-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
-
Topikgazda
RTX 2070 Super, 1080p @ 60Hz /w Ray-Tracing Very High pár dolgot kikapcsolva (Motion Blur és társai), DLSS Quality beállításokkal.
Ha Ray-Tracinget be akarod kapcsolni, akkor esélyesen szükséged lesz a DLSS-re. Quality-vel a minőség teljesen vállalható, bár időnként bizonyos képhibákat (artifactokat) el lehet kapni, amik esélyesen a DLSS-hez köthetőek.
A minőség és teljesítmény között már erősen érezhető a képminőség romlása szerintem, de leginkább ha a részletekre figyelsz oda.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
Vagy DLSS-t kapcsolsz, vagy FidelityFX-et, ezek már csak a működéséből fakadóan sem mehet együtt, hiszen hasonló dologból indulnak ki.
A DLSS ugye egy alacsonyabb felbontásban képezi le a képkockát, majd egy AI alapú rendszerrel felskálázza azt. Itt egy adott százalékkal alacsonyabb felbontásban képezi le a képet, és erre szabadítja rá az AI-t.
A Dynamic FidelityFX CAS egy AMD-s (de nyitott, bármelyik VGA által használható) dinamikus felbontásváltó cucc, ami a cél FPS-nek megfelelően változtatja a felbontást, itt megadhatod, hogy mi legyen a minimális és mi legyen a maximális felbontás. (ie.: ha sok az objekt és effekt, akkor mondjuk 720p-n kezdi el a leképezést, és ha egy fal felé fordulsz, akkor felugrik akár natív felbontásra is)
A Static FidelityFX CAS pedig ugyanezt statikus felbontással csinálja (ie.: pl. ha neked 1440p a képernyő felbontásod, akkor leképezi 1080p-ben és ezt felskálázza 1440p-re).
Miután RTX kártyád van, értelemszerűen a legjobb eredményt a DLSS fogja nyújtani...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
jonnyjoker01
veterán
Akkor rossz cikket olvastál. A devek megjelenés előtt magáról a city designról beszéltek vertikális a Witcher horizontális map designjával szemben. Senki nem mondta CDPR-től sosem, hogy felfelé felfedezhető lesz, vagy hogy a felhőkarcolókba fel tudsz menni, ez vagy félrefordítás vagy klikkgenerálás.
Az pedig teljesen igaz hogy vertikális a map design, rengeteg olyan hely van ahol rétegeltek az utcák. Tegnap is jól eltévedtem Kabukiban amikor kerestem gyalog a tetőkre épített közösséget. Egy csomó ilyen hely van még a városban, kedvencem a Parade helyszíne körüli terület, Kb 2-3 órába telt míg felfedeztem azt a környéket.
Szerk: arról nem is beszélve hogy minimap nélkül milyen könnyű eltévedni az utakon a vertikalitás miatt...
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
Topikgazda
A belvárosban több utcaszint van, a legtöbb amivel találkoztam 4 egymás feletti komplett utcaszint, nem számolva az autópályát (azzal együtt 5 szintről beszélhetünk).
Vannak bőven több szintes épületek, ahol több szinten is tudunk kolbászolni, illetve eleve ott van a lakóhelyünk, amely szintén több szinten mászkálhatunk.
Szóval függőlegesen több szinten bejárható a város, ahol erre lehetőség van.
De az egész városban minden épület nem bejárható, eleve legalább 3 olyan Megablokk is van, amelybe nem tudsz bemenni.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Vesa
Topikgazda
Azért ha belegondolsz, egy ekkora város minden épületét belterekkel együtt részletesen kidolgozni kb. lehetetlenül nagy munka lenne. Esetleg valamilyen proc.gen megoldással lehetne, de akkor meg ismétlődnének az asset elemek és hamar unalmas lenne az egész, még akkor is, ha a szobák mindig máshol lennének. Tartalom nélkül egyébként sem lenne sok értelme az üres szobák százainak.
Egyébként így is rettentő sok hely van, amit vertikálisan be lehet járni. Még arra is gondoltak, hogy az elrejtett apróságok jelentős része is ilyen magaslati helyeken van, pl. tetőkön, ipari komplexumok tárolóinak tetején, de lefelé is igaz ez, pl. földalatti sikátorokban, szeméttárolókban, csatornákban. Komplett utcák vagy lakórészek is vannak a "föd alatt". Még óriási hirtetőtáblán is van, ahova fel lehet mászni.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
jonnyjoker01
veterán
Ha pc-n vagy, navigálj a Cyberpunk 2077/engine/config/platform/pc mappába, és szerkeszd/hozz létre egy user.ini nevű fájlt.
Írd bele a következőt:
[AI]
EnableLowFPSDetection = false
[Crowd]
DespawnLastSeenMinTime = 200.000000
Ez nem fogja megszüntetni azt a hibát, hogyha megijednek és elnézel + vissza, akkor eltűnnek (ez valami hard coded dolog), de normális körülmények között elvileg így nem kénne eltűnniük (legalábbis nekem nem tűnnek el ezekkel a sorokkal).
Üdv. Johnny
-
Topikgazda
Az, hogy a küldik nehézségi besorolás szintje milyen, nem befolyásolja az, hogy milyen nehézséggel játszol. A szintedtől függően van Very Low / Low / Medium / High / Very High veszélyességi szintjük.
Egyszerűen annyi küldit csináltál meg, hogy az adott zónában (gondolom az északi részen) már nincs kihívás. Ha a hidak kinyíltak, akkor mehetsz a városközpontba, na ott esni-kellni fog az ember
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Vesa
Topikgazda
-
Topikgazda
Kár, hogy az ilyen spontán eseményekkel nem igazán találkozni. Nagyon feldobná a világot.
Azt várnád el, hogy kb. minden sarkon legyen egy ilyen. Ami nem igazán megoldható...
De elég sok "spontán" (valójában előre lescriptelt) esemény történik, ha nyitott szemmel járkálsz.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
jonnyjoker01
veterán
A nehézségi szint választás a játék elején csak az enemy-k sebzés, armor, hp skálázódását befolyásolja, az hogy a játékon belül milyen veszélyességet ír ki, az szint függő (azt mutatja mennyire felül/alulszintezettek az adott helyen az enemy-k).
Ha moddal akarod javítani akkor van egy amelyik jobban hozzád igazítja az ellenségek szintjét, ha azok alacsonyabbak nálad. Bővebben: link
Üdv. Johnny
-
sixpak
nagyúr
Szerintem a HDR ezeken az olcsó IPS/VA monitorokon csak vakításnak van...persze jól néz ki a dobozra ráírva, de ilyen 250-300 cd/m2 fényerőkkel, meg az IPS gyalázatos kontrasztjával nem azt a HDR élményt kapja az ember, mint amilyet mondjuk egy új Oled TV-n kapna.
Én is aránylag olcsó VA panelen tolom, mielőtt felmerülne a gyanú, hogy hazabeszélek.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
nagyúr
Szájbermanók megjavítják. Fícsör amúgy. Régebben volt olyan bug, amikor fordítva volt a dolog, patika, frissen mosott verdát kint hagytad a bolt előtt, amire visszamentél / hívtad, ronggyá volt törve. Ezt azóta javították, legalábbis ebben a végigjátszásban még nem tapasztaltam ilyet.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Akkor ezzel nem vagyok egyedül bár hozzáteszem, hogy a CP-nak is kontrollernek ugrottam neki, de végül maradt a bill-egér páros. Játszani éppen tudtam vele, de sokkal jobban megy a célzás egérrel.
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
-
-
egyebkent ez is valtozo, pl Corpo eletut eleje konkretan egy hatalmas Blade Runner homage
m0h0senator: az az AI amit sokat vartak, az megvalosithatatlan ugy, hogy rendesen fusson.
nem veletlenul szoktam a dwarf fortressel peldazni: ugyan azt egy neuralis halo vezerli, de egyszeruen irdatlan szamitasi igenye van, es game design szempontbol se mukodne a cyberpunkkal. ez alatt azt ertem, hogy Maelstrom valamennyire ellenseges, Scavok szinten, de pl par balul sikerult muvelet utan osszerugni a port a Tyger Clawsokkal felboritana a jatekot, ha minden utcasarkon ratamadnanak a jatekosra. pl Stalker szeriaban volt ilyen, tobbet artott, mint hasznalt.
jonnyjoker01:ez ilyen, pl a camo cyberware se volt engedelyezve. tippre azzal is nagyon csunya quest breaking bugokat lehet eloidezni par helyzetben, ugyanis annyit csinal, hogy az NPCk ignoraljak a jatekost.
pl akkor is, ha testet cipel .
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
_ak_
addikt
PS-en szvsz a legrosszabb. Nézve a DF videókat nagyon le van butítva, mert Backwards Compatibility módban fut, hiába a sokkal nagyobb számításikapacitás. Ott tényleg szinte üresek az utcák, pont emiatt, itt a legsabilabb 60fps.
Xbox esetében is BC mód van, de több a részlet, cserébe jobban ingadozik az fps is.Ha tudsz várni, akkor valamikor a közeljövőben jön az ingyenes next-gen frissítés, ami már kihasználja az új konzolokat, remélhetőleg új szintre emelve a grafikát és a stabil futást.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Régi konzolokat szerintem lassan elengedik. Nem tudom, hogy mit lehet még butítani rajtuk. Ami a next-gen patchet illeti, az elejétől úgy reklámozzák, hogy később jön a mostani konzolokra ingyenesen. Nem csak a PS miatt dolgoznak rajta, de...meglátjuk amikor kint lesz.
Let's begin, de gozaimasu!
-
shotika
őstag
"Hát igen, benyeltem a 60fps ígéretét és puff."
Na igen, ezzel még az új konzoloknál is óvatosan majd. Jelenleg nagyon erős húzóérv a fix 60 vagy fix 120 fps, olyannyira, hogy minden mást alárendelnek a fejlesztők, csak azért, hogy ki tudják ezt préselni a gépekből.
CP esetén pedig, nemrég újraraktam a játékot, gondoltam megnézem változott e valami január vége óta. Nos változott, az akkori high közeli beállításaim, amivel 50-100 fps-t tudott a cucc, az most össze-vissza droppolt, nem ritkán 20 fps-t alig tudott kinyögni.
Anno végigjátszottam, imádtam, és szemet hunytam a rengeteg technikai probléma felett, amivel 100 óra alatt találkoztam, de az, ami legutóbb fogadott, az kritikán aluli volt. Ebből nem hogy idén, de még 2022-ben sem lesz rendesen összerakott játékShotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
pandras83
senior tag
Ez engem is érdekelne, nálam a shotgun újratöltése lassul be néha. Először a Gameplay Rebalance modra gyanakodtam, ami pozitív és negatív effektet ad az elfogyasztott ételek/italok és szerek után, de akkor is csinálja ha nem használom azokat harc előtt. Talán bug?
Cyberfuck Patchrunner
-
Secundus
tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!