-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Varlaisaran
senior tag
válasz kiskornel #11324 üzenetére
Először is. OBGE-t akarsz, vagy OBGE+Liquid Watert? Bár mindkettő OBGE, de eltérő a felrakásuk, LW rohadtul szép (azt láthattad korábbról), de gyakorlati értelemben használhatatlanul bugos, és kurvahezéz rendesen felrakni, valamint ini macerát is kér.
Az első esetet javallom, de döntsd el te, aztán folytatom.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz kiskornel #11328 üzenetére
No, akkor mehet az OBGE v3.
Az előbb linkelt oldalról szedd le a Core packaget (ne a retrót), illetve mellé a Standalone Effects-et. Ha megvan, akkor először is szedd ki a már bentlevő obge maradékot, csináld vissza azelőtti állapotra. Vagyis tiszta legyen az Obli az előzőektől. Readme-ben benne vannak a fileok, amiket törölni kell. Valójában a lényeg, hogy az OBSE blabla.esp, és a Data/obse/plugins mappában ne legyen az obgev2.dll.
- Előszöris legyen fent egy OBSE v0020.
- Ha megvan, akkor fogod a Core-t, és bemásolod, értelemszerü hogy hogyan.
- Aztán a Standalone effects-ből a 00Core mappában levőeket a megfelelő helyre a Datába.
- Ugyaninnen a 01Godrays Sunglare Fix tartalmát szintén a Datába.Namost az OBGE nem sima mod, ő az OBSE-n keresztül indul, ez a magja. Ha nem látsz változást, akkor is fut, mert az obse_loader automatikusan behúz minden plugint ami a data/obse/plugins mappában van.
Most adj neki egy BOSS-t hogy a support plugin a helyére menjen. És inditsd el.
A lényeg. elindul az Obli, ilyenkor nem kell semmit észrevenned, csak annyit, hogy pár mp erejéig "lefagy" az egész. Ez lehet a betöltési csík közben, de általában betöltés után pár mp-el kezdi. Ez az OBGE init, ez minden első indításkor van (save visszatöltésnél nem, csak first start). Ilyenkor tudod azt, hogy működik az OBSE mag, de ugye meg kell adni melyik moduljait akarod használni. Inventory -> misc - > OBGE v2 blabla menüpontot kapsz. Kér hogy zárd be az inventoryt, és utána feljön az ablaka, ahol lehet a shader modulokat ki-be kapcsolni és on-the-fly paraméterezni(!). Itt prróbálgathatod őket, melyik tetszik melyik nem. De az itt beállítottak nem véglegesek, köv Obli startkor OFF lesz mind. Ellenben a módosított paramétereket megjegyzi, tehát ha elállítasz valamit, következő alkalomal a módosított paraméterekkel fog menni!
Ezt a shaderlist.txt-ben (Data/Shaders mappában van) határozod meg. A gyári shaderek mellett ott lesznek az OBGE shaderei (Godrays.fx, SSAO.fx, stb). Amelyiket akarod használni, annak a filenevét ird be a shaderlist.txtbe (másold be mert case sensitive). Soremeléssel elválasztva, pl.
Godrays.fx
HBAO.fx
Mittudoménilyenséder.fxInnentől az itt megadottakat mindig betölti. Következő első indításkor szintén a kis lag, aztán müködik is.
Én ezeket használom, és be is váltak.
- Godrays, ez csinálja a napsugarakat. Sokan erőforrás zabálónak tartják, én nem vettem észre.
- DoF-ból csakis a CrysisDof, ez kurvajó, bár téged most nem érint.
- SSAO-ból a RingSSAO egész jó minőségű, nem eszik sokat. Van Volumtric SSAO is, szerintem kevésbé szép. Van SSII is, ez is valami hasonló lehet, szerintem lófszt se ér.
- Érdekes lehet még az ENBColorEffect, ami a régi ENB szinvilágát utánozza. Mindenesetre jól, egyénileg paraméterezhető, mindezt menet közben.
- HLSLVignette, ilyen fotós effekt, elsötétiti a kép sarkait, persze mindene állítható mit mennyire. Nekem tetszik mondjuk.
- Van paraméterezhető CelShader+AA, van Sharpener, normal AA effekt (ami független attól hogy HDR vagy Bloom módban vagy-e).35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz kiskornel #11335 üzenetére
Jó lett ez. Nálam volt olyan porbléma, hogy piszkálgatni kellett a RingSSAO értékeit; máramennyiben ezt használod. Belterekben növeltem az élsötétítést, kicsit kontrasztositott meg nem az a gagyi kinézet, hogy olyan hirtelen van a váltás két eltérő texturás mesh közvetlen találkozásánál. Most nem tudom jobban elmondani, shotolni lusta vagyok De sztem érted mire gondoltam.
ugrids az örök vita tárgya Oblinál, én nem tudom megmondani hogy mi a frankó. De személy szerint 7nél feljebb nem mennék, én tapasztaltam havok bugokat (kiesnek tárgyak a világból pl.), illetve 9nél megesik hogy az Actor, és NPC-k beakadnak a földbe, és ritmikusan ugrálnak le-fel. Ellenben beszéltem már olyannal is aki 9en tolta és semmi gond nem volt. Pl. anno Katt777 is igy irta a tutorialba, gondolom nála is jó volt. Én aszondom 7el sztem nem lesz gondod, a 9et meg tesztelgesd mondjuk próbamentéssel egy kicsit. Aztán ha jó, akkor jó.
Gyakorlati értéke természetesen van, növeli a távolabbi részletességet (innen pl a havok bug is, a distant havokos tárgyak okozzák). Sőt, 11 mégtovább növeli, de az már overkill.[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
addikt
válasz kiskornel #11344 üzenetére
Tessék egy pár:
Improved_Doors_and_Flora-8298.7z
Improved_Fruits_Vegetables_and_Meats-10487.7z
Improved_Skulls_and_Bones_and_ironwork-36075-1-1.7z
Improved_Sky_Textures-7694-1-1.7z
Improved_Soulgems_v111.zip
Improved_Trees_and_Flora_2-11891.7z
All_Natural_1-34-18305-1-34.7z
Enhanced_Water_v20_HDMI-23064.zip
Harvest_Flora_v3_0_1-2037.zip
Illumination_Within_1.0-3700.7z
Immersive_Interiors_0-81-34199.zip
Natural_Environments_v2.1.3.zip
Natural_Wildlife_v1.3-2063.zip
ImprovedSignsComplete-9498.7z
LOD_Replacement_NON_OMOD_Part_1-18497.zip
LOD_Replacement_NON_OMOD_Part_2-18497.zipEz a legnagyobb, de sokat szépít:
Qarl_TP3_Full_v1.3_OMOD-18498.rar
Optimized_Qarl_Texture_Pack_Meshes-23178.rarBocs, nincs kedvem végiglinkelni mindet, de amúgy egyszerű: a fájl végén a szám a mod linkje a tesnexuson (tehát Improved_Doors_and_Flora: http://oblivion.nexusmods.com/mods/8298)
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz kiskornel #11372 üzenetére
Kifejezetten a harcra való a Deadly Reflex mod. Egyébként számos dolgot a Skyrimban ebből merítettek.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
nagyúr
válasz kiskornel #11372 üzenetére
Én mindkettőt kedvelem, és mindkettővel szívesen játszom, de most épp Oblis korszakomat élem (tekintve, hogy a Dragonborn telepítése óta nem volt kedvem gatyába rázni a Skyrim-ot, úgy összedőlt ). Az szerintem természetes, hogy a Skyrim-ben javítottak, fejlesztettek egy rakás dolgot az Oblihoz képest - mégiscsak eltelt közben 5 év ugye. Érdekes ugyanakkor, hogy Skyrimban szívesebben megyek két War Axe-szel, és azzal aprítom az ellent, mert nagyon jól meg lett csinálva a közelharci rész az Oblihoz képest. Obliban olyan nyögvenyelősnek tűnik a kardozás pl. Ellenben az íjászatot valahogy nem találták el Skyrim-ben, konkrétan szinte nincs is röppályája a vesszőknek, így kevésbé élvezetes távolra lőni, mint Obliban.
Egyébként Obliban akkor van értelme ide-oda sasszézni például, amikor gonosz kis Scampok meg Impk nyomják rád a spelleket távolról, vagy például amikor egy másik íjásszal harcolsz 30-40 méter távolságból.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Varlaisaran
senior tag
válasz kiskornel #11372 üzenetére
Hát pont ezek azok amin valóban fejlesztettek a Skyrimben. Mikor az Oblit fejlesztették alighanem úgy élvték hogy egy RPGnél nemigen lehetnek fő szempontok azok amik a Skyrimnél már azok voltak. Egy Morrowindből kellett akkori szinten korszerű gammát faragni, én azt hiszem túl is teljesítették, akkor egy rpg sem tudhatott magának ilyen technikai színvonalat, esetleg a Stalker igen, de az csak halovány nyomokban rpg. Ez igy van rendjén, fejlődnek a dolgok, noha a Skyrimtől többet reméltem (nem kinézetileg) de így is valamennyire hozták az Oblivion akkori eredményeit. Énszerintem felesleges moddolni hogy "olyan" legyen. Kezdetlegesek ezek, illetve akkor már nem ugyanaz a játék. Ha ilyen igényem lenne, és képes lennék rá, inkább átportolnám Sky motor alá az egész Oblit.
Az viszont valóban igaz, a Deadly Reflex szolgált alapul a Skyrim idevágó részeihez.35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
addikt
válasz kiskornel #11413 üzenetére
Igen, főleg a mai technológia mellett, amikor már minden videokártyában ez van benne. Persze lehet hogy nem látsz változást, mert ez nem kényszeríti hogy használja, csak valószínűleg fogja. Meg ugye a változáshoz a HDR-nek kell bekapcsolva lennie, nem az AA-nak (ez a játék mindkettőt még nem tudja, esetleg driverből lehet az AA-t kényszeríteni).
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
nagyúr
válasz kiskornel #11387 üzenetére
Ha nem lépsz szintet, amikor eljön az ideje, tkp. csak skilleket nyersz (25-ösével, szal nem éppen sűrűn), de nem lesznek elérhetők a jobb fegyók, nagyobb lootok, és se a sebzésed nem növekszik, se a Magicka-d, mivel ezek az attribútumokhoz kötődnek, amik meg a szintlépéshez. Ettől persze még nagy segítség lehet egy gyengébb karakternek (bénább gémernek), de nem annyira jelentős a hatása, hogy lvl20-nak érezze magát a kari lvl2-n. (Mondjuk én sem használom, mert az attribútumuk változását jobban tudom követni, ha egyből meglépem a szinteket, ahogy jönnek.)
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Trina12
csendes tag
válasz kiskornel #11324 üzenetére
Szia! Az én problémám ugynez hogy felraktam én is az Oblivion-t,felraktam még hozzá a magyarosítást...minden tökjól működött egy ideig aztán egyszercsak elkezdett szakadozni annál a küldetésnél az elején amikor a Martin-t és a társát Brumába kell kísérni lovagolva...csináltam egy gyorsmentést és kiléptem...mikor folytatni akartam a játékot betöltötte a mentést csak képet nem mutat csak egy világoskék hátteret ...a térkép vagy az eszköztár bejön szépen ill. a menü de semmi több a hanggal sincs problem csak éppenséggel nem lehet semmit látni ha kilépek és visszalépek ugyanez,a grafika is le van véve a legkisebb felbontásra... Kérlek segíts ha tudsz rá megoldást... Válaszod előre is köszi!
-
katt777
félisten
válasz kiskornel #11531 üzenetére
Gyakorlatilag is létrehozza újra. Mondjuk, ha valaki úgy megberhelte, ahogy én szoktam, akkor nem kis macera újra belőni.
Nem elegendő, amit írtál, még ha konfigon az Appdata\Localba dugott beállításokat érted is. Még az OBB könyvtár elmentése sem OK, exportálni kell a BS fájlt is.
Én telepítés közben soxor mentek mindent, magát a játék könyvtárát is, ami főleg a fordítás telepítése előtt ajánlott, mert az kapásból szétcseszi a BS-t.
