-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #19079 üzenetére
Metro-t utólag vették ki, az egyértelmű, csak volt itt téma korábban, hogy mikor és miért! Az ilyen "hibák" miatt az sem kizárt, hogy nem sokkal megjelenés előtt kerülhetett ki.
Biztos nem csak egy ilyen állomás van, már legalább 4-5 hasonlót láttam, melyek FT módban is üzemeltek.
Egyébként nem lenne rossz egy "Favorite Places" vagy valami hasonló, ahol érdekes helyek pozícióit el lehet menteni némi megjegyzéssel, mert már számos esetben szükségem lett volna rá, hogy visszataláljak. Ahhoz túl nagy a város, hogy meg lehessen jegyezni. Képernyőmentéssel meg lehet oldalni, de macera. Talán lesz rá mod egyszer...A tudomány a valóság költészete!
-
jonnyjoker01
veterán
válasz proci985 #19077 üzenetére
Belső terekben is ugyanolyan rossz a pathfinding csak nem veszi észre az ember harc közben. Az enemyk lassan közelednek feléd mert nem tudják a pontos utat a karaktered felé, csak egy "kb" légvonalbeli irányt tudnak és maguk körül csak egy kisebb rádiuszban "látnak" ténylegesen. Ha futnának akkor bugos lenne az egész, hirtelen változtatnának irányt ahogy egy akadály a közelükbe kerül, vagy ha olyan útirány lenne közted és az enemy között hogy tőled távolabb kell kerülnie azt soha nem találná meg. Ha felmész egy lépcsőn és az enemy maga messzebb van a lépcsőtől akkor például nem fogja soha megtalálni az utat feléd, mert nem látja hogy a lépcsőn fel tud menni feléd (nekem egy specifikus Cyberpsychonál tűnt ez fel éppen). Gondolom ebből erednek a stealth problémák is, mert bizonyos objektumok egy pályán ezt a "kb" légvonalbeli irány meghatározását nem blokkolják az enemy számára. Ini beállítások között még nem találtam ezekre utaló jelet mondjuk, bár van egy jópár pathfinding distance, path count és hasonló paraméter csakhogy olyan csoportnevek alatt amelyek nem utalnak a combatban lévő enemykre, nekem úgy tűnik az utcán lévő NPC-k tweakelésére használt (CrowdMovement, Crowd).
A második része a hszednek teljesen igaz, vannak erre utaló config beállítások az AI alatt, mint például EnableLowFPSDetection, LowFPSThresholdMax és LowFPSTresholdMin. Az NPC-k eltűnése forduláskor összefüggésben lehet a Frustum használatával és a garbage collector priorizációjával (Crowd alatt UseFrustum alapból true - csak azokat a karaktereket rendereli le ténylegesen amelyek látószögön belül vannak, ez teljesen normális viszont lehet hogy a garbage collector törli az NPC-k ideiglenes "render-etlen" placeholderét, ezáltal teljesen eltüntet mindenkit).
Még tanulmányozom az ini beállításokat, vannak itt érdekes dolgok bőven. Lehet majd csinálok egy két ini tweak modot ha lesz rá időm tesztelgetni őket.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
shotika
őstag
válasz proci985 #19087 üzenetére
"egyebkent szvsz nagyon sokmindent nem fogsz talalni, amit leirtal az alapjan ini szinten komplett funkcionalitast ki lehet loni, de tippre itt melyebben vannak a bajok. az UseFrustum falsera allitasa a Crowd alatt szvsz eleg vicces dolgokat muvelne napkozben a belvarosban. a jatek igy is memory leakel valamennyire, bar nem kritikusan."
Az egyik fejlesztésben is résztvevő szakember említette egy videóban, hogy a játék motorja olyan, hogy borzasztó nehéz belenyúlni úgy, hogy ne vágja tönkre dominóként a többi dolgot. Ini szinten, vagy modderként szerintem kemény dió lenne a játék variálgatása.
(talán a Diablo 2 feküdt hasonlóan problémás enginen, de az se volt annyira összetett, mint amire a CP77 készült)Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
válasz proci985 #19090 üzenetére
"
hu, tudsz adni linket, kivancsi lennek " - utánanézek.Persze, hogy szögegyszerű volt a CP-hez képest, ezt külön írtam is, viszont maga az engine olyan volt, hogy a legkisebb módosítás esetén is széteshetett a játék. Ilyen tekintetben nagyon is hasonlít a CP-re.
#19091: Igen, bugos volt, viszont maga a játék jobban össze volt rakva. Erre nem tértem ki a hsz-emben, de arra gondoltam, hogy a kezelőfelület /és annak működése/, és a ráépülő játék , tehát a skillek, a tárgyak, a fejlődési rendszer (vagy fordítva, vagy kiegészítve egymást - lényegtelen most) "adta magát". Átgondoltabbnak hatott a rendszere.
A CP viszont nincs ilyen jól behangolva:
- a skillrendszerre ráfért volna még egy kis csiszolás
- a szintlépésből eredő tárgykülönbségek nincsenek jól jelölve, de a hozzájuk kapcsolódó crafting rendszer is kezdetleges. Nem látod pl mennyi lőszert craftoltál a menüben (csak ha külön azon a fülön vagy), nem látod mennyi lőszered van, nem lehet a craftoláshoz szükséges anyagok számát megadni, hogy ne kelljen egyenként sz*rakodni.
- Maga a lootolás is csak bizonyos ideig köt le, mivel kevés a fegyver, így szinte nem éri meg egyiket se megnézni. És egyébként is már túl sok a lootolható cucc a terepen, ami időhúzás, mivel a felszedhető cuccok tetemes része csak szemét. Persze nem kötelező felszedni, de azt az időt, amit erre szántak, mehetett volna másra is.
- Fegyver customizálás is kevéske, szinte alig lehet variálni őket.
- Érthetetlen, miért van ennyiféle cola, meg üdítő, meg cukorba, amikor ezek szinte semmiben sem különböznek egymástól, és még a játékmenetre sincsenek szerves kihatással. (ez már a Witcher 3-ban is fölös volt)
- A 3 indítható osztály csak az első 1-2 órában és a párbeszédeknél ad különbséget, jobb lett volna egy, akár képességeiben is eltérő megoldás, pl Corpo karakterként jobban értünk a hackeléshez, míg Nomádként jobban megy a gépfegyveres harc, Utcai kölyökként meg mondjuk a bunyó.Kicsit olyan érzésem van, hogy a játék mindenbe belenyal picit, de szinte egyik sem lett igazán jól felépítve. Mintha nem lett volna rendesen letesztelve, mert ha le lett volna, akkor a fentebb említett, vagy amik már elhangoztak problémák, már ki lettek volna csiszolva. Pl ott a hackelés, amihez képesek voltak egy ekkora játékban egyetlen egy felületet csinálni, ami sokadik alkalommal már fárasztóan unalmas.
[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
hombre[EU]
veterán
válasz proci985 #19066 üzenetére
majd ma kipróbálom màshol is, lehet a quest miatt miatt volt. nem zárják le a wanted alatt,hanem egyszerūen kikapcsolja a rendōröket
btw nekem "jobban fáj", hogy egy modern rpg (tudom már nem az) és a uest giver(rogue) nem hal meg a gránáttól, vagy nem sebzi ami után rám támadna és plussz nem támadna rá a rendōrökre (ha már ally)...egy jól elkészített/tesztelt árpídzsínek legalább ezeket tudnia kelleneLife, Uh, Finds A Way
-
CJ4567
veterán
válasz proci985 #19073 üzenetére
Azt írja az achievement, hogy "complete all gigs and NCPD scanner hustles in XY". Tapasztalatom szerint ebbe minden mellékküldetés(kivéve az autóvásárlósak), az assaultok, és a reported crimeok, és ezekből jövő mellékküldetések tartoznak bele,
viszont Brendan úgy tűnik, hogy egyik kategóriába se esik. No Sana No Life
-
nagyúr
válasz proci985 #19212 üzenetére
én egy stealth/cold blood/handgun kombóval nyomultam az elején, szépen posszantak a fejesek. aztán megszereztem a szovjet robbanótöltetes kéziágyút, és onnantól ugrott a stealth.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Segal
veterán
válasz proci985 #19221 üzenetére
Megcsináltam az összes befejezést, szóval tisztába vagyok vele. A végeredmény így is úgy is a fél év.... Kb mintha arról dönthetnél hogy milyen kocsival menj A-ból B-be. "Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Jinxb1rd
addikt
válasz proci985 #19221 üzenetére
Inkább azt akarja, hogy kezdjek el megint szenvedni a framelimites beállításokkal, mint ahogy azt eddig minden egyes GTA játékban el kellett játszani.
Külön bonuszt érdemel hogy a GTA 5 utcáin császkál vagy 2-3 npc maximum. De engem is lázba hozna ha a sivatag közepén lenne egy npc akivel lehet kommuikálni.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Segal
veterán
válasz proci985 #19225 üzenetére
De van. Az öngyilkosság és a fél év. Kb ennyi. Most komolyan. Amikor Viktorhoz megyünk ő meg is mondja hogy siessünk mert kritikán aluli állapotban vagyunk. Ezek után amikor a fő szál vége felé már gyakorlatilag 5 percenként összeesünk (meglepő módon a mellékszál közben meg semmi bajunk 1-2 esetet kivéve... függetlenül a sorrendtől) akkor jobb lesz a helyzetünk ha nem egyedül tőltjük el az időt hanem Panam-el vagy Judy-val? Ugyanúgy össze fog esni 5 percenként csak legalább még lelki terhet is rak valamelyik csajra hogy végignézheti a szenvedését... Főleg ha figyelembe vesszük Viktor figyelmeztetését hogy csak rosszabb lesz a helyzet. "Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
válasz proci985 #19229 üzenetére
Egyetértünk abban hogy nem értünk egyet Én azt mondom ha már annyira súlyos az állapota hogy 5 percenként összeesik ami még tovább fog romlani, akkor már qrvára tök mindegy az a fél év és a végeredmény úgyis az hogy meghal. (persze van másik lehetőség, de mindenképpen meghal) Te meg azt mondod hogy változatos a vége. Ha egészséges lenne még abban a fél évben vagy legalább 1 esély lenne rá hogy élhet (és most nem digitálisan) akkor egyetértenék, de így kb azt mondom annyi a különbség a döntésnél mint Dex-nél hogy kinek hazudunk... A végeredmény ugyanaz. "Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
-
Topikgazda
válasz proci985 #19219 üzenetére
Na ez így nagyszerűen volt leírva.
V karakterként (bármennyire is foghíjas a szerepjáték lehetőség kihasználása) ezeket mind megélte, megtapasztalta. Szerintem pont az a szép az egész játékívben, hogy hagy elgondolkozni. Ezt a részét (történetek, karakterhátterek) nagyon eltalálták a játékban.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #19308 üzenetére
Így van, ez persze magyarázat a fake news terjedésére is. Ma már bárki elérheti streamerként vagy más módon emberek százezreit úgy, hogy a témában amiről beszél, teljesen fogalmatlan. Korábban a médiában azért volt némi szűrő, nem lehetett akárkiből a televízióban, rádióban, vagy újságban főszerkesztő. Most elég ha vicces valaki, de mellette egyebekben teljesen ostoba, tanulatlan, és buta, mégis milliók nézhetik és ihatják a szavait. A szakemberek pedig nem értik, miért terjed a butaság futótűzként.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #19348 üzenetére
Másik megoldás, hogy autókkal minimum 30+ szint felett kell elkezdeni foglalkozni, a GIG és NCPD küldiket ezen a szinten elkezdeni. MIvel így rengeteg rare és epic fegyvert és más itemet dob a játék a kinyírt emberek után. A végén ott tartottam, hogy egyetlen GIG után annyi értékes cuccom volt csak ebből, hogy az automatánál nem volt elég pénz a kifizetésükre, már nem tudtam egyben mindent eladni. 4db küldetésből volt kb. 120k bevétel (hekkelésekkel együtt), onnantól nincs likviditás probléma a játékban. Az összes kocsit/motort megvettem amit csak lehetett.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Kobe
veterán
válasz proci985 #19348 üzenetére
A sima drop automstas flippeles gyoraabb, nem kell ki be csukogatni azt a xart
Ugy lepsz be az automataba hogy Esc + F - beglitchel a menu, nem jelenik meg hanem belep az automataba es 1 db targyat tobbszor rakattintva tobbszor el tudsz adni (20e van az automstaban, kb 30 x rakatt egy 750es itemre es le is urited), gyors skip time es kezded megint
[ Szerkesztve ]
-
sixpak
nagyúr
válasz proci985 #19372 üzenetére
Én amerikai autó párti vagyok, szóba sem jöhet ilyesmi.
Valamelyik nap a barlangban találtam egy sportkocsit, de kiértem vele és ott kellett hagynom az út szélén, mert nem bírom azt a visítást, amit művel.Mondjuk én ruhában is a látványra megyek, rossz fehér/zöld cuccaim vannak, egy lövéstől halok, de jól nézek ki, nem úgy mint egy madárijesztő.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
jonnyjoker01
veterán
válasz proci985 #19409 üzenetére
Csak poénkodott végig, így szövegben nem tudtam átadni a hangsúlyt [6. perctől]
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #19407 üzenetére
A Trauma Team kapcsán én sem ilyen gagyi előre scriptelt marhaságokra gondoltam elsősorban, hanem a mögöttük lévő lore-ba jobban belevihetett volna a történet, akár egy mellékszállban nekik dolgozni, vagy ellenük nyomozni stb. Egyébként nekem megérzésem, hogy alapvetően egy teljesen külön sztori dlc-t szerettek volna szánni rájuk (nem ismerem az alap Cyberpunk világot, de azt hiszem egy külön képregényt? regényt? is adtak ki, ahol egy Traumás csajszi a főszereplő). Hogy most ezekből a dlc-kből mennyi fog megvalósulni a játék vegyes fogadtatása miatt, az már nagy kérdés. Szerintem a multis szálat biztosan elengedhetjük, de én sok sztori dlc-re se számítok már.
Esetleg jöhet még az autótuning, ahogy te írtad, meg valami jobban kidolgozott inventory lehet még tervben, a 2021-es évben ahogy láttam 2 ingyenes tartalmi frissítés van mindössze betervezve. DLC-kről már nem nagyon esik szó . Azt meg nem hinném, hogy 2 éves korában is foltozzák majd a játékot, de ha igen, engem ennyi idő elteltével pl már nem is fog érdekelni, ahogy a legtöbb embert sem, ennyi tartalom sajnos nincs a világban, hogy addig köztudatban maradjon.A többire gondoltam, hogy azt fogod írni, hogy téged azok nem érdekelnek . Én meg azt mondom, hogy ilyen apróságokkal is lehetett volna mélyíteni a világot, segíteni a beleélést, még ha csak ilyen pár perces marhaságokról van is szó. De pl a Gwent se volt pár perces marhaság, annyira nem, hogy standalone sikeres játékká is tudott válni.
Szóval lehet örülni annak a kevésnek, amit kaptunk, csak el kell fogadni, hogy van, aki ennek azért nem tud tiszta szívből tapsikolni. Engem főleg 2 dolog zavar: az egyik, hogy még így is egy szórakoztató játék, aminek annyi lehetőség lett volna a világában. A másik, hogy nem sikerült elrejteni a tényt, hogy itt bizony rohadt sok dolog ki lett vágva, az egész sztoriról, és jópár melléküldiről is üvölt, hogy iszonyatosan meg kellett csonkolniuk. Ez főleg a corpos életűt elején látszik, olyan nevetséges az egész, bedobnak egy mellékküldi kezdeményt, amivel akartak valamit kezdeni, de semmi értelme, a Corpo fő sztoriját meg durván bagatell és olcsó módon zárják le, ráadásul nagyon hirtelen. Látható, hogy ők amúgy minden életútnak egy kb 4-6 órás szálat terveztek külön, és lóhalálában kellett ezeket a kivágott dolgokat eltüntetni, de olyan mennyiségű gameplayről beszélünk, aminek a hiányát már nem sikerült ilyen rövid idő alatt palástolni. Szerintem az utolsó csúszás konkrétan csak a vágásról szólt, csak azzal dolgozhattak, ott pl bugirtás, optimalizáció már egyáltalán nem volt, látva a konzolos októberi "aranylemez" leakeket, pontosan ugyanabban a minőségben rajtolt a játék 2 hónappal később, érdemi teljesítménybeli fejlődést nem látni.
[ Szerkesztve ]
-
juliensorel
senior tag
válasz proci985 #19407 üzenetére
Ez egy új játék, egy másik "univerzum", senki nem akar szerintem olyan mini játékokat, mint a far cryban vagy a witcherben, miért is ne lehetne valami újat, mást kitalálni, alkotni? Ez nem a majdani játékosok dolga, hanem a fejlesztő csapaté...
A Bd-k és a trauma team kapcsán, szerintem ez kifogáskeresés amiket említesz és nem, nincs sok (nincs elég) a játékban. Továbbá nem a VR élmény a lényeg, hiszen az irreális elvárás, inkább BD-k tartalmára helyezném a hangsúlyt.
Trauma T kapcsán én se azt várom, hogy minden szaros npc-ért jöjjön a mentő...
Nem írom le ugyanazokat amiket freeknight de teljesen egyetértek vele.A 13 db románcban nulla interakció van.
És azt is felejtsük már el, hogy majd a szilánkok mindent pótolnak, ha valamit hiányolsz... sovány vigasz. (mindent elolvastam, többek közt azért is lett ~180 óra ez első végigjátszásom)
És igen az npc-knek általában sokkal extravagánsabb ruhái vannak, nekünk olyan miért nem lehet? Újabb" van is a játékban, de mégsincs" jelenség ez, hogy milyen hamar ismétlődő a ruhatár, pedig a város népe színes és változatos.[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #19420 üzenetére
A 180 órányi gameplay azért nagyon nagyvonalú barokkos túlzás. Én már leírtam, hogy nekem very hardon, minden mellékküldit, minden giget, és az ncpd küldik 70%-át megcsinálva, minden egyes utolsó szilánkot elolvasva, gyorsutazást egyszer sem használva 85 óra volt a játék mentés szerint, ez mindent kimaxolva is legfeljebb 100 órányi tartalom, éppenhogy, barátok között.
És ebből a 85 órából 25 legalább az ismétlődő ncpd baromság, meg a párszavas sms-ben leírt történetű gig volt.
Így máris ott vagyunk, hogy az a 85 óra máris csak 60 óra, ami tényleges, eredeti, rendesen kidolgozott történettel megtámogatott tartalom a játékban, de ha az ide-oda kocsikázást, meg build/felszerelés építést is beleszámolom akkor még ennél is kevesebb (és én is jópárszor barangoltam cél nélkül a városban gyönyörködve, na nem ám órákat eltöltve egy helyszínen, mint egyesek, nekem ez nem túl nagy játékélmény). És ez a 60 óra azért nem olyan óriási szám szerintem.
Ezek a 800 féle ugyanolyan bázisfoglalás, meg bandatisztogatás tökéletesen elmegy egy Far Cry-ban, de a CDPR srácoktól nem ezt vártam, egy ütős rpg-ben ezt nem igazán tekintem tartalomnak. Ha maga a főszál 60 óra lett volna, emellé a mellékküldik még 30-40, akkor azt mondom, ez igen, ebben a játékban aztán van tartalom. És emellé kevesebb kék-sárga ikonnal kellett volna teleszórni a térképet, dehát nyilván ezeket a copy-paste küldiket könnyebb volt megcsinálni. -
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #19448 üzenetére
Illetve amiről igen kevés szó esik, hogy egy ekkora játékteret külső/belső terekkel együtt, gyakorlatilag töltőképernyő nélkül lehet bejárni. Aki tolta a fallout 4-et vagy a többi hasonszőrű RPG-t, az tudja, mekkora előny ez. Fallout 4-et anno még SSD nélkül játszottam végig elsőre, de néha az idegrángás kerülgetett, amikor minden egyes épületbe, barlangba, akárhova belépve 1-3 percet töltött! Kilépve onnan szintén! Mindezt relatíve ocsmány grafika mellett, még korához képest is. Ennek ellenére azt is élvezni tudtam, mert a többi része -a mérhetetlen sok bug ellenére is-, rendben volt. Nem tudom ma mi van az emberekkel, de komolyan sajnálom őket, hogy semmi se jó, semmit nem tudnak már élvezni, pedig mint a jelen ábra is mutatja, sokkal bosszantóbb problémák voltak olyan játékokban, melyeknél tizedennyi sár nem ömlött.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
csababarca
őstag
válasz proci985 #19581 üzenetére
viszont remélem, hogy azért a napokban kiadnak egy 1.11 patch-et, és nem a majd februárban érkező 1.2 javítja.
első kijátszásnál semmi ilyenbe nem futottam bele, ha igen, egy egyel korábbi visszatöltés elég volt, azt hittem itt is ez a megoldás, de nem.
hol lehet majd nyomon követni, ha ez javítva lett soron kívül?
[ Szerkesztve ]
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
csababarca
őstag
válasz proci985 #19594 üzenetére
De az a bajom, hogy erre nincs időm.
De megnézem van e korábbi mentésem, ami nem annyira nyírbálja meg a játékomat.Az utolsó 3 mentésemet használva 4-5 mp telik el és hív Takemura, és buggol a jàték.
Hiába mennék el oda, közben nem tud hívni majd a fixer nem? Ha Takemura is hívásban van.iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
csababarca
őstag
-
LK
addikt
válasz proci985 #19771 üzenetére
Köszi. 1,5 órát elcsesztem most a semmivel. Remélem működni fog. Ez egy kapitális hiba Én kedvelem a cdpr-t, de megértem azokat akik néhány ilyen után bedobják a törülközőt és kissé idegesek lesznek.
Még egyszer köszi.[ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
veterán
válasz proci985 #19777 üzenetére
Már voltam vele wakado-nal.
Már a vírust is megkaptam tőle amit majd be kell juttatnom egy biztonsági rendszerbe, csak én otthagytam evés közben egy talpon álló kioszknál.Gondolom nem fog hívni, hogy:- Hé hol vagy már 2 napja itt ülök a kajáldában és várok rád Más.
A barlangot hol találom, ahol harcoltunk Panammal?
Merre menjek kb?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz proci985 #19779 üzenetére
Nekem nem sikerült megtalálni, nincs ott semmi csak vége van a bejárható világnak.A barlangot meg főleg nem találom.
Feladtam.
Egyébként jelenleg ugye 3 fő szál van.Takemura, Panam, Judy.
Mind a három szálat végig lehet vinni vagy ha az egyiken elidulok és végig csinálom akkor a többi elveszik?[ Szerkesztve ]
-
LK
addikt
válasz proci985 #19777 üzenetére
Nekem a mentés 1.1 előttről származik.
Egyébként Wakako hívott, mert valamit el kell intézni neki. 3x előrepörgettem az időt, 2x aludtam. Még fel is hívtam Takemurát.Jól elbeszélgettünk De a mission hívás elmaradt tőle. Fakk"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
Maelephant
aktív tag
válasz proci985 #19777 üzenetére
It's Wakako. Wakako Okada.
És mivel a névelemek sorrendjét a nyugatiak iránti tiszteletből megfordítják, Okada Wakako magyar (japán) sorrend szerint, azaz ha haver vagy, Wakakozhatod, ha nem, akkor Okada asszony.
Más, de félig ON:
Játszottam Rage2-vel, eddig el sem indítottam még, pedig akcióban megvettem 1+ éve. Első jelentős város (quest hub), lényeges, segítő NPC, idős, megviselt veterán, megszólal, én meg a váratlan öröm hangján: Jackie baszki, hát mégis élsz! -
AsakuraDave
őstag
válasz proci985 #20044 üzenetére
az, hogy nagyon durván rontja elég durván túlzás
Natív 1440p-n amúgy is "zavaros" a bokor nem elég a pixelsűrűség és RT shadow nélkül meg elég élettelen zöldgömb az egész.
Nativ 1440p-n a szememnek az jön le, hogy túl van sharpeningelve az egész kép.
DLSS igen kicsit elvesz az élességből de pont, hogy a geometria jobb lesz mivel a nem renderelt pixeleket kiegésziti és a tornyok pl rendesen kirajzolják az "antennákat" stb.
Ennyi élességet én beáldozok, főleg mivel nekem zavaróbb ez a hianyzó render részek hogy a kerités csak így villodzik meg a haz tetején az antenna vagy miaz stb, hogy full RT mellett játszak.
Nézd meg itt pl a két pálma fát a pixelesség eltűnik szép egyenes "tűlevelek" lesznek, az út végén a keritéseket és a hídon is a keritést:
Szubjektiv ez persze, de nekem natív túl szaturált oversharpeningelt a DLSS meg kicsit mosotasabb grafika de "részletesebb" és így mehet minden raytracing jóság is.
[ Szerkesztve ]
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz proci985 #20130 üzenetére
Ponpon shit-et alapból nem nagyon szeretem, csak viccből szoktam megmutatni haverjaimnak hogy a kedvenc számom, de az akusztikus változata gyönyörű. Ha meghallom valahol az utcán vagy a badlandsben, mindig megvárom a végét.
Amúgy én nagyon nem értek egyet azzal hogy szarok a rádió zenék (Carlos Padre & Jinxb1rd), elég sokat adtam hozzá a saját zenetáramhoz. Semmilyen sorrendben (most csak végig mentem az eddig megjelent albumokon) eddig ezek vannak nekem lementve:
Grimes - Delicate Weapon
Rat Boy, IBDY - Who's Ready for Tomorrow
Raney Schockne, Point Break Candy, COS, Conway - Hole in The Sun
Gazelle Twin - History
Poloz, Tinnitus - On My Way to Hell
Le Destroy, The Bait - Kill Kill
Konrad OldMoney, Cerbeus - Dinero
Converge, Shattered Void - I Won't Let You Go
Geno Lenardo - Suicide (feat. Zelae)
Damian Ukeje, P.T. Adamczyk & Kerry Eurodyne - Chippin In
Steven Richard Davis, Kings of Collapse - Run
Konrad OldMoney, stb... - Tatted on My Face
Rezodrone, The Cartesian Duelists - Resist and DisorerEzen kívül van egy csomó amit még nem adtak ki hivatalosan, pl ANTAGONISTIC by Chris Cardena and Sebastian Robertson & Pacific Avenue vagy a fentebb említett Konrad OldMoney - GR4VES.
Előbb utóbb szerintem az összeset kiadják, bizonyos időközönként adnak ki 1-1 rádió albumot, most azt hiszem a Vol 4-nél tartunk, 5-ödiket még nem láttam sehol.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz proci985 #20137 üzenetére
Major Crimes nem tudom hogy maradt ki, nagyon szép szám és ennek a keverése is jó.
Én tripla driveres stúdió fülessel játszok, eszméletlen jó a hangzás a játékban. Nekem mindig hatalmas pont ha a hangokat eltalálják egy játékban és úgy örülök, hogy ezt (is) nagyon eltalálta a CDPR. Kéne már nekem is vennem egy DAC-ot, ahogy egyre feljebb haladok a hangminőség lépcsőfokain egyre jobban érzem hogy nem tudják kihajtani őket az eszközeim.
Amúgy ez nekem legjobban neurofunk dnb-nek hangzik, mindjárt be is izzítok egy lejátszási listát most nagyon megjött a kedvem hozzá
Üdv. Johnny
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In