-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
freeknight
őstag
Ugyanarról beszélünk
Csak ne írd le azt univerzális igazságként, hogy jobban megéri minden esetben elbontani a fegyvereket, mert ez nagyon nem így van. A topikban premier napja óta ezt hajtogatják, aztán csak azt felejtették el közölni, hogy ez a tanács csak akkor érvényes, ha mellé skillezed a tárgyfejlesztést is. Pedig mennyivel jobban jöttem volna ki a játék végén, ha eladok mindent. -
HaZsolt
őstag
Konzolosok meddig kérhetik a refundot? Az összefoglalót lapozgatva nem találtam ott semmit erről
-
Bep
senior tag
válasz freeknight #19400 üzenetére
Az utolsó előtti előtti bekezdésedre reagálva, az igazán forró, meleg szituációk elkerülésére, hogy ne okozzanak maradandó sérülést, fokozottan kell figyelni, mert a készítők/fejlesztők tele tették "csapdákkal", hogy szinte hallom magamban Dopemantől, az "Úgy is *******!" szövegezésű kultúrális, népművészeti szerzeményt.
-
juliensorel
senior tag
válasz freeknight #19400 üzenetére
Így ahogy mondod...és igen tényleg, az autók és maga karakterünk utólagos személyre szabhatósága/módosítása, az is hiányzik, csak már el is felejtettem felsorolni. Igazából rengeteg minden hiányzik még, amikhez amúgy remek táptalaj állt volna rendelkezésre és talán pontosan ez a legnagyobb hibája ennek az játéknak(?) Amellett, hogy rengeteg érdeme és élvezetes elem van benne.
-
válasz freeknight #19400 üzenetére
Trauma team kifejezetten sokszor jon elo a jatekban, csak annyi minden tortenik, hogy ez nem mindig evidens. pl baleseteknel par oraval kesobb szoktak megjelenni vagy random eventkent, ahogy a rendorok pl az NCPD organized crimeok teljesitese utan.
en hulyet kaptam volna tole, ha az OSSZES gig utan ha megserultel volna mehettel volna a cyberdockhoz, vagy olyan szinten ki lett volna dolgozva ez a resz mint pl a Shadowrun szabalykonyvben. egesz egyszeruen az egy fpsnel nem mukodik, tonkrevagta volna a jatek tempojat.meg pl legalabb ket cyberpsycho eseten megjelenik a shard, hogy "card declined". egy egyszeru 21 vagy arcade jatek felesleges lett volna. 5 percig szorakoztato. a Witcher3ban ott volt a Gwent, ahogy pl a Far Cry 3ban le volt implementalva egy teljes Texas Hold'em. FC3ban nagyon senki nem jatszott vele, pedig tenyleg moka volt.
BDbol azert eleg sok van a jatekban. randomok tenyleg nincsenek, de quest szempontbol fontosak. a baj itt az lehetett, hogy az illegalis BDkkel valszeg barmilyen korhatarbesorolas eselytelen lett volna (ld Hotline Miami 2 vs Ausztralia, ahol konkretan a fejlesztok kozoltek, hogy sorry, warezoljatok le mert kitiltottak minket egy par masodperces, pixeles nemi eroszak jelenet miatt amit egy patchel ki is vettek). a legalisokkal meg tenyleg az a baj, hogy 2ds kijelzon nem lehet VR headsetet szimulalni. ezt VR headset tulajkent mondom.
van 13 romance opcio osszesen. egyebkent hetero nokent az
lehet meg erdekes, avagy gyanus, hogy amikorAlt jelenet Johnny kinez a tukorre, az nem csak a narcisztikus szociopata jegyek bemutatasarol szolt, hanem kizokkenteni az immerziot, hogy nem Vt iranyitod. auto es jobb (utolagos) karakter customizalas jon, ahogy neztem witcherben is kesobb jott be ez valamelyik patchnel. engem a ruhazkodasi lehetosegek limitacioja is zavar, es ahogy nezem nem vagyok egyedul azzal, hogy kell az az atlatszo neonlila hoodie .
sixpak: ja az a Rayburn egy V10 Lexus LFA enginevel, azert olyan a hangja. a Quadro Turbo viszont tokeletesen hozza a B csoportos rallyauto eleterzest a turbojaval .
jaja, kinezet >> vedelem .
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
jonnyjoker01
veterán
Mogácsnak hatalmasak voltak a beszólásai az Angel-Skye választásnál
"Úristen milyen világba csöppentem. Ha nem vigyázok nagyon meg fognak b...ni."
"Egy pillanatra nem figyel az ember és látjátok milyen bajba sodródik? És ez nem véletlenül így van megcsinálva... Azért csak rámegy a kissrác otthon egyedül amikor papa mama nem figyel, hátha, hátha bebu..l egy kicsit ha már ezt választotta."
Chatben valaki kommentje: én is benéztem csak nekem nem volt backup save-em, így nem volt hancúr csak vallatás.
"Nem volt backup save-ed, mi? Nekem is automatikusan mentett öreg. Volt backup save-ed csak bekáp-tad ugye?"Üdv. Johnny
-
válasz jonnyjoker01 #19408 üzenetére
mondjuk ez nagyon durvan eltulozza a helyzetet, azonnal ki lehet ugrani a Cloudsban mielott intimebbe valna a helyzet (
). szoval aki ennel tobbet lat bele, meg hogy majd ettol valtozik barki nem iranyultsaga, az azert elegge el van tevedve.bar annyira azert nem, meg itt alapvetoen egy erdekes helyzet, hogy mennyire jo otlet megnyilni az ott eppen az Arasaka halallistajan levo Vnek egy olyannak, aki az Arasaka altal penzelt veroembereknek dolgozik [ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz proci985 #19409 üzenetére
Csak poénkodott végig, így szövegben nem tudtam átadni a hangsúlyt [6. perctől]
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #19407 üzenetére
A Trauma Team kapcsán én sem ilyen gagyi előre scriptelt marhaságokra gondoltam elsősorban, hanem a mögöttük lévő lore-ba jobban belevihetett volna a történet, akár egy mellékszállban nekik dolgozni, vagy ellenük nyomozni stb. Egyébként nekem megérzésem, hogy alapvetően egy teljesen külön sztori dlc-t szerettek volna szánni rájuk (nem ismerem az alap Cyberpunk világot, de azt hiszem egy külön képregényt? regényt? is adtak ki, ahol egy Traumás csajszi a főszereplő). Hogy most ezekből a dlc-kből mennyi fog megvalósulni a játék vegyes fogadtatása miatt, az már nagy kérdés. Szerintem a multis szálat biztosan elengedhetjük, de én sok sztori dlc-re se számítok már.
Esetleg jöhet még az autótuning, ahogy te írtad, meg valami jobban kidolgozott inventory lehet még tervben, a 2021-es évben ahogy láttam 2 ingyenes tartalmi frissítés van mindössze betervezve. DLC-kről már nem nagyon esik szó . Azt meg nem hinném, hogy 2 éves korában is foltozzák majd a játékot, de ha igen, engem ennyi idő elteltével pl már nem is fog érdekelni, ahogy a legtöbb embert sem, ennyi tartalom sajnos nincs a világban, hogy addig köztudatban maradjon.A többire gondoltam, hogy azt fogod írni, hogy téged azok nem érdekelnek . Én meg azt mondom, hogy ilyen apróságokkal is lehetett volna mélyíteni a világot, segíteni a beleélést, még ha csak ilyen pár perces marhaságokról van is szó. De pl a Gwent se volt pár perces marhaság, annyira nem, hogy standalone sikeres játékká is tudott válni.
Szóval lehet örülni annak a kevésnek, amit kaptunk, csak el kell fogadni, hogy van, aki ennek azért nem tud tiszta szívből tapsikolni. Engem főleg 2 dolog zavar: az egyik, hogy még így is egy szórakoztató játék, aminek annyi lehetőség lett volna a világában. A másik, hogy nem sikerült elrejteni a tényt, hogy itt bizony rohadt sok dolog ki lett vágva, az egész sztoriról, és jópár melléküldiről is üvölt, hogy iszonyatosan meg kellett csonkolniuk. Ez főleg a corpos életűt elején látszik, olyan nevetséges az egész, bedobnak egy mellékküldi kezdeményt, amivel akartak valamit kezdeni, de semmi értelme, a Corpo fő sztoriját meg durván bagatell és olcsó módon zárják le, ráadásul nagyon hirtelen. Látható, hogy ők amúgy minden életútnak egy kb 4-6 órás szálat terveztek külön, és lóhalálában kellett ezeket a kivágott dolgokat eltüntetni, de olyan mennyiségű gameplayről beszélünk, aminek a hiányát már nem sikerült ilyen rövid idő alatt palástolni. Szerintem az utolsó csúszás konkrétan csak a vágásról szólt, csak azzal dolgozhattak, ott pl bugirtás, optimalizáció már egyáltalán nem volt, látva a konzolos októberi "aranylemez" leakeket, pontosan ugyanabban a minőségben rajtolt a játék 2 hónappal később, érdemi teljesítménybeli fejlődést nem látni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz freeknight #19413 üzenetére
hanem a mögöttük lévő lore-ba jobban belevihetett volna a történet, akár egy mellékszállban nekik dolgozni, vagy ellenük nyomozni stb.
A Lore annyira ki van dolgozva, hogy még legalább 10 komplett játék háttere meglenne simán csak Night City alapján (tehát az Európa és a Csendes-óceáni régió nélkül, ami szintén ki van dolgozva). Egy sor megacég fel sem tűnik komolyabban a játékban (pl. EBM). De a Night Corp.-al kapcsolatos dolgokat is éppen csak elkezdte a játék kapargatni (abból is sokkal többre számítottam).
Egyébként képregényt hoztak ki a TT-ről, ami négy részes volt.
a 2021-es évben ahogy láttam 2 ingyenes tartalmi frissítés van mindössze betervezve
Nem, egy időszakot jelöl meg az 1.2-es patch-tól kezdődően 2022-ig, és "Free DLCS", vagyis ingyenes tartalmi frissítésekről szól, többes számban, a másik a next-gen konzolokra érkező, hardware-t kihasználó frissítés:
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
juliensorel
senior tag
válasz proci985 #19407 üzenetére
Ez egy új játék, egy másik "univerzum", senki nem akar szerintem olyan mini játékokat, mint a far cryban vagy a witcherben, miért is ne lehetne valami újat, mást kitalálni, alkotni? Ez nem a majdani játékosok dolga, hanem a fejlesztő csapaté...
A Bd-k és a trauma team kapcsán, szerintem ez kifogáskeresés amiket említesz és nem, nincs sok (nincs elég) a játékban. Továbbá nem a VR élmény a lényeg, hiszen az irreális elvárás, inkább BD-k tartalmára helyezném a hangsúlyt.
Trauma T kapcsán én se azt várom, hogy minden szaros npc-ért jöjjön a mentő...
Nem írom le ugyanazokat amiket freeknight de teljesen egyetértek vele.A 13 db románcban nulla interakció van.
És azt is felejtsük már el, hogy majd a szilánkok mindent pótolnak, ha valamit hiányolsz... sovány vigasz. (mindent elolvastam, többek közt azért is lett ~180 óra ez első végigjátszásom)
És igen az npc-knek általában sokkal extravagánsabb ruhái vannak, nekünk olyan miért nem lehet? Újabb" van is a játékban, de mégsincs" jelenség ez, hogy milyen hamar ismétlődő a ruhatár, pedig a város népe színes és változatos.[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
Na igen, ezt már leírtam korábban én is, mennyire nagyon hiányzik, hogy megismerjük a többi vállalatot is, neadjisten a copro életérzést, a gazdagok világát.
A probléma igazából ott kezdődik, hogy még az Arasakával is csak nagyon érintőlegesen van bármiféle történetszál, hiába ők a játékban a főellenség . Tudom fogjam be a szám, mert ezen kívül is van elég tartalom meg lore a játékban... csakhogy a Cyberpunk világa gyakorlatilag a megavállalatok köré épül, így őket szinte teljesen kihagyni a történetből elég nagy öngól.Ezen az ábrán különösen az tetszik, hogy kb év végére teszik majd a nextgen konzol portok megjelenését. Tehát 1 évvel a játék, és a konzolok startja után. Ez nagyjából teljesen megcáfolja azt az elméletet, hogy ez egy nextgen játék, és tökéletesen érthető, hogy ilyen botrányosan fut prevgenen...
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz Jinxb1rd #19418 üzenetére
Reagáltak már ők, a szánom-bánom videójában David Guetta nem volt azért olyan nagyfiú, hogy beszólogasson
Vagy összekapják magukat, és adnak valamilyen érdemi tartalmat, tengernyi performance javítással vagy ha csak trollkodásra futja, akkor lehet, hogy a következő játékuk már nem fog olyan nagyot szerepelni a kasszánál
-
válasz freeknight #19413 üzenetére
Szóval lehet örülni annak a kevésnek, amit kaptunk
Igazabol ezzel a resszel nem ertek egyedul egyet: Nem, nem keves, irdatlan meretu maga a jatek. Ez az, amiben juliensorel velemenyevel sem ertek egyet, hogy ha van benne 180 oranyi content, akkor lehet nincs benne X meg Y, viszont van benne Z. Par dolog tenyleg nincs benne, de mindig, mindenkit nem lehet kielegiteni. Hianyzik belole par dolog nekem is? Persze, de ettol meg csomo mas minden van benne. Szerintem sem tokeletes, viszont egeszeben nezve gyakorlatilag a valaha volt egyik legambiciozusabb jatek projektrol beszelunk, es azert latszik rajta. Szoval en inkabb arrol nezem, hogy mi van, illetve ugy nezem, hogy a tobbi immersion simulatorhoz kepest (Deus Ex, Prey, Dishonored szeria) milyen hatalmas es reszletes. Vagy hogy open world jatek tekinteteben ez kb egy Far Cry 5 vagy Rage 2, csak dupla meretben.A corpo eletut meg ugy is egy kb fel-egy ora mielott egyeltalan elindul a prologus. Sok minden ki lett vagva, de meg egyszer, ez normalis szoftverfejlesztesnel. Es fo szalnal par eletut beszolas azert eleg markans, pl ahogy a Corpo beszel Takemuraval
es azon elmelkedik, hogy akkor Oda helyett megint ket dropshippel jonnek e a ninjak mert az a protokol. [ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Jinxb1rd
addikt
válasz freeknight #19419 üzenetére
Szerencsére én csak magammal törődöm, tehát mivel tetszett a Cyberpunk nekem simán jöhet a következő játékuk is, ha lesz. Ha nem lesz, lesz más.
We are only Stardust...
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #19420 üzenetére
A 180 órányi gameplay azért nagyon nagyvonalú barokkos túlzás. Én már leírtam, hogy nekem very hardon, minden mellékküldit, minden giget, és az ncpd küldik 70%-át megcsinálva, minden egyes utolsó szilánkot elolvasva, gyorsutazást egyszer sem használva 85 óra volt a játék mentés szerint, ez mindent kimaxolva is legfeljebb 100 órányi tartalom, éppenhogy, barátok között.
És ebből a 85 órából 25 legalább az ismétlődő ncpd baromság, meg a párszavas sms-ben leírt történetű gig volt.
Így máris ott vagyunk, hogy az a 85 óra máris csak 60 óra, ami tényleges, eredeti, rendesen kidolgozott történettel megtámogatott tartalom a játékban, de ha az ide-oda kocsikázást, meg build/felszerelés építést is beleszámolom akkor még ennél is kevesebb (és én is jópárszor barangoltam cél nélkül a városban gyönyörködve, na nem ám órákat eltöltve egy helyszínen, mint egyesek, nekem ez nem túl nagy játékélmény). És ez a 60 óra azért nem olyan óriási szám szerintem.
Ezek a 800 féle ugyanolyan bázisfoglalás, meg bandatisztogatás tökéletesen elmegy egy Far Cry-ban, de a CDPR srácoktól nem ezt vártam, egy ütős rpg-ben ezt nem igazán tekintem tartalomnak. Ha maga a főszál 60 óra lett volna, emellé a mellékküldik még 30-40, akkor azt mondom, ez igen, ebben a játékban aztán van tartalom. És emellé kevesebb kék-sárga ikonnal kellett volna teleszórni a térképet, dehát nyilván ezeket a copy-paste küldiket könnyebb volt megcsinálni. -
sixpak
nagyúr
válasz freeknight #19423 üzenetére
Én 115 óránál járok, 75%-nál vagyok, tehát nem túlzás.
https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
elder troll
senior tag
válasz sixpak #19425 üzenetére
50-60-70 óránál járok, abból legalább 10 óra volt a bugos quest-ekkel való küzdelem. Miután az utolsó négyzetcentimétert is átnéztem, akkor vettem segítségül a youtube-ot. Aztán jött a feketeleves, hogy ez is bugos volt, úgyhogy kereshetek egy régi mentést...
Aztán bele is untam, úgyhogy várom a nextgen frissítést, ha lesz benne 60 fps mód, mert mintha azt olvastam volna, hogy xsx-en is csak 30 fps lesz a nextgen patch... Ha ez igaz, akkor még a frissítés előtt kellene végigtolni.[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz sixpak #19425 üzenetére
Én meg leírtam, hogy nincs ennyi játékidő benne. Ez nyilván szubjektív, egyéni játéksítlus, meg ügyesség kérdése is, de mégegyszer, én sem nem rohantam a játékkal, szép komótosan haladtam, rengeteget lopakodtam is, hiába darálós buildem volt, sokszor a lopakodás volt történet szempontjából a jó, sztorihű megoldás.
Tényleg nem tudom, mit lehet 180 órát elszenvedni a játékkal, maximum úgy tudom elképzelni, ha nagyon tapasztalatlan vagy, esetleg rpg-ben kezdő és nagyon buta builded van, és rengetegszer halsz meg, de ettől még nem lesz több tartalom a játékban. -
brumi1024
veterán
válasz sixpak #19425 üzenetére
Completionistre 93 ora az atlag, szoval nekem is tulzasnak tunik a 180. Legalabbis en nem tudom mit tudnek meg csinalni a maradek 110 oraban a sajat vegigjatszasomban.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz ratcache #19426 üzenetére
90 óra és lvl 16?
Azért ez már a másik véglet. Én nem értem azokat sem, akik végigrohannak rajta 25-30 órákkal, de azért ez sem normális dolog. Mondjuk ilyen tempóban nekem akkor kb 800 óra lett volna a játék . Ettől függetlenül több tartalom nem lett volna benne ekkor sem, épeszű ember nem jelentheti ki szerintem, hogy akkor ez egy 800 órás játék, mert valakinek volt ennyi akaratereje/fölösleges ideje a játékra. Van, aki képes ennyit elszüttyögni vele, de ez a játékosok 1%-a, vagy azalatti lehet.szerk: ez a playtime főleg azért fura, mert a játék kb a fingásra is ad xp-t, szóval valódi játékmenet 90 órában akkor nem igazán történhetett.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz brumi1024 #19429 üzenetére
Na akkor ez megnyugtatott, hogy tényleg nem rusholtam (nem is éreztem úgy egyébként).
Sőt, még kifejezetten komótos is voltam objektíven nézve is, mert én nem a completionistre mentem, a stílusom inkább a main+extra volt, említettem, hogy maradt azért kék ikon a térképen. Annak az átlagához nézve kifejezetten sok is a 85 óra. -
juliensorel
senior tag
válasz freeknight #19423 üzenetére
Az rám vonatkozott, nekem első végigjátszás, corpo csaj, ~180 óra (dec 10. óta).
Mire ment el ennyi idő? Magam sem tudom pontosan, csak sejtem.
Példák:
Mindent elolvastam, szilánkokat és a gépeken az üzeneteket is egyaránt ami épp szembejött.
Az olyan küldetéseket, ahol többféle kimenetel van/ahol többféle érdemi döntést lehet hozni, azokat végigpróbálgattam, variáltam a párbeszédeket, megnéztem a reakciókat, a végkifejletet (már ha rövidtávú volt), aztán a számomra legtesthezállóbbal mentem véglegesen tovább. Tehát kvázi többször játszottam már ki a játékot, ha nagyon pontosak akarunk lenni.
Egy befejezést (vagyis végülis 2-t) leszámítva mindet/minden variációt megcsináltam. Ezután néztem gyorsan yt videókat felületesen, csakhogy tudjam mik vannak még:a secret ending nem megy így elsőre, igaz nem is próbáltam de Johnny csak 60%-os, Takemura-t pedig sajnos nem mentettem meg, így olyan Arasaka ending sincs, amiben ő ott van.
Aztán az achi-k...a nagy része játék közben sikerült, de volt amire rászántam jó néhány +órát, így 2 secret és 2 sima achievement maradt csak hátra, ebből a Badlands-en egy NCPD küldetés bug miatt elakadt, így a "The Wasteland" -et nem adja meg, pedig kvázi megcsináltam.
A másik ami egyénspecifikus dolog, hogy én rengetegszer töltök vissza mentést, ha mondjuk a lopakodás nem úgy sül el, ahogy terveztem. Lehet hülyeség, én így szoktam játszani, lopakodás + hangtompított pisztoly/sniper, 1 headshot kill, nem szeretem ha beindul a riasztó. Aztán, ha olyan kedvem van vagy olyan a küldi, akkor meg mehet a daralás is.
Sokat craftoltam, vásárolgattam, sokszor egymás után csak a ruhaboltokat jártam végig, aztán csak a fegyverárusokat...
Egy idő után elkezdtem fotózgatni is stb.
Voltak bugos küldetések is, telefonbeszélgetés némán és felirat nélkül ment le stb..jóval előbbi korábbi mentésekhez kellett emiatt nyúlni néha.Saul nem szólalt meg a tankrablás után, cyberpsicho nem mászott ki a hűtőből, proci985: az, hogy hiányosságokat sorolok fel és leírom miben csalódtam 180 óra alatt, az természeten nem azt igazolja, hogy ez egy szar játék, sőt, nekem rettentően tetszik ezek mellett is és meg is becsülöm azt, amit nyújtani tud.
Összességében nagyon megosztott engem a játék.
Láthatóan lekötött és élveztem de annyira sok sebből vérzik emellett, hogy nem is tudom összegezni rendesen a gondolataimat, a csalódások folyamatosan jelen voltak de közben jó volt vele játszani.
Értem, hogy te próbálod csak a jó odalát nézni de értsd meg, hogy pl én viszont nem és sokan mások se feltétlen így állnak hozzá.[ Szerkesztve ]
-
S e t h
nagyúr
válasz freeknight #19428 üzenetére
Egy idő után az utcai far cry szintű puffogtatás unalomba fulladhat, mert a bamba bandák kihívás nélküli legyakása nem kifejezetten élménydús.
Legalább reagáltak volna kicsit másképpen, mert mondjuk az egyik csapatnak segítettem, a másikat amortizáltam, akkor az "ai" ne ugyanúgy viselkedjen minden alkalommal, itt mindenki ugyanúgy reflektál minden ingerre.
Fogalmam sincs mennyi időt tett ki nálam a játékban az fps lövölde az utcán, de egy idő után kizárólag a küldetésekre koncentráltam, mert sem kihívást, sem motivációt nem jelentett, platina miatt meg pláne nem.
El tudtam volna képzelni területfoglalós jelleggel, hogy egyik területen védett vagyok, a másikon csak ha bedugom az orrom, akkor public enemy number one, de attól nem válik nálam 100-200 órás tartalmas szórakozássá, hogy ugyanazt csinálom vég nélkül.
Az ow játékokban különösen nehéz tartalommal megtölteni a térképet, hamar elunja az ember a repetitív választékot, de talán nekem is inkább az a bajom, hogy megannyi shadowrun regény után itt igazából csak a runt kaptam, csupán a felszín lett kapargatva egy olyan világban, amihez szinte még alig nyúlt a játékipar.
Hatalmas fába vágta a fejszéjét a cdpr, remélem éleznek még az eszközön.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
hombre[EU]
veterán
-
aktív tag
válasz freeknight #19430 üzenetére
minden benne van amit Juliensorel is írt (kivéve a fotó mód), de volt már órás motorozásom amíg azzal szórakoztam, hogy full gázzal meddig bírom összetörés nélkül, próbálgattam hasonló módon utcán "talált" autókat, volt, hogy több órát szenvedtem míg feljutottam egy-egy helyre amit kinéztem magamnak és szimpinek tűnt... (és ebből kifolyólag utánaolvasás nélkül is felfedeztem pár legendary cuccot)... szóval questek és xp nélkül is van benne elég dolog ami leköt... beszippantott
nyilván a kezdeti lelkesedés után ezek már csökkenni fognak és már kezdek ráállni a questelésre is, de pl. egy-egy nagyon veszélyes kategóriát is letoltam gyakorlatilag órás gerillaakcióval... próbálgatom, na
-
Vesa
Topikgazda
válasz juliensorel #19398 üzenetére
Dehogy van megmagyarázva, én is csak a véleményemet írtam le. No offense!
Itt inkkább arról van szó, hogy ötlet szinten biztosan nem kell őket félteni, az egyik legkreatívabb fejlesztők a szakmában. Mindenkinek vannak ötletei, mert a játékban hatalmas a potenciál és amiket írsz, azzal többségében egyetértek, de a megvalósítás már egy másik oldala a dolognak, nem csak technológiai oldalról, hanem időben és pénzben is. Ami nekünk egy apró ötletnek tűnik, az nekik akár 2-3 hónapos munka is lehet, ennek megfelelő költséggel. Bízom benne, hogy érkezik még tartalom a játékhoz, ezt a CEO is megerősítette, tehát várok türelemmel és érdeklődéssel!A tudomány a valóság költészete!
-
sixpak
nagyúr
válasz ratcache #19426 üzenetére
Szép munka.
#19427 elder troll: tegnap nekem is megvolt az első bug, 115 óra játék után. Egy side quest, leütöttem egy tagot, ki kellett volna vinni az épületből, de bárhogy kerülgettem, nem volt test felvétele opció....ezért elmormoltam egy miatyánkot és fejbe lőttem a magatehetetlen illetőt, completed.
Más bugba még nem futottam, kivéve a grafikaiakat ofkorz.
Aránylag jól is fut, persze lehetne jobb, de én elégedett vagyok.#19428 freeknight: persze szubjektív, én szeretek nézegelődni, a város döbbenetesen szép, soha senki még csak hasonlóval sem próbálkozott, nem láttunk eddig ilyet, élvezem minden percét.
Tapasztalatlannak nem mondanám magam multi fps-eket tolok napi szinten, nincs gond a pörgéssel/célzással, bár eme skillre itt azért nincs igazán szükség.#19429 brumi1024: lásd, eggyel feljebb.
https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
Vesa
Topikgazda
válasz freeknight #19400 üzenetére
"Mondjuk végülis van is velük interakció, mert pár utcasarkon ott álldogállnak mint a szobor, és látható, hogy a topikban itt jópár embernek megfelel ez is " Ez tényleg mire jó? Pontosítva lett az eredeti kijelentés, ami úgy szólt,hogy nincs TT a játékban. Van TT a játékban! Ebből a tényből az sehol nem következik, hogy ami és ahogy benne van, az bárkinek "így is megfelel". Ilyet senki nem írt le! [ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Jinxb1rd
addikt
Azt tudom, hogy 4k-s TV-n jó volt a DLSS, ott már egész használható mozgás közben is, akár performance módban.
Ha képtörés nélkül ment volna a játék 60 Fps-es külső limiterrel, akkor úgy játszottam volna végig. Sajnos maradt a Freesynches fullHD inkább, kikapcsolt DLSS módban...
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Segal
veterán
A nap hozzászólása.
Viszont ebben az esetben fel lehet venni a megfelelő ruhákat fotózkodás előtt"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
juliensorel
senior tag
-
válasz freeknight #19423 üzenetére
neki lehet 180 ora volt. ez jatekstilusfuggo.
nekem ilyen 60-80 ora volt az elso vegigjatszasom a letezo osszes giggel. ez kevesnek tunik, de konkretan duplaja, mint a Rage2, a Just cause 4 vagy a Far Cry 4-5 volt, en gyakorlatilag rohanok. mielott mindenki felkapja a fejet, gyakorlatilag shortest-path-first megoldassal futottam a teruletek kozott, es mivel idegesit, ha kicsit elfejlesztettem az elso karakterem a 15 dexes Sandevistan miatt, meg veletlenul kb ilyen +40es movementtel maszkaltam egyebkent is jo RPGs szokas szerint, avagy ami nem er utol, attol nem kell tartani (pontosabban lopozasbol gyorsabbnak kellett lennem, mint amit hatulrol el kellett kapni). namost, ebbol az idobol legalabb 20 orat egy kifejezetten jol megirt interaktiv videot neztem (csak a befejezesek 10 ora korul mozogtak), tobbiben is kifejezetten jol szorakoztam es volt idom varosnezni is.
par copy-past kuldetes volt, nade tenyleg, van 80 mellekkuldetes meg melle a gigek, nem lehet minden kuldetes egy
. viszont, koszi, hogy leirod a perspektivad, erdekes latni, hogy masoknak milyen elmeny volt, es mi az ami tetszett, mi az ami nemPyramid Song, egy Following the River, egy Queen of the Highway vagy egy Sinnerman annyira egyebkent nem neztem korben, mint Deus Exben szoktam, mert Act2 elejen kinyilt a jatekter, en meg megijedtem mekkora es mi lesz, ha megprobalok minden bokor ala benezni .
juliensorel: koszi neked is a velemenyed
egyebkent igen, nekem a kulonbozo dolgok featureok, es nekem szubjektive a legnagyobb elmeny az, hogy az egesz varos ilyen formaban es ekkora meretben mukodik. nekem a legnagyobb feature kb tenyleg az volt, amikor Corpoval a legelejen mutatja vegig a varost, nezem, hogy na, Blade Runner 2049 megvolt, meglatjuk mi lesz az utcaszinten, vagy itt az intronal csinaltak egy kulon levelt erre a reszletessegi szintre. lemegy a jatek utcaszintre, kozelrol gyonyoru, all a mocsok es a kosz mindenhol, mikozben a hatterben ugyanazok a felhokarcolok ugyanolyan minosegben az egekbe nonek, a baseball palya pedig akar egy Deus Ex homagekent is felfoghato. majd lementem a barba, arconcsapott, hogy mennyire gyonyoruek a texturak, mirol beszelnek az NPCk, mennyire valtozatosak (vö pl Invisible War bar jelenetei), hogy elsorangu a sound master es kilora meg lettem veve
a writing resze meg tenyleg elsorendu volt, es vegre normalisak a szinkronszineszek, a sound masterrel egyutt.
vannak hibai, viszont csomo mindent zsenialisan csinal es megvan benne a potencial, hogy hosszu tavon a jelenlegi jo jatekbol klasszikus legyen. es meg egyszer, immersion simulatoroknal es open-world fpseknel ez normalis.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Urby66
aktív tag
válasz freeknight #19423 üzenetére
Kérdés: ha csak 60 órát töltöttél el a játékkal az mit is jelent?
Szar biztosan nem volt, hiszen kevés ember szop@tja magát minimum 60 órán keresztül, szóval feltételezzük, hogy jól elvoltál ennyi idő alatt.
Mondj nekem még egy szórakozási formát ennyi pénzért, ami 60 órán keresztül aktív, és közben tényleg jól érzed magad. (persze úgy, hogy közben végig a kedvenc foteledben \ székedben vagy)
Ha az előrendelői árat nézzük az kevesebb mint 300 Ft óránként. Az alapvetően semmi (például egy mozival vagy kocsmázással összehasonlítva).
Szóval értem és elfogadom, hogy a hype miatt sokan többet vártál, de azért ez a minimum 60 óra egy AAA játéktól szerintem teljesen elfogadható ajánlat ezért a pénzért.
Ezért én nem érzem indokoltnak az ilyen kifakadásokat. Lehet, hogy most divat szidni a Cyberpunk-ot de ez minimum 60 óra játék után inkább csak nevetséges.(Én a prológus után inkább abbahagytam a játékot várva, hogy a számomra zavaró részeket javítják. Az a durva, hogy így is több mint 30 órám volt benne, szóval nekem már megérte akkor is ha sosem játszom többet)
-
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #19448 üzenetére
Illetve amiről igen kevés szó esik, hogy egy ekkora játékteret külső/belső terekkel együtt, gyakorlatilag töltőképernyő nélkül lehet bejárni. Aki tolta a fallout 4-et vagy a többi hasonszőrű RPG-t, az tudja, mekkora előny ez. Fallout 4-et anno még SSD nélkül játszottam végig elsőre, de néha az idegrángás kerülgetett, amikor minden egyes épületbe, barlangba, akárhova belépve 1-3 percet töltött! Kilépve onnan szintén! Mindezt relatíve ocsmány grafika mellett, még korához képest is. Ennek ellenére azt is élvezni tudtam, mert a többi része -a mérhetetlen sok bug ellenére is-, rendben volt. Nem tudom ma mi van az emberekkel, de komolyan sajnálom őket, hogy semmi se jó, semmit nem tudnak már élvezni, pedig mint a jelen ábra is mutatja, sokkal bosszantóbb problémák voltak olyan játékokban, melyeknél tizedennyi sár nem ömlött.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Micro Four Thirds
- Asztalos klub
- Milyen videókártyát?
- Autós topik
- Ukrajnai háború
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce GTX 460-1 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce G 210 -1 gb videokártya
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED