Új hozzászólás Aktív témák
-
r.levente75
addikt
válasz FeRRaR1 #7900 üzenetére
Nagyon köszönöm. Még annyit kérdeznék, hogy ezzel a folyadék valamelyikével kezelem az üveget, mindent megcsinálok, öblítés stb, akkor nem fog e nagyon tapadni az ablaktörlő gummi az üvegen? Vagy az a jó? Mert amikor még új volt az autó, akkor emlékeim szerint úgy törölt mint a vaj és hangja sem volt.
-
FeRRaR1
őstag
válasz r.levente75 #7901 üzenetére
Első körben én ecettel vagy ecetes tisztítóval próbálnám meg alaposan megpucolni, utána tisztára takarítani az üveget és új lapáttal elvileg olyannak kell lennie mint új korában, de ezt látatlanba nehéz biztosra mondani. Lényeg hogy alaposan pucold meg az üveget, utána 90% hogy jó lesz új lapáttal, ha nem gyere vissza aztán tovább agyalunk
-
slaci
csendes tag
válasz FeRRaR1 #7898 üzenetére
Nem tudom, hogy milyen futás teljesítményű atókról beszélünk, mert én 0-220ezer km tapasztalatáról, és ebből indultam ki, hogy ez idő alatt nem kellet a motor miatt a kocsira költeni, és remélem,h a Volvo sem lesz rosszabb. Az biztos, hogy e felett, nem szívesen vennék autót, de ha már muszáj, akkor én is benzinest vennék, mivel nem lehet ismerni az előéletét. Aki kiszáll a dízelből, az lehet pont megspórolta a 3 misit, az új tulaj meg szépen javítgathatja, mert való igaz, hogy több a drága alkatrész bennük. De ettől még a matek az matek marad, és a 2-3l plusz fogyasztás az nagyon lefelé kerekített, optimális körülmények között. Ott a spritmonitor, aki látni akarja az látja, h az átlag hova konvergál. A vezetési élménynek ára van.
(erről jut eszembe, ami saját tapasztalat, hogy a benzines autóim nagy sebességnél úgy éreztem, hogy feneketlen a gyomruk, míg a dízel 200-210 körül is teljesen normálisan fogyasztottt. Ez Nálad hogy van? nincs nagy jelentősége, csak érdekel, hogy nekem voltak-e túl rossz benzineseim
A trafira a waze, az kb. annyit is ér. Nem egyszer haladtam el trafi mellett úgy, hogy nem jelzett semmit. Na, kb. ezóta nem is használom.
Én azt nem vitatom, hogy jobban gyorsul, mert nyilván. Én csak annyit mondtam, hogy a 2-3száz ezer km-re vetített alsó hangon +3milliót nekem nem ér az élmény (amit nagyon korlátozottan lehet kihasználni), és inkább másra költöm. De nem vagyunk egyformák, ez csak ennyi. Pár 10 ezer Ft-ért meg ki lehet menni a pályára nagy teljesítményű V8-asokat hajtani, garantáltan bűntetés nélkül. Pl. én is kaptam ajándékba kupont big-foot-ot hajtani.
A között azért különbség van, hogy valaminek az eladása már most sem leányálam vagy nem lesz leányálom.
Nem keverek össze semmit, ez már a dízel botránynál is előjött, csak akkor nem kapott akkora figyelmet. De most már EU-s javaslatok készülnek, mely szerint részecske szűrővel szereltek lesznek a benzinesek is.
[itt egy cikk is róla, de találsz többet is, ha utánanézel]
Az elektormos, hybriddel kapcsolatban részben egyetértek Veled. Azért részben, mert az áram egy részét viszonylag környezetbarát technológiával is elő lehet otthon állítani. A tetőre semeddig sem tart pár panelt feldobni (amúgy is egyre olcsóbbak), így azért az előállításától eltekintve "zöld" lesz és nem szennyezi a levegőt. Tudom, hogy ez sem fedi 100%-ra a valóságot, de jobbnak tartom.
Nekem inkább az volt a gond, hogy az elektoromosak a 300km hatótávot nem igen tudják, csak a Tesla. A hybrid Toyoták meg nyugtatóval vezethetők, annyira semmilyenek.
[ Szerkesztve ]
-
AMDFan
addikt
-
Rivaul
addikt
Akkor kell megvenni ha az előző tulaj ráköltötte az életét és idegösszeomolva adja el. Az enyémbe 250ekm van most. A váltó 600eft felújításon esett át szóval ok, az injektorok fel vannak számozva így valószínű azok is megjártak már egy utat. A vezérlés 178-nál cserélve így fölösleges vele foglalkoznom, fékek körbe mindenhol újak gyári készlettel. Turbo egyedül a passzos de egy literrel kevesebb volt az autó átlaga amikor átvettem és életre visszamenőleg rárohadt 15-ezres olajcsere periódus megfelelő olajjal a motortérbe matricázva, nagy oka nincs hogy meg legyen halva. Erre a gépre már valaki más gatyája ráment, így most ha minden jól megy akkor nekem is van egy 150-200e nyugodt időszakom. Benzin vagy dízel, nekem mind1. Olyat kell venni aminek volt gazdája és be kell várni azt a futást aminél már leszervizelték ha dízel. Belefutni meg mind2 fronton bele lehet. Láttam már olyan kis benzines amire a srác az autó árát még egyszer ráköltötte mert nem volt törődve vele. Én amúgy benzin párti vagyok. Tegnap éjjel FeRRar1 miatt végig forgolódtam hogy miként szerezzek majd egy v8-ast, de jelenleg nem opció. Viszont azért nem félek egy autótól mert dízel
Mod: A Roverem ugyan ilyen. 160ekm körül megfőnek általában ha csak nagyon nem típusismerő a tulaj. Az enyém 116-nál motor cserés volt mindennel kijavítva, és 150-nél vettem meg. 185-nél megtettem újfent a megtenni valót és nyomhattam tovább a szemét.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
FeRRaR1
őstag
Az a baj, hogy ott álltam idén februárban a Volvo szalonba, és nem volt ott semmi, amiért az S80 V8-amat ott hagynám. Volt ott egy másik idősebb úr, Amerikában született, mondta hogy max azért cserélné el a V8-át hogy eladja amit kap, megtartsa a különbözetet és V8-at vegyen megint. Jó volt, ott voltam a váróban, egymásra találtunk, már kész volt a kocsink, de még egy órát sztorizgattunk. Na ilyen dízellel tuti nincs
Azt aláírom, hogy ha te járatod be, megkapja amit kell, bemelegedés és vissza hűlés téren is, meg nem traktorból leszívott anyaggal tankolod akkor ezerszer jobbak az esélyeid, viszont ez is érdekes, mert akkor már a kocsi értékvesztésével is kalkulálni kell.
Mindegy, nincs mindenkire ráhúzható sablon, és ez nem is baj. Most nem vennék új autót, főleg mert nem nagyon van ami tetszik. Csak olyan márkából amit nem vezettem soha, pl Alfa Giulia QV vagy Stelvio, vagy Jag, de azok elég hulladékok állítólag... Mert nekem ez kell, hogy tetsszen kívül belül, és olyan motorral tudjam venni amilyennel elképzelem, és ebből a körből Volvo XC 60 kiesett.
Érdekes, mert amikor volt olyan szalon Volvo 2010 előtt amit megvettem volna, akkor pénzem nem volt, most hogy lenne, nincs amit megvennék, vagy becserélném bármelyik mostanit...
Mindegy elégedett vagyok nagyon is a mostani felállással, többet tankolok, biztosítás ugyan annyi, alacsony futás, szinte 0 értékvesztés a majd két év alatt, és költséges alkatrész szopó roller sincsen, no meg álom vezetni, minden nap van olyan szituáció hogy mosolyt csal az arcodra, egy Angol magazinban olvastam hogy mennyire sokan nem veszik észre hogy nagyon fontos a "smile per mile" egy kocsinál.
Ami még nagyon zavar az új autóknál hogy sok helyen kilóg a lóláb hogy bizony megy a spórolás rendesen. Anyag vastagság, minőség, nyekergések, semmi alváz védelem had rohadjon stb
Egyébként ha annyira profin szabályoz az unió, ezt mér nem teszik kötelezővé? A gyári alváz és üreg védelmet. Ennek lenne értelme, a környezetre nézve is. Egyre inkább eldobhatóak az autók, és ez az irány nagyon nem tetszik, lízing, 3-4-5 év, csere újra, és tök sz@rd le, nekem nagyon undorító ami itt megy főként nyugaton egyenlőre.
Fogyasztásban a V70 T5 érdekes volt, mert ugye könnyebb, meg csak első kerekes, kevesebbet is evett nyugis tempóban, de tiporva többet. A V8-ban nincsenek ilyen nagy kilengések 12-18 a két véglet, Egyik a pályán forgalommal gurulás klímával, a másik a csapatós, sok fék, gáz, dugó. Gondolom a turbó miatt, ha ott tiportam be tudta nyelni 20-21 litert, de nyugodtan megállt 9 körül, kicsivel alatta néha.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nagyjából egyet értünk, annyi kiegészítéssel, hogy rövid városi utakra nem vennék dízelt, ez 100%, meg alacsony éves futásra sem. A többi igaz, a kis benzines témához annyit, hogy az opel 1.0 - 1.2 - 1.4 mind hulladék pl, ott könnyen bele repülhet a kocsi ára, lánc nyúlás szakadás az elégtelen kenés miatt, csomó hengerfejes, konstrukció hibás, ez igaz sok kis benzinesre, lehet VW, PSA, BMW, teljesen mindegy, sok a rémálom sztori, a nagyobb motorok általában jobbak, ilyen szempontból is. Persze itt is vannak kivételek, de nagy átlagba én ezt tapasztaltam.
Akkor az előző hsz linkét ne nézd meg
-
Rivaul
addikt
válasz FeRRaR1 #7909 üzenetére
Természetesen a kis használatra én sem vennék dízelt de ezt magától értetődőnek gondoltam. Persze van aki erre is megteszi mert simán azt a karakterisztikát kedveli. Öcsém pl dízelen kívül egyszerűen nem tud mást vezetni A másik link V8 meg nagyon szép de ott a motor max. Nekem az Xc90 a tökéletes autó. (az új nem kéne az már "tucat"). Viszont ezt a tökéletességet még egy V8-al meg tudnám fejelni szó se róla. De semmi nem lehetetlen. Most is a széria eleje az enyém, 2003. Tehát ha 5 év múlva szert tennék egy 2008-as V8-ra akkor is szinten maradok és boldogság is van Nem vagyok az a típus aki végtelenségig vágyik az újra. Minden szinten elégedett vagyok a mostani Xc-vel így max egy motorbéli feljebb lépéssel koronáznám meg.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
FeRRaR1
őstag
Fater is így van vele, hogy a 185 egyturbósat lecserélné a 2 turbós 205-ösre, a jobb gáz reakció miatt, de ő 50-60e körül megy évente, biztos marad dízel fronton, jövőre tervezi hogy a 2007-es se lux helyett vesz egy 12-körüli executive-ot.
Nekem más a helyzet, mert faceliftes, executive V8, én csak évben léphetnék feljebb, de nehezen találnék ilyen fullos V8-at, konkrétan mióta megvettem nem láttam eladót. Akkor is max az emblémám lenne hátul széthúzott meg kör alakú elöl
Ami tervben van, hogy megkapja a gyári sport kipufogó rendszert.
Illetve mindig csinosítgatok valamit, ami idénre tervben van az 4 új gumi és felni felújítás.
Most fújtam le a kilépőket, mert már sok helyen oxidálódott volt, meg húzott, karcos, csúnya volt.
[ Szerkesztve ]
-
Peti78
őstag
Sziasztok!
225/45 r17 gumiban mennyi nyomás az ajánlott? Az autó egy 2001-es volvo s60Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
ffodi
veterán
0-160 km/h-ig kevés teherrel elől és hatul is 2bar, terhelve, 2,6bar.
Ha 160 felett is közlekedsz, akkor kis terhelés esetén 2,6bar elől-hátul, terhelve pedig 2,8.Ebből az következik, hogy kb 2,2-2,3 barra fújnám mindegyiket átlagos használat mellett.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
FeRRaR1
őstag
2 bar ha 160 alatt közlekedsz egy max 2 személlyel. 2,6 bar ha 160 alatt tele kocsival és csomagokkal, nyugodtan lődd be a kettő közé, 2,3 - 2,4 tökéletes lesz, szerintem senki nem szokta annak függvényében fújkálni hogy mennyivel megy meg hányan ülnek benne
Kolléga megelőzött
[ Szerkesztve ]
-
Peti78
őstag
válasz FeRRaR1 #7917 üzenetére
és (#7916) ffodi Köszönöm!
Ezt olvastam ki én is belőle, de irgalmatlan soknak tűnte ezek az értékek a gumis intrukciójával szemben. De lehet, hogy 2.2 -2.3-at mondott. A fene tudja, nem is ő mondta, hanem a segédje
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
r.levente75
addikt
2007-es Volvo s40 1.6 benzinesben ablaktörlő még eredeti. Lehet benne csak gumit cserélni? Mármint azt amit ki lehet onnan húzni ha jól láttam.
-
ffodi
veterán
válasz r.levente75 #7919 üzenetére
Ha lehetne se lenne értelme ezen spórolni szerinte.....csak megérdemel egy 10k-s normális ablaktörlőszettet így 10 év után.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
somasz
addikt
Ki melyik hazai Volvo bontót ajánlja? Úgy néz ki, motor kell... Ráadásul legálisan akarom papírozni.
[ Szerkesztve ]
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
-
somasz
addikt
válasz molnarpeter #7923 üzenetére
Tehát betehetnék bármilyen B5204T3 motort, hivatalos bontósat vagy magánszemélyeset is?
A baj az, hogy ez az olasz adócsaló verziós 2.0 T5 ritkább, mint a többi.
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
-
somasz
addikt
válasz molnarpeter #7925 üzenetére
Megszorult, valószínűleg hajlott is a főtengely.
13000 km-rel ezelőtt volt a vezérlés cserélve, de valaminek volt az utóbbi időben kerepelő, krákogó hangja. Szerelőmhöz elvittem, nem nyúltak bele, 3 nap múlva megkotlott. Ő elment szabira, szeptemberre tudná vállalni...
Másik szerelőhöz trailereztettem (Kerekegyháza, volvó fb csoportból), ott bontják szépen ki a motort. Az összes szimmering, bakok szarok. "99 %hogy a főtengely kapott látszik nem egyforma a távolság blokk alsó es felső része között".Erre keresek megoldást.
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
-
Peti78
őstag
A motordiagnosztika jelzi, ha a turbo nem, vagy nem megfelelően működik?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
válasz FeRRaR1 #7928 üzenetére
Tulajdonképpen nem gondolom, hogy problémája lenne, de most volt lefuttatva rajta egy a menetstabilizátor cseréjekor, és kérdeztem a szakit, hogy látott-e rajta valami érdekeset, de nem. Igaz, én nem nagyon hallom a turbó hangját. Ennyire diszkrétre sikeredett volna?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
Alacsony nyomáson dolgozik, el van szigetelve rendesen a kabintól, gyári szűrőkkel, lefújószelep nélkül nem nagyon lesz hangja.
Volvo turbók nem szoktak lehalni ha kapják rendesen az olaj cserét, talán csak a korábbi T6 mitsubishi turbói szenvedtek valamennyire, de ott sem volt vészes a halálozás.
-
AMDFan
addikt
-
person
senior tag
válasz haxxika #7932 üzenetére
Èn csak a sziszegèst hallom gyorsìtàsnàl ès motorfèknèl, fütyülni akkor hallottam igazàn amikor vetten az autòt ès màr règ kuka lett volna a motorolaj, ahogy lecserèltetük megszűnt a fütyülès. Max ha helyben rugdosom ès nagyon figyelek akkor hallok valamit amikor leesik a fordulat. Ùgy tudom ha màr hallod fütyülni az nem a jò àllapotot jelzi, de lehet rosszùl tudom. (D5)
-
rbalint88
addikt
Szedd le a coolercsovet, ha kezzel megmozgatva a tengelyt barmilen billegest eszlelsz, ujjittasd fel. Nekem elszallt a csapagy, a lapatok belenyaltak a hazba, ugyhogy a komplett turbo kuka lett, kellett egy bontott donor a felujitashoz. Az a szerencsem, hogy a lapatdarabokat megfogta a cooler (es a benne levo kb 2l olaj) es nem mentek be a motorba. Akkor lett volna siras, mert kuka a motor.
Es ez tokre nem fugg attol, hogy milyen auto vagy hogy hasznalod, 150e km felett barmikor elojohet ez. -
r.levente75
addikt
Megvettem ma az ablaktörlő lapátokat, párban. Bosch, jó kis cucc.
-
Peti78
őstag
Na tegnap reggel simán indult a kocsi, ekintéztem pár dolgot, majd elmentem a vasútállomásra ahaveromért. Megjött, indítom a kocsit, teker az önindító, motor majdnem belekap, de semmi. Ottragadtam. Vettem parkolójrgxet, a szerelőm elvontatta a szervízbe. Most várom, hogy mi a retek van vele. Tolatáskor éreztem egy kis rángatást, de utána alapjáraton ment 3-4 percig a turbo miatt. Adaékként, hogy egy hete toltam bele 63 liter vpower 95 ö, amivel kb 200km-t ment
Ez most azt jelentié hogy nem mondhatom el róla, hogy sosem hagyott az út szélén?
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
Szomorú. Az asszony F astrája mentette meg a napot, és a programot. A terv az volt, hogy leugrunk Tiszafüredre, onnan az egyik barátomékhoz szalonnát sütni, majd haza. Végül is még mindig jobb, hogy ez itt történt Debrecenben, és nem valahol a nyílt úton a semmi közepén, vagy Tiszafüreden, ahol nem ismerünk senkit. Ennek ellenére a bizalom ami eddig a kocsi iránt éreztem, megingott. Mint amikor a hűtlenségre fény derül egy párkapcsolatban...
Kicsit szomorú vagyokBlackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
rbalint88
addikt
Az uj is megalhat. Nekem a passat csinalta azt etanolozas kezdeten, hogy a leoldott retektol megallt az AC pumpa. Garazsbol ki kellett tolni a trelerig, mert nem lehetett betolatni a trelerrel. Raadasul automata valtos volt, kulon szereti a tologatast. De ezen kivul egy nyusszenese se volt nalam. Lehet nalad is ilyen banalis oka van annak, hogy nem indult. En eddig barmelyik autommal barmikor elindultam volna tiszta lelkiismerettel Norvegia-kulsore, mert tudom, hogy ami rajtam mulott, ott muszakilag tiptop allapotban van. Aztan barmilyen auto barmikor megallhat mindenfele elojel nelkul, ezt nem tudod kiszurni, annyira soktenyezos rendszer. Ismerosi korben nem egy, nem ketto uj/nagyon fiatal autot kellett trelerezni, mert megkotlott. Es nem epp olcso autokat. Szoval emiatt nem kell letorni.
-
Peti78
őstag
válasz rbalint88 #7939 üzenetére
Tudom, hogy igazad van, bármi előfordulhat. De olyan pompásan teljesített eddig az együtt töltött kb 1500km alatt, (tudom, nem sok) hogy ez nagyon meglepett. Soha, semmi nem odavaló hang nem jött ki rajta, tuti hogy meghallottam volna, hiszen én (talán már kicsit betegesen) de nagyon odafigyelek a reakcióira. Arra is gondolok, hogy ez a vpower 95 ös benya szedett le valami retket, vagy már hordott magában. Talán a finomszűrő lett tele, nem tudom. De ahol ez a retek volt, ott van még belőle.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Rivaul
addikt
A kis saxomba anno belevertem cca 80ekm-et 5 év alatt. 130-al vettem. Vétel után az első évben melóból hazafele 100-as tempóról egyszer csak leforgott és leállt. Vissza sem lehetett indítani. Álltam az út szélén 10 percet és fogtam a fejem hogy most mi a nyuszi lesz. Éjszakás voltam, hajnal 4-kor nem sokan mentek a főúton. Aztán beültem, ráindítottam és mint ha mi sem történt volna. Hazavitt és a következő 4 évben soha semmilyen körülmények között nem hagyott ott, pedig aztán kapott tőlem hideget s meleget. Az hogy mi történt akkor, soha nem tudom meg mert másnap megint meló és nem is foglalkoztam vele. Attól az egy esettől függetlenül ki merem jelenteni hogy egy végletekig megbízható kis jószág volt. Még friss a kapcsolatotok, 1500km az semmi. Én 4 hónapja vagyok az xc90-el és 13000 tettem bele de ez még "nem az én" autóm. Majd elválik hogy milyen lesz a mi kapcsolatunk ha én szerelgetem és törődök vele, körbe cserélgetem a dolgokat stb. A lényeg hogy egy hiba az még nem hiba. Jó idő mire összehangolódtok, kicserélgetsz mindent amit az előző tulaj nem tett, és el lehet mondani hogy valóban téged nem hagyott ott a TE autód.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
person
senior tag
válasz rbalint88 #7934 üzenetére
Kösz, csak hozzàszòltam a tèmàhoz, nem tapasztalok problèmàt de ettől függètlenül megfogadom a tanàcsod, amint lesz rà lehetősèg, 200 k felett van bőven (tekert) de nem tudom volt e màr javìtva.
Rivaul kiìrt àtlagra visszatèrve, most kicsit több volt az orszàgùt, 6,1 òra szerint picivel fèl tank alatt 550 km-el. (Km òràt nem nullàztam, csak az első cìmnèl ~210 km).
Üdv az a sürgőssègiről, megmarkoltam a 230-at
[ Szerkesztve ]
-
-
Rivaul
addikt
Én fele tankra 390-400km amit kapok max 9,3 átlag...
Jobbulást. Szerencsére én immunis vagyok a 230-ra. Eddig vagy 10x vágott meg de nem okoz nálam semmit pedig volt hogy a kést ketté vitte a kezembe
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Általában nem magamnak köszönhettem. Legalábbis az esetek felében nem. Legutóbb kb 1 éve cseréltem konnektort és mondtam asszonynak hogy nyomja le a biztit. Lenyomta, de nem a főt hanem a konyhait. Kár hogy én 3 helyiséggel odébb a szobába cseréltem Váratlan volt az érzés
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Peti78
őstag
Tehát. Elhoztam a kocsit a szerelőtől. Nem olvasott ki hibát, nem produkált problémát, hibát nem talált. MOndta, hogy menjek vele, járassam. Pár km után lámpa előtt üresbe , fékkel lassítva amikor majdnem megállt a kocsi, leesett az alapjárat kb 300-ra, majd fel 1500-ra, aztán beállt 800-ra. Kuplungolva nem volt ez a jelenség. Még 10km, és kigyulladt a check engine pictogram. Na vissza a szervízbe, leraktam a kocsit, írtam a szerelőnek, hogy sikerült végre valami hibajelentést előhozni. Érdekes, hogy a bal oldali kijelzőn nem jelent meg ehhez kapcsolódó üzenet, csak a pictogram.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
Nem gyárit használ, ezt mondta is. Van itt aki gyárit használ, de nekem ő az első szerelőm, bízom a szaktudásában, és igyekszik megoldani a problémát, ha lehet, akkor szerel, és nem cserél. A másik is jó, nagyon vágja a vovlo-t, márkaszervízben volt vezető szerelő. Viszont a check engine kigyulladása után csak az elsőhöz tudtam beállni, mert pont közelében voltam. Meglátjuk mit mond most, hogy visít a pictogram. Ha nem jut dűlőre, úgyis a másik jön. Szívás, mert csütörtökre kellene az autó, de sanszos, hogy nem lesz meg. Egyébként a menettulajdonsága nem változott a kocsinak a lámpa kigyulladása óta. Arra is gondoltam, hogy ezt a benyát nem szereti.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G