Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz kiskornel #11324 üzenetére

    Először is. OBGE-t akarsz, vagy OBGE+Liquid Watert? Bár mindkettő OBGE, de eltérő a felrakásuk, LW rohadtul szép (azt láthattad korábbról), de gyakorlati értelemben használhatatlanul bugos, és kurvahezéz rendesen felrakni, valamint ini macerát is kér.

    Az első esetet javallom, de döntsd el te, aztán folytatom.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz kiskornel #11326 üzenetére

    De a kérdés az, hogy akarod-e a LW kieget OBGE-hez? Mert akkor egész más irányba megyünk tovább.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz kiskornel #11328 üzenetére

    No, akkor mehet az OBGE v3.

    Az előbb linkelt oldalról szedd le a Core packaget (ne a retrót), illetve mellé a Standalone Effects-et. Ha megvan, akkor először is szedd ki a már bentlevő obge maradékot, csináld vissza azelőtti állapotra. Vagyis tiszta legyen az Obli az előzőektől. Readme-ben benne vannak a fileok, amiket törölni kell. Valójában a lényeg, hogy az OBSE blabla.esp, és a Data/obse/plugins mappában ne legyen az obgev2.dll.

    - Előszöris legyen fent egy OBSE v0020.
    - Ha megvan, akkor fogod a Core-t, és bemásolod, értelemszerü hogy hogyan.
    - Aztán a Standalone effects-ből a 00Core mappában levőeket a megfelelő helyre a Datába.
    - Ugyaninnen a 01Godrays Sunglare Fix tartalmát szintén a Datába.

    Namost az OBGE nem sima mod, ő az OBSE-n keresztül indul, ez a magja. Ha nem látsz változást, akkor is fut, mert az obse_loader automatikusan behúz minden plugint ami a data/obse/plugins mappában van.

    Most adj neki egy BOSS-t hogy a support plugin a helyére menjen. És inditsd el.

    A lényeg. elindul az Obli, ilyenkor nem kell semmit észrevenned, csak annyit, hogy pár mp erejéig "lefagy" az egész. Ez lehet a betöltési csík közben, de általában betöltés után pár mp-el kezdi. Ez az OBGE init, ez minden első indításkor van (save visszatöltésnél nem, csak first start). Ilyenkor tudod azt, hogy működik az OBSE mag, de ugye meg kell adni melyik moduljait akarod használni. Inventory -> misc - > OBGE v2 blabla menüpontot kapsz. Kér hogy zárd be az inventoryt, és utána feljön az ablaka, ahol lehet a shader modulokat ki-be kapcsolni és on-the-fly paraméterezni(!). Itt prróbálgathatod őket, melyik tetszik melyik nem. De az itt beállítottak nem véglegesek, köv Obli startkor OFF lesz mind. Ellenben a módosított paramétereket megjegyzi, tehát ha elállítasz valamit, következő alkalomal a módosított paraméterekkel fog menni!

    Ezt a shaderlist.txt-ben (Data/Shaders mappában van) határozod meg. A gyári shaderek mellett ott lesznek az OBGE shaderei (Godrays.fx, SSAO.fx, stb). Amelyiket akarod használni, annak a filenevét ird be a shaderlist.txtbe (másold be mert case sensitive). Soremeléssel elválasztva, pl.

    Godrays.fx
    HBAO.fx
    Mittudoménilyenséder.fx

    Innentől az itt megadottakat mindig betölti. Következő első indításkor szintén a kis lag, aztán müködik is.

    Én ezeket használom, és be is váltak.
    - Godrays, ez csinálja a napsugarakat. Sokan erőforrás zabálónak tartják, én nem vettem észre.
    - DoF-ból csakis a CrysisDof, ez kurvajó, bár téged most nem érint.
    - SSAO-ból a RingSSAO egész jó minőségű, nem eszik sokat. Van Volumtric SSAO is, szerintem kevésbé szép. Van SSII is, ez is valami hasonló lehet, szerintem lófszt se ér.
    - Érdekes lehet még az ENBColorEffect, ami a régi ENB szinvilágát utánozza. Mindenesetre jól, egyénileg paraméterezhető, mindezt menet közben.
    - HLSLVignette, ilyen fotós effekt, elsötétiti a kép sarkait, persze mindene állítható mit mennyire. Nekem tetszik mondjuk.
    - Van paraméterezhető CelShader+AA, van Sharpener, normal AA effekt (ami független attól hogy HDR vagy Bloom módban vagy-e).

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz kiskornel #11330 üzenetére

    Ok, ha van kérdés, irjad csak.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz kiskornel #11333 üzenetére

    Nekem is mert elfelejtettem mondani:D Na, milyen lett a cucc?

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz kiskornel #11335 üzenetére

    Jó lett ez. Nálam volt olyan porbléma, hogy piszkálgatni kellett a RingSSAO értékeit; máramennyiben ezt használod. Belterekben növeltem az élsötétítést, kicsit kontrasztositott meg nem az a gagyi kinézet, hogy olyan hirtelen van a váltás két eltérő texturás mesh közvetlen találkozásánál. Most nem tudom jobban elmondani, shotolni lusta vagyok:D De sztem érted mire gondoltam.

    ugrids az örök vita tárgya Oblinál, én nem tudom megmondani hogy mi a frankó. De személy szerint 7nél feljebb nem mennék, én tapasztaltam havok bugokat (kiesnek tárgyak a világból pl.), illetve 9nél megesik hogy az Actor, és NPC-k beakadnak a földbe, és ritmikusan ugrálnak le-fel. Ellenben beszéltem már olyannal is aki 9en tolta és semmi gond nem volt. Pl. anno Katt777 is igy irta a tutorialba, gondolom nála is jó volt. Én aszondom 7el sztem nem lesz gondod, a 9et meg tesztelgesd mondjuk próbamentéssel egy kicsit. Aztán ha jó, akkor jó.
    Gyakorlati értéke természetesen van, növeli a távolabbi részletességet (innen pl a havok bug is, a distant havokos tárgyak okozzák). Sőt, 11 mégtovább növeli, de az már overkill.

    [ Szerkesztve ]

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Jorus

    nagyúr

    válasz kiskornel #11338 üzenetére

    Elég rég pöcköltem össze, fejből nem tudom, de este megnézem ezeket az értékeket.

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • Jorus

    nagyúr

    válasz kiskornel #11338 üzenetére

    Így fest (persze ezeken kívül még több minden változtatva lett):
    uExterior Cell Buffer=102
    uGridsToLoad=9
    iPreloadSizeLimit=262144000

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • genndy

    addikt

    válasz kiskornel #11341 üzenetére

    Ez nekem is ekkora nagyságrendű.

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • Jorus

    nagyúr

    válasz kiskornel #11341 üzenetére

    Igen. Az alap érték a 26214400, ami ugye ~25MB RAM-ot jelent, ennek tízszerese, vagyis ~250MB van most beállítva előtöltésre.

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • genndy

    addikt

    válasz kiskornel #11344 üzenetére

    Tessék egy pár:

    Improved_Doors_and_Flora-8298.7z
    Improved_Fruits_Vegetables_and_Meats-10487.7z
    Improved_Skulls_and_Bones_and_ironwork-36075-1-1.7z
    Improved_Sky_Textures-7694-1-1.7z
    Improved_Soulgems_v111.zip
    Improved_Trees_and_Flora_2-11891.7z
    All_Natural_1-34-18305-1-34.7z
    Enhanced_Water_v20_HDMI-23064.zip
    Harvest_Flora_v3_0_1-2037.zip
    Illumination_Within_1.0-3700.7z
    Immersive_Interiors_0-81-34199.zip
    Natural_Environments_v2.1.3.zip
    Natural_Wildlife_v1.3-2063.zip
    ImprovedSignsComplete-9498.7z
    LOD_Replacement_NON_OMOD_Part_1-18497.zip
    LOD_Replacement_NON_OMOD_Part_2-18497.zip

    Ez a legnagyobb, de sokat szépít:
    Qarl_TP3_Full_v1.3_OMOD-18498.rar
    Optimized_Qarl_Texture_Pack_Meshes-23178.rar

    Bocs, nincs kedvem végiglinkelni mindet, de amúgy egyszerű: a fájl végén a szám a mod linkje a tesnexuson (tehát Improved_Doors_and_Flora: http://oblivion.nexusmods.com/mods/8298)

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz kiskornel #11372 üzenetére

    Kifejezetten a harcra való a Deadly Reflex mod. Egyébként számos dolgot a Skyrimban ebből merítettek.

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • Jorus

    nagyúr

    válasz kiskornel #11372 üzenetére

    Én mindkettőt kedvelem, és mindkettővel szívesen játszom, de most épp Oblis korszakomat élem (tekintve, hogy a Dragonborn telepítése óta nem volt kedvem gatyába rázni a Skyrim-ot, úgy összedőlt :) ). Az szerintem természetes, hogy a Skyrim-ben javítottak, fejlesztettek egy rakás dolgot az Oblihoz képest - mégiscsak eltelt közben 5 év ugye. :) Érdekes ugyanakkor, hogy Skyrimban szívesebben megyek két War Axe-szel, és azzal aprítom az ellent, mert nagyon jól meg lett csinálva a közelharci rész az Oblihoz képest. Obliban olyan nyögvenyelősnek tűnik a kardozás pl. Ellenben az íjászatot valahogy nem találták el Skyrim-ben, konkrétan szinte nincs is röppályája a vesszőknek, így kevésbé élvezetes távolra lőni, mint Obliban.
    Egyébként Obliban akkor van értelme ide-oda sasszézni például, amikor gonosz kis Scampok meg Impk nyomják rád a spelleket távolról, vagy például amikor egy másik íjásszal harcolsz 30-40 méter távolságból.

    [ Szerkesztve ]

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz kiskornel #11372 üzenetére

    Hát pont ezek azok amin valóban fejlesztettek a Skyrimben. Mikor az Oblit fejlesztették alighanem úgy élvték hogy egy RPGnél nemigen lehetnek fő szempontok azok amik a Skyrimnél már azok voltak. Egy Morrowindből kellett akkori szinten korszerű gammát faragni, én azt hiszem túl is teljesítették, akkor egy rpg sem tudhatott magának ilyen technikai színvonalat, esetleg a Stalker igen, de az csak halovány nyomokban rpg. Ez igy van rendjén, fejlődnek a dolgok, noha a Skyrimtől többet reméltem (nem kinézetileg) de így is valamennyire hozták az Oblivion akkori eredményeit. Énszerintem felesleges moddolni hogy "olyan" legyen. Kezdetlegesek ezek, illetve akkor már nem ugyanaz a játék. Ha ilyen igényem lenne, és képes lennék rá, inkább átportolnám Sky motor alá az egész Oblit.
    Az viszont valóban igaz, a Deadly Reflex szolgált alapul a Skyrim idevágó részeihez.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • genndy

    addikt

    válasz kiskornel #11387 üzenetére

    Csúnya exploit, sose tetszett, nem használtam.

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • genndy

    addikt

    válasz kiskornel #11413 üzenetére

    Igen, főleg a mai technológia mellett, amikor már minden videokártyában ez van benne. Persze lehet hogy nem látsz változást, mert ez nem kényszeríti hogy használja, csak valószínűleg fogja. Meg ugye a változáshoz a HDR-nek kell bekapcsolva lennie, nem az AA-nak (ez a játék mindkettőt még nem tudja, esetleg driverből lehet az AA-t kényszeríteni).

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • Jorus

    nagyúr

    válasz kiskornel #11387 üzenetére

    Ha nem lépsz szintet, amikor eljön az ideje, tkp. csak skilleket nyersz (25-ösével, szal nem éppen sűrűn), de nem lesznek elérhetők a jobb fegyók, nagyobb lootok, és se a sebzésed nem növekszik, se a Magicka-d, mivel ezek az attribútumokhoz kötődnek, amik meg a szintlépéshez. Ettől persze még nagy segítség lehet egy gyengébb karakternek (bénább gémernek), de nem annyira jelentős a hatása, hogy lvl20-nak érezze magát a kari lvl2-n. (Mondjuk én sem használom, mert az attribútumuk változását jobban tudom követni, ha egyből meglépem a szinteket, ahogy jönnek.)

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • Trina12

    csendes tag

    válasz kiskornel #11324 üzenetére

    Szia! Az én problémám ugynez hogy felraktam én is az Oblivion-t,felraktam még hozzá a magyarosítást...minden tökjól működött egy ideig aztán egyszercsak elkezdett szakadozni annál a küldetésnél az elején amikor a Martin-t és a társát Brumába kell kísérni lovagolva...csináltam egy gyorsmentést és kiléptem...mikor folytatni akartam a játékot betöltötte a mentést csak képet nem mutat csak egy világoskék hátteret ...a térkép vagy az eszköztár bejön szépen ill. a menü de semmi több a hanggal sincs problem csak éppenséggel nem lehet semmit látni ha kilépek és visszalépek ugyanez,a grafika is le van véve a legkisebb felbontásra...:( Kérlek segíts ha tudsz rá megoldást...:( Válaszod előre is köszi! :)

  • katt777

    félisten

    válasz kiskornel #11531 üzenetére

    Gyakorlatilag is létrehozza újra. Mondjuk, ha valaki úgy megberhelte, ahogy én szoktam, akkor nem kis macera újra belőni. :))
    Nem elegendő, amit írtál, még ha konfigon az Appdata\Localba dugott beállításokat érted is. Még az OBB könyvtár elmentése sem OK, exportálni kell a BS fájlt is.
    Én telepítés közben soxor mentek mindent, magát a játék könyvtárát is, ami főleg a fordítás telepítése előtt ajánlott, mert az kapásból szétcseszi a BS-t.
    Szerintem a gyorsutazás is. ;)

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz kiskornel #11531 üzenetére

    mielőtt moddol valaki felejtse el a magyarosítást mert sok baj okozója. Igen, ujrakreálja az ini-t a motor beépített (hardcoded) beállításaival, de nem arra amit gyárilag feltesz vanillában. Resetelni persze jó.
    Ha kikapcsolja a grafmodokat, azzal lehet több kárt okoz mint hasznot. Egy QTP OMODot vagy Allnaturalt menetközben kiszedni elég necces. A leírt problem low level hibának tünik nem beállításinak. Az is lehet hogy rosszul volt feltéve, vagy nem (nem jól) patchelve, nem ismerjük a load ordert sem.
    Én fognám az egészet ujratenném magyar nélkül a szokásos SI+0416 setuppal, aztán szórakozzon vele a halál az:D
    OBGE-nél a deaktiválás megint necces. Ha fut a support plugin, akkor azt (csak azt) kikapcs, ujra vissztölt és ment egyet. Ezután lehet eltávolítani az obgev2.dll-t az OBSE-ből. Liquid waternél meg skandallum csak ugy kikapcsolni. Én amondó vagyok tetessük vele ujra az Oblit:)

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Jorus

    nagyúr

    válasz kiskornel #11539 üzenetére

    Steam-es játékok mehetnek offline-ban is, csak a legközelebbi csatlakozáskor fog szinkronizálni.
    És most megyek a Heartland-ra fákat nézni. :)

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • katt777

    félisten

    válasz kiskornel #11539 üzenetére

    Az eredeti lemezes sem. :P
    Az én gépem az enyém, én vettem. Ha valaki használni akarja, az fizessen érte. Ez a véleményem a steamről és a hasonló kémprogramokról. Sosem bíznék meg olyan szoftvergyártóban, amely arra kényszerít, hogy folyamatos (vagy bármilyen) kapcsolatban legyek vele, mert ez lényegében csak azt garantálja, hogy szar játékot adnak majd ki (amit a gyakorlat fényesen igazol), a gépemen tárolt egyéb adatok biztonságáról nem is szólva.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Arkennys

    addikt

    válasz kiskornel #11622 üzenetére

    neee :D :N :))

    Si vis pacem, para bellum - Ha békét akarsz, készülj a háborúra

  • katt777

    félisten

    válasz kiskornel #11656 üzenetére

    Ebben a topicban nem nagyon vannak csalók (vagy jól titkolják, és álcázásból képesek több 100 órát kínlódni a pontos karakterfejlesztéssel :DDD ). Cheat-et legföljebb hiba esetén használunk, de még akkor is csak, ha visszatöltés nem segít, mert újra fellép a hiba.
    A vámpírnak nappal el kellene égnie. :U
    Skyrim az más, azt eleve úgy lqrták, hogy muszáj pár dolgot konzolból helyretenni.

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Jorus

    nagyúr

    válasz kiskornel #11656 üzenetére

    Én nem szoktam konzolt pöcögtetni, max, ha vmi idegesítő barlangrendszert kiürítve, visszafelé beszédülök egy alsóbb szintre, akkor tcl, vagy, ha képeket készítek, akkor tfc, de ennyi. Kísérőket meg rühellem, Skyrimban is csak a vámpírribit hagytam meg magam mellett. :)

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • genndy

    addikt

    válasz kiskornel #11660 üzenetére

    Skyrimben lehet két idézett lényed (Conjuration ág egyik utolsó perkje, Twin Souls). Plusz vihetsz magaddal társat (Lydia, és a többiek).
    Obliban csak egy idézett lényed lehet.

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • katt777

    félisten

    válasz kiskornel #11660 üzenetére

    2 daedrám volt, egy társam, 1 vihar-, 1 fagy-, és egy tűzelementálom, ráadásul utóbbiak tartósak (pusztulásig) Némelykor frankón el is állták az utat, akkor ölnöm kellett őket (persze idézhettem másikat). Az viszont gáz, hogy a megidézett daedrából semmit nem lehet kinyerni, és Oblivion síkok híján ritka a daedra szív.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Arkennys

    addikt

    válasz kiskornel #11665 üzenetére

    Milyen jó lesz akkor a kollégának, nagy örömet fog okozni a tápcsere. :)

    Si vis pacem, para bellum - Ha békét akarsz, készülj a háborúra

  • Arkennys

    addikt

    válasz kiskornel #11683 üzenetére

    Hát, én annyit nem költöttem rá, de csak a lehetőségek hiánya miatt. :) Így ez a nem nagy név került bele, de szép halk, és jl dolgozik, csatlakozókkal is jól el van látva, így bőven jó nekem. De aki megteheti, annak megéri többet rááldozni, ez igaz. :) Ésszerű határokon belül.

    Si vis pacem, para bellum - Ha békét akarsz, készülj a háborúra

  • Ace Ventura

    addikt

    válasz kiskornel #11764 üzenetére

    Ohh, hát azt nem.Milyen patchet kell feltenni a tescos alap verzióhoz?

    Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej

  • Arkennys

    addikt

    válasz kiskornel #11802 üzenetére

    nincs mit, örülök, hogy hasznodra volt. :)

    a digital deluxe ed. és a sima goty között tevőleges különbség van egyébként, emberek?

    witch 2 nek pedig majd az egy után kezdek neki, így már félve :D Mentéseket tudtommal mondjuk lehet átvinni az elsőből, ezért is szándékszom így

    Si vis pacem, para bellum - Ha békét akarsz, készülj a háborúra

  • Arkennys

    addikt

    válasz kiskornel #11805 üzenetére

    na igen, akkor ez az a pár egyéb cucc a felsorolásnál. Mondjuk az a csak angolul játszható a deluxe dolog remélem kamu. :D

    Si vis pacem, para bellum - Ha békét akarsz, készülj a háborúra

  • katt777

    félisten

    válasz kiskornel #11802 üzenetére

    1-ben én is kattintgattam, idegen volt a közvetlen irányítás (amely egyébként az 1. részben isműködik), de meg lehetett szokni, biztosan így játszom újra az 1-et, ha lesz rá gépem.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • katt777

    félisten

    válasz kiskornel #11860 üzenetére

    Fuss sokat, nem kell mod. De sztem van.

    Hát, én azért kiszúrom a képminőségbeli változásokat, ráadásul szeretem a minőséget, azért vettem izmos karit.

    Milyen HD Pack-re gondolsz? Az Skyrim-hez van. ENB nem mond semmit. Sajna viszont GTA2 mod fent van, ahhoz direkt ajánlják az eredeti textúrákat, mert azokkal készítették el, bármi mással garantált a hiba.

    Sajna valami szarság van a telenyomorral, semmit nem tudok feltölteni. Vagy az avast hülye, asszem visszatérek AVG-re (smiley-jaim sincsenek). Itt van szövegesen (akinek hosszú, bocsi, vagy szemezgessetek belőle):

    [General]
    SStartingCell=

    SStartingCellY=
    SStartingCellX=
    SStartingWorld=

    STestFile10=
    STestFile9=
    STestFile8=
    STestFile7=
    STestFile6=
    STestFile5=
    STestFile4=
    STestFile3=
    STestFile2=
    STestFile1=

    bEnableProfile=0
    bDrawSpellContact=1
    bRunMiddleLowLevelProcess=1
    iHoursToSleep=3
    bActorLookWithHavok=1
    SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3
    bUseEyeEnvMapping=1
    bFixFaceNormals=0
    bUseFaceGenHeads=1
    bFaceMipMaps=1
    bFaceGenTexturing=1
    bDefaultCOCPlacement=0
    uGridDistantTreeRange=75
    uGridDistantCount=75
    uGridsToLoad=9
    fGlobalTimeMultiplier=1.0000
    bNewAnimation=1
    fAnimationDefaultBlend=0.1000
    fAnimationMult=1.0000
    bFixAIPackagesOnLoad=0
    bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1
    bKeepPluginWhenMerging=0
    bCreate Maps Enable=0
    SLocalSavePath=Saves\
    SLocalMasterPath=Data\
    bDisableDuplicateReferenceCheck=1
    bTintMipMaps=0
    uInterior Cell Buffer=12
    uExterior Cell Buffer=144
    iIntroSequencePriority=3
    bPreloadIntroSequence=1
    fStaticScreenWaitTime=3.0000
    SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bik
    SMainMenuMovie=Map loop.bik
    SMainMenuMovieIntro=Oblivion iv logo.bik
    SIntroSequence=bethesda softworks HD720p.bik,2k games.bik,game studios.bik,Oblivion Legal.bik
    iFPSClamp=0
    bRunVTuneTest=0
    STestFile1=
    bActivateAllQuestScripts=0
    fQuestScriptDelayTime=5.0000
    SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3
    bUseThreadedBlood=1
    bUseThreadedMorpher=1
    bExternalLODDataFiles=1
    bBorderRegionsEnabled=1
    bDisableHeadTracking=0
    bTrackAllDeaths=1
    SCharGenQuest=0002466E
    uiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864
    uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864
    SBetaCommentFileName=
    bCheckCellOffsetsOnInit=0
    bCreateShaderPackage=1
    uGridDistantTreeRangeCity=7
    uGridDistantCountCity=9
    bWarnOnMissingFileEntry=0
    iSaveGameBackupCount=1
    bDisplayMissingContentDialogue=1
    SSaveGameSafeCellID=2AEEA
    bAllowScriptedAutosave=1
    bPreemptivelyUnloadCells=0
    bCheckIDsOnInit=0
    iNumBitsForFullySeen=248
    iPreloadSizeLimit=26214400
    SOblivionIntro=OblivionIntro.bik
    bUseHardDriveCache=0
    bEnableBoundingVolumeOcclusion=0
    bDisplayBoundingVolumes=0
    bUseThreadedTempEffects=1
    bUseThreadedParticleSystem=1
    bUseMyGamesDirectory=1


    [Display]
    uVideoDeviceIdentifierPart1=3619102270
    uVideoDeviceIdentifierPart2=298799425
    uVideoDeviceIdentifierPart3=355161707
    uVideoDeviceIdentifierPart4=902152735
    fDecalLifetime=10.0000
    bEquippedTorchesCastShadows=1
    bReportBadTangentSpace=0
    bStaticMenuBackground=1
    bForcePow2Textures=0
    bForce1XShaders=0
    bHighQuality20Lighting=1
    bAllow20HairShader=1
    bAllowScreenShot=1
    iMultiSample=0
    bDoTallGrassEffect=1
    bForceMultiPass=1
    bDoTexturePass=1
    bDoSpecularPass=1
    bDoDiffusePass=1
    bDoAmbientPass=1
    bDoCanopyShadowPass=1
    bDrawShadows=1
    bUseRefractionShader=1
    bUse Shaders=1
    iNPatchNOrder=0
    iNPatchPOrder=0
    iNPatches=0
    iLocation Y=0
    iLocation X=0
    bFull Screen=1
    iSize W=1280
    iSize H=1024
    iAdapter=0
    iScreenShotIndex=0
    SScreenShotBaseName=ScreenShot
    iAutoViewMinDistance=8000
    iAutoViewHiFrameRate=40
    iAutoViewLowFrameRate=25
    bAutoViewDistance=1
    fDefaultFOV=75.0000
    fNearDistance=10.0000
    fFarDistance=50000.0000
    iDebugTextLeftRightOffset=10
    iDebugTextTopBottomOffset=10
    bShowMenuTextureUse=1
    iDebugText=2
    bLocalMapShader=1
    bDoImageSpaceEffects=1
    fShadowLOD2=400.0000
    fShadowLOD1=200.0000
    fLightLOD2=1500.0000
    fLightLOD1=1000.0000
    fSpecularLOD2=1300.0000
    fSpecularLOD1=1000.0000
    fEnvMapLOD2=800.0000
    fEnvMapLOD1=500.0000
    fEyeEnvMapLOD2=190.0000
    fEyeEnvMapLOD1=130.0000
    iPresentInterval=0
    fSpecualrStartMax=1000.0000
    fSpecularStartMin=0.0000
    iActorShadowIntMax=16
    iActorShadowIntMin=4
    iActorShadowExtMax=32
    iActorShadowExtMin=4
    fGammaMax=0.6000
    fGammaMin=1.4000
    iMaxDecalsPerFrame=32
    bLandscapeBlend=1
    bFullBrightLighting=0
    iMaxLandscapeTextures=8
    bDynamicWindowReflections=1
    fShadowFadeTime=1.0000
    fGamma=0.6000
    bDecalsOnSkinnedGeometry=1
    iShadowFilter=1
    bAllowPartialPrecision=1
    iShadowMapResolution=256
    bShadowsOnGrass=1
    bActorSelfShadowing=1
    iActorShadowCountInt=16
    iActorShadowCountExt=16
    bAllow30Shaders=1
    iTexMipMapMinimum=0
    iTexMipMapSkip=0
    bDoStaticAndArchShadows=1
    bDoActorShadows=1
    bIgnoreResolutionCheck=0
    fNoLODFarDistancePct=1.0000
    fNoLODFarDistanceMax=10240.0000
    fNoLODFarDistanceMin=1700.0000



    [Controls]
    fVersion=1.8000
    Forward=0011FFFF
    Back=001FFFFF
    Slide Left=001EFFFF
    Slide Right=0020FFFF
    Use=00FF0009
    Activate=00120203
    Block=001D0108
    Cast=002E0306
    Ready Item=0021FF02
    Crouch/Sneak=0038FF00
    Run=002AFFFF
    Always Run=003AFFFF
    Auto Move=0032FFFF
    Jump=0039FF01
    Toggle POV=0025FF05
    Menu Mode=000FFF04
    Rest=002FFF0A
    Quick Menu=003BFFFF
    Quick1=0002FF20
    Quick2=0003FF21
    Quick3=0004FF22
    Quick4=0005FF23
    Quick5=0006FF24
    Quick6=0007FF25
    Quick7=0008FF26
    Quick8=0009FF27
    QuickSave=003FFFFF
    QuickLoad=0043FFFF
    Grab=002D0407
    bInvertYValues=0
    fXenonLookXYMult=0.0005
    fMouseSensitivity=0.0032
    ;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6
    iJoystickMoveFrontBack=2
    iJoystickMoveLeftRight=1
    fJoystickMoveFBMult=1.0000
    fJoystickMoveLRMult=1.0000
    iJoystickLookUpDown=6
    iJoystickLookLeftRight=3
    fJoystickLookUDMult=0.0020
    fJoystickLookLRMult=0.0020
    fXenonMenuMouseXYMult=0.0003
    bBackground Mouse=0
    bBackground Keyboard=0
    bUse Joystick=1
    fXenonLookMult=0.0030
    fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000
    iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000
    iXenonMenuStickThreshold=1000
    ;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-Italian
    iLanguage=0
    SlideLeft=001EFFFF
    SlideRight=0020FFFF
    fXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000
    fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000
    fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700
    fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000
    fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000
    fXenonMenuStickSpeed=300.0000
    iXenonMenuStickDeadZone=15000


    [Water]
    fAlpha=0.5000
    uSurfaceTextureSize=128
    SSurfaceTexture=water
    SNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoop
    SNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoop
    fNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000
    fNearWaterIndoorTolerance=512.0000
    fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000
    fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000
    uNearWaterPoints=8
    uNearWaterRadius=1000
    uSurfaceFrameCount=32
    uSurfaceFPS=12
    bUseWaterReflectionsMisc=1
    bUseWaterReflectionsStatics=1
    bUseWaterReflectionsTrees=1
    bUseWaterReflectionsActors=1
    bUseWaterReflections=1
    bUseWaterHiRes=1
    bUseWaterDisplacements=1
    bUseWaterShader=1
    uDepthRange=125
    bUseWaterDepth=1
    bUseWaterLOD=1
    fTileTextureDivisor=4.7500
    fSurfaceTileSize=2048.0000
    uNumDepthGrids=3

    [Audio]
    bDSoundHWAcceleration=1
    fMinSoundVel=10.0000
    fMetalLargeMassMin=25.0000
    fMetalMediumMassMin=8.0000
    fStoneLargeMassMin=30.0000
    fStoneMediumMassMin=5.0000
    fWoodLargeMassMin=15.0000
    fWoodMediumMassMin=7.0000
    fDialogAttenuationMax=35.0000
    fDialogAttenuationMin=7.7500
    bUseSoundDebugInfo=1
    fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000
    bUseSoftwareAudio3D=0
    fDefaultEffectsVolume=0.8000
    fDefaultMusicVolume=0.3000
    fDefaultFootVolume=0.8000
    fDefaultVoiceVolume=1.0000
    fDefaultMasterVolume=1.0000
    bMusicEnabled=1
    bSoundEnabled=1
    fLargeWeaponWeightMin=25.0000
    fMediumWeaponWeightMin=8.0000
    fSkinLargeMassMin=30.0000
    fSkinMediumMassMin=5.0000
    fChainLargeMassMin=30.0000
    fChainMediumMassMin=5.0000
    fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000
    iCollisionSoundTimeDelta=50
    fGlassLargeMassMin=25.0000
    fGlassMediumMassMin=8.0000
    fClothLargeMassMin=25.0000
    fClothMediumMassMin=8.0000
    fEarthLargeMassMin=30.0000
    fEarthMediumMassMin=5.0000
    bUseSpeedForWeaponSwish=1
    fLargeWeaponSpeedMax=0.9500
    fMediumWeaponSpeedMax=1.1000
    fPlayerFootVolume=0.9000
    fDSoundRolloffFactor=4.0000
    fMaxFootstepDistance=1100.0000
    fHeadroomdB=2.0000
    iMaxImpactSoundCount=32
    fMainMenuMusicVolume=0.6000


    [ShockBolt]
    bDebug=0
    fGlowColorB=1.0000
    fGlowColorG=0.6000
    fGlowColorR=0.0000
    fCoreColorB=1.0000
    fCoreColorG=1.0000
    fCoreColorR=1.0000
    fCastVOffset=-10.0000
    iNumBolts=7
    fBoltGrowWidth=1.0000
    fBoltSmallWidth=3.0000
    fTortuosityVariance=8.0000
    fSegmentVariance=35.0000
    fBoltsRadius=24.0000

    [Pathfinding]
    bDrawPathsDefault=0
    bPathMovementOnly=0
    bDrawSmoothFailures=0
    bDebugSmoothing=0
    bSmoothPaths=1
    bSnapToAngle=0
    bDebugAvoidance=0
    bDisableAvoidance=0
    bBackgroundPathing=1
    bUseBackgroundPathing=1

    [MAIN]
    bEnableBorderRegion=1
    fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000
    iDetectionHighNumPicks=40
    fQuestScriptDelayTime=5.0000
    iLastHDRSetting=-1


    [Combat]
    bEnableBowZoom=1
    bDebugCombatAvoidance=0
    fMinBloodDamage=1.0000
    fHitVectorDelay=0.4000
    iShowHitVector=0
    fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000
    fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000
    iMaxHiPerfNPCTargetCount=4
    fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000
    fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500
    iMaxHiPerfPCTargetCount=4
    iMaxHiPerfCombatCount=4


    [HAVOK]
    bDisablePlayerCollision=0
    fJumpAnimDelay=0.7500
    bTreeTops=1
    iSimType=1
    bPreventHavokAddAll=0
    bPreventHavokAddClutter=0
    fMaxTime=0.0167
    bHavokDebug=0
    fRF=1000.0000
    fOD=0.9000
    fSE=0.3000
    fSD=0.9800
    iResetCounter=5
    fMoveLimitMass=95.0000
    iUpdateType=0
    bHavokPick=1
    fCameraCasterSize=1.0000
    iHavokSkipFrameCountTEST=0
    fHorseRunGravity=3.0000
    fQuadrupedPitchMult=1.0000
    iNumHavokThreads=1
    fChaseDeltaMult=0.0500
    iEntityBatchRemoveRate=100
    iMaxPicks=40
    bAddBipedWhenKeyframed=0


    [Interface]
    fDlgLookMult=0.3000
    fDlgLookAdj=0.0000
    fDlgLookDegStop=0.2000
    fDlgLookDegStart=2.0000
    fDlgFocus=2.1000
    fKeyRepeatInterval=50.0000
    fKeyRepeatTime=500.0000
    fActivatePickSphereRadius=16.0000
    fMenuModeAnimBlend=0.0000
    iSafeZoneX=20
    iSafeZoneY=20
    iSafeZoneXWide=20
    iSafeZoneYWide=20
    fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000
    fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000
    fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000
    fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500
    fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500
    fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500
    bAllowConsole=1
    bActivatePickUseGamebryoPick=0
    iMaxViewCasterPicksGamebryo=10
    iMaxViewCasterPicksHavok=10
    iMaxViewCasterPicksFuzzy=5
    bUseFuzzyPicking=1
    fMenuBGBlurRadius=2.0000

    [LoadingBar]
    iMoveBarWaitingMilliseconds=10
    iMoveBarChaseMilliseconds=100
    iMoveBarMaxMilliseconds=2500
    fLoadingSlideDelay=15.0000
    fPercentageOfBar3=0.1500
    fPercentageOfBar2=0.4400
    fPercentageOfBar1=0.3500
    fPercentageOfBar0=0.0600
    bShowSectionTimes=0

    [Menu]
    fCreditsScrollSpeed=40.0000
    iConsoleTextYPos=890
    iConsoleTextXPos=30
    iConsoleVisibleLines=15
    iConsoleHistorySize=50
    rDebugTextColor=255,251,233
    iConsoleFont=3
    iDebugTextFont=3


    [GamePlay]
    bDisableDynamicCrosshair=0
    bSaveOnTravel=1
    bSaveOnWait=1
    bSaveOnRest=1
    bCrossHair=1
    iDifficultyLevel=50
    bGeneralSubtitles=1
    bDialogueSubtitles=1
    bInstantLevelUp=0
    bHealthBarShowing=1
    fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000
    fHealthBarSpeed=80.0000
    fHealthBarHeight=4.0000
    fHealthBarWidth=40.0000
    fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000
    fHealthBarEmittanceTime=1.5000
    STrackLevelUpPath=\\vault\TES4\LevelData\
    fDifficulty=0.0000
    bTrackLevelUps=1
    bAllowHavokGrabTheLiving=1
    bEssentialTakeNoDamage=1
    iDetectionPicks=21
    bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1


    [Fonts]
    SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fnt
    SFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fnt
    SFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fnt
    SFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fnt
    SFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt


    [SpeedTree]
    iTreeClonesAllowed=0
    fCanopyShadowGrassMult=1.0000
    iCanopyShadowScale=1024
    fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000
    fTreeForceMinBudAngle=-1.0000
    fTreeForceLeafDimming=-1.0000
    fTreeForceBranchDimming=-1.0000
    fTreeForceCS=-1.0000
    fTreeForceLLA=-1.0000
    fTreeLODExponent=1.0000
    bEnableTrees=1
    bForceFullLOD=1
    fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500
    fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500


    [Debug]
    bDebugFaceGenCriticalSection=0
    bDebugFaceGenMultithreading=0
    bDebugSaveBuffer=0


    [BackgroundLoad]
    bBackgroundLoadLipFiles=1
    bLoadBackgroundFaceGen=1
    bUseMultiThreadedFaceGen=1
    bBackgroundCellLoads=1
    bLoadHelmetsInBackground=1
    iAnimationClonePerLoop=5
    bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0
    bUseMultiThreadedTrees=1
    iPostProcessMillisecondsEditor=50
    iPostProcessMillisecondsLoadingQueuedPriority=20
    iPostProcessMilliseconds=5
    bUseBackgroundFileLoader=1


    [LOD]
    fLodDistance=500.0000
    bUseFaceGenLOD=0
    iLODTextureTiling=2
    iLODTextureSizePow2=8
    fLODNormalTextureBlend=0.5000
    bDisplayLODLand=1
    bDisplayLODBuildings=1
    bDisplayLODTrees=1
    bLODPopTrees=0
    bLODPopActors=0
    bLODPopItems=0
    bLODPopObjects=0
    fLODFadeOutMultActors=55.0000
    fLODFadeOutMultItems=15.0000
    fLODFadeOutMultObjects=15.0000
    fLODMultLandscape=1.0000
    fLODMultTrees=2.0000
    fLODMultActors=5.0000
    fLODMultItems=5.0000
    fLODMultObjects=5.0000
    iFadeNodeMinNearDistance=400
    fLODFadeOutPercent=0.9000
    fLODBoundRadiusMult=3.0000
    fTalkingDistance=2000.0000
    fTreeLODMax=2.0000
    fTreeLODMin=0.0200
    fTreeLODDefault=1.2000
    fObjectLODMax=15.0000
    fObjectLODMin=1.0000
    fObjectLODDefault=5.0000
    fItemLODMax=15.0000
    fItemLODMin=1.0000
    fItemLODDefault=2.0000
    fActorLODMax=55.0000
    fActorLODMin=2.0000
    fActorLODDefault=5.0000
    bLODUseCombinedLandNormalMaps=1
    bForceHideLODLand=0
    fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000
    fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000
    fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000
    fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000
    fLODFadeOutActorMultCity=1.0000
    fLODFadeOutItemMultCity=1.0000
    fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000
    fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000
    fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000
    fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000
    fLODLandVerticalBias=0.0000

    [Weather]
    fSunGlareSize=350.0000
    fSunBaseSize=250.0000
    bPrecipitation=1
    fAlphaReduce=1.0000
    SBumpFadeColor=255,255,255,255
    SLerpCloseColor=255,255,255,255
    SEnvReduceColor=255,255,255,255

    [Voice]
    SFileTypeLTF=ltf
    SFileTypeLip=lip
    SFileTypeSource=wav
    SFileTypeGame=mp3


    [Grass]
    iMinGrassSize=80
    fGrassEndDistance=15000.0000
    fGrassStartFadeDistance=9000.0000
    bGrassPointLighting=0
    bDrawShaderGrass=1
    iGrassDensityEvalSize=2
    iMaxGrassTypesPerTexure=2
    fWaveOffsetRange=1.7500
    fGrassWindMagnitudeMax=125.0000
    fGrassWindMagnitudeMin=5.0000
    fTexturePctThreshold=0.3000

    [Landscape]
    bCurrentCellOnly=0
    bPreventSafetyCheck=0
    fLandTextureTilingMult=2.0000
    fLandFriction=2.5000
    iLandBorder2B=0
    iLandBorder2G=0
    iLandBorder2R=0
    iLandBorder1B=0
    iLandBorder1G=255
    iLandBorder1R=255


    [bLightAttenuation]
    fQuadraticRadiusMult=1.0000
    fLinearRadiusMult=1.0000
    bOutQuadInLin=0
    fConstantValue=0.0000
    fQuadraticValue=16.0000
    fLinearValue=3.0000
    uQuadraticMethod=2
    uLinearMethod=1
    fFlickerMovement=8.0000
    bUseQuadratic=1
    bUseLinear=0
    bUseConstant=0


    [BlurShaderHDRInterior]
    fTargetLUM=1.0000
    fUpperLUMClamp=1.0000
    fEmissiveHDRMult=1.0000
    fEyeAdaptSpeed=0.5000
    fBrightScale=2.2500
    fBrightClamp=0.2250
    fBlurRadius=7.0000
    iNumBlurpasses=1


    [BlurShaderHDR]
    fTargetLUM=1.2000
    fUpperLUMClamp=1.0000
    fGrassDimmer=1.3000
    fTreeDimmer=1.2000
    fEmissiveHDRMult=1.0000
    fEyeAdaptSpeed=0.7000
    fSunlightDimmer=1.3000
    fSIEmmisiveMult=1.0000
    fSISpecularMult=1.0000
    fSkyBrightness=0.5000
    fSunBrightness=0.0000
    fBrightScale=1.5000
    fBrightClamp=0.3500
    fBlurRadius=4.0000
    iNumBlurpasses=2
    iBlendType=2
    bDoHighDynamicRange=1


    [BlurShader]
    fSunlightDimmer=1.0000
    fSIEmmisiveMult=1.0000
    fSISpecularMult=1.0000
    fSkyBrightness=0.5000
    fSunBrightness=0.0000
    fAlphaAddExterior=0.2000
    fAlphaAddInterior=0.5000
    iBlurTexSize=256
    fBlurRadius=0.0300
    iNumBlurpasses=1
    iBlendType=2
    bUseBlurShader=1


    [GethitShader]
    fBlurAmmount=0.5000
    fBlockedTexOffset=0.0010
    fHitTexOffset=0.0050
    [MESSAGES]
    bBlockMessageBoxes=0
    bSkipProgramFlows=1
    bAllowYesToAll=1
    bDisableWarning=1
    iFileLogging=0
    bSkipInitializationFlows=1
    [DistantLOD]
    bUseLODLandData=0
    fFadeDistance=12288.0000
    iDistantLODGroupWidth=8
    [GeneralWarnings]
    SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.

    SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save.
    This may result in errors. Saving again will clear this message
    but not necessarily fix any errors.

    [Archive]
    SMasterMiscArchiveFileName=Oblivion - Misc.bsa
    SMasterVoicesArchiveFileName2=Oblivion - Voices2.bsa
    SMasterVoicesArchiveFileName1=Oblivion - Voices1.bsa
    SMasterSoundsArchiveFileName=Oblivion - Sounds.bsa
    SMasterTexturesArchiveFileName1=Oblivion - Textures - Compressed.bsa
    SMasterMeshesArchiveFileName=Oblivion - Meshes.bsa
    SInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txt
    iRetainFilenameOffsetTable=1
    iRetainFilenameStringTable=1
    iRetainDirectoryStringTable=1
    bCheckRuntimeCollisions=0
    bInvalidateOlderFiles=1
    bUseArchives=1
    SArchiveList=Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures - Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa, Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa
    [CameraPath]
    iTake=0
    SDirectoryName=TestCameraPath
    iFPS=60
    SNif=Test\CameraPath.nif
    [Absorb]
    fAbsorbGlowColorB=1.0000
    fAbsorbGlowColorG=0.6000
    fAbsorbGlowColorR=0.0000
    fAbsorbCoreColorB=1.0000
    fAbsorbCoreColorG=1.0000
    fAbsorbCoreColorR=1.0000
    iAbsorbNumBolts=1
    fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000
    fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000
    fAbsorbTortuosityVariance=2.0000
    fAbsorbSegmentVariance=7.0000
    fAbsorbBoltsRadius=5.0000
    [OPENMP]
    iThreads=3
    iOpenMPLevel=10
    [TestAllCells]
    bFileShowTextures=1
    bFileShowIcons=1
    bFileSkipIconChecks=0
    bFileTestLoad=0
    bFileNeededMessage=1
    bFileGoneMessage=1
    bFileSkipModelChecks=0
    bFileCheckModelCollision=0
    [CopyProtectionStrings]
    SCopyProtectionMessage2=Insert the Oblivion Disc.
    SCopyProtectionTitle2=Oblivion Disc Not Found
    SCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on this computer.
    SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not Found

    Ha van ötlet tovább zállatizálni, ne kíméljetek! :o

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • katt777

    félisten

    válasz kiskornel #11862 üzenetére

    QTP3 van, igen, csak fent nincs, meg egyelőre Better Cities sem, mert Bravilban a levegőbe kerül néhány IW ablak, pedig amúgy elég érdekes, amikor kiugrok egy városból a nagy semmibe.
    Úja karit indítottam kb. 1 éve, azzal kószálok most IC körül, még nem értem el semmi extra küldit, majd valahol meglesz GTA2 is. 1-est nem találtam.
    Ne linkelj nekem videókat vazze! :((

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz kiskornel #11914 üzenetére

    Van. Logoutos izéim között asszem leírtam az omodos verziót, de azt külön le kell szedni, ha nem az van meg. Igaz eltökörészik az omod script, de minden a helyére kerül, és a végén csak egy invalidálás kell. Uninstall is működik, hibátlanul visszateszi vanillára.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz kiskornel #11916 üzenetére

    Az, hogy mi az invalidálás és annak mögöttes mechanizmusai, az egy ujabb logout postot igényelne, ettől most eltekintenék.
    - Első lépés legyen az omodok felrakása, majd azok aktiválása, értelemszerüen OBMM-ben.
    - Második lépésben az aktiválás (OBMM specifikus, csak omod-oknál van, és nem azonos az esm/esp aktiválással!). Felrakásuk után kis zöld kockát fogsz látni mind a 11 bejegyzés neve mellett balra, ami azt jelenti hogy a mod struktúrája elő van készítve. Aktiválásuk (mindegyikre külön jobbgomb->Activate) után ez kékre változik, ez jelzi hogy a modok immáron üzemkészek, és alkalmazta azok módosításait. Normál modoknál itt vége is lenne, de itt erőforrást cserélünk, ezt invalidálással adjuk a motor tudtára.
    - Harmadik lépésben, sikeres aktiválás után jöhet az OBMM Archive Invalidation (Utilities gomb alatti) eljárása a postban leírtak szerint. Ha kész, egy ilyesmi üzenetet fogsz kapni, hogy "xxxx entried modified", vagy valami hasonló, fejből nem emlékszem már, rég volt. Az invalidálós részt idézem a kérdéses postomból:

    OBMM-ben az Utilities fülre katt, és válasszuk onnét is az Archive Invalidation opciót. Semmit se bántsunk, vagy állítsunk el, kivéve a következőket:
    - BSA Invalidation legyen aktiválva felül.
    - Lejjebb, a Textures opció legyen bepipálva, de más ne.
    - A Generate archiveinvalidation entries on hash collision opció bepipálva. Egyes esetekben ez alapból be van, és nem is lehet elállítani - egyszóval legyen bejelölve így, vagy úgy.
    Okézzuk le az Update Now lenyomásával, majd várjunk. Idő kell OBMM-nek amíg helyreteszi a texturák elérési utvonalainak módosítását.

    Steamesről nem tudok nyilatkozni, szerény véleményem szerint mennie kéne, mert nem alkalmazunk exe/master rekord módosítást (pl amit OBSE tesz, ezért van külön OBSE stemaeshez), csak erőforrást cserélünk. De mivel nem vagyok steam-obli user, így álláspontom nem mérvadó.

    Ha valami nem megy, szólj.

    [ Szerkesztve ]

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Jorus

    nagyúr

    válasz kiskornel #11914 üzenetére

    Én vanillára szoktam felrakni, mert ezt tolom fel elsőnek, és ennél azért sokkal egyszerűbb. Én csak simán kitömörítem, majd a megfelelő mappákba bepakolom a Data alá és kész. Nem volt még gondom vele. (Persze majd Katt beszámol majd különösen vonzalmamról a lila égbolt és a sárga háromszögek iránt, de ne higgy neki, az nem a QTP3 miatt volt. :D)

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz kiskornel #11921 üzenetére

    Meg is értem, tényleg el lehet rontani ilyesmivel, de ez többszörösen tesztelt megoldás. Ha mindent eszerint csinálsz, garantáltan jó lesz, akkor is ha más, általam nem ismert úton is megoldható. Továbbá az omod-ozás előnye az automatikus eltávolíthatóság, magyarul ha feltesz 1274db texturát, akkor uninstallkor ugyanazt az 1274et le is szedi és visszaállít. Persze ezt most CSAK a qtp-re értem; ha más textura mod is jelen van és gondot okoz, az megint másik asztal. NMM-et nem használom, nem tudok róla nyilatkozni. Logika szerint "összeveszhetnek", ha mindkettő ugyanoda módosít egyazon dolgot, de ez csak elmélet.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • genndy

    addikt

    válasz kiskornel #11921 üzenetére

    Tudtommal az NMM is tudja kezelni az .omod fájlokat, tehát ha az fent van, akkor már felesleges föltenni az OBMM-et. Mindenképpen próbáld meg így, legfeljebb ha nem megy, akkor mégis föl kell tenned az OBMM-et.

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • Jorus

    nagyúr

    válasz kiskornel #11919 üzenetére

    Az vagy 6 éve volt. :) De feltolom Dropbox-ba, aztán belinkelem.

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • genndy

    addikt

    válasz kiskornel #11954 üzenetére

    Várd meg Varlaisaran-t, ő keni-vágja az OBGE-t. Bár mintha írt volna olyat, hogy a V3 macerás, inkább V2-vel szórakozott... de nem emlékszem biztosan, majd megmondja.

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz kiskornel #11958 üzenetére

    Ha arra a folyamatra gondolsz ahol az omodok beadása után csinál, ott nincs kerregés mert memóriában dolgozik, és lassan írogat ki. Máskülönben az omodos QTP nél nem szabad hibának lennie, ellenben szó nélkül elb*ssza a telepítést ha nincs elég hely a vinyón. Ahogy beadod neki az omodot, azt ő magának bemásolja az obmm mappán belül valahová, majd kicsomagoláskor a system tempbe is beteszi(!), és onnan tömöríti szerteszét a kisfileokat. Én úgy szoktam számolni hogy a rendszermeghajtón és az Oblivion meghajtóján is legyen jó 4x annyi hely mint amennyia QTP omodjai alapállásban.
    Illetve az OMODos QTpnél úgy emlékszem nem invalidate kell, hanem alteration, de ez az omodos csomag readme-jében benne van, úgy, hogy be van másolva az eredeti QTP idevágó része, tehát ugyanazt kell elvégezni amit az eredetinél.
    Nálam kb 4-8 perc alatt végez el egy omoddal, majd mégegy pár perc amíg beaktiválod, tehát kékről zöldre vált a kis kocka a neve mellett.
    Az üres mappás hibaüzire nem emlékszem már sajnos.

    A QTP mellé még ajánlott feltenni az Improved Trees and Florat (ITF és ITF2), ezek adnak túéles szép virágokat és növényzetet, de nem tesz mellé új Speedtreet, vagyis logikailag vanilla, csak a texturákat cseréli. Amúgy tényleg szebb a Skyrimnél, vagyis technikailag elmaradottabb (bár ez nem látszik nagyon), de egy alapból szebb játékot tesz szebbé.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • vajaskifli

    tag

    válasz kiskornel #11962 üzenetére

    Én feldobtam ma a QTP pakkot Varlaisaran útmutatása alapján és rendesen müxik. Most felraktam az ArchiveInvalidation Invalidated modot - ami törli egyből az ArchiveInvalidation.txt fájlt - de változást nem vettem észre, ugyanúgy szépen fut a játék.

    [ Szerkesztve ]

  • vajaskifli

    tag

    válasz kiskornel #11962 üzenetére

    Igen, Varlaisaran jól emlékszik: OBMM->Utilities->Archive Invalidation ott pedig jelöld ki a BSA alteration-t, csak a Textures legyen kipipálva, és a Generate archiveinvalidation entries on hash collision aztán update. Én így csináltam és nem volt semmi textúra hiba.

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz kiskornel #11965 üzenetére

    Az OBMM olyan stabil cucc mint egy kőszikla, ha már az is elröppen, akkor ott valami más baj van. Nem véletlenül javasolgattam mindig is az omodos QTPt, a szabályzott telepítés miatt. Lehet gyalulni (ini meg minden más törléssel) kéne és ujra felrakni az egészet. Oblivion>0416>(ha kell SI akkor azt ide)>OBSE>OBMM>QTP>OBGE ebben a sorrendben raknám. Nem mondom hogy máshogy nem jó, de így tuti hogy működik. Retail vagy sztímes az Oblivion?

    [ Szerkesztve ]

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz kiskornel #11967 üzenetére

    Azért kérdeztem mert rémlik valami az OBMMnél (és OBSEnél is) miszerint valami másképp van mint a retailnál. Most nem tudom megmondani mi volt, de tutira emlékszem rá. OBSEnél eleve külön steames loader van, OBMMnél is valami variálás volt. Ha retaillal megy, akkor "find a different way", ha megvetted akkor nincs miért lelkizni rajta. A retail vs steamessel az a baj, hogy eltérő az exe, utóbbi encrypted, és limitáltak a hackelési lehetőségek a modok/kiegek részére. Azt nem állítom hogy konkrétan emiatt nem megy, de egy lehetőség ez is.

    A másik eset fennáll retailnál (tehét virágboltinál is, mert azok a retail tükör másolatai), nálam is időnként volt ez. Le fel pattog mintha beakadna a föld collision (ütköztető) mesh-jébe (alighanem valóban ez is történik). Ilyenkor egy quicksave/quickload és kész, megint jó. Én anno modra gyanakodtam, mert vanillánál soha nem volt ilyen jelenség. De sosem jöttem rá mi az, igaz nem is érdekelt mert igen ritka.

    Jó lenne egy steames oblivionos kartárs véleménye a fenti dologról, aki ki is próbálna unalmas óráiban ezt a konfigot, hogy ez valóban steames inkompatibilitás, vagy valami más. Szerintem az de szoktam tévedni.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • genndy

    addikt

    válasz kiskornel #11967 üzenetére

    Biztos hogy nem kavarhat be a Steam se az OBMMnek se a QTP-nek, én simán a szétmodolt retail Oblimat etettem meg vele hogy ne töltsön le sokat (úgyis csak a saját fájljait nézi, azok meg stimmeltek), és azóta is megy (és fönt van a QTP meg az OBMM is).
    Nem tudom mi lehet a baj nálad. Rendszergazdai jogok?
    Rángatózásra szintén nincs sok ötletem. VSync, túl sok fps bekavar a Havoknak?

    Varlaisaran: OBMM-ben nincs különbség, OBSE-ban igen, ott a Steameshez van külön fájl, de az meg a QTP-nek nem kellene bezavarjon, hiszen az sima textúracsere.

    [ Szerkesztve ]

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz kiskornel #11971 üzenetére

    Nem sikerült, nemsikerült, megy a másik verzió, kitérdekel, hadd szóljon a gitár.
    Az ITF/ITF2-t még próbáld fel ha gondolod, komolyan dob a növényzeten, nem bugol, sima alterationnel kell azt is, vagy ha nyomod az invalidate! kütyüt akkor annyi, és megy.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

Új hozzászólás Aktív témák