-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz proci985 #22857 üzenetére
Az Aldecado ending rengeteg halállal jár, és bár a főhősünk és Panam túléli, kérdéses, megérte mindez pár hónapnyi létért. Ugye az "öngyilkos" vég egyik kulcsmondata Johnny Silverhandtől az, hogy így nem veszélyeztetünk senkit, aki kedves nekünk... A 'Sun' alapvetően szintén nem feltétlen pozitív, hiszen ugyanúgy meghallunk hamarosan, cserébe híresek leszünk ( Dexter DeShaw idézete: "...go down for all times in a glaze of glory..."). A Johnny Silverhand féle ending szerintem dettó negatív, főleg, ha a Kerry Eurodyne kapcsán történteket nézzük - Johnny immár kénytelen volt szembenéznie saját magával... [ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
CJ4567
veterán
válasz proci985 #22974 üzenetére
Archangel. Ezt a képet még a gépen találtam, nem igazán emlékszem a buildre, azon kívül, amit még annó januárban leírtam privátban. De kb. tipikus glass cannon stealth revolver build, nem volt semmi extra. Egy katanás végigjátszást kéne kipróbálni
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
anubis6
aktív tag
válasz proci985 #23016 üzenetére
Hát nem is tudom.. nekem pont ez volt a bajom a katana build-el, hogy egy viszonylag rövid idő után, már csak ott volt esélye az nmy-nek, amit very high-nak jelölt.. az is csak abban merült ki, hogy ha eltaláltak 2x, akkor feküdtem.. ha eltaláltak egyáltalán
Amúgy csak körbeszaladtam, és levágtam mindenkit, mint a malacot
Nem szabad túl hatékonyra építeni a karit, mert már nem lesz kihívás
Az első végigjátszás, szétszórt fejlesztésekkel, élvezetes volt a játék végéig, de ez a ninja csaj.. pillanatok alatt szétkap mindenkithttps://www.youtube.com/@anubiszthedj https://soundcloud.com/anubiszthedj
-
addikt
válasz proci985 #23073 üzenetére
Tudom szinte már minden kevés ami az alaplapomon van, csak hát mintha nem ugyanaz az élmény volna közlekedni mint mikor a megjelenést követően játszottam vele. Veszem azt is nyilván nem az én gépemre fejlesztenek, kár érte, ez van.
#23074 CPT.Pirk:
Nem értek hozzá csak naiv fejjel azt gondolom, ha abból az erőforrásból többet kiaknázna amivel még hozzá tudnék tenni ezzel az elavult géppel, akkor jobban, egyenletesebben futhatna a games. Sok az fps lag, ami kezdetben a játék megjelenését követően még nem tűnt fel.....akkor egy quadro p5200 dolgozott a gépemben 100-130W fogyasztással. Most egy rtx5000 80W mellett. FPS tekintetében átlag nem nagy különbség dlss mellett sem, viszont több a lag, a proci is jobban dolgozik nálam. Az is igaz a vga DLSS mellett kb 50% kihasználás áldozata a cpu-nak.Köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
Clevo P751TM1 i9-9900K, DDR4 96GB 3200Mhz, 1TB M.2 Sata + 2TB M.2 NVME, 2TB HDD, Nvidia Geforce Zotac Trinity 4080 Super (desktop 320W)
-
jonnyjoker01
veterán
válasz proci985 #23133 üzenetére
Én még csak a Panam és Kerry románcot csináltam meg, őszintén jobban tetszett az utóbbi. Mármint úgy az egész quest. Panamét elég korán csináltam meg, tele volt vizuális buggal és ezért furcsa volt, meg maga a körülvevő quest is bugos volt, így nem jött át olyan jól a feeling (de azért tetszett a koncepció). Konkrétan a románc közben eltűnt a szeme és fura volt a szája is (világítottak a fogai vagy valami hasonló).
Kerry-s quest olyan igazi lázadós, nekem bejött jobban a feelingje.
Most játszok a női karakteremmel, úgyhogy most jön majd Judy és River. Kíváncsi vagyok, nem spoilereztem el magamnak a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
tibaimp
nagyúr
válasz proci985 #23147 üzenetére
Köszi az infókat mindenkinek! Az a gond, hogy nem tudom megvettem-e, de valószínű nem 42-es szintre volt tervezve a küldi, mert valami ~900-at sebző állat pisztollyal mentem oda és kb. az összes céltáblát én lőttem szét, a többiekét is, és mégis 2. lettem.
Na mindegy, annyira nem hiányzik az a pisztoly, amit adott volna...Egy másik kérdés, szintén pisztolyos: találtam egy mellékküldi során egy halott muksó mellett egy okospisztolyt prototípust, ami dumál, jókat röhögtem az interakciókon. Az eladások során fel sem adja, szóval nem tudom eladni, ami nem gond, kell/lehet vele csinálni valamit később?
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
tibaimp
nagyúr
válasz proci985 #23150 üzenetére
Köszi az infót !
Az atlétika nálam is lassan fejlődik, van talán 5-ös szintű is. Azt vettem észre, hogyha erővel nyitok ki ajtókat, akkor kapok rá pontot, meg ritkán, ha nem kocsival közlekedek, hanem szaladok.
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
zozopapa68
tag
válasz proci985 #23151 üzenetére
Szia!
A lentiek az 1.23 alatt is működnek! (Atlétikánál bizonyos attribútumok aktiválás után nem működik ilyenkor Tech dokinál törölni kell az attribútumokat)
Atlétika fejlesztésre
Eurodollar farmolásához[ Szerkesztve ]
-
anubis6
aktív tag
válasz proci985 #23151 üzenetére
Vendor pénzre a skip time nem jó már? Előre ugrasz 24 órát és akkor új készlet\pénz.. automatáknál szintén vissza kell töltődnie, ha nem akarsz utazgatni
#23157 tibaimp: Szerintem a RDR2 még erre a játékra is ráver ilyen téren, egészen lenyűgöző a táj, és mindig történik valami út közben
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@anubiszthedj https://soundcloud.com/anubiszthedj
-
Kylesa
aktív tag
válasz proci985 #23205 üzenetére
Értem. Nincs is azzal semmi baj, ha nincs totális happy ending, nem is várom el, egy CP-től meg pláne nem. De azért lehetőség szerint próbálom a legjobbat kihozni, amit lehet. Judyval meg főleg, kedvenc. Ő olyan nekem, mint Ciri a W3-ban, ha kell, mindenkit feláldozok érte, még magamat is.
it's a danger pretty here in Night City
-
RobberBaron
tag
válasz proci985 #23255 üzenetére
igen, egy Samsung 860 EVO-n
innen vettem az ötletet:
[link]What we know for sure: Crowd density is a CPU heavy setting, it does not do much to your GPU Usage. This has been tested by Gamers Nexus.
Crowd Density sets a limit to how much NPCs can be on your screen (or in your area, but I am pretty sure it limits the NPCs actually on your screen)
New NPCs spawn behind you and the game engine tries to despawn them when you are not looking at them.Now it seems spawning and despawning NPCs is even more CPU heavy. Maybe the randomization an loading of the new clothes is very CPU heavy.
At low crowd density you reach the limit of maximum NPCs much earlier, so turning around your camera a lot and fast makes the game spawn and despawn NPCs even faster, so you notice much more CPU usage and FPS drops at low crowd density if your CPU is already highly utilized.Amikor elkezdődik a harc (amikor gyakorlatilag rángatom a kamerát) vagy csak random fordulgatok erre-arra npc-kkel tömött területen, a játék az alacsony populáció fenntartása érdekében a hátam mögött spawnol-despawnol npc-ket. Olyan mintha a CPU-ban nem maradna elég kakaó a spawn-despawn-hoz.
Egy 3600x-nek elég kéne lennie ehhez (1440p ultrához ajánlott proci egy jobb vga-val), szóval nem annyira értem.
-
RobberBaron
tag
válasz proci985 #23261 üzenetére
mondjuk Cyberpunkot ahogy neztem PCn 8/16 alatt nem biztos teszteltek (voltak erre utalo jelek)
8/16 = 8 mag 16 szál?
6 mag / 12 szál kevés lenne?Amikor felraktam a crowd-ot high-ra, megint szaggatni kezdett, de maradt 60 fps körül. Ezek alapján azt feltételezem, hogy a közepes beállítás a default, low-on despawnol, high-on spawnol npc-ket a játék.
Gyengén teljesítő driver problémára gyanakszom. A chipset driver a legfrissebb, az alaplapom x370-es, nem a legjobb széria volt Ryzenek alá. -
CJ4567
veterán
-
Topikgazda
válasz proci985 #23317 üzenetére
Johnny ending:
Ez attól is függ, melyik úton járunk végig. Bizonyos nézőpontból ha a Rogue - Johnny vagy a Secret - Johnny utat járjuk be, akkor megvalósul az, amit Hellman és Victor Vector mondott: V érzései és döntései már nem a sajátjai, hanem a relic által fokozatosan belevésődő Silverhand tudatai, érzései, döntései. Ez azért nagyon elgondolkoztató, mert a tetőn Johnny azt mondja, hogy a végső döntés V-é, holott valójában azok már inkább Johnny döntései. Ha Panam - Johnny utat járjuk be, akkor viszont lehet úgy tekinteni, hogy V a saját útját járta, de végül szembesülve vele, hogy ha a saját életét választja, akkor csak nagyjából fél év marad neki, inkább ad Johnny-nak egy második esélyt. Ne feledjük, hogy ez esetben Rogue története nem teljesedik ki, Ő életben marad, Johnny mégis elhagyja Night City-t. A saját véleményem és meglátásom az, hogy eltérő azért a felhang a három verzióban. A Rogue út egyértelműen számomra is a manipulatív, mindenkit kihasználó Johnny Silverhandet mutatja be. A Secret - Johnny út egy némileg árnyaltabb történet, egymaga (pontosabban V) viszi végbe, amire szüksége volt. Ez esetben "csak" V lett feláldozva, és Johnny ezen valahol rágódik is. A Panam - Johnny eset pedig egy olyan eset, ahol V egyértelműen áldozatot hozott. Nekem ebben az olvasatban a karakterfejlődés azért nem lett negálva. Akárhogy is ért véget a történet, Saburo Arasaka továbbra is él, tehát az, hogy Johnny elhagyja NC-t, számomra kettős utat jelenthet. Vagy Saburo után megy, hogy befejezze vendettáját, vagy pedig épp ellenkezőleg, elengedte az Arasaka elleni hadjáratot, és új életében más célokat keres inkább. Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
abéla
senior tag
válasz proci985 #23317 üzenetére
Nekem Johhny szemszögéből kellett döntenem, amikor is Alt közli, hogy V meghal a testben, ha V megy vissza, így igaz a "fő" story-szál (aranyszínű opció) az lett volna, hogy Johhny felodódik(?) Alt-tal a virtualitásban(~számunkra elérhetetlenné válva, gyak megsemmisül), míg V visszamegy és jó eséllyel meghal(A diadal útja); ezzel szemben az opcionális utat választva, Johnnyval mentem vissza, így ő nem hal meg V testében, viszont V tovább él a virtuális térben, ugye ezt mondja is a dialógusban (ua. mint Johnny régen, meg Saburó most (felkészül Jackie?? )) és amint látjuk (Where is my mind? ending), arasakáék erősen dolgoznak e léleklenyomatok testbe történő visszatöltésének problémáján, tehát így -ezzel a döntéssel-, úgy gondolom, mindenki kap még egy esélyt. Furcsa, hogy én e fentiekben egyáltalán nem a narcisztikus Johnny kiteljesedését, sokkal inkább jellemfejlődését, karakterének kiegyensúlyozottabbá válását látom, mint ahogy gyak. a játék, a Johnny-V relátió alakulása is -részben- erről szól(na).
...mert hát ugye V-nek is volt azért hova fejlődnie (legalábbis az én streetkid gangszta eredetstorymat nézve)[ Szerkesztve ]
hootka!
-
abéla
senior tag
válasz proci985 #23331 üzenetére
Ez egy jó kérdés(lehetne), de mint láthatod, ennyire nem voltak paranoidok a történetírok sem, hisz'
a többi endingben elég egyértelmű, hogy ebben mindenképp' igaza volt Alt-nak: V-nek sajnos nincs maradása a testben.
Azt egyébként szintén érdekesen megoldották, ahogy a tudatos lét alapját képező fizikális manifesztum egyre kevésbé feltétel ...és itt már megint a metafizika kopogtat az ajtón: pl. lehet e csupán adathalmaz és az ezekből álló/származó (válasz)reakciók összessége maga az ember vagy kell valami "isteni" mindehhez? (...és még sok egyéb kérdés)Jó lett ez a történet nna, csak bátrabban is lehetett volna kibontani.
[ Szerkesztve ]
hootka!
-
tibaimp
nagyúr
válasz proci985 #23424 üzenetére
Bocsánat!
Én nem akartam semmi rosszat terjeszteni, csak írtam, hogy beadta a korábban többeknek hiányolt Cthulhu-t, illetve egyetértettem a felvetéssel, hogy a szöveg az autó mellé, lehetett volna specifikusabb.A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #23471 üzenetére
'Fixed an issue where crafting specs from clothing stores were available only during the first visit to a vendor.
VEGRE'Igen!
Ezek se rosszak:
- It's now possible to upgrade crafting components in bulk.
- Ceiling turrets will no longer begin firing before facing the target.
- Security Cameras will no longer spot V when crouching or hiding behind the cover.
- NPCs will no longer react by crouching to every gunshot.A tudomány a valóság költészete!
-
tibaimp
nagyúr
válasz proci985 #23492 üzenetére
Ja értem, folyamatosan tudom craftolni a fegyvert, majd eladogatni! Amúgy megvan, csak nem tudom csinálni, mert csak 10-es a szint. Sajnos nem tettem rá eleget!
A következő végigjátszásnál az lesz kinyomva, ezt már eldöntöttem.
[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
aktív tag
válasz proci985 #23512 üzenetére
végigmentem az összes boltban, sehol nem volt egy sem, de akkor újra nekifutok majd, köszi a tippet.
@tibaimp pár darab van nekem is, de nem sok, szerintem csak amit a skill/perk miatt kaptam... loot viszont emlékeim szerint sehol nem volt, pedig az első végigjátszás párszáz órája alatt teljesen kiporszívóztam Night City-t
[ Szerkesztve ]
-
-
tibaimp
nagyúr
válasz proci985 #23577 üzenetére
proci985, CPT.Pirk, jonnyjoker01: Köszi mindenkinek!
Már értem!!Egyébként a Sun ending lett "Válj az Afterlife legendájává." a Steam is erre adta az achievement-et!
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
tibaimp
nagyúr
válasz proci985 #23581 üzenetére
Ja, persze, ki lesz próbálva!! Köszi. Lejegyeztem a dolgokat!
Azt nem döntöttem még el, hogy csak azt a plusz 2-2 órát szánjam rá, vagy egy full 2. végigjátszást ...(bár kicsit most elegem lett a CP világából )
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Puma K
veterán
válasz proci985 #23587 üzenetére
"streamereket ignorald, sardobalasbol van megtekintesuk..."
És ha jól csinálod akkor több ezer dollárnyit kereshetsz csak azzal, hogy kidobsz egy stream-et majd abból csinálsz egy videót ami alá vissza jönnek-jöhetnek az emberek vitatkozni... minden egyes alkalommal plusz egy megtekintést kapnak az adott reklámok amiből meg bevétele van a _"_tartalomkészítőnek_"_
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
S e t h
nagyúr
válasz proci985 #23587 üzenetére
Egy végigjátszás után úgy engedtem el a játékot, hogy tuti nem ez volt az elképzelés, vagy a marketing bullshit volt nagyon erős.
Sok esélyt nem adva, de azért reménykedve vártam mit kalapálnak össze a srácok, ehhez képest lassan eltelik egy év és még mindig csend van, kijött pár ruha, kocsi.Én mérföldkövet vártam, nem kavicsot, túlzottak voltak az elvárásaim a Witcher után.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
noxon
őstag
válasz proci985 #23551 üzenetére
Rájöttem mit rontottam el a cyberpunk játék hangulatán. Hogy sok a világos, színes terület.
Szerintem sokan bladerunneres sötét, neonfényes hangulatot vártak.
Szerintem is közelebb áll a hangulata a témához amikor éjszaka van a játékban.
We live in a simulated world...
-
pandras83
senior tag
-
pandras83
senior tag
válasz proci985 #23631 üzenetére
a gta v-öt kétszer próbáltam végigtolni, de mindkétszer az autók fizikája miatt hagytam abba és mert túl körülményesnek találtam a modolását. btw a #23628-as hsz-ben a gta IV-et említettem, mert az tényleg fasza volt. azt hogy "az autok elteroen viselkednek", továbbra sem vitatom, sőt. külön topik kellene a modolásnak, lehet hogy untatja az idejáró kollégákat a moddingal kapcsolatos derpegésem.
Cyberfuck Patchrunner
-
CJ4567
veterán
válasz proci985 #23627 üzenetére
Ha a Caliburn az LFA lenne, akkor hátsókerekes lenne.
A GTA 5 egy nagyon árkád játék a felszínen, viszont a felszín alatt sokkal, de sokkal mélyebb, mint azt sokan gondolják. Olyanokra gondolok, mint pl. a neon közelebb hozza az autó súlypontját a földhöz, a különböző felnik másképp viselkednek, stb. És meglepő módon nagyon markáns különbségek vannak autók között.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In