-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
jonnyjoker01
veterán
válasz #69523456 #19197 üzenetére
Az a baj hogy ez egy komplex dolog és nem lehet csak úgy téged meggyőzni úgy tűnik, én meg nem nagyon akarok kiselőadást tartani arról, hogy a AAA cégek miért használnak in house engine-t a játékaikhoz. Ha tényleg érdekel a dolog és szeretnél arról tájékozódni hogy ezek a dolgok hogy működnek akkor ajánlom hogy nézz utána a "híresebb" enginek működésének (REDengine, RAGE, Frostbite, Unreal, Unity, stb...), mi az erősségük és hátrányuk és ha esetleg a pénzügyi része is érdekel akkor az engine fejlesztés költség vs. licenszköltségeknek néznék utána.
Ambiciózus a projekt, többet vállaltak be mint amennyit elbírtak volna simítani egységnyi idő alatt, ez tény, ezt nem kell ragozni. Viszont az is tény, hogy ekkora részletességű várost nem láttunk még a videojátékok történelmében. Ha nem látod a különbséget más open world játékok és a Cyberpunk között akkor nem tudok mit mondani azon kívül hogy vedd közelebbről szemügyre az egészet, számold meg mennyi objektum van egyik játékban egy bizonyos screenshoton, vedd össze a textúrák minőségét és keress geometrikai részletességben különbséget.
Battlefield-es pontodra hozzá se tudok szólni, ha tanulmányozod egy kicsit a Frostbite enginet akkor azonnal észre veszed hogy ez az összehasonlítás marhaság. Elég ránézni az Anthem-re, sikersztori lett Frostbite alatt egy open world játék készítése. Ja nem
A látvány és a gépigény nagyon is összhangban van, szinte fotorealisztikus utcaképeket lehet csinálni medium-high grafikán is, RTX nélkül.
Úgy érzem kicsit sokat lovagolunk a grafikán. Az is baj hogy te azt gondolod az engine csak a látványért felelős. Minden játékbeli elem működésért felelős, nem csak arra hogy fog kinézni a játékos képernyőjén.
Üdv. Johnny
-
válasz jonnyjoker01 #19202 üzenetére
egy [kép] illusztralni amit irtal. a lenyeg Johnny feje mogott a bor parna es elotte a vasdarabon a kopasnyomok egy tereptargyon (direkt nem Johnnyt mondtam, tehat nem csak a karakterek kidolgozottak hanem minden). mikozben az engine a kozeli targyakra ezt a minoseget hozza, ekozben a hatterben a varos is gyonyoru es reszletes. vagy ott a szemettelep, eloszor amikor arra jartam csak neztem, hogy ezt, igy, ebben a formaban, ennyi mindennel a kepernyon, fotorealiszikusan le tudjak renderelni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
veterán
Hát gyerekek én tegnap reggel óta nyomom folyamatosan de még mindig nem tiszta előttem a craftolás, fejlesztés,kiberver,stb.Már nem is érdekel!
Csak egy dolgot szeretnék! Csak egyetlen egyet!
Töltényt venni vagy gyártani a FR5 Nova hatlövetümbe meg úgy általába skulót a gépfegyvereimbe.Á-tól C-ettig átnéztem mindent de én töltény gyártással nem talalkoztam. Nektek honnnan van municiótok? -
veterán
válasz #04441088 #19205 üzenetére
Hát barátom.....
Köszönöm a segítséget de még mindig nem tudom hogy kell lőszert szerezni/venni/rabolni/ vagy bárhogy intézni......
Akármit nyomok vagy csinálok max fejleszthetem a fegyverem de töltényt nem tudok hozzá venni vagy gyártani
Hol.és.hogyan lehet töltényt intézni????[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Jinxb1rd #19160 üzenetére
tudod, van a játék very hardon... van minden más... meg van az
na oda kell a táp, különben kifiléznek.arasaka torony a végén a secret endingben, meg smasher. Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
válasz velizare #19208 üzenetére
igazabol jatekstilustol, buildtol es droptol fuggoen a jatek, de foleg A2 legeleje messze a legnehezebb.
. ez mondjuk jellemzoen minden RPGnel (beleertve looter shooternel, ARPGnel) igy van, altalaban van egy pont amikor mar nem a kezdeten van a jatek, mar erosebbek az ellenfelek de meg nincs mukodokepes build.beleertve a Reapert / secret endinget egyebkent van egy athidalo megoldas: a Stadium Lovenal megdobnak egy feher DR5 Novaval es csak cellovoldezni kell. annak a Novanak nincs lvl reqje, de egyebkent 18as szintu, szoval ilyen 200 dps 100+os lovesenkentivel. 8-10es szinten ezt fel lehet venni, na ott kb az elerheto legjobb tech sniper damjanak a duplaja, csak eppen a Nekomataval ellentetben el is lehet vele dolgokat talalni. bonuszkent adnak egy Divided we standet, az is nagyon gyanus nekem, hogy 18as ilevelen spawnol level req nelkul. kell hozza smart celzas, de Wakako ugye igert valamit meg a
ez valamennyire megoldja, hogy foleg A2 elejen hacker buildekkel a jatek very hardon kb atmegy Thiefbe, avagy ha meglatnak egyszerubb ujratolteni, organized crime eventeket meg kb egyszerubb hanyagolni mert ha haromnal tobben lonek rad akkor igazabol ugyis mindegy. aztan 20as szinttol elerhetove valik az SPT32 Grad, egySandra Dorsett kuldetes alatt. pl fixen spawnol Viktor / Misty klinikajanal a teton ahova a lifttel lehet felmenni. mondjuk pure stealth hacker ilyen szempontbol extrem.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Vesa
Topikgazda
válasz #69523456 #19197 üzenetére
"Az Unreal engine 5 valóban be lett nézve részemről, ugyanakkor az ezzel készült demo az én szememben nagyságrendekkel jobb és szebb grafikát mutat, mint a Red Engine..."
Egy demo faék egyszerű ahhoz képest, amit egy játékban kell produkálni, Gyakorlatilag kimerül a látvány és fizika demózásában, egy csőben mozgatva a kamerát. Ezt nem nehéz álleejtősre csinálni. OW játékban annyi a 3D model, az asset, a textúra és annyi mindent kell számoltatni a géppel real-time, hogy ez a fajta összevetés teljesen értelmetlen, almát a körtével esete. Emelett, hiába szép az UE5, ha nem létezett elérhető formában 5-6 éve, amikor a játék fejlesztése kezdődött. De írtuk már azt is, hogy házon belül motort fejleszteni ilyen szinten már jobban megéri, ráadásul az átállás nem kevés idő és pénz! Semmi gond nincs a motorral, megfelelő PC-n hozza a next.gen minőséget.
Ha egy 7éves hardverre optimalizálnak, akkor hogy akarsz tripla A látványt és játékot? Akkor meg az lenne a baj, hogy miért adnak ki gyenge grafikával játékot 2021-ben.
Teljesen hibás a gondolatmeneted. Érdemes lenne utánaolvasnod a témának, hogy legalább az alapok meglegyenek! Sok jó szakmai anyag van erről a neten.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
S e t h
nagyúr
Nem játékokat írtam, hanem karaktereket, amelyek érzelem kiváltására voltak alkalmasak, legalábbis számomra, V ezt a szintet nem ugorta meg, azonosulás híján meg még nehezebb kiemelkedő alkotásként tekintenem a játékra.
Engem a bugok hidegen hagynak, vigyorgok rajtuk, ha a játék befejeztével hátra tudok dőlni és csak nézek a levegőbe percekig.
Ebben a világban sokkal több van, volt, jellemzően pár mellékküldetést jobban élveztem mint a főszálat, mert olyan karaktereket mutatott be, amelyek pótolták V kétdimenziós mélységű ábrázolását.Én elfogadom, hogy vkinek ez az év játéka, nálam nem az, de érveléskor kifogásként nehezen értékelhető, hogy hányan dolgoztak rajta hány évig hány platformra és hát ezért ilyen amilyen.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
Vesa
Topikgazda
válasz S e t h #19214 üzenetére
Ez egy szubjektív dolog, nem a játék hibája! Mindenki más stílust, más zenéket, más filmeket szeret. Nekem sem tetszett a Witcher mert irtózom már a világtól is, amiben játszódik, pont így viszonyulok a Westernhez is, nem tudom magam beleélni, mert nem érdekel az elmaradott, régimódi világ. Ettől még elismerem, hogy bizonyára kiváló játékok, csak nem az én számomra.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
hyggelig
senior tag
válasz S e t h #19214 üzenetére
Nekem az első befejezésem az volt, amikor
Rogue-gal hatoltunk be Johnny-ként az Arasaka toronyba és Johnny megkapta V testét.
V, azaz én, nem is volt olyan fontos. Jobban "megviselt", hogyRogue meghalt, Judy aggódva hagyott üzenetet.
Mivel nincs egy kiforrott V karakter, így valóban elég nehéz azonosulni is vele.
Senki sem lehet annyira kidolgozott mint Geralt vagy Ciri -
bunfi
őstag
válasz S e t h #19214 üzenetére
Még mindig rossz irányból közelíted ezt meg. Miért van karaktergenerátor a játék elején? Mert V nem egy előre kidolgozott karakter, előre pontosan megírt storyval. Akiket felsoroltál (elnézést, ha nem Googleztem elég alaposan utána, mint mondtam, nem tudok négyből kettővel játszani a hardver és hajlandóság híjján) mind kötött pályán mozognak, egy történetvezérelt játékban, arra vannak kitalálva, hogy az ember azonosuljon velük. Ugyanide lehet sorolni még nagyon sok játékot.
De engem meg speciel pontosan ez zavar és taszít. Arthur Morgan története a tökéletes példa erre. Engem az őrületbe kergetett, hogy mindig Dutch baromságait kellett elszopogatnom egy olyan jelige mögé bújva, amit akár vehettek volna egy brazil szappanoperából is, ahol szintén csak a manipulációra használtak. Nekem ez klisé, nekem ez gyenge, mert ha beleélésre vágyom, azonosulásra vágyom, akkor elolvasok egy könyvet, ott jobban megy.
Éreveléskor nem kifogásokat szoktam mondani, sőt. Viszont MINDENHOL ÉS ÁLLANDÓAN a GTA V és az RDR2 a mérleg másik serpernyője, hogy ott ezt is megcsinálták és ott az is milyen frankó. Ha nem veszed bele, hogy mennyi minden nincs a fenti két játékban és szimplán negálod, hogy mekkora különbségek voltak a rendelkezésre álló erőforrásokban, onnantól nincs miről tovább beszélgetnünk.
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
nagyúr
válasz proci985 #19212 üzenetére
én egy stealth/cold blood/handgun kombóval nyomultam az elején, szépen posszantak a fejesek. aztán megszereztem a szovjet robbanótöltetes kéziágyút, és onnantól ugrott a stealth.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
válasz hyggelig #19216 üzenetére
V kidolgozasa kapcsan is igazabol a kerdes, hogy mit ertunk alatta. ha a jellemfejlodeset (es Johnny jellemfejlodeset), az nagyon is, csak igazabol az is reszben szet van dobalva a mellekkuldetes-szalak kozott:
-Rouge / Kerry szal - gyakorlatilag a megoregedes, a megujulas es a regi sebek begyogyulasa.
-Coin Operated Boy / Killing in the name of - mesterseges intelligencia es transzhumanizmus... illetve annak a hianya
-"cybermonk" / meditacio - a buddhista nezet az engramrol
-Sinnerman - a kereszteny (es mellesleg az engram) nezet a tulvilagrol
-Panam szal - csalad es hovatartozas
-Johnny rajongoja a gitaros kuldetesnel a piacon, ahol Johnny kb belatja, hogy mennyire hatastalan volt a Samurai, hiaba van tele meg minding minden a rajongoival. es van par dolog ami csak kesobb all ossze. nekem pl ez az volt, amikor Act1 legvegen
Amirol kesobb ahogy halad elore a sztori a jatek vegeig, hogy arraJohnny elso emleke total keszen felmegy a szinpadra ahol Kerry a Chippin' in sajat verziojat jatsza, majd Johnny razendit a Never Fade Awayre. a Never Fade Awayre, ami Alt sirjara van irva es gyakorlatilag egy requiem, es nem veletlenul ut akkorat a jatek befejezesen is. "Write songs about what you know" tanacsolhatja Johnny a Temperance ending vegen es ez egybevag Kerry meglatasaival a Boat Drinks alatt. Mert a narcisztikus, egoista, a haborubol szociopatakent hazatero Johnny aki nem tudja feldolgozni, hogy valaki meghalt erte, egyedul igy tudta kifejezni a fajdalmat Alt elvesztese felett. btw, amit en javasolnek kiprobalni az a vegen az az, hogy ugy nekimenni a
endingnekSun , hogy nem romanceolsz.(vagy a secret megfelelojenek ahol megtartod V engramjat a testeben) a furdos jelenet a penthouseban teljesen mas ertelmet nyer egyedul, a vilag csucsan tenyleg egyedul vagy. a jatek eleji V pedig csak egy
walking, talking corpse, aki Act1 vegen meghal. [ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Segal
veterán
Én egyedül azt nem értem hogy mégis mi az a nagy döntési lehetőség amit említesz hogy V sztorija nem pontosan előre megírt? Ugyan van a játék során pár pont amikor úgy tűnik hogy fontos döntést kell hoznunk, de mindig kiderül utólag hogy tökmindegy mit válaszolsz a sztori ugyanúgy megy tovább, max kicsit több infót kapsz az adott témáról, de a lényeg ugyanaz. Egyedül a liftbeszállás után van érdemi rész a döntésnél, de a végeredmény ott is tökugyanaz... Persze ha az a nem előre megírt hogy bármikor csinálhatsz mellékszálat vagy akár egy baseball ütős feladatot, vagy hogy lopakodhatsz vagy rambozhatsz, de akkor is ugyanazon a szálon futsz végig. A karaktergenerálás meg semmit sem befolyásol. Sehol sem fogják azt mondani hogy hosszú a hajad menj innen vagy hogy nincs tetoválásod stb. Persze én nem szidni szeretném a játékot félre értés ne essék csak ahogy elnézem itt a "vitátokat" mind a 2 fél vakon próbálja védeni a saját igazságát, viszont az igazság az valahol a kettő vélemény közt van. Mert lehet variálni a sorrendet, meg útvonalat stb, de magát a sztorit azt nem. Ha valaki nem várna tovább a végleges Cyberpunkra akkor egy lehetőség
[ Szerkesztve ]
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
endingek kapcsan
De persze, tenyleg nincsenek dontesek.ugye vagod, hogy a liftbe szallaskor attol fuggoen, hogy melyik mellekkuldetesben mit (nem) csinaltal meg, csak harom ending aktiv, ebbol egy a suicide, egy az Arasaka / Engram es egy az Arasak utan visszaterni a foldre, es meg ezeknel is faktor, hogy Goro el vagy van e valakivel kapcsolata Vnek. a GTAs linkkel azt akartad megmutatni, hogy a Cyberpunk utan meg modokkal is mennyire lowpoly (es objektiven ronda) a jatek mai szemmel, illetve hogy mennyire gyenge a sound engine, mert pl a telefonalo NPC par meterrol tulharsogja a porgetett sportkocsi hangjat? sajnos regebbi jatekoknal ez problema, modokkal az engine hianyossagait nem lehet elfedni, a varos poligonszamat meg utolag nem lehet megnyomni. ertem, hogy itt egy par eves jatekrol van szo (anno megjelenes napjan vettem en is PCre), de boven latszik a kora.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
brumi1024
veterán
Ha nem veszed bele, hogy mennyi minden nincs a fenti két játékban és szimplán negálod, hogy mekkora különbségek voltak a rendelkezésre álló erőforrásokban, onnantól nincs miről tovább beszélgetnünk.
A Cyberpunk máig a valaha készített legdrágább játék, több mint 3x akkora a büdzséje, mint az RDR2-é. Szóval mi nem állt rendelkezésre?
[ Szerkesztve ]
-
Segal
veterán
válasz proci985 #19221 üzenetére
Megcsináltam az összes befejezést, szóval tisztába vagyok vele. A végeredmény így is úgy is a fél év.... Kb mintha arról dönthetnél hogy milyen kocsival menj A-ból B-be. "Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
hombre[EU]
veterán
ne csináljunk úgy mintha ez egy QuanticDream játék lett volna a játék végéig kb annyi befolyásod volt,hogy a VO sorokat milyen sorrendbe mondja a be a színész...ettōl függetlenül én sem vártam tōle komolyabbat,mert ezeknél a játékoknál nem lehet kontrollálni a pacinget ezért töredezett és lapos. inkább cselekmények sorozata,mint egy történet kerek karakterekkel
Life, Uh, Finds A Way
-
ha szerinted a befejezesek kozott sincs kulonbseg
, akkor ajanlom a papir alapu szerepjatekokat egy normalis jatekmesterrel, mert olyan elvarasaid vannak, amiket egy PCs szerepjatek nem fog teljesiteni soha sem. ennek szamitaselmeleti okai vannak.suicide / Temperance / Sun / Star / Devil kozott sem esetleg a Dwarf Fortress meg tudja azt amit elvarnal, de azzal meg nem veletlenul nem jatszik szinte senki.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
bunfi
őstag
Jogosak a felvetések, olybá tűnik, hogy a kemény és tántoríthatatlan CP-bashing átlökött az túlreagálás oldalára.
#19222 brumi
A hivatkozott tweaktown cikk arról a 121 millióról:
This includes Cyberpunk 2077 and other games like the confirmed Cyberpunk 2077 multiplayer mode, and unannounced projects like the new Witcher singleplayer game.A másik 209 milliónál nincs semmilyen forrásmegjelölés. Én elfogadom, de akkor jelöljük meg legalább egy forrást. Addig csak nagyon szépen hasunkra ütöttünk és próbáltunk egyébként nem a nyilvánosságnak szánt üzleti információkat előásni, megkérdőjelezhető pontossággal és felemás sikerrel.
Az RDR2 nincs a listában, csak az első rész. A második részről csak a Venturebeat értekezik, hasraütés és becslés stílusban. Ott vannak érdekes számok, ha csak a fele igaz, akkor is sokkal többet költhettek, mint erre a játérékra.
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
Jinxb1rd
addikt
válasz proci985 #19221 üzenetére
Inkább azt akarja, hogy kezdjek el megint szenvedni a framelimites beállításokkal, mint ahogy azt eddig minden egyes GTA játékban el kellett játszani.
Külön bonuszt érdemel hogy a GTA 5 utcáin császkál vagy 2-3 npc maximum. De engem is lázba hozna ha a sivatag közepén lenne egy npc akivel lehet kommuikálni.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Segal
veterán
válasz proci985 #19225 üzenetére
De van. Az öngyilkosság és a fél év. Kb ennyi. Most komolyan. Amikor Viktorhoz megyünk ő meg is mondja hogy siessünk mert kritikán aluli állapotban vagyunk. Ezek után amikor a fő szál vége felé már gyakorlatilag 5 percenként összeesünk (meglepő módon a mellékszál közben meg semmi bajunk 1-2 esetet kivéve... függetlenül a sorrendtől) akkor jobb lesz a helyzetünk ha nem egyedül tőltjük el az időt hanem Panam-el vagy Judy-val? Ugyanúgy össze fog esni 5 percenként csak legalább még lelki terhet is rak valamelyik csajra hogy végignézheti a szenvedését... Főleg ha figyelembe vesszük Viktor figyelmeztetését hogy csak rosszabb lesz a helyzet. "Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Johnnynak adni V testet az ongyilkossag vagy fel ev? amit leirtal az alapjan nem ugy nez ki, hogy elmentel az urbe megoldaskent vannak dontesek, vannak kovetkezmenyek, csak neha kesobb. persze lattam en is, hogy par helyen probaltak megmagyarazni, hogy az nem ugy van, de ettol fuggetlenul tenyleg van het eleg eltero befejezes, amiknek tobb, mint a fele csak akkor aktiv, ha korabban bizonyos donteseket meghoztal.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
S e t h
nagyúr
Nem értem ezt a folyamatos karaktergenerálásra hivatkozást, aminek kb. semmi jelentősége nincsen a cp-ben, de pláne nem lehet hivatkozási alap, hogy ezért nem tudott kialakulni kötődés a karakterrel.
Minap próbáltam ki a Greedfallt, ott valóban éreztem, hogy súlya van annak, hogy milyen életutat választok a karakteremnek, ahogyan ez általában jellemző az rpg-k esetében, sőt, az első órában olyan választás elé is állít a játék, hogy vakaróztam, hogy most jobbra, vagy balra....
Más játékokkal való összevetés meg mindig is az elemzések, kritikák, tesztek része volt, most miért lenne mésképpen?
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
bunfi
őstag
válasz S e t h #19230 üzenetére
Te nem tudtál (akartál?) kötődni V-hez. Én nem tudtam (akartam?) elfogadni, hogy semmi kihatásom nincs Arthur sorsára. Ez 1:1, szerintem ezt a részét engedjük el.
Összevetés? Persze. Lehúzás és mémgenerálás? Már kevésbé, de sajtó és a haterek ezt képtelenek abbahagyni. Itt van a probléma.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
Segal
veterán
válasz proci985 #19229 üzenetére
Egyetértünk abban hogy nem értünk egyet Én azt mondom ha már annyira súlyos az állapota hogy 5 percenként összeesik ami még tovább fog romlani, akkor már qrvára tök mindegy az a fél év és a végeredmény úgyis az hogy meghal. (persze van másik lehetőség, de mindenképpen meghal) Te meg azt mondod hogy változatos a vége. Ha egészséges lenne még abban a fél évben vagy legalább 1 esély lenne rá hogy élhet (és most nem digitálisan) akkor egyetértenék, de így kb azt mondom annyi a különbség a döntésnél mint Dex-nél hogy kinek hazudunk... A végeredmény ugyanaz. "Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
a nem egyetertes teljesen oke .
(ending spoilerek)
a Reaper egyebkent valamennyire ezert kulonleges, ott a karakter meg mindig rosszul van, de kevesbe a Sunhoz kepest. a Sun pedig pontosan arrol, szol, hogy Mr Blue Eyes talan megadja a kulcsot ahhoz, hogy azt a fel evet ki lehessen tolni. emiatt mondtam azt, hogy az az esely potencialisan ott van, ahogy kevesbe, de a Sunban is. a Panam ending is arrol szol, hogy a nomadok az Arakasa kifosztasa utan tovabballnak, hogy hatha talalnak megiscsak megoldast. az, hogy ez a remeny Mr Blue Eyes vagy Panam azert szerepjatek szempontbol szerintem eleg nagy kulonbseg. fel ev nem annyira hosszu ido, de azert ido. plusz attol fuggoen, hogy maradsz vagy mesz a varosbol a romanceok egy resze szakit. vagy ott van a
Temperance, Johnny ott siman el tovabb, mikozben V elmegy Alttal. egyebkent ha nezel online kibeszelest endingekrol, akkor mindenkinek mas lesz a kedvence.
ami szerintem jol mukodik a jatekban, hogy szubjektiv elmeny, ahogy nezem mindenkinek mas. amit meg nagyon jol csinal szerepjatekkent, hogy lehet hazudni valaszoknal (
), tehat nem zar be / ki dontesekbol csak azert, mert egy minuszos szereplonek egyszer mit mondtal es hagyja a jatekost felepiteni egy sajat ertelmezest Vrol es az engramrol.pl a Sinnerman zsenialis, amikor kiderul, hogy a corporate csaj is medital, majd kozli, hogy a spiritualizmust szemelyesen kell megelni mikozben kiarusit viszont ez egyben azt is jelenti, hogy hala egnek nem kell guideline alapjan nezni az osszes a jatek designere altal helyesnek gondolt valaszt, mert en viszont attol kapok hulyet.a spiritualis szal Mistyvel es a vallasokkal szerintem ezert fontos. [ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
hyggelig
senior tag
A kedvenceim azok a játékosok, akik legalább 50-60 órát (de inkább 100-at) beletettek a játékba, aztán visszajárnak folyamatosan vitatkozni arról, hogy miért nem jó a játék.
Sokan eljutottunk - a korlátozások miatt - egy nagyon ingerszegény élethelyzetbe, de hogy valaki így vezesse le. Vicces
-
Strezi
őstag
Ha Hanako Arasakaval talalkozok az klubban, akkor már eldöntött a végkifejlet? Épp fontolgatom meddig kell "visszatekernem" a mentésekbe hogy másfele menjek a végén. Szét akarom lőni őket éppen
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
félisten
válasz S e t h #19230 üzenetére
Mert több játékból kiragadsz egy egy dolgot - ez már a 3. vagy 4. ha jól számolom-dolgokat ami azokban jobb volt és azokat így egyben hiányolod ebből. Ennyi erővel egy játék sem jó soha.
Greedfallal én konkrétan játszottam, hát azok a küldetések viccesek a CP hez nézve, akár csak egy lapon sem tudom említeni, pont ezért hagytam abba, az egysíkú unalmas játékmenet miatt és az AI nulla hiánya a karakterfejlődés zéró, azt nem is tudom hogy tudod felhozni ez mellé a játék mellé. Nem is értem hogy tudtál kötődni egy kicsit is ahhoz a karakterhez vagy játékhoz akár csak egy kicsit is, egy üres klisé halmaz az egész. Nagyon megbántam minden forintot, amit ráköltöttem.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
bunfi
őstag
válasz hombre[EU] #19238 üzenetére
De ahogy Geralt válaszolt rá: nem hiszek a kisebbik rosszban.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
S e t h
nagyúr
Szemléltesképpen hasonlítom máshoz, Greedfallról egy óra játék után mit tudnék nyilatkozni? Még csak azt sem írhatom le, hogy jó vagy rossz, egy döntési helyzetet emeltem be, plusz a karaktergenerálást.
Mivel te játszottál mindkettővel így van összehasonlítási alapod, ezek szerint abban sincs nagyon rpg, ami szomorú, mert akként van aposztrofálva.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
S e t h
nagyúr
Tudsz olyan játékról, amelyről nem születtek mémek? Egyidősek az internettel, miért probléma most az, hogy a cp-ről is készültek?
Ha neked tetszik a játék miért foglalkozol velük? Vagy nevess rajtuk te is vagy lépd át őket.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
félisten
válasz S e t h #19240 üzenetére
RPG elemek vannak, csak meg fogod látni majd a többit. Mint egy üres pohár kb ahhoz tudom hasonlítani. De mint írtam számomra, lehet neked be fog jönni.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
brumi1024
veterán
Megforditva a dolgot: miert elnezheto az, ami tortent? Mitol lenne jobb, ha mindenki elfogadna csendben, hogy eleg sok helyen loditott a CDPR (a prevgen konzolokrol nem is beszelve)? Nem egy kis garazscegrol beszelunk, aki Kickstarteren rakta ossze a jatek arat...
Azzal egyetertek, hogy nem itt a helye a jatek szapulasanak, de szerintem nem baj, ha rossz a fogadtatas, remelhetoleg legkozelebb eggyel jobb allapotban adjak ki a jatekot, akar bevallalva a tovabbi csuszast, nem engedve a stakeholder nyomasnak.
[ Szerkesztve ]
-
cikasz
őstag
válasz S e t h #19188 üzenetére
Pisztolyt tartottak a te és a többi ember fejéhez amikor kifizettétek a játékért a teljes árat és/vagy előrendeltétek? Alap pl., hogy nem rendelünk elő semmit mert én még nem láttam olyan játékot ami az lett volna végül amit ígértek! (van olyan?) Várhattak volna a csalódott emberek 1 hetet a megjelenés után és nézhettek volna videókat vagy neadjisten lewarezolják/kipróbálják és ha frankó megveszik!
Más:
Van egy olyan ending Én örülnék neki!, hogy feltölteted magad a mikoshiba. Lesz vajon olyan DLC, hogy valamiért kirángatnak onnan egy testbe?
Én most kezdtem újra mert az elsőn nagyjából "végigrohantam" Viszont mivelés Panam-al nem lehetett összejönni mert csajt indítottam! sokkal lassabban haladok, mert minden küldetést csinálgatok a mapon!szerelmes lettem kb. a csajba ezért indítottam egy férfi karaktert és [ Szerkesztve ]
https://www.facebook.com/groups/775784742804666
-
Topikgazda
válasz proci985 #19219 üzenetére
Na ez így nagyszerűen volt leírva.
V karakterként (bármennyire is foghíjas a szerepjáték lehetőség kihasználása) ezeket mind megélte, megtapasztalta. Szerintem pont az a szép az egész játékívben, hogy hagy elgondolkozni. Ezt a részét (történetek, karakterhátterek) nagyon eltalálták a játékban.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
válasz cikasz #19247 üzenetére
Szerintem a DLC-k nem az endgame után fognak játszódni. Ezen gondolkodtam, hogy melyiket, hogyan lehetne folytatni. De és mi van azokkal, akiknek más lett az ending, mint amit a DLC folytatna?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
hajbel
addikt
válasz brumi1024 #19246 üzenetére
Mutass egy olyan játékot, ahol nem "hazudtak" (vagy más válaszokat adtak a fejlesztés előző fázisában, mindegy). A stakeholder dolog kétélű. Mérlegelni kellett, hogy bukják a karácsonyi szezont, esnek a részvények stb. Rosszul döntöttek. Elvégre ez a döntés W3 esetében bejött, ráadásul attól még, hogy nagy cég, a W3 kb. senkit sem érdeklő premier volt, CP pedig a generáció legjobban várt játéka, tehát tapasztalatuk ilyen téren nem volt. Az a baj, hogy a shitcunami miatt majd, inkabb kisebb, kevesebbet kockáztató, csak bevált elemeket alkalmazó játékok jönnek bugmentesen. Legalábbis lesz egy ilyen hatása a dolognak. Nekem a Stalker a kedvencem PC-n, tehát pont az Ubi, EA és társai címekből nem kérek inkább...
#19249.LnB: Csomó játékban van, hogy egy bizonyos ending után játszódik a folytatás pl. minden Metro játék.
[ Szerkesztve ]
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In