Hirdetés
- PlayStation 5
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- World of Tanks - MMO
- EAFC 25
- RoadCraft - Akár négyen is játszhatunk a teljes változattal
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- S.T.A.L.K.E.R. - StalkerSoup és Narodnaya Solyanka
- Előrendelői előzetesen a WUCHANG: Fallen Feathers
- Last Epoch
-
GAMEPOD
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
GypsFulvus2 #13067 üzenetére
Ehhez hozzátartozik, hogy az Adept nevetségesen könnyű lett. Ha Redditen szétnéz az ember, sokan panaszkodnak a nehézségre. Az Adept egy sétagalopp, az Expert pedig brutál nehéz lett az eredetihez képest. Valami nagyon félrement a nehézségeket illetően.
Biztosan lesz erre egy patch.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
GypsFulvus2 #13062 üzenetére
Akkor ezt a modot tegyük könyvjelzők közé...
Ha szükség lenne rá, hátha jó lesz ide is. -
VikMorroHun
őstag
válasz
GypsFulvus2 #13060 üzenetére
Vannak benne hibák. Nálam már kétszer-háromszor előfordult, hogy NPC meggyőzés közben egyszerűen leállt a kör forgása, csak azokat a lehetőségeket tudtam válaszolni, ahol éppen álltak a dolgok. Ha a legrosszabb kombinációt volt muszáj, akkor így jártam.
Egyszer összeomlott, amikor aludni próbáltam az egyik erődben. (Ezt a játékmechanikát nyugodtan kivehették volna a szintlépésből.)
Arra pl. nagyon kíváncsi vagyok, hogy az a bizonyos FormID túlcsordulás hiba benne van-e még, amit a Shivering Islesben megpróbáltak javítani, de nem sikerült, csak Unofficial Oblivion Patch tudta rendesen javítani. (Onnan lehetett tudni, hogy bekövetkezett a hiba, ha jónéhány óra játék után készített valaki egy bűvölt tárgyat, és az eltűnt a játékból.
-
PeL
addikt
válasz
GypsFulvus2 #12994 üzenetére
9800X3D mellett 3060-al mediumon 70 fps körül elfutkározik, high-on már 50 inkább. Ezekhez az újabb UE5-ös játékokhoz már nem túl erős a 3060 sajnos :\
-
válasz
GypsFulvus2 #12994 üzenetére
Mondjuk még ha hallottam is volna róla arra nem számítottam én sem hogy ennyire jó lesz. Legtöbb remaster és remake trágya. Mondjuk oblivionnál nagyrészt a grafika meg pár játékmeneti megoldás volt csak gond, alapjába véve simán megállná a helyét ma is és ahogy látjuk meg is állja. Bár minden azon múlik hogy mennyire moddolható és hogy mi készül hozzá de igazán tényleg az lenne a jó ha egybeolvasznanák skyrimmel.
3060-ason is kell mennie, bár gondolom RT nélkül talán med-high között valahogy, bár unreal motor így nem annyira jól skálázódik mint mondjuk a KDC2 ősrégi crytek engine-vel ami egy kenyérpiritón sem ronda. -
#89091072
törölt tag
válasz
GypsFulvus2 #12860 üzenetére
Parancsolj.
Én rászántam az időt és megcsináltam. Elképesztően gyönyörű lett. Stabil is, semmi fagyás. -
Törzsúr
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #12852 üzenetére
Csak próba erejéig próbálom ki. Mindenen Zalman réz van szóval túlmelegedni nem fog.
Csak jó volt látni, hogy képes megmozdítani ezt a játékot egy ilyen gép és nem is akárhogy.
-
Törzsúr
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #12850 üzenetére
Jav.: a processzor nem 3.6 hanem 3.06...
Nekem akkor volt E6600, 2x1GB 800+ A-Data, 8800GTX. Az tutira elég volt neki fullon annó.
Megpróbálok húzni a procin még 3.4-3.5 környékére és még a grafikus mag órajelet megemelni. -
Dévacsen
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #12847 üzenetére
Daggerfall..háát ezt már nem vállalnám be,
a Witcher első 2 része megvolt,többször is,(szavak nincsenek rá,zseniális iparos munka)érdekes hogy a Witcher széria a Mass Effectel ellentétben ,részről részre jobb lett,gondolom a 3. rész betetőzte,csak jót olvastam róla.A Gothic 1-2 az kimaradt,és már nem is hiszem hogy foglalkozok vele,viszont a Gothic 3 az nálam a Morrowindi szintre emelkedett majdhogy nem...csak hát az az optimalizálási hibák sokasága élvezhetetlenné tette,1-2 hónapja játszottam vele,sokadjára,de nem baj ha meg lesz az új gép őt is kijátszom még.No az Elex akármit írnak a fanyalgók hidegen hagy,nekem elég volt pár percet nézni a videóból,tudtam hogy meg van amire vártam
Engem a grafika nem nagyon érdekel,persze azért nem kell vissza menni Daggerfall -i állapotokig,de az Elex nekem bőven megfelel ezen a téren is,legalábbis ami a videókon átjön,harcrendszeren sem szoktam felakadni olyan amilyen, abból kell gazdálkodni,de mikor megláttam azt a kevert világot húú,annak megörültem.No meg egy nagy álmom van ezen a téren,játékok terén,egy nyílt világú Star Wars játékot nagyon várok,mondjuk a Bethesdára rámerném bízni ők vágják ezt a témát..Egyszemélyesre gondolok természetesen..
-
Dévacsen
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #12843 üzenetére
Mivel már nem vagyok fiatal,életem túlnyomó része már mögöttem van,ezért nagyon későn kerültem pc közelébe,(más dolgok foglalkoztattak az életben akkoriban),nem hogy pc játék közelébe,így nekem a Witcher első részének demója,talán egy pc world melléklet ként,volt életem első játéka,minden téren első,hááát teljesen el voltam ámulva,3 napig játszottam azzal a kis demóval,és utána egyből jött a Morrowind,no az megadta a kegyelem döfést,gondolom azért ragadt meg ennyire bennem mert ő volt az első.
vagy,egyből kifogtam a számomra legjobbat,sosem tudom elfelejteni,és mindig ilyen apróságokhoz mértem a többit mint pl:amikor víz alatt úsztam a Morro ban és kint szakadt az eső és dörgött,villámlott és tökéletesen leképezték a mennydörgés hangjának elváltozását a víz alatt...briliáns,a zene pont ott és akkor és olyan ami tökéletesen oda passzol.Az Obli látványban csodaszép hozzá képest,az Overhaul szép,pont annyira amennyire kell,nekem valami hibával mindig elszállt a játék,de már nem bánom,most nem lett volna erőm belevágni újból.Maximálisan egyet értek veletek abban hogy a Mass Effect első része a csoda,utána részről részre mindig kicsit gyengült számomra,Andromédával még nem játszottam,Witcher 3 mal sem,ezekhez már jövőre gépet kell vennem.(8 éves gépem van)Már ideje lesz..
Most a Cyberpunk 2077 meg az Elex amit még kinéztem.
-
#89091072
törölt tag
válasz
GypsFulvus2 #12832 üzenetére
"Ha jól emlékszem, az utolsó végigjárása után aludni kell egyet."
Ez a Sötét Testvériség küldetés feltétele, amikor elalszol akkor ébreszt fel Lucien Lachance.
Az All Natural nálam is okozott ilyen tüneteket, én váltottam az Enhanced Weather-re.
-
MasterMind
tag
válasz
GypsFulvus2 #12821 üzenetére
Beszéltem a prófétával, adott is egy térképet ami mutatja a szentélyek helyeit. Ezután jártam körbe az összeset, emlékszem az utolsónál még vártam is, hogy akkor most méltónak találtattam-e, de nem történt semmi. Nem tudok másra gondolni, minthogy kihagytam egyet.
Időjáráshoz használsz valamit vagy vanilla? Nekem az All Natural produkált ilyet, de elég volt csak közel mennem egy kapuhoz. Ez akkor volt mikor átköltöztem win7-ről 10-re és backupból visszatoltam az egészet. A mod újratelepítése után megszűnt a jelenség.(#12820) woryz: Persze, hogy lesz, főként distant view, illetve a player körüli objectek betöltésében. Mondjuk Jorus ini-jétől az én gépem biztosan letérdelne, de az egy más kérdés...
-
válasz
GypsFulvus2 #12822 üzenetére
FW 38EEE a clear
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
GypsFulvus2 #12821 üzenetére
Azt tudja valaki, hogyan lehet az időjáráson állítani? Becsuktam egy Oblivion kaput, és azóta bárhová megyek/gyorsutazom, bármennyit várok/alszom, folyamatosan az Oblivion kapuk melletti időjárást adja mindenhol (vörös ég, égdörgés). Van erre konzolparancs?
-
válasz
GypsFulvus2 #12816 üzenetére
Úgy tudom a páncél viselése Infamy értékhez van kötve, ha nagyobb, mint 1, akkor nem viselheted. Ellenben bármikor újrajárhatod a teljes zarándoklatot, az lenullázza az Infamy értéket, és újra méltó leszel a Kilencek szellemiségéhez.
-
woryz
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #12796 üzenetére
Most valamit nagyon elnézhettem, mert a Qarl's texture Pack 3-ban a nexus csak "old files"-t hoz. Onnan kell(ene) letöltenem, vagy elnéztem?
-
woryz
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #12794 üzenetére
Köszi!
Szerintem akkor az OR-t nem fogom kipróbálni, túlzottan pepecselősnek tűnik nekem, és se időm, se kedvem ennyire belemenni a részletekbe...
Most meg kezdek elbizonytalanodni, hogy egyáltalán bármennyit is beleöljek a játékba vagy maradjak a Skyrimnél... -
MasterMind
tag
válasz
GypsFulvus2 #12790 üzenetére
Tökéletes. Köszönöm
-
MasterMind
tag
válasz
GypsFulvus2 #12761 üzenetére
Huh, jó sok minden történt, összeszedem a gondolataim.
A víz 1024-en, az Oblivion.ini-ben:
bUseWaterReflectionsMisc=1
bUseWaterReflectionsStatics=1
bUseWaterReflectionsTrees=1
bUseWaterReflectionsActors=1
bUseWaterReflections=1
továbbá a Water.ini-ben lehet játszadozni és még tovább emelni a víz szépségét:
reflectivity = 1
shoreFactor = 1.5
Máshoz nem nyúltam, pedig lehetne érdekes dolgokat alkotni. Nagyon jók a képeid.Egyedül csak valamilyen élsimítást hiányolok. OR SMAA bekapcsolva?
Szeretek fotózgatni a való életben, a screenshotokat is próbálom beállítani, hogy megfelelő fényviszonyok, időjárás legyen, ezért tűnhetnek szebbnek, de ugyanazt használjuk.
Godrays és a RamDisk között nem látok kapcsolatot, gondolom újrafuttattál mindent, amit ilyenkor szükséges, patch rebuild stb. Esetleg újratelepítés? A heap visszakerült 5-re, be kellett látnom, hogy túl sokat vesztek nélküle outdoor-ban, és annyit nem CTD-zik, amitől játszhatatlan lenne. Plusz megtanultam sűrűn menteni. Nem egyszer kellett már teljes ayleid romokat, bányákat újrakezdeni.
Nagyon felcsigáztatok már a Nehrimmel, habár annak ellenére, hogy azért tűrhetően gügyögöm az angolt, nem szeretek angol nyelven játszani, kiakadok ha bármit nem értek.Ha már Wrye Bash, nagyban megkönnyíti az életet, hogy a quicklaunch bar-ra az összes segédprogram kirakható, amennyiben ezek a programok az Oblivion főkönyvtárba lettek telepítve:
Az uGridstoLoad egyébiránt szerintem így sem jelentéktelen. Igenis számít, hogy a player körül milyen messzire rajzolja ki a near textúrákat, főleg a növényzet esetében.
A Lush&Gaudy esetében egyetértek, az egész mod önmagában használhatatlan, egy teljesen más világot teremt. Viszont kiválogatva belőle az érdemi textúrákat, a gyáriakkal kombinálva egy nagyon kellemes, színes egyveleget ad.
Az aktualizált moddolós cikk tervben van, nem mondom, hogy mostanában leszek vele kész, de szeretném majd idővel mindenképpen megírni. Nem tudom hova fejlődhet még a játék moddingja, lehetnek-e még komolyabb fordulatok, az OR létezése önmagában is bámulatos, még van benne annyi, hogy beletegyenek egy-két extrát.(#12782) vajaskifli: Ez a Gaudy féle landscape lod? Mintha én is próbáltam volna ezt, de eléggé elüt a közeliekhez képest.
-
#89091072
törölt tag
válasz
GypsFulvus2 #12783 üzenetére
Nincsenek fennt, de akkor ha hazaérek feltétlen feldobom rá.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #12777 üzenetére
Ha odakerülsz, szólj és segítek a beüzemelésben. Van azóta pár tapasztalat és modocska ami megkönnyíti vele az életet, de nem igen írnak róla, mert az Ob-val ellentétben a Nehrim nem jutott el addig, hogy kiforrjon annyira, hogy minden probléma közismert legyen.
Amugy igazából végigvittem, hasonló állapotban vagyok, mint Oblivionnál a Champion of Cyrodiil+nagy questek készen. Egyrészt készülgetek is vele a logout cikk megírására, így Nehrimet és Artkwendet kószálom keresztül-kasul, hátha találok olyasmit ami eddig kimaradt. Nameg kíváncsi vagyok hogy maxolt, vagy aközeli karakternél hogy működik a leveling rendszer. Másrészt meg rohadtjó ott lenni, de lassan ideje visszatérnem, hiányzik Cyrod is
-
#89091072
törölt tag
válasz
GypsFulvus2 #12777 üzenetére
Húúú, nagyon köszönöm!
Kellene már csinálni egy felújított maximum oblivion cikket. Nem hozná össze valaki?
-
#89091072
törölt tag
válasz
GypsFulvus2 #12770 üzenetére
Köszönöm szépen!
Nagyjából ugyanezeket a modokat szedtem össze én is. A RAEVWD-hez feltetted a QTP3 és a Bomret texturák LOD packet? Én feltettem, de laggol mint az állat. Pedig ssd-re tettem és ramdiskről fut.
Létezik a RAEVWD-hez egy optimizált update: Link Ezt használod?
Pár HD modot is feltettem (arena hd, imperial city hd, landscape hd, improved cuccok, weapon improvement project) de nem bírta szegénykém. Bíztam benne hogy egy gtx970 azért elbír vele.
Az Oblivion Stutter Remover-t végül is használod? Olvastam valamelyik mod leírásánál, hogy ott az iHeap értéket ne felejtsük el módosítani (default 450). De az nem volt nekem egyértelmű, hogy ez mi is. Ez fontos lehet a CTD szempontjából?
Wrye Bash mellett én nem használom az OBMM-t. A WB nem ragaszkodik annyira a BAIN szabványhoz (persze én is azt preferálom inkább), bemásolom a könytárakat és az esp fájlokat és simán kezeli. De ha használod mellette, akkor javaslom a lock load order használatát.
Na mindegy, uninstall és kezdem elölről.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #12772 üzenetére
Én el tudnék képzelni rá egy adott rádiuszon kívüli finom blurt a távolba. Így oldották meg a Nehrimnél is. Akkor ugye nem volt ilyen modok, így a gyári LODot kellett valahogy élhetőbbé tenniük. Néhol egész realisztikus.
Az ugrids attól még kellhet, mertugye a cselekmények-eventek távolságát is az befolyásolja, bár ilyen technika mellett annak tényleg nem jut más szerep. Ez az OR úgy látom kezd igencsak kiforrni. Átfutott az agyamon, hogy viszatérek Cyrodba és építek egy szép setupot én is, de majd meglátjuk... a Nehrim egyelőre nem akar engedni -
válasz
GypsFulvus2 #12768 üzenetére
Gyilok, hogy Sercen romjaitól is látszik a Belda előtt álló szobor teteje..
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #12768 üzenetére
+1. Ez komoly lett, megérte a munkát. A LOD külön királyság, főleg hogy úgy látom, a távoli kopár részeket el is effektezi(?), képről legalábbis ugy látszik.
-
#89091072
törölt tag
válasz
GypsFulvus2 #12768 üzenetére
Egy mod listát kérhetnék? Annyira szépek a képek, hogy neki kell állnom oblit hegeszteni itt a húsvéti semmittevés alatt. Aztán jövök még kérdezni ha elakadnék.
-
CJ4567
nagyúr
válasz
GypsFulvus2 #12766 üzenetére
Fallout 4-ben is jópár olyan dolgot felfedeztem, ami eddig mod volt. De bezzeg az 1280x1024 támogatást ki kell venni
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #12764 üzenetére
Egész addig én sem, amíg egy Artkwendről (mármint a Nehrimen belüli) nem akartam találni egy térképet, úgy botlottam bele. Ez is egy TC, de az egésznek kicsit techdemo íze volt, (hullámzó víz, szélre érzékenyen hajladozó fű, főzés, leszedhető gombák, meg hasonlók) vagy inkább valamiféle "erődemonstráció", hogy mit nem tud még a Morrowind (mivel ekkor már volt Oblivion) a Nehrim lore-t leírásból nem látom hogy volt-e, szerintem még nem. De igazából a Nehrim is ugyanez, 2010ben debütált, és bizony nem gyengén odavert azzal amit tudott.
De erről jut eszembe... és nektek is fog, ha végigértetek rajta. Ezer és egy dolog van benne, ami érdekesmód visszaköszön a Skyrimből, néhol szinte direktben ugyanazok. A teljes crafting rendszer, beleértve az ingotok, eszközök használatát, smelting, hunting/állatbőrök feldolgozása, bányászat, baking/cooking, Dragonscale armor set, ésmég ezernyi dejavu lesz majd... ugyan lehet találgatni hogy ki kitől, de nem lennék meglepődve ha az a verzió lenne valós, amire ebben a pillanatban gondolok...
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #12762 üzenetére
Már a Nehrimben is létező, sőt aktív helyszínként említik Enderalt abban a szakaszban, amikor feltárulnak a játékos előtt a magasabb összefüggések, főleg a Shadow God-á válás idején. Mivel már a Nehrim is sokszor komolyabb és meredekebb a TES lore-nál, így ennek megfelelően az összefonódás is jóval mélyebb mint pl akár a Morrowindtől a Skyrimig, így véleményem szerint erősen ellenjavallt az Enderal játszása anélkül, hogy a Nehrim ne lett volna meg. Semmit sem fog érteni az illető -ezzel porig rombolva az egész lényegét- ha az Enderallal kezd.
De ugyanez van a Morrowind "Arktwend" kiegjével is (az is SureAI termék), mivel Nehrimben Arktwend (Stormwend) kulcsfontosságú helyszín, főleg lore szemszögéből, de a Nehrim az egész igazi kezdete.
-
MasterMind
tag
válasz
GypsFulvus2 #12759 üzenetére
Lássuk a képeket!
Érdekes, nálam ilyen akadályok nem voltak, habár én használom az OR Combat Mode-ját. Camera Mode-ot is csak azért kapcsoltam ki, mert elvette a célkeresztet. Közben a heapet újrapróbáltam, fut 0,1,5-ben is, visszaállítva 0-ra nem kevés FPS-t veszítek, viszont tényleg stabil, így maradt az 1-es állapot, amolyan aranyközépútként.
Közben mutatok egy bug-ból származó before/after képet.
Kalandozásaim, mostanában jól haladok, sikerült elkapnom a vámpírkórt, de kigyógyultam, durva a quest.
Napra pontosan 10 éve jelent meg a játék, és félelmetes látványt nyújt. -
válasz
GypsFulvus2 #12756 üzenetére
Sima PrntScreennek működnie kellene, hacsak ki nem lőtted iniből. Vagy Steam, F11 képernyőmentés.
-
MasterMind
tag
válasz
GypsFulvus2 #12756 üzenetére
Igen, emlékszem rá. Fogalmam sincs, hogy az OR készítői milyen konfiggal jutottak arra, hogy az 50 majd jó lesz, habár gyanítom, hogy mellőzték a RAEVWD+QTP3 és egyéb dolgokat az érték megállapításánál.
Screenshot F11-el és printscreen gombokkal is működik nálam, az egyik a gyári a másik az OR, most meg nem mondom, hogy melyik melyik.bReplaceHeap ezekszerint Nálad tökéletesen fut, nekem default 0-ás értékkel el sem akart indulni a játék, de teszek majd vele egy újabb próbát, mert valóban vannak stabilitási problémák.
Örülök, hogy összejött, ugye nem is volt olyan nehéz?
-
MasterMind
tag
válasz
GypsFulvus2 #12753 üzenetére
Nyilván relatív, hogy kinél milyen FPS értékek játszhatatlanok, de a cellahatároknál nálam is beakad a játék. Ha sűrű erdőben vagyok azért, ha nyílt terepen sok LOD elemmel akkor azért, ha egyik sem, akkor meg csak azért is, mert miért ne...
Persze más kérdés, hogy a nálam lévő "beakad" mennyire azonos vagy nem az, mint a Nálad lévő "játszhatatlan". Én együtt élek vele, de számomra nem is drasztikus.
Első körben ezeket a paramétereket nézd meg:
C:\Users\*User*\Documents\My Games\Oblivion\Oblivion.ini:
uGridDistantCount = 30
uGridsToLoad = 5Bethesda Softworks\Oblivion\Data\Shaders\OblivionReloaded\Grass\Grass.ini:
MinDistance = 10000.0
MaxDistance = 12000.0Interiorok fényerejével kapcsolatban nem tudok nyilatkozni, egyes helyeken (bányák, romok, barlangok) valóban elég sötét van, de számomra ez sem zavaró oly mértékben, ahogy leírtad. Beállítást én nem találtam rá.
OSR inijében a bReplaceHeap értéket átállítottad 5-re?
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
GypsFulvus2 #12749 üzenetére
Most volt egy kis időm újra tökölni vele. Feltettem a RAEVWD-t a RamDisk-re onnan fut. Gyönyörű a látvány, de játszhatatlanul laggol. Nincs rá befolyással, hogy a merevlemezről, vagy Ramdisk-ről fut (kipróbáltam, töröltem a RamDisk meghajtójáról a file-okat, erre eltűnt minden távoli objektum, szóval biztos, hogy onnan fut), játszhatatlan. Egyes helyeken tökéletes, aztán elérek egy cellahatárhoz, ott leesik kb 10 fps-re, majd 10 m-el később újra jó. Feltettem a Stutter Removert, de semmi sem változott; nem látom, hogy bármit is csinálna, vagy segítene. Így kénytelen leszek inaktiválni a RAEVWD-t, ami nagy kár, mert impozáns látványt nyújt. Durva, amikor Imperial City hídjáról látszik a Frostcag Spire tornya a hegytetőn... (egyben megmutatja, milyen kicsi is Tamriel a játékban, ha megvan a normális látótávolság).
Azt tudja valaki, hogy az OR-ben lehet-e valahol növelni a belső terek fényerejét? Nyilván az volt a cél, hogy a dungeon-ok darkosabbak legyenek, de ez már túlzás; Chorrol kastélyában nem látom a tőlem 3 m-re álló stewardot. Ha látni akarom, mi van a közvetlenül előtem lévő polcon, akkor starlight varázslatra van szükségem; ennek így már semmi értelme. Ha meg növelem a gammát, akkor a külterek lesznek túl világosak. Ebben az OR-ben amúgy is elég sok idegesítő, játékmenetet szerintem rossz irányba megváltoztató cucc van, ezeket sorra ki is kapcsolgattam. Jobb lett volna, ha maradnak csak a grafikánál.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
GypsFulvus2 #12743 üzenetére
Na, csak sikerült nagy nehezen. Köszönöm a türelmed. Nem rendszergazdaként indítottam a programot, azért nem tudtam létrehozni eddig.
-
MasterMind
tag
válasz
GypsFulvus2 #12740 üzenetére
Vagy üsd be kézzel az elérési utat, vagy a sor végén a kis mappaikonnal, ami egy "mentés másként" feature.
-
MasterMind
tag
válasz
GypsFulvus2 #12738 üzenetére
-
MasterMind
tag
válasz
GypsFulvus2 #12736 üzenetére
Törölj minden lemezt amit eddig csináltál. Nagy plusz gomb (Indításkor csatolt új lemez) -> Itt van egy olyan felül, hogy "Képfájl neve (opcionális)", alatta látsz egy kis fehér lap ikont, ez lesz a képfájl létrehozás, arra kattints rá, állítsd be a paramétereket, a lemez típusa mindegy, és hozd létre az egészet újra. Mentés képfájlba opciót pipáld be, ha létrehoztad a képfájlt, akkor engedni fogja.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #12734 üzenetére
Valóban véglegesnek nem mondanám, de a félbehagyott dolgokat egy kivétellel (Treomar) befejezték. Nem is a bugosság a baj, hanem az érthetetlen random instabilitás, bár ennek okára lassan kezdek rájönni, a mamory purge-al, és/vagy a hdd precache-val lehet összefüggésben.
Ez a ramdisk téma ezt nem értem, mire kell ez, vagy hogy?
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #12732 üzenetére
Egyben biztos lehetsz: nem fogod megbánni a beleölt temérdek időt. Az érzés, amikor túl vagy pár questen, ami már eddig kétszer több mint az Oblivion MQ-ja, kezded magad nyeregben érezni, aztán azon kapod magad, hogy még sehol sem tartasz, egyre-másra jönnek az újabb fordulatok, történések, még MQ után is... ez nálam a 3. végigjátszás, de mind egész más szálakon, módon sikerült, mintha minden alkalommal másik játékot tolnál. A fast travel nemlétén felül egy a fenéje az egésznek, a random instabilitás, amivel anno Katt is szenvedett. Van hogy elmegy hetekig gond nélkül, aztán benyitok a házamba vagy kinyitok egy ládát és CTD... már zsigerből nyomom az F5öt, mielőtt egy ajtón átmennék.
Ha nekiállsz szólj, és dobok pár (nem immersion-romboló) modot amivel kicsit könnyebb-jobb az élet. -
MasterMind
tag
válasz
GypsFulvus2 #12727 üzenetére
Én nem ingame állítottam a OR beállításait, hanem a saját ini-jéből. Ezt megtalálod itt: Oblivion\Data\OBSE\plugins. Nálam ez így néz ki:
[Main]
WindowedMode = 0
FoV = 90.0
WaterReflectionMapSize = 1024
WaterManagement = 1
FarPlaneDistance = 283840.0
AnisotropicFilter = 4
ScreenshotPath = \Screenshots
ScreenshotType = 1
CustomEffects = 0
FrameRate = 1
RamDisk = 1
SaveSettings = 1
CombatMode = 1
CameraMode = 0
EquipmentMode = 1[FrameRate]
Average = 40
Gap = 3
Delay = 10
FadeStep = 0.5
FadeMinObjects = 10
FadeMinActors = 10
GridStep = 1
GridMin = 5[RamDisk]
Drive = Z
LodFiles = 1
FarNifFiles = 1
LowResTextureFiles = 1[CameraMode]
HUDReticleOnBowing = 1
Chasing = 0
OffsetX = 0.0
OffsetY = 16.0
OffsetZ = 4.0
NearDistanceFirst = 2.0
NearDistanceThird = 8.0
DialogFirst = 1
DialogThird = 2
DialogOffsetX = 50.0
DialogOffsetY = -10.0
DialogOffsetZ = 10.0[Shaders]
EnableWater = 1
EnableGrass = 1
EnablePrecipitations = 1
EnableHDR = 1
EnablePOM = 1
EnableSkin = 1
EnableTerrain = 1
EnableBlood = 1
EnableShadows = 1[Effects]
EnableUnderwater = 1
EnableWaterLens = 1
EnableGodRays = 1
EnableDepthOfField = 0
EnableAmbientOcclusion = 1
EnableColoring = 0
EnableCinema = 0
EnableBloom = 1
EnableSnowAccumulation = 0
EnableBloodLens = 0
EnableMotionBlur = 0
EnableLowHF = 0
EnableWetWorld = 1
EnableSharpening = 0
EnableSMAA = 1[Develop]
CompileShaders = 0
ShadersFolder = 0
TraceShaders = 0
TraceFiles = 0
TraceCulling = 0Ami 0 az ki van kapcsolva, ami 1 az be.
Illetve minden effektnek meg shadernek (többek közt a fű, víz) is van saját inije a finomhangolás végett, ezek itt vannak: Oblivion\Data\Shaders\OblivionReloaded\. Ezeket is lehet piszkálgatni, de csak óvatosan.
A karaktermozgás FPS nézetben azért ilyen (főleg fáklyával, mert valós FPS nézet, látod a lábaid, ilyesmi. Egyébként ezt a CameraMode beállítás okozza, nálam ez kikapcsolt 0 állapotban van.
Újratelepítés kérdését magaddal kell megvitatnod, amit én eltudok mondani az az, hogy én körülbelül 10x telepítettem újra az elejéről az egészet, míg nagyjából mindent felfogtam, hogy mi, hogyan akar működni, mit és hogyan tudok beállítani, stb, de mondjuk a 10-ből 5 a magyarítás miatt volt. Kellett hozzá lelki erő...
A TES4LODGEN tényleg csak egy exe, ami újragenerálja a LOD-hoz köthető fájlokat ide: Oblivion\Data\DistantLOD\. Ne kérdezd a technikai hátterét, ennyire én sem mélyedtem bele, csak futtatnod kell, és ha az utolsó sorban majd azt látod, hogy bezárhatod, akkor kész.
Ezt a load ordert a BOSS rakta Neked össze? Nekem elég nagy összevisszaságnak tűnik, mivel hasonló modokat használunk, lentebb megtalálod egy képen, hogy nálam hogy néz ki. Innen töltsd le. -
GypsFulvus2
őstag
válasz
GypsFulvus2 #12727 üzenetére
-
MasterMind
tag
válasz
GypsFulvus2 #12725 üzenetére
Az Oblivion.ini-nek semmi köze az OR és egyéb más modok működéséhez, ha törlöd a következő indításnál automatikusan legenerálja azt default értékekkel. Én magam is töröltem amikor erre kért a leírás. Hozzá kell tegyem, hogy semilyen modot nem telepítettem BAIN installerrel, mindent vagy OBMM-mel vagy manuálisan, de őszíntén szólva nem ebben látom a hiba okát. Még melózom, ha hazaértem megpróbálom megvizsgálni a kérdést. Addig dobj egy listát a telepített modokról.
-
válasz
GypsFulvus2 #12721 üzenetére
Hát akkor ne töröld csak nevezd át.
Mit jelent egy sima szöveges fájlnál hogy "átalakult egy szerkeszthetetlen téglalappá"?semmi, lassú voltam
-
MasterMind
tag
válasz
GypsFulvus2 #12721 üzenetére
Ismerem az érzést, nyugodtan törölheted. Szerintem kézzel praktikusabb szerkeszteni amúgy az init mint Wrye-al, akkor nem lesz ilyen átláthatatlan. Ha ez mégis megtörténik DiffCheckerbe bemásolva ezt a nagy halmazt majd onnan kimásolva megint átlátható lesz. Elvben
-
MasterMind
tag
válasz
GypsFulvus2 #12721 üzenetére
Ismerem az érzést, nyugodtan törölheted. Szerintem kézzel praktikusabb szerkeszteni amúgy az init mint Wrye-al, akkor nem lesz ilyen átláthatatlan. Ha ez mégis megtörténik DiffCheckerbe bemásolva ezt a nagy halmazt majd olyan kimásolva megint átlátható lesz. Elvben
-
MasterMind
tag
válasz
GypsFulvus2 #12718 üzenetére
Ennek mindenképp derítsd ki valahogyan az okát, mert a bashed patched nem az a megkerülhető történet, vannak modok amik enélkül nem vagy nem megfelelően működnek.
-
MasterMind
tag
válasz
GypsFulvus2 #12716 üzenetére
1. Én is beakadtam itt anno, használom OSR-rel együtt, úgy emlékszem az obse_loader.exe-t megpatcheltem pluszba, de én is úgy olvastam, hogy csak az oblivion.exe-nek van rá szüksége.
Patchelés és az OSR telepítése után alaphelyzetben CTD, ezért az Oblivion\Data\OBSE\plugins mappában található OSR config fájlban a bReplaceHeap értéket át kell írni 5-re.
Hát elő-előfordulnak amúgy random CTD-k, fogalmam sincs, hogy ez okozza-e, de érdekes módon mostanában kevesebbet kapok, pedig nem változtattam semmit.
2. A Grass Overhaul .esp-jét importálni kell a Bashed Patch, 0.esp-be. Ez a fájl a Wrye Bash velejárója, és fontos. Magába integrál a használt modokból adatokat, hogy stabilabbá tegye a játékot, a Grass Overhaul esetén az egész .esp fájlt. Jobb klikk a Bashed Patch, 0.esp-re: Rebuild Patch -> Látni fogod, hogy baloldalt kiemelten lesznek a beintegrálásra váró dolgok. Ezekre rákattintva láthatod jobb oldalt, hogy mi tartozik az adott kategória alá. Alaphelyzetben kipipál mindent, amit magába akar építeni, nincs más dolgod, kattints a Build Patch-re. Ha mindent ok, akkor a Grass Overhaul .esp-je elől eltűnik a pipa és egy pötty kerül a helyére.
3. Run the launcher and set the resolution, graphics to highest quality: ez a launcherből indítható alapbeállítások: Kép, míg a másik az ingame. Itt az ajánlott beállításokat kell alkalmazni. Minden más amit nem említ külön, az maxon. -
MasterMind
tag
válasz
GypsFulvus2 #12708 üzenetére
A RAEVWD az eddigi tapasztalataim szerint a legvasigényesebb mod (főleg, ha együtt hajtod a többi grafmaxolós moddal), nálam RamDisk nélkül játszhatatlanul laggolt. A RamDisk nem csinál mást, minthogy egy választott merevlemez (SSD-ből célszerű) tárhelyéből létrehoz egy virtuális RAM-ot külön meghajtóként megjelenítve (mintha egy pendrive lenne), és az lenne a lényege, hogy a readmeben leírt mappákat és tartalmakat rámásolod, majd ezeket a LOD elemeket innen tölti be a játék. Részletes technikai hátterét nem ismerem, de nálam működik hibátlanul, kisebb textúra bugok vannak, például egy-egy távoli falomb villog, de semmi komoly.
Telepítése: én a SoftPerfect RAM Disk-et használom, a képfájl generálással megszenvedtem (ami arra hivatott, hogy a gép kikapcsolása után megőrzi a virtuális RAM-on tárolt fájlokat, különben minden újraindítás után vissza kell másolni mindent), ha nem megy szólj és leírom részletesebben.
Örülök, hogy használsz Wrye Bash-t, találó volt a jellemzésed: "Az Alapok Alapja".Az OBSE, BOSS, OBMM trión kívül még a TES4LODGEN is beleintegrálható, amire szükséged is lesz, ha a RAEWVD mellett döntesz, ugyanolyan rendszerességgel kell használni mint a BOSS-t.
Ha telepíted a RAEVWD-et, és az Animated Window Lighting modot akarod használni, akkor mindenképpen ezt telepítsd előbb, mert a RAEVWD együttműködik vele, nagy fun, hogy a távolból is világítanak éjjel az ablakok.(#12698) vajaskifli: wow, ma is tanultam valami újat
-
válasz
GypsFulvus2 #12711 üzenetére
Launchert hagyd, nem csinál semmi lényegeset.
-
válasz
GypsFulvus2 #12709 üzenetére
Leírom amit tudok:
- az LAA patch az maga a 4GB patch exe. Hivatalos neve Large Allocation Available, vagy valami hasonló handabanda.
- NEM kell felülírni az összes dll-t. Csak amit az Oblivion használ. Tehát az OBSE dolgait nem. Viszont az Oblivion.exe-t tutira (attól még hogy mivel indítod a fő fájl akkor is az Oblivion.exe lesz, azt hívja meg az OBSE is. Különben nem indulna a játék egyáltalán).
- atimgpud.dll : ezt én se tudom; binkw32.dll : ez viszont igen, a Bink videólejátszó moduljához kell. Ezeket hagyd békén.Egyébként én az összes dll-t békén hagynám és csak az oblivion.exe-re ereszteném rá a patchet.
De próbáld ki, mindegyikből csinál backupot, ha nem indul azt hamar észreveszed, aztán visszapakolod a backupokat. -
#89091072
törölt tag
válasz
GypsFulvus2 #12706 üzenetére
A kilépéshez egy obse plugin kell, a FastExit.
Az Unofficial patchek mind kellenek, nem okoznak fagyást.
-
Rendo84
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #12704 üzenetére
Legalább pár napig te sem fogsz akkor még játszani.
Egyébként nekem steames verzióm van és nálam is kilépéskor hibát ír. A sorrenden pár alkalommal próbáltam finomítani, de nem sikerült megszüntetni. Nem minden alkalommal csinálja amúgy. Pedig nekem nincs is szét moddolva, csak a QTP3 és a Magyarítás és annak dolgai vannak fent.
-
válasz
GypsFulvus2 #12702 üzenetére
Ezt már nem tudom, nem használok WB-t.
-
válasz
GypsFulvus2 #12700 üzenetére
Knights.esp miatt fagy ki előszeretettel kilépéskor. Az legyen az utolsó a betöltésben. Meg a DLC-khez is készültek unoff.patchek, próbáld azokat is fölrakni úgy, hogy a Knights meg annak az unoff. patche az utolsó.
Azt a Refurbish-t nem próbáltam.
src nem kell, az csak a forráskód (ha valaki bele akar nézni vagy módosítani gondolom). Játékhoz nem kell. -
válasz
GypsFulvus2 #12635 üzenetére
Ja, szentem a legjobb questline Obliban.
-
frem1790
őstag
válasz
GypsFulvus2 #12620 üzenetére
Köszönöm szépen az infót, holnap ha hazaérek feltétlenül megnézem. Szeretném kipróbálni, mert a folytatásai nagyon bejönnek. De biztos, hogy nem mostanában lesz, mert előbb az Oblivion-t tolom végig és biztos, hogy az nem ötven óra lesz.
Most ötös szintű vagyok és tizenhat óránál tartok. Igaz elég sokat bénáztam a magyarítás felrakásával, már vagy kétszer nekifutottam a játéknak mire sikerült belőni: az elvitt pár órát.
-
válasz
GypsFulvus2 #12615 üzenetére
És világít?
-
aftercooler
aktív tag
válasz
GypsFulvus2 #12419 üzenetére
Köszi, kipróbálom és Boldog Karácsonyt!!
-
válasz
GypsFulvus2 #11942 üzenetére
Ez kellemes!
Ebben a verzióban még én is kipróbálnám a Morrot.
-
katt777
félisten
válasz
GypsFulvus2 #11944 üzenetére
Hát, én csak amellett vagyok, hogy amíg ÉN vásárolom a gépet és a szoftvereket, akkor ÉN is akarom azokat használni, ahogy ÉN akarom, és ne b.szakodjon a cuccaimon ill. köztük senki. Netet meg adjanak hozzá, mert azért nem fogok előfizetni, hogy más használja a gépemet arra, amire csak akarja, esetleg a hardvert is tönkretéve.
-
katt777
félisten
válasz
GypsFulvus2 #11942 üzenetére
Kémprogram és vírusvédelmem eddig is volt.
Máshogy nehezen tudnék játszani.
-
ebeni95
tag
válasz
GypsFulvus2 #11885 üzenetére
Mindig 2 partíciót szoktam csinálni, egyet az op rendszernek és alap irodai progiknak, egyet meg az adatoknak. A gond az, hogy ezt még az előző tulaj telepítette utoljára.
Megpróbálom úgy.
-
katt777
félisten
válasz
GypsFulvus2 #11550 üzenetére
Ja, a "Valóság" RPG bonyolultabb, és nem módosíthatod menet közben a nehézségi szintet.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #11547 üzenetére
Nincs rá kapacitás. Eleinte azt hittem hogy csinálgatom a wgt-t mellette írok, de ez kimeríti a karitatív nonprofit célokra fordítandó energiáim és időm ugyhogy egyenlőre ez van. Rég kész lennék ha lenne partner a dologban, de számomra hihetetlen hogy magyar földről egy darab embert nem bírtam találni. Vicces, de a textúrákat egy svéd lány rajzolta, a befejezésben németek és egy amerikai arc segített, bétatesztben még brazil is volt. Magyar egy se rajtam kivül
Szóval lassan de biztosan haladunk, még egy hónapot elvesz a WGT. Minimum.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #11545 üzenetére
Azt meghiszem, ha Katt nem szól le valamit akkor biztos hogy jó
De nincs nagyon idő játszani, folynak a skyrimes WGT munkálatai, az 1.sz Állami Ayleid Építőipari Vállalat (omg) sztahanovista modellezői fényes jövőnk építésén fáradoznak töretlenül
A gammát lassan két hónapja csak geometriateszteken látom azt is néhány percig.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #11437 üzenetére
Ezzel a bontással az egy baj -gondolom én- hogy lévén olyan anyagról van szó, ahol minden mindennel összefügg, használhatatlan lesz amíg az összes része ki nem kerül. Illetve ha valaki tanul belőle, keresgélni kell hogy húúú, a region editor, vagy a nifek melyikbe is volt, hol is van. De csak gondolom. Másik oldalról meg annyiból jó, hogy emésztgeti, tanulgatja, várja a következőt, próbálgatja a dolgokat, igy nem egyszerre nyomul a nyakába egy lexikonra való dolog. Persze semmi kifogásom ellen, simán jó igy is, ha ez technikailag kényelmesebben/könnyebben kivitelezhető a korrektoroknak.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz
GypsFulvus2 #11437 üzenetére
Igen, azért javasoltam, így tanul az ember. Egyébként majd, ha kijön a részletes Oblivion-Skyrim történet, vagy akár csak az első része, akkor azt már kezdhetjük is felpakolni.
Sőt, lehet az 3-4 rész is egész nyugodtan, ha megnézitek, eleve van a Logouton elég sok folytatásos rovat.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz
GypsFulvus2 #11426 üzenetére
Elvállalom, az arcomról majd küldök naponta fotókat, hogy szemmel látható legyen az amortizáció. Cserébe ne várjatok másnapi megjelenést, max. következő évit.
(#11417) genndy
Szeretettel várunk korrektornak, Kalandornál lehet jelentkezni. -
válasz
GypsFulvus2 #11428 üzenetére
Világos, csak megjegyeztem.
Egyébként kíváncsi vagyok, mennyire lesz emészthető és érthető az írás, mert maga a téma érdekel, csak sosem volt időm elmélyülni benne. -
válasz
GypsFulvus2 #11426 üzenetére
Ne szerénykedj, a végső, illusztrált verzió 12-es betűméretben 124 A4-es oldalt tett ki végül.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #11406 üzenetére
Hát sok lesz mig kikerekedik. Az a baj, hogy "tankönyvet" sosem írtam, és nekem nehezen megy átláthatóan organizálni az ismeretanyagot. Egyenlőre leírom nyersen minden egyes funkció magyarázatát aztán logikát öntök belé valahogy.
BTW., más. Életemben először láttam ma a gyűrűk urát mozi verzióban, eddig az elsőt. Meg kell mondjam, a main questje faék még az Obliéhoz képest is, de a tájatkat, és főleg az elf várost meglátva megdobbant a szívem. A Dremorákat meg Sauronról mintázták volna? A gyűrű erejét szimbolizáló effekt meg mint egy Ob kapu. Durva ez a sok véletlen egybeesés ebben a műfajban, de most egyáltalán nem "koppintásra" értem. Te érted, hogy értem. Viszont asszem' ha ez a staff az Oblivionból csinálna filmet az jobbat szólna ha lenne ma még igény ilyen filmekre.
-
HaaS
addikt
válasz
GypsFulvus2 #11399 üzenetére
Spoiler:
Hei, akkó' tuom melik!
-
HaaS
addikt
válasz
GypsFulvus2 #11395 üzenetére
Idén nem olvastam Banks-t, tavaly többet is... nem ez az, amiben valami ősöreg nép matthülyének tetteti magát, közben meg hahahaádehogy?
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #11395 üzenetére
Hát a kérdés igen jó, de még fogas is. A Speedtree önmagában alkalmas morpholásra, végletekig paraméterezhető (lásd spt fileok). Mint önálló terméket, valószinüleg felkészitették rá, de hogy az Oblivion keretein belül?
Ugye a fa szélben hajlongása viharkor, az is egy morph effekt, de nem tudom hogy ez hardcoded, vagy valamilyen úton scriptelt; utóbbi esetben vszeg van rá esély, talán OBSE/OBGE-vel(?). Utána kéne járni, mert megmondom őszintén, pályafutásom alatt soha nem nyúltam egy speedtree-hez sem
-
#24650752
törölt tag
válasz
GypsFulvus2 #11381 üzenetére
Ez nagyon jó.
Azt hiszem, megvan Varlaisaran történetírója, csak át kell csalni a Dishonored topikból.
Na, most képzelj el engem, ahogy már a monitor előtt is csatakiáltok és ordítok az ellenfélre. Ugye, hogy nagyszerű látvány lehetek? Ez a játék belőlem is elő tudja csalni a szunnyadó tüzet és a fantáziát.(#11382) Jorus: igen, most már alakulgat, de egyelőre többet lövök mellé hátrálva, mint a célpontba. Nagyon rá kell gyúrnom erre a játékmódra, ha tényleg így akarok harcolni. Még az elején járok, csak egy próbát indítottam, főleg hogy lássam, milyen skillekre lesz szükségem ehhez a stílushoz.
(#11384) Varlaisaran: nem gond, nem tart sokáig letörölni és újratenni a játékot a megadott programokkal együtt. Ha ezzel tudok segíteni, segítek.
-
válasz
GypsFulvus2 #11375 üzenetére
Jobb szeretek köntösben flangálni, az olyan dzsedis.
-
kiskornel
addikt
válasz
GypsFulvus2 #11373 üzenetére
Köszönöm! En barónak néz ki. Kipróbálom.
-
válasz
GypsFulvus2 #11370 üzenetére
Hátrafelé nyilazva szoktam rohanni, ha gáz van.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #11353 üzenetére
Infamy-t kap, és bizonyos npcknél disposition csökkenést. Meg ami azzal jár. A szöszi ayleidem pl. fel sem veheti Pelinal cuccait mert penitenciát kéne rónia
-
válasz
GypsFulvus2 #11353 üzenetére
Van ilyen, de az nem DB-, hanem simán csak hírhedtség-függő.
-
westcoastog
veterán
válasz
GypsFulvus2 #11353 üzenetére
Ja a knights of the nine kész, már lopkodtam párat így most be kéne járnom a zarándoklatot megint, de nem nagyon izgat.
-
#24650752
törölt tag
válasz
GypsFulvus2 #11348 üzenetére
Nem semmi anyagot hoztatok össze. Még nem olvastam végig, de belelapozni is elég volt ahhoz, hogy szembetűnjön a beleölt idő és energia. Köszönöm, mert számomra hasznos és gratulálok hozzá!
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #11317 üzenetére
Vagy 15 mentést végigpróbáltam, mindnél ugyanez. Highelf, Ayleid, Breton... tökmindegy, a hiba ugyanez. Nem értem.
-
Kareszovics
addikt
válasz
GypsFulvus2 #11306 üzenetére
Olvasom ám ezt a topikot is...
Nem röhögni rajtam...
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #11306 üzenetére
Az hagyján, de még Skyrimnél is előfordult már. Hát komolyan besz*rás, le se tagadhatnák hogy egy vérből valók
Most már ott tartok hogy win7, és/vagy driverek felé megy a gyanú.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #11282 üzenetére
De érted... van vagy 100-120 elrakott mentésem, de még véletlenül sincs egy sem a Dragonfires előtt kicsivel. Mind vagy utána (az egyik rögtön utána), vagy sokkal előtte. Nexuson találtam egyet, ami az Azura's Starnál tart (odaadni Martinnak), hát talán innen elrohanok Dagonig
BTW ajánlanám a Morro Nexust,
van saved game kategória is! Lehet találsz valami használhatót.Gyorsan ránéztem, de tévedtem, csak Oblinál van savegame. De máshol nem lehetetlen hogy találsz. -
#24650752
törölt tag
válasz
GypsFulvus2 #11264 üzenetére
Én is tőle vásároltam meg a küldetéshez.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #11085 üzenetére
Nemnem, abból zsirkrétát kell önteni. Ha Anuhoz imádkozol akkor kell csak inni belőle
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #11080 üzenetére
És el is mondja a részleteket. Van erre egy ősi ayleid varázslat, ami a legendák szerint minden kíntól megóv, nem lesz több lilaság, sem CTD, se szürkeróka, se semmi: Tedd a gépet a szoba közepére kikapcsolva, alájuk Welkynd köveket tegyél (kiékelheted ha el akarna gurulni). Fordítsd az egészet hajszálpontosan kelet felé, aztán daedravérből készült zsírkrétával rajzold fel a jobb oldalára Oblivion és Mehrunes Dagon neveinek kezdőbetüjét, bal oldalára Akatosh nevét, természetesen a daedra abc-ben. Ezután írd fel a nevedet a gép tetejére nagybetükkel, korai-ayleid rúnákkal, majd ugyanezzel a mozdulattal gyorsan egyél meg egy Varla stone-t. Ha kész, nincs több dolgod, mint 2db nedvesített taproottal és 47kg Nightshade-el a kezedben kiálts segítségért Magnushoz az alábbi varázsige segítségével: "Óh, Magnus! Hibáztam! Tudom, nem kellett volna! Kérlek szánj meg s légy kegyes hozzám hogy az új load order-ben ne legyen bug, és ígérem soha többé nem teszem!". Ezek után uninstalláld az egészet a francba, és tedd fel ujra az egészet magyarítás nélkül. Nincs több lilaság, bugzás.
Nade ha kell a magyarítás akkor én ebben nem tudok segíteni, mert már elfelejtettem. Ugy emlékszem a master file körül volt valami, és néhány erőforráshoz nem tudott hozzáférni. Genndy kollega jó és logikus ötletet vetett fel, szerintem próbáld meg mielőtt elmész Welkynd kövekért
-
Amarth
aktív tag
válasz
GypsFulvus2 #11080 üzenetére
Köszönöm,meglesem.
Bár most felraktam a SI-t,és eddig nincs ilyen gond vele. -
#24650752
törölt tag
válasz
GypsFulvus2 #10912 üzenetére
Én meg azt hittem, csak kiegészíti az eredeti Oblivion.esm fájlt a MorroHun.esp-vel. Mondjuk gondolhattam volna rá, amikor kérdezte a magyarítás telepítője, hogy le tetszik-e menteni az eredeti fájlokat...
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #10914 üzenetére
Hát végülis nem ő a hibás, mit tudhatta. Mindenesetre tanulságos volt
BTW nézz át a Skyrim topicba, lehet érdekel amit belinkeltem
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #10909 üzenetére
Mint írtam ismerősöm akart tolni vele, mondom hadd örüljön
Én végig abban a hitben voltam hogy csak a bsa-kat macerálja, erre beleeszi magát mindenhová, és igen a master filet is módosítja. Nekem sem világos miért kellett így megcsinálni, nade már mindegy. Obli reinstall+reg tisztitás+manuálisan minden nyomot eltüntetve is ugyanez az eredmény. Itt vindóz reinstall lesz, mondjuk egyébként is időszerű lett volna már mert a skyrimes project fejlesztése alatt ezerféle vacak felkerült, Skyrim vagy ezerszer fagyott szét a kísérletezések közepette, folyton resetelgetés stb, szal elég viseltes lett szegény
-
#24650752
törölt tag
válasz
GypsFulvus2 #10909 üzenetére
"Aki komolyabban moddol, felejtse el."
Tehát addig jobb, ha neki sem állok, míg le nem kapartam a honosítást? Beszélni english, amennyire kell, de kényelmesebb magyarul játszani.
-
Bendőke
tag
válasz
GypsFulvus2 #10886 üzenetére
Duskfang/Dawnfang nekem a kedvencem volt. Superior állapotban tartása nem feltétlenül macerás, legegyszerűbb, ha sokat járod az Oblivion síkjait, Tamriel földjén pedig leginkább a banditák társaságát érdemes keresni.
-
Marlie
csendes tag
válasz
GypsFulvus2 #10775 üzenetére
(és Csol-T) Nagyon szépen köszönöm a segítséget. Most már tudom mi volt, amit rosszul csináltam.
A Personality mindhárom skillje majorban van, és mindenkivel, akivel szóba álltam jól kipörgettem a "szeretetkereket", no meg mindent eladtam, és még az illúzió spelleket is bőszen használtam, így aztán már mindenki nagyon imádott, és léptem a szinteket sebtibe, de így leelőzött a környezet.
Egyébként én is amolyan harci mágust-képzeltem el, és a majort teleraktam varázs skillekkel, azt gondolva, hogy a harci skilleket majd úgy is kihúzom, ezek meg legyenek erősebbek, ami annyira nem volt vészes gondolat, csak ugye a Personalityt is, és a többi varázslatot is sűrűn használtam, így szintlépéskor általában mindenre csak 1-2öt tudtam tenni. Néha 3-at is kivéve a Personalityt, ami rendesen fejlődött, de a csatában nem sok haszna van.
Most sikerült 4-5-5 öt tenni hasznosabb dolgokra, de ez így valóban uncsi, meg illúzió romboló, hogy tele a ládám de, ha eladom a cuccokat szintet lépek, és nem nő az erőm. Mindegy, majd kitalálok valamit. A lényeg hogy már értem mi volt a gond és még egyszer köszönöm a segítséget! -
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2 #10777 üzenetére
Eleinte úgy volt hogy az Adabala III a Sky motor alá lesz építve. Végülis hogy voltak vagy nem az lényegtelen, egy jó sztorival megoldottam volna. A Skyrim mint önmaga nem elégít ki hogy jól érezzem magam benne. Kopár unalmas szürkeség a legvidámabb fa is a kopár sárga aspen... Maradok Oblinál, jolesz az
-
Marlie
csendes tag
válasz
GypsFulvus2 #10767 üzenetére
Áhááá!!! Erősítsetek meg, ha jól értettem meg. Tehát, ha 10-10 minor, és 10 major skillt fejlesztek, vagyis összesen 30-at, de különböző attributumon belül, akkor lehet 3*5 pontot tenni szintlépéskor!? Így lehet olyan attributumot is 4-5 el erősíteni, amelyik skilljei közül nincs egy sem majorban, ha pedig mindegyik majorban van, akkor meg ráfáztam, és figyelni kell.
Egyébként amikor páratlan számút sikerül fejleszteni, akkor az x/2 hogyan kerekít pl.: 7-nél, vagy 9-nél?
Illetve a három specializáció, a Combat, Stealth, és Magic pontosan mit határoz meg, vagy hogyan befolyásolja a hozzájuk tartozó skilleket fejlődés tekintetében minor, és major esetén is?
A sebzős varázslatokat, vagy mondjuk a bluntot éles harcon kívül is lehet fejleszteni? Mert találkoztam pár kiláncolt fabábúval, amit ha én csapkodtam, nem fejlődtem. (Olvastam valamerre, hogy a trainerek csak skillt adnak, és a szintlépésbe nem számítanak bele, de akkor ezek szerint az nem igaz?)
Még valami. A környezet csak akkor fejlődik, amikor én is szintet lépek, vagyis aludni megyek, vagy a várakozás, az idő múlása, és a térképen ugrálgatás is növelik az ellenfelek erejét? Szóval, ha sokszor hazaugrom a térkép túloldalára kipakolni a megtelt "hátizsákomat", akkor azzal csak magam alatt vágom a fát, vagy megnyugodhatok, és akármennyit ugrálhatok a térképen, és várakozhatok, amíg nem alszom nem lehetetlenül el a játék?
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Nemzetbiztonsági aggályok merültek fel a TP-Link kapcsán
- PlayStation 5
- Windows 11
- Milyen autót vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Politika
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iKing.Hu - Apple Retina Macbook Pro 16 - 2019 - Használt, megkímélt
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest