-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
katt777
félisten
válasz Arkennys #11598 üzenetére
4 magossal sem jársz jobban, akkor inkább 2 mag + tuning, mert még a 2. szálat sem használja már rendesen, hiába állítasz be iniben akár mindent (nálam 30% fölé nem ment, igaz, a procikban volt izom). Volt nekem i7-em és i5-öm is, de a lényeg a VGA-ban van, ha pedig háttérszámításokról van szó, akkor tuning + RAM kell neki, ill. cache, nem extra magok. Úgy emlékszem, anno sokaknál volt laggolás kisebb procikkal az alacsony cache miatt, hiába voltak agyonhúzva.
Remélem, az úgy gépedben legalább 660ti lesz, mindent maximumra tolva full HD-ben azzal még simán lemegy 25FPS alá, nemhogy 3D. Leggazdaságosabb talán egy 650ti boost SLI lenne.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
addikt
válasz Arkennys #11604 üzenetére
Oblivion.ini kényes a driver-változásokra, a Launcher szereti újragenerálni ha nem stimmel uVideoDeviceIdentifierPartX sor, erre figyelj.
Megelőzés: jól beállított ini írásvédetté tétele, vagy biztonsági másolat után az újragenerált ini-ből átvenni ezeket az értékeket (különben minden indításnál sipítozik).Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
katt777
félisten
válasz Arkennys #11604 üzenetére
Persze, hogy nem szutyok a cuccod, de az új progik, hidd el, nem mérvadóak. Witcher 2-vel, Metro2033-mal majdnem fullos grafikában játszottam (csak némi árnyék-butítás) full HD-ben gond nélkül 560-nal (tuninggal kvázi ti, azaz 7850 sebességgel), de az Oblivion csak akadozott bizonyos helyeken grafikai és ini modokkal, pedig a távoli fákat alig 150-re állítottam, mert fölötte már nem nagyon volt észrevehető különbség. (HDR, FXAA maxon, AF csak 8X az élethűség végett.) Azért aggódnod fölösleges, mert a 6-7FPS ritkán fordult elő, 19-20 amúgy még az igényesebb helyeken is megvolt, és általában városban volt lassabb (vanilla pont fordítva), szóval mást nem fogsz észrevenni sztem, minthogy városban fordulásnál néha akad majd egy picit. De ahhoz valóban mindent fel kell maxolni, szóval ne ijedj meg előre.
Az ini fájl piszkálása soha, semmilyen kártyán nem okozott illesztős hibát (még AMD karin sem), pedig, hidd el, szerintem nálam nem sokan nyúlkáltak bele többet.
gekkoka: Tápellátás a gondod, illetve a Gainward kártya. Azt ugyanis gagyi alkatrészekkel szerelik (talán csak a GS-t nem), ezért a TDR hiba (amiről beszélsz) is gyakrabban jött elő velük. Anno a legtöbb kártyán megvolt, de az én GB-omon SOHA nem jött elő, még a "vészkorszakban" sem. Érdemes lenne megpróbálnod a gyártó saját driverét, ha van, még ha esetleg régebbi is. Anno az ASUS 1950XT-mmel voltam úgy, hogy a Catalystekkel hibázgatott, mint "rendesen", az ASUS driverrel viszont soha, de ott persze nem az alkatrészek minőségével volt gond. GTA4 eleve szar, jött hozzá egy rakás tapasz.
A tuningolt gépeim ma is simán húzzák az igát gond nélkül, bárkinél is vannak. Csak ésszel kell tuningolni.
Varlaisaran: Van az fényszóróban is, ha állítani kellene a grafika megvilágításán.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz Arkennys #11610 üzenetére
Az az igazság, hogy a legkevésbé a felbontás számít, minden más sokkal jobban terheli a VGA-t. (Teszteltem.)
Én azt javaslom, hogy tedd fel a teljes Obliviont a saját patch-csel (1.2.0416), majd az UOP-ekkel (OMM menjen), aztán mentsd el az egészet. Elsőre menj végig az ini fájlon, MINDEN grafikai maximalizálást végezz el (honlapomon van útmutató a lényeggel, de akár küldhetek is egy fullos ini-t), állítsd be a HDR-t, driverből az AA-et és AF-et (meg mindent legjobb minőségre), akkor látni fogod, hogy alapból mit tud a gép a játékkal. Utána mehet a QTP3 (readme-t olvasd, invalidálás kell!), ez már szépen megfogja, aztán grafikai modok tetszés szerint, én Natural-eket és Illumination-t javaslok, ekkor nem árt egy újabb teszt (BS-re végig figyelni), végül mehet a "Better Cities"-t. Na, ekkor Anvil-ben vagy Skingrad-ban már szépen akadni fog szerintem 1280x1024-ben is. Mindenesetre ha eddig OK, megint ments el mindent (BS-t is exportáld!)? ezután kezdj csak kísérletezni a többi moddal.
Jó mulatást!
Fordításnak működnie kell minden verzióval, legföljebb itt-ott angol szöveg jelenik meg. Nekem lemezes original van, de Jorus majd megmondja, nem hiszem, hogy van olyan kiadás, amely neki ne lenne meg.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
addikt
válasz Arkennys #11613 üzenetére
A deluxe-hoz is jó a magyarítás. Röviden: az legyen az utolsó a betöltési sorban. Akkor ami csak tud, magyar lesz.
Ja, és NAGYON jó lett a magyarítás. A technikai részébe ne menjünk bele, szvsz kicsit túlbonyolították a srácok, de hatalmas munka volt, és igen jól sikerült. Megéri azzal végigtolni, még ha érted az eredeti szöveget is. Ha meg nem, akkor egyértelmű hogy kell.[ Szerkesztve ]
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
katt777
félisten
válasz Arkennys #11621 üzenetére
Simán használhatod a mentéseket, legföljebb kiírja, ha valamit nem talál (ha pl. egy régi modot nem telepítettél föl), de ha vanillával játszottál, akkor ilyen hiba nem lesz. (És az nem fagyi.)
