Hirdetés
-
GAMEPOD
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
Topikgazda
-
Vesa
Topikgazda
válasz
proci985 #34628 üzenetére
Nem lehet viszont "főzni", de ezt nem is tudom miért keresik sokan mint a Skyrim-ben, itt életszerűtlen lenne. Mondjuk alapanyagot hol gyűjthetnénk? Badlandsben kaktuszvirágot maximum. A lore sem adja ki, ebben a világban mindenki készkajákat eszik, vagy max. büfézik, éttermezik. Szinte senki nem főz. Ugyanaz a gyógyfőzetekkel. Ez jól működik egy középkori játékban, de egy high-tech világban semmi értelme nincs.
-
CJ4567
nagyúr
válasz
proci985 #34579 üzenetére
Szia, én vagyok az a volt 3070 tulaj
3080-al tapasztalatok: A 10GB 1440p-n raszterrel bőven elég, DLC-ben is.
Alapjátékban 1440p-n RT teljesen bekapcsolva, RT lighting közepesen, magas textúra, DLSS quality-val nincs gond, viszont Dogtown-ban vagy kikapcsolod a RT-t, vagy közepesre leveszed a textúrákat, és a DLSS balanced is ajánlott ugyan ahhoz a teljesítményhez. Egy 3080 12GB/3080Ti tippre már elég lenne, vagy 4070.A DreamPunk-ot pedig egy Reddit kommentelő tökéletesen összefoglalta
-
válasz
proci985 #34563 üzenetére
Top skillben egyik 20-as sem vonz, se az életerőtárgy-visszatöltés a Bodynál, se az állóképesség-visszanyerés a Reflexnél. Ugyanakkor a Body 20-nak kevesebb értelmét látom: tulajdonságpontonként 2 FP-t ad, tehát az, hogy 18 vagy 20. szint, 4 FP különbséget jelent, ami 0.23% differencia ezzel a karakterrel . Ellenben a Reflex tulajdonságpontonként 0.5% kritikus esélyt ad, ami esetemben 3.5% differencia a 18-as és 20-as tulajdonság között.
-
válasz
proci985 #34560 üzenetére
Úgy-úgy.
- közelharcra a tűzgyorsaság miatt Dying Night
- középtávon, illetve, ha nem csapatostul jönnek, akkor Taigan, mert relatíve gyors, sokat sebez és jó a hangja
- távolról hangtompítóval sniperkedni pedig Tsunami NUE-t használok Chimera maggalVan még egy Comrade's Hammer, de azt még nem nagyon használtam élesben - érthető okokból.
Minden fegyver maxra fejlesztve, illetve NUE is ++.
-
-
4264adam
veterán
válasz
proci985 #34548 üzenetére
igen 2x is, csökkentett mode-ban DDU, majd net nélkül driver fel.
win restart nem volt. Próbáltam azóta 2.2 és 2.1-el.
4070 Superrel nem volt ilyen gond ugyanezzel a driverrel.
Más címben nincsszintén nincs gond, itt amikor aktiválom az RT-t majd minden elemét kikapcsolom akkor sem fagy ki
És nem, nincs köze a RR-nek az is off.Érdekes mert semmi gond a DLSS állításokkal / FG vagy mFG 2x-3x-4x-el. Semmi semmi és semmi kifagyás. Csak amikor a RT-t aktiválom vagy akármelyik szeletét.
Spiderman : Miles Morales RT tökéletes.
Minden fajta teszt lefut, semmi anomália nincs. Megvásároltam a 3DMark Ray Tracing becnhmark-ot -->az is szépen fut minden hiba nélkül.Egyedül ez az 1 cím amire igazából vettem a kártyát, hogy mFG-vel PT vagy full RT mehessen
-
Vesa
Topikgazda
válasz
proci985 #34544 üzenetére
Egyébként kicsit csalódás volt nekem DT abban az értelemben, hogy területileg ilyen kicsi, miközben ott van a rengeteg -szó szerint- üres, kihasználatlan terület Badlands-ben és NC környékén. Nyugodtan elfért volna egy jelentősebb terület DT-nek, bár nyilván annak hogy nem így oldották meg, költség okai vannak.
-
nincsnév007
addikt
válasz
proci985 #34399 üzenetére
igen igen még legelső végigjátszásban. azért komoly hogy arra figyeltek hogy korábbi mentést vissza töltve és vissza megyek az apartmanomban a macskát meg a leguán már nem lesz ott.
tibaimp: tényleg, még az is készül el is felejtettem. az is város nagyon remélem ha a szinkront nem is de magyar felirattal megajándékoznak minket -
válasz
proci985 #34347 üzenetére
Nálam így néz ki a késes/kardos build:
Higgadtság 15 szükséges a kések miatt, Tech is 20-asra kell, hogy minden kiberver maxon legyen, főleg a páncél miatt, Reflexek szintén kell 20-asra, mert mindent is fel szoktam használni, ami a késhez/kardhoz kell (iramodás, levegőben iramodás, guggolva sprintelés, guggolva plusz sebzéscsökkentés, stb.). A páncélt igyekeztem kimaxolni, mert - főleg alacsonyabb szinteken - amíg egy lőfegyverrel sok lövést le tudsz adni, addig a dobókést eldobod és vársz, amíg visszajön (ehhez is kellenek a skillek és az ikonik kések persze a későbbiekben), és több slotba is dobókések vannak betöltve, de ha lopakodásból elsőre nem nyekken meg az ellen (és általában nem nyekken meg hardon), akkor utána mindent is ki kell mozogni, ha meg nem sikerül, oda kell a páncél. Karddal is használok mindent, amit lehet, szóval duplaugrós inak, levegőben iramodás, levegőben és sprintelés közben kapott sebzéscsökkentés, stb.Számomra bármelyik másik build sokkal kevesebb tervezést igényelt egy-egy harc előtt, ez a késes nagyon bejött egyébként.
-
CJ4567
nagyúr
válasz
proci985 #34347 üzenetére
Én most egy dobalós + katana build-el játszom, a végső cél az a 20 body, 20 reflex, 20 tech, 18 cool, 3 int. A cool ágnak annyi az értelme, hogy plusz crit rate-et as, meg kicsit erősíti a dobófegyvereket.
Ha az embernek van PL-e, akkor a legjobb katana egy T5++ két mod slot-tal, mert így lehet vagy két cyclone mod-ot stackelni, vagy egy cyclone, és egy severance mod. Kb. végtelen attack speed sandy-val, és ha 50% hp alatt van az ellenfél, akkor 20% esély van rá, hogy azonnal meghal, ha a fejét vagy valamelyik végtagot célzod
-
freeknight
őstag
válasz
proci985 #34347 üzenetére
Annyit én még hozzátennék, hogy igazából az, hogy hova teszed a skilleket, nem is annyira számít, 15 mindenre elegendő, a 20 csak akkor kell, ha a felső perkeket akarod használni egy skilltáblából. A perkek, és a cyberware-ek már sokkal többet nyomnak a latban.
Igazából ami számít bármilyen karakterrel, az a body 15-re húzása, és az adrenaline, anélkül nyílt harcban gyenge vagy very hardon, a tech 15 és a kapcsolódó páncélos, és health item buffok, aztán tulajdonképpen szabad a vásár.
Sőt, a PL iconic fegyverek olyan erősek, hogy nem is kell nekik semmiféle perk sem. Én most direkt pistol buildet akartam összerakni, aztán rájöttem, hogy a hozzá való perkek sokat nem segítenek, a többi lőfegyverhez is max csak annyiban, hogy gyorsabban töltöd újra. Ahova kell a perk pont, azok a közelharci fegyverek, meg a netrunner, ha akarod ezeket használni.Még mindig keresem, 2.0 óta mi értelme van a cool ágnak, jelenleg ilyen karit is viszek (netrunner harcra+lopakodás, ahol tudom), de még nem nagyon találom. A sniperek cool nélkül is jól sebeznek, a pisztolyok meg sokkal nem lesznek jobbak attól sem. A lopakodás meg cool nélkül se túl nehéz, én nem vettem észre, amit te. A kiroshi oracle, a camo, meg a kamerák lekapcsolása kb végiglopakodja neked, a cool perkek nekem nem igazán kellenek.
-
Alpi.
addikt
válasz
proci985 #34317 üzenetére
Ki tudtam kapcsolni aktuálisan vagy ahogy Vesa is írta, hiába húztam le 0-ra a hangerőt, random módon újra bedobta.
Szedtem le egy zene modot is, ahol külön lehetett a típusokat állítgatni (pl.: tv, radio, mindig off, random, stb.), de lepattant róla az is. XD
Ja, egyébként kapcsoltam kifele mindig, csak egy pont után már kibírtam röhögés nélkül...
[Tudtam, hogy valamelyik videon rajta lesz ! XDD] -
4264adam
veterán
válasz
proci985 #34272 üzenetére
+1
Tegnap este kezdtem neki a modolás tanulásba itt is. FO4-ben már megy egész jól 400-600mod Nexus+Discord.
2.12 miatt utána kellett olvasni kicsit mert visszafelé a Cyber Engine Tweak és Red4ext 2.2-es verziók nem kompatibilisek így. De nagyon tetszik ez a drag and drop jelleg és hogy a logok olvasásával tudom mi fut és mi nem (igaz nem teljesen).
Ugyan a HD Reworked Mod-ot nem írja, de tudom működik mert már indítást követően 11+GB van foglalva a Vram, Ultra Quality + 1440p + RT Medium + DLSS QBe is kapcsoltam a frametime MSI AB görbét, kicsit tesztelni kell elég e a 12GB Vram vagy fogok kapni droppot a Vram palfon miatt.
