Új hozzászólás Aktív témák
-
Rivaul
addikt
válasz rbalint88 #7600 üzenetére
Mondasz valamit. Legalább is utána kell nézni miként lehet leszedni. Elég-e a sarukat levenni vagy más összeköttetés is van-e a burkolattal. Anyaghasználatnál is kérdéses, bár szerintem mindent át tép de pár sor utána olvasást meg ér
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
person
senior tag
Sziasztok, korábban már kérdeztem, akkor válasz nem érkezett.
Olajt szeretnék cserélni a hajtáson. (xc90 2004 automata)
Nem tudom ki foglalkozott már vele és hol szerezte be?
Már a típusokkal is bajban vagyok, lentieket néztem, ez így rendben van?Angle gear 75W-90 API: GL5: 31259380, 31367237, 1161745
Haldex filter: 30787687
Haldex 31367940, 1030873 (Ezek?: 31325136, 31367941)
Rear gear: 31367238; 1161620 -
FeRRaR1
őstag
Megkerestem a számlákat, mert az elmúlt egy évben cseréltem:
- Automata váltó olaj (Csak 5L Volvo váltó olaj van a számlán)
- Klíma olaj (Volvo PAG Oil a számlán)
- Haldex AWD (VOLVO 30787687 FILTER, VOLVO 31367940 TRANMISSION OIL, VOLVO 988143 HEX, SOCKET SCREWS)
- Kormány szervó (VOLVO 30741424 POWER STEERING FLUID)
- Diff olaj (nem találtam róla semmit)
stb... túl hosszú lenne a listaRemélem segített valamit.
-
Tibiajax
nagyúr
sziasztok,
2011-es C30-as (D2) autóm van, lenne pár kérdésem ezzel kapcsolatban:
- hamarosan érik az első féktárcsa-pár cseréje. nagyon szeretnék egy brembo-kitet venni hozzá, de nem tudom, egyáltalán lehet-e a gyári helyett ilyet felrakatni, illetve hogy honnan lehetne ezeket beszerezni itthon és hogy ki csinálná ezt meg nekem? érdemes volvo-specialista szerelőt keresnem, vagy próbáljam meg ivanicsékat?.. utóbbi gondolom elég drága mulatság lenne- rendeltem ebayen fehér színű ledeket a beltréri illetve a rendszámtábla fölötti sárga izzók cseréjére. kérdésem, lehetséges-e ez minden különösebb technikai gond nélkül és hogy vizsgához vissza kell-e rakni az eredeti izzókat vagy elfogadják majd ezeket?
köszi előre is a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz Tibiajax #7604 üzenetére
Kovács autónál nézd az alkatrészeket, általában jóval olcsóbb mint máshol és tárcsa tuti van náluk. Egy tárcsát bebaxik ha spéci szerelővel kell cseréltetni vagy márkába. Bár melyik gyors szerviz megcsinálja, nem kell egyből elhasalni mert Volvo, ez is csak 4 kerék A beltér és a rendszámtábla simán cserélhető nem szól érte senki, bár én mindenhol vissza is cseréltem belül mert sztem idegesítő, a rendszámom maradt led.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
Peti78
őstag
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
2010 körüli évjáratú S80 modellekben lehet úgy telefonhívást kezdeményezni az autó kezelőszerveiről, hogy valamelyik kijelzőn lássam, hogy kit hívok (tehát nem gyorsgomb, hanem pl kijelezve az utoljára hívottak, stb)
A lényeg, hogy ne a telefonról kelljen a hívást kezdeményezni.
A modernebb LCD kijelzős info rendszereken ez nem gond, de ezeknél még (többnyire) nincs ilyen, ha jól emlékszem, csak pár soros monokróm LCD.
Köszönöm az infót, előre is! -
harcikoca
senior tag
Köszi.
A problémám az, hogy mikor elváltok, vagy elveszem a gázról a lábam, és újra nyomom, mintha a turbó megszűnne létezni. 3ezerig is elforog néha, mire érezhetően újra tol. Ma kitakarítottam az EGR és a folytószelepet, eléggé retkes volt mind2. Összerakás után érezhetően jobban megy, de az óriás turbólyuk még mindig ott van.A bekarikázott rész a képen mi? a csövet kézzel ki-be tudom húzogatni.
[ Szerkesztve ]
AMD+Ati powee'R
-
lolal
senior tag
Üdv Mindenkinek ,
Egy kicsit bővebb infót szeretnék megtudni arról mi a menete annak hogy angliából haza hozzunk egy gépjárművet. Ha valakinek van bővebb információja erről vagy csinált már ilyet és megosztaná velem azt megköszönném. Főként a bürokratikus része érdekelne a dolognak onnan kezdve hogy megvettem a autót és megvan a kétnyelvű adásvételi.
A válaszokat előre is köszönöm szépen !
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
FeRRaR1
őstag
Két nyelvű adásvételi sem kell, csak V5C attól függően hogy exportra vagy sima adás-vételre 10 vagy 11-es pont, töltöttétek ki annak függvényében megérkezik az új dokumentum a megadott Angol vagy Magyar címre 2-5 héten belül álltálában. Lámpákat kell cserélni a vetítési kép miatt, és mehet KPM műszakira, de ha van neki érvényes MOT, akkor az a legjobb, mert akkor nem kell KPM. Mindennel együtt kb 2-3 hét Magyarosítani ha van lámpád és tudod az ügymenetet.
Amennyiben belföldi adás vétel történt úgy a DVLA felé jelezni kell az exportot külön, vagy ki kell vonatni a forgalomból: SORN.
[ Szerkesztve ]
-
-
AMDFan
addikt
Én kinntről hoztam be a kocsimat, ahogy Ferrari írta, a lámpacsere elengedhetetlen ahhoz hogy átmenj a hatósági műszakin, másba nem tudnak belekötni. Arra kell figyelni, hogy olyan lámpát tetess bele, amin van E jelzés, mert ebbe szeretnek belekötni, és jobbkormányos autónál extrán figyelnek is rá. Amúgy pedig ami nagyon fontos, hogy a V5C dokumentumon szereplő név szerepeljen a kétnyelvű adásvételin mint eladó, ezt az okmányirodában kiemelten ellenőrzik. Amúgy a folyamat a következő, leírom, hogy én hol intéztem, ha budapesti vagy akkor ez a legegyszerübb:
0. kérj időpontot hatósági műszakira (2-3 hetes a várólista ha nem vagy nepper és nincs bejáratott kapcsolatod)
1. lámpacsere
2. hatósági műszaki valamelyik NKH telephelyen (én Szigetszentmiklósra mentem)
3. el kell menni egy vámirodába ahol iktatják az autó papírjait (Törökbálint DEPO-ban van ilyen vámiroda) és kapsz egy számlaszámot ahová a regadót át kell utalnod. Itt vagy átutalást választassz ami eltarthat 1-2 napig, vagy elmész egy olyan bankba ahol lehet vámügyeket intézni, ilyen pl Budaörsön az OTP, ami kb 5 percre van a DEPO-tól.
4. Ha megvan az átutalás vissza kell menni a vámirodába ahol kapsz egy igazolást arról, hogy a regadót befizetted.
5. az összes irattal amid van, bemész egy okmányirodába, ahol kifizeted az illetéket, és kapod a rendszámot, én a Camponaba mentem.Üdv!
-
-
lolal
senior tag
Úgy tudom uk ra a gatyája rámegy az embernek. Lehet P rendszámmal érkezett. Amúgy a kintről való hazahozás menete is érdekelne. Kimegyek a kinézett autóhoz. Megtetszik - megveszem , megírjuk a V5C-t és a kétnyelvűt . Aztán kifizetem a road taxot ( amit hol lehet vissza igényelni , egyáltalán muszáj - e megvenni , ha van P rendszámom ? ) , ráteszem a P rendszámot és elindulok haza ? ( komp és egyéb útdíjak értelemszerűek )
[ Szerkesztve ]
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
FeRRaR1
őstag
P-s rendszámhoz nem kell semmi, ha Angol rendszám akkor kell ideiglenes biztosítás, érvényes MOT és Road TAX. Kiskapu hogy lehet ellenőrizni mind a 3-at rendszám alapján, és itt közúti igazoltatás kb nem létezik. Persze ezt csak saját felelőségőre.
Példának okáért itt van ez az S60 R, a rendszáma GK55UJU
Látszik hogy semmi sincs rajt, így csak a P-s rendszám vagy a tréler esélyes.
Itt ez a másik, van rajta minden így több minden játszik.
Amennyiben el kell menni vele egy begyűjtő pontra ahonnan kamion viszi Magyarországra, akkor azt be szoktam vállalni. Egyik nem teljesen ép elméjű ismerősöm, a megvétel napján elindult vele haza, volt rajta minden az eladó nevén, semmit nem kötött rá és haza ért. Ezt semmiképpen nem ajánlanám, viszont arra is felhívnám a figyelmedet, hogy az osztrákok nem minden tartományban fogadják el a P-s rendszámot, így faternak is kiosztottak már egy 100 és egy 200 eurós bírságot amikor átlépte a német osztrák határt. Én már átjöttem ott több mint 10 alkalommal, soha nem volt gond, de tudok olyat is, akit mindig elkaptak, szóval ez is két esélyes. Megint csak ismerek olyat aki megáll az utolsó német kúton, vissza teszi az angolt határ átlépéshez, és 80-100 km után megy vissza a P, persze ez sem teljesen szabályos, de hát leleményes a magyar Én jómagam 3 éve nem jártam arra, de jó pár családtag és ismerős vitt verdát a segítségemmel, eddig 0 bírság szerencsére.
Tavaly változott a jogszabály korábban az MOT és a Road TAX is átkerült az új tulaj nevére, már csak az MOT, az eladó automatikusan visszatérítést kap a fennmaradó részről. Így sokkal bonyolultabbá tették az Angol rendszámos exportot. Mivel a Road TAX nem olcsó, angol cím nélkül vissza igényelni sem egyszerű, stb... Itt is kiskapu hogy nincs tört hónap, ha te 18-án veszed a kocsit akkor a tulaj egész hónapra befizette a roadtaxot, és csak köv hónap első napjától kell neked fizetni. Persze a jogszabály alapján kell hogy legyen a neveden...
[ Szerkesztve ]
-
AMDFan
addikt
Sajnos ez egy szürke zóna, de inkább feketének mondanám. UK-ból hivatalosan csak trailerrel tudod hazahozni az autót, mert nem tudsz road taxot fizetni rá külföldiként. Én úgy csináltam, hogy béreltem P rendszámot, de ez igazából nem legális megoldás volt, és igen, az osztrákok rá is mentek erre, én kaptam 220 euros büntit miatta. Én a trailert javaslom, az teljesen jó megoldás és nem is drága annyira. Ha mindenképpen lábon akarod hazahozni, akkor szerintem a legjobban úgy feded le magad, hogy UK-ban miután megvetted a kocsit, kötsz online az allianznál biztosítást az autóra alvázszámra, ez egy teljesen hivatalos opció arra az esetre ha nincs még rendszámod. Kifizeted bankkártyával, így megkapod a kötvényt is meg minden emailben, azonnal. UK-ban a P rendszámot használod, ott a kutya sem fog törődni veled. EU-ban pedig a német határ előtt visszarakod az angol rendszámot, így is jössz vele haza. Engem amikor az osztrákok megállítottak és kaptam a büntit akkor a rendőrrel megbeszéltem, hogy ha visszarakom az angolt akkor minden további nélkül mehetek tovább. Szóval ez egy szürke zóna amire valószínűleg nincs egységes nemzetközi szabályozás, és nem is tudja minden rendőr minden országban hogy hogyan kezelje. Az tuti, hogy német és osztrák autópályán a P rendszám felejtős, UK-ban pedig a UK rendszám a felejtős A trailer a 100%-ban hivatalos megoldás.
-
AMDFan
addikt
Ja és ehhez még annyit, hogy a lakásom előtt 300 méterrel Budapesten is igazoltatott a rendőr, angol rendszámmal, és nem szólt semmit. Lényeg az, hogy MOT (műszaki) legyen rá, adásvételi legyen, V5C dokumentum legyen.
Összességében én nem bántam meg amúgy a UK autó vásárlást, mindennel együtt kb 1,1 millióból kijött az autó olyan állapotban ami akkor 2,5 millió körül ment itthon. Haverom pár hónapja vett hasonló állapotú S60-at 2 millióért. Sajnos macera az van vele bőven, az tagadhatatlan.
[ Szerkesztve ]
-
lolal
senior tag
Köszönöm mindenkinek ezeket a korrekt és teljes körű információkat
Lementettem mindent , ha aktuális lesz akkor már csal elkel olvasnom. Még 1x köszönöm !
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
FeRRaR1
őstag
Annyival egészíteném ki, hogy tudsz Road taxot fizetni külföldiként. Csak pénz kidobás kb, ha van a kocsin akkor azért, ha nincs akkor meg valószínűleg más is kell rá, MOT + biztosítás. Illetve Németbe még nem hallottam hogy bárkit is elővettek volna P ügyben, legalább is Angol Magyar útvonalon.
Az is jó, ha van a kocsin minden, köt rá egy ideiglenes Angol biztosítást 1-2 napra, és haza vezeti. De a legjobb a kamion, sok kamionos hoz ide árut, és vissza üresen menne ezért vállal autókat, csak olyan helyre kell elvinni, ahol fel tudsz állni vele, illetve általában Balaton környéke vagy Pest ahol le tudja tenni.
Ez olyan 100-180e között szokott lenni. Ha komp/eurotunel * pálya matricák, rendszám vagy biztosítás + üzemanyag az is ilyen magasságban szokott megállni, de ott a kockázat. Ugye ezekhez jön hozzá pár dolog, lehet hogy kell szállás, mondjuk a kocsi begyűjtése után érdemes kipihenten elindulni, csak oda vagy oda vissza utazás stb...
Szinte mindenkinek van kint rokon, barát, volt osztály társ, sokat lehet spórolni ha segítenek, esetleg egy éjszakát tudsz ott aludni, vagy ha nem egyedül mész.
[ Szerkesztve ]
-
válasz FeRRaR1 #7626 üzenetére
Tulajvaltaskor megszunik mar a road tax ugye egybol, szoval az sehogy sem jatszik. Meg macera kotni is igen, postara rohangalni stb, mert kartya csak az uk-bol lehet. A P rendszamert meg ahogy emlitettek ugy megszekszualnak, hogy orom nezni. Csak a ceg alkalmazottja vezethetne naploval vezetve az idopontokat, mint egy menetlevel.
Oke, hogy cserelgetni lehet a rendszamot, de ha baleset er az nagyon csunya lesz kulfoldon bizti nelkul.
2 napos biztit eu coverrel 170£ korul lehet kotni, nem olcso, de csak biztosabb, ha labon hozzuk.
[ Szerkesztve ]
-
-
FeRRaR1
őstag
Elvileg vannak, gyakorlatilag 3 éve engem a rendőr engedett be maga elé a főútra úgy hogy csak MOT volt a kocsin, éppen vittem felrakni kamionra. Működő megoldás, ha aznap vagy másnap viszi, mert lesz rajta érvényes road tax, hiába mondja le, megveszed a kocsit, másnap feladja postán ha az nem vasárnap, utána 2-3 nap alatt megérkezik a DVLA-hoz, és még fel is kell hogy dolgozzák, alsó hangon is van a vásárlás napját is beleszámolva majdnem egy hete, de 4-5 napja biztos, ez tény.
Persze ezzel nem bátorítani akarok bárkit is, de a másik dolog meg hogy a Road Tax csak Angliában szükséges.
Inkább elkezdem off-ba tenni ezeket
[ Szerkesztve ]
-
-
FeRRaR1
őstag
Ugyan abból az adatbázisból dolgozik a rendőrségi és a telepített kamera, Megszűnik azonnal, amint feldolgozták a V5C-t a DVLA-nál. Csak gondold végig amiket fentebb írtam, 4-5 nap minimum mire feldolgozásra kerül, és nem tört hónapoznak, szóval ha 21-én veszi a kocsit, akkor 26-ig nagy valószínűséggel lesz rajta. Mint említettem ezzel nem buzdítani akarok bárkit is, mert nem 100% legális, de működik. Mondjuk én mindig egy évre előre fizetem, egy összegben mert úgy olcsóbb valamennyivel.
-
Zsmester89
őstag
Technomagnesio felnik jók?
A "Hogyan lehetsz milliomos?" c. könyvet egy csomagban árusítják a BTK-val.
-
lolal
senior tag
Azt hozzá kell tennem persze , hogy eladásra hoznék be UK-ból autót. Így megérné -e ?
Mármint itt inkább úgy kérdezem , eltudnám-e adni úgy , hogy keressek is rajta valamennyit.
Van -e itthon igény ilyesmire ? ( ez esetben pl BMW 3 asra gondoltam , de ha tudtok még felkapott típusokat mondjátok nyugodtan ami megérheti) Mert ha már 100.000 forintot tudnék fogni egy autón vagy 90.000 - et nekem megérte ( Saját itthoni használatra természetesen csak a Volvo )[ Szerkesztve ]
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
FeRRaR1
őstag
Ez legkevésbé sem a topik témája, de ha bizniszt akarsz csinálni, akkor neked kell össze hoznod a keresletet a kínálattal. Mástól akarod megkérdezni hogy van e valamire kereslet, de ha nem lesz akkor mit csinálsz? Derítsd ki hogy mire van, osztasz szorzol, és kiderül hogy megéri e egyrészt, másrészt lehetetlen megmondani mennyit fogsz keresni, kapsz e bírságot, mennyit fognak alkudni, esetleg költeni kell a gépre, lerohad alattad, mennyi lesz a repjegy/komp jegy stb... ez egy szakma. Tapasztalatszerzés után be tudsz lőni egy intervallumot, ezen a gépen kinéz 180-250e közötti profit pl. de lehet hogy csak alkatrészenként eladva lesz ennyi, egyben csak 90-110e. Valamelyik típus könnyen át építhető, valamelyikhez hozzá sem érdemes kezdeni. Kell típus ismeret is, és mindenképpen lesz kockázat, mert 1001 dolog történhet.
-
lolal
senior tag
válasz FeRRaR1 #7634 üzenetére
Köszönöm a korrekt választ. Igazából az igényeket a kereslet adja ahogyan te is mondtad. Nem itt a topikban szeretnék közvélemény kutatást csinálni , csak kérdeztem , hogy volt e már olyan aki esetleg eladásra hozta a gépet illetve megéri - e. Kicsit bénán tettem fel a kérdést és inkább ilyen "tolakodólak hathatott" de nem ez volt a célom , az offért , hogy nem jeleztem meg bocsi. De még 1x köszönöm a segítséget.
[ Szerkesztve ]
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni a következő problémához. Télen nem volt még garázsom a nagy hideg és a ritka használat miatt többször előfordult hogy teljesen lemerült az aksi a kocsiban. Legutóbb megint lemerült, de a töltő 18 óra alatt is csak 75% alá tudta csak tölteni az aksit.
Bő egy hét alatt állásában 12,57 V-ról 12,43V-ra csökkent az aksi. Egyszer lett indítva rövidtávra, 8km, az autó.Az aksi alig 2 éves, valószínűleg már cserés lett. Az új aksit hogyan tudnám megvédeni a tönkremeneteltől?
Az autó ritkán van használva, évi 9000km-nél kevesebbet megy, gyakran napokat áll, max heti egyszer 5-8 km-t megy(nagy bevásárlás) 2 havonta egy 300km-es út.
Most már van garázs, áram be van vezetve.Köszi!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
válasz belaazallat #7636 üzenetére
Ilyen felhasználás mellett ajánlott havonta kivenni és feltölteni teljesen az akksit.
-
FeRRaR1
őstag
válasz belaazallat #7636 üzenetére
Lőttem neked 2 képet:
C Tek okos csepptöltő és rekondícionáló.
Nekem is így pihen néha az S80 ha hetekig nem használom, van mind a két kocsiba gyors csatlakozó, így csak gyorsba rádugom, nem kell akksit vagy burkolatokat leszedni.
Nekem MX 5.0 van, de akksi méret függvényében lehet kisebbet is venni, évente egyszer rá lehet küldeni egy rekondicionáló töltést, egyébként meg csak simán rádugod és csepp tölti. Így nincs ki be szerelési macera...
Nagyon jó kis eszköz, a rendes töltőmet el is adtam, ez sokkal jobb.
-
FeRRaR1
őstag
válasz belaazallat #7639 üzenetére
~16e körül a 3.8 és ~22e az 5.0 amazonon most ingyen postával. Én fekete pénteken vettem olcsóbban, akkor kb az 5.0 volt 3.8 árban, de nagy általánosságban itt olcsóbbak az elektronikai eszközök.
Rivaul
Spórolásnak sem utolsó hosszú távon, kitolja az akksi élettartamát 2-3-4 évvel. Meg nem egy utolsó dolog hogy télen egy hónap állás után pöcc röff a gép
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz FeRRaR1 #7641 üzenetére
3000 Ft a difi, amit linkeltem bolt ingyen szállít. Inkább itthonról rendelem. 5év gari igen megnyugtató.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
FeRRaR1
őstag
válasz belaazallat #7642 üzenetére
Persze, pár ezerért nem éri meg a kockázat, igazából csak fekete péntek akcióban érné meg innét, mikor kb fél áron van a Magyar árhoz képest.
-
rbalint88
addikt
akkutöltőben a lidl-s 5ezer Ft-ost nem veri semmi ár-érték arányban és mintha azt csiripelték volna, hogy az is minőségi belsővel van. (talán mintha az is elhanzott volna, hogy c-tek van benne)
-
belaazallat
addikt
válasz rbalint88 #7644 üzenetére
Totalcar-os tesztben nem derül ki mi van a belsejében. Kérdés mikor lehet majd újra kapni? Nekem, meg mostanában kéne, mert lassan megint használni kéne a kocsit.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rbalint88 #7644 üzenetére
Lidl és Aldi is szokott C-tek koppintást árulni, előbbin a gomb tud elromlani (mikrokapcsoló csere kb 500 Ft), utóbbi kicsit magasabb feszt ad le maximálisan (15 V-ba belenyal), viszont közben aktívan figyeli is a töltöttséget, hogy ne pezsegjen. Itt utóbbi van, eddig OK.
[link] ezt találtam legolcsóbban hirdetve.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #7646 üzenetére
jaja, nekem is még a 2015-ös Lidl dizájn van, a ledes, nem az LCD-s. eddig kb 3x használtuk, úgyhogy ennél többet nem költenék rá, alapvetően jó ha van de arra kell, hogy ha lemerül az akku és nem tudjuk kellőképpen életre lehelni, akkor az 5km-re levő akkuboltba el lehessen menni azzal az autóval, ha épp nincs aki elvigyen.
erre nem veszek c-teket 20+-ért -
AMDFan
addikt
Szerintem nem éri meg ezzel foglalkozni. Nagyon nagyon kevés ember meri bevállalni a jobbkormányost, van egy általános félelem ettől, illetve egy hatalmas sztereotipia miszerint az angol autók műszaki állapota nagyon rossz. Ennek pont az ellentettje igaz egyébként, a sztereotipia kialakulásának szerintem az az oka, hogy azok a jobbkormányos autók amik haza lettek hozva, azok már romok. Általában bontásra vagy eladásra hazahozott autókról van szó, amiket kinn 1-200 fontért vettek meg aukción. Az itthoni jobbkormányos autók 95%-ka ilyen. Biztos, hogy nem könnyű eladni őket, mert a kereslet is kicsi rájuk. Szerintem ha bizniszt akarsz ebből, akkor a bontásban/alkatrész adásvételben nagyobb üzlet van.
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
Sziasztok!
Egy második generációs (2004-2008 közötti) S40 mennyire tágas belül?
Nagyon tetszik ez a típus, de 198 cm vagyok, és egyik ismerős szerint meg nem nagy hely van ebben a kocsiban. -
őstag
Nekem C30 van, 181 centi vagyok (72kg) és eléggé nyakigláb.
Koppra kihúzott kormánnyal, ha szabályosan akarjuk fogni (kinyújtott kézzel a csukló alatt van a karima felső része), akkor eléggé közel kell ülni hozzá. Személy szerint tök jól elférek, de egy magasabb vagy akár "erősebb" embernek már szűkös lehet, talán a térded sem férne el.
Elég sok eladó példány van ebből a típusból, szerintem ülj bele egybe, aztán eldöntöd, hogy neked mennyire kényelmes.
Hátul túl sok helyre ne számíts magad mögött!
"Less but better" - Dieter Rams
Új hozzászólás Aktív témák
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen légkondit a lakásba?
- World of Tanks - MMO
- DUNE médialejátszók topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- MG4 menetpróba
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer