Hirdetés
- Call of Duty: Black Ops 6
- Nintendo Switch
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Befutottak az első tesztek
- EAFC 25
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Cyberpunk 2077
- World of Tanks - MMO
- Azonnali játékos kérdések órája
- Path of Exile II - A készítők egyórányi stream adásban mutatták meg a játékot
- Xbox Series X|S
-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
nagyúr
válasz nubreed #2954 üzenetére
az ég kék, a fű zöld, a fejlesztők határidő előtt szkópot vágnak, hogy kiadhassák a játékot. kivéve star citizen. és ez még csak az, amiről tudunk.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Topikgazda
válasz nubreed #2984 üzenetére
Először is: ez egy szerepjáték. Egy saját magad által kitalált személyt személyesítesz meg. Nyilván ebbe beletartozik a kinézeted is.
Másodszor az emberek többsége szeret szöszölni az ilyen dolgokkal. Tehát selling point.
Harmadszor: cyberkind tps modról beszélt, tehát ő abban bízik, hogy utólagosan valaki megcsinálja majd. Csodákat nem várnék tőle, mondjuk nem lehet egyszerű, hisz pl. nincs kamerakezelés benne (illetve van, csak a karakter fejéhez van tapasztva a nézőpont, így nem kell pl. wall clippinggel foglalkozni).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Shing
őstag
válasz nubreed #2986 üzenetére
Az Eve online még durvább. Full űrhajós játék, de ha jól tudom van karakterkészítés. És sztem soha nem látod a karaktered vagy nagyon ritkán.
TPS mod nem kivitelezhető, le kellene animálni mindent, stb. Persze kitolhatják a kamerát kívülre, de inkább ne... Ilyen a Mirror's Edge TPS mod-al.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz nubreed #2986 üzenetére
Tudom, anyámat, de egy kis korrekció: TPS = Third Person Shooter (játék műfaj). TPP = Third Person Perspective (maga a nézőpont elnevezése), ugyanez FPS-FPP esetén. Én is elvétettem ezt a "hibát" többször is, úgyhogy nem kötözködésből mondom
TPP mod biztosan lesz pont ugyanúgy, mint ahogy a Witcher 3-hoz is van FPP mod. Valószínűleg ugyanúgy is fog működni, ezalatt azt kell érteni, hogy nem lesz tökéletes, mivel a játék nem a moddolt nézőpontra lett megtervezve (főleg a pálya design miatt lesznek problémák szűkebb/zártabb helyeken).
#2987 Shing: szerintem legtöbb minden le van animálva már, mivel látható lesz a saját karaktered FPP nézetben is (ha lenézel) + vannak tükrök a játékban - ezért kétlem, hogy Mirror's edge-hez hasonló karakteranimációkat csináltak"A nagy kérdés az, hogy akkor minek lesz benne a minden részletre kiterjedő karakter testreszabás, ha ezek szerint kb. sosem látod kívülről a karaktered?"
Egy más nézőpontból kérdezek: mit szólnál hozzá ha teljesen kivennék a karakter kinézetének testreszabását megjelenéskor FPP megartása mellett? Akármennyire is kevésszer látod a karaktered ez bizony hozzáad az "RPG-feel"-hez, hogy úgy nézel ki, ahogy akarsz.
CDPR egy immerzív hatást akar elérni a belső nézettel, hogy jobban beleéld magad a játék világába, aminek egy következménye, hogy az öltözködés aspektusa közelebb lesz a való világhoz. Az pedig megerősített, hogy fontos lesz, hogy milyen ruhát hordasz néhány szituációban, pont ugyanúgy mint ahogy nem pizsamába mész dolgozni, mert nem látod hogy nézel ki, és akkor úgy is mindegy
A dolog végén viszont ez egy preferencia kérdés, én támogatom a döntésüket. Witcherben mindig is zavart, hogy látom, mennyire részletesen ki van dolgozva a világ, de csak akkor láttam rendesen a közeli részleteket, ha furcsa kamerapozícióba raktam magam. De én önmagában a TPP nézetet sem szeretem annyira, mert "kiemel" a játékból, nem tudom úgy beleélni magam.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
Topikgazda
válasz nubreed #2989 üzenetére
Ez nem így működik. A játékot egy adott nézetre fejlesztik ki. A Tomb Raider se nagyon működne FPP-ként, úgy a CP2077 se nagyon működne TPP-ként. Ha pedig mindkettőt bele szeretnék rakni, akkor élből lehetne a kameramozgást megcsinálni, halálba tesztelni, hogy ne maradj le a dolgokról. Vagy gondolj bele, hogy milyen az a helyzet, amikor Meredith az arcodba kiabál, avagy pisztolyt fogsz valakire. Ez FPP-ben adja a hangulatot... TPP-ben kevésbé...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz nubreed #3111 üzenetére
El kell dönteni, hogy kinek akarnak játékot fejleszteni: a rajongóknak, vagy bárki másnak. Sajnos a Naughty Dog az utóbbi csoportot választotta.
Gotta eat your food, pop your bubble flask to prevent the 1 shot, prep your spell buffs, then get comboed to death by some slashy slashy katana goddess that leeches damage too.
-
félisten
válasz nubreed #3180 üzenetére
Király, akkor ott veszem (feltéve hogy valaha megjelenik, és még jó is lesz). Amúgy is le akarok jönni a Steamről, egyre kevésbé tetszik a drm.
GOGon eddig szinte csak régi játékokat vettem, mert egyszerű letölteni a néhány fájlos installert, és átmásolni a régi vasaimra., intall, és rögtön fut, nem kell hozzá semmi más. -
LK
addikt
válasz nubreed #3184 üzenetére
Már történt nem is egy spoiler, ami a teljes játékmenetre utalt, nem is kicsi. Szerencsére egy modi észbekapott. És nem ő spoilerezi le, hanem például egy fejlesztő. Itt meg gyorsan beírja valaki....
Cifunak meg igaza van. Lesz itt gond ebből elég.[ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
félisten
válasz nubreed #3214 üzenetére
lol?
Az utolsókat rúgja az AAA-nak csúfolt piac mind kreativitás, mind egyedi címek tekintetében, a világon átsöpört egy covid, egy csomó ember elvesztette a melóját, a kis és közepes stúdiók, de még indie fejlesztők is egyre minőségibb játékokat készítenek a 20-40 €-s ársávba, és az AAA piac emelni készül?[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
veterán
válasz nubreed #3251 üzenetére
Nem az RPG lesz a fő problémája az embereknek (szerintem).
Én úgy gondolom, hogy valóban jó játék lesz, de a amennyire fel van hypeolva és rengeteg az elvárás tőle azt nem fogja tudni teljesíteni. Ne legyen igazam!The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Ellia
addikt
válasz nubreed #3251 üzenetére
Mert a többség csak azt látja, hogy fps nézetben egy fegyverrel rohangálnak a játékban, hiába van kiírva mindenhova hogy RPG, ahogyan Te is írod.
Kíváncsi leszek a megjelenés utáni reddit posztokra pl. mennyi lesz a sírás.
De annak örülnék a legjobban, ha nem lenne igazam.
-
Vesa
Topikgazda
válasz nubreed #3255 üzenetére
A rock időközben a divatból is kiment, de vannak címek, ahol mást el sem tudnék képzelni. Egyébként én is így látom, remélem ha lesz is rockos zene, minimum kiegyensúlyozott lesz az elektronikával (elektronika alatt nem a tuc-tuc értendő! ! !). Ha meg nem, akkor modoljuk és kész.
FPV: én jobban szeretem, Witcher-ben sem tudtam megszokni a TPV-t. Viszont Mass Effectben valahogy úgy sikerült belőniük, hogy ott semmi bajom nem volt vele, nem rombolta a játékélményt egyáltalán. Mondjuk FPV-t elrontani nem lehet, TPV-t viszont meg lehet csinálni rettenetesen is.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
jonnyjoker01
veterán
válasz nubreed #3259 üzenetére
Nem csak arról van szó, hogy melyik nézetben tudod jobban beleélni magad a játékba. A fejlesztőknek pályakészítéskor kompromisszumokat kell kötni TPS nézetre való optimalizáláskor és emiatt nem tudna kiteljesedni a víziójuk, mesterségesebb módon kéne mindent megcsinálniuk.
Szerk.: ha személyes preferenciáról beszélünk akkor én például TPS miatt nem fektettem annyi időt a Witcher 3-ba mint amennyit szerettem volna. Ehhez hozzájárul az is hogy néha nagyon macerásnak éreztem Geralt irányítását, sokszor azért estem szakadékba vagy ragadtam be valahol mert önálló életre kelt és minden erejével azon volt hogy tönkretegye a játékélményem Viszont az is benne van hogy TPS nézetben szimplán macerásabb arra a dologra nézni ami előtted van. Ha csodálni akarom menet közben a tájat, nem lehet tökéletesen, mert útba van Geralt. Ha a szép látványt be akarom fogadni teljes pompájában, meg kell állnom és játszadoznom kell a kamerával hogy minél jobban lássam. Beltéren meg egy vicc a TPS nézet, többször tévedtem el egy egyszerű épületben mert nem tudtam hol vagyok a furcsa kamera pozíció miatt. A kis apró részleteket a városokban is nehéz észrevenni a kamera pozíció miatt, ha nézelődni akartam sokszor meg kellett állnom és forgatnom a kamerát így úgy, hogy jól lássam őket.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
félisten
válasz nubreed #3261 üzenetére
Nekem csalódást okozott a DXMD zenéje. Elvétve van 1-2 hangulatos betét, de a HR sokkal jobb volt.
Nem tudom, hogy Michael McCann nem vállalta el, vagy szándékosan cserélték le, de nagyon meglátszik a hiánya.
A HR-ben maponként, hubonként, szektoronként volt az adott helyhez illő ambient olyan hangulattal, hogy vágni lehetett, gyakran az adott területre jellemző hangszereléssel (Lower Hengsha Ambient? ).
Remek játéknak tartom mindkettőt, de hangulatban számomra a HR magasan üti az MD-t, szinte kizárólag McCann hangulatteremtő ambientjei miatt.
Remélem a CP is tud majd jó ambient trackeket. -
Fitzgerald
veterán
válasz nubreed #3344 üzenetére
Laymen gaming-ék azt mondták júniusban, hogy 2080Ti-vel 1080p-ben RTX on "rock solid" 60fps-ük volt, és ez volt a minimum. Amikor a városban autókáztak, akkor meg teljesen smooth 100 feletti fps-ük volt.
Persze ez nem feltétlenül jelent bármit is a végleges gépigény tekintetében, de azért bizakodásra adhat okot. -
Szabi®
addikt
válasz nubreed #3370 üzenetére
Ezt nem tudom elmagyarázni,annó láttam egy trailert a Witcher 2-ről,elkapott az érzés,hogy ez bizony játék,ezt tolni kell,a 3-nál ez még magasabb reakciót váltott ki.Olyan világokat építettek,ami páratlan volt,szó szerint.
Ezt a játékot meg megláttam, és nem éreztem semmit.Lehet nem az én világom.
Karakter kreaálás ? Mi a búbánatnak ? Hisz elvétve látod csak....De viszont így hogy elvétve látod,már a párbeszédek közt sem lesz akkora beleélés,ehelyett egy sima fps,shoot em up rajzolódik ki......
Mindegy.....megvárom az első gameplay-eket. -
-
Fitzgerald
veterán
válasz nubreed #3361 üzenetére
3070=2080 az eddigi leak-ek szerint, azért gondolom OC-vel ott lesz valahol a 2080Ti sarkában, de majd meglátjuk.
Engem a Big Navi jobban érdekel igazság szerint (2080Ti +10-15%), ha abból lesz referencia hűtős modell 200 alatt, akkor az legalább olyan jó vétel lehet majd, mint az RX 5700 volt.
Azzal már megbékéltem, hogy az AMD-nél mindig van valami dráma az első néhány hónapban, és kell pár hónap mire kikalapálják a drivereket.
Még mindig inkább ez, mint az 50-80%-os felár nvidiánál, csak mert jelenleg monopol helyzetben vannak a csúcskategóriában... -
eL Geri
őstag
-
Imilenni
addikt
válasz nubreed #3415 üzenetére
-Elég nagy és kitejedt lesz a rombolhatóság. Ha bemész egy helyre és legyakod egy fejlett brutál fegyverrel az ellent, utána a hely tényleg úgy fog kinézni, mint amit rendesen szétlőttek. De ez függni fog a fegyver erejétől.
Remélem helye is marad majd a pusztításnakPress "F" to pay respects.
-
Vesa
Topikgazda
válasz nubreed #3415 üzenetére
"Bizonyos NPC-k bizonyos helyeken vagy questekben teljesen egyedi fegyverrel fognak rendelkezni, amit sehol máshol nem találsz meg a játékban és előfordul, hogy ezt a fegyvert neked adják. De nem minden végig játszásban, ez pl. függni fog attól is, hogy ki vagy, mi a háttértörténeted, stb."
Nagyobb összeget tennék rá, hogy az első modok között lesz egy unlock mod, ami ezeket bármikor elérhetővé teszi. Bár ezek véleményem szerint nagyban lerontják a játékélményt, mégis szinte mindig ilyenekkel jönnek ki elsőként.
A tudomány a valóság költészete!
-
.LnB
titán
válasz nubreed #3822 üzenetére
Mííiicsoda?! Úgy "össze kócolnám a haját", hogy az csak na! Jó, persze van rajta kencefice rendesen, de akkor is tetszik. Nem is jó, hogy ő tartja ezeket a műsorokat, alig tudok a játékra figyelni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- RAM topik
- Mára elég volt a reklámokból
- Gumi és felni topik
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Call of Duty: Black Ops 6
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Nintendo Switch
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest