Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • katt777

    félisten

    válasz Arkennys #11598 üzenetére

    4 magossal sem jársz jobban, akkor inkább 2 mag + tuning, mert még a 2. szálat sem használja már rendesen, hiába állítasz be iniben akár mindent (nálam 30% fölé nem ment, igaz, a procikban volt izom). Volt nekem i7-em és i5-öm is, de a lényeg a VGA-ban van, ha pedig háttérszámításokról van szó, akkor tuning + RAM kell neki, ill. cache, nem extra magok. Úgy emlékszem, anno sokaknál volt laggolás kisebb procikkal az alacsony cache miatt, hiába voltak agyonhúzva.

    Remélem, az úgy gépedben legalább 660ti lesz, mindent maximumra tolva full HD-ben azzal még simán lemegy 25FPS alá, nemhogy 3D. Leggazdaságosabb talán egy 650ti boost SLI lenne.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • genndy

    addikt

    válasz Arkennys #11604 üzenetére

    Oblivion.ini kényes a driver-változásokra, a Launcher szereti újragenerálni ha nem stimmel uVideoDeviceIdentifierPartX sor, erre figyelj.
    Megelőzés: jól beállított ini írásvédetté tétele, vagy biztonsági másolat után az újragenerált ini-ből átvenni ezeket az értékeket (különben minden indításnál sipítozik).

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • katt777

    félisten

    válasz Arkennys #11604 üzenetére

    Persze, hogy nem szutyok a cuccod, de az új progik, hidd el, nem mérvadóak. Witcher 2-vel, Metro2033-mal majdnem fullos grafikában játszottam (csak némi árnyék-butítás) full HD-ben gond nélkül 560-nal (tuninggal kvázi ti, azaz 7850 sebességgel), de az Oblivion csak akadozott bizonyos helyeken grafikai és ini modokkal, pedig a távoli fákat alig 150-re állítottam, mert fölötte már nem nagyon volt észrevehető különbség. (HDR, FXAA maxon, AF csak 8X az élethűség végett.) Azért aggódnod fölösleges, mert a 6-7FPS ritkán fordult elő, 19-20 amúgy még az igényesebb helyeken is megvolt, és általában városban volt lassabb (vanilla pont fordítva), szóval mást nem fogsz észrevenni sztem, minthogy városban fordulásnál néha akad majd egy picit. :R De ahhoz valóban mindent fel kell maxolni, szóval ne ijedj meg előre. ;)

    Az ini fájl piszkálása soha, semmilyen kártyán nem okozott illesztős hibát (még AMD karin sem), pedig, hidd el, szerintem nálam nem sokan nyúlkáltak bele többet. :DDD

    gekkoka: Tápellátás a gondod, illetve a Gainward kártya. Azt ugyanis gagyi alkatrészekkel szerelik (talán csak a GS-t nem), ezért a TDR hiba (amiről beszélsz) is gyakrabban jött elő velük. Anno a legtöbb kártyán megvolt, de az én GB-omon SOHA nem jött elő, még a "vészkorszakban" sem. Érdemes lenne megpróbálnod a gyártó saját driverét, ha van, még ha esetleg régebbi is. Anno az ASUS 1950XT-mmel voltam úgy, hogy a Catalystekkel hibázgatott, mint "rendesen", az ASUS driverrel viszont soha, de ott persze nem az alkatrészek minőségével volt gond. GTA4 eleve szar, jött hozzá egy rakás tapasz.

    A tuningolt gépeim ma is simán húzzák az igát gond nélkül, bárkinél is vannak. Csak ésszel kell tuningolni.

    Varlaisaran: Van az fényszóróban is, ha állítani kellene a grafika megvilágításán.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • katt777

    félisten

    válasz Arkennys #11610 üzenetére

    Az az igazság, hogy a legkevésbé a felbontás számít, minden más sokkal jobban terheli a VGA-t. (Teszteltem.)

    Én azt javaslom, hogy tedd fel a teljes Obliviont a saját patch-csel (1.2.0416), majd az UOP-ekkel (OMM menjen), aztán mentsd el az egészet. Elsőre menj végig az ini fájlon, MINDEN grafikai maximalizálást végezz el (honlapomon van útmutató a lényeggel, de akár küldhetek is egy fullos ini-t), állítsd be a HDR-t, driverből az AA-et és AF-et (meg mindent legjobb minőségre), akkor látni fogod, hogy alapból mit tud a gép a játékkal. Utána mehet a QTP3 (readme-t olvasd, invalidálás kell!), ez már szépen megfogja, aztán grafikai modok tetszés szerint, én Natural-eket és Illumination-t javaslok, ekkor nem árt egy újabb teszt (BS-re végig figyelni), végül mehet a "Better Cities"-t. Na, ekkor Anvil-ben vagy Skingrad-ban már szépen akadni fog szerintem 1280x1024-ben is. ;) Mindenesetre ha eddig OK, megint ments el mindent (BS-t is exportáld!)? ezután kezdj csak kísérletezni a többi moddal.

    Jó mulatást! :DDD

    Fordításnak működnie kell minden verzióval, legföljebb itt-ott angol szöveg jelenik meg. Nekem lemezes original van, de Jorus majd megmondja, nem hiszem, hogy van olyan kiadás, amely neki ne lenne meg. :)

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • genndy

    addikt

    válasz Arkennys #11613 üzenetére

    A deluxe-hoz is jó a magyarítás. Röviden: az legyen az utolsó a betöltési sorban. Akkor ami csak tud, magyar lesz.
    Ja, és NAGYON jó lett a magyarítás. A technikai részébe ne menjünk bele, szvsz kicsit túlbonyolították a srácok, de hatalmas munka volt, és igen jól sikerült. Megéri azzal végigtolni, még ha érted az eredeti szöveget is. Ha meg nem, akkor egyértelmű hogy kell.

    [ Szerkesztve ]

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Arkennys #11615 üzenetére

    Betöltési sorrend. :)

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • katt777

    félisten

    válasz Arkennys #11621 üzenetére

    Simán használhatod a mentéseket, legföljebb kiírja, ha valamit nem talál (ha pl. egy régi modot nem telepítettél föl), de ha vanillával játszottál, akkor ilyen hiba nem lesz. (És az nem fagyi.)

    Neked is kínzás lehet híradót nézni vagy újságot olvasni. :D :R

    kiskornel: Egyesek azt is elhitték, hogy 2 bomba robbant a Fehér házban, csak mert azt olvasták a neten. :P Nem tudok róla, hogy az akadémiai szótár ismerné a kifejezést, de nincs kizárva (egyébként puszta logika: ha létezik a "fordítás" kifejezés, miért kellene egy kifacsartabb és hosszabb? :F :U ). Én mindenesetre nem tanultam, pedig nem kicsi a szókincsem. Lefogadom, hogy a linkelt szótár szerint a "celeb" kifejezés is létezik. :DDD Bakker, az összes idegen eredetű könyvemben fordító van feltüntetve, és nem magyarító! :Y

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • genndy

    addikt

    válasz Arkennys #11625 üzenetére

    Steam nem dugja el sehova, ugyanoda ment mint a dobozos: Dokumentumok/My games/Oblivion

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Arkennys #11627 üzenetére

    Egy karakterben, vagy összesen? :) Összességében tuti megvan vagy 2.500 óra, de majd összeadom a játékidőket a mentések alapján.

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • genndy

    addikt

    válasz Arkennys #11627 üzenetére

    Első hsz-em volt a topikban (de akkor már régóta olvastam):
    #10964

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Arkennys #11630 üzenetére

    Jelenleg mindössze két játék van a gépen, amivel aktívan játszom, és abból az egyik az Obli. :) Minden nap tolom kicsit, 1-2 órát ki kapcsolódásként a nemtudomhányadik karakterrel éppen. Lvl21-en járok, és FG vezérként, illetve Arch Mage-ként tolom a Sigil-kő gyűjtő expedíciókat Oblivion nem épp vendégszerető létsíkján. Ebben a kariban eddig 72 óra van, de ugye még sehol sem vagyok. Főküldit még csak annyira kezdtem el, hogy nyíljanak a kapuk, ott van még a TG, DB küldisorozat, és akkor még sehol sincs a főszál, majd SI, és mintegy megtérésként KoTN. :) Ebben a kariban is benne lesz a 250-300 óra simán. És igen, a másik játék a gépen, a FlightSim 2004, na ez a kettő az, amikkel 7-8 éve folyamatosan játszom. :D

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • katt777

    félisten

    válasz Arkennys #11625 üzenetére

    Épp TR-ről olvastam a minap, hogy felhőbe ment (vagy Appdata\Local-ba). Hát, aki steamezik az szívjon. :P

    Javaslom még a folytatást, ott rendre újabb küldetések generálódnak, és elég sokféle, hogy ne legyen unalmas, legalábbis egy darabig. Obli mondjuk sokkal jobb, főleg, ha azt nézem, hogy itt nem ölnek meg, amíg sikerül átkapcsolnod varázslás-üzemmódba.

    Jorus: Figyelmeztetlek, hogy a játékidők összeadása hamis eredményt fog adni, nem tartalmazza ugyanis a visszatöltéseket. Oblivion síkja nekem inkább dög unalmas az összesen asszem 4-féle pályával, és hogy újra meg újra végigmenjek ugyanazon. Majdhongynem Borderlands-feeling, ahol minden visszateleportálódott 10 percen belül, hogy arra jártál (na, az mondjuk ritka hulladék egy gama).

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • katt777

    félisten

    válasz Arkennys #11633 üzenetére

    Tomb Raider, vazze! :Y

    Varlaisaran: Akkor némelyik egyformának tűnt. :B Mondjuk a 4-es metrós a fúrópajzzsal elég egyedi.

    Jorus: Bravil-ben ott van egy ládában az összes sigil kő a templom mellett. :P Karaktert fejleszteni persze lehet megagyakással. Én is lelövök mindenkit messziről, így a pajzs és egyéb enchant-olt páncéloknak sok értelme nincs, csak jól mutatnak a karakterlapon. ;] Sajna persze így nem fejlődnek egyéb képességek, de arra ott a konzol. Azt például nem tartom túl felhasználóbarát megoldásnak, hogy a páncél képzettség akkor fejlődik, amikor eltalálnak, és így nem szabadulhatok meg a súlyától, ha ügyes vagyok, de ezt már kocatopicos koromban kifejtettem. Varázstámadások elég gyöngék (Skyrimnek is ez a rákfenéje), ráadásul lemerülök, nyíl meg van dögivel, Skyrimben ráadásul idézni is lehet (csak az meg ha kell, ha nem, tölti a lélekköveket), Obliban ilyet nem találtam, csak a köveknél lehet idézni nem túl erős tőröket.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • katt777

    félisten

    válasz Arkennys #11637 üzenetére

    Ez még semmi. :D :R
    Én kedveltem a 7. részig, az Anniversary egy kupac szar, következőn már az első pályán elakadtam, az új viszont ritka jó lett, sokkal jobb az 1. résznél is, csak a konzolos kijelzőt rühellem benne, amit továbbra sem értek, miért nem lehet átportolni. Nem lehet olyan nagy munka pár ikont lecserélni, és akkor nem találgathatná az ember, amíg meg nem hal, hogy éppen melyik gombot kellene megnyomni. Komolyan mondom, én 10-est adnék neki, ha a konzolos beütés nem lenne, pedig nálam kevés játék üti meg azt a mércét, főleg külső nézetes.
    Ha valami nem világos, nyugodtan szólj, ebből a topicból senki nem fog kinézni miatta (főleg, hogy nem a te hibád, ha számunkra bejáratott kifejezéseket nem értesz, vagy akár mást). Komolyan mondom, ha lenne EQ-, IQ- és toleranciamérés PH-n, az Oblivion topic nyerne. ;) És nem szokásom hízelegni.

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Arkennys #11641 üzenetére

    Lore-t olvastad-e?

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • gekkoka

    csendes tag

    válasz Arkennys #11666 üzenetére

    Szilárd kondenzátorok vannak majdnem mindenbe, akár nagyfrekis váltóáramot is bírnia kell. És bírják is, már 6 éves a gép azzal a szar táppal, viszont a videókártya csak nemrég van benne, és eddig ez a legéhesebb az amperra, valamint úgy néz ki, hogy a vibrálás oka a haldokló elektrolit kondenzátor bűne. Fater régi AMD videókártyájában kipupultak az elektrolit kondenzátorok, azt hiszem az enyémnek is ez lesz a sorsa... :(((

    Na pár nap és meglesz az új 600W-os táp. Annak már elégnek kell lennie. Próbálok valami jó minőségűt szerezni.

    Ez még a kisebbik problémám de tényleg. Szerencsére van munkahelyem, és még azt is megtehetem hogy két havi fizetésemet csak úgy gépre költsem. Nem panaszkodom.

    DE MI LESZ A 382 JÁTÉKÓRA MENTÉSEMMEL??? Csak most álltam neki a fő küldetésszálnak, már célegyenesbe vagyok, innen szép pofára esni... :Y

    Tegnap újraraktam az obliviont, mindent visszaraktam amit használtam, elindult a gém! :) A rossz hír, hogy ugyanazt műveli. Most nekiugrom és kipróbálok minden variációt az új játéktól, a módok teljes lekapcsolásáig, hogy kiderüljön mi a gond. De szerintem végérvényesen megfertőzte valami bug a mentéseket. Gyanakodom egy "Natural_Environments" nevű módra, és annak az időjárásban okozott változásaira. Fallout 3 ban, a "fellout" nevű mód belerágta magát a mentésbe, és bár nyoma nem volt a módnak, még mindíg tejfehér ködött baszott a játékba úgy kénye kedve szerint.

    Néhány óra múlva remélhetőleg rájövök a problémára, ha nem akkor kérek segítséget valakitől aki mélyebben belelát az oblivion lelki világába :)

    Szerkeztve: kiskornélnak akartam címezni ....

    [ Szerkesztve ]

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Arkennys #11670 üzenetére

    Igy van. Épeszü konfighoz egy minőségi 4-500watt elég, ami nem a m-tech/ócsókorzer/stb-t takarja.
    A korábbi konfigomat egy BQ420as vitte, amiben egy 8800Ultra ült (remélem nem kell ecsetelni a fogyasztását-egy mai felsőközép vga nem zabál meg annyit mint az a szörny) szösszenés nélkül, de még akkor is ment amikor két Ultra ült a lapra egy kis SLI partira, na ott mondjuk már f*stam, mert határon járt. Ezért is adtam el az 1000-es BQ-mat, értelme nem volt tartogatni hogy majd egyszer lesz egy gép ami...:)

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • katt777

    félisten

    válasz Arkennys #11670 üzenetére

    A kisebb (értsd: -500W) tápokkal én mindenütt csatlakozó-hiányosságokat találtam, még a híres-nevezetes FSP-nél, tehát ilyen szempontból nem szabad e szint alá menni.

    gekkoka: Hát én nem tapasztaltam NE modokkal, hogy folyamatosan esne. Előfordulnak persze szép viharok, de azért ha egyfolytában sütne a nap, mitől lenne növényzet egyáltalán? Legyünk picit logikusak, ilyen botanikus kerthez öntözés is dukál. ;) Számomra a helytelenírásod lelombozó. :(((

    Varlaisaran: Hát akkor én most mit csináljak, ha a modjaidhoz meg kell az OBSE? :F :Y Vagy, ha már új karaktert kezdtem, akkor mindegy. Bár mondjuk régi mentést töltöttem be, és nincs gond, még mindig a gépem a probléma.

    Mentés végett viszont: OBSE fájlokat hol találom a mentésekhez?

    Amúgy már több játéknál is rühelltem ezt az újsütetű baromságot, hogy user/appdatából (WLive és egyebek), Programdatából, registry-ből, meg ki tudja, honnan a f.szból kell összeszedni a mentési fájlokat, ha az ember újra használni akarja azokat, mert Dok/My Games-ben (már ettől is kiakadtam, hogy miért nem lehet épeszű módon a játék könyvtárába tenni a mentéseket) gyakran már csak a beállítások tárolódnak.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • katt777

    félisten

    válasz Arkennys #11680 üzenetére

    Csak segíteni akartam. :R

    Tnil: A topic címét + az 1. hsz-t meg majd kitöröltetjük. :B

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • kiskornel

    addikt

    válasz Arkennys #11680 üzenetére

    :)) a márkás tápok halkabbak, másrészt a kutya faxa védelmet is beleépítik. Sokkal jobb, ha csak hirtelen leáll a géped, mintha a vga-t és az alaplapot is vinné magával. Egyre hosszabb áramszünetet vesz zökkenőmentesen. Fél-egy másodperc irodai használat, böngészés mellett meg se érződik egy 20k HUF-ba kerülő közép táp esetében.

    Itthonra én a Corsair CX600-ast választottam. Egyelőre elégedett vagyok vele.

    [ Szerkesztve ]

    http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/

  • katt777

    félisten

    válasz Arkennys #11684 üzenetére

    CX500-am volt, 15k-ba sem került, és ma is számos pöpec tápot találni 15k alatt (pl. FSP Hexa 500). Aztán mi is visszatalálhatnánk a topic témájához. :U

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • genndy

    addikt

    válasz Arkennys #11686 üzenetére

    Nem végigjátszás, de teljes lista, név alapján beazonosíthatod őket: UESPWiki Oblivion-Quests

    [ Szerkesztve ]

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • katt777

    félisten

    válasz Arkennys #11686 üzenetére

    No de hát az lenne a játék lényege... :U Én anno találtam egy 650MB-os kézikönyvet (Gaming Guide) hozzá, amelyben mindent részletesen leírtak, karakterfejlesztést, stb. (Mondjuk nem nagyon használtam, mert némileg elveszi a felfedezés örömét.) Persze, részletes küldetésleírás abban sem volt, szerintem az max egy DVD-nyi PDF-be férne bele.

    genndy: A kevés ütközés nem biztosíték semmire. A működőképes BS-em pl. tele volt ütközésekkel, és nem zavart semmiben, mert az ütközés önmagában nem hiba (pl. egy textúra-javító mod "ütközik" az alappal, de csak felülírja, nem lesz hiba). Aztán hiába nincs ütközés 2 mod között, ha fordított sorrendben elrontják egymást.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • katt777

    félisten

    válasz Arkennys #11691 üzenetére

    Oszt' majd jól rászox. :P
    Elakadásnál tcl-t érdemes amúgy használni. ;)

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • genndy

    addikt

    válasz Arkennys #11797 üzenetére

    Az 1-et én is pont most vittem végig (és még csak először!), a 2-be belekezdtem, de már a tutorial komoly kihívás volt, a harcrendszer iszonyú fura, iszonyú konzolos és teljesen más mint az 1-ben volt. Úgyhogy lehet hogy Witcher topikokban is összefutunk :)

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • kiskornel

    addikt

    válasz Arkennys #11797 üzenetére

    Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmem. Eddig csak az alapjáték volt meg.

    Witcher2-ben az aréna (asszem az a neve) után legkönnyebb fokozatot javasolt nekem a gép. Még neki se kezdtem a játéknak. Szerintem irtó furcsa irányítása van. Az első részét még úgy ahogy tudtam kezelni, ez a második már olyan bonyolult. :Y

    http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/

  • kiskornel

    addikt

    válasz Arkennys #11803 üzenetére

    A deluxe az összes hivatalos kiasott cuccot tartalmazza, míg a sima goty csak a nagyobbakat. Legalábbis a steam-on ezt olvasni...
    De már vége az akciónak... ;]

    http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/

  • genndy

    addikt

    válasz Arkennys #11806 üzenetére

    "The Elder Scrolls IV: Oblivion Game of the Year Edition vásárlása
    A The Elder Scrolls IV: Oblivion Game of the Year Edition tartalmazza a Knights of the Nine és a Shivering Isles kiegészítőket."

    "The Elder Scrolls IV: Oblivio® Game of the Year Edition Deluxe vásárlása
    A The Elder Scrolls IV: Oblivion Game of the Year Edition Deluxe tartalmazza a Knights of the Nine és a Shivering Isles kiegészítőket, plusz a Fighter's Stronghold kiegészítőt, a Spell Tome Treasures-t, a Vile Lair-t, a Mehrune's Razor-t, és továbbiakat. Ez a változat kizárólag angol nyelven játszható."

    Az utolsó mondattól nem kell megijedni, hivatalosan nincs benne más nyelv, de ettől még ugyanúgy telepíthető rá a magyarítás. Sőt, az igazából ehhez a változathoz készült (tehát hogy minden DLC benne van).

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • katt777

    félisten

    válasz Arkennys #11825 üzenetére

    Az egész sztorit 1 az 1-ben Babylon 5 filmből lopták. 2-3. jobb, mint az első, nekem főleg a 3. tetszett, sokkal nagyobb ívű, bár lehet, hogy az a story is lopat, csak nem láttam a filmet, amelyről koppintották.

    genndy: Csapat? Minek? Alap 3 karakterrel végig lehet vinni, ha jól választasz, a többit tökéletesen értelmetlen használni. Érdekességképpen persze lehet, csak semmi hasznuk. A Diretx3 szintű bolygók meg, á, gagyi. Na, nekem nem ér annyit, hogy topigozgassak miatta. :R

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Arkennys #11841 üzenetére

    Melyik programmal tervezel? Netán egy 3dsmaxer kollegát üdvözölhetek benned?:)

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Arkennys #11843 üzenetére

    Ne aggódj, volt itt már sok olyan off hogy hú:D Tehát más területen nyomod. Egyébként Maxolni tudsz/van kedved hozzá? Ezesetre lenne egy ötletem (egy bazinagy TESV projekt) mivel üsd el a szabadidőd, ha érdekel:D

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Arkennys #11845 üzenetére

    Röviden Skyrim alá modellezésről van szó, "közepesen lowpoly" modeling, és UV mapping. 3DStudio Max a program, a verzió pedig bármi, amit a NIF exporter plugin (3rdparty plugin a Skyrim NIF modelljeihez) támogat, nálam pl. a 2012 student és a Gmax felváltva futnak. Ha megvannak az alapok hozzá, márpedig ugy látom megvannak, és vágod a logikát, akkor elboldogulsz Maxal is, gondolom én. Ez a project oldala, röviden a Skyrim alatt elérhető teljes Tamriel megvalósítását takarja, beleértve játszható questeket, stbstb. Modellezni meg azért kell, mert Beth nem engedi a portolást, tehát nulláról kell mindent újraépíteni ami nem vanilla Skyrim tartozék. Jómagam is itt "melózom, az Oblivion összes elf-ayleid architektúráiért felelek. Érdekes hobbi, elcsinálgatja az ember, meg ugye jó nézni a végeredményt. Szóval, ha érdekesnek találod a koncepciót, pmben írok bővebben is róla.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • katt777

    félisten

    válasz Arkennys #12037 üzenetére

    Próbálj csak meg elbújni a röpködő fejszék elől. Simán belecsapódnak a pajzsodba a sarok mögött is, még ha grafikailag el is tűnnek (1. részben úgy is átjöttek). Na de ez itt nagyon off, én is elszórakozgatok vele, amíg meg nem unom a folyamatos újragyakást, de távolról sem Oblivion kategória.

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Arkennys #12042 üzenetére

    Az én konfigom nagyjából (Leyawiin és Cheydinhal nagyon rosszul optimalizált BC alatt, szal ott röcög kicsit) jól kezeli a játékot a következő modokkal:

    Játékban minden max-on. Felbontás: 1920*1080, Large textúrák, minden csúszka a jobb oldalon, egyedül az int. és ext. shadow van levéve kicsit. HDR ON. Driverből 8xAA, 24x ED, 16xAniso.

    Az .ini-m a következőképpen néz ki (megnövelt fa ás fű láthatóság, emelt cellatöltés, multithread opciók, stb.)
    [General]
    SStartingCell=

    SStartingCellY=
    SStartingCellX=
    SStartingWorld=

    STestFile10=
    STestFile9=
    STestFile8=
    STestFile7=
    STestFile6=
    STestFile5=
    STestFile4=
    STestFile3=
    STestFile2=
    STestFile1=

    bEnableProfile=0
    bDrawSpellContact=0
    bRunMiddleLowLevelProcess=1
    iHoursToSleep=3
    bActorLookWithHavok=0
    SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3
    bUseEyeEnvMapping=1
    bFixFaceNormals=0
    bUseFaceGenHeads=1
    bFaceMipMaps=1
    bFaceGenTexturing=1
    bDefaultCOCPlacement=0
    uGridDistantTreeRange=50
    uGridDistantCount=70
    uGridsToLoad=9
    fGlobalTimeMultiplier=1.0000
    bNewAnimation=1
    fAnimationDefaultBlend=0.1000
    fAnimationMult=1.0000
    bFixAIPackagesOnLoad=0
    bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1
    bKeepPluginWhenMerging=0
    bCreate Maps Enable=0
    SLocalSavePath=Saves\
    SLocalMasterPath=Data\
    bDisableDuplicateReferenceCheck=1
    bTintMipMaps=0
    uInterior Cell Buffer=3
    uExterior Cell Buffer=100
    iIntroSequencePriority=3
    bPreloadIntroSequence=1
    fStaticScreenWaitTime=3.0000
    SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bik
    SMainMenuMovie=Map loop.bik
    SMainMenuMovieIntro=Oblivion iv logo.bik
    SIntroSequence=bethesda softworks HD720p.bik,2k games.bik,game

    studios.bik,Oblivion Legal.bik
    iFPSClamp=0
    bRunVTuneTest=0
    STestFile1=
    bActivateAllQuestScripts=0
    fQuestScriptDelayTime=5.0000
    SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3
    bUseThreadedBlood=1
    bUseThreadedMorpher=1
    bExternalLODDataFiles=1
    bBorderRegionsEnabled=1
    bDisableHeadTracking=0
    bTrackAllDeaths=0
    SCharGenQuest=0002466E
    uiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864
    uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864
    SBetaCommentFileName=
    bCheckCellOffsetsOnInit=0
    bCreateShaderPackage=0
    uGridDistantTreeRangeCity=8
    uGridDistantCountCity=8
    bWarnOnMissingFileEntry=0
    iSaveGameBackupCount=1
    bDisplayMissingContentDialogue=1
    SSaveGameSafeCellID=2AEEA
    bAllowScriptedAutosave=1
    bPreemptivelyUnloadCells=0
    bCheckIDsOnInit=0
    iNumBitsForFullySeen=248
    iPreloadSizeLimit=262144000
    SOblivionIntro=OblivionIntro.bik
    bUseHardDriveCache=0
    bEnableBoundingVolumeOcclusion=0
    bDisplayBoundingVolumes=0
    bUseThreadedTempEffects=1
    bUseThreadedParticleSystem=1
    bUseMyGamesDirectory=1

    [Display]
    uVideoDeviceIdentifierPart1=3619102434
    uVideoDeviceIdentifierPart2=298787929
    uVideoDeviceIdentifierPart3=722106252
    uVideoDeviceIdentifierPart4=902152894
    fDecalLifetime=10.0000
    bEquippedTorchesCastShadows=0
    bReportBadTangentSpace=0
    bStaticMenuBackground=1
    bForcePow2Textures=0
    bForce1XShaders=0
    bHighQuality20Lighting=0
    bAllow20HairShader=1
    bAllowScreenShot=1
    iMultiSample=0
    bDoTallGrassEffect=1
    bForceMultiPass=1
    bDoTexturePass=1
    bDoSpecularPass=1
    bDoDiffusePass=1
    bDoAmbientPass=1
    bDoCanopyShadowPass=1
    bDrawShadows=0
    bUseRefractionShader=1
    bUse Shaders=1
    iNPatchNOrder=0
    iNPatchPOrder=0
    iNPatches=0
    iLocation Y=0
    iLocation X=0
    bFull Screen=1
    iSize W=1920
    iSize H=1080
    iAdapter=0
    iScreenShotIndex=117
    SScreenShotBaseName=ScreenShot
    iAutoViewMinDistance=2000
    iAutoViewHiFrameRate=40
    iAutoViewLowFrameRate=20
    bAutoViewDistance=0
    fDefaultFOV=75.0000
    fNearDistance=10.0000
    fFarDistance=10000.0000
    iDebugTextLeftRightOffset=10
    iDebugTextTopBottomOffset=10
    bShowMenuTextureUse=1
    iDebugText=2
    bLocalMapShader=1
    bDoImageSpaceEffects=1
    fShadowLOD2=400.0000
    fShadowLOD1=200.0000
    fLightLOD2=1500.0000
    fLightLOD1=1000.0000
    fSpecularLOD2=1300.0000
    fSpecularLOD1=1000.0000
    fEnvMapLOD2=800.0000
    fEnvMapLOD1=500.0000
    fEyeEnvMapLOD2=190.0000
    fEyeEnvMapLOD1=130.0000
    iPresentInterval=1
    fSpecualrStartMax=1000.0000
    fSpecularStartMin=0.0000
    iActorShadowIntMax=10
    iActorShadowIntMin=0
    iActorShadowExtMax=10
    iActorShadowExtMin=0
    fGammaMax=0.6000
    fGammaMin=1.4000
    iMaxDecalsPerFrame=10
    bLandscapeBlend=1
    bFullBrightLighting=0
    iMaxLandscapeTextures=0
    bDynamicWindowReflections=1
    fShadowFadeTime=1.0000
    fGamma=0.7520
    bDecalsOnSkinnedGeometry=1
    iShadowFilter=2
    bAllowPartialPrecision=1
    iShadowMapResolution=1024
    bShadowsOnGrass=0
    bActorSelfShadowing=0
    iActorShadowCountInt=5
    iActorShadowCountExt=3
    bAllow30Shaders=0
    iTexMipMapMinimum=0
    iTexMipMapSkip=0
    bDoStaticAndArchShadows=0
    bDoActorShadows=0
    bIgnoreResolutionCheck=0
    fNoLODFarDistancePct=1.0000
    fNoLODFarDistanceMax=10240.0000
    fNoLODFarDistanceMin=1700.0000
    fGrassStartFadeDistance=6000.0
    fGrassEndDistance=17000.0
    bLODPopActors=0
    bLODPopItems=0
    bLODPopObjects=0

    [Controls]
    fVersion=1.8000
    Forward=0011FFFF
    Back=001FFFFF
    Slide Left=001EFFFF
    Slide Right=0020FFFF
    Use=00FF00FF
    Activate=0012FFFF
    Block=003801FF
    Cast=002EFFFF
    Ready Item=0013FFFF
    Crouch/Sneak=001DFFFF
    Run=002AFFFF
    Always Run=003AFFFF
    Auto Move=0010FFFF
    Jump=0039FFFF
    Toggle POV=002102FF
    Menu Mode=000FFFFF
    Rest=0014FFFF
    Quick Menu=003BFFFF
    Quick1=0002FFFF
    Quick2=0003FFFF
    Quick3=0004FFFF
    Quick4=0005FFFF
    Quick5=0006FFFF
    Quick6=0007FFFF
    Quick7=0008FFFF
    Quick8=0009FFFF
    QuickSave=003FFFFF
    QuickLoad=0043FFFF
    Grab=002CFFFF
    bInvertYValues=0
    fXenonLookXYMult=0.0005
    fMouseSensitivity=0.0030
    ;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6
    iJoystickMoveFrontBack=2
    iJoystickMoveLeftRight=1
    fJoystickMoveFBMult=1.0000
    fJoystickMoveLRMult=1.0000
    iJoystickLookUpDown=6
    iJoystickLookLeftRight=3
    fJoystickLookUDMult=0.0020
    fJoystickLookLRMult=0.0020
    fXenonMenuMouseXYMult=0.0003
    bBackground Mouse=0
    bBackground Keyboard=0
    bUse Joystick=1
    fXenonLookMult=0.0030
    fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000
    iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000
    iXenonMenuStickThreshold=1000
    ;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-

    Italian
    iLanguage=0
    SlideLeft=001EFFFF
    SlideRight=0020FFFF
    fXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000
    fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000
    fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700
    fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000
    fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000
    fXenonMenuStickSpeed=300.0000
    iXenonMenuStickDeadZone=15000
    Attack=00FF0009
    Ready Weapon=0013FF02
    Sneak=001DFF00
    Change View=002E0205
    Journal=000FFF04
    Wait=0014FF0A

    [Water]
    fAlpha=0.5000
    uSurfaceTextureSize=128
    SSurfaceTexture=water
    SNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoop
    SNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoop
    fNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000
    fNearWaterIndoorTolerance=512.0000
    fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000
    fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000
    uNearWaterPoints=8
    uNearWaterRadius=1000
    uSurfaceFrameCount=32
    uSurfaceFPS=12
    bUseWaterReflectionsMisc=1
    bUseWaterReflectionsStatics=1
    bUseWaterReflectionsTrees=1
    bUseWaterReflectionsActors=1
    bUseWaterReflections=1
    bUseWaterHiRes=1
    bUseWaterDisplacements=1
    bUseWaterShader=1
    uDepthRange=125
    bUseWaterDepth=1
    bUseWaterLOD=1
    fTileTextureDivisor=4.7500
    fSurfaceTileSize=2048.0000
    uNumDepthGrids=3
    bUseObliqueFrustumCulling=1

    [Audio]
    bDSoundHWAcceleration=1
    fMinSoundVel=10.0000
    fMetalLargeMassMin=25.0000
    fMetalMediumMassMin=8.0000
    fStoneLargeMassMin=30.0000
    fStoneMediumMassMin=5.0000
    fWoodLargeMassMin=15.0000
    fWoodMediumMassMin=7.0000
    fDialogAttenuationMax=35.0000
    fDialogAttenuationMin=7.7500
    bUseSoundDebugInfo=1
    fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000
    bUseSoftwareAudio3D=0
    fDefaultEffectsVolume=0.8000
    fDefaultMusicVolume=0.8300
    fDefaultFootVolume=0.8000
    fDefaultVoiceVolume=0.8000
    fDefaultMasterVolume=1.0000
    bMusicEnabled=1
    bSoundEnabled=1
    fLargeWeaponWeightMin=25.0000
    fMediumWeaponWeightMin=8.0000
    fSkinLargeMassMin=30.0000
    fSkinMediumMassMin=5.0000
    fChainLargeMassMin=30.0000
    fChainMediumMassMin=5.0000
    fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000
    iCollisionSoundTimeDelta=50
    fGlassLargeMassMin=25.0000
    fGlassMediumMassMin=8.0000
    fClothLargeMassMin=25.0000
    fClothMediumMassMin=8.0000
    fEarthLargeMassMin=30.0000
    fEarthMediumMassMin=5.0000
    bUseSpeedForWeaponSwish=1
    fLargeWeaponSpeedMax=0.9500
    fMediumWeaponSpeedMax=1.1000
    fPlayerFootVolume=0.9000
    fDSoundRolloffFactor=4.0000
    fMaxFootstepDistance=1100.0000
    fHeadroomdB=2.0000
    iMaxImpactSoundCount=32
    fMainMenuMusicVolume=0.6000

    [ShockBolt]
    bDebug=0
    fGlowColorB=1.0000
    fGlowColorG=0.6000
    fGlowColorR=0.0000
    fCoreColorB=1.0000
    fCoreColorG=1.0000
    fCoreColorR=1.0000
    fCastVOffset=-10.0000
    iNumBolts=7
    fBoltGrowWidth=1.0000
    fBoltSmallWidth=3.0000
    fTortuosityVariance=8.0000
    fSegmentVariance=35.0000
    fBoltsRadius=24.0000

    [Pathfinding]
    bDrawPathsDefault=0
    bPathMovementOnly=0
    bDrawSmoothFailures=0
    bDebugSmoothing=0
    bSmoothPaths=1
    bSnapToAngle=0
    bDebugAvoidance=0
    bDisableAvoidance=0
    bBackgroundPathing=1
    bUseBackgroundPathing=1

    [MAIN]
    bEnableBorderRegion=1
    fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000
    iDetectionHighNumPicks=40
    fQuestScriptDelayTime=5.0000
    iLastHDRSetting=-1

    [Combat]
    bEnableBowZoom=1
    bDebugCombatAvoidance=0
    fMinBloodDamage=1.0000
    fHitVectorDelay=0.4000
    iShowHitVector=0
    fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000
    fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000
    iMaxHiPerfNPCTargetCount=4
    fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000
    fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500
    iMaxHiPerfPCTargetCount=4
    iMaxHiPerfCombatCount=4

    [HAVOK]
    bDisablePlayerCollision=0
    fJumpAnimDelay=0.7500
    bTreeTops=0
    iSimType=1
    bPreventHavokAddAll=0
    bPreventHavokAddClutter=0
    fMaxTime=0.0167
    bHavokDebug=0
    fRF=1000.0000
    fOD=0.9000
    fSE=0.3000
    fSD=0.9800
    iResetCounter=5
    fMoveLimitMass=95.0000
    iUpdateType=0
    bHavokPick=0
    fCameraCasterSize=1.0000
    iHavokSkipFrameCountTEST=0
    fHorseRunGravity=3.0000
    fQuadrupedPitchMult=1.0000
    iNumHavokThreads=5
    fChaseDeltaMult=0.0500
    iEntityBatchRemoveRate=100
    iMaxPicks=40
    bAddBipedWhenKeyframed=0

    [Interface]
    fDlgLookMult=0.3000
    fDlgLookAdj=0.0000
    fDlgLookDegStop=0.2000
    fDlgLookDegStart=2.0000
    fDlgFocus=2.1000
    fKeyRepeatInterval=50.0000
    fKeyRepeatTime=500.0000
    fActivatePickSphereRadius=16.0000
    fMenuModeAnimBlend=0.0000
    iSafeZoneX=20
    iSafeZoneY=20
    iSafeZoneXWide=20
    iSafeZoneYWide=20
    fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000
    fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000
    fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000
    fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500
    fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500
    fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500
    bAllowConsole=1
    bActivatePickUseGamebryoPick=0
    iMaxViewCasterPicksGamebryo=10
    iMaxViewCasterPicksHavok=10
    iMaxViewCasterPicksFuzzy=5
    bUseFuzzyPicking=1
    fMenuBGBlurRadius=2.0000

    [LoadingBar]
    iMoveBarWaitingMilliseconds=10
    iMoveBarChaseMilliseconds=100
    iMoveBarMaxMilliseconds=2500
    fLoadingSlideDelay=15.0000
    fPercentageOfBar3=0.1500
    fPercentageOfBar2=0.4400
    fPercentageOfBar1=0.3500
    fPercentageOfBar0=0.0600
    bShowSectionTimes=0

    [Menu]
    fCreditsScrollSpeed=40.0000
    iConsoleTextYPos=890
    iConsoleTextXPos=30
    iConsoleVisibleLines=15
    iConsoleHistorySize=50
    rDebugTextColor=255,251,233
    iConsoleFont=3
    iDebugTextFont=3

    [GamePlay]
    bDisableDynamicCrosshair=0
    bSaveOnTravel=1
    bSaveOnWait=1
    bSaveOnRest=1
    bCrossHair=1
    iDifficultyLevel=50
    bGeneralSubtitles=1
    bDialogueSubtitles=1
    bInstantLevelUp=0
    bHealthBarShowing=0
    fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000
    fHealthBarSpeed=80.0000
    fHealthBarHeight=4.0000
    fHealthBarWidth=40.0000
    fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000
    fHealthBarEmittanceTime=1.5000
    fDifficulty=-0.4200
    STrackLevelUpPath=
    bTrackLevelUps=1
    bAllowHavokGrabTheLiving=0
    bEssentialTakeNoDamage=1
    iDetectionPicks=21
    bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1

    [Fonts]
    SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fnt
    SFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fnt
    SFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fnt
    SFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fnt
    SFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt

    [SpeedTree]
    iTreeClonesAllowed=1
    fCanopyShadowGrassMult=1.0000
    iCanopyShadowScale=512
    fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000
    fTreeForceMinBudAngle=-1.0000
    fTreeForceLeafDimming=-1.0000
    fTreeForceBranchDimming=-1.0000
    fTreeForceCS=-1.0000
    fTreeForceLLA=-1.0000
    fTreeLODExponent=1.0000
    bEnableTrees=1
    bForceFullLOD=0
    fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500
    fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500

    [Debug]
    bDebugFaceGenCriticalSection=0
    bDebugFaceGenMultithreading=0
    bDebugSaveBuffer=0

    [BackgroundLoad]
    bBackgroundLoadLipFiles=0
    bLoadBackgroundFaceGen=0
    bUseMultiThreadedFaceGen=1
    bBackgroundCellLoads=1
    bLoadHelmetsInBackground=1
    iAnimationClonePerLoop=5
    bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0
    bUseMultiThreadedTrees=1
    iPostProcessMillisecondsEditor=50
    iPostProcessMillisecondsLoadingQueuedPriority=20
    iPostProcessMilliseconds=5
    bUseBackgroundFileLoader=1
    iExteriorPriority=50
    bCloneModelsInBackground=0
    iBackgroundLoadFaceMult=200
    fBackgroundLoadingPerLoop=20.0000
    fBackgroundLoadClonedPerLoop=5.0000
    iBackgroundLoadExtraMaxFPS=20
    iBackgroundLoadExtraMinFPS=10
    iBackgroundLoadExtraMax=3000
    iBackgroundLoadExtraMin=5
    iBackgroundLoadExtraMilliseconds=2
    iBackgroundLoadTreeMilliseconds=7
    iBackgroundLoadMilliseconds=1
    iBackgroundLoadLoading=1

    [LOD]
    fLodDistance=600.0000
    bUseFaceGenLOD=0
    iLODTextureTiling=2
    iLODTextureSizePow2=8
    fLODNormalTextureBlend=0.5000
    bDisplayLODLand=1
    bDisplayLODBuildings=1
    bDisplayLODTrees=1
    bLODPopTrees=0
    bLODPopActors=0
    bLODPopItems=0
    bLODPopObjects=0
    fLODFadeOutMultActors=15.0000
    fLODFadeOutMultItems=15.0000
    fLODFadeOutMultObjects=15.0000
    fLODMultLandscape=1.0000
    fLODMultTrees=2.0000
    fLODMultActors=10.0000
    fLODMultItems=10.0000
    fLODMultObjects=10.0000
    iFadeNodeMinNearDistance=400
    fLODFadeOutPercent=0.9000
    fLODBoundRadiusMult=3.0000
    fTalkingDistance=2000.0000

    fTreeLODMax=2.0000
    fTreeLODMin=0.0200
    fTreeLODDefault=1.2000
    fObjectLODMax=15.0000
    fObjectLODMin=1.0000
    fObjectLODDefault=5.0000
    fItemLODMax=15.0000
    fItemLODMin=1.0000
    fItemLODDefault=2.0000
    fActorLODMax=15.0000
    fActorLODMin=2.0000
    fActorLODDefault=5.0000
    bLODUseCombinedLandNormalMaps=1
    bForceHideLODLand=0
    fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000
    fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000
    fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000
    fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000
    fLODFadeOutActorMultCity=1.0000
    fLODFadeOutItemMultCity=1.0000
    fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000
    fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000
    fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000
    fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000
    fLODLandVerticalBias=0.0000

    [Weather]
    fSunGlareSize=350.0000
    fSunBaseSize=250.0000
    bPrecipitation=1
    fAlphaReduce=1.0000
    SBumpFadeColor=255,255,255,255
    SLerpCloseColor=255,255,255,255
    SEnvReduceColor=255,255,255,255

    [Voice]
    SFileTypeLTF=ltf
    SFileTypeLip=lip
    SFileTypeSource=wav
    SFileTypeGame=mp3

    [Grass]
    iMinGrassSize=80
    fGrassEndDistance=12000.0000
    fGrassStartFadeDistance=10000.0000
    bGrassPointLighting=0
    bDrawShaderGrass=1
    iGrassDensityEvalSize=2
    iMaxGrassTypesPerTexure=2
    fWaveOffsetRange=1.7500
    fGrassWindMagnitudeMax=125.0000
    fGrassWindMagnitudeMin=5.0000
    fTexturePctThreshold=0.3000

    [Landscape]
    bCurrentCellOnly=0
    bPreventSafetyCheck=0
    fLandTextureTilingMult=2.0000
    fLandFriction=2.5000
    iLandBorder2B=0
    iLandBorder2G=0
    iLandBorder2R=0
    iLandBorder1B=0
    iLandBorder1G=255
    iLandBorder1R=255

    [bLightAttenuation]
    fQuadraticRadiusMult=1.0000
    fLinearRadiusMult=1.0000
    bOutQuadInLin=0
    fConstantValue=0.0000
    fQuadraticValue=16.0000
    fLinearValue=3.0000
    uQuadraticMethod=2
    uLinearMethod=1
    fFlickerMovement=8.0000
    bUseQuadratic=1
    bUseLinear=0
    bUseConstant=0

    [BlurShaderHDRInterior]
    fTargetLUM=1.0000
    fUpperLUMClamp=1.0000
    fEmissiveHDRMult=1.0000
    fEyeAdaptSpeed=0.5000
    fBrightScale=2.2500
    fBrightClamp=0.2250
    fBlurRadius=7.0000
    iNumBlurpasses=1

    [BlurShaderHDR]
    fTargetLUM=1.2000
    fUpperLUMClamp=1.0000
    fGrassDimmer=1.3000
    fTreeDimmer=1.2000
    fEmissiveHDRMult=1.0000
    fEyeAdaptSpeed=0.7000
    fSunlightDimmer=1.3000
    fSIEmmisiveMult=1.0000
    fSISpecularMult=1.0000
    fSkyBrightness=0.5000
    fSunBrightness=0.0000
    fBrightScale=1.5000
    fBrightClamp=0.3500
    fBlurRadius=4.0000
    iNumBlurpasses=2
    iBlendType=2
    bDoHighDynamicRange=1

    [BlurShader]
    fSunlightDimmer=1.0000
    fSIEmmisiveMult=1.0000
    fSISpecularMult=1.0000
    fSkyBrightness=0.5000
    fSunBrightness=0.0000
    fAlphaAddExterior=0.2000
    fAlphaAddInterior=0.5000
    iBlurTexSize=256
    fBlurRadius=0.0300
    iNumBlurpasses=1
    iBlendType=2
    bUseBlurShader=0

    [GethitShader]
    fBlurAmmount=0.5000
    fBlockedTexOffset=0.0010
    fHitTexOffset=0.0050
    [MESSAGES]
    bBlockMessageBoxes=0
    bSkipProgramFlows=1
    bAllowYesToAll=1
    bDisableWarning=1
    iFileLogging=0
    bSkipInitializationFlows=1
    [DistantLOD]
    bUseLODLandData=0
    fFadeDistance=12288.0000
    iDistantLODGroupWidth=8
    [GeneralWarnings]
    SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.
    SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save.
    This may result in errors. Saving again will clear this message but not necessarily fix any errors.

    [Archive]
    SMasterMiscArchiveFileName=Oblivion - Misc.bsa
    SMasterVoicesArchiveFileName2=Oblivion - Voices2.bsa
    SMasterVoicesArchiveFileName1=Oblivion - Voices1.bsa
    SMasterSoundsArchiveFileName=Oblivion - Sounds.bsa
    SMasterTexturesArchiveFileName1=Oblivion - Textures - Compressed.bsa
    SMasterMeshesArchiveFileName=Oblivion - Meshes.bsa
    SInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txt
    iRetainFilenameOffsetTable=1
    iRetainFilenameStringTable=1
    iRetainDirectoryStringTable=1
    bCheckRuntimeCollisions=0
    bInvalidateOlderFiles=1
    bUseArchives=1
    SArchiveList=Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures -

    Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa,

    Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa
    [CameraPath]
    iTake=0
    SDirectoryName=TestCameraPath
    iFPS=60
    SNif=Test\CameraPath.nif
    [Absorb]
    fAbsorbGlowColorB=1.0000
    fAbsorbGlowColorG=0.6000
    fAbsorbGlowColorR=0.0000
    fAbsorbCoreColorB=1.0000
    fAbsorbCoreColorG=1.0000
    fAbsorbCoreColorR=1.0000
    iAbsorbNumBolts=1
    fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000
    fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000
    fAbsorbTortuosityVariance=2.0000
    fAbsorbSegmentVariance=7.0000
    fAbsorbBoltsRadius=5.0000
    [OPENMP]
    iThreads=10
    iOpenMPLevel=10
    [TestAllCells]
    bFileShowTextures=1
    bFileShowIcons=1
    bFileSkipIconChecks=0
    bFileTestLoad=0
    bFileNeededMessage=1
    bFileGoneMessage=1
    bFileSkipModelChecks=0
    bFileCheckModelCollision=0
    [CopyProtectionStrings]
    SCopyProtectionMessage2=Insert the Oblivion Disc.
    SCopyProtectionTitle2=Oblivion Disc Not Found
    SCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on this

    computer.
    SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not Found
    d

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • katt777

    félisten

    válasz Arkennys #12056 üzenetére

    Tudod a régit is folytatni, az új küldetéseket és egyebeket szépen bedobja majd.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Kareszovics

    addikt

    válasz Arkennys #12623 üzenetére

    Hirtelen a szánd meg helyett egész mást olvastam. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

  • frem1790

    tag

    válasz Arkennys #12623 üzenetére

    Szó sem, lehet róla! Én egy szép szál szőke északi legény vagyok, nincs gusztusom egy ilyen hamuszürke némberre! :D

    Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)

  • Out

    addikt

    válasz Arkennys #12897 üzenetére

    Igen, szeretem az RPG-ket és egy szóval sem mondtam, hogy rossz a játék, csak az ilyen irreális dolgokat nem szeretem a játékokban, mint például a visszateleportáló ellenfelek, stb.

    Cicuska2: Nem emlékszem, hogy mikor írt ilyet a játék, hogy nem ölhetek koronás NPC-ket. most először akartam gonosz karakterrel játszani, de nem sikerült :D

    [ Szerkesztve ]

    Commodore Plus/4 --- Személyi számítógép beépített profi szoftverrel

Új hozzászólás Aktív témák