Hirdetés
-
GAMEPOD
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
nincsnév007
addikt
válasz
nubreed #34156 üzenetére
El se merem mondani, ps4en is jó párszor, series s szintén, geforce now szintén, és elkezdtem steam deckken is de ott nem fejeztem be, es meg kettő yt végigjátszást is végig néztem ott.jah és most kezdtem egy full uj karaktert ps5n itt szintén lassabban haladgatok de a storyt már szintén nem is olvasom, egyszerűen a város atmoszférája nem enged el, és nem is tudom megunni. Az uj fotó mód még jó par órát hozza ad majd a játékhoz.
-
válasz
nubreed #34156 üzenetére
Majdnem minden ending önálló végigjátszással mod-ok nélkül, majd utána modolva újabbakkal. Pár karakter nálam is kifulladt félúton, mert az eleje az, ami a legjobban megfog, meg az apró kis rejtett történetek. Ha kitisztul a térkép, akkor nehéz folytatni már.
Most 1684-en áll a számláló, de két hónapja nem vettem elő, mert vissznéztem Skyrimbe. -
Rony949
őstag
válasz
nubreed #34156 üzenetére
176 órát ír nekem a GOG. Ebből kb. 20 óra a megjelenés időszakában volt a vérgyenge GTX 1060-as kártyámmal. Sajnos nagyon rosszul futott rajta és ki is égtem egy idő után, pedig maga a játék nekem nem nagyon bugzott, csak a teljesítmény elkezdett tényleg baromira bosszantani.
Később vettem új PC-t és azon nyomtam le az első (és eddig egyetlen) végigjátszásomat.
-
-
-
válasz
nubreed #32828 üzenetére
Nem értek egyet.
A klasszikus endingeket azért ekézték a népek, mert nem élhetjük túl, minden képpen meghalunk, vagy legjobb esetben is eladjuk végleg a lelkünket az Arasaka-nak. Itt túléljük, megmenekülünk, erre emiatt vannak kiborulva a népek, mert nem Night City szuperhőseként élünk tovább. Egy Cyberpunk játék mégse lehet szirupos-mázas, na... Én pont, hogy már kicsit túlzottan is optimistának, amerikainak tartom ezt az endinget. Az, hogy 2 év után Night City teljesen más lett, hát na, nem vagyunk meglepve. Hogy az egykori harcostársaink (Vic-et leszámítva, akit meg elküldenek számüzetésbe...) elveszítjük, szintén nem meglepő. De élünk, és nekikezdünk az új életünknek... Szerintem ez pont azt mutatja, hogy V-t sehogy sem lehet legyőzni... Még a halál szájából is kisétál... -
tibaimp
nagyúr
válasz
nubreed #32777 üzenetére
Max-on van már rég óta minden szint, a fő szálak is megvannak csinálva. Akkor random lesz, érdekes.
Más kérdés: a fő szál végéhez, mikor be kell hatolni a Hansen főhadiszállására, oda kell a kamera kiiktatása? Mert azt a cyberware-t kiszedtem a csajból, helyette bekerült ez, amivel +60% más cyberware-t tudok betenni, így be tudtam tenni ikonikus cyberware-eket!
Mert ha kell a kamera kiiktatása, akkor át kell magamat "tervezni" a küldi előtt. -
tibaimp
nagyúr
válasz
nubreed #32769 üzenetére
Megcsináltam már vagy 20 autó lopást El Captain-nak, de akkor még kell ezek szerint. OK, kösz.
mvkly: Kösz Neked is, sejtettem amúgy hogy ez ilyen végtelenített lesz, meg azóta mintha már olyan is lett volna, amit már egyszer beadott még az elején, és most megint beadta. Szóval még a helyszínek sem annyira random, hanem fix, csak sok van.
-
tibaimp
nagyúr
válasz
nubreed #32757 üzenetére
nubreed: Nekem egyszer csak beadta El Captain, külön jelölt, sárga felkiáltójeles küldetéssel! Csináltam neki a sima autós elviteleket, többet is, mondjuk ~10 körül járhattam már, mikor beadta, de közben a fő szállal is haladok! Ha neked még nem adta be, akkor a fő szállal menj előrébb, hátha annak a függvénye.
edari: valóban jó küldi volt.
Te a rendőr Daniels-nek segítettél, vagy hagytad, hogy kinyírják? Vagy a fő szálra gondolsz, a főhadiszállásra betörésre? proci985: Azt én is észleltem, hogy óriási a bejárható terület, és valóban a szintek miatt, félelmetes, de mocskosul fasza!
-
SaGa59
őstag
válasz
nubreed #32743 üzenetére
Nem tudom, mivel én elveszítettem a járgányt, többet nem találkoztam velük. Legalábbis ők nem hívtak és a listából is eltűnt a feladat. Bennem felmerült a gyanú,
Simán el tudom képzelni egy másik DLC alapjának.hogy az asszony is benne van a buliban, lehet, hogy ő a "narancs csapat", de nem derült ki semmi arról, hogy kik csinálták. -
SaGa59
őstag
válasz
nubreed #32738 üzenetére
Valóban. És az eset is rámutat, milyen apró nüanszokon múlhat ebben a játékban valami.
Pl lejjebb volt róla szó, hogy Dog Cityben több CyberPsycho is van (3-11 közötti számot írtak a kollégák). Én egyet se találtam, már ha az ügyfelét és annak szomszédait legyilkolt megkattan barghestet nem számolom oda, aki eladta az implantjait. De ő egy Mr Hand féle megbízás volt. Simán lehet, hogy csak egyszerűen elmentem mellettük. Az ottani fő sztori nagyon jó, de maga a városnegyed nekem kifejezetten kényelmetlen, nincs kedvem úgy mászkálni vaktában, mint NC-ben és hallgatni, miről beszélgetnek az emberek, meg nézegetni a megjelenő felkiáltójeles ikonokat, melyik mögött mi van.. Így valószínűleg elsiklok bizonyos apró részletek mellett.
NC se az a vonzó világváros a minden sarkon tonna szám heverő szemeteszsákokkal, de nagyságrendekkel rendezettebb mint Dog City.Illetve, ha már így belemerültünk, lenne egy kérdésem. Ha abban a küldetésben, ahol a polgármesterségre hajtó házaspár
Van egyáltalán olyan megoldás, hogy nem veszítem el a kocsit? A vezetés nagyon gáz ebben a játékban, motorral még elmegy, de úgy is lemaradok mindig. Kocsival teljesen esélytelen.lehallgatós akciójában elveszítem szem elől, a menekülő járgányt, annak ott vége? -
4264adam
veterán
-
Vesa
Topikgazda
válasz
nubreed #32506 üzenetére
MInden nagyobb játéknál első dolgom megkeresni, hova menti a fájlokat lokálisan, aztán minden nap amikor játszom, játék végén tolok egy bizt. mentést az egész save könyvtárból. Nincs annál idegtépőbb, amikor sok napnyi, akár több hetes előrehaladás megy a levesbe valami miatt. Erre az egyetlen hatékony és biztos megoldás, a lokális biztonsági mentés. Persze erre a gyakorlatra nekem is pár jó nagy szívás után kellett rájönnöm.
-
válasz
nubreed #32498 üzenetére
Hallottam már én is eltűnő mentésekről ,nem egyedi eset .
Egy bizonyos méretet dedikál a játék a mentésekre ,ha ez megtelik akkor vannak bajok.
Tehát érdemes törölni a fenébe a régi mentéseket/automentéseket amiket már úgysem használ az ember . YT on vannak tutorialok .#32502
CJ4567
Lehet ,hogy igazad van , én ettől függetlenül szoktam törölgetni ,meg néha lementem a save könyvtárat
-
mvkly
senior tag
válasz
nubreed #32380 üzenetére
Születéskor kötelező agy implant szórja majd a reklámokat a retinára. Vagy egyenesen gerjeszti a vágyat az agyban, "kell egy cigi", "ölni tudnék egy szárnyas betétért"
------------------
Gyors hozzáférésből (quick slots) lehet 2-nél több? Mintha vkinél láttam volna hármat. Moddal lehet akár tucat is, de nekem elég lenne 3.
PL spoiler
Feladtam So Mi-t Foxposttal a Holdra, Reed feje lukas lett, elvileg ez a "pozitív" befejezés a sok közül, ahogy később utána olvastam. Még szívesen elintézném Myers-t is, de a sztori gondolom itt véget ért. Talán lesz még egy találka a Holdon So Mi-vel, az jó lenne. Nem vágódtam hanyatt a DLC történetétől, de Dogtown pont olyan lett (csak sajna elég kicsiben), amilyennek elképzelnék egy szétrohadt, reménytelen világot a jövőben. Lehetett volna akár az egész CP univerzuma ilyen, hogy az érdekcsoportok miatti széttagoltsága még hangsúlyosabb legyen. De így is elégedett vagyok, nem telhetetlen. A vége főcím muzsikája nagyon ott volt a szeren. -
-
válasz
nubreed #32235 üzenetére
Az upgrade átvariálása egészen más kategória lett. Az alap szintű eszközöknél (Common, Uncommon, Rare, Epic, Legendary) van alap és van egy + -os szint, viszont Legandary-nál lehet ++, talán +++ is.
Viszont lehet upgrade-elni a kibervert például, szintén nyersanyagért.Itt érkeztünk el a sarkallatos ponthoz: itt nem tudsz vásárolni nyersanyagot alaphelyzetben (mod van rá, Virtual Alterier mellett lehet), így viszont hirtelen nagyon meg kell gondolnod mire költöd el azt a keveset, ami van.
Az ikonikus fegyvereket egyébként Dogtown-ban meg lehet vásárolni (hogy őket vagy csak a receptet, azt most hirtelen nem tudom), tehát eltolták az ikonikus fegyverek felé a skálát, érthető okokból. Korábban elég vicces volt, hogy inkább használtál tuningolt sima fegyvert, mint ikonikust, egyszerűen azért, mert jobbat tudtál összehozni...
-
Peace
nagyúr
válasz
nubreed #31064 üzenetére
Én nem mernék tippelgetni. Csak abban bízok, hogy tanultak az esetből és nem fogják a csillagokat is leígérni az égről. Legyenek reaális elvárásaik a játékosoknak a bemutatott előzetesek és interjúk alapján. Remélem ütős lesz a következő rész is, mert én teljesen beleszerettem ebbe a világba!
-
válasz
nubreed #31064 üzenetére
Először is nem teljesen új csapat fejleszti, a CDPR ugyanis a RED 2.0 szerint rugalmasan kezeli a fejlesztői csoportokat, a közös engine miatt eleve nincsenek éles határok.
Annyi történt, hogy a Project Orion (a Cyberpunk folytatás) vezető magja Bostonban lesz. De a fejlesztői csapatoknak négy fő lokációja van, Varsó, Krakkó, Vancouver és Boston. Az pedig, hogy melyik csapat min dolgozik éppen, az adott igényeknek megfelelően rugalmasan kezelhető. Esélyesen csak a küldetésfejlesztő csapatok "fixek", de pl. a moddelező vagy a motion-cap csoport azon a projekten dolgozik, ahol éppen nagyobb igény van a munkájukra.Másodszor, hogy mikor jöhet, az erősen kérdőjeles több téren. A Project Polaris ("The Witcher 4") már aktív fejlesztés alatt van, 2022-ben lezárult az un. előzetes fejlesztési fázis (ez tartott a CP2077-nél 2012 - 2016 között, de ott ugye még nem volt párhuzamos fejlesztés és jóval kisebb volt a csapat).
A Project Orion esetén még nem tisztázták azt, hogy ez lezárult-e, de volt ilyen jellegű elszólás (jelenleg csak a Project Hadar lenne ilyenben). A Polaris elég esélytelennek tűnik 2025-2026 előtt, az Orion utána várható 1-2 évvel, szóval, bár a 2028-at kissé távolinak érzem, de nem mondanám, hogy 2028 előtt nem várható. Kicsi az esély rá, de simán benne lehet a pakliban. Én 2027-re vagy 2028-ra várnám... -
jonnyjoker01
veterán
válasz
nubreed #30887 üzenetére
Ugyan felpofozták az alapjátékot is, de ha neked maguk a küldések unalmasak lennének már én azt ajánlom inkább csak a Phantom Liberty-t játszd ki, mert azok (kisebb ráncfelvarrásokon kívül) nem változtak. Nem kell erőltetni egy teljes playthrough-t ha nem akarod, van rá lehetőség hogy csak a Phantom Libertyt vidd végig
Szórakozni az újdonságokkal pedig tudsz úgy is a városban hogy nem kezded előről a játékot.
-
PuMbA
titán
válasz
nubreed #30887 üzenetére
"szerintetek így, hogy már mögöttem van 3 és fél végigjátszás, érdemes elővenni újra a játékot, a sok újítás és a PL fog annyi plusz adni, hogy nem unja el az ember?"
Elég szürreális a kérdés, hogy más ember döntsön arról, hogy neked mi jó. Magadat te ismered a legjobban és nem távoli emberek az internetről
Most, ha valaki azt írná, hogy vidd végig újra, akkor egy más ember döntése alapján végig szenvedéd a játékot újra és rosszul éreznéd magad, mert valaki azt mondta?
A válasz ott van a hozzászólásodban:
" de az a baj, hogy már a 4. -et se fejeztem be, sajnos meguntam, nincs jobb szavam rá, ez az igazság."
Egyértelműen nem akarod újra végig vinni
-
válasz
nubreed #30887 üzenetére
A rendőri üldözések nagyon jók lettek, folyamatosan mondják a rádión, hogy hol láttak felbukkanni, mennek az egységek, rendőrautók jönnek utánad, leszorítanak, szétlövik az autódat, ami el tud romlani, fel tud robbanni, bekerítenek, stb., az a rész nagyon jól meg lett csinálva. Más kérdés, hogy járdán gyalogoskarcolásért miért akarnak kivégezni a helyszínen.
-
Vesa
Topikgazda
válasz
nubreed #28205 üzenetére
A vanilla nem fagy ki, nekem talán ha egyszer volt CTD-m. Mod probléma lesz.
Viszont vannak még bugok, érdekes módon olyat is találtam, ami a megjelenést követő első végigjéátszásomban sem volt még meg, tehát azóta került bele.
Ilyen például, hogy a számítógépek egy része random elsötétül kilépéskor. Ami általában nem gáz, max lemaradok néhány üzelet elolvasásától. Viszont Csakhogy, ha előtte valamiért kilépünk a monitorról, akkor besötétül a képernyője és onnantól bukó a küldetés, vissza kell tölteni az utolsó mentést. Még az 1.1-ben sem volt ilyen hibám. De ezt leszámítva a mostani végigjátszásom alatt még semmi más bug nem volt. Kb. a felénél járok jelenleg.a Wardos küldetés pl. csak úgy megy tovább, ha az egyik gépben megnézünk egy fájlt. -
pandras83
őstag
válasz
nubreed #28205 üzenetére
Nekem is csak akkor fagyott asztalra, ha modok voltak fent, tehát itt is az van. Nem raktál fel egyéb járművekkel vagy vezetéssel kapcsolatos modot, amikkel összeakadhat? Illetve nem 2, hanem 6 egyéb dolog kell hozzá, bár ezt biztos láttad: 1. ArchiveXL, 2. Input Loader 3. Mod Settings 4. RED4text 5. Redscript 6. TweakXL.
Ezeket úgy írom, hogy még magát a modot nem próbáltam ki.
-
jonnyjoker01
veterán
-
pandras83
őstag
válasz
nubreed #28171 üzenetére
igen, ezt olvastam korábban. írtak egy engine-t, de szerintem alig várják, hogy otthagyhassák
mellesleg tényleg próbálkoznak a multival, szóval csak krva sok idő kérdése.a videó alól:
"So, this is what CyberScript Multiplayer looks like. Don't expect to much. This mod still WIP, but have potential.
Current Features:
- Build together (ez mi lehet? bodybuilding together?)
- See other player as NPC avatar
- See other player driving car
- Perform script to other players or servers
You Can't:
- Do a playthrought together like co-op
- Fight each other
- See the same quests or enemies -
jonnyjoker01
veterán
válasz
nubreed #28168 üzenetére
"Following the decision to change the underlying game engine and conclusion of a licensing and partnership agreement with Epic Games International, the Company gained access to multiplayer solutions available in Unreal Engine 4 and 5, as a result of which it abandoned further R&D work on adding multiplayer elements to REDEngine."
-
pandras83
őstag
válasz
nubreed #28168 üzenetére
Nem tudok hivatalos infóról mert ejtették, ahogy írod, de biztosra veszem, hogy hegeszti valaki a modder közösségből. Bár a játék komplexitását tekintve és az eddigi mindfuck bugokat felidézve már kevésbé vagyok optimista az eljövetelét illetően. Valami tuti lesz, érzem. Az más kérdés hogy lesz-e elég színvonalas.
-
Vesa
Topikgazda
válasz
nubreed #28162 üzenetére
Nálam eddig nem sok játék tudta elérni, hogy negyedszer vegyem elő. A CP igen, és az a vicc, hogy nem tudom megunni! Pedig a dialógok többségét már kis túlzással fejből tudom. A városhoz hasonlót pedig még nem láttam sehol. Megunhatatlan. Remélem lesz akkora mod közössége mint a Skyrim-nek, mert potenciál ebben annyi van, mint a tenger.
-
heavygrip
senior tag
válasz
nubreed #28154 üzenetére
Nekem a 4. végigjátszásom volt a leghosszabb (most néztem meg nemrég) 89 óra. Az is úgy, hogy kb 10 óra tárgykészítéssel ment el, illetve annak eladásával stb. Végülis nem volt úgymond szükségszerű pénzt gyűjteni, de mellette kocsikáztam, motorozgattam mindenfelé, sajna már nem volt semmi küldetés.
Nálam most kezdte el a patch óta az artifactot, június óta tolom kb, eddig hibátlan volt a játék. Nem vészes egyébként, annyira nem zavaró hogy kizökkentsen a játékból.
#28153 nincsnév007 Értem. Én csak azért próbáltam ki az Rt módot mert kíváncsi voltam hogy ott is artifactol. Amúgy performancében játszom.
-
heavygrip
senior tag
válasz
nubreed #28145 üzenetére
Is-is. Engem nagyon megfogott a történet mind a fő,mind a mellék ág. A fixeres küldetések is betyár jók. Az első két végig játszás nem volt teljes. Az első asszem 55 óránál volt, a második meg 60. Ekkor még ismerkedtem az egész játékkal. Nagyon sok dolgot nem tudtam, nem találtam, nem úgy csináltam meg a küldetéseket ahogyan kelett volna., pl a chipin in első két végig játszásnál nem csináltam végig illetve nem is tudtam hogy kell.
Most meg már 100%ig tolom, minden küldetést megcsinálok. Bár nem tudom,hogy rejtve mennyi van,amit nem jelez a térkép.
Ezek zömében 70-80 órák voltak. Próbálok keresgélni, hátha valamit nem találtam meg, vagy bambultam és nem vettem észre.
Tegnap csak neki kezdtem 7.alkalommmal, de most gyalog fogom megcsinálni Watsont, mindent át fésűlve, meg ugye sétálva jobban tudom nézni ezt a csodás világotnincsnév007: tök jó hogy s-en is van 60 FPS mód,így már azért sokkal élvezetesebb mint 30 ba.
Más. Valakinek artikaftol a játék? Már egyre több fórumon olvasom hogy a 1.61 óta sok mindenkinek elő jött a hiba. Én boxon tolom,de van olyan is akinek pc n van a jelenség.
-
válasz
nubreed #27203 üzenetére
És teljesen játszható 750ti szintű kártyán ( gtx [960m] ) ami azért elég nagy dolog. Igaz ehhez ini konfigurálás is kellett nem csak mindent lehúzok lowra. Ja és felbontás 720p körüli de a játékban nem használtam dinamikus felbontást mert attól csak ocsmányabb lesz de semmivel sem gyorsabb. Hajat ki lehet még kapcsolni iniből de azt benthagytam mert kopasz lenne mindenki
.
Lehet még tovább butítani trükkökkel de így is jó. Sajnos a bladerunner textura pack nem működik low grafikán amit a másik gépemen használok.
Valamint ennél a kártyánál nem megy a textura high-en sem, crashel a játék tőle hiába van 4gb vram. Valószínű valami támogatási baja van, írták is hogy rendes dx12-es kártya kell hozzá ez meg nem az. (maxwell 2.0-tól támogat az 1.52 patch ami GTX9xx széria)
A játék beépített AA-ját is bekapcsolva hagytam. -
válasz
nubreed #27173 üzenetére
Ez még egy májusi történet. Azóta ugye indirekt megerősítették, hogy az Electric Dream (vagy Electric Rider) DLC kiszivárgott információi (a dialógusok és egyes karakterek fajljai kikerültek a rendes patch fajlaiban) valósak.
A legtöbb helyen továbbra is két nagy DLC-t várnak egyébként. Majd meglátjuk, eleve az Electric Dream csak jövőre jön...
-
-
lo_jo
senior tag
válasz
nubreed #26981 üzenetére
Szerintem is pont annyira véletlen, mint a Norman Reedus féle Death Stranding "elszólás". Tankönyvi gerillamarketing. Gatyába rázták a játékot, akkor pár napig ez volt a hír, de azóta semmi nem szól róluk, kellett egy kis hullámot kelteni. "Járulékos veszteség" a spoiler, de tudják, hogy akit nagyon érdekel, az ki tudja kerülni, aki meg csak fél szemmel követi, annak egy jó update, hogy még él a project, nem kukázták.
-
lo_jo
senior tag
válasz
nubreed #26934 üzenetére
[link]
7 éves a videó, azóta sem láttunk UE4 mellett ilyen grafikát, demón kívül értelmezhetetlen. Így kell ezekre az UE5 demókra is tekinteni.
Persze itt is vannak elnagyolt részletek meg néhol borzasztó a SSR miatti tükröződés, de tényleg nincs ilyen játszható, értelmes UE4 játék. -
Urby66
aktív tag
válasz
nubreed #26934 üzenetére
Én kíváncsian várom mi lesz ezekből. Az, hogy ennyi megjelenik szerintem azt jelenti, hogy nagyon könnyű egy ilyen szintű látványt összedobni. Persze a modellek, a mozgások, a kamerakezelés és a beszédszinkron is hagy kívánnivalót maga után.
Szerintem az irány jó, de sajnos ez nem sokat jelent. Mivel azt szerintem még senki sem tudja, hogyan kehet komplex szimulációt csinálni és milyen limitációk lesznek, milyen gépen fut majd jól. De az pozitív, hogy viszonylag gyorsan lehet valami látványosat létrehozni.Más: Voltam EEG vizsgálaton. (elektródákat tesznek a fejre és villogó fényekbe kell nézni)
Amikor rám adták, full megvolt az a jelenet amikor Judy először teszi ránk a Braindance koszorút.
Gondoltam megemlítem, de szerintem se a dokinő, se a segédje se tudta volna miről zagyválok... -
Vesa
Topikgazda
válasz
nubreed #26910 üzenetére
Nem ájultam el. Pl. az autó kereke, pontosabban a gumija kiábrándítóan néz ki. A végén a romos házon a vakolat textúra csillog mintha műanyagból lenne, a képbe bekúszó oszlop pedig olyan szinten van elnagyolva, hogy alig hittem a szememnek. A modell low poly, a textúréja pocsék és életlen, a turista jelzés minősége meg egyenesen 20 évvel repít vissza az időben.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
nubreed #26906 üzenetére
Annyi techdemo jön ki UE5-re, hogy kezdem azt hinni tényleg gyorsabban össze lehet benne dobni benne bármit
(Off) Témához: Rendes játékra még várni kell, de én inkább arra vagyok kíváncsi hogy a részletesség mennyiben tud megmaradni a gyakorlatban. Fotorealisztikus techdemók UE4-ben és más enginekben is készültek már.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
nubreed #26906 üzenetére
ez rondabb, mint amit a CP77 jatek kozben tud par aspektusban... nezd meg az autokat milyen lowpolyk pl. epuletek poligonszama se stimmel. ezt probaljak egekbetolt effektezessel mitigalni, de a kulterek tekinteteben a CP77 jobb. CP77ben pont az a zsenialis, hogy egy pillanatban kepes rakozeliteni a karakterre es a hatterben a varosra ugy, hogy mindketto jol nez ki. ezt kb egyedul a Red tudja normalisan.
1:53 tanulsagos, hogy mennyire jo a celra a Red engine.
jo, kicsit szkeptikus vagyok. UE4 alatt olyan igazan nagyon jol kinezo jatek nem nagyon volt (Borderlands3 talan), viszont meg melyen el bennem a Postal4, ami kb az UE osszes letezo gyengesegebol worstofot epitett. UE4nel a fejlesztok mondtak egy idoben, hogy mobil es multiplatform lesz a fokusz, 5nel nem tudom mennyit valtozott a helyzet vegul.
-
-
válasz
nubreed #26497 üzenetére
Sajnos megint egy agyament youtuber hülyíti a népet, már elnézést.
A játékban most is van 3rd person, a járműirányításnál például. Az, hogy keresnek 3rd person tapasztalattal bíró emberkét, nem jelenti azt, hogy a játékot át fogják ültetni 3rd personra (vagy legalábbis nem a CP2077-et, ugyebár multi-játék is van a pipeline-ban).Továbbá a RED 2.0 lényege pont az, hogy a fejlesztőket lehessen rugalmasan mozgatni a projektek között, erről már sokszor írtunk a topicban, a CDPR szeretne párhuzamosan két AAA játékot fejleszteni, ehhez pedig a fejlesztői csapatokat (grafikusok, specifikus engine fejlesztők, stb.) rugalmasabban kezelnék, arra a projektre mozgatnák át őket, ahol éppen szükség lenne rá. Vagyis elvben akár az is lehet, hogy bár a CP2077 alá lenne betagolva, de később a The Witcher (alias Witcher 4) fejlesztőcsapatába lenne inkább szükség rá.
Ez a RED 2.0 amúgy lábon lett lőve azzal, hogy két játékmotor lesz párhuzamosan legalábbis még egy ideig, bár mondjuk grafikusok vagy hangfejlesztők (sound engineer) terén még reális, de például küldetés fejlesztők vagy éppen játékmotor-fejlesztők terén kevésbé életszerű, hogy ma REDengine-en dolgozol, a jövő héten meg UE5-ön, aztán egy hónap után megint REDengine-en.
-
tibaimp
nagyúr
válasz
nubreed #26497 üzenetére
Igen, köszi az infót.
Más: Most első alkalommal végig vittem a Skippy féle küldetést. Aki nem csinálta végig, ne nézzen a Spoiler alá, jobb nem tudni, mi várható, annyi kell csak, hogy használd a fegyvert, lövöldözz vele, a többi jön magától:
Vagyis megöltem vele ~50 embert, tényleg úgy volt, mindenkit fejbe lőtt, mikor az elején a "halálos" beállítást választottam. Majd benyögte, hogy már elég volt a gyilkolásból, mostantól csak végtagra, lábra hajlandó lőni. Így mentem egy darabig, majd utoljára közli, hogy a memóriája egy része helyreállt, így emlékszik ki a tulajdonosa, aki a játékben egy ismert személy lesz. Még neki kell visszavinnem, ezt a részét még nem tudom.
Egyszerűen zseniális volt. Imádtam, mikor egy-egy tárazáskor dumált, vagy mellé/véletlenül lőtt célzáskor, elnézést kért, vagy hasonló, stb.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
nubreed #26486 üzenetére
ez nem official, hanem egy clickbait youtuber agymenese.
mindezt ket evvel azutan, hogy a community egy resze arccal csapodott a betonba, mert elhittek a sajat hypejukat.
magan a jatekon belul nem lesz kulsonezetes mod, tonkreteszi az immerziot.
PuMbA: amit csinálsz az lassan elkezd atmenni off + flamebe. lepjunk tul rajta, mert zavaro
-
tibaimp
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- LEGO klub
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xbox Series X|S
- Gigantikus leépítéssel építené újra az Intelt a cég új vezére
- SSD kibeszélő
- VoLTE/VoWiFi
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 dokkoló (DisplayLink)
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- BESZÁMÍTÁS! ARCTIC Liquid Freezer II 420 vízhűtés garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Xbox Series S Játékkonzol! Olvass!
- Apple iPhone 12 64GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest