-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz proci985 #32536 üzenetére
a hos ellovagol a naplementebe...
Szerintem egyik sem a "hős ellovagol a naplementébe a szeretőjével" végkifejlet igazából.
"New Dawn Fades" - (Busszal ellovaglás) Johnny direkt hagyja el NC-t, és teljesen új életet akar kezdeni, nem érzi hősnek egyáltalán magát, hogy kitúrta V-t a testéből (legalábbis az én végigjátszásaimban). Hátat fordított Eurodyne-nak, Rogue-nak és kvázi Alt-nak is. Számára (szerintem) semmivel sem szebb a jövő, mint V-nek a "Tower" végén. Ezért is "fades" szerintem ennek a végnek az elnevezése..."Path of Glory" - (Űrhajóval ellovaglás) Itt a Judy szál az, ami rámutat, hogy V valójában haldoklik, és nincs jövője. Legenda akar lenni, de halott legenda lesz, kérlelhetettlenü. "All along the Watchtower" - (Panam - tankon ellovaglás) ez áll a legközelebb ahhoz, hogy a naplementébe ellovagoljunk, csakhogy két óriási baj van vele: sokan hoztak áldozatot azért, hogy egyáltalán esélyt kapjunk, és kiderült, hogy nincs esélyünk, mégis azt választottuk, hogy leéljük a hátra lévő időnket. amit nem ertek, hogy a Tower utan V miert nem hagyja el Night Cityt, mar semmi nem koti oda. Nem tudjuk, hogy NC-ben marad-e. Misty-nek három lehetséges választ adunk a kérdésre: NC-ben maradunk, elhagyjuk, vagy még nem döntöttük el. A végkifejlet nyitott tehát, V csak elsétál, hogy aztán NC-be, vagy NC-n túlra, az nincs leütve. Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Thrawn
félisten
válasz proci985 #32539 üzenetére
Már a legelső AFMF driverrel is remekül ment nálam a Cyberpunk 2077 és ez csak jobb lett azóta. A legutolsó verziója dec 7-én jött ki egyébként: [link]
Azt azért tudni kell, hogy ha te a jelenlegi 30 FPS-ből akarsz 90-et látni ezzel a driverrel, akkor azt kábé meg is fogod kapni. Viszont a játékélmény nem lesz jobb, sőt, a 90 FPS ellenére darabosnak fogod érezni az irányítást, ugyanúgy ahogy azt most 30-nál érzed. Szerintem az AFMF akkor jó igazán, ha nélküle is eléred azt az FPS értéket, aminél "fluidan" fut a játék és ha bekapcsolod akkor még jobb lesz.
Anno itt írtam ezt a kommentet, ezt azzal egészíteném ki, hogy jelenleg 128.8 FPS ír az Adrenalin, mert ugye átlagot számol és előtte AFMF nélkül játszottam. Azóta nem volt időm újra elővenni, de biztos megy majd feljebb is.
World of Tanks-ben viszont egy csata után kikapcsoltam, mert az FPS növekedés ugyan megvolt, de az irányítás és a játékélmény az valami rettenet lett. Szerencsére játékonként testre lehet szabni Adrenalinban mindent.
Összességében aki csodadriverként várja az félig örülni félig pedig csalódni fog, mert játéka válogatja majd, hol érdemes bekapcsolni és hol nem.szerk: hogy On is legyen, ne csak off:
[ Szerkesztve ]
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Alpi.
addikt
válasz proci985 #32536 üzenetére
Ez a 3060 Ti-men fut, RT + PT + egy sor mod. (LOD, textek, ilyesmik)
Jó ideje nem ültem a gép előtt, de most párszor keresgéltem az államat !
FSR frame gen-el. 2x annyi fps-em van így és meglepően jó az érzet is !
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
-
Raymond
félisten
válasz proci985 #32591 üzenetére
Igen, az egyik mod ami a csomagban van leszedi rola a "cyberpunk"-ot. Nekem tetszik ez a diffuse vilagitas. A tobbi nem igazan erdekel belole, arra lennek kivancsi melyik mod az amit erre hasznal vagy melyik modnal melyik preset.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz proci985 #32591 üzenetére
értem, de tuti hogy - mivel rólam van szó - lesz egy rakás finom hangolás, angol nyelven és nálam nem fog menni csak a szokásos történne, mint mindig amikor modolni szeretnék
de az nagyon tetszik ebben a modban hogy olyan "természetesnek" hat a látvány és város[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
Raymond
félisten
válasz proci985 #32665 üzenetére
En azert sajnalom hogy megvaltoztattak a rendszert. Egyszerubb volt a ruhakra rarakni a vedelmet modokkal. Igaz ugy neztem ki mint egy 90es evekbeli holland gabber, de volt valamit azert birt a karakter Ja es nincs grenade spam se, vagyis gondolom van valami cyber cuccokkal, de regen siman elhordam par ladanyi frag-et magammal es lehetett szorni. Most meg kettot eldob es cooldown.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
mvkly
senior tag
válasz proci985 #32669 üzenetére
Melee buildet sose próbáltam, távol áll tőlem ez a "mindenkihez külön-külön odafutok egy pofonért" stílus. Olyan esetlegesnek tűnik, persze gameplayben nagyon aszó, főleg egy kereznikovval, de arról meg ez jut eszembe: [link] Hülyén hangzik, de picit cheat nekem
Úgy hallottam, az okosfegyverek a végére tényleg azok lesznek, de addig... vagy idegesítően pontatlanok vagy túlságosan könnyítenek a harcokon. A géppuskák elég bénák (piszok lassúak) már az elején is, a géppisztolyt meg 1.3 után nagyon lenerfelték, ha nem csal meg az emlékezetem. A pisztoly/revolver szerintem a legoptimalizáltabb, épp annyira bünteti a rossz használatot, mint amennyire jutalmazza a pontosat.
Viszont shotiból hamar esnek a jók, aztán a még jobbak, nekem ez megy melee helyett. Precíziósból detto gyorsan jön baba darab (+ugye a widow egy relatív korai küldetés jutalmaként). Erre a villám perkek (amik elvileg csak techfegyverekre hathatnának, szóval wtf), a 3 gránát és kész.
Így belegondolva mák, hogy a fenti 2 fajta ennyire hatékony, különben az egész felhozatal elég gyengus lenne egy rush gunplay-hez.
-
mvkly
senior tag
válasz proci985 #32709 üzenetére
Letöltöttem a simát, aztán a redmod-osat, hozzá a redmod dlc-t, a launcher be is olvassa, fut a psycho RT minőség FSR-rel, de nemtom. Nem látok szignifikáns változást. Ugyanazokat figyelem, csatornafedél, falfirka stb. Ki-be lépdelek, variálgatom a 2 modot, meg nélkülük is, hogy feltűnjön valami.
Na mindegy, jó nekem az ócska vanilla is -
-
Mart10000
aktív tag
válasz proci985 #32916 üzenetére
Elsődlegesen hacker karakter alkotás a cél. Ahogy máshol is írtátok a mostani verzióban erősebb is. Test esetén a dilemma, hogy 11, 15, 16 legyen, reflexnél 15 és 20 közötti, higgadtság 10 vagy 11 attól függően mik az elsődlegesek. Ezek közül a technika és intelligencia lenne 20.
Kedveltségi sorrendben a tech, okos, impulzusfegyverek vannak. Karba építettek közül gorillakar, sáskapenge, monoszál. Ahogy néztem hackernek inkább a monoszál való.#32917 ViktorMorroHUN: Ezek szerint meghagyták a lehetőséget a választásra, ami rendes a részükről. Amit megtarthattak volna onnan az a fegyverek különböző sebzési módja úgy, mint fizikai, elektromos, hő és vegyi és az ikonikus fegyverek moddolási lehetősége.
#32918 tibaimp: Ebben benne van 2 végigjátszás még az 1.61-1.62 verzióban, két párhuzamosan elkezdett, de nem befejezett az 1.63-as verzióból és az azokon belüli tevékenységek a küldetések mellett és azon kaptam magam, hogy ennyi idő lett. Most újra belevágtam a 2 párhuzamos végigjátszásba az akkor elkezdettek rovására. Így könnyebb volt megszokni az újdonságokat is. Nem sietek vele.
#32922 DamianB:
Érdemes megcsinálni az egész küldetéssorozatát. Van benne csavar. [ Szerkesztve ]
-
RetepNyaraB
veterán
-
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #33009 üzenetére
Igen, szinte biztos, hogy technikai jellegű limit van mögötte. Ez persze ezt is jelentené, hogy a car customization feature már a kezdettől soha nem volt betervezve, mert akkor nem így építették volna fel az autó textúrázásának alapjait.
A részleges színezhetőség mellé körített történeten viszont jót mulattam ("a technológiát kizárólag a Rayfield fejlesztette ki" ). Zseniális, hogy még egy tech limit mellé is képesek adni valami releváns magyarázatot. A legtöbb fejlesztő egyszerűen odaírta volna, hogy részlegesen hozzáadták ezt a képességet aztán kész.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
PuMbA
titán
válasz proci985 #33070 üzenetére
Ne is mondd. A héten jön az 1440p monitorom, mert meguntam, hogy a felskálázók még rossz eredményt adnak 1080p-n és több játékban még a TAA is eléggé homályosít ezen a felbontáson. Eltették láb alól az 1080p felbontást. 1440p FSR Quality-n ugyanott leszek sebességben, mint 1080p natívon TAA-val, csak szebb lesz a kép
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz proci985 #33157 üzenetére
Ez eleg jol sikerult, irja is hogy a cel az volt hogy napfenyes idoben/idojarasban legyen jo/mas a vilag ne mindig csak a felhos ido legyen mint segitseg ott [link]
Szerk: a szinvilagra es a kepminosegre gondoltam, a Pam model mod-ot igazan hagyhatta volna mert idiotan nez ki, de ahogy irja vannak elegen akiknek tetszik.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
pandras83
senior tag
válasz proci985 #33157 üzenetére
Mostanában félretettem, nincs előttem hogy ez a mindig köd van dolog mennyiben más, nekem itt inkább a kamerakezeléstől esett le az állam. A cím alapján innen jött az ihlet. Szvsz abszolút passzol az ehhez megfelelő játékstílushoz. Bár a videó alapján nem tiszta, hogy mindig működik-e normálisan és nem bugol gameplay vagy átvezetők közben stb, de ki fogom próbálni, az tuti.
Cyberfuck Patchrunner
-
RetepNyaraB
veterán
válasz proci985 #33232 üzenetére
Pontos célzás
Sose fogytam ki lőszerből, very hardon sem (vagy hogy híják).A hűség kedvéért persze hozzáteszem valami 3 lövéses pisztolyt, meg az Elnökasszony precíziós puskáját használtam legutóbb. Nagyritkán shoti. Skippy egy trutymóvá nerfelődött nekem.
[ Szerkesztve ]
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
CJ4567
veterán
válasz proci985 #33258 üzenetére
A párhuzamos renderről nekem mindig a Dishonored 2 A Crack in the Slab küldetése jut eszembe, amikor ugrálni kellett a múlt, és a jelen között, és az eszközben valós időben láttad a multat, cserébe kb. az FPS-ed 60%-a ugrott, amikor elővetted az eszközt
Nem tudom, a Ready or Not megvan-e (SWAT 4 kb. szellemi utódja), ha benézel az optiwand-dal a másik szobába, vagy megnyitod a csapattársad kameráját, majdnem feleződik az FPS-ed
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
tibaimp
nagyúr
válasz proci985 #33269 üzenetére
proci985: Jó lett az új avatarod
WATERDACA: Én úgy csináltam, hogy totál befejeztem a "normál" játékot, a fő szálat is, kipucoltam a térképet, majd utána már a kigyúrt karakterrel mentem be a DLC területére. Márcsak azért is így csináltam, mert arra vártam, hogy akciós legyen közben a DLC.
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz proci985 #33294 üzenetére
Azt csináltam. A loot-ra gondolsz amit így összeszedtem?
A játék végén
szeretem intézni, az meg ki volt maxolva.Smasher az kvázi személyes ügy, szóval Johnny pisztolyával [ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
cyberkind
félisten
válasz proci985 #33313 üzenetére
Minden játékot nerfeltek/nek, még azt is ami jól megy, ez főleg ott szembeötlő, ha egy cím valamiben kiemelkedő volt, mint a Days Gone az extrém LOD-dal, még most is eszméletlen, de nem olyan, mint volt.
Textúrából is benyomtam a Hogan féle pakkot, és kb el is fogyott a vram, de ezzel csak részleteiben változtak a dolgok.
Fura, valahogy, totál másra számítottam, én úgy látom ezt a játékot, mint egy jó modding alap, ha valaki nagyon ráér, és van pénze lásd a videót, de máskülönben, semmi extra, főleg nem 4 évvel a megjelenés után.
rup1u5
Ez szép és jó, meg értem is, de én a játék szinte összes verziójával játszottam, és jelenleg a képi hatás a megjelenési állapothoz hasonlít, minden extrém módon műnek hat, az olyanokról, mint a LOD, szót sem ejtek, szóval, fogalmam sincs mi történt, TW 3 Next Gen verzió szép és jó, ha már szinte ugyanaz a grafmotor.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
rup1u5
nagyúr
válasz proci985 #33318 üzenetére
RT psycho egy 7900XT-vel?
Kíváncsi lennék a részletekre, úgymint graphics settings, felbontás, megcélzott fps tartomány. Én 3440-en vagyok, úgy próbálom belőni, hogy 60fps alá ne nagyon menjen. Ez azt jelenti, hogy RTből csak a reflections van bekapcsolva, mediumon és már így is rá kellett engednem egy quality FSR-t. Már ez is necces tud lenni. A legtöbb órám natív felbontáson, RT off-al ment bele. Úgy legalább meg van a 70-100fps tartomány.Why don't you knock it off with them negative waves!
-
rup1u5
nagyúr
válasz proci985 #33320 üzenetére
Raszterben tényleg brutál. RT nem volt szempont mikor váltottam így utána sem néztem mit tud. Azt hittem gyengébb lesz mint a 3070 úgyhogy meg is lepődtem, hogy gyorsabb ott is. FSR-el én viszont nem tudok megbarátkozni ebben a játékban. Írtozatos shimmeringet produkál fűnél és pálmafáknál.
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
nagyúr
válasz proci985 #33354 üzenetére
Igen, ezt most veszem észre, hogy sokkal nehezebb lopakodni DT-ben - lore-kompatibilis magyarázat, hogy míg NC-ben az őrök csak normál üzemmódban figyelnek az eseményekre, addig DT-ben a bargaszt őrök minden perce a túlélésről szól, mivel méb NC.hez képest is durva ott a helyzet, ezért sokkal érzékenyebbek mindenre.
Igyekszem egyébként kizárólag dobókésekkel dolgozni, a kard mellett két dobókésem van, már 1.4 mp a visszatérési idejük, de amíg az egyik jön visszafelé, addig már dobom a másikat, szóval így kicsit macerás, de már ráállt a kezem kontrolleren is az oda-vissza váltogatásra. Igyekszem minimalizálni a gyorshekkeléseket, szinte csak arra használom, hogy a halálfejes ellenfelekre toljak Mozgás tönkretételét, mert egyébként kb. lehetetlen őket eltalálni késsel, simán kimozogják a dobásaimat. Ha nagyon sokan jönnek egyszerre, akkor gránát és futás a legközelebbi fedezékig, plusz optikai álca, illetve levegőben iramodás, amire skillek miatt sok védekezési bónuszt kapok. Aztán szép lassan, amikor kicsit megnyugszik az ellen, megint mehetnek a lopakodási bónuszos késdobálások. Ez a taktika egészen addig működik jól, amíg egyedül vagyok, de ha NPC-t kell kísérni, védeni, akkor már nem komfortos. És egy korábban relatíve egyszerű harc is elég sokáig el tud húzódni a fentiek miatt, de bevallom, nagyon élvezem, teljesen új játékélmény ez most így ~1200 óra után is.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz proci985 #33362 üzenetére
Na, ez már durván extrém. Ehhez képest dobókéssel már-már simán teljesíthető szinte minden.
Oké, a Chimeraval elszöszöltem pár órát és néhány visszatöltést. A szélső ágyukat nem tudtam letépni, mert nincs elég Bodym, hekkelni csak nagy ritkán tudtam, mert alacsony a max RAM-om, így maradt a rohangálás, iramodás, ugrálás, optikai álca. De mivel egy harci kütyü slot van, így váltogatni kell az álcát és a gránátokat, ami külön élmény. A kések alapból kb. semennyire nem sebzik a Chimerat, szóval iramodásokkal kombinált optikai álcával kell olyan területekre mozogni, ahol egy pillanatra elveszíti a vizuális kontaktot, és akkor mehet a gyenge pontokra a stealth critical hit, és úgy szépen lassan le lehet csipegetni a HP sávját. Persze közben el kell kerülni a különböző támadásait, meg a hullámokban támadó drónokat. De jó mulatság volt.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yettel topik
- Windows 10
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- További aktív témák...