Új hozzászólás Aktív témák

  • shotika

    őstag

    válasz proci985 #19090 üzenetére

    "
    hu, tudsz adni linket, kivancsi lennek :R" - utánanézek.

    Persze, hogy szögegyszerű volt a CP-hez képest, ezt külön írtam is, viszont maga az engine olyan volt, hogy a legkisebb módosítás esetén is széteshetett a játék. Ilyen tekintetben nagyon is hasonlít a CP-re.

    #19091: Igen, bugos volt, viszont maga a játék jobban össze volt rakva. Erre nem tértem ki a hsz-emben, de arra gondoltam, hogy a kezelőfelület /és annak működése/, és a ráépülő játék , tehát a skillek, a tárgyak, a fejlődési rendszer (vagy fordítva, vagy kiegészítve egymást - lényegtelen most) "adta magát". Átgondoltabbnak hatott a rendszere.
    A CP viszont nincs ilyen jól behangolva:
    - a skillrendszerre ráfért volna még egy kis csiszolás
    - a szintlépésből eredő tárgykülönbségek nincsenek jól jelölve, de a hozzájuk kapcsolódó crafting rendszer is kezdetleges. Nem látod pl mennyi lőszert craftoltál a menüben (csak ha külön azon a fülön vagy), nem látod mennyi lőszered van, nem lehet a craftoláshoz szükséges anyagok számát megadni, hogy ne kelljen egyenként sz*rakodni.
    - Maga a lootolás is csak bizonyos ideig köt le, mivel kevés a fegyver, így szinte nem éri meg egyiket se megnézni. És egyébként is már túl sok a lootolható cucc a terepen, ami időhúzás, mivel a felszedhető cuccok tetemes része csak szemét. Persze nem kötelező felszedni, de azt az időt, amit erre szántak, mehetett volna másra is.
    - Fegyver customizálás is kevéske, szinte alig lehet variálni őket.
    - Érthetetlen, miért van ennyiféle cola, meg üdítő, meg cukorba, amikor ezek szinte semmiben sem különböznek egymástól, és még a játékmenetre sincsenek szerves kihatással. (ez már a Witcher 3-ban is fölös volt)
    - A 3 indítható osztály csak az első 1-2 órában és a párbeszédeknél ad különbséget, jobb lett volna egy, akár képességeiben is eltérő megoldás, pl Corpo karakterként jobban értünk a hackeléshez, míg Nomádként jobban megy a gépfegyveres harc, Utcai kölyökként meg mondjuk a bunyó.

    Kicsit olyan érzésem van, hogy a játék mindenbe belenyal picit, de szinte egyik sem lett igazán jól felépítve. Mintha nem lett volna rendesen letesztelve, mert ha le lett volna, akkor a fentebb említett, vagy amik már elhangoztak problémák, már ki lettek volna csiszolva. Pl ott a hackelés, amihez képesek voltak egy ekkora játékban egyetlen egy felületet csinálni, ami sokadik alkalommal már fárasztóan unalmas.

    [ Szerkesztve ]

    Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

Új hozzászólás Aktív témák