-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
shotika
őstag
válasz proci985 #19090 üzenetére
"
hu, tudsz adni linket, kivancsi lennek " - utánanézek.Persze, hogy szögegyszerű volt a CP-hez képest, ezt külön írtam is, viszont maga az engine olyan volt, hogy a legkisebb módosítás esetén is széteshetett a játék. Ilyen tekintetben nagyon is hasonlít a CP-re.
#19091: Igen, bugos volt, viszont maga a játék jobban össze volt rakva. Erre nem tértem ki a hsz-emben, de arra gondoltam, hogy a kezelőfelület /és annak működése/, és a ráépülő játék , tehát a skillek, a tárgyak, a fejlődési rendszer (vagy fordítva, vagy kiegészítve egymást - lényegtelen most) "adta magát". Átgondoltabbnak hatott a rendszere.
A CP viszont nincs ilyen jól behangolva:
- a skillrendszerre ráfért volna még egy kis csiszolás
- a szintlépésből eredő tárgykülönbségek nincsenek jól jelölve, de a hozzájuk kapcsolódó crafting rendszer is kezdetleges. Nem látod pl mennyi lőszert craftoltál a menüben (csak ha külön azon a fülön vagy), nem látod mennyi lőszered van, nem lehet a craftoláshoz szükséges anyagok számát megadni, hogy ne kelljen egyenként sz*rakodni.
- Maga a lootolás is csak bizonyos ideig köt le, mivel kevés a fegyver, így szinte nem éri meg egyiket se megnézni. És egyébként is már túl sok a lootolható cucc a terepen, ami időhúzás, mivel a felszedhető cuccok tetemes része csak szemét. Persze nem kötelező felszedni, de azt az időt, amit erre szántak, mehetett volna másra is.
- Fegyver customizálás is kevéske, szinte alig lehet variálni őket.
- Érthetetlen, miért van ennyiféle cola, meg üdítő, meg cukorba, amikor ezek szinte semmiben sem különböznek egymástól, és még a játékmenetre sincsenek szerves kihatással. (ez már a Witcher 3-ban is fölös volt)
- A 3 indítható osztály csak az első 1-2 órában és a párbeszédeknél ad különbséget, jobb lett volna egy, akár képességeiben is eltérő megoldás, pl Corpo karakterként jobban értünk a hackeléshez, míg Nomádként jobban megy a gépfegyveres harc, Utcai kölyökként meg mondjuk a bunyó.Kicsit olyan érzésem van, hogy a játék mindenbe belenyal picit, de szinte egyik sem lett igazán jól felépítve. Mintha nem lett volna rendesen letesztelve, mert ha le lett volna, akkor a fentebb említett, vagy amik már elhangoztak problémák, már ki lettek volna csiszolva. Pl ott a hackelés, amihez képesek voltak egy ekkora játékban egyetlen egy felületet csinálni, ami sokadik alkalommal már fárasztóan unalmas.
[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózatokról alaposan
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Horgász topik
- World of Tanks - MMO
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen