-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
lo_jo
senior tag
válasz proci985 #30135 üzenetére
Ahogy a GTA Trilogyt sem. Egyikről sem az UE4 tehet, hanem a fejlesztők és a kiadók.
Szerintem egyébként nem technikai, hanem inkább business okai vannak, hogy UE-re váltanak. Könnyebb releváns tapasztalattal, eszközismerettel rendelkező fejlesztőket találni, nem visz el annyi időt a ramp up, mint bármilyen in house megoldás esetén.
Feltételezés, de valószínűleg azt is mérlegelhették, hogy a RE további fejlesztése és az UE átállás mennyit “lassít” a már futó projecteken, valamint az is tényező lehetett, hogy nem egyszemélyes asset flip cuccot készítenek, hanem partneri viszonyba lépnek az Epic-kel.
QAként megéltem az elmúlt évtizedben jópár nagy tech váltást, az elején mindig egy kicsit csökkent a team velocity, de utána drasztikusan gyorsult is. Régen ugyanabban a csapatban 2-3 hét volt, mire prodon láttunk egy új feature-t (big bang release, dependency-től függetlenül mindenkinek akkor ment ki mindene), a teljes CI/CD pipeline kiépítésekor először lassultunk, de később napon belül tudtunk egy nagyobb komponensből is 2 release-t csinálni. Idő és tapasztalatszerzés kellett, voltak szívások, de utólag visszanézve csak hüledeztünk, hogy hogyan lehetett úgy dolgozni.
-
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #30141 üzenetére
Ezt sajnos csak mi értékeljük, a többségnek fogalma nincs semmiről. Tegnap beleszaladtam egy videóba, ami a még meg sem jelent Starfield-et ekézi. Azzal kezdi, hogy nem érti, miért erőlteti a Bethesda a CE2-őt, amikor ott a kiváló Unreal Engine és a játékban 100db galaxis lesz, galaxisonként 10db bolygóval. Itt ki is kapcsoltam. Alapszintű foglamakkal sincsenek tisztában emberek, aztán szórják szét a hülyeséget.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
CJ4567
veterán
válasz proci985 #30230 üzenetére
Azért a CP2077 elfogadhatóbban futott, mint a Starfield, viszont ott volt is különbség alacsony grafika felett, Starfield meg közepestől kezdve szinte ugyan úgy néz ki.
És egy RTX 3070/6700XT natív 1080p-ben nem tud fix 60-at közepes grafikán, 6750XT/3080 (nem, nem írtam el) a minimum, ha a minFPS-t is 60 fölött akarod látni, akkor 3080Ti. 1440p közepesre meg 3090/6800XT, HWU-ból kiindulva.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz proci985 #30232 üzenetére
A 3070 nem a 8GB miatt lassú Starfield-ben, a játéknak nem kell 8GB-nál több.
Natív 1440p ultrához kevés egy 6950XT, vagy 4080. Szerintem többet nem kell mondanom, a játékra még ráfér pár patch.
1080 ultrához is brutális, ami kell, szerintem a játék grafikájától nem ez az elvárható.1080p közepes:
Azért szerintem több gond van itt annál, mint hogy túl sokat várnak az emberek.[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
pandras83
senior tag
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #30649 üzenetére
Jelenleg nagyon broken a pénzügyi rendszer, hirtelen azt vettem észre, hogy 8-as szinten van negyedmillió edim, nagyon durva. Pedig semmit nem csináltam csak eladogattam a felszedett dolgokat. Gyorsan ki is fizettem Viket még a heist előtt, pedig erre a játék felénél előbb sose tudtam sort keríteni, annyira hiányzott az a 21ezer is. Ha nem lenne a streetcred, simán hajthattam volna az Aerondight-al is az Afterlife elé, amire szerintem még Dexnek se futná .
Ezen kicsit faragni kéne még. -
Turist
tag
válasz proci985 #30730 üzenetére
Hello,
2.0-nál nekem az a tapasztalatom, hogy sok a "halálfejes" ellenség, akiket nehéz legyőzni.
Megjelenés óta a legnehezebb nehézségi fokozaton játszom. Eddig ilyen nem volt.Napok óta azon gondolkodom, milyen buildel menjek a DLC-re. Tech fegyverek most nálam a nyerő.
Netrunner buildet próbáltam, de ha kifogyok a RAM-ból végem van. Maradnak az okos fegyverek.
Ráadásul ha egyből mennék tovább, akkor percekig várni kell a visszatöltődésre.Jól látom, hogy nem mindegy milyen sorrendbe töltöm fel a quichack-et?
Erre és a RAM regenre van valami megoldás?
Van amelyik ellenségnél zöld nyíl van, a másiknál piros a feltöltésnél. Ez is véletlenszerűen tűnik.[ Szerkesztve ]
-
CJ4567
veterán
válasz proci985 #30730 üzenetére
Nekem az Archangel/Doom Doom/Pride/Hypercritical négyes az, ami mindent is visz 8 body/20 reflex/20 cool/20 tech/3 int 50-es szinten, maradék szint a DLC-ből megy bodyba.
Phantom Liberty spoiler, de a töltőképernyő is beszél róla:
A black marketen meg lehet venni az összes ikonikus fegyvert, azokat is, amiket vagy nem tudtál megszerezni sztori okokból, vagy nem vetted észre, hogy ott vannak. Szóval így tudtam Doom Doom-ot venni úgy, hogy a sztoriban nem tudtam megszerezni. [ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz proci985 #30768 üzenetére
Sandevistan (Apogee, nagyon szanszos hogy David-é volt) + Kerenzikov, igen, kihasználva a dasht és az air dasht, mert olyankor szinte nem tudnak eltalálni.
Összehozható, hogy lelősz mindenkit a revolverrel Sandy-val, és nem tudnak riadót fújni, mert mindenki meghalt, kinek mi a stealth ugyebár
Nem tartottam még ott, túl sokat nem tudtam játszani, holnap remélhetőleg odajutok.
A CPU terheléssel meg tényleg nem vicceltek, max fogyasztás 105W volt, 82 fokot elérve 1080p HWU quality beállítások (viszont fog és SSR high), DLSS quality. (5800X3D -30 CO + 3070)
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz proci985 #30777 üzenetére
Egyszerűbbnek tartottam felvenni. Phantom Libertynek egyik boss fightjához spoiler, szóval ne kattintson rá az, aki nem kezdte el a DLC-t, vagy nagyon az elején van.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz proci985 #30883 üzenetére
A Sandevistan buildek (főleg az Apogee) lesznek szerintem a legerősebbek, főleg ha rámész a reflex ágra, és ugrálsz össze vissza. Pár hozzászólással visszább linkeltem a videóm a
Chimera bossról, a Sandy kb. triviálissá tudja tenni a legtöbb harcot, ha jól használod.No Sana No Life
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #30913 üzenetére
Nem tudom ez a hekkelgetős dolog sosem adta, 1.0-ban tény hogy iszonyat op volt (de egyébként más is tudott az lenni), de maga hogy folyton leállítgatom a játékmenetet és listából válogatok quickhekkeket, meg a folytonos ugyanolyan puzzle-ok megoldása se volt szimpatikus. Egyszer vittem intelligenciára épült karaktert, valahogy sose volt jó semmire. Harcra brutál gyengusz (volt akkor), lényegében volt 2 ultimate quickhack, ami perkkel továbbterjedt, szóval 4 ellenséget tudtál kicsinálni, utána bujkálás míg cd lejár. A többi sebző hack inkább egyéb sebzés kiegészítésére szolgált - lore szerint ugye ez a monoszál, na de a monoszálas build meg sokkal jobban működött alapból is (1.6 után biztosan), ha kukáztad az intelligenciát teljesen, helyére meg bodyt raktál. Ez a megoldás azért is volt jó, mert ha akartad, lopakodásra is teljesen használható volt. Az elején hiányzott a kiberdekk, de egyébként hamar hozzászokott az ember hogy kikerülje a kamerákat, vagy megkeresse a kamerás szobát először. A sandy meg egy monoszálas buildnél sokkal jobb bármilyen quickhecknél.
Én reméltem, hogy a 2.0-ban kicsit hegyeznek a hacker buildeken, hát nem nagyon sikerült, pláne így a felpumpált very hard fokozattal. Szerintem az lenne egy működőképes megoldás (mivel már tudsz 3 darab fullos 20-as tulajdonságot rakni), hogy skippeled a cool ágat, helyette megy a body, hogy valamennyire védve legyél. Viszont ami kötelező meg a tech, mert very hardon páncél nélkül halott vagy, na az nem fog beférni. Persze 18 tulajdonságpont oda teljesen elég, de a 2.0-ban inkább a perk pontokkal van bajban az ember, az lesz a kevés.
Az is érdekes, hogy eddig a cool volt eddig úgymond egy kötelező ág minden buildhez, a kritikus sebzés buffok miatt, na ezt most nerfelték a földig, tehát a coolnak úgy momentán semmi haszna (lopakodás tökéletesen megy 3 cool ponttal nekem, hála az új optikai kibervereknek), helyette sajnos megint lett egy úgymond kötelező ág, ez pedig a tech.Nekem amúgy very hardon az újrabalanszolt közelharci tompafegyveres Gorilla vagy David build nagyon bejön, 35-ös szint után már gyerekjáték. Persze oda kell figyelni, hogy toljad a vérpumpát, mert kb 5 lövés így is kifektet, szóval nem lehetsz óvatlan, de már nincs az a folyamatos save-reload mint 35-ös szint alatt.
Egyébként hiába ígérték, a shotgunokat se sikerült annyira buffolni, elmenni elmegy pár lövésre, ha lemerült a stamina, de nem az igazi. De igazából a többi lőfegyver sem.
Ahogy látom ugyanúgy melee orientált a játék most is, mint 1.6 idejében, ezen semmit sem sikerült változtatni, és ez azért elég szomorú. -
Semin
senior tag
válasz proci985 #30920 üzenetére
A
tökéletesen működik robotokra. Csak a fertőző (bio) hack nem megy robotra, de az kb semmire nem jó ezzel a buildel.Chimera-t is ezzel öltem,
szerk:
Bossoknál inkább az szokott lenni a probléma, hogy nagyon megugrik a heckek költsége. Na ez az overdrive használatával megoldódik.[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #30922 üzenetére
Ezt én is így látom, most már skill pontod rengeteg van, és pl tech esetében elég oda 15 is, meg van, hogy egy buildbe nem szükséges a legfelső perkek, viszont a perk pont meg baromi kevés. A kötelező kiberveres/regenes ágak mellé nem nagy fér bele, max egyfajta fegyver, az intelligenciás buildre meg alapból sok perk pontot el kell szórni.
Ehhez képest pl a blunt fegyverekre kell kb 10 pont, és op vagy, a többi mehet a védelemre. Plusz ez kényelmesen közel van a regen illetve adrenalin ághoz, így ki tudod rakni a Ripple Effectet, ami iszonyatosan sokat segít a túlélésben. Sebzed, stunnolod az ellenfeleket, és gyógyulsz is. A Ripple Effect kb plusz 2-3 vérpumpa töltet, és ez nagyon nem mindegy very hardon.Egyébként az a vicc, hogy very hardon még fullra a kiberverekre fejlesztve is borzasztóan szűk a kiberpszichó-keret, vagy micsoda, talán most 50-es szinten már eljutok oda, hogy megfelelő páncélzat mellett minden kibervert be tudtam rakni amit szerettem volna, de pl a második szív még így se fér be jelenleg, nem tudom, a végére meglesz-e.
Persze ott van az Edgerunner skill, amitől átmehetsz kiberpszichóba, és van plusz 50 pontod, de nekem az túl kiszámíthatatlanul aktiválódik, very hardra ez így nudli. És még elég sok életpontot is be kell áldozni hozzá.[ Szerkesztve ]
-
CJ4567
veterán
válasz proci985 #31087 üzenetére
"ha kifogy a VRam, akkor nem az fps esik be, hanem mikrolaggolni fog. az latszik"
Ez játékfüggő is, pl. Ratchet and Clank a szokatlan memóriakezelése miatt nem mikrolagol, hanem szimplán lassabban fut kevesebb VRAM-mal.Nálam 2.0 óta használhatatlan a RT, 1.6-1.62-n végig tudtam játszani a játékot egy 3070 8GB-al bekapcsolt RT-el 1080p DLSSQ-al, nem fogytam ki a VRAM-ból, 2.0 óta kb. 5 perc játék után már 8GB-ot eléri, swapol egyet, majd vissza 7,4-7,6GB-ra, majd ismétli ugyan ezt. RT nélkül semmi gond, 6,5-7GB VRAM-ot használ a játék natív 1080p-n DLAA-val.
Amit észrevettem, hogy egyes küldetések alatt valamiért beesik a GPU kihasználtságom, pedig semmi ok nincs rá, idáig az összes autólopós gig ilyen volt PL-ben. Beleültem a kocsiba, elkezdtem vezetni, és -10-15FPS a megszokott helyeken, GPU 80-85% fölé nem megy. Leadom a giget, GPU azonnal 99%
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
-
infectedmann
őstag
válasz proci985 #31177 üzenetére
Az I've Seen That Face Before küldetés előtti mentésem valamikor még visszatöltöm és megnézem mi lesz, ha ott rögtön leszállítom Songbird-öt Reed-nek. Bár gondolom a műtét eredménye nem változik, viszont kíváncsi vagyok, hogy a műtét előtti események hogyan alakulnak, ha ezt az utat választom. -
skL86
tag
válasz proci985 #31240 üzenetére
Érdekes amit mondasz, mert én pont azt vettem észre, hogy amire rágyúrsz, abban nagyon erős leszel, és nagyon brutál synergyket lehet kialakítani, akármilyen buildre, közelharc, shoti, hacker, assault mind hatékony very hardon is. A tech abilityt kötelező kimaxolni a maxos kiberverek érdekében, illetve ajánlott a reflex 15, maxolt dash-el, body 9, de ezek mellett bármelyik irányba specializálódhatsz, mindegyik hatékony very hardon is.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #31240 üzenetére
Nem tudom, szerintem annyiban lett nehezebb a very hard, hogy most már nem 15-ös, hanem 35-ös szinten jön el az a pont, amikor isten vagy. Egyszerűen nem tudok olyan buildet body/reflex/tech vonalon összerakni, ami ne lenne végtelenül op. Sniper még csak nem is volt a kezemben, nem is lesz, szóval egyszerűen nem igaz, hogy csak az sebez.
lmg-vel és shotgunnal kb 40 másopderc volt very hardon, lmg-t ráadásul csak a stadion fightnál kezdtem használni, mivel elveszett minden fegyverem és csak azt dobta az első katona.Kurt Hansen Ami biztos, hogy a cyberware sokkal fontosabb, mint eddig bármikor, pl nekem a vérpumpa beszereltetése kb game changer volt, vagy ilyen volt a második kéz cyberware slot felnyitása, és a shock absorber beszerelése, ez az egyetlen cyberware tette szánalmas kis légpuskából op gyilkológéppé az lmg-ket például.
Ahogy láttam vannak kőkemény netrunner buildek is, itt a topikba is lett linkelve, szóval a probléma szerintem nálad lesz, én azt javaslom, inkább a cyberware-ekkel kísérletezz.
-
skL86
tag
válasz proci985 #31244 üzenetére
őszintén szólva én csak a teches shotival nyomultam egyelőre, azzal very hard is sima, viszont néztem a melee lehetőségeket és elég komolyaknak néznek ki, szerintem ugyanúgy - vagy még jobban - működnie kell, mint shotival. Mondjuk nekem a hacker képességek is felvannak tolva túlhúzással, és úgy a mechek, drone-ok simán intézhetőek.
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #31250 üzenetére
Biztos az lesz a baj akkor, mert közben láttam, hogy írtad, nálad gyenge a kardos build, hát nálam ugyanolyan op mint 1.6 idejében, sőt, még nagyobb fun játszani vele a sok új fegyver és mozgás miatt.
Nálam a nyerő amúgy a blunt melee, nagyon jó ágyugolyóként csapódni a csatatérre meg felkapni és egymásra dobálni az ellenfeleket . Az egyetlen baj, hogy viszonylag kevés fajta botocska van. Bézbózütő, vipera, vascsövek és a kalapács, aztán kb ki is fújt a dolog. Míg pengéből millió meg egy katana, kés, machete, láncfűrész stb.Kár, hogy nincs a build planner mellett egy cyberware planner, átküldenék valamit, hogy megnézd, működik-e a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
skL86
tag
válasz proci985 #31258 üzenetére
Ez mondjuk nem túl bonyi, a techet maxra kell húzni, középső fát kimaxolni, kibervereket maxolni, magas páncél és melee, hp, dash synergyket bepakolni. Kibervereknél elég szépen írja mi mire mit ad, szépen végig olvasva a bónuszokat, nem nehéz összerakni az optimálisat, az 5+-os fejlesztésnél még tovább lehet válogatni három opcióból.
[ Szerkesztve ]
-
-
skL86
tag
válasz proci985 #31262 üzenetére
Nos, nincs sokrétű tapasztalatom, mert első végigjátszásom, de techdokinál, ahogy fejlődsz, úgy adja a magasabb cyberwareket, egészen 5. szintig, azt már tekinhetjük maxnak és ez csak pénzbe kerül, nem a droppokon múlik. Utána van lehetőség 5+ fejlesztésre, ezt nekem eddig nem lehetett tech dokinál vásárolni, ehhez összetevő kell, de minimális fejlesztéseket jelent, az előnye inkább az, hogy opcionálisabb bónuszokat jelölhetsz meg a fejlesztés során. Tehát egyrészt a tech középső fa maximalizálással+a tech stílus maximalizálással tudod maxra tolni a kiberver férőhelyet, aztán végig nézed a páncélt adó kibervereket és megnézed mi adja a legtöbbet, figyelembe véve a synergyket az alap buildeddel. Szerintem very hardon semmi sem bírja ki azt, ha az elitek nyílt terepen össztűzben tartanak, ezért is jó a dash és a hack, mert azzal taktikailag tudod úgy alakítani a terepet, hogy amíg kinyírsz párat, addig ne lásson rád mindegyik.
-
freeknight
őstag
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #31277 üzenetére
Tessék ezeket használom főként. Ami szerintem core azt zölddel jelöltem.
Ugye az Apogee Sandevistan triviális, bár természetesen ízlés szerint helyettesíthető a Militech Berserkkel. Amiért én a sandyt preferálom az az, hogy azzal lövöldözni is lehet, illetve az, hogy ölésenként hosszabbodik az időtartama, és fullra töltés nélkül is használható (ha nagyon szorul a hurok, sandyvel fedezékbe is tudsz húzódni).
Optika helyére igazából a legjobb a Cockatrice lenne (+35% crit chance nagyon op, de igazából én eddig is megvoltam nélküle, mivel néha szeretek lopakodni is, ezért inkább az Oracle van beépítve, a wallhack nagyon kell így 0 lopakodás orientált perkkel).
A kéznél a Shock Absorbert nem jelöltem core-nak, de ha használsz lmg-t akkor azzá minősül.
Vérpumpa, ezt említeni se kell, nagyon alap, bármilyen buildről is van szó, csak ez használható, csak semmi asztmasprays hülyéskedés . Mikrorotorok csak lassabb fegyverek mellé kellenek, a második szív se feltétlen szükséges, főleg mivel elég sok kiberverkapacitást zabál fel. Ahelyett mehet a Gyógyulás Öléskor (de hülyén hangzik magyarul), vagy az Adrenalinfröccs.
Dupla ugrás közelharci build esetében kötelező, főleg ha blunt melee a megcélzott irány a Quake perk miatt.
A kültakaró elég szabadon kezelhető, itt simán lehet mást is beépíteni, rengeteg hasznos cucc van. Az Optikai Álcát bár 1.6.-ig nagyon szerettem, most már ebben a kategóriában annyi jóság van, hogy nem éri meg berakatni.
Shock-N-Awe szintén alap. Közelharc esetén rohadt sok sebzést fogsz bekapni, ezért szinte másodpercenként aktiválódik, és mivel közel vagy az ellenhez, lesz is kit eltalálni vele.
A Fájdalomelosztó egyébként nem feltétlenül core, de rengeteg páncélt ad, szóval inkább kerüljön be. A Sejtillesztőt nyugodtan lehet kukázni, mehet helyette más, és ez esetben egy skill pont is felszabadul a tech ágon, ebben a csoportban van miből csemegézni amúgy is.
A Reflexhangoló nagyon kell. Igazából az a budget Kereznikov amit ad, nem számít, viszont rohadt jó figyelmeztető, hogy szarban vagy, gyorsan kell életet tölteni, vagy távolsági fegyverre váltani.Sűrű velő bármilyen melee build alapja, egy tonna páncél, és direkt melee buffok.
Bár sok helyet foglal, és a páncélon kívül nem ad semmit, de sajnos kell az Epimorf Csontváz.
A végére egy kis Gorillakar, bár én olyan ritkán használom, hogy gondolkodom egy Lövedékinditón helyette.Ez pedig a Build Planner, bár igazából annyira nem számít. A Body alap hogy minden max, de igazából a core skillek a tech ágon vannak ezesetben, azt tanulmányozd. Főleg a health regen tárgyak, esetünkben a Vérpumpa buffolása a lényeg, és a kiberverek.
Reflex esetében nem muszáj assault rifle ágra tenned, arra csak azért raktam pontot, hogy változatosabb legyen a játék, és tudjak AR-eket is használni az LMG és a Shotgun mellé néha. De ezt nyugodtan átrakhatod a Dash ágra akár, vagy blunt fegyók helyett mehetnek a pengék, ez már csak ízlés kérdése. -
freeknight
őstag
válasz proci985 #31277 üzenetére
Ja igen, fegyverek. Nem túl bonyolult, két távolságit használok, LMG és Shotgun, meg egy közelharcit. Távolságik esetében a tűzgyorsaságot részesítem előnyben inkább, míg melee esetén a minél nagyobb sebzést wgy ütéssel.
Shotgunból rengeteget teszteltem, a Militech Crusher (Zúzó) lett a befutó, már vagy 30 órája stabilan ezt használom. Főleg a Sandyvel működik jól együtt, szóval ha inkább a Berserk mellett döntesz, akkor valami duplacsövű jobb lehet.
LMG-ben még a tesztfázisban vagyok, eddig Hansen iconic géppityuja vált be legjobban, bár erre nuku mod van. A lényeg a minél nagyobb tárméret, az Onslaught perkkel való együttműködés miatt, illetve alapvetően azt vettem észre, hogy az összes LMG-vel, és shotgunnal kapcsolatos perk is a lehető legnagyobb tárakat jutalmazza.
Közelharcinak pedig a Hammer, erre rengeteget vadásztam, az Állatok boxklubjában, ahol a Rinoszéroszasszonnyal kell megmérkőzni, ott tuti árulja egy vendor.A Kalapács hamar felzabálja a staminát, akkor szoktam LMG-re váltani és azzal aprítani Doomguy módjára, ha pedig elkezd fogyni az élet akkor jöhet a Sandevistan és a shotgun. Utána vissza melee-re. Nagyjából ez a körforgás a harcmodorom.
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #31303 üzenetére
Na örülök hogy működik valamennyire
De a Sandy és a sniper nem jó barátok. Oké, az Apogee Sandyt bármikor aktiválhatod, de így is sok lesz a reload, a tűzgyorsaság meg kicsi. Alapból nem tartom sokra a snipert ebben a játékban: Ha nincs egy lövés - egy ölés, akkor bármi más fegyverrel jobban jársz. Bár ha az a szimpi akkor mindegy.
Plusz szerintem túlzottan is defenzív irányba mentél, pláne sniperrel felesleges ennyire védeni magad, úgyis fedezékről fedezékre ugrálsz, mert a reload alatt teljesen védtelen vagy. A biomon és a second heart együtt teljesen felesleges, egyiket dobd ki nyugodtan, helyére meg mehet a vérpumpa, komolyan magasan a legjobb healing item, ha kipróbálod meglátod miért. -
sixpak
nagyúr
válasz proci985 #31371 üzenetére
Van még valami, ami nem hagy nyugodni.
Ha végzek a PL összes main és side quest-el és visszamegyek NC-be, folytatni a sztorit, akkor esetleg valami halvány utalások, esetleg kisebb küldetések elvisznek még Dogtown-ba?
Azt tudom, hogyelérhető egy új végkifejlet, de ha kész a PL, akkor utána olyan lesz, mintha nem is lett volna dlc?
Remélem értető, amit összezagyválok.nincsnév007: hát hangulat az van, elképesztő az egész játék.
Nem hiszem el, hogy ezzel vége lesz!
Több száz dolláros kiadásokra állnék készen, gondolkodás nélkül, csak valaki folytassa.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In