v. másik mod, esetleg más monitorbeállítás).
No de akkor csak volt haszna az ini-modnak. Sajna egy bizonyos táv után nem rak ki semmit, hiába állítod 1 millióra a LOD-okat. Én is körülnéztem a világban:A JPG-re konvertálás sajna rontott a képminőségen 100% minőséggel is.
-
katt777
félisten
Kissé túl hosszúnak tűnik...
ActorLook off...
.threaded... off...
CityRange-ek alapon...
decals alacsony
Torchshadow off...
shadows min 0...
háttérbetöltések off...
LOD-okkal lehet kísérletezni...Nálam így áll most:
[General]
SStartingCell=
SStartingCellY=
SStartingCellX=
SStartingWorld=
STestFile10=
STestFile9=
STestFile8=
STestFile7=
STestFile6=
STestFile5=
STestFile4=
STestFile3=
STestFile2=
STestFile1=
bEnableProfile=0
bDrawSpellContact=0
bRunMiddleLowLevelProcess=1
iHoursToSleep=3
bActorLookWithHavok=1
SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3
bUseEyeEnvMapping=1
bFixFaceNormals=0
bUseFaceGenHeads=1
bFaceMipMaps=1
bFaceGenTexturing=1
bDefaultCOCPlacement=0
uGridDistantTreeRange=255
uGridDistantCount=255
uGridsToLoad=9
fGlobalTimeMultiplier=1.0000
bNewAnimation=1
fAnimationDefaultBlend=0.1000
fAnimationMult=1.0000
bFixAIPackagesOnLoad=0
bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1
bKeepPluginWhenMerging=0
bCreate Maps Enable=0
SLocalSavePath=Saves\
SLocalMasterPath=Data\
bDisableDuplicateReferenceCheck=1
bTintMipMaps=0
uInterior Cell Buffer=24
uExterior Cell Buffer=288
iIntroSequencePriority=3
bPreloadIntroSequence=1
fStaticScreenWaitTime=3.0000
SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bik
SMainMenuMovie=Map loop.bik
SMainMenuMovieIntro=
SIntroSequence=
iFPSClamp=0
bRunVTuneTest=0
STestFile1=
bActivateAllQuestScripts=0
fQuestScriptDelayTime=5.0000
SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3
bUseThreadedBlood=1
bUseThreadedMorpher=1
bExternalLODDataFiles=1
bBorderRegionsEnabled=1
bDisableHeadTracking=0
bTrackAllDeaths=0
SCharGenQuest=0002466E
uiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864
uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864
SBetaCommentFileName=
bCheckCellOffsetsOnInit=0
bCreateShaderPackage=0
uGridDistantTreeRangeCity=48
uGridDistantCountCity=48
bWarnOnMissingFileEntry=0
iSaveGameBackupCount=1
bDisplayMissingContentDialogue=1
SSaveGameSafeCellID=2AEEA
bAllowScriptedAutosave=1
bPreemptivelyUnloadCells=0
bCheckIDsOnInit=0
iNumBitsForFullySeen=248
iPreloadSizeLimit=419430400
SOblivionIntro=OblivionIntro.bik
bUseHardDriveCache=0
bEnableBoundingVolumeOcclusion=0
bDisplayBoundingVolumes=0
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=1
bUseMyGamesDirectory=1
[Display]
uVideoDeviceIdentifierPart1=0
uVideoDeviceIdentifierPart2=0
uVideoDeviceIdentifierPart3=0
uVideoDeviceIdentifierPart4=0
fDecalLifetime=100.0000
bEquippedTorchesCastShadows=1
bReportBadTangentSpace=0
bStaticMenuBackground=1
bForcePow2Textures=0
bForce1XShaders=0
bHighQuality20Lighting=1
bAllow20HairShader=1
bAllowScreenShot=1
iMultiSample=0
bDoTallGrassEffect=1
bForceMultiPass=1
bDoTexturePass=1
bDoSpecularPass=1
bDoDiffusePass=1
bDoAmbientPass=1
bDoCanopyShadowPass=1
bDrawShadows=1
bUseRefractionShader=1
bUse Shaders=1
iNPatchNOrder=0
iNPatchPOrder=0
iNPatches=0
iLocation Y=0
iLocation X=0
bFull Screen=1
iSize W=2560
iSize H=1080
iAdapter=0
iScreenShotIndex=2
SScreenShotBaseName=ScreenShot
iAutoViewMinDistance=2000
iAutoViewHiFrameRate=40
iAutoViewLowFrameRate=20
bAutoViewDistance=0
fDefaultFOV=75.0000
fNearDistance=10.0000
fFarDistance=100000.0000
iDebugTextLeftRightOffset=10
iDebugTextTopBottomOffset=10
bShowMenuTextureUse=1
iDebugText=2
bLocalMapShader=1
bDoImageSpaceEffects=1
fShadowLOD2=400.0000
fShadowLOD1=200.0000
fLightLOD2=1500.0000
fLightLOD1=1000.0000
fSpecularLOD2=1300.0000
fSpecularLOD1=1000.0000
fEnvMapLOD2=800.0000
fEnvMapLOD1=500.0000
fEyeEnvMapLOD2=190.0000
fEyeEnvMapLOD1=130.0000
iPresentInterval=1
fSpecualrStartMax=1000.0000
fSpecularStartMin=0.0000
iActorShadowIntMax=10
iActorShadowIntMin=0
iActorShadowExtMax=10
iActorShadowExtMin=0
fGammaMax=0.6000
fGammaMin=1.4000
iMaxDecalsPerFrame=10
bLandscapeBlend=1
bFullBrightLighting=0
iMaxLandscapeTextures=0
bDynamicWindowReflections=1
fShadowFadeTime=1.0000
fGamma=1.0000
bDecalsOnSkinnedGeometry=1
iShadowFilter=2
bAllowPartialPrecision=1
iShadowMapResolution=256
bShadowsOnGrass=1
bActorSelfShadowing=1
iActorShadowCountInt=10
iActorShadowCountExt=10
bAllow30Shaders=0
iTexMipMapMinimum=0
iTexMipMapSkip=0
bDoStaticAndArchShadows=1
bDoActorShadows=1
bIgnoreResolutionCheck=0
fNoLODFarDistancePct=1.0000
fNoLODFarDistanceMax=10240.0000
fNoLODFarDistanceMin=1700.0000
[Controls]
fVersion=1.8000
Forward=0011FFFF
Back=001FFFFF
Slide Left=001EFFFF
Slide Right=0020FFFF
Use=00FF0009
Activate=00120203
Block=001D0108
Cast=002E0306
Ready Item=0021FF02
Crouch/Sneak=0038FF00
Run=002AFFFF
Always Run=003AFFFF
Auto Move=0010FFFF
Jump=0039FF01
Toggle POV=0025FF05
Menu Mode=000FFF04
Rest=0019FF0A
Quick Menu=003BFFFF
Quick1=0002FF20
Quick2=0003FF21
Quick3=0004FF22
Quick4=0005FF23
Quick5=0006FF24
Quick6=0007FF25
Quick7=0008FF26
Quick8=0009FF27
QuickSave=003FFFFF
QuickLoad=0043FFFF
Grab=002D0407
bInvertYValues=0
fXenonLookXYMult=0.0005
fMouseSensitivity=0.0020
;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6
iJoystickMoveFrontBack=2
iJoystickMoveLeftRight=1
fJoystickMoveFBMult=1.0000
fJoystickMoveLRMult=1.0000
iJoystickLookUpDown=6
iJoystickLookLeftRight=3
fJoystickLookUDMult=0.0020
fJoystickLookLRMult=0.0020
fXenonMenuMouseXYMult=0.0003
bBackground Mouse=0
bBackground Keyboard=0
bUse Joystick=1
fXenonLookMult=0.0030
fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000
iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000
iXenonMenuStickThreshold=1000
;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-Italian
iLanguage=0
SlideLeft=001EFFFF
SlideRight=0020FFFF
fXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000
fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000
fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700
fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000
fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000
fXenonMenuStickSpeed=300.0000
iXenonMenuStickDeadZone=15000
[Water]
fAlpha=0.5000
uSurfaceTextureSize=128
SSurfaceTexture=water
SNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoop
SNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoop
fNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000
fNearWaterIndoorTolerance=512.0000
fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000
fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000
uNearWaterPoints=8
uNearWaterRadius=1000
uSurfaceFrameCount=32
uSurfaceFPS=24
bUseWaterReflectionsMisc=1
bUseWaterReflectionsStatics=1
bUseWaterReflectionsTrees=1
bUseWaterReflectionsActors=1
bUseWaterReflections=1
bUseWaterHiRes=1
bUseWaterDisplacements=1
bUseWaterShader=1
uDepthRange=125
bUseWaterDepth=1
bUseWaterLOD=1
fTileTextureDivisor=4.7500
fSurfaceTileSize=2048.0000
uNumDepthGrids=3
[Audio]
bDSoundHWAcceleration=1
fMinSoundVel=10.0000
fMetalLargeMassMin=25.0000
fMetalMediumMassMin=8.0000
fStoneLargeMassMin=30.0000
fStoneMediumMassMin=5.0000
fWoodLargeMassMin=15.0000
fWoodMediumMassMin=7.0000
fDialogAttenuationMax=35.0000
fDialogAttenuationMin=7.7500
bUseSoundDebugInfo=1
fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000
bUseSoftwareAudio3D=0
fDefaultEffectsVolume=0.8000
fDefaultMusicVolume=0.3000
fDefaultFootVolume=0.8000
fDefaultVoiceVolume=0.8000
fDefaultMasterVolume=1.0000
bMusicEnabled=1
bSoundEnabled=1
fLargeWeaponWeightMin=25.0000
fMediumWeaponWeightMin=8.0000
fSkinLargeMassMin=30.0000
fSkinMediumMassMin=5.0000
fChainLargeMassMin=30.0000
fChainMediumMassMin=5.0000
fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000
iCollisionSoundTimeDelta=50
fGlassLargeMassMin=25.0000
fGlassMediumMassMin=8.0000
fClothLargeMassMin=25.0000
fClothMediumMassMin=8.0000
fEarthLargeMassMin=30.0000
fEarthMediumMassMin=5.0000
bUseSpeedForWeaponSwish=1
fLargeWeaponSpeedMax=0.9500
fMediumWeaponSpeedMax=1.1000
fPlayerFootVolume=0.9000
fDSoundRolloffFactor=4.0000
fMaxFootstepDistance=1100.0000
fHeadroomdB=2.0000
iMaxImpactSoundCount=32
fMainMenuMusicVolume=0.6000
[ShockBolt]
bDebug=0
fGlowColorB=1.0000
fGlowColorG=0.6000
fGlowColorR=0.0000
fCoreColorB=1.0000
fCoreColorG=1.0000
fCoreColorR=1.0000
fCastVOffset=-10.0000
iNumBolts=7
fBoltGrowWidth=1.0000
fBoltSmallWidth=3.0000
fTortuosityVariance=8.0000
fSegmentVariance=35.0000
fBoltsRadius=24.0000
[Pathfinding]
bDrawPathsDefault=0
bPathMovementOnly=0
bDrawSmoothFailures=0
bDebugSmoothing=0
bSmoothPaths=1
bSnapToAngle=0
bDebugAvoidance=0
bDisableAvoidance=0
bBackgroundPathing=0
bUseBackgroundPathing=1
[MAIN]
bEnableBorderRegion=1
fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000
iDetectionHighNumPicks=40
fQuestScriptDelayTime=5.0000
iLastHDRSetting=-1
[Combat]
bEnableBowZoom=1
bDebugCombatAvoidance=0
fMinBloodDamage=1.0000
fHitVectorDelay=0.4000
iShowHitVector=0
fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000
fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000
iMaxHiPerfNPCTargetCount=4
fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000
fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500
iMaxHiPerfPCTargetCount=4
iMaxHiPerfCombatCount=4
[HAVOK]
bDisablePlayerCollision=0
fJumpAnimDelay=0.7500
bTreeTops=0
iSimType=1
bPreventHavokAddAll=0
bPreventHavokAddClutter=0
fMaxTime=0.0167
bHavokDebug=0
fRF=1000.0000
fOD=0.9000
fSE=0.3000
fSD=0.9800
iResetCounter=5
fMoveLimitMass=95.0000
iUpdateType=0
bHavokPick=1
fCameraCasterSize=1.0000
iHavokSkipFrameCountTEST=0
fHorseRunGravity=3.0000
fQuadrupedPitchMult=1.0000
iNumHavokThreads=1
fChaseDeltaMult=0.0500
iEntityBatchRemoveRate=100
iMaxPicks=40
bAddBipedWhenKeyframed=0
[Interface]
fDlgLookMult=0.3000
fDlgLookAdj=0.0000
fDlgLookDegStop=0.2000
fDlgLookDegStart=2.0000
fDlgFocus=1.5000
fKeyRepeatInterval=50.0000
fKeyRepeatTime=500.0000
fActivatePickSphereRadius=16.0000
fMenuModeAnimBlend=0.0000
iSafeZoneX=20
iSafeZoneY=20
iSafeZoneXWide=20
iSafeZoneYWide=20
fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000
fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500
bAllowConsole=1
bActivatePickUseGamebryoPick=0
iMaxViewCasterPicksGamebryo=10
iMaxViewCasterPicksHavok=10
iMaxViewCasterPicksFuzzy=5
bUseFuzzyPicking=1
fMenuBGBlurRadius=2.0000
[LoadingBar]
iMoveBarWaitingMilliseconds=10
iMoveBarChaseMilliseconds=100
iMoveBarMaxMilliseconds=2500
fLoadingSlideDelay=15.0000
fPercentageOfBar3=0.1500
fPercentageOfBar2=0.4400
fPercentageOfBar1=0.3500
fPercentageOfBar0=0.0600
bShowSectionTimes=0
[Menu]
fCreditsScrollSpeed=40.0000
iConsoleTextYPos=890
iConsoleTextXPos=30
iConsoleVisibleLines=15
iConsoleHistorySize=50
rDebugTextColor=255,251,233
iConsoleFont=3
iDebugTextFont=3
[GamePlay]
bDisableDynamicCrosshair=0
bSaveOnTravel=1
bSaveOnWait=1
bSaveOnRest=1
bCrossHair=1
iDifficultyLevel=50
bGeneralSubtitles=1
bDialogueSubtitles=1
bInstantLevelUp=0
bHealthBarShowing=1
fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000
fHealthBarSpeed=80.0000
fHealthBarHeight=4.0000
fHealthBarWidth=40.0000
fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000
fHealthBarEmittanceTime=1.5000
STrackLevelUpPath=\\vault\TES4\LevelData\
fDifficulty=0.0000
bTrackLevelUps=1
bAllowHavokGrabTheLiving=1
bEssentialTakeNoDamage=1
iDetectionPicks=21
bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1
[Fonts]
SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fnt
SFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fnt
SFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fnt
SFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fnt
SFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt
[SpeedTree]
iTreeClonesAllowed=0
fCanopyShadowGrassMult=1.0000
iCanopyShadowScale=64
fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000
fTreeForceMinBudAngle=-1.0000
fTreeForceLeafDimming=-1.0000
fTreeForceBranchDimming=-1.0000
fTreeForceCS=-1.0000
fTreeForceLLA=-1.0000
fTreeLODExponent=1.0000
bEnableTrees=1
bForceFullLOD=1
fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500
fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500
[Debug]
bDebugFaceGenCriticalSection=0
bDebugFaceGenMultithreading=0
bDebugSaveBuffer=0
[BackgroundLoad]
bBackgroundLoadLipFiles=1
bLoadBackgroundFaceGen=1
bUseMultiThreadedFaceGen=1
bBackgroundCellLoads=1
bLoadHelmetsInBackground=1
iAnimationClonePerLoop=5
bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0
bUseMultiThreadedTrees=1
iPostProcessMillisecondsEditor=50
iPostProcessMillisecondsLoadingQueuedPriority=20
iPostProcessMilliseconds=5
bUseBackgroundFileLoader=1
[LOD]
fLodDistance=5000.0000
bUseFaceGenLOD=0
iLODTextureTiling=2
iLODTextureSizePow2=8
fLODNormalTextureBlend=0.5000
bDisplayLODLand=1
bDisplayLODBuildings=1
bDisplayLODTrees=1
bLODPopTrees=1
bLODPopActors=1
bLODPopItems=1
bLODPopObjects=1
fLODFadeOutMultActors=150.0000
fLODFadeOutMultItems=150.0000
fLODFadeOutMultObjects=150.0000
fLODMultLandscape=10.0000
fLODMultTrees=20.0000
fLODMultActors=10.0000
fLODMultItems=10.0000
fLODMultObjects=10.0000
iFadeNodeMinNearDistance=400
fLODFadeOutPercent=0.9000
fLODBoundRadiusMult=3.0000
fTalkingDistance=2000.0000
fTreeLODMax=120.0000
fTreeLODMin=0.0200
fTreeLODDefault=1.2000
fObjectLODMax=150.0000
fObjectLODMin=1.0000
fObjectLODDefault=150.0000
fItemLODMax=150.0000
fItemLODMin=1.0000
fItemLODDefault=2.0000
fActorLODMax=150.0000
fActorLODMin=2.0000
fActorLODDefault=150.0000
bLODUseCombinedLandNormalMaps=1
bForceHideLODLand=0
fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000
fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000
fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000
fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000
fLODFadeOutActorMultCity=1.0000
fLODFadeOutItemMultCity=1.0000
fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000
fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000
fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000
fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000
fLODLandVerticalBias=0.0000
[Weather]
fSunGlareSize=350.0000
fSunBaseSize=250.0000
bPrecipitation=1
fAlphaReduce=1.0000
SBumpFadeColor=255,255,255,255
SLerpCloseColor=255,255,255,255
SEnvReduceColor=255,255,255,255
[Voice]
SFileTypeLTF=ltf
SFileTypeLip=lip
SFileTypeSource=wav
SFileTypeGame=mp3
[Grass]
iMinGrassSize=80
fGrassEndDistance=80000.0000
fGrassStartFadeDistance=3000.0000
bGrassPointLighting=1
bDrawShaderGrass=1
iGrassDensityEvalSize=2
iMaxGrassTypesPerTexure=2
fWaveOffsetRange=1.7500
fGrassWindMagnitudeMax=125.0000
fGrassWindMagnitudeMin=5.0000
fTexturePctThreshold=0.3000
[Landscape]
bCurrentCellOnly=0
bPreventSafetyCheck=0
fLandTextureTilingMult=2.0000
fLandFriction=2.5000
iLandBorder2B=0
iLandBorder2G=0
iLandBorder2R=0
iLandBorder1B=0
iLandBorder1G=255
iLandBorder1R=255
[bLightAttenuation]
fQuadraticRadiusMult=1.0000
fLinearRadiusMult=1.0000
bOutQuadInLin=0
fConstantValue=0.0000
fQuadraticValue=16.0000
fLinearValue=3.0000
uQuadraticMethod=2
uLinearMethod=1
fFlickerMovement=8.0000
bUseQuadratic=1
bUseLinear=0
bUseConstant=0
[BlurShaderHDRInterior]
fTargetLUM=1.0000
fUpperLUMClamp=1.0000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.5000
fBrightScale=2.2500
fBrightClamp=0.2250
fBlurRadius=7.0000
iNumBlurpasses=1
[BlurShaderHDR]
fTargetLUM=1.2000
fUpperLUMClamp=1.0000
fGrassDimmer=1.3000
fTreeDimmer=1.2000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.7000
fSunlightDimmer=1.3000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fBrightScale=1.5000
fBrightClamp=0.3500
fBlurRadius=4.0000
iNumBlurpasses=2
iBlendType=2
bDoHighDynamicRange=1
[BlurShader]
fSunlightDimmer=1.0000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fAlphaAddExterior=0.2000
fAlphaAddInterior=0.5000
iBlurTexSize=256
fBlurRadius=0.0300
iNumBlurpasses=1
iBlendType=2
bUseBlurShader=1
[GethitShader]
fBlurAmmount=0.5000
fBlockedTexOffset=0.0010
fHitTexOffset=0.0050
[MESSAGES]
bBlockMessageBoxes=0
bSkipProgramFlows=1
bAllowYesToAll=1
bDisableWarning=1
iFileLogging=0
bSkipInitializationFlows=1
[DistantLOD]
bUseLODLandData=1
fFadeDistance=12288.0000
iDistantLODGroupWidth=8
[GeneralWarnings]
SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.
SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
[Archive]
SMasterMiscArchiveFileName=Oblivion - Misc.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName2=Oblivion - Voices2.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName1=Oblivion - Voices1.bsa
SMasterSoundsArchiveFileName=Oblivion - Sounds.bsa
SMasterTexturesArchiveFileName1=Oblivion - Textures - Compressed.bsa
SMasterMeshesArchiveFileName=Oblivion - Meshes.bsa
SInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txt
iRetainFilenameOffsetTable=1
iRetainFilenameStringTable=1
iRetainDirectoryStringTable=1
bCheckRuntimeCollisions=0
bInvalidateOlderFiles=1
bUseArchives=1
SArchiveList=Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures - Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa, Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa
[CameraPath]
iTake=0
SDirectoryName=TestCameraPath
iFPS=60
SNif=Test\CameraPath.nif
[Absorb]
fAbsorbGlowColorB=1.0000
fAbsorbGlowColorG=0.6000
fAbsorbGlowColorR=0.0000
fAbsorbCoreColorB=1.0000
fAbsorbCoreColorG=1.0000
fAbsorbCoreColorR=1.0000
iAbsorbNumBolts=1
fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000
fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000
fAbsorbTortuosityVariance=2.0000
fAbsorbSegmentVariance=7.0000
fAbsorbBoltsRadius=5.0000
[OPENMP]
iThreads=3
iOpenMPLevel=10
[TestAllCells]
bFileShowTextures=1
bFileShowIcons=1
bFileSkipIconChecks=0
bFileTestLoad=0
bFileNeededMessage=1
bFileGoneMessage=1
bFileSkipModelChecks=0
bFileCheckModelCollision=0
[CopyProtectionStrings]
SCopyProtectionMessage2=Insert the Oblivion Disc.
SCopyProtectionTitle2=Oblivion Disc Not Found
SCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on this computer.
SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not FoundNa, bakker, ez sem rövidebb, csak úgy emlékeztem.
A végét elnézve vmelyik mod manager bővítette ki, talán ami az Adabalásokhoz kellet, v. nem tudom.
-
katt777
félisten
Lodokat, iniben (akármeddig tolhatók fel, a megjelenítés más kérdés). Elég messziről láthatóvá teszi az objektumokat, hogy mást ne mondjak, pl. van az az idióta futóbolond, aki keresztül-kasul grasszál Cyrodiil-ban, no, 7-8 pixel nagyságban már feltűnt.
Csak néztem, mi az a piszok a képernyő sarkában, issue ,vagy bug alive, aztán amint bámultam, elkezdett nőni, és min. fél perc eltelt, mire olyan közel ért, hogy rájöttem: egy futó az, + még egy jó idő, hogy pontosan ki. De még az őrjáratozó lovasok is messziről, kb. 0,5-1 cm-esen már láthatóak. Ilyesmire gondolok, bár lehet, te messzebbről nézted, csalóka a távolság így, hogy vízszintesben nézi az ember. De talán majd felmegyek oda körülnézni (ill. nézheted te is innen). Kissé arrébb menve amúgy a kikötőnegyed kis házai is látszanának.
Itt még nálam sem volt fent az NE, ezért a fakóbb színek, amúgy hajnalban is szebbre emléxem. De mostanában nem nagyon volt rá időm, leragadtam Kyratbnan.
-
katt777
félisten
Jé, egy hsz...
Viszont nem tudtam nem észrevenni, hogy az objektumok láthatósága NINCS jól beállítva, semmi nem látszik odalent a parton. A sötétzöldes árnyalatért mod felelős, vagy csak alapon hagytad a játék grafikáját? (NE nincs?) Nálam akkor volt ilyen randa rozsdás árnyalatú minden. -
MasterMind
tag
Igen, első képen DoF van, utána kikapcsoltam, én személy szerint nem szeretem annyira, de majd lightosítom az alapbeállításokat, valami minimum mégiscsak kellene.
Most próbálgatom a magyarítást valahogyan összekovácsolni az egésszel, a DarkUId Darn-t egész biztos nem szereti, de egyelőre úgy látom mással nem fog ütközni.
Kérdésem: biztos ezerszer felmerült már, de status bar csíkjai alól miért tűnik el a keret? -
katt777
félisten
Bc mod elcseszett mindent, Open Cities szintén, letöröltem őket, és mobilnettel le sem szedek mostanában semmit. Egyébként majdnem teljesen vanilla a játék, csak a Natural modok vannak fent Asgardok miatt. Minden grafikai extra ini-ből készült. Egyelőre csak járkálok és edzek, már vámpír is megharapott, de még nem akarok vámpirizálódni, és ezzel elveszteni a fele játékidőt. Majd lemegyek, eszem a papból, elgonoszkodom a szükséges daedra küldiket, amelyeket jó fiú módban nem lehet letudni, csak utána szándékozom megjavulni.
-
GypsFulvus2
őstag
Nem ismered a GOG-ot????!?
Hát akkor ismerd meg q gyorsan... DRM-free (Digital Rights Management - azaz nincs benne semmi xar autentikáló, ellennőrző, online regisztrációt, meg netkapcsolatot követelő fos kártevő program) , legális játékok,kémprogramkliens nélkül, fillérekért. Régiek, de válogatott jók. Letöltöd, kicsomagolod, futtatod. Semmi onlány copatás. Mint a warez, csak legális. -
-
Akkor most már várd meg a Steam nyári vásárt, nemsokára indul (kártyák kikerültek, lehet kapni kraftolásnál, úgyhogy ez már egy jel. Pontos dátum persze még nincs).
Ja, és ha Steamen veszed, akkor még kódot is kapsz amit a GoG-on lehet aktiválni (vagy odaadni valakinek) - plusz példány DRM free game -
#89091072
törölt tag
A sok pozitív kritika hatására megvettem én is akcióban tavaly a Witcher mindkét részét. Jó a grafika, a történet is jó, de éppen az nincs benne ami az Oblivionban megvan: a főhős és a történések közötti interakciókból hiányzik a döntés olyan fokú szabadsága, mint az Obliban. Eléggé kötött a játékmenet ez miatt, és nekem személy szerint nem tetszik ez a "nézd a hátam" főhős nézet sem. Az oblivion jóval több szabadságot kínál. Engem abszolút hidegen hagyott a játék, megbántam hogy pénzt adtam érte. Javaslom, hogy nézz egy pár gameplay-t a youtube-on mielőtt megveszed.
-
hoffman_
nagyúr
pont neked akartam írni, azért néztem be ide, és láss csodát az utolsó kérdés, mintha nekem lenne címezve
1. kicsit megkopott az Oblivion addict és az Élet, 404 az összes kép sajnos
2. mindenképp játszd végig. nekem jelenleg a kedvenc játékaim között van, sőt megkockáztatom, hogy a number one széria. a világ totálisan beszippantott, nem tudom megunni, olvasom a könyveket is, az összes létező fanartot és sztorit átrágtam egy időben. a 3 előtt mindenképp told ki őket, magas újrajátszhatósági faktor. más feeling, mint az Obli, a játékmenet nem ugyanaz, de nagyon profi, a grafika szuperül passzol hozzá, fenomenális karakterek vannak, Geralt pedig az egyik legjobb életre-hívott szereplő valaha, szerintem. ha megkérdeznéd Gypsfulvus-t, akkor ő is valami hasonló véleményen lenne
ha mondanom kéne játékokat, amiket a net nélküli világba magammal vihetnék, akkor a Witcher, az Oblivion, a TDU 1-2 az, ami ezermillió százalék, hogy köztük lenne.
-
Abszolút
Nagyon klassz rpg-t csináltak a lengyel srácok.
Nagyon más a rendszere mint az Obli vagy a Skyrim, és az 1-et kimondottan szokni kell ("fapados", nagyon sok mindent ki kell tapasztalni, hiába van tutorial meg segít a játék), de a történet és a karakterek nagyon jók. A döntéseknek súlya van, és sötét, komor az egész világ. 50-80-100 óra benne van, attól függ mennyire felfedező jellegű az ember.
A 2-ben is megmaradt az erős sztori, és ugyan sokkal inkább csőjáték, mint az 1, de az is remek lett. A grafika meg frenetikus. Az irányítást viszont újra kell tanulni, változtattak és elmentek a konzolos irányba. Viszont rövidebb, a cső-jelleg miatt 50 óránál többet nehéz beletenni szerintem. -
katt777
félisten
Ott felnyílik a híd, vazze!
Vagy teleportálják arra az időre. Vagy varázslattal lekicsinyítik a hajókat, hogy átférjenek. Vagy átrepülik (léghajó) varázslattal, esetleg molekulárisan átszivárognak TCL spellel. Vagy az ellenség építette a hidat, hogy ne tudjanak elszökni... Annyi lehetőség van!
Legyen már fantáziád! Arra egyébként nem is gondoltál, hogy esetleg ezek a hajók nem is mennek el a kikötőkből? Láttad bármelyiket kihajózni? (Vagy be?) Csak állnak ott, mint Amszterdam csatornáiban, tudod, lakóhajók.
Mi van akkor, ha áttclezed a script indítását, vagy éppen akkor lelövöd? Amúgy én is messziről le szoktam szedni mindenkit, ha éppen barát, akkor meg reolad.
Mi a francnak mozgott?
Wolf3D óta megszoktam, hogy mindenre lövök, ami mozog, különben is az a biztonságos, ki tudja, nem támadna-e meg később?
-
hoffman_
nagyúr
teljesen megértem
igen, mesélte, hogy voltak itt nagy túrás-fúrások, meg a cikk is elég kedvelt volt a logouton. még nem jutottam oda, hogy végigolvassam sajnos. bár ő szíve mélyén még mindig inkább Morro-s, hiába a hatalmas munka IV-ben. bár való igaz, hogy miatta kezdtem el játszani Oblival annak idején
a bringás mondatokban és a TES IV mondatokban ahogy nézem a sör a közös nevező, helyes
nekem most ha nem is bedőlni látszik a másik, fixis projekt, de nem tudom mikor lesz vele haladás...
-
hoffman_
nagyúr
hónapok óta nem mozgok ebben a szekcióban, most ahogy görgettem lefele szélvész gyorsan, megütötte a piros fejed a szemem, visszakerestem, hogy hol lehet, PC Játékok, na mondom magamban, lenne rá nagy összegű kápém, hogy melyik topic lesz ez, és láss csodát, beletrafáltam
nyáron vissza kéne rakjam nosztalgiázni, a napokban pont tűnődtem, hogy olyan rég játszottam, hogy nem tudtam felsorolni fejből a városok nevét
-
-
katt777
félisten
Ja, eddig úgyis irritált már a szag, 120 nap és 180 küldetés után, mosdás nélkül, már pár perc, és ki kellett lépnem a játékból, olyan büdi volt a karakterem.
Végük újat indítottam, de ezzel elsötétülni szándékozom, és hát, pl. vámpírként a kosz alá még ott a hullaszag, a szájról már nem is szólva...
Fürdeni jó. Nőkkel még jobb.
Fogmosó mod nincs? -
katt777
félisten
Primary csomag hibásan jött le.
Ma megpróbálom újra, illetve a Better Cities-t is, ha már így rávilágított az újra. Amúgy a leírás érthető, csak ki kell szedni a csomagból a szükségeseket, úgy elmentem, aztán OK lesz bármikor.
OC Rebornhoz OBSE kell, azt még meg kell néznem, hogyan műx.
-
#89091072
törölt tag
Leesett, OK! Annyira régen volt, amikor a vanillás waterfrontot láttam.
Mondjuk nekem igen vérszegénynek tűnt a piac negyed is elsőre. Örülök ennek a BC-nek! Én is régebbi verziót használtam ezelőtt, lehet hogy azért dobott ki annyit a játék. Nekem a chorroli kastély alatti katakomba-rendszer is új volt, tegnap éjjel ott néztem szét.
-
#89091072
törölt tag
Bravil az iszonyatosan el lett találva, este akár egy cthulhu mítosz (H.P. Lovecraft által teremtett világ) színhelye lenne. Nyomasztó... Chorrol alá betettem a Chorrol Dungeon modot, hát ott is odavág a város alatti "csatornaszagú" világ. Megszerettem Bravilt és Chorrolt, persze egy DB karakterrel játszom.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Robogó, kismotor
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Nemzetbiztonsági aggályok merültek fel a TP-Link kapcsán
- PlayStation 5
- Windows 11
- Milyen autót vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- LG 27GN800P - 27" IPS - 2560x1440 - 144 hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 10
- AKCIÓ! Apple Macbook Air 13" M3 2024 24GB RAM 1TB SSD garanciával hibátlan működéssel
- www.iking.hu - Eladó Samsung S23 Ultra Phantom Black Használt, Karcmentes
- 2db Dell PowerEdge R740 2U Rack Szerver és 3db Netapp FAS2040 NAS
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 4790 4mag 8szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest