Új hozzászólás Aktív témák

  • gabber01

    addikt

    válasz opeter70 #39133 üzenetére

    12,4V még nem vészes, de alacsony, ezen a szinten már ajánlatos tölteni. Egyébként 12,6-12,9V között kell lennie, normális, feltöltött állapotban.
    Nekem is szívja valami az akksit, úgyhogy el kell mennem autovillamosságishoz, mert ráadásul én meg Tirolba megyek dolgozni decemberben, ott meg elég kemény a tél.
    Egyébként autohifiseknek gyakorlatilag kötelező az autótöltő beszerzése. De ha nincs, mielőtt bezárod az autót, kapcsold ki a zenét, és járasd még egy pár percig a motort, reggeli indításnál meg fogja hálálni.
    Ha van multimetered javaslom mérd meg, hogy van-e szivárgó áram. Vedd le a negatív kábelt az akksiról és kösd össze a pólust meg a levett kábelt a multi két szálával, így zárod a kört (természetesen előtte MINDENT kapcsolj ki az autóban, ajtókat bezárni, és véletlenül se indíts rá, mert akkor megsütöd a multit, vagy magadat. várj pár másodpercet amíg "megnyugszik" a számláló, lefuthat pár diagnosztika az autó részéről, stb. ami alatt minimális áramfelvétel lehet természetesen). Nézd meg hány A-t mutat a mérő. Ha 0,05-nél nagyobb, az baj.

    Egyébként akksit nem biztos, hogy érdemes cserélni, mivel korántsem sem biztos hogy azzal van a baj. Az esetek döntő többségében ugyanis a generátor a szűk keresztmetszet. A megnövekedett áramfelvétel miatt (HIFI), nem tudja visszatölteni megfelelően az akksit (pláne kisebb utakon), és ezért krónikus áramgyengeség alakul ki az akkunál.

    Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.

Új hozzászólás Aktív témák