-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
válasz saelin #14670 üzenetére
Nem fontosabb, de legalább annyira fontos. A látvány, a helyszínek, az ott zajló - nem irányítható - események megkomponálása éppúgy a történetmesélés része.
A videójáték jó esetben egy komplex művészi alkotás. A CB77 pont ilyen, amibe belerondítanak ugyan bug-ok, de ettől még igaz. (Mondjuk én PC-n játsszom, de nálam nem egy bugtenger a játék, ahogy sokan állítják) -
tag
válasz Ratrak #14876 üzenetére
Minden szavaddal egyetértek , és külön köszönöm, hogy ilyen kultúráltan összefoglaltad.
Olvastam itt a hsz-eket és csak néztem, hogy milyen sokan vannak, akik "csípőböl tüzelve" ítélkeznek...
Külön "vicces", amikor valaki leírja, hogy semmi baja a játékkal, meg tetszik is neki, de a CD Projekt RED eljátszotta az Ő bizalmát... meg minden stb.
Annak idején az @rc reklámügynökségnek volt egy plakátja ezzel a szöveggel:
"Fikázni könnyű, alkotni nehéz!"
Mennyire igaz. A sok "fotelfejlsztő" most pont így...[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz S e t h #14899 üzenetére
Az idézett mondat, nem azt jelenti, hogy csinálj jobbat. Persze, ha szerinted ez az értelme lehet csak, akkor miről is beszélgetnénk.
Vicces egyébként, hogy egyből személyeskedésre fogod, és gúnyos hangon rajongásom tárgyának titulálod ezt a játékot, mert nem az.
Egyszerűen elismerem az alkotó tevékenységet, teljesítményt. Ezt nehéz megemészteni?
Nem tudom feltűnt-e, hogy sem a Microsoftról sem a Sony-ról egy szót sem ejtettem.
Meglehetősen szánalmas próbálkozás másnak a fejébe gondolatokat plántálni, amiket csak Te találtál ki, és azzal vitatkozni, azt támadni. Ha erre van igényed, állj meg a tükör előtt és vitatkozz magaddal.[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz RubbishBin #14904 üzenetére
Nem kell fejlesztőnek lenni a kritika megfogalmazásához. Ilyet nem írtam. Azt írtam, hogy a fotelből könnyű fikázni.
A kritika nem fikázás, és megalapozott érveken, tapasztaláson alapul az én fogalomrendszeremben. Amiről írtam az a tapasztalás nélküli, fikázásra, ítélkezésre vonatkozott, ahogy a kommentemben is írtam. -
tag
válasz RubbishBin #14912 üzenetére
"Külön "vicces", amikor valaki leírja, hogy semmi baja a játékkal, meg tetszik is neki, de a CD Projekt RED eljátszotta az Ő bizalmát... meg minden stb."
Az első kommentemben a fent idézettet írtam. Az ilyen és a hasonló fikázó kommentekről írtam.
Tapasztalás az is, ha valakinek szétesik a játékmenet és kritika, ha ezt megfogalmazza, leírja tárgyilagosan, mint a játék negatívumát.
Ez a különbség számomra. -
tag
Nekem az a nagyon furcsa, hogy ezt a játékot mindenki savazza, pl. a Fallout 4-et meg egekbe magasztalták annak idején. Pedig, ha a kettőt összehasonlítjuk, akkor a Fallout 4 története sokkal gyengébb, a környezet komplexitása is fényévekre van ettől, repetitív küldetések tömege jellemzi, ami itt nem nagyon van, rengeteg töltő képernyő szaggatja a játékot, amit a legújabb hardverekkel is kész kínszenvedés kivárni, és az az ÉV JÁTÉKA volt.
Nem mondom, hogy itt nincsenek bugok, biztos vannak, de én még nem találkoztam, csak vizuális bugokkal. Főküldetést megakasztó bug-gal pl nem, mint mondjuk a Skyrim-ben, ahol a sárkány hangját nem tudtad felvenni, és csak modderek javították a Bethesda nem. Pedig a Skyrim szuprt játék.
Kicsit kettős mércét látok, de persze én PC-n játszom nem konzolon.
Ki érti ezt...[ Szerkesztve ]
-
tag
Nálam 900< óra van benne a W3-ban, igaz többszöri végigjátszás összes dlc-vel, de ha mindent össze akarsz gyűjteni és el akarsz olvasni, hogy a lehető legteljesebb képet kapj a világról, akkor is több száz óra lett volna.
Ennél a játéknál is hasonló a helyezet. Eszméletlen mennyiségű olvasnivaló van benne ahogy eddig tapasztalom. Most hétvégén leültem elé kb. 3 órára, és azt vettem észre, hogy alig haladok, csak olvasok és olvasok.... úgy, hogy mind a hangulathoz az atmoszférához tesz hozzá.
Na én ezt várom egy RPG- től, hogy a karakterem köré egy komplett világot teremtsen és ne csak nézhető, meg üthető, lőhető formában..... -
tag
válasz Malibutomi #15747 üzenetére
Igen a craftolgatás, fejlődés nekem is bejön. Mindegyik RPG-ben szerettem ezeket a részeket. A Fallout 4-ben talán ez volt az egyetlen, ami igazán tetszett, de itt sokkal sokkal jobb.
Ez a minden ki legyen dolgozva elvárás azért elég nehéz kérdés. Sokan életszerűséget várnak, de ha ők ezt megkapnák, akkor a nagyvárosi forgalomban egyszer átrohansz a zebrán, elütnek meghaltál. Egy golyó fejbe talál megintcsak meghaltál. Bemész a nyomornegyedbe a menő cuccaidban és kapásból körülvesznek, agyonvernek meghaltál.... az egész játékmenet elvesztené a folyamatosságát.
Ha meg játék játékot szeretne valaki, akkor meg hova lett az életközeli atmoszféra. Nehéz megtalálni az egyensúlyt és ahány fogyasztó, annyi igény. A CD Projekt RED azzal akart nagyot fogni, hogy rengeteg igényt akart egyszerre kielégíteni, és ez végül ellentétesen sült el. Pedig ebben a játékban rengeteg igényre megvan a válasz.[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz mettek #15818 üzenetére
"Én eleve a sztori során területenként oldottam volna fel a mapot haladva a nehézség szerint."
Na ezzel pont az open world érzést vágták volna agyon. Szerintem pont az a jó, hogy bejárható minden, és nem elhatárolt területek vannak, amik között átvezető videókat kell nézni vagy töltőképernyőt, meg oda megyek ahova akarok szintzől függetlenül.
-
tag
válasz hszilard666 #16065 üzenetére
Ebben nagyon jó a CD Projeckt RED.
Már a Witcher 3-ban is szuper jó volt az egyes jelenetek megkomponálása és abban a karakterek viselkedésének, gesztusainak, mimikájának kidolgozása. Mintha egy filmet rendeztek, fényképeztek és vágtak volna, nem egy játékot.
Itt meg egyenesen óriási a karakter animáció. -
tag
válasz S e t h #19188 üzenetére
Bevallom, én bizakodtam, csak azért vártam az előrendeléssel sokáig, mert eddig mindig csalódtam, ha előrendeltem (pl.: DeusEx MD), aztán végül rendeltem.
DE nem érzem úgy, hogy át lettem verve. Még mindig az első végigjátszásban vagyok, már kb. 150 órát beletéve. Nem tartom a kedvenc játékomnak, de számtalan másikkal ellentétben - amiket végig sem bírtam játszani, vagy csak legfeljebb egyszer, hogy tudjam a végét - ezt biztosan újra fogom kezdeni.
Számos dolog lehetne jobb, ez kétségtelen, de az atmoszféra, a világ, amiben a karakterrel mozogsz, az nagyon ki van dolgozva. Nem, nem az autóvezetés, meg a város lakói, hanem a kis mellékküldetések történetei, az abból megismert személyek jelleme, motivációi, élet/halálhelyzete, ami megtölti a világot. Például egy Skyrimben egy Falloutban is rengeteg a szöveg, de a kis történetek csak történetek; a szereplőik jelleme motivációja vagy nem ismerhető meg, vagy sablonos.
Egy szó, mint száz, itt a tartalom a kis szilánkokból áll igazán össze, aki pedig nem olvassa végig, annak sokkal üresebb lesz a játék. Lehet persze az is jogos igény, hogy mindent a játék vizualitása, mechanikája toljon az arcunkba, de itt nem ez van. Sajnos, vagy - nekem - szerencsére ebben a játékban bőven kell olvasni. Aki nem szeret olvasni, annak valóban kevesebbet fog adni és szembetűnőbbek lesznek a hibák. (A félreértések elkerülése végett nem Rád értem, csak általában írtam.)[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz RetepNyaraB #20274 üzenetére
Biztos, hogy csinált valamit. Nálam a palm tree bug-ot hozta elő és a villogó textúrákat. Utánaolvastam, és azt írták az Nvidia Driver frissítése megoldja. Szóval feltettem a legújabb verziót és valóban jobb lett. A pálmafák eltűntek és a villogó textúrák is megszűntek. Utóbbit csak egyszer láttam azóta.
[ Szerkesztve ]
-
tag
Összefutottam azzal, hogy az NPC-k úgy beszélnek, mintha a nő lenne a karakter, miközben a test típusa és minden beállítása férfi, a hang a mély férfias hang, semmi egyéb sallang, se színes haj se semmi.
Utánaolvastam, és mindenhol a hangszínt írják mint döntőt, de ez nem lehet gond, ahogy fentebb is írtam.
Van valami ötletetek?
-
tag
Hát egy biztos, a vezetés ég és föld az eddigiekhez képest.
-
tag
válasz jonnyjoker01 #23114 üzenetére
De pl. a szerződés kapcsán is, ha elolvasod, arra figyeltek, hogy ne csak halandzsa szövege legyen. CP
-
tag
válasz jonnyjoker01 #23117 üzenetére
Hát igen, ez igaz. Mondjuk az azért nagyon durva lenne, ha mindenhol minden ilyen környezeti elemnek egyedi megjelenése és küldetéshez kapcsolódása lenne. Bár én nagyon bírnám....
-
tag
Sok tekintetben igazad van, de szerintem még mindig a vizuális interaktív regényben van a jövő, azaz az olyan játékokban, mint a CYBERPUNK, a WITCHER, a MASS MEFFECT, a DRAGON AGE stb. Bátran kell ehhez hozzányúlni az íróknak és fejlesztőknek, nem sajnálva a befektetett időt és pénzt. A lengyelek például megcsinálhatnák a Sienkiewicz Tűzzel Vassal, Özönvíz, Kis lovag trilógiáját is, de sok sok komplex világot megrajzoló regényből lehetne még meríteni. Nem feltétlenül új sztori kell. Ahogy Alpi fórumtárs is írja élettel teli karakterek kellenek, és új értelmezést, több száz óra élményt ad egy ilyen játék. Az élettel teli karakterek terén pedig még messze nem állunk jól. Minden arról szól, hogy megjelenítés (bőr, ruha, haj textúrája) legyen élethű, de a karakter személyiségének természetessége, az egyes játékbeli szituációkban a reakcióinak az emberi életszerűsége még bőven kívánni valót hagy maga után. Ez az amiben a CDPR szerintem is kimagasló, és Őket az egyébként legendás Mass Effect sem közelíti meg.
[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz CPT.Pirk #25263 üzenetére
Nekem az ME első része az, ami mindett vitt. A történet, a világ komplexitása óriási. Az apró részletek, mint a fegyverek működési elve stb szintén szuper. Csupa fantasztikus részlet mint sci-fi és mint minőségjelző is értem. A második rész szerintem csak azért ütött akkorát, mert a felütése volt valami eszméletlen nagy. Egyébként a butított képességrendszer, a fegyverekbe a "lőszer" , a bolygósímogatás. Rengeteget rontott nekem az élményen.
-
tag
válasz CPT.Pirk #25271 üzenetére
Akkor ezek szerint nagyon hasonlóan látjuk.
Az ME2 utolsó küldetése meg a dlc-k is nagyon jók lettek, de ami nekem rontott a dolgon az az ember reaper volt. Az ME3 - ban minden nagy reaper ugyanúgy néz ki, mint a Fejedelem az ME1-ből, így valahogy kilóg ez az ember reaper dolog az egészből. A sulykolás miatt sincs rá szükség, hogy ember kinézete legyen meg úgy egyébként sem illeszkedik a nagy képbe szerintem. -
tag
Aki szerint repetitívek a mellékküldetések, az nem sok percet jatszott ezzel a játékkal. Sok minndent lehet mondani a CDPR-ről, de azt, hogy a történetek nem komplexek, egyediek, hanem repetitívek, azt nem. Történeteket nagyon tudnak írni.
A Witcher 3-ban is szuperek voltak a mellékküldetések,és a CP77-ben is. Némelyik története olyan,ami köré máshol egy komplett játékot eladnak. -
tag
válasz jonnyjoker01 #25972 üzenetére
Mindig benne volt a játékban.
-
tag
válasz csababarca #26100 üzenetére
A Radeon Software oldalán az AMD írja, hogy ez ismert probléma RX 570-es kártyákkal.
Az oldhatta meg a gondot, hogy looser fórumtarsnál frissítette a win a drivert a 30-as verziószámúra, amivel viszont nem kompatibilis a Radeon Software, és ezért nem is indult el a frissítés után. A Radeon Software ugyanis még a 22-es verziószámú driverrel kompatibilis. Ennél van a probléma.[ Szerkesztve ]
-
tag
"Ez már így is marad. Vagyis már most is így van, mivel a fél világ hisz ebben, ergo, a modern világ működési szabályai szerint, igaz ! Ez validálja manapság a dolgokat. Ha sokan mondják, igaz. Ha csak ketten, az hülyeség, rágalom, akármi."
A sz@r is finom. 100 milliárd légy nem tévedhet!
Egyébként nekem az 1.5 utan több a grafikai bug, mint előtte bármikor, DE NEM IGAZÁN ÉRDEKEL!
A lényeg itt a világ, amiben rengeteg lehetőség játékstílus és történet van benne. Most viszem éppen végig 5. alkalommal, és van benne egy két félbe hagyott karakterem is. Mindig jó élmény játszani a CP -vel, és nem a főszál, hanem a körítés miatt. Egy Witcher 3 időtartamú összetettebb főszálat is el tudtam volna viselni. Ez egy vizuális regény, így aki néhány karakter néhány mondatából szeretne jatékelményt, és világot kapni úgy energiatakarékosan, az nyilván csalódni fog.[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz Fitzgerald #27033 üzenetére
A fallout 4 gyakorltailag a fallout 3 koppintása volt, azzal, hogy repetitívebb, optimalizálatlanabb stb. A Bethesda hülyének nézett mindenkit, mert elasta ugyanazt megegyszer, minimalis módosítasokkal. Meg a történettel sem eröltették meg magukat nagyon. Nem a gyerek keresi az apját, hanem a szülő a gyerekét. A kiegeszítő a far harbor no comment. Stb. Szerinrem oriasi csalódás, megis agyon lett istenítve
-
tag
A CP77 sztoriját én is rövidnek érzem. Számomra a Witcher 3 és a Mass Effect az etalon. Valahogy úgy kell interaktív történetet mesélni.
Amúgy a mindhárom film, amit említettél nagyon ott van, kötelező darabok!
Aki egyszer megnézi a Hét szamurájt, annak a régi Hét mesterlövész is gyenge utánérzés lesz csak, nemhogy az újabb verzió.[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz Maxxy10 #27505 üzenetére
MSI Afterburner-t jellemzően, de a CP77 beállításánal a saját benchmark funkcióját futtatgattam minden egyes beállítás változtatás után, és így néztem az értékeket.
Sokat optimalizáltak a játékon egyébként a kezdetek óta. Most 4K RT nélkül megy szinte minden maxon RX 6800XT-vel a lentiekben említetteket kikapcsolva, meg magam részéről még a filmes effekteket kapcsolom ki (képszemcsésség, kromatikus aberráció, becsillanás).[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz jonnyjoker01 #27516 üzenetére
Nálam nincsenek mod-ok, lehet ezért fut jobban, az FSR-t meg kikapcsoltam, mert nem bírta a szemem a vibráló éleket (megfájdult a fejem tőle)
Magam részéről az elejétől játszom a játékkal, és onnan nézve látványos a javulás, de ahogy írtam is ez főleg a min fps-ben nyilvánult meg nálam.[ Szerkesztve ]
-
tag
Szerintem nem a főküldetés és még csak nem is a mellekküldetések teszik naggyá ezt a játékot, hanem a vízió a jövőről, a kiszólások, amik komoly görbe tükröt tartanak nekünk, a mai világunknak: pl. N54 news hír Európáról, az idősekről a gondot levevő új fejlesztésről, a két NPC beszélgetése a gyerekvállalásról, hogy legyen, aki a lakáshitelt majd fizeti, a hajléktalanok beszélgetése a gazdagok pazarlásáról stb. Ezekkel az elejtett/elrejtett tartalmakkal lesz igazán komoly, és komor az egész. Persze a képletből nem hiányozhatnak a küldetések, a karakterfejlődési rendszer stb, de a pontot az i-re ez teszi fel szerintem.
-
tag
-
tag
Valahogy mindig az a mantra, hogy nem ezt láttuk, mutatták a megjelenés előtti marketing során, amit kaptunk. (Egyébként DE! Nagyon sok mindenben azt kaptuk, meg még egy csomó mindent, amit nem mutattak meg.)
De akinek mégis az a baja, hogy nem minden pont ugyanolyan, annak segítek: REKLÁM!!!
Ez egy kiváló jaték, az teszi fel a csúcsra, ahogy tükröt tart a mai világunk, az emberi tulajdonságok, gyarlóságok elé. Jó reggelt!!! Ennek a játéknak, a benne lévő történeteknek, hírmorzsáknak stb. van tanulsága, amin érdemes gondolkodni, nem csak egy open world lövölde vagy kaladjáték, amit egyszer, kétszer végigviszel, aztán csókolom.
-
tag
+1
Valamint még annyit érdemes.kiemelni, hogy teljesen kultúrált stílusban zajlott az eszmecsere. Az, hogy a gondolatokat (a jatékrol es az ahhoz való fogyasztói hozzáállásról) hosszan és részletesen fejtették ki a fórumtársak, csak a színvonalat emelte.
Kár volt törölni, érdekes volt.[ Szerkesztve ]
-
-
tag
válasz Aventador91 #30475 üzenetére
Igen
-
tag
válasz Aventador91 #30951 üzenetére
Ez furcsa. Szintén új játekot indítottam. Most 15 szinten vagyok és egy pontot sem költöttem el, pedig hard-on játszom.
Szerintem kicsit furcsa lett a játék nehézség hangolása. A Nornal is könnyebb és a Hard is, mint ami volt az elején, a very hard pedig sokkal nehezebb. Van egy jó nagy gap a hard és a very hard között.
[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz Aventador91 #31012 üzenetére
Nálam katana és tech pisztoly a két fegyver, meg néha a baseball ütő, és.az a helyzet, ami írtam. Most pucoltam ki watson-t, kb 4.NCPD maradt. Lehet hogy utána durvább lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Villanyszerelés
- Futás, futópályák
- Anime filmek és sorozatok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!