Hirdetés
-
GAMEPOD
Új hozzászólás Aktív témák
-
katt777
félisten
Töltöm Yt-ra a videóimat.
-
katt777
félisten
válasz
Varlaisaran #12610 üzenetére
Sok mindent lehet ám inizni...
Bár a hangokat sosem néztem. Nekem 2 hangfalból szóljon rendesen minden, ne valami szartelitből meg egy vacak mélynomyóból álljon össze vmi zaj.
-
katt777
félisten
válasz
CJ4567 #12600 üzenetére
Kösz, lementettem. Amúgy kipróbáltam a DVD-nyi "nude" modot, hát az eszméletlenül durva.
De levettem, mert nem illik a játékba, és amúgy is bugos.
Betöltőképernyő felirat: A trollok olyan erősek, hogy képesek felemelni egy embert. Kép: egy troll fél m-es farkán egy picér nőt, akit a troll felemelve tart, hogy jól meg... És hasonlovak.Amúgy rájttem, hogy a széles látókört bünteti az Oblivion a betűk eltűnésével save/load képernyőn. Sima full JHD-ben semmi baja. Hogy nem dark és BT-moddal lenne-e, nem tudom.
-
katt777
félisten
válasz
CJ4567 #12594 üzenetére
Semmi? Hát én Obliban nem láttam ilyen effekt-minőséget akármilyen moddal. Mondjuk annak nincs is 15GB-os Legendary Modder kiadása.
7870XT-met ez ki is fektette volna.
No de alapon a Skyrim a jobb, hiszen Obliban nem tudsz minden grafikai javítást használni, míg az utóbbiban igen. És ugyanaz a motor. Az már más kérdés, hogy a szemünknek kellemesebb a zöldellő táj, mint a kopár. Ráadáasul az Oblis sárkányom elég messze van a Skyrimben látottaktól, bár tény, hogy utóbbiakon nem lehet lovagolni.
-
katt777
félisten
No, az tényleg nem max. Lássuk csak:
Egyrészt ott van az ini mod, amibe érdemes belefogni, már csak azért is, hogy ne legyen már 50m-re tőled minden üres, stb. (Kicsit visszalapozva láthatod, mi mindenről van szó.)
Másrészt HDR-t kell aktiválni, AA-t (Edge detect) és AF-t (legalább) CC-ből rátolni, és akkor a kiváló minőségről nem is szóltam a többi CC beállítás mellett. Ezek lényegében mind a játék beállításai, ezek a MAX, ami bármilyen extra nélkül kihozható.
Aztán ott vannak a textúrák és látványturbók, amelyek sokkal élettelibbé varázsolják a világot, de ez már extra.
Szóval, látod, ennyi az egész, nem parttalan vitáról van itt szó. Ha visszanézed a topicot, láthatod, némelykor talán heteken keresztül sem nagyon volt szó másról, főleg, amikor sokak örömére pl. kiszúrtam a "maxos" képeken a szőrös éleket.
Vagy amikor egy-egy beállítással elszúrtunk egy addig működő játékot.
-
katt777
félisten
Azt elhiszem, hogy fut, azt nem, hogy maxon.
Semmi bajom a vitával, csak akkor írd le, mi neked a max beállítás, itt sztem bárki szívesen segít neked, hogy mi az, ami valójában max.
Az sajnos a dolog hátulütője, hogy ha megtudod, megszállottan fogsz kepeszteni, amíg nem szerzel egy hozzá való konfigot. Páran mesélhetnek erről. -
katt777
félisten
válasz
genndy #12563 üzenetére
Mint a hűtőgyárban anno. "Ahányszor hazaviszem az alkatrészeket és összerakom, mindig tank lesz belőle."
Egyébként jó is az, bár én esküszöm a nyilakra (van fent jó kis videóm max grafon), csak az gáz, ha elfogy a kraft, Skyrimben meg nevetséges a varázslás, simán leölnek, ha nem karddal/nyíllal védekezem v. támadok, kb. Morrowind szinten megy át az ellenen sebzés nélkül egy pusztító varázs, hiába vagyok 50 körüli szinten. Gyorsan váltani meg kvázi lehetetlen, míg obliban csak nyomtad a gombot és varázsoltál, még ha gyengített is a felszerelés. -
katt777
félisten
válasz
CJ4567 #12560 üzenetére
Hát, ha Oblihoz is ennyi modot felpakolsz, az is kiakadhat.
Cucuska2: Hát, minimumon a legkirályabb az, amikor nem látsz el addig, ahonnan lőnek rád, pedig amúgy elég nagydarab már a vadász.
Nem véletlenül hanyagoltam gyenge gépen. A fejlődést visszakövetheted a topicban.
Még a 7870-et is meg tudtam fektetni.
sqpp: Melyik pártban nyomulsz?
Az i3 jobban teljesít?
-
katt777
félisten
Na, akkor a grass overhaul miatt ilyenek a színek. Próbáltam anno, de rohadtul zavart, hogy a kövekből is fű nő, távolról meg ugyanúgy nem látszik, mint a vanilla.
Az én füvem akkor is zöldebb, szomszéd.(Bár a térkép alatti kép zöldje jobb, lehet, a hajnal is belehasadt.)
-
katt777
félisten
Nekem nincs ilyen problémám...
9 évvel a játék megjelenése után végre olyan gépem van, amely mindenestül elviszi, akár QTP3 is mehetne rá. VGA-m nem is liheg.
Varlaisaran: "Falling man" mod nincs? Mint a film, tudod, az Esőember.
Hát én toltam jó másfél éve P4-gyel és HD46560-ne, bár aktuálisan te nyernél (2nk közül.) -
katt777
félisten
Hát, nálam élénkebbek a színek, nV kari miatt lehet (v. másik mod, esetleg más monitorbeállítás).
No de akkor csak volt haszna az ini-modnak. Sajna egy bizonyos táv után nem rak ki semmit, hiába állítod 1 millióra a LOD-okat. Én is körülnéztem a világban:A JPG-re konvertálás sajna rontott a képminőségen 100% minőséggel is.
-
katt777
félisten
Kissé túl hosszúnak tűnik...
ActorLook off...
.threaded... off...
CityRange-ek alapon...
decals alacsony
Torchshadow off...
shadows min 0...
háttérbetöltések off...
LOD-okkal lehet kísérletezni...Nálam így áll most:
[General]
SStartingCell=
SStartingCellY=
SStartingCellX=
SStartingWorld=
STestFile10=
STestFile9=
STestFile8=
STestFile7=
STestFile6=
STestFile5=
STestFile4=
STestFile3=
STestFile2=
STestFile1=
bEnableProfile=0
bDrawSpellContact=0
bRunMiddleLowLevelProcess=1
iHoursToSleep=3
bActorLookWithHavok=1
SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3
bUseEyeEnvMapping=1
bFixFaceNormals=0
bUseFaceGenHeads=1
bFaceMipMaps=1
bFaceGenTexturing=1
bDefaultCOCPlacement=0
uGridDistantTreeRange=255
uGridDistantCount=255
uGridsToLoad=9
fGlobalTimeMultiplier=1.0000
bNewAnimation=1
fAnimationDefaultBlend=0.1000
fAnimationMult=1.0000
bFixAIPackagesOnLoad=0
bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1
bKeepPluginWhenMerging=0
bCreate Maps Enable=0
SLocalSavePath=Saves\
SLocalMasterPath=Data\
bDisableDuplicateReferenceCheck=1
bTintMipMaps=0
uInterior Cell Buffer=24
uExterior Cell Buffer=288
iIntroSequencePriority=3
bPreloadIntroSequence=1
fStaticScreenWaitTime=3.0000
SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bik
SMainMenuMovie=Map loop.bik
SMainMenuMovieIntro=
SIntroSequence=
iFPSClamp=0
bRunVTuneTest=0
STestFile1=
bActivateAllQuestScripts=0
fQuestScriptDelayTime=5.0000
SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3
bUseThreadedBlood=1
bUseThreadedMorpher=1
bExternalLODDataFiles=1
bBorderRegionsEnabled=1
bDisableHeadTracking=0
bTrackAllDeaths=0
SCharGenQuest=0002466E
uiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864
uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864
SBetaCommentFileName=
bCheckCellOffsetsOnInit=0
bCreateShaderPackage=0
uGridDistantTreeRangeCity=48
uGridDistantCountCity=48
bWarnOnMissingFileEntry=0
iSaveGameBackupCount=1
bDisplayMissingContentDialogue=1
SSaveGameSafeCellID=2AEEA
bAllowScriptedAutosave=1
bPreemptivelyUnloadCells=0
bCheckIDsOnInit=0
iNumBitsForFullySeen=248
iPreloadSizeLimit=419430400
SOblivionIntro=OblivionIntro.bik
bUseHardDriveCache=0
bEnableBoundingVolumeOcclusion=0
bDisplayBoundingVolumes=0
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=1
bUseMyGamesDirectory=1
[Display]
uVideoDeviceIdentifierPart1=0
uVideoDeviceIdentifierPart2=0
uVideoDeviceIdentifierPart3=0
uVideoDeviceIdentifierPart4=0
fDecalLifetime=100.0000
bEquippedTorchesCastShadows=1
bReportBadTangentSpace=0
bStaticMenuBackground=1
bForcePow2Textures=0
bForce1XShaders=0
bHighQuality20Lighting=1
bAllow20HairShader=1
bAllowScreenShot=1
iMultiSample=0
bDoTallGrassEffect=1
bForceMultiPass=1
bDoTexturePass=1
bDoSpecularPass=1
bDoDiffusePass=1
bDoAmbientPass=1
bDoCanopyShadowPass=1
bDrawShadows=1
bUseRefractionShader=1
bUse Shaders=1
iNPatchNOrder=0
iNPatchPOrder=0
iNPatches=0
iLocation Y=0
iLocation X=0
bFull Screen=1
iSize W=2560
iSize H=1080
iAdapter=0
iScreenShotIndex=2
SScreenShotBaseName=ScreenShot
iAutoViewMinDistance=2000
iAutoViewHiFrameRate=40
iAutoViewLowFrameRate=20
bAutoViewDistance=0
fDefaultFOV=75.0000
fNearDistance=10.0000
fFarDistance=100000.0000
iDebugTextLeftRightOffset=10
iDebugTextTopBottomOffset=10
bShowMenuTextureUse=1
iDebugText=2
bLocalMapShader=1
bDoImageSpaceEffects=1
fShadowLOD2=400.0000
fShadowLOD1=200.0000
fLightLOD2=1500.0000
fLightLOD1=1000.0000
fSpecularLOD2=1300.0000
fSpecularLOD1=1000.0000
fEnvMapLOD2=800.0000
fEnvMapLOD1=500.0000
fEyeEnvMapLOD2=190.0000
fEyeEnvMapLOD1=130.0000
iPresentInterval=1
fSpecualrStartMax=1000.0000
fSpecularStartMin=0.0000
iActorShadowIntMax=10
iActorShadowIntMin=0
iActorShadowExtMax=10
iActorShadowExtMin=0
fGammaMax=0.6000
fGammaMin=1.4000
iMaxDecalsPerFrame=10
bLandscapeBlend=1
bFullBrightLighting=0
iMaxLandscapeTextures=0
bDynamicWindowReflections=1
fShadowFadeTime=1.0000
fGamma=1.0000
bDecalsOnSkinnedGeometry=1
iShadowFilter=2
bAllowPartialPrecision=1
iShadowMapResolution=256
bShadowsOnGrass=1
bActorSelfShadowing=1
iActorShadowCountInt=10
iActorShadowCountExt=10
bAllow30Shaders=0
iTexMipMapMinimum=0
iTexMipMapSkip=0
bDoStaticAndArchShadows=1
bDoActorShadows=1
bIgnoreResolutionCheck=0
fNoLODFarDistancePct=1.0000
fNoLODFarDistanceMax=10240.0000
fNoLODFarDistanceMin=1700.0000
[Controls]
fVersion=1.8000
Forward=0011FFFF
Back=001FFFFF
Slide Left=001EFFFF
Slide Right=0020FFFF
Use=00FF0009
Activate=00120203
Block=001D0108
Cast=002E0306
Ready Item=0021FF02
Crouch/Sneak=0038FF00
Run=002AFFFF
Always Run=003AFFFF
Auto Move=0010FFFF
Jump=0039FF01
Toggle POV=0025FF05
Menu Mode=000FFF04
Rest=0019FF0A
Quick Menu=003BFFFF
Quick1=0002FF20
Quick2=0003FF21
Quick3=0004FF22
Quick4=0005FF23
Quick5=0006FF24
Quick6=0007FF25
Quick7=0008FF26
Quick8=0009FF27
QuickSave=003FFFFF
QuickLoad=0043FFFF
Grab=002D0407
bInvertYValues=0
fXenonLookXYMult=0.0005
fMouseSensitivity=0.0020
;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6
iJoystickMoveFrontBack=2
iJoystickMoveLeftRight=1
fJoystickMoveFBMult=1.0000
fJoystickMoveLRMult=1.0000
iJoystickLookUpDown=6
iJoystickLookLeftRight=3
fJoystickLookUDMult=0.0020
fJoystickLookLRMult=0.0020
fXenonMenuMouseXYMult=0.0003
bBackground Mouse=0
bBackground Keyboard=0
bUse Joystick=1
fXenonLookMult=0.0030
fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000
iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000
iXenonMenuStickThreshold=1000
;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-Italian
iLanguage=0
SlideLeft=001EFFFF
SlideRight=0020FFFF
fXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000
fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000
fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700
fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000
fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000
fXenonMenuStickSpeed=300.0000
iXenonMenuStickDeadZone=15000
[Water]
fAlpha=0.5000
uSurfaceTextureSize=128
SSurfaceTexture=water
SNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoop
SNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoop
fNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000
fNearWaterIndoorTolerance=512.0000
fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000
fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000
uNearWaterPoints=8
uNearWaterRadius=1000
uSurfaceFrameCount=32
uSurfaceFPS=24
bUseWaterReflectionsMisc=1
bUseWaterReflectionsStatics=1
bUseWaterReflectionsTrees=1
bUseWaterReflectionsActors=1
bUseWaterReflections=1
bUseWaterHiRes=1
bUseWaterDisplacements=1
bUseWaterShader=1
uDepthRange=125
bUseWaterDepth=1
bUseWaterLOD=1
fTileTextureDivisor=4.7500
fSurfaceTileSize=2048.0000
uNumDepthGrids=3
[Audio]
bDSoundHWAcceleration=1
fMinSoundVel=10.0000
fMetalLargeMassMin=25.0000
fMetalMediumMassMin=8.0000
fStoneLargeMassMin=30.0000
fStoneMediumMassMin=5.0000
fWoodLargeMassMin=15.0000
fWoodMediumMassMin=7.0000
fDialogAttenuationMax=35.0000
fDialogAttenuationMin=7.7500
bUseSoundDebugInfo=1
fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000
bUseSoftwareAudio3D=0
fDefaultEffectsVolume=0.8000
fDefaultMusicVolume=0.3000
fDefaultFootVolume=0.8000
fDefaultVoiceVolume=0.8000
fDefaultMasterVolume=1.0000
bMusicEnabled=1
bSoundEnabled=1
fLargeWeaponWeightMin=25.0000
fMediumWeaponWeightMin=8.0000
fSkinLargeMassMin=30.0000
fSkinMediumMassMin=5.0000
fChainLargeMassMin=30.0000
fChainMediumMassMin=5.0000
fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000
iCollisionSoundTimeDelta=50
fGlassLargeMassMin=25.0000
fGlassMediumMassMin=8.0000
fClothLargeMassMin=25.0000
fClothMediumMassMin=8.0000
fEarthLargeMassMin=30.0000
fEarthMediumMassMin=5.0000
bUseSpeedForWeaponSwish=1
fLargeWeaponSpeedMax=0.9500
fMediumWeaponSpeedMax=1.1000
fPlayerFootVolume=0.9000
fDSoundRolloffFactor=4.0000
fMaxFootstepDistance=1100.0000
fHeadroomdB=2.0000
iMaxImpactSoundCount=32
fMainMenuMusicVolume=0.6000
[ShockBolt]
bDebug=0
fGlowColorB=1.0000
fGlowColorG=0.6000
fGlowColorR=0.0000
fCoreColorB=1.0000
fCoreColorG=1.0000
fCoreColorR=1.0000
fCastVOffset=-10.0000
iNumBolts=7
fBoltGrowWidth=1.0000
fBoltSmallWidth=3.0000
fTortuosityVariance=8.0000
fSegmentVariance=35.0000
fBoltsRadius=24.0000
[Pathfinding]
bDrawPathsDefault=0
bPathMovementOnly=0
bDrawSmoothFailures=0
bDebugSmoothing=0
bSmoothPaths=1
bSnapToAngle=0
bDebugAvoidance=0
bDisableAvoidance=0
bBackgroundPathing=0
bUseBackgroundPathing=1
[MAIN]
bEnableBorderRegion=1
fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000
iDetectionHighNumPicks=40
fQuestScriptDelayTime=5.0000
iLastHDRSetting=-1
[Combat]
bEnableBowZoom=1
bDebugCombatAvoidance=0
fMinBloodDamage=1.0000
fHitVectorDelay=0.4000
iShowHitVector=0
fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000
fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000
iMaxHiPerfNPCTargetCount=4
fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000
fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500
iMaxHiPerfPCTargetCount=4
iMaxHiPerfCombatCount=4
[HAVOK]
bDisablePlayerCollision=0
fJumpAnimDelay=0.7500
bTreeTops=0
iSimType=1
bPreventHavokAddAll=0
bPreventHavokAddClutter=0
fMaxTime=0.0167
bHavokDebug=0
fRF=1000.0000
fOD=0.9000
fSE=0.3000
fSD=0.9800
iResetCounter=5
fMoveLimitMass=95.0000
iUpdateType=0
bHavokPick=1
fCameraCasterSize=1.0000
iHavokSkipFrameCountTEST=0
fHorseRunGravity=3.0000
fQuadrupedPitchMult=1.0000
iNumHavokThreads=1
fChaseDeltaMult=0.0500
iEntityBatchRemoveRate=100
iMaxPicks=40
bAddBipedWhenKeyframed=0
[Interface]
fDlgLookMult=0.3000
fDlgLookAdj=0.0000
fDlgLookDegStop=0.2000
fDlgLookDegStart=2.0000
fDlgFocus=1.5000
fKeyRepeatInterval=50.0000
fKeyRepeatTime=500.0000
fActivatePickSphereRadius=16.0000
fMenuModeAnimBlend=0.0000
iSafeZoneX=20
iSafeZoneY=20
iSafeZoneXWide=20
iSafeZoneYWide=20
fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000
fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500
bAllowConsole=1
bActivatePickUseGamebryoPick=0
iMaxViewCasterPicksGamebryo=10
iMaxViewCasterPicksHavok=10
iMaxViewCasterPicksFuzzy=5
bUseFuzzyPicking=1
fMenuBGBlurRadius=2.0000
[LoadingBar]
iMoveBarWaitingMilliseconds=10
iMoveBarChaseMilliseconds=100
iMoveBarMaxMilliseconds=2500
fLoadingSlideDelay=15.0000
fPercentageOfBar3=0.1500
fPercentageOfBar2=0.4400
fPercentageOfBar1=0.3500
fPercentageOfBar0=0.0600
bShowSectionTimes=0
[Menu]
fCreditsScrollSpeed=40.0000
iConsoleTextYPos=890
iConsoleTextXPos=30
iConsoleVisibleLines=15
iConsoleHistorySize=50
rDebugTextColor=255,251,233
iConsoleFont=3
iDebugTextFont=3
[GamePlay]
bDisableDynamicCrosshair=0
bSaveOnTravel=1
bSaveOnWait=1
bSaveOnRest=1
bCrossHair=1
iDifficultyLevel=50
bGeneralSubtitles=1
bDialogueSubtitles=1
bInstantLevelUp=0
bHealthBarShowing=1
fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000
fHealthBarSpeed=80.0000
fHealthBarHeight=4.0000
fHealthBarWidth=40.0000
fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000
fHealthBarEmittanceTime=1.5000
STrackLevelUpPath=\\vault\TES4\LevelData\
fDifficulty=0.0000
bTrackLevelUps=1
bAllowHavokGrabTheLiving=1
bEssentialTakeNoDamage=1
iDetectionPicks=21
bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1
[Fonts]
SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fnt
SFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fnt
SFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fnt
SFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fnt
SFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt
[SpeedTree]
iTreeClonesAllowed=0
fCanopyShadowGrassMult=1.0000
iCanopyShadowScale=64
fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000
fTreeForceMinBudAngle=-1.0000
fTreeForceLeafDimming=-1.0000
fTreeForceBranchDimming=-1.0000
fTreeForceCS=-1.0000
fTreeForceLLA=-1.0000
fTreeLODExponent=1.0000
bEnableTrees=1
bForceFullLOD=1
fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500
fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500
[Debug]
bDebugFaceGenCriticalSection=0
bDebugFaceGenMultithreading=0
bDebugSaveBuffer=0
[BackgroundLoad]
bBackgroundLoadLipFiles=1
bLoadBackgroundFaceGen=1
bUseMultiThreadedFaceGen=1
bBackgroundCellLoads=1
bLoadHelmetsInBackground=1
iAnimationClonePerLoop=5
bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0
bUseMultiThreadedTrees=1
iPostProcessMillisecondsEditor=50
iPostProcessMillisecondsLoadingQueuedPriority=20
iPostProcessMilliseconds=5
bUseBackgroundFileLoader=1
[LOD]
fLodDistance=5000.0000
bUseFaceGenLOD=0
iLODTextureTiling=2
iLODTextureSizePow2=8
fLODNormalTextureBlend=0.5000
bDisplayLODLand=1
bDisplayLODBuildings=1
bDisplayLODTrees=1
bLODPopTrees=1
bLODPopActors=1
bLODPopItems=1
bLODPopObjects=1
fLODFadeOutMultActors=150.0000
fLODFadeOutMultItems=150.0000
fLODFadeOutMultObjects=150.0000
fLODMultLandscape=10.0000
fLODMultTrees=20.0000
fLODMultActors=10.0000
fLODMultItems=10.0000
fLODMultObjects=10.0000
iFadeNodeMinNearDistance=400
fLODFadeOutPercent=0.9000
fLODBoundRadiusMult=3.0000
fTalkingDistance=2000.0000
fTreeLODMax=120.0000
fTreeLODMin=0.0200
fTreeLODDefault=1.2000
fObjectLODMax=150.0000
fObjectLODMin=1.0000
fObjectLODDefault=150.0000
fItemLODMax=150.0000
fItemLODMin=1.0000
fItemLODDefault=2.0000
fActorLODMax=150.0000
fActorLODMin=2.0000
fActorLODDefault=150.0000
bLODUseCombinedLandNormalMaps=1
bForceHideLODLand=0
fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000
fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000
fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000
fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000
fLODFadeOutActorMultCity=1.0000
fLODFadeOutItemMultCity=1.0000
fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000
fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000
fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000
fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000
fLODLandVerticalBias=0.0000
[Weather]
fSunGlareSize=350.0000
fSunBaseSize=250.0000
bPrecipitation=1
fAlphaReduce=1.0000
SBumpFadeColor=255,255,255,255
SLerpCloseColor=255,255,255,255
SEnvReduceColor=255,255,255,255
[Voice]
SFileTypeLTF=ltf
SFileTypeLip=lip
SFileTypeSource=wav
SFileTypeGame=mp3
[Grass]
iMinGrassSize=80
fGrassEndDistance=80000.0000
fGrassStartFadeDistance=3000.0000
bGrassPointLighting=1
bDrawShaderGrass=1
iGrassDensityEvalSize=2
iMaxGrassTypesPerTexure=2
fWaveOffsetRange=1.7500
fGrassWindMagnitudeMax=125.0000
fGrassWindMagnitudeMin=5.0000
fTexturePctThreshold=0.3000
[Landscape]
bCurrentCellOnly=0
bPreventSafetyCheck=0
fLandTextureTilingMult=2.0000
fLandFriction=2.5000
iLandBorder2B=0
iLandBorder2G=0
iLandBorder2R=0
iLandBorder1B=0
iLandBorder1G=255
iLandBorder1R=255
[bLightAttenuation]
fQuadraticRadiusMult=1.0000
fLinearRadiusMult=1.0000
bOutQuadInLin=0
fConstantValue=0.0000
fQuadraticValue=16.0000
fLinearValue=3.0000
uQuadraticMethod=2
uLinearMethod=1
fFlickerMovement=8.0000
bUseQuadratic=1
bUseLinear=0
bUseConstant=0
[BlurShaderHDRInterior]
fTargetLUM=1.0000
fUpperLUMClamp=1.0000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.5000
fBrightScale=2.2500
fBrightClamp=0.2250
fBlurRadius=7.0000
iNumBlurpasses=1
[BlurShaderHDR]
fTargetLUM=1.2000
fUpperLUMClamp=1.0000
fGrassDimmer=1.3000
fTreeDimmer=1.2000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.7000
fSunlightDimmer=1.3000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fBrightScale=1.5000
fBrightClamp=0.3500
fBlurRadius=4.0000
iNumBlurpasses=2
iBlendType=2
bDoHighDynamicRange=1
[BlurShader]
fSunlightDimmer=1.0000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fAlphaAddExterior=0.2000
fAlphaAddInterior=0.5000
iBlurTexSize=256
fBlurRadius=0.0300
iNumBlurpasses=1
iBlendType=2
bUseBlurShader=1
[GethitShader]
fBlurAmmount=0.5000
fBlockedTexOffset=0.0010
fHitTexOffset=0.0050
[MESSAGES]
bBlockMessageBoxes=0
bSkipProgramFlows=1
bAllowYesToAll=1
bDisableWarning=1
iFileLogging=0
bSkipInitializationFlows=1
[DistantLOD]
bUseLODLandData=1
fFadeDistance=12288.0000
iDistantLODGroupWidth=8
[GeneralWarnings]
SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.
SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
[Archive]
SMasterMiscArchiveFileName=Oblivion - Misc.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName2=Oblivion - Voices2.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName1=Oblivion - Voices1.bsa
SMasterSoundsArchiveFileName=Oblivion - Sounds.bsa
SMasterTexturesArchiveFileName1=Oblivion - Textures - Compressed.bsa
SMasterMeshesArchiveFileName=Oblivion - Meshes.bsa
SInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txt
iRetainFilenameOffsetTable=1
iRetainFilenameStringTable=1
iRetainDirectoryStringTable=1
bCheckRuntimeCollisions=0
bInvalidateOlderFiles=1
bUseArchives=1
SArchiveList=Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures - Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa, Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa
[CameraPath]
iTake=0
SDirectoryName=TestCameraPath
iFPS=60
SNif=Test\CameraPath.nif
[Absorb]
fAbsorbGlowColorB=1.0000
fAbsorbGlowColorG=0.6000
fAbsorbGlowColorR=0.0000
fAbsorbCoreColorB=1.0000
fAbsorbCoreColorG=1.0000
fAbsorbCoreColorR=1.0000
iAbsorbNumBolts=1
fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000
fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000
fAbsorbTortuosityVariance=2.0000
fAbsorbSegmentVariance=7.0000
fAbsorbBoltsRadius=5.0000
[OPENMP]
iThreads=3
iOpenMPLevel=10
[TestAllCells]
bFileShowTextures=1
bFileShowIcons=1
bFileSkipIconChecks=0
bFileTestLoad=0
bFileNeededMessage=1
bFileGoneMessage=1
bFileSkipModelChecks=0
bFileCheckModelCollision=0
[CopyProtectionStrings]
SCopyProtectionMessage2=Insert the Oblivion Disc.
SCopyProtectionTitle2=Oblivion Disc Not Found
SCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on this computer.
SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not FoundNa, bakker, ez sem rövidebb, csak úgy emlékeztem.
A végét elnézve vmelyik mod manager bővítette ki, talán ami az Adabalásokhoz kellet, v. nem tudom.
-
katt777
félisten
Lodokat, iniben (akármeddig tolhatók fel, a megjelenítés más kérdés). Elég messziről láthatóvá teszi az objektumokat, hogy mást ne mondjak, pl. van az az idióta futóbolond, aki keresztül-kasul grasszál Cyrodiil-ban, no, 7-8 pixel nagyságban már feltűnt.
Csak néztem, mi az a piszok a képernyő sarkában, issue ,vagy bug alive, aztán amint bámultam, elkezdett nőni, és min. fél perc eltelt, mire olyan közel ért, hogy rájöttem: egy futó az, + még egy jó idő, hogy pontosan ki. De még az őrjáratozó lovasok is messziről, kb. 0,5-1 cm-esen már láthatóak. Ilyesmire gondolok, bár lehet, te messzebbről nézted, csalóka a távolság így, hogy vízszintesben nézi az ember. De talán majd felmegyek oda körülnézni (ill. nézheted te is innen). Kissé arrébb menve amúgy a kikötőnegyed kis házai is látszanának.
Itt még nálam sem volt fent az NE, ezért a fakóbb színek, amúgy hajnalban is szebbre emléxem. De mostanában nem nagyon volt rá időm, leragadtam Kyratbnan.
-
katt777
félisten
Jé, egy hsz...
Viszont nem tudtam nem észrevenni, hogy az objektumok láthatósága NINCS jól beállítva, semmi nem látszik odalent a parton. A sötétzöldes árnyalatért mod felelős, vagy csak alapon hagytad a játék grafikáját? (NE nincs?) Nálam akkor volt ilyen randa rozsdás árnyalatú minden. -
katt777
félisten
válasz
MasterMind #12534 üzenetére
Ha jól rémlik, az valami beállítás kérdése. Én BT Modot használok DarkUI-val, viszont széles vásznon nincsenek mentés-feliratok, nem tudom miért, még nem nagyon foglalkoztam vele, egyelőre Kyratban foglal le a meló.
-
katt777
félisten
válasz
Varlaisaran #12529 üzenetére
Hát éppen ezt kérdeztem.
Amúgy a Dark UI felületről eltűnt az összes betű a mentés/betöltés opciónál, de ha a semmire kattintok, betölt. Csak kiírja, hogy már nem található elemre épül, pedig nem töröltem semmit, BS-ben is minden ott van, ahogy kell, és OBGE-t használok a modjaid miatt.
Gates of Asgard, igen, de egyelőre nem akarok átmenni, mivel erős közepes karakternek javasolják, miközben új karit indítottam, csak hát pár FPS-t végig kellett gyilkolnom az elmúlt hónapokban, aztán 3 hónap felnőttképzés, most vizsgáztam, és jutna időm FC4 mellett. -
katt777
félisten
válasz
Varlaisaran #12527 üzenetére
Én most pillanatnyilag azt nem értem, hogy miért hiányzik valami a mentésből, miközben csak VGA-t cseréltem.
Nemtommi.
GTA-t toltad QTP3-mal? Vagy bárhogy? Amiatt nincs fönt, de most, hogy végre bírná a VGA-m, viszket a kezem, hogy feltegyem.Csak nem ajánlják.
-
katt777
félisten
válasz
Varlaisaran #12525 üzenetére
Nem akadhat QTP3-mal v. valami mással?
-
katt777
félisten
válasz
Varlaisaran #12521 üzenetére
Na, lesz it nirwaneye és angaweyw remake
-
katt777
félisten
válasz
Varlaisaran #12514 üzenetére
De azért a javítások is ott vannak a topon.
2006-os játék, MOST van először olyan VGA-m, amely képes zökkenésmentesen elvinni, ha mindent maximalizálok, amit csak lehet, + textúrák, környezeti modok, stb.
-
katt777
félisten
Év játéka, ugyan már! Marketing.
Azért nehogy már heteken keresztül kelljen barangolnom, és mindig visszatöltenem egy mentést, ha (nagy eséllyel) legyőzhetetlen ellenfélre akadok, hogy végül lecsapjak egyetlen kalózt! De mondom, akkor legalább védje ki a csapásaimat, de még erre sem képes, egyszerűen csak nem sérül meg. -
katt777
félisten
Nem mindenki tolta god-módban. Az összes RPG-t azért rühelltem Oblivion-ig, mert tele voltak túlerősizált ellenfelekkel, akik rám néztek, és meghaltam, mire támadhattam volna. Morrowindben ugyanez volt. És ami legfőképpen kiakaszt, hogy LÁTOM, amint megvágom őket, vagy beléjük áll a nyíl, de nem sebződnek semmit. Ez a nevetséges. No de itt nagyon OFF...
-
katt777
félisten
válasz
Cucuska2 #12501 üzenetére
Már megtaláltam, csak az idióta jegyzettömb keresője nem.
Olyat mondtak még, hogy nem szélesebb lesz a kép, hanem levágja, csak még nem volt időm megnézni.
Hát, az a baj, hogy én sem.Lehet, törlöm az init, aztán újra beállítgatok benne mindent, jó kis meló lesz.
Akinek nV kártyája van: kell még a blackscreen fix, vagy ezt a végleges patchben már javították? Mert olyanom azért nem volt, maga a kép teljesen rendben van. -
katt777
félisten
Gáz van. Betettem a 970-et, de nincsenek mentés nevek, betöltéskor "állományok hiányoznak" hiba, WTF??? Csak mert áttettem 2560x1080-ba? Voltak itt szélesebb képek is.
Vagy telepítsem újra? Anno semmi baja nem volt 560-ról XT-re váltva.Ha pedig valaki Skyrimezik, árulja már el, hogyan lehet a fenti beállításba áttenni, légyszí!
-
katt777
félisten
válasz
Cucuska2 #12497 üzenetére
Kiiirály!!! Tapasztalatból mondom, a Maxwell megéri az árát. Sokkal gyorsabb, mint amennyivel drágább. Akár 75%-kal veri a 280X szintre húzott 7870XT-met, de legalább 55%-kal gyorsabb. És mennyibe fáj is egy 280X?
A linkelt példány mondjuk zajos, és hamarabb éri el a hőhatárt, mint egy teljes méretű kártya, de attól még ott van a teljesítmény. Gondolj bele, az én 970-em alapból 150MHz-cel gyorsabb a gyári felső OC (+100Mhz) boost értéknél...
-
katt777
félisten
válasz
Cucuska2 #12492 üzenetére
Király! Nekem csak 21:9-re volt lehetőségem, viszont kapott alá egy 970-et, szóval ha mindent feltelepítettem, majd tesztelgetem. Kicsit untam amúgy, hogy CoD AW-ben mindig onnan lőttek le, ahová nem láttam.
"A széles látókör mindenkinek jár."Mintha az ini fájlod nem lenne maximalizálva...
-
katt777
félisten
Játszik valaki 21:9-ben?
-
katt777
félisten
válasz
aftercooler #12489 üzenetére
Lengyelek sokan vannak. Sok játékot lengyelek fejlesztenek.
-
katt777
félisten
válasz
laceszgamer #12486 üzenetére
Az nem a fordítás hibája, mert különben ott lenne angolul. Vagy másik mod ütközött valahol, vagy vmi még kellett volna, hogy megjelenjen (pl. nyitvatartási idő, stb). De a legfontosabb a fordítást a bs vége felé betenni.
Szóval nálam működik. -
katt777
félisten
válasz
aftercooler #12481 üzenetére
Itt többen állították, hogy steamesen is működik. No de nem kell steamezni.
-
katt777
félisten
válasz
bendi806 #12473 üzenetére
Én figyelmeztettelek, Luke!
Sejtettem azért, hogy bepróbálod.
De akkor az álladat gyorsabban összeszedted.Remélem, tetszett a majdnem fullos táj a távoli épületekkel, kövekkel, erdőkkel a messzi hegyeken, stb.
Az a durva, hogy mindehhez a vizuális élményhez semmi mod nem kell, no meg hogy még a 7870XT-t is meg tudom fektetni lassan 1 évtizeddel a játék kiadása után.
Tényleg, nem felejtetted el játékból a HDR-t, driverből meg minőségi beállításokat, AFx16, AAx24ED, optimalizálás kikapcsolását?
Ha már liba...
-
katt777
félisten
válasz
CJ4567 #12460 üzenetére
Hála a jóistennek, nincs.
hlye: Ha hülye a játék, konzolból javítható.
Sztem pl. tök értelmetlen, hogy vagy más-más képességeket kell használnom, így semmi nem fejlődik maximálisan (kivéve a dumálást, azt nyomom
), vagy egyre koncentrálok, aztán megölnek, mert azzal éppen nem tudom megvédeni magam.
-
katt777
félisten
válasz
Varlaisaran #12453 üzenetére
Kicsit sokat ittál...
-
katt777
félisten
válasz
laceszgamer #12449 üzenetére
Akkor ez a baj.
Előbb telepíts fel minden modot, a legapróbbakat is, lődd be a BS-t, MENTSD EL (akár a játék könyvtárat is), kizárólag ez után állj neki a fordításnak. Arra is figyelni kell, hogy több üzenetet is küld, amikor kézzel kell bemásolnod könyvtárakat, mert saját maga nem csinálja meg. Ha W8 alatt nincs vmihez hozzáférésed, még nagyobb gáz lesz. Aztán persze BS-t visszaállítani, fordítás fájlokat a végére, aztán menni fog.
Én spec. 1x feltelepítettem mindent, kimentettem a reg beállításokat, meg nodvd fixet applikáltam rá, azóta nincs gond vele, leszámítva az újabb modokat, különösen a helybélieket, mert akkor újra meg kellett csinálni az egész procedúrát (kigyomlálni az inkompatibilis modokat, feltenni a kis biszbasz hülyeségeket, amelyek nélkül az újak nem mentek, stb.).
-
katt777
félisten
válasz
laceszgamer #12446 üzenetére
Csak feltelepítetted, vagy megcsináltál mindent, ami még szükséges? Egyébként különösen fontos a BS vége felé betenni, mert máskülönben minden kis mod összezavarja. És persze a hunosítás telepítése kavarja össze tökéletesen az egész BS-t.
-
katt777
félisten
BUÉK mindenkinek!!!
-
katt777
félisten
válasz
aftercooler #12442 üzenetére
Sajna bármelyik mókoló progi okozhat problémákat, ezért nagyon fontos minden readme fájlt alaposan átnézni. És főleg nem google fordítóval "magyarítani".
-
katt777
félisten
válasz
CJ4567 #12431 üzenetére
WTF???
Ez egy nVidia probléma!!! Van rá fix is.
Töröld ki az ini fájlt, vsz. ott lesz a bibi, valamelyik beállítást nem szereti. Sajna 1-esével ki kell majd próbálni, melyik az, de sztem, ezen a tortúrán itt páran és párszor átmentünk, a BS-optimalizálásról már nem is beszélve.
Viszont úgy rémlik, hogy ha 1x már megjegyezte, tudni fogja a CC, de ebben nem vagyok biztos, rég Stalkereztem, ezzel a procival meg az az 1.3mag is bőven henyél ilyen gyenge VGA alatt, amelyet a játék alapból képes terhelni. Sztem te sem nyersz vele semmit. -
katt777
félisten
válasz
CJ4567 #12427 üzenetére
Nekem fent van OBGE, HDR is megy.
Persze, hogy Obli szebb, de ez egy növényzetben és állatvilágban gazdag táj, a zord észak kevésbé. Ezt még Obliban is láthatod, ha felmész Brumába.
FC3-at P4+HD4650 kombóval toltam majdnem végig CRT moncsin (TR2013-at is).
4-es a mostani konfigomon is 55-65FPS-szel hasít full hd-ben és maxi grafikával. FC egy nagyon jól megírt motor.
-
katt777
félisten
válasz
CJ4567 #12421 üzenetére
1.: iniben THREAD-eket ON.
2.: CPU-Control 2.0Amúgy mi ez a nagy homály?
Ez valami rövidlátó mod is?
Az FPS-killer én vagyok.
SSAO nélkül is kifektetem a grafikát.
(Bár 970-en még sajna nem volt szerencsém kipróbálni.)
MLAA v. FXAA is tökéletes, SSAO-nak 1xűen nincs hardveres támogatása. AMD-nél HBAO lenne, nV-nál HDAO, az SSAO a "na, erre a programra szartunk"-metódus.
Kareszovics: Ilyen képek láttán én arra gondolok, milyen jó, hogy van szemüvegem.
-
-
-
katt777
félisten
válasz
CJ4567 #12385 üzenetére
Az a VGA kevés oda, még ha a proci menne is feljebb, amiben érdemes gondolkodni, mert Obli még CPU-Controllal is legföljebb 1.3 magra tolható szét.
Grafikai modokat kerüld, Natural Enh-t próbálhatod, az alapból csak szaporítja az elemeket és javítja a színeket.
Én még nem láttam bombát Oblivionban.
Amennyire "pörög" a topic, sztm kezdj el visszaolvasgatni. -
katt777
félisten
Mi van (inkább nincs) itt 3 hónapja, skacok?
-
katt777
félisten
Bc mod elcseszett mindent, Open Cities szintén, letöröltem őket, és mobilnettel le sem szedek mostanában semmit. Egyébként majdnem teljesen vanilla a játék, csak a Natural modok vannak fent Asgardok miatt. Minden grafikai extra ini-ből készült. Egyelőre csak járkálok és edzek, már vámpír is megharapott, de még nem akarok vámpirizálódni, és ezzel elveszteni a fele játékidőt. Majd lemegyek, eszem a papból, elgonoszkodom a szükséges daedra küldiket, amelyeket jó fiú módban nem lehet letudni, csak utána szándékozom megjavulni.
-
katt777
félisten
válasz
#89091072 #12370 üzenetére
Ez lesz az, kösz.
Kérdés, hogy más esetben is működik-e, vagy csak ezt az egyet javította.
Méretből ítélve akkor az 1.0 nem kell.
Gondolom, a kettő üti egymást.
Amúgy az Open Cities Reborn-t is kilőttem, mert gagyi. Csak Brumába mentem el, teljesen másképp nézett ki a város, térkép semmi, kénköves láda meg eltűnt. Na, ez utóbbi tett be neki leginkább. -
katt777
félisten
Problémám akadt. Tolvajcéhes 1. küldit leadtam, de azon kívül, akárhová megyek, mindenki némán néz rám egy "Leave me alone" felirat kíséretében (ez egyébként már honosítás előtt is így volt). Vittem a pikkelyeket az öreg halásznak, és dettó, lényegében semmit nem tudok csinálni. Látszólag minden rendben, semmi nem akad semmivel, mégis ez. Megoldás?
Csak tippem van, hogy valamelyik NEM honosított mod cseszik bele, de nem tudom, melyik és hogyan.
-
katt777
félisten
válasz
#89091072 #12366 üzenetére
Ezek közül csak IW és Natural modok, Asgardok miatt semmi más nincs. Ja, Chorrol underground van, régész kaland és még pár (pl. Bartholm), de ezekhez is van BC. Egyébként működött, mint írtam, csak képfáljok hiányoznak belőle. Gondolom, mert nincs egy épkézláb telepítő csomagja, ilyen-olyan frissítéseket linkeltek csak be nekem, ezek szerint önmagukban nem rosszak. Open Cities Reborn-t egyébként utólag feltettem, ma már honosítás is van (azzal nekem sosem volt problémám, egyszerűen BS végére kell tenni), egyelőre azt nem tudom, hol a többi hal. Csak hármat találtam a tóban, és se több.
Volt pár ugrálós/kihagyós bug, de egy barlangjárás után megjavultak, ez persze sok hasonló hibát megold.
Blood & Mud-ot is leszedtem (BC-ben láttam, hogy van), de olvastam, hogy HDR-t ki kell kapcsolni, meg mittomén milyen érzékenységei vannak, szóval nem került fel. Animated Windows system szintén ment a kukába, nem fogok 800 könyvtárból ezt-azt válogatni, ha nem lehet értelmesen telepíteni.
-
katt777
félisten
Na, a grass mod egy kalap szar. Minden kőbe füvet tesz, még IC útjain is. Az Overhaul még rosszabb, egy-egy fűszigetet csomagol ide-oda, ráadásul fele megjelenítési távolságra, mint amit ini-ben beállítottam.
Az új BC mod nem tudom, kinek hogyan működik, de nálam mindent telerak nagy sárga csillagokkal, WTF Image missing feliratokkal, és falak tömkelege hiányzik.
Úgy nézki egyébként, hogy sikerült működésre bírni, már csak a hunosítás hiányzik. Füvezni akartam (nem félreérteni
), de jól látható a Natural javítás a vanilla grafikához képest:
-
katt777
félisten
Nekiálltam újra összekínlódni. Valami az ini fájlban is bugos volt, valamelyik threaded beállítás, győztem elölről. Íme a képek abszolút 0 grafikai moddal:
Javaslom a távoli, apró objektumok megtekintését (pl. tüzek), amelyek vanillában, minden más távoli dologhoz hasonlóan, láthatatlanok.
A fűvel, ill. a kopár hegyoldalakkal továbbra is elégedetlen vagyok.
Azt vki elárulhatná, itt miért csak kb 20m közelségből jelenik meg a tükörkép a vízen. Aztán eltávolodva persze OK, de elég fura, hogy minden másnak megvan, ez meg csak úgy "lebeg" a vízen.
-
katt777
félisten
Én ma töröltem az egészet. Sehogy nem futott az új BC modokkal, amikor mindet aktiváltam, már a betöltő videónál kidobott.
-
katt777
félisten
válasz
teliadan #12358 üzenetére
Olvasd a topicot. Érdemes. Mi az a "magyarítás"?
Állampolgárságot kaptál? Attól, hogy az ország lakóinak többsége nincs tisztában a "magyarítás" és a "fordítás" szavak különbözőségével, számomra még mindig hülyén hangzik. Legalább "honosítás" lenne...
Egyébként, ha előre telepítetted a honosítást, nagy eséllyel megszívtad a későbbi moddolást.
-
katt777
félisten
válasz
#89091072 #12355 üzenetére
Hát, azóta párszor már frissült, ez vsz. kimaradt.
Alighanem vmelyik itt ajánlott modvacakoló progi nyúlt bele. Thread-eket amúgy fel lehet nyomni, igénybevételtől függően. Prociban nyilván nincs 12 szál, de ezt muszáj, hogy valamennyire más magokat is használjon, ne csak az 1.-t. Lásd még: "Threaded" opciók.
kislaki92: Driver felülvezérlésről se feledkezz meg.
-
katt777
félisten
válasz
kislaki92 #12352 üzenetére
Nálam most így fest:
[General]
SStartingCell=
SStartingCellY=
SStartingCellX=
SStartingWorld=
STestFile10=
STestFile9=
STestFile8=
STestFile7=
STestFile6=
STestFile5=
STestFile4=
STestFile3=
STestFile2=
STestFile1=
bEnableProfile=0
bDrawSpellContact=0
bRunMiddleLowLevelProcess=1
iHoursToSleep=3
bActorLookWithHavok=1
SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3
bUseEyeEnvMapping=1
bFixFaceNormals=0
bUseFaceGenHeads=1
bFaceMipMaps=1
bFaceGenTexturing=1
bDefaultCOCPlacement=0
uGridDistantTreeRange=175
uGridDistantCount=195
uGridsToLoad=9
fGlobalTimeMultiplier=1.0000
bNewAnimation=1
fAnimationDefaultBlend=0.1000
fAnimationMult=1.0000
bFixAIPackagesOnLoad=0
bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1
bKeepPluginWhenMerging=0
bCreate Maps Enable=1
SLocalSavePath=Saves\
SLocalMasterPath=Data\
bDisableDuplicateReferenceCheck=1
bTintMipMaps=0
uInterior Cell Buffer=15
uExterior Cell Buffer=144
iIntroSequencePriority=3
bPreloadIntroSequence=1
fStaticScreenWaitTime=3.0000
SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bik
SMainMenuMovie=Map loop.bik
SMainMenuMovieIntro=Oblivion iv logo.bik
SIntroSequence=bethesda softworks HD720p.bik,2k games.bik,game studios.bik,Oblivion Legal.bik
iFPSClamp=0
bRunVTuneTest=0
STestFile1=
bActivateAllQuestScripts=0
fQuestScriptDelayTime=5.0000
SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3
bUseThreadedBlood=1
bUseThreadedMorpher=1
bExternalLODDataFiles=1
bBorderRegionsEnabled=1
bDisableHeadTracking=0
bTrackAllDeaths=1
SCharGenQuest=0002466E
uiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864
uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864
SBetaCommentFileName=
bCheckCellOffsetsOnInit=0
bCreateShaderPackage=1
uGridDistantTreeRangeCity=8
uGridDistantCountCity=8
bWarnOnMissingFileEntry=0
iSaveGameBackupCount=1
bDisplayMissingContentDialogue=1
SSaveGameSafeCellID=2AEEA
bAllowScriptedAutosave=1
bPreemptivelyUnloadCells=0
bCheckIDsOnInit=0
iNumBitsForFullySeen=248
iPreloadSizeLimit=26214400
SOblivionIntro=OblivionIntro.bik
bUseHardDriveCache=0
bEnableBoundingVolumeOcclusion=1
bDisplayBoundingVolumes=1
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=1
bUseMyGamesDirectory=1
[Display]
uVideoDeviceIdentifierPart1=0
uVideoDeviceIdentifierPart2=0
uVideoDeviceIdentifierPart3=0
uVideoDeviceIdentifierPart4=0
fDecalLifetime=50.0000
bEquippedTorchesCastShadows=1
bReportBadTangentSpace=0
bStaticMenuBackground=1
bForcePow2Textures=0
bForce1XShaders=0
bHighQuality20Lighting=0
bAllow20HairShader=1
bAllowScreenShot=1
iMultiSample=0
bDoTallGrassEffect=1
bForceMultiPass=1
bDoTexturePass=1
bDoSpecularPass=1
bDoDiffusePass=1
bDoAmbientPass=1
bDoCanopyShadowPass=1
bDrawShadows=1
bUseRefractionShader=1
bUse Shaders=1
iNPatchNOrder=0
iNPatchPOrder=0
iNPatches=0
iLocation Y=0
iLocation X=0
bFull Screen=1
iSize W=1920
iSize H=1080
iAdapter=0
iScreenShotIndex=2
SScreenShotBaseName=ScreenShot
iAutoViewMinDistance=8000
iAutoViewHiFrameRate=40
iAutoViewLowFrameRate=20
bAutoViewDistance=0
fDefaultFOV=75.0000
fNearDistance=10.0000
fFarDistance=50000.0000
iDebugTextLeftRightOffset=10
iDebugTextTopBottomOffset=10
bShowMenuTextureUse=1
iDebugText=2
bLocalMapShader=1
bDoImageSpaceEffects=1
fShadowLOD2=400.0000
fShadowLOD1=200.0000
fLightLOD2=1500.0000
fLightLOD1=1000.0000
fSpecularLOD2=1300.0000
fSpecularLOD1=1000.0000
fEnvMapLOD2=800.0000
fEnvMapLOD1=500.0000
fEyeEnvMapLOD2=190.0000
fEyeEnvMapLOD1=130.0000
iPresentInterval=1
fSpecualrStartMax=1000.0000
fSpecularStartMin=0.0000
iActorShadowIntMax=10
iActorShadowIntMin=0
iActorShadowExtMax=10
iActorShadowExtMin=0
fGammaMax=0.6000
fGammaMin=1.4000
iMaxDecalsPerFrame=50
bLandscapeBlend=1
bFullBrightLighting=0
iMaxLandscapeTextures=0
bDynamicWindowReflections=1
fShadowFadeTime=1.0000
fGamma=1.0000
bDecalsOnSkinnedGeometry=1
iShadowFilter=2
bAllowPartialPrecision=1
iShadowMapResolution=2048
bShadowsOnGrass=1
bActorSelfShadowing=1
iActorShadowCountInt=10
iActorShadowCountExt=10
bAllow30Shaders=0
iTexMipMapMinimum=0
iTexMipMapSkip=0
bDoStaticAndArchShadows=1
bDoActorShadows=1
bIgnoreResolutionCheck=0
fNoLODFarDistancePct=1.0000
fNoLODFarDistanceMax=10240.0000
fNoLODFarDistanceMin=1700.0000
[Controls]
fVersion=1.8000
Forward=0011FFFF
Back=001FFFFF
Slide Left=001EFFFF
Slide Right=0020FFFF
Use=00FF0009
Activate=00120203
Block=001D0108
Cast=002E0306
Ready Item=0021FF02
Crouch/Sneak=0038FF00
Run=002AFFFF
Always Run=003AFFFF
Auto Move=0010FFFF
Jump=0039FF01
Toggle POV=0013FF05
Menu Mode=000FFF04
Rest=002FFF0A
Quick Menu=003BFFFF
Quick1=0002FF20
Quick2=0003FF21
Quick3=0004FF22
Quick4=0005FF23
Quick5=0006FF24
Quick6=0007FF25
Quick7=0008FF26
Quick8=0009FF27
QuickSave=003FFFFF
QuickLoad=0043FFFF
Grab=002D0407
bInvertYValues=0
fXenonLookXYMult=0.0005
fMouseSensitivity=0.0020
;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6
iJoystickMoveFrontBack=2
iJoystickMoveLeftRight=1
fJoystickMoveFBMult=1.0000
fJoystickMoveLRMult=1.0000
iJoystickLookUpDown=6
iJoystickLookLeftRight=3
fJoystickLookUDMult=0.0020
fJoystickLookLRMult=0.0020
fXenonMenuMouseXYMult=0.0003
bBackground Mouse=0
bBackground Keyboard=0
bUse Joystick=1
fXenonLookMult=0.0030
fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000
iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000
iXenonMenuStickThreshold=1000
;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-Italian
iLanguage=0
SlideLeft=001EFFFF
SlideRight=0020FFFF
fXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000
fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000
fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700
fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000
fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000
fXenonMenuStickSpeed=300.0000
iXenonMenuStickDeadZone=15000
[Water]
fAlpha=0.5000
uSurfaceTextureSize=128
SSurfaceTexture=water
SNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoop
SNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoop
fNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000
fNearWaterIndoorTolerance=512.0000
fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000
fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000
uNearWaterPoints=8
uNearWaterRadius=1000
uSurfaceFrameCount=32
uSurfaceFPS=12
bUseWaterReflectionsMisc=1
bUseWaterReflectionsStatics=1
bUseWaterReflectionsTrees=1
bUseWaterReflectionsActors=1
bUseWaterReflections=1
bUseWaterHiRes=1
bUseWaterDisplacements=1
bUseWaterShader=1
uDepthRange=125
bUseWaterDepth=1
bUseWaterLOD=1
fTileTextureDivisor=4.7500
fSurfaceTileSize=2048.0000
uNumDepthGrids=3
[Audio]
bDSoundHWAcceleration=1
fMinSoundVel=10.0000
fMetalLargeMassMin=25.0000
fMetalMediumMassMin=8.0000
fStoneLargeMassMin=30.0000
fStoneMediumMassMin=5.0000
fWoodLargeMassMin=15.0000
fWoodMediumMassMin=7.0000
fDialogAttenuationMax=35.0000
fDialogAttenuationMin=7.7500
bUseSoundDebugInfo=1
fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000
bUseSoftwareAudio3D=0
fDefaultEffectsVolume=0.8000
fDefaultMusicVolume=0.3000
fDefaultFootVolume=0.8000
fDefaultVoiceVolume=0.8000
fDefaultMasterVolume=1.0000
bMusicEnabled=1
bSoundEnabled=1
fLargeWeaponWeightMin=25.0000
fMediumWeaponWeightMin=8.0000
fSkinLargeMassMin=30.0000
fSkinMediumMassMin=5.0000
fChainLargeMassMin=30.0000
fChainMediumMassMin=5.0000
fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000
iCollisionSoundTimeDelta=50
fGlassLargeMassMin=25.0000
fGlassMediumMassMin=8.0000
fClothLargeMassMin=25.0000
fClothMediumMassMin=8.0000
fEarthLargeMassMin=30.0000
fEarthMediumMassMin=5.0000
bUseSpeedForWeaponSwish=1
fLargeWeaponSpeedMax=0.9500
fMediumWeaponSpeedMax=1.1000
fPlayerFootVolume=0.9000
fDSoundRolloffFactor=4.0000
fMaxFootstepDistance=1100.0000
fHeadroomdB=2.0000
iMaxImpactSoundCount=32
fMainMenuMusicVolume=0.6000
[ShockBolt]
bDebug=0
fGlowColorB=1.0000
fGlowColorG=0.6000
fGlowColorR=0.0000
fCoreColorB=1.0000
fCoreColorG=1.0000
fCoreColorR=1.0000
fCastVOffset=-10.0000
iNumBolts=7
fBoltGrowWidth=1.0000
fBoltSmallWidth=3.0000
fTortuosityVariance=8.0000
fSegmentVariance=35.0000
fBoltsRadius=24.0000
[Pathfinding]
bDrawPathsDefault=0
bPathMovementOnly=0
bDrawSmoothFailures=0
bDebugSmoothing=0
bSmoothPaths=1
bSnapToAngle=0
bDebugAvoidance=0
bDisableAvoidance=0
bBackgroundPathing=0
bUseBackgroundPathing=1
[MAIN]
bEnableBorderRegion=1
fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000
iDetectionHighNumPicks=40
fQuestScriptDelayTime=5.0000
iLastHDRSetting=-1
[Combat]
bEnableBowZoom=1
bDebugCombatAvoidance=0
fMinBloodDamage=1.0000
fHitVectorDelay=0.4000
iShowHitVector=0
fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000
fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000
iMaxHiPerfNPCTargetCount=4
fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000
fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500
iMaxHiPerfPCTargetCount=4
iMaxHiPerfCombatCount=4
[HAVOK]
bDisablePlayerCollision=0
fJumpAnimDelay=0.7500
bTreeTops=1
iSimType=1
bPreventHavokAddAll=0
bPreventHavokAddClutter=0
fMaxTime=0.0167
bHavokDebug=0
fRF=1000.0000
fOD=0.9000
fSE=0.3000
fSD=0.9800
iResetCounter=5
fMoveLimitMass=95.0000
iUpdateType=0
bHavokPick=1
fCameraCasterSize=1.0000
iHavokSkipFrameCountTEST=0
fHorseRunGravity=3.0000
fQuadrupedPitchMult=1.0000
iNumHavokThreads=1
fChaseDeltaMult=0.0500
iEntityBatchRemoveRate=100
iMaxPicks=40
bAddBipedWhenKeyframed=0
[Interface]
fDlgLookMult=0.3000
fDlgLookAdj=0.0000
fDlgLookDegStop=0.2000
fDlgLookDegStart=2.0000
fDlgFocus=2.1000
fKeyRepeatInterval=50.0000
fKeyRepeatTime=500.0000
fActivatePickSphereRadius=16.0000
fMenuModeAnimBlend=0.0000
iSafeZoneX=20
iSafeZoneY=20
iSafeZoneXWide=20
iSafeZoneYWide=20
fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000
fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500
bAllowConsole=1
bActivatePickUseGamebryoPick=0
iMaxViewCasterPicksGamebryo=10
iMaxViewCasterPicksHavok=10
iMaxViewCasterPicksFuzzy=5
bUseFuzzyPicking=1
fMenuBGBlurRadius=2.0000
[LoadingBar]
iMoveBarWaitingMilliseconds=10
iMoveBarChaseMilliseconds=100
iMoveBarMaxMilliseconds=2500
fLoadingSlideDelay=15.0000
fPercentageOfBar3=0.1500
fPercentageOfBar2=0.4400
fPercentageOfBar1=0.3500
fPercentageOfBar0=0.0600
bShowSectionTimes=0
[Menu]
fCreditsScrollSpeed=40.0000
iConsoleTextYPos=890
iConsoleTextXPos=30
iConsoleVisibleLines=15
iConsoleHistorySize=50
rDebugTextColor=255,251,233
iConsoleFont=3
iDebugTextFont=3
[GamePlay]
bDisableDynamicCrosshair=0
bSaveOnTravel=1
bSaveOnWait=1
bSaveOnRest=1
bCrossHair=1
iDifficultyLevel=50
bGeneralSubtitles=1
bDialogueSubtitles=1
bInstantLevelUp=0
bHealthBarShowing=0
fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000
fHealthBarSpeed=80.0000
fHealthBarHeight=4.0000
fHealthBarWidth=40.0000
fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000
fHealthBarEmittanceTime=1.5000
STrackLevelUpPath=\\vault\TES4\LevelData\
fDifficulty=0.0000
bTrackLevelUps=1
bAllowHavokGrabTheLiving=1
bEssentialTakeNoDamage=1
iDetectionPicks=21
bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1
[Fonts]
SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fnt
SFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fnt
SFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fnt
SFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fnt
SFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt
[SpeedTree]
iTreeClonesAllowed=1
fCanopyShadowGrassMult=1.0000
iCanopyShadowScale=512
fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000
fTreeForceMinBudAngle=-1.0000
fTreeForceLeafDimming=-1.0000
fTreeForceBranchDimming=-1.0000
fTreeForceCS=-1.0000
fTreeForceLLA=-1.0000
fTreeLODExponent=1.0000
bEnableTrees=1
bForceFullLOD=0
fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500
fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500
[Debug]
bDebugFaceGenCriticalSection=0
bDebugFaceGenMultithreading=0
bDebugSaveBuffer=0
[BackgroundLoad]
bBackgroundLoadLipFiles=0
bLoadBackgroundFaceGen=0
bUseMultiThreadedFaceGen=1
bBackgroundCellLoads=1
bLoadHelmetsInBackground=1
iAnimationClonePerLoop=5
bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0
bUseMultiThreadedTrees=1
iPostProcessMillisecondsEditor=50
iPostProcessMillisecondsLoadingQueuedPriority=20
iPostProcessMilliseconds=5
bUseBackgroundFileLoader=0
[LOD]
fLodDistance=1500.0000
bUseFaceGenLOD=1
iLODTextureTiling=2
iLODTextureSizePow2=8
fLODNormalTextureBlend=0.5000
bDisplayLODLand=1
bDisplayLODBuildings=1
bDisplayLODTrees=1
bLODPopTrees=1
bLODPopActors=1
bLODPopItems=1
bLODPopObjects=1
fLODFadeOutMultActors=100.0000
fLODFadeOutMultItems=100.0000
fLODFadeOutMultObjects=100.0000
fLODMultLandscape=1.0000
fLODMultTrees=2.0000
fLODMultActors=1.0000
fLODMultItems=1.0000
fLODMultObjects=1.0000
iFadeNodeMinNearDistance=900
fLODFadeOutPercent=0.9000
fLODBoundRadiusMult=3.0000
fTalkingDistance=2000.0000
fTreeLODMax=2.0000
fTreeLODMin=0.0200
fTreeLODDefault=1.2000
fObjectLODMax=65.0000
fObjectLODMin=1.0000
fObjectLODDefault=5.0000
fItemLODMax=100.0000
fItemLODMin=1.0000
fItemLODDefault=2.0000
fActorLODMax=100.0000
fActorLODMin=2.0000
fActorLODDefault=5.0000
bLODUseCombinedLandNormalMaps=1
bForceHideLODLand=0
fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000
fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000
fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000
fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000
fLODFadeOutActorMultCity=1.0000
fLODFadeOutItemMultCity=1.0000
fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000
fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000
fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000
fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000
fLODLandVerticalBias=0.0000
[Weather]
fSunGlareSize=350.0000
fSunBaseSize=250.0000
bPrecipitation=1
fAlphaReduce=1.0000
SBumpFadeColor=255,255,255,255
SLerpCloseColor=255,255,255,255
SEnvReduceColor=255,255,255,255
[Voice]
SFileTypeLTF=ltf
SFileTypeLip=lip
SFileTypeSource=wav
SFileTypeGame=mp3
[Grass]
iMinGrassSize=80
fGrassEndDistance=8000.0000
fGrassStartFadeDistance=7000.0000
bGrassPointLighting=0
bDrawShaderGrass=1
iGrassDensityEvalSize=2
iMaxGrassTypesPerTexure=2
fWaveOffsetRange=1.7500
fGrassWindMagnitudeMax=125.0000
fGrassWindMagnitudeMin=5.0000
fTexturePctThreshold=0.3000
[Landscape]
bCurrentCellOnly=0
bPreventSafetyCheck=0
fLandTextureTilingMult=2.0000
fLandFriction=2.5000
iLandBorder2B=0
iLandBorder2G=0
iLandBorder2R=0
iLandBorder1B=0
iLandBorder1G=255
iLandBorder1R=255
[bLightAttenuation]
fQuadraticRadiusMult=1.0000
fLinearRadiusMult=1.0000
bOutQuadInLin=0
fConstantValue=0.0000
fQuadraticValue=16.0000
fLinearValue=3.0000
uQuadraticMethod=2
uLinearMethod=1
fFlickerMovement=8.0000
bUseQuadratic=1
bUseLinear=0
bUseConstant=0
[BlurShaderHDRInterior]
fTargetLUM=1.0000
fUpperLUMClamp=1.0000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.5000
fBrightScale=2.2500
fBrightClamp=0.2250
fBlurRadius=7.0000
iNumBlurpasses=1
[BlurShaderHDR]
fTargetLUM=1.2000
fUpperLUMClamp=1.0000
fGrassDimmer=1.3000
fTreeDimmer=1.2000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.7000
fSunlightDimmer=1.3000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fBrightScale=1.5000
fBrightClamp=0.3500
fBlurRadius=4.0000
iNumBlurpasses=2
iBlendType=2
bDoHighDynamicRange=1
[BlurShader]
fSunlightDimmer=1.0000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fAlphaAddExterior=0.2000
fAlphaAddInterior=0.5000
iBlurTexSize=256
fBlurRadius=0.0300
iNumBlurpasses=1
iBlendType=2
bUseBlurShader=0
[GethitShader]
fBlurAmmount=0.5000
fBlockedTexOffset=0.0010
fHitTexOffset=0.0050
[MESSAGES]
bBlockMessageBoxes=0
bSkipProgramFlows=1
bAllowYesToAll=1
bDisableWarning=1
iFileLogging=0
bSkipInitializationFlows=1
[DistantLOD]
bUseLODLandData=0
fFadeDistance=12288.0000
iDistantLODGroupWidth=8
[GeneralWarnings]
SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.
SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
[Archive]
SMasterMiscArchiveFileName=Oblivion - Misc.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName2=Oblivion - Voices2.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName1=Oblivion - Voices1.bsa
SMasterSoundsArchiveFileName=Oblivion - Sounds.bsa
SMasterTexturesArchiveFileName1=Oblivion - Textures - Compressed.bsa
SMasterMeshesArchiveFileName=Oblivion - Meshes.bsa
SInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txt
iRetainFilenameOffsetTable=1
iRetainFilenameStringTable=1
iRetainDirectoryStringTable=1
bCheckRuntimeCollisions=0
bInvalidateOlderFiles=1
bUseArchives=1
SArchiveList=Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures - Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa, Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa
[CameraPath]
iTake=0
SDirectoryName=TestCameraPath
iFPS=60
SNif=Test\CameraPath.nif
[Absorb]
fAbsorbGlowColorB=1.0000
fAbsorbGlowColorG=0.6000
fAbsorbGlowColorR=0.0000
fAbsorbCoreColorB=1.0000
fAbsorbCoreColorG=1.0000
fAbsorbCoreColorR=1.0000
iAbsorbNumBolts=1
fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000
fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000
fAbsorbTortuosityVariance=2.0000
fAbsorbSegmentVariance=7.0000
fAbsorbBoltsRadius=5.0000
[OPENMP]
iThreads=3
iOpenMPLevel=10
[TestAllCells]
bFileShowTextures=1
bFileShowIcons=1
bFileSkipIconChecks=0
bFileTestLoad=0
bFileNeededMessage=1
bFileGoneMessage=1
bFileSkipModelChecks=0
bFileCheckModelCollision=0
[CopyProtectionStrings]
SCopyProtectionMessage2=Insert the Oblivion Disc.
SCopyProtectionTitle2=Oblivion Disc Not Found
SCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on this computer.
SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not FoundHa valakinek van javítási tippje, feltétlenül szóljon! A javítás alatt NEM optimalizálást értek, hanem magasabb minőséget.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujifilm X
- Spórolós topik
- alza vélemények - tapasztalatok
- Milyen alaplapot vegyek?
- E-roller topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen egeret válasszak?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A készülő legújabb node-ján is kerüli a legmodernebb EUV berendezéseket a TSMC
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független 2026.11.09. Apple jótállás
- FÓLIÁS! LG UltraFine 32UN88A-W Ergo IPS Monitor! 3840x2160
- FÓLIÁS! LG UltraGear 27GS85Q-B Gamer IPS Monitor! 2560x1440 / 200Hz / 1ms / FreeSync
- Thinkpad T14 Gen4 14" FHD+ IPS i7-1355U 16GB DDR5 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Spirit of Gamer ELITE K70 Gaming Billentyűzet
- Fedezd fel az erőt: GIGABYTE B450 AORUS ELITE v2! Kèszletről azonnal vihető!
- Sennheiser Momentum True Wireless 3 (2222132) (ELKELT)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 7600 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- 16TB 0 nap Seagate Exos X16 Enterprise HDD több db.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 7700XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest