-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
Nekem bőven elég lenne, ha "csak" a Witcher 3 szintjét hozná látványban a játék. Tököm fog ilyeneken rugózni már ennyi idősen. Számomra a lényeg az, hogy mint szerepjáték nyújtson valami olyat amivel még a W3 által igen magasra rakott lécet is megugorja, illetve hogy fasza legyen a sztori, és élettel legyen megtöltve a világ.
Amúgy ez kb. az egyetlen játék, amiből garantáltan a létező legüberebb collector's kiadást fogom előrendelni (meg kb. az egyetlen olyan cég, akiktől csukott szemmel is elő merek rendelni). -
Fitzgerald
veterán
Gépigény témához: ma már szerencsére közel nem olyan rossz a helyzet, mint ezelőtt 12-14-16 évvel.
Akkoriban még mai szemmel már nevetséges felbontásokon játszottunk a legtöbben, ennek ellenére nem ritkán fél-egy év sem volt az aktuális csúcshardver élettartama, ha az ember a legmagasabb beállításokon akart játszani a legújabb címekkel. Ehhez képest ma ott tart a dolog, hogy egy több mint 7 éves Sandy i7 még mindig komoly teljesítményt nyújt játékokban, és egy 4 éves felső-középkategóriás vga is kielégítő teljesítményt nyújt 1080p-ben a legtöbb játékban, ahogy itt feljebb már szóba került. Ram-ból sem kell 16GB-nál több játékokhoz már évek óta. Az is tény, hogy a grafikai fejlődés sem olyan ütemű manapság, mint akkoriban. De valamit valamiért. -
Fitzgerald
veterán
válasz VikMorroHun #338 üzenetére
Akkor ezt alaposan félreértetted, mert nem azt mondta hogy ez egy "FPS csőjáték" lesz, hanem hogy a játékvilág a cső FPS játékokra jellemző részletességgel van kidolgozva, ami lefordítva annyit jelent, hogy egy-egy kisebb terület is olyan iszonyatos részletességgel, aprólékossággal van kidolgozva, mint a nem nyílt világú játékokban (amelyekben a kisebb játéktér miatt nyilván jóval több idő/energia jut az ilyesmire).
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
"scifi vagy cyberpunk vonal gyakorlatilag nem létezett."
Létezett az már a '80-as évek közepe-végétől. Tény hogy sosem volt annyira népszerű, mint a klasszikus fantasy settingek, de létezett. Syndicate (ez mondjuk inkább taktikai játék mint RPG, bár pl. a Deus Ex is kb. annyira erpégé egy igazi paper/pen erpégéhez képest, hogy semennyire, nem érdemes feszegetni ezt a dolgot), Shadowrun, System Shock 1-2...ezek közül a System Shock-sorozat kötelező.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Mondtam hogy lesz gameplay baszki
-
Fitzgerald
veterán
Aztakurva! Tényleg csak az a baj, hogy mostantól a megjelenésig minden nap irtózatosan hosszú lesz.
A feléről lemaradtam, de fent lesz úgyis mindenhol hamarosan. Még vagy 20x úgyis végignézem az egészet. -
Fitzgerald
veterán
Dióhéjban: ez open world a DX nem, a DX-ben nem interaktív a világ, a környezeted nem reagál dinamikusan a cselekedeteidre (a rendőrt pofándobhatod egy salgó polccal közvetlen közelről, és nem történik semmi).
Valószínűleg milliószor annyi cyberware, ergo ugyanennyivel több taktikai lehetőség kesz a játékban mint a DX-ben.
Nem találtak ki semmi teljesen újat. Összeszedték a legjobb dolgokat műfajon belülről, és ezt a tőlük megszokott minőségben fogják kivitelezni és számunkra prezentálni. -
Fitzgerald
veterán
Damage numbers-t én biztosan nem fogom kikapcsolni. Egyrészt ugye az implantokon keresztül valahol a narratíva részeként is fel lehet fogni ahogy más is írta, másrészt kielégítő azt látni, hogy a sok-sok jurodollárért vett új cyberware/mod/fegyver mekkorát basz oda az ellennek.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Azt már nem tehetik meg, mert egy másik nagyon nagy tábornak meg tökre bejön az fps only mód.
Aztán lehet hogy ők a kisebbség, de a saját integritásukból is sokat veszítenének lengyel testvéreink, ha végül tps only lenne a játék. Főleg most, hogy megjött az első nyilvános gameplay, ami fps only.
El tudom képzelni hogy ki lesz sírva a tps mód, de ennyi.
Csak aztán nehogy sírás legyen majd akkor is, ha ezzel kinyírják a fejlesztők vízióját (és a játékélményt saját maguk számára), amely az fps mód köré építi a játékot már a kezdetektől. Azért már láthatóan eléggé előrehaladott állapotban van a fejlesztés. Ha még csak most kezdődne, nyilván más lenne a szitu.
Nekem nem kell tps, az száz. -
Fitzgerald
veterán
válasz nincsnév007 #608 üzenetére
Szerintem ezzel sokan vagyunk így.
Ez volt a céljuk vele. -
Fitzgerald
veterán
válasz VikMorroHun #613 üzenetére
Az E3-as trailert több mint 2x ennyien látták a hivatalos csatornán, és ugyanennyi like-ja van. Szóval egészen szép és biztató szám az a 344000 like, ahol most áll a videó.
Egyébként meg valszeg nagyon sokan vannak vele úgy mint én, hogy pécéről YouTube-oznak, és egyszerűen basznak belogolni csak azért, hogy lelájkolják.
Amúgy meg a like/dislike arány ami bármit is számít, nem a like-ok száma. Az meg teljesen rendben van.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz Fitzgerald #632 üzenetére
Ja látom már írták feljebb is, csak közben szarni ment az oldal szokás szerint, nem tudtam szerkeszteni.
-
Fitzgerald
veterán
Biztos vagyok benne, hogy ez a "mé' nincs tps mód"-kavarás önmagában elég lehet majd ahhoz, hogy jópár, az objektivitást hírből sem ismerő, a játékot nem first person rpg-ként (hanem "mé' nem tps/fps hibrid"-ként) értékelő teszt szülessen majd a játékról megjelenéskor.
Úgyhogy én a magam részéről egyetlen tesztet sem fogok elolvasni végigjátszás előtt a Cyberpunk 2077-ről.
Meg különben is, számomra sokkal többet jelent a Cyberpunk (a paper/pen játék miatt) annál, hogy hagyjam hogy csak úgy elültessenek valami hülyeséget a fejemben a játékkal kapcsolatosan, és ezzel megmérgezzék a szórakozásomat.
Reméljük lassan eljut a tudat szintjére minden érintettnél, hogy nem lesz tps mód, és végre nem csak erről fog szólni a beszélgetés mindenhol. -
Fitzgerald
veterán
válasz VikMorroHun #646 üzenetére
"ezen meg kétszer annyian dolgoznak, ha jól emlékszem, tehát drágább lesz"
Nem tudom honnan szeded ezeket a pszeudo ok-okozati összefüggéseket. Az hogy kétszer annyian dolgoznak rajta még önmagában tökre nem jelenti azt, hogy ezért lesz drágább, vagy hogy drágább lesz egyáltalán.
A piaci igényeket meg hogyan sikerült felmérned? Volt már róla szó, hogy akik kitöltögetik ezeket a pollokat, azok leginkább azok az arcok, akik tps-t szeretnének.
Aki fps-t szeretne azt nem izgatja különösebben a dolog és nem fog ikszelni, mert fps-nek készül a játék alapból. -
Fitzgerald
veterán
válasz VikMorroHun #658 üzenetére
Tökre lehet, hogy most nem szükséges technológiára, fejlesztésekre, license-ekre akkora összegeket elkölteniük, mint a W3 esetében. Tökre lehet, hogy egy 1.5-2x akkora csapat a már rendelkezésre álló dolgokból építkezve kevesebb mint fele annyi idő alatt készül el a játékkal, mint amennyi a W3 fejlesztéséhez kellett (ha visszaemlékszünk, 2 éve még arról szóltak a hírek, hogy megy a brainstorming, de kb. sehol sem tart még a fejlesztés - ehhez képest ma már láthatóan eléggé előrehaladott állapotban van a játék, fő szál is végigjátszható, stb.).
Lehet hogy marketingre sem kell annyit költeni, mint a W3 esetében. Évek óta óriási a hájp a játék körül, pedig egészen idén júniusig senki nem láthatott belőle semmit.
Rengeteg GOTY díjat nyert a W3, a stúdió is begyűjtött minden létező szakmai elismerést. Marketing területen talán ezekből a dolgokból is lehetséges előnyt kovácsolni, és a költségekből faragni. Szóval tényleg árnyaltabb kettővel ez az egész."ők maguk ismerték el, és eddig 3* voltak kénytelenek nyilatkozni róla"
Ezen már nem érdemes pörögni. Láthatóan fontosabb számukra a saját integritásuk, mint a szerinted a piaci igényeket reprezentáló, tps módért síró arcok halmaza.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz kekesi132 #692 üzenetére
Nekem még megvan valahol talán, de már lassan 20 éve nem volt a kezemben. Ha másért nem, azért érdemes lehet beszerezni, mert ahogy írtad: ennek a szabályrendszerét fogják a játékba implementálni.
De amúgy tele van hangulatos kis szösszenetekkel, artwork-el is, amelyek szintén segíthetnek kicsit elmerülni a Cyberpunk világában. A Silverlandben még mindig kapni magyarul is a 2. kiadást (angolul nincs a webshopban csak a 3.), de én inkább angolul szerezném be, ha elég jó az angolod.
Ez egy nagyjából A4-es méretű, emlékeim szerint olyan 250 oldalas könyv amúgy.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Nem jó hír, de a CDPR-ben bízok. Biztosan megtalálják a legmegfelelőbb utódot a posztra.
-
Fitzgerald
veterán
@Vesa
Játékbeli teljesítmény szempontjából nem biztos hogy mérvadó az a 2 óra, mert gyakran látni olyat játékokban, hogy egy-egy adott pályán/helyszínen teljesen más a teljesítmény, mint egy másik játékbeli helyszínen. Pl. a Metro: Exodus-ban erről a sivatagos mapról azt írják, hogy még egy 1080 Ti/2080-nak is beakaszt maximális beállításokkal 1080p-ben is, míg az első nagy, nyílt mapon meg semmi gond nincsen. Viszont ja, a hangulatból, játékmenetből azért kaphat az ember egy kis ízelítőt 2 óra nettó játékidővel, ha nem foglalkozik karaktergenerálással.
@Cifu
Igen, ez az átka annak, ha valaki rohadt magasra teszi a lécet. Csillagászati mértékű elvárásokat kell utána megugrani. Én egyébként azért is gondolom azt, hogy egy évnél már nem lehet messzebb a megjelenés, mert láthatóan el akarják kerülni az olyan szituációkat, hogy olyan dolgokat mutogassanak, amelyeket végül nem látunk majd viszont a végleges játékban.
De mindenképpen nagyon szimpatikus az, ahogy a játékosvilág irányából érkező feedback-et kezelik (nem a third person baromságra gondolok nyilván).
A Mérges Jóska is mondta, hogy az E3-as demó után tőle is kérdezgették a CDPR-es arcok, hogy szerinted ez jó lesz-e így, min kéne változtatnunk, stb. Az EA meg a hasonló cégek mikor csinálnának ilyet?
Ők inkább még kigúnyolnak és fejen is szarnak mindenkit, miután elszúrtak mindent, amit el lehetett.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Szerintem fognak, csak majd Gamescom-on, illetve év vége felé. Én a megjelenést amúgy továbbra is 2020-ra tippelem a tabletop játék miatt.
Egyébként lesz tabletop verziója a 2077-nek is, Mike Pondsmith elkotyogta egy interjúban.
Valószínűleg ő többet fog kaszálni a 2077-nek köszönhetően, mint amennyit a Cyberpunk ip 30+ éve alatt eddig összesen. -
Fitzgerald
veterán
válasz l.skywalker #829 üzenetére
Igaz, és mellé a multiplatform címek részletességben, post processingben jellemzően a pécés low-medium szintet hozzák. A platform exkluzív címek néznek ki általában kiemelkedően jól, és kb. csak ezekért érdemes konzolt venni. Sajnos nagyon nem arról szól a dolog, hogy ha konzolt veszel, akkor kevesebb pénzért többet kapsz.
Valójában kevesebb pénzért kevesebbet kapsz, plusz megkapod azt a néhány címet generációnként, ami pécére nem elérhető. -
Fitzgerald
veterán
Na már csak egy új gameplay-re várunk. Ez jó lassú 10 hónap lesz.
-
Fitzgerald
veterán
A collector's gondolom megint olyan 200 dodó körül lesz. Ez az egyetlen játék amiért hajlandó vagyok ennyi pénzt kiadni.
-
Fitzgerald
veterán
válasz wjbhbdux #868 üzenetére
Én meg is próbálom előrendelni abban a percben ahogy lehetőség lesz rá, nehogy ezek miatt az arcok miatt kerüljek szopóágra. Mondjuk ezek olyanok, hogy kajak ott figyelnek egy sötét szobában hogy mikor lesz elérhető, és berendelnek egy csomót azonnal, szóval még így is necces lesz.
@sittes79
Akkor ez lengyel nyelvű lesz gondolom. Pedig már örültem hogy lengyel ismerőshöz kikérhetem, aztán majd elpostázza. De angol nyelvű kell.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Azért az meleg, hogy a 66 dolláros normál kiadásba is belefér a Cyberpunk 2020 alapkönyv, az önmagában egy 30 dolláros tétel. Nagyon tudja Pondsmith hogy most bankot fog robbantani.
Én tuti megveszem a 2077-hez készülő tabletop szabálykönyvet is majd. -
Fitzgerald
veterán
válasz BomiBoogie #931 üzenetére
"...a GTX 970 csak kb. Mediumra lesz elég..."
...ami még mindig bőven több mint tisztességes teljesítmény egy akkorra már 6 éves kártyától.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Van pár jó, de a tavalyi képeket használtam sokáig.
Nekem a tarajos punk tetszik a legjobban eddig, tavalyról, a Silverhand lemezzel a kezében.Soundtrack témához: na ha valamihez, ehhez a játékhoz pont smakkolna valami elborultabb, régi Nine Inch Nails, Atari Teenage Riot, Ministry...ha esetleg lesznek license-elt dalok is a saját maguk által készített soundtrack mellett.
De a Hans Zimmer-féle Blade Runner 2049 soundtrack is über lett, valami olyasmit is simán el tudnék képzelni a játékhoz. -
Fitzgerald
veterán
-
Fitzgerald
veterán
Na, a Rock Paper Shitgun már kezdi is a szarkavarást a rasszista hülyeségeivel. Már csak a feministák hiányoznak.
Hát egy fehér karakter az hogyan lövöldözhet már Animals-nek nevezett feketékre? Mi folyik itt Gyöngyösön?
Most komolyan minden elmegyógyintézetben engedélyezik manapság a géphasználatot? -
Fitzgerald
veterán
Ja, biztos hoz nekik reklámbevételt. Amúgy amit linkeltem az egy videó ami a firkálmányukat kritizálja, de most ránéztem a honlapjukra, és a "vagy kikapcsolod az adblocker-t, vagy előfizetsz" bizniszmodell a működésük alapja, így már sokkal inkább érthető a dolog. Gusztustalan.
-
Fitzgerald
veterán
Marcin Iwiński E3 Interjú Geoff Keighley-vel
Kicsit enerváltnak tűnik a srác, gondolom a játékot és a céget körülvevő hájp kapcsán úton-útfélen betámadták a riporterek ha meglátták valahol. Ami fontos: a CDPR a jövőben szeretne két nagy csapattal két különböző, nagy projekten dolgozni párhuzamosan.
-
Fitzgerald
veterán
"V, a törvényen kívüli zsoldos szerepében nyomozol egy egyedi implantátum után, amely a halhatatlanság kulcsa."
Ez csak nekem új? Most olvasom a játék Steam adatlapján.
-
Fitzgerald
veterán
válasz Ryder62 #1137 üzenetére
Egyrészt több kult cyberpunk sci-fiben is szerepelt annak idején, másrészt a szar John Wick miatt most újra elég nagy körülötte a nyüzsi, szóval marketing szempontból is kiemelkedően jó döntés volt őt megszerezni.
Emlékszem, amikor megláttam '99 nyarán a Mátrix plakátját a Batthyány téren anno, egyből a Shadowrun és a Cyberpunk 2020 ugrott be. Akkor már sok éve nyomtam mindkét tabletop játékot.
Mátrix? Ez nekem való. Aztán láttam a tv spotot a filmről meg valami interjút Keanu-val a Fókusz c. műsorban, utána már biztos voltam benne, hogy ez nekem való.
20 évvel később most újra összeérnek a szálak. -
Fitzgerald
veterán
Na ez az első olyan infó, ami most belőlem is aggodalmat váltott ki. Mike Pondsmith eléggé aktív mostanában a Reddit-en, remélem ez a dolog is tisztázva lesz. Azzal nincs problémám ha átdolgozzák az eredeti rendszert hogy jobban illeszkedjen a videojátékba, de ez tényleg az a dolog ami az alapja az egész Cyberpunk-univerzumnak, nem lehet csak úgy kiollózni a játékból.
-
Fitzgerald
veterán
Én megleszek légi járművek nélkül, a várost meg bizonyos épületek magasabb szintjeiről is lehet majd látni nyilván, valamelyik gameplay beszámolóban is mondtak valami olyasmit hogy egy nagyon magasan lévő, hatalmas ablakokkal körülvett penthouse-szerűségben (vagy irodában, már nem tudom) is megfordult aki demózta a játékot. Mindenesetre érdekes lesz a dolog, mert ugye állítólag a map "sokkal sokkal nagyobb lesz, mint a The Witcher 3-ban". A W3 map meg valamivel még a GTA 5 játékterületénél is nagyobb. Aztán aki játszott a GTA 5-el az tudja, hogy még motorral száguldva, fékezés nélkül sem 2 perc eljutni mondjuk a map legdélebbi részéről a legészakibb részig. Szóval ha nem lesznek légi járművek, akkor irgalmatlan mennyiségű autózásra/motorozásra számíthatunk, amivel végül is nincs gond, ha kellően változatos és érdekes a világ.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Tippmix
- Házimozi belépő szinten
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...