-
csabicsepp
aktív tag
válasz
proci985 #34093 üzenetére
"hidden gemst probaltad?"
igen, bár a legtöbbet már ismertem, de klassz mod. (még egy skip opció hiányzik belőle)A Dark Future:
Minden rész vagy kikapcsolható, vagy százalékosan testre szabható.
(pl én teljesen kinyomtam a nikotin függőséget)
Viszonylag új mod, ha jól olvastam majd egy évig heggesztették (van még pár bug is benne, de egész jó, pl az alvás alatti regen nem müxik, csak ha angolra van állítva a játék)
Ez a nerve dolog ismeretlen még nekem, csak látom hogy remeg a karakterem keze néha...de legalább már nem csak élőben xdIgen, igazad van, egyrészt elnyújtja a játékidőt, de másrészt másfajta játékstílust alakít ki. Ez persze nagyon egyénfüggő, én koca játékos vagyok, pl. lassú és ügyetlen vagyok az extrém dolgokhoz, amiket pár videón látok meg főleg....kész buildeket sem igen használok, vagyis "buildelem ami nekem tetszik és hasznos stílusra" a karaktert, de minden elismerésem azoknak akik kenik-vágják a dolgokat, régen én is így voltam ezzel
Nekem is az 5 vagy 6 alapjáték végigjátszásomból a leghoszabb 200+ órás , nagyjából fullosan ... ez csak az alap, a dlc-t már nem figyeltem ( 2 vég verziót megcsináltam , a többi yt), számomra annyira nem illeszkedett az alapjátékhoz, valahogy kilóg, de ez ízlés dolga, ezért írtam hogy számomra...
"Amit jelenleg elevezel, az valoszinuleg maga az alapjatek."
hmmm...szerintem is, ebben is egyetértünk.
Sőt, le van mentve pár verzió a játékból (szerencsére steam nélkül is "kézzel" indítható) és ezelőtt a mod előtt egy régi 1.63-as verzióval játszottam
Meg is lepődtem, hogy az abban már kijavított hibák egy része újra visszajött a 2.13-ban."eselytelen. talan majd ha lesz full mod support mint a Witcher3nal, es ott is nagyon ugy nez ki, hogy kifejezetten bonyolult belenyulni a game statebe."
Hja, sajnos lehet így lesz....vagy indítunk egy "Szabadítsuk fel night city-t!" mozgalmatNo, a vak is megmondta, majd meglátjuk, mindenesetre nem gondoltam , hogy megint visszacuppanok a játékba és ilyen jókat játszom, már a grafkártyám is lecseréltem kisebbre
-
PuMbA
titán
válasz
proci985 #34016 üzenetére
Igen, ebben a tesztben pont nincs leírva, hogy hol. Ezért mondtam inkább így én, hogy hol tesztelhettek, mert a tesztben az én procimra átlag 78 és 1% min-re 53 fps jött ki és ennél még gyengébb eredményt is produkáltam a mostani videómmal
Másrészt anno többen is raktak fel videót 5800X3D-vel például erről, tehát már végigmentünk ezen a csörtén egyszer
Az 5800X3D erősebb volt a 7600-amnál, pont ahogy a PCGH tesztben. CJ4567 szintén linkelte a DigitalFoundry tesztjét, ahol láthatod, hogy a csúcsprocik alig izzadnak ki 70-80fps-t ezen a helyen RT-vel. Én ugye RT nélkül mértem, azért vagyok átlag 70 fps körül. A lényeg, hogy ezek az adatok valósak.
-
PuMbA
titán
válasz
proci985 #34009 üzenetére
Az én eredményeim a Ryzen 5 7600-zal és előtte pedig a Ryzen 5 5600X-szel pedig egyeznek a cikkben leírtakkal
Azt figyelembe kell venni, hogy a memória nincs húzva és alap beállításokon mennek, de ez is oda van írva a procik neve alá. Egyszerűen csak oda kell menni, ahol a legnagyobb CPU limit van. A Badlands és a City Center területek között majdnem kétszeres a CPU terhelési különbség, ugyanis bent 60fps körül vagyok, míg a sivatagban 120fps körül, ha a CPU limites grafikai beállításokkal nyomom.
CJ4567: Igen, ez a Tom's Diner mögötti rész. Itt kell tesztelni
Jó lenne, ha proci985 itt csinálna egy videót. Anno én is itt vettem fel, hogy beesek 50 fps-re a minimumokban az átlag pedig 60-65 fps körüli és raktam be ide a topikba.
-
-
PuMbA
titán
válasz
proci985 #34002 üzenetére
Ok, de ez még mindig láthatatlan előny ahhoz képest, amit mondjuk egy 5800X3D nyújt, ahol legalább úgy is észlelhető a különbség, hogy nincs kiírva az fps. Nem véletlenül nem vesznek az emberek 5950X-et a játékos gépükbe és nem egy népszerű CPU. Munkára ok csak.
"Szuper, de tovabbra is az lenne az erdekes, hogy 720p lowon mi a helyzet, mert nem a vegyeslimitre vagyunk kivancsiak."
720p Low-on RT-vel nem vegyes limit van RTX4090-nel, hanem CPU
Ha vegyes limit lenne, akkor minden CPU eredmény egy halomban lenne, mint a TechPowerUp-nál.
"Itt most arrol beszeltunk, hogy skalazodik-e. A valasz igen."
Igen, de nagyon rosszul
-
PuMbA
titán
válasz
proci985 #34000 üzenetére
"Ha ranezel a grafra, az 5800Xnel gyorsabb az 5950X."
És mennyivel gyorsabb? Semennyivel, az mérési hibahatár
Ha nincs kiírva az fps szám, észre se veszed. Ha körülnézel a neten, senki se ajánl 12 vagy 16 magos CPU-kat játékra és egy teszt nincs, ahol egy 12 vagy 16 magos CPU jobb lenne bármely játékban, mint egy 8 magos. Ez van.
"1800Xen ilyen 85-90%ig ment fel a GPU load. szoval biztosan tudott 16 maggal is mukodni."
Ezt anno megbeszéltük itt a topikban. Lehet bármennyi a CPU használatod, ha nem lesz belőle plusz fps
Ezért ver mindent egy 8 magos CPU és nem egy 16 magos 9950X van a csúcson. Egy idő után annyi részfeladatra bontod fel az adott munkát, hogy már lassít az, hogy a magok által számolt eredményt össze kell rakni és várni más magokra, hogy meglegyen a részeredmény.
"720pnek pont az a lenyege, hogy nem terheli a GPUt es lehet pure CPU limitet nezni, erre ratoljak az RT ultrat."
De van értelme, ugyanis a játékban az RT 30%-kal megemeli a CPU terhelést
-
PuMbA
titán
válasz
proci985 #33996 üzenetére
A Cyberpunk, ahogy bármely más játék, 8 magnál többet nem tud optimálisan kihasználni, ezt tisztán látjuk a CPU tesztekből
Játékokra 8 magnál többnek zéró értelme van még most is 2024-ben és amíg a konzolokban 8 mag lesz, az is marad jó pár évig. A 7600-am gyorsabb, mint az 5950X:
-
PuMbA
titán
válasz
proci985 #33992 üzenetére
Most betonstabil 60fps-hez biztos nem elég a 3900XT, ahhoz minimum egy 5800X3D vagy 7700 kell. Nekem egy gyengének számító 6700XT VGA-val CPU limitem van a 3900XT-nél jóval erősebb 7600-zal. A városközpontban a nagy körforgalom közepén reggel 8-kor, 50fps köré esik RT nélkül és miközben a GPU használat 80%-ra apad. A 7700 már nem esik be 60 fps alá.
-
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
proci985 #33990 üzenetére
De milyen felbontásban meg beállításban? Van az a 3 beállítás amit itt szoktunk említeni, azokat nem tettem maxra, meg a graint akkor se kapcsolnám be ha fizetnének érte, egyébként ki van húzva minden maxra. Nyilván sugárkövetés nincs, arra ez a kártya bőven kevés. Viszont így átlag csak kb. 80%-on megy a GPU, amit kihoz hallható venti zaj nélkül.
Egyébként jah, az 1xxx Ryzen széria még némileg kevés volt IPC terén. Nálam már 3600x volt akkoriban, ott már nem volt ilyen gond.
-
-
válasz
proci985 #33933 üzenetére
Ezer más szempontból is marhaság a tartalma, de VikMorroHun kb. annyit tud csinálni, hogy ha szembejön valami, ami szerint a CP2077 elbukott, akkor azt berakja is trollkodásnak...
A pénzügyek meg azért viccesek, mert hogy a részvényárfolyam hogy változik, önmagában a cég működését nem befolyásolja (ha csak nem azért, mert a cég is betárazott belőle), de mivel teljesen szabadon elérhetőek a pénzügyi eredmények. Tehát lehet látni, hogy 2020-ban a cég nettó nyeresége cirka 267 millió euro-nak megfelelő Zloty volt, miközben a 2020-as bevételei közel 500 millió euro-nak feleltek meg (rakjuk össze: 50% feletti nyereségi ráta!), a cégnek nem volt veszteséges éve azóta se és nincs hitele.
A 2023-as pénzügyi évet 111 millió euro-s nyereséggel zárták, a 2024 első félévet 60 millió euro-val.
Szóval köszönik szépen, jól megszedték magukat az elmúlt 4 év alatt, ahol érdemben a CP2077 és a Phantom Liberty volt a bevételi forrás (a Witcher 3 és a többi játék hozzá képest elenyésző mértékűek).A CP2077 Steam-es értékelés (660 ezer felett) 84%-a pozitív, az utóbbi időkben leadottak (ez is több, mint 8000 értékelés!) 94%-a pozitív. Itt jön elő, hogy a PC-n sose volt igazán durva probléma a játékkal, és a mai napig is relatíve sokan játszanak vele, figyelembe véve, hogy lassan 4 éves játék...
A metacritic-en a felhasználói értékelés PC-n 7.2, Xbox One-on 5.0, PS4-en 3.5, XBox Series X-en 7.5, PS5-ön 7.6.
Ebből is jól lehet látni, hogy a legacy konzol verzióval volt igazából csak és kizárólag komoly probléma...De hogy bukás lenne? Én ezeken az embereken tényleg csak röhögni tudok, egy új franchise első része kurta ritkán fut ennyire, pozitív volt pénzügyileg, bőven pozitív a vélemény róla a mai napig a játékosoknak. Bár minden játék ekkorát bukna...
-
válasz
proci985 #33861 üzenetére
Ez az a shard, amit egy sikátorban lehet összeszedni Kis-Kínában, nem messze attól az étteremből, ahonnan a szemet kell ellopni. Konkrétan erről van szó.
Ezt még a játék elején megcsináltam, de valszeg nem szedtem fel a halottól a szilánkot, ezért nincs az inventoryban, a hullát meg már elvitték gondolom.Ja és itt pont nincs hint.
-
mvkly
senior tag
válasz
proci985 #33807 üzenetére
Tanuló fázisban van még, de az okos fegyvereket a bónuszuk ellenére is kicsit hanyagolom. A YingLong azért zsebben.
Tetratronik Mk5 op.rendszer a +40% harci hack miatt, Túlhúzás mellett a Túlcsordulás is belőve. 1-2 Kiverberhiba előidézés+harci hack eddig simán viszi a katonákat, koponyásokat is, 5-6-ot. Ha nem, akkor a harci után egy Mozgás tönkretétel a +40% sebzésért. Ha még az sem, akkor SataraBossoknál egyelőre nem tartok, de pl. pshicho ellen a 4-es zárolt sor is kevés szokott lenni önmagában. PhantomLiberty DLC sincs nyitva, az még finom lesz a 8-10 ellenség ellen egyszerre.
A tech fegyvereket is csak most kezdtem el érdemben használni. Lifttel érkezve Oracle optikával látok mindenkit felsorakozni az ajtó előtt 1-2 emelettel lejjebb, a liftajtó ki se nyílt, de már fekszenek. A Satara az új kedvencem
Amiből van amúgy ikonikus is, de 1mp helyett 3 a töltési idő, szóval kuka. -
mvkly
senior tag
válasz
proci985 #33791 üzenetére
Így, nagyon brutál a YingLong+Shingen Mk5 a plusz sokkolási/égési sebzéssel.
Nekem a Reflexek kimaxolása tette teljessé, az airdash mérséklési bónuszai, de főleg a "Géppisztolyra fel!" perk. Egy 3. Dian-t berakva a sorba, fegyvertöltés nélkül lehet folyamatosan szórni az ellent. Fegyverváltáskor újratölt, ráadásul +22% tűzgyorsaságot ad. Utóbbi miatt nem is szabad tölteni, csak váltani a géppisztolyokat.
-
válasz
proci985 #33709 üzenetére
Igen, valahogy arra nem találtam megoldást, felhők se szépek. Még az ezer éves skyrimbe is szebb modokkal. Pedig mintha ez is volumetric cloud lenne.
Néha tapasztalok vizuális bugokat, frame gen nem az igazi illetve bárokban leesik az fps igen keményen. Alapból játszható ilyen szinten, fullhd és quality az upscale. Vram közel 100%, gpu is 100%. Mondjuk egy erősebb gpuval és több vrammal lehetne ennél is szebb. -
CJ4567
nagyúr
válasz
proci985 #33656 üzenetére
Alapjátéknak RT-el 1.5-1.6 körül már nem volt elég egy tuningolt és optimalizált RAM-os 3600 a fix 60FPS-hez, csak közepesre levett tömegsűrűséggel. (4,375GHz-re húzott 3600, 3800 CL16-os RAM-al, finomhangolt időzítésekkel)
És akkor a 2.0 erre bőven rátesz, és akkor még nem is vagyunk Dogtown-ban
RT nélkül sokkal barátságosabbak a CPU követelmények. -
mvkly
senior tag
-
mvkly
senior tag
válasz
proci985 #33653 üzenetére
Tulképp csak érdekelt, számít-e graf beállítás a PT-nek. Még a sima RT-nek sem.
Nekem a fluid 60fps a fontos, ez ultrán megvan (Dogtownban is). Ehhez pedig FSR-rel, ha PT/RT ON, a balanced jár csak közel, de még azzal sem éri el. Gondolom a 7600-as CPU lehet a szűk keresztmetszet, egy X3D már dobna rajta. -
válasz
proci985 #33620 üzenetére
Nem néztem még, első körben magamtól igyekszem felderíteni mindent, amit lehet, aztán, ha már úgy érzem, hogy szerintem kész a map, akkor ránézek, hogy hogy állok valójában.
Már elég sok mindent találtam így is DT-ban, ezt a mostani felfedezést, Maggie Isleyt csak azért jegyeztem itt meg, mert a DLC sztorijának elég fontos adaléka - legalábbis a
szer, amit készít. -
Vesa
Topikgazda
válasz
proci985 #33605 üzenetére
Igen, látszik hogy ez a játék (vagy maga a motor??), nem igazán támogatja az ilyen szintű modolást. Pedig bármilyen jó a CP, nagyban kitolná a játék élettartamát, ha komolyabb modokkal lehetne folyamatosan bővíteni, ahogy a Bethesda játékokat is ez tartja életben. Vagy ha lenne valami olyan rendszer, amivel a sztori kivégzése után is lenne cél a játékban, pl. területeket lehetne elfoglalni majd legalább alapszinten beépíteni, védelmet kialakítani, betelepíteni NPC-kkel, azokat felfegyverezni, vagy hasonlók. Nem is lenne idegen a világtól, mivel eleve bandák uralnak egyes területeket a városban.
-
CJ4567
nagyúr
válasz
proci985 #33571 üzenetére
Jobban sikerült 3600-ak 4000-4150 körül futnak játék alatt, amúgy ilyen 3850-4000 körül, ahhoz képest az all-core 4300 nem volt rossz
2020 végén a 3600 + 1070 azért nem volt rossz 1080p-re, úgyhogy ezt átérzemKicsit durva volt látni, hogy ilyen 45-50FPS körül fut a játék közepes grafikán.
-
CJ4567
nagyúr
válasz
proci985 #33567 üzenetére
A 3600 4,3-ra volt húzva, a memória volt mellette 3800-on
Elég jó darabot sikerült kifogni, ment 4,3-at all core stabilan, gyári feszültség alatt + bírta a 3800-as RAM-okat
5800X3D-t simán fel tudom küldeni 60-70%-ra, RT + DLSS
3080-ban van annyi erő, hogy RT + DLSSQ mellett még 1440p-ben is megkergessen 5800X3D-t. De vannak olyan helyek a játékban, ahol RT nélkül is képes egy 5800X3D is izzadni, lásd Arasaka Tower körül max forgalommal.
-
CJ4567
nagyúr
válasz
proci985 #33560 üzenetére
1070-el játszottam annó a játékot, ami egy 1660S/Ti + 2GB VRAM, 1080p közepesen FSR nélkül nem tud fix 60-at, és akkor egy R5 3600 volt mellette, 3800MHz CL16-ra húzott RAM-okkal, nem egy 4670K.
Legnagyobb probléma szerintem a 4670K lesz, a játéknak nagyon kevés a 4 mag. -
Kylesa
aktív tag
válasz
proci985 #33543 üzenetére
Köszönöm neked és Jorusnak is a választ!
A buildeket itt nézegettem, például a katanás buildnél április 2-ai update-et ír, a 2.1 meg tudtommal decemberben kint volt, ezért gondoltam, hogy releváns. Azt is írja, hogy very hardon tesztelték, illetve ott készítették, gondoltam, normalra nekem jók lesznek. -
Vesa
Topikgazda
válasz
proci985 #33529 üzenetére
+1
Ez egy tipikusan olyan játék, ami az első 30 órában még működik, aztán folyamatosan ürül ki, végül pedig teljesen világossá válik, hogy úgy rossz ahogy van. Még csak nem is a töltőképernyőkre gondolok, ami a legtöbb embernél -jogosan-, kiverte a biztosítékot. Mai napig játszom a Fallout 4-et, tehát megszoktam már a töltögetést, de egy space játékban ez már évekkel ezelőtt meghaladott lett, sajnos a Bethesda semmi mást nem csinált, mint egy Fallout 4-et az űrben. Kicserélték a történetet, reskin a textúrákat, de az egésznek a működési mechanizmusa 1:1 FO4. A történetek unalmasak, előre kitalálhatók, és mintha nem kapcsolódna semmi, semmihez, nincs misztikum, nincs kihívás, nincs grandiózus űr eposz. Az űrhajós résznek konkrétan semmi értelme nincs, emiatt a hajótervezőnek sem, a bázisépítésnek szintén semmi értelme nincs, mert nincs funkciója. A proc.gen pedig konkrétan 8-10db felszíni bázis random cserélgetéséből áll, de úgy, hogy egy idő után már mindet kívülről lehet fújni, és még a megtalálható cuccok is ugyanott vannak mindig. Emiatt az explore része is kuka sajnos. De, hogy mondja pozitívumot is, a kézzel készült városok szerintem jók, azokat élvezetes volt felfedezni. Kivéve New Atlantis-t, mert ahhoz képest, hogy annak kéne lennie a csúcsnak, velemi elképesztően gagyi a grafika. Azok a béna élttelen fák, az ötlettelen, elnagyolt épületek...Nagyon gázul néz ki. CP után ez 20év vissza az időben. Viszont Neon egészen jó lett, ahogy Akila és a Marsi kolónia is -
válasz
proci985 #33510 üzenetére
mondjuk ott siman lehet a Sun endingnek megadtak a modjat.
Ezt azért kétlem, mert azt a jelenetet simán megoldhatták volna súlytalanság imitálása nélkül. Pl. egy AV-ből kilépünk a Crystal Palace hangárjában, ahol a forgó űrállomás miatt van mesterséges gravitáció...gyakorlatilag ugyanaz mint a Star eset a Basilisk, aminek egyebkent egy par perces tutorialja van a jatekban.
Azért az Aldecado féle Basilisk köré egészen komplex rendszert építettek fel, tele küldetésekkel, Panam és Saul közötti nézeteltérések, Mitch és Scorpion háttértörténete, az említett Basilisk teszt (és Panam románc), stb.vagy a hajok, amiket kb az egyetlen Boat Drinks miatt raktak be.
Ha megnézed a hajók brutálisan felszínesen vannak kidolgozva, eleve nincs a vízen való közlekedés semilyen szinten szimulálva, tehát a hajók nem rendelkeznek felhajtóerővel, nincs a közegellenállás számolva, de még csak dülöngélni sem dülöngélnek és nincs a hullámzás se szimulálva. Sehogy, semennyire.
A Boat Drinks-nél nagyon látványos ez, a hajó teljesen simán siklik és kanyarodni is úgy kanyarodik, mint egy autó...
Itt még ott van a durván kidolgozott 3D modell és beltér (egyetlen "amerikai konyhás" nappali szerűség az egyetlen helység, ahova be lehet menni).A teherhajók ugyanez pepitában.
vagy a training BD, egyetlen szekvencia miatt.
Ezt mondjunk nem értem. BD-ből azért volt pár (no nem sok...):
-Tréning (bolt rablás)
-Evelyn a Kompeti plázában féle BD
-Evelyn és a megbízója közötti BD
-Ward féle BD
-Peter Pan féle BD
-Over the Edge BD (ami utólag került bele az Anime után) -
GhanBuri Ghan
őstag
válasz
proci985 #33472 üzenetére
Belenéztem ebbe: https://www.youtube.com/watch?v=t-x9CrYc9HY
ez a canto nagy buli lehet a végjátékban.
Mármint a maxtaces csapat ellen rengeteget kellett mozognom, várni az optical camo és a sandy újratöltését két érdemi rácsapás között, ez sokkal aktívabbnak tűnik.
Persze elég sok idő elmehet a skillek és a krómok hangolásával, ha nem akarok kész megoldást követni.
1.63-ban netrunnerrel nagyon könnyű volt elkapni Smashert, csak a turreteket kellett bekapcsolni és szövetségessé tenni. Gyanítom, ez a 2.0 fölött már nem megy. -
CJ4567
nagyúr
válasz
proci985 #33469 üzenetére
Factory Zero szerintem sokkal rosszabb, mint az I never asked for this
I never asked for this-nél ott van legalább az, hogy DXMD-ben nagyon erős tudsz lenni.
Dishonored 2-ben nagyon tetszett, hogy ghost végigjátszásban milyen alternatív opciók voltak a bossokra, Death of the Outsidert kellene már végre végigjátszanom, meg a Dishonored 1-2 DLC-jeit megvenni, és végigjátszani.
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz
proci985 #33469 üzenetére
Az én stílusomhoz a thief megközelítés áll a legközelebb, ne haljon meg senki, ne riasszon be senki. Nue non-lethal moddal eddig a legjobb eszköz ehhez, de sok kötelező harcban ugye nem lehet lopakodni.
Az jó poén, amikor az air dash a tár tartalmát egyhatod részével növeli, ez jól jön a Wild dog mellé, csak billentyűvel játszva (muszáj lövöldözéskor kontrollerről egérre áttérni, mert a célzásrásegítést teljesen kikapcsoltam) elég körülményes, mondhatni szinte lehetetlen.
Még azt találtam ki, hogy a skill progressiont mindenhol ki kellene maxolni (ilyenkor mindig eszembe jut, hogy talán van egy enyhe ocd-m), sajnos a headhunter már rég maxon van, netrunner meg sehol, lehet elhasználom az egyetlen újraosztó lehetőségemet, és sandevistanról áttérek deckre. A Canto mk.6 már úgyis megvan hozzá15 bodynál szerintem nem is kell több, ha van gorilla armsod, most nem tudom megnézni, de szerintem nekem is hasonló kiosztásom lehet - az intet kivéve, persze, bár azt is felvittem azt hiszem hatra (és van még vagy hét kiosztatlan pontom)
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz
proci985 #33457 üzenetére
Erről azok a szent őrültek jutottak az eszembe, akiknek a sima soulslike játékok túl könnyűek, ezért banánokon, bongókon, táncpadokon játsszák végig
Az nekem is megvan, hogy csak motorral megyek mindenhova, a pontokat akkor osztom ki, amikor már összegyűlt annyi, hogy ki tudok nyitni egy ágat, nem egy leírt ideális karakterfelépítést követek, hanem magamnak találom ki, mi lehet a legjobb, very hardon, ahol csak lehet, de még ezzel együtt is egy új szintet nyitottál a nehezítésbenJa, egyébként az alap CyberPunk rpg is arról szól, hogy nem nő a hp, nem lesznek extrém túlélési képességeid, mindig egy lövésnyire vagy a haláltól.
-
válasz
proci985 #33362 üzenetére
Na, ez már durván extrém.
Ehhez képest dobókéssel már-már simán teljesíthető szinte minden.
Oké, a Chimeraval elszöszöltem pár órát és néhány visszatöltést. A szélső ágyukat nem tudtam letépni, mert nincs elég Bodym, hekkelni csak nagy ritkán tudtam, mert alacsony a max RAM-om, így maradt a rohangálás, iramodás, ugrálás, optikai álca. De mivel egy harci kütyü slot van, így váltogatni kell az álcát és a gránátokat, ami külön élmény. A kések alapból kb. semennyire nem sebzik a Chimerat, szóval iramodásokkal kombinált optikai álcával kell olyan területekre mozogni, ahol egy pillanatra elveszíti a vizuális kontaktot, és akkor mehet a gyenge pontokra a stealth critical hit, és úgy szépen lassan le lehet csipegetni a HP sávját. Persze közben el kell kerülni a különböző támadásait, meg a hullámokban támadó drónokat.
De jó mulatság volt.
-
válasz
proci985 #33354 üzenetére
Igen, ezt most veszem észre, hogy sokkal nehezebb lopakodni DT-ben - lore-kompatibilis magyarázat, hogy míg NC-ben az őrök csak normál üzemmódban figyelnek az eseményekre, addig DT-ben a bargaszt őrök minden perce a túlélésről szól, mivel méb NC.hez képest is durva ott a helyzet, ezért sokkal érzékenyebbek mindenre.
Igyekszem egyébként kizárólag dobókésekkel dolgozni, a kard mellett két dobókésem van, már 1.4 mp a visszatérési idejük, de amíg az egyik jön visszafelé, addig már dobom a másikat, szóval így kicsit macerás, de már ráállt a kezem kontrolleren is az oda-vissza váltogatásra. Igyekszem minimalizálni a gyorshekkeléseket, szinte csak arra használom, hogy a halálfejes ellenfelekre toljak Mozgás tönkretételét, mert egyébként kb. lehetetlen őket eltalálni késsel, simán kimozogják a dobásaimat. Ha nagyon sokan jönnek egyszerre, akkor gránát és futás a legközelebbi fedezékig, plusz optikai álca, illetve levegőben iramodás, amire skillek miatt sok védekezési bónuszt kapok. Aztán szép lassan, amikor kicsit megnyugszik az ellen, megint mehetnek a lopakodási bónuszos késdobálások. Ez a taktika egészen addig működik jól, amíg egyedül vagyok, de ha NPC-t kell kísérni, védeni, akkor már nem komfortos.
És egy korábban relatíve egyszerű harc is elég sokáig el tud húzódni a fentiek miatt, de bevallom, nagyon élvezem, teljesen új játékélmény ez most így ~1200 óra után is.
-
rup1u5
nagyúr
válasz
proci985 #33320 üzenetére
Raszterben tényleg brutál. RT nem volt szempont mikor váltottam így utána sem néztem mit tud. Azt hittem gyengébb lesz mint a 3070 úgyhogy meg is lepődtem, hogy gyorsabb ott is. FSR-el én viszont nem tudok megbarátkozni ebben a játékban. Írtozatos shimmeringet produkál fűnél és pálmafáknál.
-
rup1u5
nagyúr
válasz
proci985 #33318 üzenetére
RT psycho egy 7900XT-vel?
Kíváncsi lennék a részletekre, úgymint graphics settings, felbontás, megcélzott fps tartomány. Én 3440-en vagyok, úgy próbálom belőni, hogy 60fps alá ne nagyon menjen. Ez azt jelenti, hogy RTből csak a reflections van bekapcsolva, mediumon és már így is rá kellett engednem egy quality FSR-t. Már ez is necces tud lenni. A legtöbb órám natív felbontáson, RT off-al ment bele. Úgy legalább meg van a 70-100fps tartomány.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Huawei P20 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ZOTAC TRINITY OC RTX 3090 24GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest