Új hozzászólás Aktív témák
-
Rossi
addikt
Üdv!
Készletről tervezünk venni (lízingelni) 2 db XC90 Ultimate Bright B5 Volvot, mivel elég nagy árengedményt lehet most kapni.
Bárkinek bármi jó tanács?
Légrugó pl. mennyire kerülendő?Előre is köszönöm!
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Rossi
addikt
válasz BigBlackDog #14052 üzenetére
Max. 4 évig (~160.000 km), a garancia alapból 4 év, plusz 1 évet lehet venni.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
aneda
aktív tag
Szerintem már volt ideje kiforrni magát a típusnak, nagy csodák nem lehetnek, amit a gari ne kezelne.
A légrugó/lengéscsillapító csere húzós lehet, és nem hiszem, hogy a gari vonatkozna rá mert kopó alkatrésznek is lehet tekinteni. Ettől függetlenül szerintem 160k-t ki kell bírjon és szerencsére hátul nincs egyben a lengéscsillapítóval.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
Rossi
addikt
Én is így gondolom.
A prémium szervizcsomag elvileg a kopóalkatrészekre is vonatkozik, ha esetleg a kiterjesztett gari nem vonatkozna a légrugóra.
Tegnap tesztvezettem egész nap egy nem légrugós XC90-et 20"-os felnivel, elég rosszminőségű utakon, a vállalhatóság határán volt a komfort és a futóműzaj, inkább a légrugóra szavaznék.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
-
Eugene Roe
őstag
Sziasztok! Egy 2018-19-es automata D3-D4 V40-nél (150km alatt) mikre kell figyelni? ha jól olvastam 2016-ra a legtöbb típushibát javították, és az automata váltó sem annyira szar már, mint 2012-16.
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
-
zsoltip
őstag
Üdv Fórumtársak!
Vásárlás előtt állok. Adott 5 kocsi. Tudnátok kérlek véleményeket, tapasztalatokat megosztani?
Köszönöm előre is.Skoda Superb Combi SCR L&K, fekete, dízel
2024.01., 7 km, 18 990 000 Ft
1 968 cm3 147 kW 200 LEVolkswagen Passat Variant R-Line, zöld, dízel
2024.02., 10 km, 17 200 000 Ft
1 968 cm3 110 kW 150 LEVolkswagen Arteon Shooting Brake, szürke, dízel
2023.02., 1 017 km, 19 900 000 Ft
1 968 cm3 147 kW 200 LESkoda Superb Combi SCR L&K, fekete, dízel
2023.05., 21 927 km, 16 790 000 Ft
1 968 cm3 110 kW 150 LEVolvo XC60 B5 MHEV Inscription, pezsgő, dízel
2022.11., 37 000 km, 18 500 000 Ft
1 969 cm3 145 kW 197 LE -
FeRRaR1
őstag
válasz zsoltip #14059 üzenetére
Nem nagyon ismerem / próbáltam új Vw és Skodákat. Ha a Porsche nem számít annak
Szerintem azt is írd le hogy mi lenne a felhasználás, illetve mik a szempontok.
Kényelem, sportosság, biztonság, felszereltség, garancia, Android auto, megbízhatóság, kezelhetőség és hogy ne idegesítsen semmi használat közben amiből volt jó pár mostanában a Vw-nek.... Én általában ezeket nézem.Leszűröd a két legjobbra, kipróbálod és amelyiket jobban élvezed / tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
Rossi
addikt
válasz zsoltip #14059 üzenetére
Szia!
Röviden: ezek közül egyértelműen a Volvo.
(Az első Volvóm még csak most érkezik, nem az elvakultság beszél belőlem.)Jelenleg épp egy Superb van nálam csereautóként, de csak megerősíti, amit 3 év és kb. 90.000 km "Arteonozás" (0 km-es, 280 lóerős R-Line volt), és előtte némi "Passatozás" kialakított bennem, hogy ezek a hosszított, toldott-foldott Golf alvázas VW szedánok/kombik ipari hulladékok.
A kaszni annyira nem merev, hogy egy fekvőrendőrön tekeredik, nyekereg, zörög.
A régen annyira hype-olt DSG váltó mára egy fogyasztásra és károsanyag kibocsátásra optimalizált hulladék lett, ami hiába egy komoly váltó műszakilag, engem halálra idegesített pl. az Arteon-ban, hogy -20 fokban is már 1500-as fordulatnál felváltott hideg motorral, emelkedőn...
Azt a váltót többet használtam manuál módban, mint automatában...
A Skoda beltere meg vállalhatatlan anyaghasználatban.
A fentiek természetesen az én szubjektív véleményemet türközik, nem akarok senkit megbántani.
DE! A felsoroltak közül a Volvo egy valóban prémium minőség, a többi határozottan nem az.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Rossi
addikt
Nem, mert ezeket "ennyiért vették az importőrtől".
Szerintem nem rossz ez a %, BMW-nél 15%-ot kaptam (volna) második ugyanott vásárolt autóra minden jóindulatot kimaxolva.
Mercedes meg első autóra jó, ha ad 8%-ot.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Rossi
addikt
válasz FeRRaR1 #14067 üzenetére
Merci?
Katasztrófa, GLE-t tesztvezettem, a beltértől elment minden kedvem attól, hogy Mercim legyen.
Meg amiket hallani, hogy milyen problémákkal hordják vissza az új autókat a tulajok, GLE AMG modelleket...
BMW X3 M40i-ből ülök át XC90-be, de belső tér minőség és összeszerelés tekintetében szerintem pariban van a két márka, a design a Volvóban nekem még jobban be is jön, "prémiumabb" látvány.
És a legnagyobb poén, egy új X3 M40i annyiba került volna, mint az XC90 Ultimate B5... Nem is volt kérdés.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
FeRRaR1
őstag
Igen szörnyen rosszak. Ismerősök voltak itt kétféle újjal is. Nevetségesen silány minőség. ráadásul még túlárazott is. De legalább a lábtér meg a szellőzők kéken világítanak ha már sorjás a műanyag
Legjobbat vagy semmit.
Volvo és Lexus egyértelműen jobb, de a BMW is ahogy írtad, pedig nem szeretem őket.
-
attis1990
csendes tag
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni.
Van egy 2017-es Volvo xc90-em és sem bluetooth-on sem wifin keresztül nem lehet vele internetre kapcsolódni.
Bluetooth kapcsolat létrejön a kocsi és a telefon közt zene, hívás, sms-ek stb. minden rendben megy, de bluetooth internet egyszerűen nincs (telefonon is engedélyeztem). A kocsi menüjében a kommunikáció fülön a bluetooth internet ki van szürkítve nem is lehet rákattintani. Ha megpróbálok a kiszürkített lehetőségre kattintani akkor elkezd gondolkodni, de nem történik végül semmi.Ha megpróbálok belépni a WIFI hotspot kapcsolódás fülre ott is amint megnyomom a gombot csak gondolkodik a rendszer de tovább nem lép, semmilyen wifi beállítást nem hoz elő.
Próbáltam usb-n keresztül is internet megosztást adni neki de arra sem reagált a rendszer.
Saját SIM modulja nincs az autónak, de úgy gondolom hogy nem is szükséges.
Egyszerűen nem tudom mit tehetnék.Köszönöm előre is a segítséget.
üdv:
Attila -
kirisz
tag
Üdv, első autóvásárlás előtt állok és a volvo c30 a kiszemelt példány. Dízel vonalon keresgélek, melyik típusok ajánlottak? A legtöbb itthon az c30 1.6 -ból található? Milyenek ezzel a tapasztalatok, én a 2010 utániakat néztem amik 85 kW, 116 LE-sek. Ezen kívül általános vélemények is érdekelnének kinek milyen tapasztalata van a c30-akkal? Akár kényelem, használhatóság, fogyasztás? Köszi a segítséget.
-
Rossi
addikt
Sziasztok!
3 napja hajtom az XC90-est, 675 km-t sikerült vele menni a hétvégén, és van pár furcsaság:
Kétszer kiírta indexelés közben 1-1 pillanatra, hogy bal irányjelző meghibásodás, pár óra különbséggel, de pontosan ugyanazon a helyen, egy autópálya-felhajtónál...
Rövid időre, 5-10 percre való leállításnál szintén kétszer produkálta, hogy a légrugó rendszerből bal elölről hangos, kattógó zajok jöttek elindulás közben pár másodpercig, de hibaüzenet semmi.
Van ötletetek?
Ezektől függetlenül nagyon tetszik az autó.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
tvrobi
csendes újonc
Üdv!
V70 2006-os kulcs.
Lötyög, sokszor kocogtatni kell hogy nyisson-zárjon.
Megvárható szakit tudnátok aki javítja?
Ez normális hogy így áll benne a kulcs szára? -
tvrobi
csendes újonc
-
tvrobi
csendes újonc
-
Peti78
őstag
Sziasztok!
Régen jártam erre, történt pár változás autó terén is, de maradt a Volvo.
A 2014 S80 D5 eladásra került, nagyon szerettem, teljesen problémamentes autó volt.
A napokban visszatértem a benzines vonalra.Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
erzol
őstag
-
FeRRaR1
őstag
Nem értem rá, így bepakoltam pár dolgot a kocsiba hogy cseréljék ki a szerelők az éves szerviz alatt. Mint aktív szenes antibakteriális kabin filter, gyertyák, meg pár apróság.
Mondtam hogy tartsák meg a gyertyákat, mivel hallottam rémhíreket hogy a Volvo meg sok másik garázs is az első 4-et cseréli csak mert nehezen hozzáférhető a hátsó sor. Kb 5 éve cseréltettem márkaszervizbe.Eléggé úgy tűnik hogy hátul a 17 éves gyári volt, elöl meg 4db 5 éves.
Mindegy is, nagyon élénk lett a kocsi, imádja a fordulatot, hihetetlen gyorsan reagál, szerintem jobb lett.
Márkaszerviz meg beveheti, bő nyállal. Nem értenek a ritka / régebbi autóikhoz. -
őstag
Szia! Gratulálok a kocsihoz!
Bár nem teljesen szemből fotóztad, az biztos, hogy a vezető oldali tükör gyári, az anyós oldali ebből a szögből a facelift előtti verziónak tűnik (és a valóságban is FL előtt alacsonyabb tükrök voltak rajta, még az indexbúra is kisebb).
"Less but better" - Dieter Rams
-
FeRRaR1
őstag
Negatívum: Vissza vittem a Volvo V8-at a garázsba mivel csöpögött valami. Váltó alatt, ezert arra gondoltam először (pánik), de aztán szárazon láttam hogy zöld, mondom akkor csak hűtő folyadék (nyugodt), aztán felemelve kiderült hogy kormány szervó folyadék (not great, not terrible).
Pozitívum: https://youtu.be/p2jgIHRUnfw?si
Háttérben mar ment 2 V10Lamborghini Aventador S.
Talán a legjobb gyári / utcai / szívó V12 hang.
(Szépség hiba hogy a gyári carbon szárnyra forged carbon utólagos szárny került, így kilóg kicsit a lóláb, de azért duzzogva elfogadnám ) -
rongyi
aktív tag
Sziasztok!
2017-es V60-hoz létezik gyári OBD2-es diag, ami hétköznapi usereknek is elérhető és nem horror áron van? Csak hibakód kiolvasása lenne a cél, semmi mókolás.
-
rongyi
aktív tag
válasz Eugene Roe #14087 üzenetére
Mindkettő
-
-
tibor.sz
tag
Sziasztok!
1. generációs (2011-es) V60. Amennyire én tudom, típushiba, hogy a hátsó kamera időnként nem működik, valahol van egy szálszakadás, érintkezési probléma, a márkaszerviz aranyáron árul is hozzá egy 20 cm-es kábelköteget.
Nekem sajnos a csomagtartóm nyitása is akadozik, erről már írtam is itt a fórumban, hol nyílik, hol nem, a mikrokapcsoló kattog, de a zár maga nem nyílik.
Most viszont legutóbb, mikor kinyílt a csomagtartó, megmozgattam a tető felől a csomagtérajtóba jövő kábelköteget és azóta működik a hátsó kamera és nyílik a csomagtartó is. Tehát elképzelhető, hogy a csomagtartó is azért nem nyílt, mert ott is elektromos érintkezési probléma van.
A kérdésem az lenne: van valakinek ötlete arra, hogy hol lehet ez az érintkezési probléma, hol hajlanak meg a drótok annyira, hogy ott megtörjenek, hol és hogyan álljak neki a keresgélésnek?
-
haxxika
senior tag
válasz tibor.sz #14093 üzenetére
Túrtam a netet és találtam egy ilyet: [link]
Hasonlóan ahogy szenvedtünk múltkor, srácnak is ugyanez volt a baja. Linken lévő posztban van egy videó linkelve, ott V70en csinálják meg, de az elképzelés itt is hasonló. Valszeg a kábelköteggel lesz ott valami, csak bontogatni kell és valszeg forrasztani.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
Új hozzászólás Aktív témák
- Magisk
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Linux kezdőknek
- Ford topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Vicces képek
- További aktív témák...