Neked is kínzás lehet híradót nézni vagy újságot olvasni.
kiskornel: Egyesek azt is elhitték, hogy 2 bomba robbant a Fehér házban, csak mert azt olvasták a neten. Nem tudok róla, hogy az akadémiai szótár ismerné a kifejezést, de nincs kizárva (egyébként puszta logika: ha létezik a "fordítás" kifejezés, miért kellene egy kifacsartabb és hosszabb? ). Én mindenesetre nem tanultam, pedig nem kicsi a szókincsem. Lefogadom, hogy a linkelt szótár szerint a "celeb" kifejezés is létezik. Bakker, az összes idegen eredetű könyvemben fordító van feltüntetve, és nem magyarító!
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
nagyúr
válasz Arkennys #11630 üzenetére
Jelenleg mindössze két játék van a gépen, amivel aktívan játszom, és abból az egyik az Obli. Minden nap tolom kicsit, 1-2 órát ki kapcsolódásként a nemtudomhányadik karakterrel éppen. Lvl21-en járok, és FG vezérként, illetve Arch Mage-ként tolom a Sigil-kő gyűjtő expedíciókat Oblivion nem épp vendégszerető létsíkján. Ebben a kariban eddig 72 óra van, de ugye még sehol sem vagyok. Főküldit még csak annyira kezdtem el, hogy nyíljanak a kapuk, ott van még a TG, DB küldisorozat, és akkor még sehol sincs a főszál, majd SI, és mintegy megtérésként KoTN. Ebben a kariban is benne lesz a 250-300 óra simán. És igen, a másik játék a gépen, a FlightSim 2004, na ez a kettő az, amikkel 7-8 éve folyamatosan játszom.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
katt777
félisten
válasz Arkennys #11625 üzenetére
Épp TR-ről olvastam a minap, hogy felhőbe ment (vagy Appdata\Local-ba). Hát, aki steamezik az szívjon.
Javaslom még a folytatást, ott rendre újabb küldetések generálódnak, és elég sokféle, hogy ne legyen unalmas, legalábbis egy darabig. Obli mondjuk sokkal jobb, főleg, ha azt nézem, hogy itt nem ölnek meg, amíg sikerül átkapcsolnod varázslás-üzemmódba.
Jorus: Figyelmeztetlek, hogy a játékidők összeadása hamis eredményt fog adni, nem tartalmazza ugyanis a visszatöltéseket. Oblivion síkja nekem inkább dög unalmas az összesen asszem 4-féle pályával, és hogy újra meg újra végigmenjek ugyanazon. Majdhongynem Borderlands-feeling, ahol minden visszateleportálódott 10 percen belül, hogy arra jártál (na, az mondjuk ritka hulladék egy gama).
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz Arkennys #11633 üzenetére
Tomb Raider, vazze!
Varlaisaran: Akkor némelyik egyformának tűnt. Mondjuk a 4-es metrós a fúrópajzzsal elég egyedi.
Jorus: Bravil-ben ott van egy ládában az összes sigil kő a templom mellett. Karaktert fejleszteni persze lehet megagyakással. Én is lelövök mindenkit messziről, így a pajzs és egyéb enchant-olt páncéloknak sok értelme nincs, csak jól mutatnak a karakterlapon. Sajna persze így nem fejlődnek egyéb képességek, de arra ott a konzol. Azt például nem tartom túl felhasználóbarát megoldásnak, hogy a páncél képzettség akkor fejlődik, amikor eltalálnak, és így nem szabadulhatok meg a súlyától, ha ügyes vagyok, de ezt már kocatopicos koromban kifejtettem. Varázstámadások elég gyöngék (Skyrimnek is ez a rákfenéje), ráadásul lemerülök, nyíl meg van dögivel, Skyrimben ráadásul idézni is lehet (csak az meg ha kell, ha nem, tölti a lélekköveket), Obliban ilyet nem találtam, csak a köveknél lehet idézni nem túl erős tőröket.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz Arkennys #11637 üzenetére
Ez még semmi.
Én kedveltem a 7. részig, az Anniversary egy kupac szar, következőn már az első pályán elakadtam, az új viszont ritka jó lett, sokkal jobb az 1. résznél is, csak a konzolos kijelzőt rühellem benne, amit továbbra sem értek, miért nem lehet átportolni. Nem lehet olyan nagy munka pár ikont lecserélni, és akkor nem találgathatná az ember, amíg meg nem hal, hogy éppen melyik gombot kellene megnyomni. Komolyan mondom, én 10-est adnék neki, ha a konzolos beütés nem lenne, pedig nálam kevés játék üti meg azt a mércét, főleg külső nézetes.
Ha valami nem világos, nyugodtan szólj, ebből a topicból senki nem fog kinézni miatta (főleg, hogy nem a te hibád, ha számunkra bejáratott kifejezéseket nem értesz, vagy akár mást). Komolyan mondom, ha lenne EQ-, IQ- és toleranciamérés PH-n, az Oblivion topic nyerne. És nem szokásom hízelegni.[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
gekkoka
csendes tag
válasz Arkennys #11666 üzenetére
Szilárd kondenzátorok vannak majdnem mindenbe, akár nagyfrekis váltóáramot is bírnia kell. És bírják is, már 6 éves a gép azzal a szar táppal, viszont a videókártya csak nemrég van benne, és eddig ez a legéhesebb az amperra, valamint úgy néz ki, hogy a vibrálás oka a haldokló elektrolit kondenzátor bűne. Fater régi AMD videókártyájában kipupultak az elektrolit kondenzátorok, azt hiszem az enyémnek is ez lesz a sorsa...
Na pár nap és meglesz az új 600W-os táp. Annak már elégnek kell lennie. Próbálok valami jó minőségűt szerezni.
Ez még a kisebbik problémám de tényleg. Szerencsére van munkahelyem, és még azt is megtehetem hogy két havi fizetésemet csak úgy gépre költsem. Nem panaszkodom.
DE MI LESZ A 382 JÁTÉKÓRA MENTÉSEMMEL??? Csak most álltam neki a fő küldetésszálnak, már célegyenesbe vagyok, innen szép pofára esni...
Tegnap újraraktam az obliviont, mindent visszaraktam amit használtam, elindult a gém! A rossz hír, hogy ugyanazt műveli. Most nekiugrom és kipróbálok minden variációt az új játéktól, a módok teljes lekapcsolásáig, hogy kiderüljön mi a gond. De szerintem végérvényesen megfertőzte valami bug a mentéseket. Gyanakodom egy "Natural_Environments" nevű módra, és annak az időjárásban okozott változásaira. Fallout 3 ban, a "fellout" nevű mód belerágta magát a mentésbe, és bár nyoma nem volt a módnak, még mindíg tejfehér ködött baszott a játékba úgy kénye kedve szerint.
Néhány óra múlva remélhetőleg rájövök a problémára, ha nem akkor kérek segítséget valakitől aki mélyebben belelát az oblivion lelki világába
Szerkeztve: kiskornélnak akartam címezni ....
[ Szerkesztve ]
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Arkennys #11670 üzenetére
Igy van. Épeszü konfighoz egy minőségi 4-500watt elég, ami nem a m-tech/ócsókorzer/stb-t takarja.
A korábbi konfigomat egy BQ420as vitte, amiben egy 8800Ultra ült (remélem nem kell ecsetelni a fogyasztását-egy mai felsőközép vga nem zabál meg annyit mint az a szörny) szösszenés nélkül, de még akkor is ment amikor két Ultra ült a lapra egy kis SLI partira, na ott mondjuk már f*stam, mert határon járt. Ezért is adtam el az 1000-es BQ-mat, értelme nem volt tartogatni hogy majd egyszer lesz egy gép ami...35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
katt777
félisten
válasz Arkennys #11670 üzenetére
A kisebb (értsd: -500W) tápokkal én mindenütt csatlakozó-hiányosságokat találtam, még a híres-nevezetes FSP-nél, tehát ilyen szempontból nem szabad e szint alá menni.
gekkoka: Hát én nem tapasztaltam NE modokkal, hogy folyamatosan esne. Előfordulnak persze szép viharok, de azért ha egyfolytában sütne a nap, mitől lenne növényzet egyáltalán? Legyünk picit logikusak, ilyen botanikus kerthez öntözés is dukál. Számomra a helytelenírásod lelombozó.
Varlaisaran: Hát akkor én most mit csináljak, ha a modjaidhoz meg kell az OBSE? Vagy, ha már új karaktert kezdtem, akkor mindegy. Bár mondjuk régi mentést töltöttem be, és nincs gond, még mindig a gépem a probléma.
Mentés végett viszont: OBSE fájlokat hol találom a mentésekhez?
Amúgy már több játéknál is rühelltem ezt az újsütetű baromságot, hogy user/appdatából (WLive és egyebek), Programdatából, registry-ből, meg ki tudja, honnan a f.szból kell összeszedni a mentési fájlokat, ha az ember újra használni akarja azokat, mert Dok/My Games-ben (már ettől is kiakadtam, hogy miért nem lehet épeszű módon a játék könyvtárába tenni a mentéseket) gyakran már csak a beállítások tárolódnak.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
kiskornel
addikt
válasz Arkennys #11680 üzenetére
a márkás tápok halkabbak, másrészt a kutya faxa védelmet is beleépítik. Sokkal jobb, ha csak hirtelen leáll a géped, mintha a vga-t és az alaplapot is vinné magával. Egyre hosszabb áramszünetet vesz zökkenőmentesen. Fél-egy másodperc irodai használat, böngészés mellett meg se érződik egy 20k HUF-ba kerülő közép táp esetében.
Itthonra én a Corsair CX600-ast választottam. Egyelőre elégedett vagyok vele.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/
-
katt777
félisten
válasz Arkennys #11686 üzenetére
No de hát az lenne a játék lényege... Én anno találtam egy 650MB-os kézikönyvet (Gaming Guide) hozzá, amelyben mindent részletesen leírtak, karakterfejlesztést, stb. (Mondjuk nem nagyon használtam, mert némileg elveszi a felfedezés örömét.) Persze, részletes küldetésleírás abban sem volt, szerintem az max egy DVD-nyi PDF-be férne bele.
genndy: A kevés ütközés nem biztosíték semmire. A működőképes BS-em pl. tele volt ütközésekkel, és nem zavart semmiben, mert az ütközés önmagában nem hiba (pl. egy textúra-javító mod "ütközik" az alappal, de csak felülírja, nem lesz hiba). Aztán hiába nincs ütközés 2 mod között, ha fordított sorrendben elrontják egymást.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
addikt
válasz Arkennys #11797 üzenetére
Az 1-et én is pont most vittem végig (és még csak először!), a 2-be belekezdtem, de már a tutorial komoly kihívás volt, a harcrendszer iszonyú fura, iszonyú konzolos és teljesen más mint az 1-ben volt. Úgyhogy lehet hogy Witcher topikokban is összefutunk
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
kiskornel
addikt
válasz Arkennys #11797 üzenetére
Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmem. Eddig csak az alapjáték volt meg.
Witcher2-ben az aréna (asszem az a neve) után legkönnyebb fokozatot javasolt nekem a gép. Még neki se kezdtem a játéknak. Szerintem irtó furcsa irányítása van. Az első részét még úgy ahogy tudtam kezelni, ez a második már olyan bonyolult.
http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/
-
addikt
válasz Arkennys #11806 üzenetére
"The Elder Scrolls IV: Oblivion Game of the Year Edition vásárlása
A The Elder Scrolls IV: Oblivion Game of the Year Edition tartalmazza a Knights of the Nine és a Shivering Isles kiegészítőket.""The Elder Scrolls IV: Oblivio® Game of the Year Edition Deluxe vásárlása
A The Elder Scrolls IV: Oblivion Game of the Year Edition Deluxe tartalmazza a Knights of the Nine és a Shivering Isles kiegészítőket, plusz a Fighter's Stronghold kiegészítőt, a Spell Tome Treasures-t, a Vile Lair-t, a Mehrune's Razor-t, és továbbiakat. Ez a változat kizárólag angol nyelven játszható."Az utolsó mondattól nem kell megijedni, hivatalosan nincs benne más nyelv, de ettől még ugyanúgy telepíthető rá a magyarítás. Sőt, az igazából ehhez a változathoz készült (tehát hogy minden DLC benne van).
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
katt777
félisten
válasz Arkennys #11825 üzenetére
Az egész sztorit 1 az 1-ben Babylon 5 filmből lopták. 2-3. jobb, mint az első, nekem főleg a 3. tetszett, sokkal nagyobb ívű, bár lehet, hogy az a story is lopat, csak nem láttam a filmet, amelyről koppintották.
genndy: Csapat? Minek? Alap 3 karakterrel végig lehet vinni, ha jól választasz, a többit tökéletesen értelmetlen használni. Érdekességképpen persze lehet, csak semmi hasznuk. A Diretx3 szintű bolygók meg, á, gagyi. Na, nekem nem ér annyit, hogy topigozgassak miatta.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Arkennys #11843 üzenetére
Ne aggódj, volt itt már sok olyan off hogy hú Tehát más területen nyomod. Egyébként Maxolni tudsz/van kedved hozzá? Ezesetre lenne egy ötletem (egy bazinagy TESV projekt) mivel üsd el a szabadidőd, ha érdekel
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Arkennys #11845 üzenetére
Röviden Skyrim alá modellezésről van szó, "közepesen lowpoly" modeling, és UV mapping. 3DStudio Max a program, a verzió pedig bármi, amit a NIF exporter plugin (3rdparty plugin a Skyrim NIF modelljeihez) támogat, nálam pl. a 2012 student és a Gmax felváltva futnak. Ha megvannak az alapok hozzá, márpedig ugy látom megvannak, és vágod a logikát, akkor elboldogulsz Maxal is, gondolom én. Ez a project oldala, röviden a Skyrim alatt elérhető teljes Tamriel megvalósítását takarja, beleértve játszható questeket, stbstb. Modellezni meg azért kell, mert Beth nem engedi a portolást, tehát nulláról kell mindent újraépíteni ami nem vanilla Skyrim tartozék. Jómagam is itt "melózom, az Oblivion összes elf-ayleid architektúráiért felelek. Érdekes hobbi, elcsinálgatja az ember, meg ugye jó nézni a végeredményt. Szóval, ha érdekesnek találod a koncepciót, pmben írok bővebben is róla.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
katt777
félisten
válasz Arkennys #12037 üzenetére
Próbálj csak meg elbújni a röpködő fejszék elől. Simán belecsapódnak a pajzsodba a sarok mögött is, még ha grafikailag el is tűnnek (1. részben úgy is átjöttek). Na de ez itt nagyon off, én is elszórakozgatok vele, amíg meg nem unom a folyamatos újragyakást, de távolról sem Oblivion kategória.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
nagyúr
válasz Arkennys #12042 üzenetére
Az én konfigom nagyjából (Leyawiin és Cheydinhal nagyon rosszul optimalizált BC alatt, szal ott röcög kicsit) jól kezeli a játékot a következő modokkal:
Játékban minden max-on. Felbontás: 1920*1080, Large textúrák, minden csúszka a jobb oldalon, egyedül az int. és ext. shadow van levéve kicsit. HDR ON. Driverből 8xAA, 24x ED, 16xAniso.
Az .ini-m a következőképpen néz ki (megnövelt fa ás fű láthatóság, emelt cellatöltés, multithread opciók, stb.)
[General]
SStartingCell=SStartingCellY=
SStartingCellX=
SStartingWorld=STestFile10=
STestFile9=
STestFile8=
STestFile7=
STestFile6=
STestFile5=
STestFile4=
STestFile3=
STestFile2=
STestFile1=bEnableProfile=0
bDrawSpellContact=0
bRunMiddleLowLevelProcess=1
iHoursToSleep=3
bActorLookWithHavok=0
SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3
bUseEyeEnvMapping=1
bFixFaceNormals=0
bUseFaceGenHeads=1
bFaceMipMaps=1
bFaceGenTexturing=1
bDefaultCOCPlacement=0
uGridDistantTreeRange=50
uGridDistantCount=70
uGridsToLoad=9
fGlobalTimeMultiplier=1.0000
bNewAnimation=1
fAnimationDefaultBlend=0.1000
fAnimationMult=1.0000
bFixAIPackagesOnLoad=0
bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1
bKeepPluginWhenMerging=0
bCreate Maps Enable=0
SLocalSavePath=Saves\
SLocalMasterPath=Data\
bDisableDuplicateReferenceCheck=1
bTintMipMaps=0
uInterior Cell Buffer=3
uExterior Cell Buffer=100
iIntroSequencePriority=3
bPreloadIntroSequence=1
fStaticScreenWaitTime=3.0000
SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bik
SMainMenuMovie=Map loop.bik
SMainMenuMovieIntro=Oblivion iv logo.bik
SIntroSequence=bethesda softworks HD720p.bik,2k games.bik,gamestudios.bik,Oblivion Legal.bik
iFPSClamp=0
bRunVTuneTest=0
STestFile1=
bActivateAllQuestScripts=0
fQuestScriptDelayTime=5.0000
SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3
bUseThreadedBlood=1
bUseThreadedMorpher=1
bExternalLODDataFiles=1
bBorderRegionsEnabled=1
bDisableHeadTracking=0
bTrackAllDeaths=0
SCharGenQuest=0002466E
uiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864
uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864
SBetaCommentFileName=
bCheckCellOffsetsOnInit=0
bCreateShaderPackage=0
uGridDistantTreeRangeCity=8
uGridDistantCountCity=8
bWarnOnMissingFileEntry=0
iSaveGameBackupCount=1
bDisplayMissingContentDialogue=1
SSaveGameSafeCellID=2AEEA
bAllowScriptedAutosave=1
bPreemptivelyUnloadCells=0
bCheckIDsOnInit=0
iNumBitsForFullySeen=248
iPreloadSizeLimit=262144000
SOblivionIntro=OblivionIntro.bik
bUseHardDriveCache=0
bEnableBoundingVolumeOcclusion=0
bDisplayBoundingVolumes=0
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=1
bUseMyGamesDirectory=1[Display]
uVideoDeviceIdentifierPart1=3619102434
uVideoDeviceIdentifierPart2=298787929
uVideoDeviceIdentifierPart3=722106252
uVideoDeviceIdentifierPart4=902152894
fDecalLifetime=10.0000
bEquippedTorchesCastShadows=0
bReportBadTangentSpace=0
bStaticMenuBackground=1
bForcePow2Textures=0
bForce1XShaders=0
bHighQuality20Lighting=0
bAllow20HairShader=1
bAllowScreenShot=1
iMultiSample=0
bDoTallGrassEffect=1
bForceMultiPass=1
bDoTexturePass=1
bDoSpecularPass=1
bDoDiffusePass=1
bDoAmbientPass=1
bDoCanopyShadowPass=1
bDrawShadows=0
bUseRefractionShader=1
bUse Shaders=1
iNPatchNOrder=0
iNPatchPOrder=0
iNPatches=0
iLocation Y=0
iLocation X=0
bFull Screen=1
iSize W=1920
iSize H=1080
iAdapter=0
iScreenShotIndex=117
SScreenShotBaseName=ScreenShot
iAutoViewMinDistance=2000
iAutoViewHiFrameRate=40
iAutoViewLowFrameRate=20
bAutoViewDistance=0
fDefaultFOV=75.0000
fNearDistance=10.0000
fFarDistance=10000.0000
iDebugTextLeftRightOffset=10
iDebugTextTopBottomOffset=10
bShowMenuTextureUse=1
iDebugText=2
bLocalMapShader=1
bDoImageSpaceEffects=1
fShadowLOD2=400.0000
fShadowLOD1=200.0000
fLightLOD2=1500.0000
fLightLOD1=1000.0000
fSpecularLOD2=1300.0000
fSpecularLOD1=1000.0000
fEnvMapLOD2=800.0000
fEnvMapLOD1=500.0000
fEyeEnvMapLOD2=190.0000
fEyeEnvMapLOD1=130.0000
iPresentInterval=1
fSpecualrStartMax=1000.0000
fSpecularStartMin=0.0000
iActorShadowIntMax=10
iActorShadowIntMin=0
iActorShadowExtMax=10
iActorShadowExtMin=0
fGammaMax=0.6000
fGammaMin=1.4000
iMaxDecalsPerFrame=10
bLandscapeBlend=1
bFullBrightLighting=0
iMaxLandscapeTextures=0
bDynamicWindowReflections=1
fShadowFadeTime=1.0000
fGamma=0.7520
bDecalsOnSkinnedGeometry=1
iShadowFilter=2
bAllowPartialPrecision=1
iShadowMapResolution=1024
bShadowsOnGrass=0
bActorSelfShadowing=0
iActorShadowCountInt=5
iActorShadowCountExt=3
bAllow30Shaders=0
iTexMipMapMinimum=0
iTexMipMapSkip=0
bDoStaticAndArchShadows=0
bDoActorShadows=0
bIgnoreResolutionCheck=0
fNoLODFarDistancePct=1.0000
fNoLODFarDistanceMax=10240.0000
fNoLODFarDistanceMin=1700.0000
fGrassStartFadeDistance=6000.0
fGrassEndDistance=17000.0
bLODPopActors=0
bLODPopItems=0
bLODPopObjects=0[Controls]
fVersion=1.8000
Forward=0011FFFF
Back=001FFFFF
Slide Left=001EFFFF
Slide Right=0020FFFF
Use=00FF00FF
Activate=0012FFFF
Block=003801FF
Cast=002EFFFF
Ready Item=0013FFFF
Crouch/Sneak=001DFFFF
Run=002AFFFF
Always Run=003AFFFF
Auto Move=0010FFFF
Jump=0039FFFF
Toggle POV=002102FF
Menu Mode=000FFFFF
Rest=0014FFFF
Quick Menu=003BFFFF
Quick1=0002FFFF
Quick2=0003FFFF
Quick3=0004FFFF
Quick4=0005FFFF
Quick5=0006FFFF
Quick6=0007FFFF
Quick7=0008FFFF
Quick8=0009FFFF
QuickSave=003FFFFF
QuickLoad=0043FFFF
Grab=002CFFFF
bInvertYValues=0
fXenonLookXYMult=0.0005
fMouseSensitivity=0.0030
;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6
iJoystickMoveFrontBack=2
iJoystickMoveLeftRight=1
fJoystickMoveFBMult=1.0000
fJoystickMoveLRMult=1.0000
iJoystickLookUpDown=6
iJoystickLookLeftRight=3
fJoystickLookUDMult=0.0020
fJoystickLookLRMult=0.0020
fXenonMenuMouseXYMult=0.0003
bBackground Mouse=0
bBackground Keyboard=0
bUse Joystick=1
fXenonLookMult=0.0030
fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000
iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000
iXenonMenuStickThreshold=1000
;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-Italian
iLanguage=0
SlideLeft=001EFFFF
SlideRight=0020FFFF
fXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000
fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000
fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700
fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000
fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000
fXenonMenuStickSpeed=300.0000
iXenonMenuStickDeadZone=15000
Attack=00FF0009
Ready Weapon=0013FF02
Sneak=001DFF00
Change View=002E0205
Journal=000FFF04
Wait=0014FF0A[Water]
fAlpha=0.5000
uSurfaceTextureSize=128
SSurfaceTexture=water
SNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoop
SNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoop
fNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000
fNearWaterIndoorTolerance=512.0000
fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000
fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000
uNearWaterPoints=8
uNearWaterRadius=1000
uSurfaceFrameCount=32
uSurfaceFPS=12
bUseWaterReflectionsMisc=1
bUseWaterReflectionsStatics=1
bUseWaterReflectionsTrees=1
bUseWaterReflectionsActors=1
bUseWaterReflections=1
bUseWaterHiRes=1
bUseWaterDisplacements=1
bUseWaterShader=1
uDepthRange=125
bUseWaterDepth=1
bUseWaterLOD=1
fTileTextureDivisor=4.7500
fSurfaceTileSize=2048.0000
uNumDepthGrids=3
bUseObliqueFrustumCulling=1[Audio]
bDSoundHWAcceleration=1
fMinSoundVel=10.0000
fMetalLargeMassMin=25.0000
fMetalMediumMassMin=8.0000
fStoneLargeMassMin=30.0000
fStoneMediumMassMin=5.0000
fWoodLargeMassMin=15.0000
fWoodMediumMassMin=7.0000
fDialogAttenuationMax=35.0000
fDialogAttenuationMin=7.7500
bUseSoundDebugInfo=1
fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000
bUseSoftwareAudio3D=0
fDefaultEffectsVolume=0.8000
fDefaultMusicVolume=0.8300
fDefaultFootVolume=0.8000
fDefaultVoiceVolume=0.8000
fDefaultMasterVolume=1.0000
bMusicEnabled=1
bSoundEnabled=1
fLargeWeaponWeightMin=25.0000
fMediumWeaponWeightMin=8.0000
fSkinLargeMassMin=30.0000
fSkinMediumMassMin=5.0000
fChainLargeMassMin=30.0000
fChainMediumMassMin=5.0000
fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000
iCollisionSoundTimeDelta=50
fGlassLargeMassMin=25.0000
fGlassMediumMassMin=8.0000
fClothLargeMassMin=25.0000
fClothMediumMassMin=8.0000
fEarthLargeMassMin=30.0000
fEarthMediumMassMin=5.0000
bUseSpeedForWeaponSwish=1
fLargeWeaponSpeedMax=0.9500
fMediumWeaponSpeedMax=1.1000
fPlayerFootVolume=0.9000
fDSoundRolloffFactor=4.0000
fMaxFootstepDistance=1100.0000
fHeadroomdB=2.0000
iMaxImpactSoundCount=32
fMainMenuMusicVolume=0.6000[ShockBolt]
bDebug=0
fGlowColorB=1.0000
fGlowColorG=0.6000
fGlowColorR=0.0000
fCoreColorB=1.0000
fCoreColorG=1.0000
fCoreColorR=1.0000
fCastVOffset=-10.0000
iNumBolts=7
fBoltGrowWidth=1.0000
fBoltSmallWidth=3.0000
fTortuosityVariance=8.0000
fSegmentVariance=35.0000
fBoltsRadius=24.0000[Pathfinding]
bDrawPathsDefault=0
bPathMovementOnly=0
bDrawSmoothFailures=0
bDebugSmoothing=0
bSmoothPaths=1
bSnapToAngle=0
bDebugAvoidance=0
bDisableAvoidance=0
bBackgroundPathing=1
bUseBackgroundPathing=1[MAIN]
bEnableBorderRegion=1
fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000
iDetectionHighNumPicks=40
fQuestScriptDelayTime=5.0000
iLastHDRSetting=-1[Combat]
bEnableBowZoom=1
bDebugCombatAvoidance=0
fMinBloodDamage=1.0000
fHitVectorDelay=0.4000
iShowHitVector=0
fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000
fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000
iMaxHiPerfNPCTargetCount=4
fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000
fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500
iMaxHiPerfPCTargetCount=4
iMaxHiPerfCombatCount=4[HAVOK]
bDisablePlayerCollision=0
fJumpAnimDelay=0.7500
bTreeTops=0
iSimType=1
bPreventHavokAddAll=0
bPreventHavokAddClutter=0
fMaxTime=0.0167
bHavokDebug=0
fRF=1000.0000
fOD=0.9000
fSE=0.3000
fSD=0.9800
iResetCounter=5
fMoveLimitMass=95.0000
iUpdateType=0
bHavokPick=0
fCameraCasterSize=1.0000
iHavokSkipFrameCountTEST=0
fHorseRunGravity=3.0000
fQuadrupedPitchMult=1.0000
iNumHavokThreads=5
fChaseDeltaMult=0.0500
iEntityBatchRemoveRate=100
iMaxPicks=40
bAddBipedWhenKeyframed=0[Interface]
fDlgLookMult=0.3000
fDlgLookAdj=0.0000
fDlgLookDegStop=0.2000
fDlgLookDegStart=2.0000
fDlgFocus=2.1000
fKeyRepeatInterval=50.0000
fKeyRepeatTime=500.0000
fActivatePickSphereRadius=16.0000
fMenuModeAnimBlend=0.0000
iSafeZoneX=20
iSafeZoneY=20
iSafeZoneXWide=20
iSafeZoneYWide=20
fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000
fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500
bAllowConsole=1
bActivatePickUseGamebryoPick=0
iMaxViewCasterPicksGamebryo=10
iMaxViewCasterPicksHavok=10
iMaxViewCasterPicksFuzzy=5
bUseFuzzyPicking=1
fMenuBGBlurRadius=2.0000[LoadingBar]
iMoveBarWaitingMilliseconds=10
iMoveBarChaseMilliseconds=100
iMoveBarMaxMilliseconds=2500
fLoadingSlideDelay=15.0000
fPercentageOfBar3=0.1500
fPercentageOfBar2=0.4400
fPercentageOfBar1=0.3500
fPercentageOfBar0=0.0600
bShowSectionTimes=0[Menu]
fCreditsScrollSpeed=40.0000
iConsoleTextYPos=890
iConsoleTextXPos=30
iConsoleVisibleLines=15
iConsoleHistorySize=50
rDebugTextColor=255,251,233
iConsoleFont=3
iDebugTextFont=3[GamePlay]
bDisableDynamicCrosshair=0
bSaveOnTravel=1
bSaveOnWait=1
bSaveOnRest=1
bCrossHair=1
iDifficultyLevel=50
bGeneralSubtitles=1
bDialogueSubtitles=1
bInstantLevelUp=0
bHealthBarShowing=0
fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000
fHealthBarSpeed=80.0000
fHealthBarHeight=4.0000
fHealthBarWidth=40.0000
fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000
fHealthBarEmittanceTime=1.5000
fDifficulty=-0.4200
STrackLevelUpPath=
bTrackLevelUps=1
bAllowHavokGrabTheLiving=0
bEssentialTakeNoDamage=1
iDetectionPicks=21
bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1[Fonts]
SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fnt
SFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fnt
SFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fnt
SFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fnt
SFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt[SpeedTree]
iTreeClonesAllowed=1
fCanopyShadowGrassMult=1.0000
iCanopyShadowScale=512
fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000
fTreeForceMinBudAngle=-1.0000
fTreeForceLeafDimming=-1.0000
fTreeForceBranchDimming=-1.0000
fTreeForceCS=-1.0000
fTreeForceLLA=-1.0000
fTreeLODExponent=1.0000
bEnableTrees=1
bForceFullLOD=0
fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500
fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500[Debug]
bDebugFaceGenCriticalSection=0
bDebugFaceGenMultithreading=0
bDebugSaveBuffer=0[BackgroundLoad]
bBackgroundLoadLipFiles=0
bLoadBackgroundFaceGen=0
bUseMultiThreadedFaceGen=1
bBackgroundCellLoads=1
bLoadHelmetsInBackground=1
iAnimationClonePerLoop=5
bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0
bUseMultiThreadedTrees=1
iPostProcessMillisecondsEditor=50
iPostProcessMillisecondsLoadingQueuedPriority=20
iPostProcessMilliseconds=5
bUseBackgroundFileLoader=1
iExteriorPriority=50
bCloneModelsInBackground=0
iBackgroundLoadFaceMult=200
fBackgroundLoadingPerLoop=20.0000
fBackgroundLoadClonedPerLoop=5.0000
iBackgroundLoadExtraMaxFPS=20
iBackgroundLoadExtraMinFPS=10
iBackgroundLoadExtraMax=3000
iBackgroundLoadExtraMin=5
iBackgroundLoadExtraMilliseconds=2
iBackgroundLoadTreeMilliseconds=7
iBackgroundLoadMilliseconds=1
iBackgroundLoadLoading=1[LOD]
fLodDistance=600.0000
bUseFaceGenLOD=0
iLODTextureTiling=2
iLODTextureSizePow2=8
fLODNormalTextureBlend=0.5000
bDisplayLODLand=1
bDisplayLODBuildings=1
bDisplayLODTrees=1
bLODPopTrees=0
bLODPopActors=0
bLODPopItems=0
bLODPopObjects=0
fLODFadeOutMultActors=15.0000
fLODFadeOutMultItems=15.0000
fLODFadeOutMultObjects=15.0000
fLODMultLandscape=1.0000
fLODMultTrees=2.0000
fLODMultActors=10.0000
fLODMultItems=10.0000
fLODMultObjects=10.0000
iFadeNodeMinNearDistance=400
fLODFadeOutPercent=0.9000
fLODBoundRadiusMult=3.0000
fTalkingDistance=2000.0000fTreeLODMax=2.0000
fTreeLODMin=0.0200
fTreeLODDefault=1.2000
fObjectLODMax=15.0000
fObjectLODMin=1.0000
fObjectLODDefault=5.0000
fItemLODMax=15.0000
fItemLODMin=1.0000
fItemLODDefault=2.0000
fActorLODMax=15.0000
fActorLODMin=2.0000
fActorLODDefault=5.0000
bLODUseCombinedLandNormalMaps=1
bForceHideLODLand=0
fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000
fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000
fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000
fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000
fLODFadeOutActorMultCity=1.0000
fLODFadeOutItemMultCity=1.0000
fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000
fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000
fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000
fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000
fLODLandVerticalBias=0.0000[Weather]
fSunGlareSize=350.0000
fSunBaseSize=250.0000
bPrecipitation=1
fAlphaReduce=1.0000
SBumpFadeColor=255,255,255,255
SLerpCloseColor=255,255,255,255
SEnvReduceColor=255,255,255,255[Voice]
SFileTypeLTF=ltf
SFileTypeLip=lip
SFileTypeSource=wav
SFileTypeGame=mp3[Grass]
iMinGrassSize=80
fGrassEndDistance=12000.0000
fGrassStartFadeDistance=10000.0000
bGrassPointLighting=0
bDrawShaderGrass=1
iGrassDensityEvalSize=2
iMaxGrassTypesPerTexure=2
fWaveOffsetRange=1.7500
fGrassWindMagnitudeMax=125.0000
fGrassWindMagnitudeMin=5.0000
fTexturePctThreshold=0.3000[Landscape]
bCurrentCellOnly=0
bPreventSafetyCheck=0
fLandTextureTilingMult=2.0000
fLandFriction=2.5000
iLandBorder2B=0
iLandBorder2G=0
iLandBorder2R=0
iLandBorder1B=0
iLandBorder1G=255
iLandBorder1R=255[bLightAttenuation]
fQuadraticRadiusMult=1.0000
fLinearRadiusMult=1.0000
bOutQuadInLin=0
fConstantValue=0.0000
fQuadraticValue=16.0000
fLinearValue=3.0000
uQuadraticMethod=2
uLinearMethod=1
fFlickerMovement=8.0000
bUseQuadratic=1
bUseLinear=0
bUseConstant=0[BlurShaderHDRInterior]
fTargetLUM=1.0000
fUpperLUMClamp=1.0000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.5000
fBrightScale=2.2500
fBrightClamp=0.2250
fBlurRadius=7.0000
iNumBlurpasses=1[BlurShaderHDR]
fTargetLUM=1.2000
fUpperLUMClamp=1.0000
fGrassDimmer=1.3000
fTreeDimmer=1.2000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.7000
fSunlightDimmer=1.3000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fBrightScale=1.5000
fBrightClamp=0.3500
fBlurRadius=4.0000
iNumBlurpasses=2
iBlendType=2
bDoHighDynamicRange=1[BlurShader]
fSunlightDimmer=1.0000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fAlphaAddExterior=0.2000
fAlphaAddInterior=0.5000
iBlurTexSize=256
fBlurRadius=0.0300
iNumBlurpasses=1
iBlendType=2
bUseBlurShader=0[GethitShader]
fBlurAmmount=0.5000
fBlockedTexOffset=0.0010
fHitTexOffset=0.0050
[MESSAGES]
bBlockMessageBoxes=0
bSkipProgramFlows=1
bAllowYesToAll=1
bDisableWarning=1
iFileLogging=0
bSkipInitializationFlows=1
[DistantLOD]
bUseLODLandData=0
fFadeDistance=12288.0000
iDistantLODGroupWidth=8
[GeneralWarnings]
SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.
SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message but not necessarily fix any errors.[Archive]
SMasterMiscArchiveFileName=Oblivion - Misc.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName2=Oblivion - Voices2.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName1=Oblivion - Voices1.bsa
SMasterSoundsArchiveFileName=Oblivion - Sounds.bsa
SMasterTexturesArchiveFileName1=Oblivion - Textures - Compressed.bsa
SMasterMeshesArchiveFileName=Oblivion - Meshes.bsa
SInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txt
iRetainFilenameOffsetTable=1
iRetainFilenameStringTable=1
iRetainDirectoryStringTable=1
bCheckRuntimeCollisions=0
bInvalidateOlderFiles=1
bUseArchives=1
SArchiveList=Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures -Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa,
Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa
[CameraPath]
iTake=0
SDirectoryName=TestCameraPath
iFPS=60
SNif=Test\CameraPath.nif
[Absorb]
fAbsorbGlowColorB=1.0000
fAbsorbGlowColorG=0.6000
fAbsorbGlowColorR=0.0000
fAbsorbCoreColorB=1.0000
fAbsorbCoreColorG=1.0000
fAbsorbCoreColorR=1.0000
iAbsorbNumBolts=1
fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000
fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000
fAbsorbTortuosityVariance=2.0000
fAbsorbSegmentVariance=7.0000
fAbsorbBoltsRadius=5.0000
[OPENMP]
iThreads=10
iOpenMPLevel=10
[TestAllCells]
bFileShowTextures=1
bFileShowIcons=1
bFileSkipIconChecks=0
bFileTestLoad=0
bFileNeededMessage=1
bFileGoneMessage=1
bFileSkipModelChecks=0
bFileCheckModelCollision=0
[CopyProtectionStrings]
SCopyProtectionMessage2=Insert the Oblivion Disc.
SCopyProtectionTitle2=Oblivion Disc Not Found
SCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on thiscomputer.
SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not Found
d''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Out
addikt
válasz Arkennys #12897 üzenetére
Igen, szeretem az RPG-ket és egy szóval sem mondtam, hogy rossz a játék, csak az ilyen irreális dolgokat nem szeretem a játékokban, mint például a visszateleportáló ellenfelek, stb.
Cicuska2: Nem emlékszem, hogy mikor írt ilyet a játék, hogy nem ölhetek koronás NPC-ket. most először akartam gonosz karakterrel játszani, de nem sikerült
[ Szerkesztve ]
Commodore Plus/4 --- Személyi számítógép beépített profi szoftverrel
Új hozzászólás Aktív témák
- Túra és kirándulás topic
- Villanyszerelés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Építő/felújító topik
- Napelem
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- További aktív témák...
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.
- Dell Latitude 7420 Aluminium i5-1145G7, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill, NBD
- Dell Latitude 5421 i7-11850H, 32GB DDR4, 1TB NVMe, FHD IPS, HUN Vil.Bill. Új Állapot, NBD