Szerintem a gyorsutazás is.Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Varlaisaran
senior tag
válasz kiskornel #11531 üzenetére
mielőtt moddol valaki felejtse el a magyarosítást mert sok baj okozója. Igen, ujrakreálja az ini-t a motor beépített (hardcoded) beállításaival, de nem arra amit gyárilag feltesz vanillában. Resetelni persze jó.
Ha kikapcsolja a grafmodokat, azzal lehet több kárt okoz mint hasznot. Egy QTP OMODot vagy Allnaturalt menetközben kiszedni elég necces. A leírt problem low level hibának tünik nem beállításinak. Az is lehet hogy rosszul volt feltéve, vagy nem (nem jól) patchelve, nem ismerjük a load ordert sem.
Én fognám az egészet ujratenném magyar nélkül a szokásos SI+0416 setuppal, aztán szórakozzon vele a halál az
OBGE-nél a deaktiválás megint necces. Ha fut a support plugin, akkor azt (csak azt) kikapcs, ujra vissztölt és ment egyet. Ezután lehet eltávolítani az obgev2.dll-t az OBSE-ből. Liquid waternél meg skandallum csak ugy kikapcsolni. Én amondó vagyok tetessük vele ujra az Oblit35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
katt777
félisten
válasz kiskornel #11539 üzenetére
Az eredeti lemezes sem.
Az én gépem az enyém, én vettem. Ha valaki használni akarja, az fizessen érte. Ez a véleményem a steamről és a hasonló kémprogramokról. Sosem bíznék meg olyan szoftvergyártóban, amely arra kényszerít, hogy folyamatos (vagy bármilyen) kapcsolatban legyek vele, mert ez lényegében csak azt garantálja, hogy szar játékot adnak majd ki (amit a gyakorlat fényesen igazol), a gépemen tárolt egyéb adatok biztonságáról nem is szólva.Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz kiskornel #11656 üzenetére
Ebben a topicban nem nagyon vannak csalók (vagy jól titkolják, és álcázásból képesek több 100 órát kínlódni a pontos karakterfejlesztéssel ). Cheat-et legföljebb hiba esetén használunk, de még akkor is csak, ha visszatöltés nem segít, mert újra fellép a hiba.
A vámpírnak nappal el kellene égnie.
Skyrim az más, azt eleve úgy lqrták, hogy muszáj pár dolgot konzolból helyretenni.[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
nagyúr
válasz kiskornel #11656 üzenetére
Én nem szoktam konzolt pöcögtetni, max, ha vmi idegesítő barlangrendszert kiürítve, visszafelé beszédülök egy alsóbb szintre, akkor tcl, vagy, ha képeket készítek, akkor tfc, de ennyi. Kísérőket meg rühellem, Skyrimban is csak a vámpírribit hagytam meg magam mellett.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
addikt
-
katt777
félisten
válasz kiskornel #11660 üzenetére
2 daedrám volt, egy társam, 1 vihar-, 1 fagy-, és egy tűzelementálom, ráadásul utóbbiak tartósak (pusztulásig) Némelykor frankón el is állták az utat, akkor ölnöm kellett őket (persze idézhettem másikat). Az viszont gáz, hogy a megidézett daedrából semmit nem lehet kinyerni, és Oblivion síkok híján ritka a daedra szív.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Arkennys
addikt
válasz kiskornel #11683 üzenetére
Hát, én annyit nem költöttem rá, de csak a lehetőségek hiánya miatt. Így ez a nem nagy név került bele, de szép halk, és jl dolgozik, csatlakozókkal is jól el van látva, így bőven jó nekem. De aki megteheti, annak megéri többet rááldozni, ez igaz. Ésszerű határokon belül.
Si vis pacem, para bellum - Ha békét akarsz, készülj a háborúra
-
Arkennys
addikt
válasz kiskornel #11802 üzenetére
nincs mit, örülök, hogy hasznodra volt.
a digital deluxe ed. és a sima goty között tevőleges különbség van egyébként, emberek?
witch 2 nek pedig majd az egy után kezdek neki, így már félve Mentéseket tudtommal mondjuk lehet átvinni az elsőből, ezért is szándékszom így
Si vis pacem, para bellum - Ha békét akarsz, készülj a háborúra
-
katt777
félisten
válasz kiskornel #11860 üzenetére
Fuss sokat, nem kell mod. De sztem van.
Hát, én azért kiszúrom a képminőségbeli változásokat, ráadásul szeretem a minőséget, azért vettem izmos karit.
Milyen HD Pack-re gondolsz? Az Skyrim-hez van. ENB nem mond semmit. Sajna viszont GTA2 mod fent van, ahhoz direkt ajánlják az eredeti textúrákat, mert azokkal készítették el, bármi mással garantált a hiba.
Sajna valami szarság van a telenyomorral, semmit nem tudok feltölteni. Vagy az avast hülye, asszem visszatérek AVG-re (smiley-jaim sincsenek). Itt van szövegesen (akinek hosszú, bocsi, vagy szemezgessetek belőle):
[General]
SStartingCell=
SStartingCellY=
SStartingCellX=
SStartingWorld=
STestFile10=
STestFile9=
STestFile8=
STestFile7=
STestFile6=
STestFile5=
STestFile4=
STestFile3=
STestFile2=
STestFile1=
bEnableProfile=0
bDrawSpellContact=1
bRunMiddleLowLevelProcess=1
iHoursToSleep=3
bActorLookWithHavok=1
SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3
bUseEyeEnvMapping=1
bFixFaceNormals=0
bUseFaceGenHeads=1
bFaceMipMaps=1
bFaceGenTexturing=1
bDefaultCOCPlacement=0
uGridDistantTreeRange=75
uGridDistantCount=75
uGridsToLoad=9
fGlobalTimeMultiplier=1.0000
bNewAnimation=1
fAnimationDefaultBlend=0.1000
fAnimationMult=1.0000
bFixAIPackagesOnLoad=0
bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1
bKeepPluginWhenMerging=0
bCreate Maps Enable=0
SLocalSavePath=Saves\
SLocalMasterPath=Data\
bDisableDuplicateReferenceCheck=1
bTintMipMaps=0
uInterior Cell Buffer=12
uExterior Cell Buffer=144
iIntroSequencePriority=3
bPreloadIntroSequence=1
fStaticScreenWaitTime=3.0000
SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bik
SMainMenuMovie=Map loop.bik
SMainMenuMovieIntro=Oblivion iv logo.bik
SIntroSequence=bethesda softworks HD720p.bik,2k games.bik,game studios.bik,Oblivion Legal.bik
iFPSClamp=0
bRunVTuneTest=0
STestFile1=
bActivateAllQuestScripts=0
fQuestScriptDelayTime=5.0000
SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3
bUseThreadedBlood=1
bUseThreadedMorpher=1
bExternalLODDataFiles=1
bBorderRegionsEnabled=1
bDisableHeadTracking=0
bTrackAllDeaths=1
SCharGenQuest=0002466E
uiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864
uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864
SBetaCommentFileName=
bCheckCellOffsetsOnInit=0
bCreateShaderPackage=1
uGridDistantTreeRangeCity=7
uGridDistantCountCity=9
bWarnOnMissingFileEntry=0
iSaveGameBackupCount=1
bDisplayMissingContentDialogue=1
SSaveGameSafeCellID=2AEEA
bAllowScriptedAutosave=1
bPreemptivelyUnloadCells=0
bCheckIDsOnInit=0
iNumBitsForFullySeen=248
iPreloadSizeLimit=26214400
SOblivionIntro=OblivionIntro.bik
bUseHardDriveCache=0
bEnableBoundingVolumeOcclusion=0
bDisplayBoundingVolumes=0
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=1
bUseMyGamesDirectory=1
[Display]
uVideoDeviceIdentifierPart1=3619102270
uVideoDeviceIdentifierPart2=298799425
uVideoDeviceIdentifierPart3=355161707
uVideoDeviceIdentifierPart4=902152735
fDecalLifetime=10.0000
bEquippedTorchesCastShadows=1
bReportBadTangentSpace=0
bStaticMenuBackground=1
bForcePow2Textures=0
bForce1XShaders=0
bHighQuality20Lighting=1
bAllow20HairShader=1
bAllowScreenShot=1
iMultiSample=0
bDoTallGrassEffect=1
bForceMultiPass=1
bDoTexturePass=1
bDoSpecularPass=1
bDoDiffusePass=1
bDoAmbientPass=1
bDoCanopyShadowPass=1
bDrawShadows=1
bUseRefractionShader=1
bUse Shaders=1
iNPatchNOrder=0
iNPatchPOrder=0
iNPatches=0
iLocation Y=0
iLocation X=0
bFull Screen=1
iSize W=1280
iSize H=1024
iAdapter=0
iScreenShotIndex=0
SScreenShotBaseName=ScreenShot
iAutoViewMinDistance=8000
iAutoViewHiFrameRate=40
iAutoViewLowFrameRate=25
bAutoViewDistance=1
fDefaultFOV=75.0000
fNearDistance=10.0000
fFarDistance=50000.0000
iDebugTextLeftRightOffset=10
iDebugTextTopBottomOffset=10
bShowMenuTextureUse=1
iDebugText=2
bLocalMapShader=1
bDoImageSpaceEffects=1
fShadowLOD2=400.0000
fShadowLOD1=200.0000
fLightLOD2=1500.0000
fLightLOD1=1000.0000
fSpecularLOD2=1300.0000
fSpecularLOD1=1000.0000
fEnvMapLOD2=800.0000
fEnvMapLOD1=500.0000
fEyeEnvMapLOD2=190.0000
fEyeEnvMapLOD1=130.0000
iPresentInterval=0
fSpecualrStartMax=1000.0000
fSpecularStartMin=0.0000
iActorShadowIntMax=16
iActorShadowIntMin=4
iActorShadowExtMax=32
iActorShadowExtMin=4
fGammaMax=0.6000
fGammaMin=1.4000
iMaxDecalsPerFrame=32
bLandscapeBlend=1
bFullBrightLighting=0
iMaxLandscapeTextures=8
bDynamicWindowReflections=1
fShadowFadeTime=1.0000
fGamma=0.6000
bDecalsOnSkinnedGeometry=1
iShadowFilter=1
bAllowPartialPrecision=1
iShadowMapResolution=256
bShadowsOnGrass=1
bActorSelfShadowing=1
iActorShadowCountInt=16
iActorShadowCountExt=16
bAllow30Shaders=1
iTexMipMapMinimum=0
iTexMipMapSkip=0
bDoStaticAndArchShadows=1
bDoActorShadows=1
bIgnoreResolutionCheck=0
fNoLODFarDistancePct=1.0000
fNoLODFarDistanceMax=10240.0000
fNoLODFarDistanceMin=1700.0000
[Controls]
fVersion=1.8000
Forward=0011FFFF
Back=001FFFFF
Slide Left=001EFFFF
Slide Right=0020FFFF
Use=00FF0009
Activate=00120203
Block=001D0108
Cast=002E0306
Ready Item=0021FF02
Crouch/Sneak=0038FF00
Run=002AFFFF
Always Run=003AFFFF
Auto Move=0032FFFF
Jump=0039FF01
Toggle POV=0025FF05
Menu Mode=000FFF04
Rest=002FFF0A
Quick Menu=003BFFFF
Quick1=0002FF20
Quick2=0003FF21
Quick3=0004FF22
Quick4=0005FF23
Quick5=0006FF24
Quick6=0007FF25
Quick7=0008FF26
Quick8=0009FF27
QuickSave=003FFFFF
QuickLoad=0043FFFF
Grab=002D0407
bInvertYValues=0
fXenonLookXYMult=0.0005
fMouseSensitivity=0.0032
;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6
iJoystickMoveFrontBack=2
iJoystickMoveLeftRight=1
fJoystickMoveFBMult=1.0000
fJoystickMoveLRMult=1.0000
iJoystickLookUpDown=6
iJoystickLookLeftRight=3
fJoystickLookUDMult=0.0020
fJoystickLookLRMult=0.0020
fXenonMenuMouseXYMult=0.0003
bBackground Mouse=0
bBackground Keyboard=0
bUse Joystick=1
fXenonLookMult=0.0030
fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000
iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000
iXenonMenuStickThreshold=1000
;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-Italian
iLanguage=0
SlideLeft=001EFFFF
SlideRight=0020FFFF
fXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000
fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000
fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700
fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000
fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000
fXenonMenuStickSpeed=300.0000
iXenonMenuStickDeadZone=15000
[Water]
fAlpha=0.5000
uSurfaceTextureSize=128
SSurfaceTexture=water
SNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoop
SNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoop
fNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000
fNearWaterIndoorTolerance=512.0000
fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000
fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000
uNearWaterPoints=8
uNearWaterRadius=1000
uSurfaceFrameCount=32
uSurfaceFPS=12
bUseWaterReflectionsMisc=1
bUseWaterReflectionsStatics=1
bUseWaterReflectionsTrees=1
bUseWaterReflectionsActors=1
bUseWaterReflections=1
bUseWaterHiRes=1
bUseWaterDisplacements=1
bUseWaterShader=1
uDepthRange=125
bUseWaterDepth=1
bUseWaterLOD=1
fTileTextureDivisor=4.7500
fSurfaceTileSize=2048.0000
uNumDepthGrids=3
[Audio]
bDSoundHWAcceleration=1
fMinSoundVel=10.0000
fMetalLargeMassMin=25.0000
fMetalMediumMassMin=8.0000
fStoneLargeMassMin=30.0000
fStoneMediumMassMin=5.0000
fWoodLargeMassMin=15.0000
fWoodMediumMassMin=7.0000
fDialogAttenuationMax=35.0000
fDialogAttenuationMin=7.7500
bUseSoundDebugInfo=1
fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000
bUseSoftwareAudio3D=0
fDefaultEffectsVolume=0.8000
fDefaultMusicVolume=0.3000
fDefaultFootVolume=0.8000
fDefaultVoiceVolume=1.0000
fDefaultMasterVolume=1.0000
bMusicEnabled=1
bSoundEnabled=1
fLargeWeaponWeightMin=25.0000
fMediumWeaponWeightMin=8.0000
fSkinLargeMassMin=30.0000
fSkinMediumMassMin=5.0000
fChainLargeMassMin=30.0000
fChainMediumMassMin=5.0000
fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000
iCollisionSoundTimeDelta=50
fGlassLargeMassMin=25.0000
fGlassMediumMassMin=8.0000
fClothLargeMassMin=25.0000
fClothMediumMassMin=8.0000
fEarthLargeMassMin=30.0000
fEarthMediumMassMin=5.0000
bUseSpeedForWeaponSwish=1
fLargeWeaponSpeedMax=0.9500
fMediumWeaponSpeedMax=1.1000
fPlayerFootVolume=0.9000
fDSoundRolloffFactor=4.0000
fMaxFootstepDistance=1100.0000
fHeadroomdB=2.0000
iMaxImpactSoundCount=32
fMainMenuMusicVolume=0.6000
[ShockBolt]
bDebug=0
fGlowColorB=1.0000
fGlowColorG=0.6000
fGlowColorR=0.0000
fCoreColorB=1.0000
fCoreColorG=1.0000
fCoreColorR=1.0000
fCastVOffset=-10.0000
iNumBolts=7
fBoltGrowWidth=1.0000
fBoltSmallWidth=3.0000
fTortuosityVariance=8.0000
fSegmentVariance=35.0000
fBoltsRadius=24.0000
[Pathfinding]
bDrawPathsDefault=0
bPathMovementOnly=0
bDrawSmoothFailures=0
bDebugSmoothing=0
bSmoothPaths=1
bSnapToAngle=0
bDebugAvoidance=0
bDisableAvoidance=0
bBackgroundPathing=1
bUseBackgroundPathing=1
[MAIN]
bEnableBorderRegion=1
fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000
iDetectionHighNumPicks=40
fQuestScriptDelayTime=5.0000
iLastHDRSetting=-1
[Combat]
bEnableBowZoom=1
bDebugCombatAvoidance=0
fMinBloodDamage=1.0000
fHitVectorDelay=0.4000
iShowHitVector=0
fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000
fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000
iMaxHiPerfNPCTargetCount=4
fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000
fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500
iMaxHiPerfPCTargetCount=4
iMaxHiPerfCombatCount=4
[HAVOK]
bDisablePlayerCollision=0
fJumpAnimDelay=0.7500
bTreeTops=1
iSimType=1
bPreventHavokAddAll=0
bPreventHavokAddClutter=0
fMaxTime=0.0167
bHavokDebug=0
fRF=1000.0000
fOD=0.9000
fSE=0.3000
fSD=0.9800
iResetCounter=5
fMoveLimitMass=95.0000
iUpdateType=0
bHavokPick=1
fCameraCasterSize=1.0000
iHavokSkipFrameCountTEST=0
fHorseRunGravity=3.0000
fQuadrupedPitchMult=1.0000
iNumHavokThreads=1
fChaseDeltaMult=0.0500
iEntityBatchRemoveRate=100
iMaxPicks=40
bAddBipedWhenKeyframed=0
[Interface]
fDlgLookMult=0.3000
fDlgLookAdj=0.0000
fDlgLookDegStop=0.2000
fDlgLookDegStart=2.0000
fDlgFocus=2.1000
fKeyRepeatInterval=50.0000
fKeyRepeatTime=500.0000
fActivatePickSphereRadius=16.0000
fMenuModeAnimBlend=0.0000
iSafeZoneX=20
iSafeZoneY=20
iSafeZoneXWide=20
iSafeZoneYWide=20
fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000
fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500
bAllowConsole=1
bActivatePickUseGamebryoPick=0
iMaxViewCasterPicksGamebryo=10
iMaxViewCasterPicksHavok=10
iMaxViewCasterPicksFuzzy=5
bUseFuzzyPicking=1
fMenuBGBlurRadius=2.0000
[LoadingBar]
iMoveBarWaitingMilliseconds=10
iMoveBarChaseMilliseconds=100
iMoveBarMaxMilliseconds=2500
fLoadingSlideDelay=15.0000
fPercentageOfBar3=0.1500
fPercentageOfBar2=0.4400
fPercentageOfBar1=0.3500
fPercentageOfBar0=0.0600
bShowSectionTimes=0
[Menu]
fCreditsScrollSpeed=40.0000
iConsoleTextYPos=890
iConsoleTextXPos=30
iConsoleVisibleLines=15
iConsoleHistorySize=50
rDebugTextColor=255,251,233
iConsoleFont=3
iDebugTextFont=3
[GamePlay]
bDisableDynamicCrosshair=0
bSaveOnTravel=1
bSaveOnWait=1
bSaveOnRest=1
bCrossHair=1
iDifficultyLevel=50
bGeneralSubtitles=1
bDialogueSubtitles=1
bInstantLevelUp=0
bHealthBarShowing=1
fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000
fHealthBarSpeed=80.0000
fHealthBarHeight=4.0000
fHealthBarWidth=40.0000
fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000
fHealthBarEmittanceTime=1.5000
STrackLevelUpPath=\\vault\TES4\LevelData\
fDifficulty=0.0000
bTrackLevelUps=1
bAllowHavokGrabTheLiving=1
bEssentialTakeNoDamage=1
iDetectionPicks=21
bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1
[Fonts]
SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fnt
SFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fnt
SFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fnt
SFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fnt
SFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt
[SpeedTree]
iTreeClonesAllowed=0
fCanopyShadowGrassMult=1.0000
iCanopyShadowScale=1024
fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000
fTreeForceMinBudAngle=-1.0000
fTreeForceLeafDimming=-1.0000
fTreeForceBranchDimming=-1.0000
fTreeForceCS=-1.0000
fTreeForceLLA=-1.0000
fTreeLODExponent=1.0000
bEnableTrees=1
bForceFullLOD=1
fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500
fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500
[Debug]
bDebugFaceGenCriticalSection=0
bDebugFaceGenMultithreading=0
bDebugSaveBuffer=0
[BackgroundLoad]
bBackgroundLoadLipFiles=1
bLoadBackgroundFaceGen=1
bUseMultiThreadedFaceGen=1
bBackgroundCellLoads=1
bLoadHelmetsInBackground=1
iAnimationClonePerLoop=5
bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0
bUseMultiThreadedTrees=1
iPostProcessMillisecondsEditor=50
iPostProcessMillisecondsLoadingQueuedPriority=20
iPostProcessMilliseconds=5
bUseBackgroundFileLoader=1
[LOD]
fLodDistance=500.0000
bUseFaceGenLOD=0
iLODTextureTiling=2
iLODTextureSizePow2=8
fLODNormalTextureBlend=0.5000
bDisplayLODLand=1
bDisplayLODBuildings=1
bDisplayLODTrees=1
bLODPopTrees=0
bLODPopActors=0
bLODPopItems=0
bLODPopObjects=0
fLODFadeOutMultActors=55.0000
fLODFadeOutMultItems=15.0000
fLODFadeOutMultObjects=15.0000
fLODMultLandscape=1.0000
fLODMultTrees=2.0000
fLODMultActors=5.0000
fLODMultItems=5.0000
fLODMultObjects=5.0000
iFadeNodeMinNearDistance=400
fLODFadeOutPercent=0.9000
fLODBoundRadiusMult=3.0000
fTalkingDistance=2000.0000
fTreeLODMax=2.0000
fTreeLODMin=0.0200
fTreeLODDefault=1.2000
fObjectLODMax=15.0000
fObjectLODMin=1.0000
fObjectLODDefault=5.0000
fItemLODMax=15.0000
fItemLODMin=1.0000
fItemLODDefault=2.0000
fActorLODMax=55.0000
fActorLODMin=2.0000
fActorLODDefault=5.0000
bLODUseCombinedLandNormalMaps=1
bForceHideLODLand=0
fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000
fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000
fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000
fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000
fLODFadeOutActorMultCity=1.0000
fLODFadeOutItemMultCity=1.0000
fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000
fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000
fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000
fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000
fLODLandVerticalBias=0.0000
[Weather]
fSunGlareSize=350.0000
fSunBaseSize=250.0000
bPrecipitation=1
fAlphaReduce=1.0000
SBumpFadeColor=255,255,255,255
SLerpCloseColor=255,255,255,255
SEnvReduceColor=255,255,255,255
[Voice]
SFileTypeLTF=ltf
SFileTypeLip=lip
SFileTypeSource=wav
SFileTypeGame=mp3
[Grass]
iMinGrassSize=80
fGrassEndDistance=15000.0000
fGrassStartFadeDistance=9000.0000
bGrassPointLighting=0
bDrawShaderGrass=1
iGrassDensityEvalSize=2
iMaxGrassTypesPerTexure=2
fWaveOffsetRange=1.7500
fGrassWindMagnitudeMax=125.0000
fGrassWindMagnitudeMin=5.0000
fTexturePctThreshold=0.3000
[Landscape]
bCurrentCellOnly=0
bPreventSafetyCheck=0
fLandTextureTilingMult=2.0000
fLandFriction=2.5000
iLandBorder2B=0
iLandBorder2G=0
iLandBorder2R=0
iLandBorder1B=0
iLandBorder1G=255
iLandBorder1R=255
[bLightAttenuation]
fQuadraticRadiusMult=1.0000
fLinearRadiusMult=1.0000
bOutQuadInLin=0
fConstantValue=0.0000
fQuadraticValue=16.0000
fLinearValue=3.0000
uQuadraticMethod=2
uLinearMethod=1
fFlickerMovement=8.0000
bUseQuadratic=1
bUseLinear=0
bUseConstant=0
[BlurShaderHDRInterior]
fTargetLUM=1.0000
fUpperLUMClamp=1.0000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.5000
fBrightScale=2.2500
fBrightClamp=0.2250
fBlurRadius=7.0000
iNumBlurpasses=1
[BlurShaderHDR]
fTargetLUM=1.2000
fUpperLUMClamp=1.0000
fGrassDimmer=1.3000
fTreeDimmer=1.2000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.7000
fSunlightDimmer=1.3000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fBrightScale=1.5000
fBrightClamp=0.3500
fBlurRadius=4.0000
iNumBlurpasses=2
iBlendType=2
bDoHighDynamicRange=1
[BlurShader]
fSunlightDimmer=1.0000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fAlphaAddExterior=0.2000
fAlphaAddInterior=0.5000
iBlurTexSize=256
fBlurRadius=0.0300
iNumBlurpasses=1
iBlendType=2
bUseBlurShader=1
[GethitShader]
fBlurAmmount=0.5000
fBlockedTexOffset=0.0010
fHitTexOffset=0.0050
[MESSAGES]
bBlockMessageBoxes=0
bSkipProgramFlows=1
bAllowYesToAll=1
bDisableWarning=1
iFileLogging=0
bSkipInitializationFlows=1
[DistantLOD]
bUseLODLandData=0
fFadeDistance=12288.0000
iDistantLODGroupWidth=8
[GeneralWarnings]
SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.
SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
[Archive]
SMasterMiscArchiveFileName=Oblivion - Misc.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName2=Oblivion - Voices2.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName1=Oblivion - Voices1.bsa
SMasterSoundsArchiveFileName=Oblivion - Sounds.bsa
SMasterTexturesArchiveFileName1=Oblivion - Textures - Compressed.bsa
SMasterMeshesArchiveFileName=Oblivion - Meshes.bsa
SInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txt
iRetainFilenameOffsetTable=1
iRetainFilenameStringTable=1
iRetainDirectoryStringTable=1
bCheckRuntimeCollisions=0
bInvalidateOlderFiles=1
bUseArchives=1
SArchiveList=Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures - Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa, Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa
[CameraPath]
iTake=0
SDirectoryName=TestCameraPath
iFPS=60
SNif=Test\CameraPath.nif
[Absorb]
fAbsorbGlowColorB=1.0000
fAbsorbGlowColorG=0.6000
fAbsorbGlowColorR=0.0000
fAbsorbCoreColorB=1.0000
fAbsorbCoreColorG=1.0000
fAbsorbCoreColorR=1.0000
iAbsorbNumBolts=1
fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000
fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000
fAbsorbTortuosityVariance=2.0000
fAbsorbSegmentVariance=7.0000
fAbsorbBoltsRadius=5.0000
[OPENMP]
iThreads=3
iOpenMPLevel=10
[TestAllCells]
bFileShowTextures=1
bFileShowIcons=1
bFileSkipIconChecks=0
bFileTestLoad=0
bFileNeededMessage=1
bFileGoneMessage=1
bFileSkipModelChecks=0
bFileCheckModelCollision=0
[CopyProtectionStrings]
SCopyProtectionMessage2=Insert the Oblivion Disc.
SCopyProtectionTitle2=Oblivion Disc Not Found
SCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on this computer.
SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not FoundHa van ötlet tovább zállatizálni, ne kíméljetek!
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz kiskornel #11862 üzenetére
QTP3 van, igen, csak fent nincs, meg egyelőre Better Cities sem, mert Bravilban a levegőbe kerül néhány IW ablak, pedig amúgy elég érdekes, amikor kiugrok egy városból a nagy semmibe.
Úja karit indítottam kb. 1 éve, azzal kószálok most IC körül, még nem értem el semmi extra küldit, majd valahol meglesz GTA2 is. 1-est nem találtam.
Ne linkelj nekem videókat vazze![ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Varlaisaran
senior tag
válasz kiskornel #11914 üzenetére
Van. Logoutos izéim között asszem leírtam az omodos verziót, de azt külön le kell szedni, ha nem az van meg. Igaz eltökörészik az omod script, de minden a helyére kerül, és a végén csak egy invalidálás kell. Uninstall is működik, hibátlanul visszateszi vanillára.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz kiskornel #11916 üzenetére
Az, hogy mi az invalidálás és annak mögöttes mechanizmusai, az egy ujabb logout postot igényelne, ettől most eltekintenék.
- Első lépés legyen az omodok felrakása, majd azok aktiválása, értelemszerüen OBMM-ben.
- Második lépésben az aktiválás (OBMM specifikus, csak omod-oknál van, és nem azonos az esm/esp aktiválással!). Felrakásuk után kis zöld kockát fogsz látni mind a 11 bejegyzés neve mellett balra, ami azt jelenti hogy a mod struktúrája elő van készítve. Aktiválásuk (mindegyikre külön jobbgomb->Activate) után ez kékre változik, ez jelzi hogy a modok immáron üzemkészek, és alkalmazta azok módosításait. Normál modoknál itt vége is lenne, de itt erőforrást cserélünk, ezt invalidálással adjuk a motor tudtára.
- Harmadik lépésben, sikeres aktiválás után jöhet az OBMM Archive Invalidation (Utilities gomb alatti) eljárása a postban leírtak szerint. Ha kész, egy ilyesmi üzenetet fogsz kapni, hogy "xxxx entried modified", vagy valami hasonló, fejből nem emlékszem már, rég volt. Az invalidálós részt idézem a kérdéses postomból:OBMM-ben az Utilities fülre katt, és válasszuk onnét is az Archive Invalidation opciót. Semmit se bántsunk, vagy állítsunk el, kivéve a következőket:
- BSA Invalidation legyen aktiválva felül.
- Lejjebb, a Textures opció legyen bepipálva, de más ne.
- A Generate archiveinvalidation entries on hash collision opció bepipálva. Egyes esetekben ez alapból be van, és nem is lehet elállítani - egyszóval legyen bejelölve így, vagy úgy.
Okézzuk le az Update Now lenyomásával, majd várjunk. Idő kell OBMM-nek amíg helyreteszi a texturák elérési utvonalainak módosítását.Steamesről nem tudok nyilatkozni, szerény véleményem szerint mennie kéne, mert nem alkalmazunk exe/master rekord módosítást (pl amit OBSE tesz, ezért van külön OBSE stemaeshez), csak erőforrást cserélünk. De mivel nem vagyok steam-obli user, így álláspontom nem mérvadó.
Ha valami nem megy, szólj.
[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
nagyúr
válasz kiskornel #11914 üzenetére
Én vanillára szoktam felrakni, mert ezt tolom fel elsőnek, és ennél azért sokkal egyszerűbb. Én csak simán kitömörítem, majd a megfelelő mappákba bepakolom a Data alá és kész. Nem volt még gondom vele. (Persze majd Katt beszámol majd különösen vonzalmamról a lila égbolt és a sárga háromszögek iránt, de ne higgy neki, az nem a QTP3 miatt volt. )
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Varlaisaran
senior tag
válasz kiskornel #11921 üzenetére
Meg is értem, tényleg el lehet rontani ilyesmivel, de ez többszörösen tesztelt megoldás. Ha mindent eszerint csinálsz, garantáltan jó lesz, akkor is ha más, általam nem ismert úton is megoldható. Továbbá az omod-ozás előnye az automatikus eltávolíthatóság, magyarul ha feltesz 1274db texturát, akkor uninstallkor ugyanazt az 1274et le is szedi és visszaállít. Persze ezt most CSAK a qtp-re értem; ha más textura mod is jelen van és gondot okoz, az megint másik asztal. NMM-et nem használom, nem tudok róla nyilatkozni. Logika szerint "összeveszhetnek", ha mindkettő ugyanoda módosít egyazon dolgot, de ez csak elmélet.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
addikt
válasz kiskornel #11921 üzenetére
Tudtommal az NMM is tudja kezelni az .omod fájlokat, tehát ha az fent van, akkor már felesleges föltenni az OBMM-et. Mindenképpen próbáld meg így, legfeljebb ha nem megy, akkor mégis föl kell tenned az OBMM-et.
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
-
Varlaisaran
senior tag
válasz kiskornel #11958 üzenetére
Ha arra a folyamatra gondolsz ahol az omodok beadása után csinál, ott nincs kerregés mert memóriában dolgozik, és lassan írogat ki. Máskülönben az omodos QTP nél nem szabad hibának lennie, ellenben szó nélkül elb*ssza a telepítést ha nincs elég hely a vinyón. Ahogy beadod neki az omodot, azt ő magának bemásolja az obmm mappán belül valahová, majd kicsomagoláskor a system tempbe is beteszi(!), és onnan tömöríti szerteszét a kisfileokat. Én úgy szoktam számolni hogy a rendszermeghajtón és az Oblivion meghajtóján is legyen jó 4x annyi hely mint amennyia QTP omodjai alapállásban.
Illetve az OMODos QTpnél úgy emlékszem nem invalidate kell, hanem alteration, de ez az omodos csomag readme-jében benne van, úgy, hogy be van másolva az eredeti QTP idevágó része, tehát ugyanazt kell elvégezni amit az eredetinél.
Nálam kb 4-8 perc alatt végez el egy omoddal, majd mégegy pár perc amíg beaktiválod, tehát kékről zöldre vált a kis kocka a neve mellett.
Az üres mappás hibaüzire nem emlékszem már sajnos.A QTP mellé még ajánlott feltenni az Improved Trees and Florat (ITF és ITF2), ezek adnak túéles szép virágokat és növényzetet, de nem tesz mellé új Speedtreet, vagyis logikailag vanilla, csak a texturákat cseréli. Amúgy tényleg szebb a Skyrimnél, vagyis technikailag elmaradottabb (bár ez nem látszik nagyon), de egy alapból szebb játékot tesz szebbé.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
vajaskifli
tag
-
vajaskifli
tag
válasz kiskornel #11962 üzenetére
Igen, Varlaisaran jól emlékszik: OBMM->Utilities->Archive Invalidation ott pedig jelöld ki a BSA alteration-t, csak a Textures legyen kipipálva, és a Generate archiveinvalidation entries on hash collision aztán update. Én így csináltam és nem volt semmi textúra hiba.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz kiskornel #11965 üzenetére
Az OBMM olyan stabil cucc mint egy kőszikla, ha már az is elröppen, akkor ott valami más baj van. Nem véletlenül javasolgattam mindig is az omodos QTPt, a szabályzott telepítés miatt. Lehet gyalulni (ini meg minden más törléssel) kéne és ujra felrakni az egészet. Oblivion>0416>(ha kell SI akkor azt ide)>OBSE>OBMM>QTP>OBGE ebben a sorrendben raknám. Nem mondom hogy máshogy nem jó, de így tuti hogy működik. Retail vagy sztímes az Oblivion?
[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz kiskornel #11967 üzenetére
Azért kérdeztem mert rémlik valami az OBMMnél (és OBSEnél is) miszerint valami másképp van mint a retailnál. Most nem tudom megmondani mi volt, de tutira emlékszem rá. OBSEnél eleve külön steames loader van, OBMMnél is valami variálás volt. Ha retaillal megy, akkor "find a different way", ha megvetted akkor nincs miért lelkizni rajta. A retail vs steamessel az a baj, hogy eltérő az exe, utóbbi encrypted, és limitáltak a hackelési lehetőségek a modok/kiegek részére. Azt nem állítom hogy konkrétan emiatt nem megy, de egy lehetőség ez is.
A másik eset fennáll retailnál (tehét virágboltinál is, mert azok a retail tükör másolatai), nálam is időnként volt ez. Le fel pattog mintha beakadna a föld collision (ütköztető) mesh-jébe (alighanem valóban ez is történik). Ilyenkor egy quicksave/quickload és kész, megint jó. Én anno modra gyanakodtam, mert vanillánál soha nem volt ilyen jelenség. De sosem jöttem rá mi az, igaz nem is érdekelt mert igen ritka.
Jó lenne egy steames oblivionos kartárs véleménye a fenti dologról, aki ki is próbálna unalmas óráiban ezt a konfigot, hogy ez valóban steames inkompatibilitás, vagy valami más. Szerintem az de szoktam tévedni.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
addikt
válasz kiskornel #11967 üzenetére
Biztos hogy nem kavarhat be a Steam se az OBMMnek se a QTP-nek, én simán a szétmodolt retail Oblimat etettem meg vele hogy ne töltsön le sokat (úgyis csak a saját fájljait nézi, azok meg stimmeltek), és azóta is megy (és fönt van a QTP meg az OBMM is).
Nem tudom mi lehet a baj nálad. Rendszergazdai jogok?
Rángatózásra szintén nincs sok ötletem. VSync, túl sok fps bekavar a Havoknak?Varlaisaran: OBMM-ben nincs különbség, OBSE-ban igen, ott a Steameshez van külön fájl, de az meg a QTP-nek nem kellene bezavarjon, hiszen az sima textúracsere.
[ Szerkesztve ]
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz kiskornel #11971 üzenetére
Nem sikerült, nemsikerült, megy a másik verzió, kitérdekel, hadd szóljon a gitár.
Az ITF/ITF2-t még próbáld fel ha gondolod, komolyan dob a növényzeten, nem bugol, sima alterationnel kell azt is, vagy ha nyomod az invalidate! kütyüt akkor annyi, és megy.35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.