Új hozzászólás Aktív témák
-
Peti78
őstag
válasz BigBlackDog #8601 üzenetére
Gyújtás van, de indítózáskor semmi. Mintha egy relészerű kattanást lehetne hallani.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
TheMarci
addikt
Meg volt az ev elso szervize, egy ideje fura szag jott neha, mikor megalltam, de nem nagyon volt idom vele foglakozni, mert mas tunet nem volt. A napokban korbeneztem, a hatso feni, es kornyeke tok meleg volt, kiderult, hogy a korabbi fektarcsa csere utan beragadt a fek (bocsanat, ha nem tul pontos a megfogalmazas, ennyire ertek hozza), es egy ideje melegitett mindent, igy tarcsat, meg feknyerget kellett cserelni, 150k huf, de legalabb hamar megcsinaltak.
Do You Dream?
-
Peti78
őstag
válasz molnarpeter #8604 üzenetére
Nincs alacsony akkujelzés. AH megnézed mire válaszoltam, szinte kizárt, hogy akkufesz legyen, hiszen a minap a pótkulcssal azonnal beindult. Nem erőlködött, 5 perccel előtte pedig ugyanígy meg se nyikkant. Bár ha kötelezően szeretnénk párhuzamot vonni, ma be kellett volna indulnia a pótkulcssal. Viszont nem tette.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
Tudna valaki lőni egy képet, hogy 2001-es s60 motorterében hova kell rakni a bikakábeleket?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
válasz BigBlackDog #8607 üzenetére
Érdekes, amikor a szerelőnél éjszaka lemerült az aksi, mindkét csipesz a fuse körül volt. Augusztusban történt, hogy elvittem hozzá délután, leraktam, mentem reggel és már bikakábelen volt, mert éjszaka lemerült. Előfordulhat olyan, hogy ha nem zárom a központit, akkor valami nem alszik el és lemeríti?
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
válasz FeRRaR1 #8609 üzenetére
Nem kellett bikázni, azonnal beindult. Előtte mértünk multiméterrel, azaz mértünk volna, mert le volt merülve. 4-5 alkalommal indítottam most újra, nem erőlködött, pöcröf ahogy mondani szokás... bizonyos helyeken. Ettől függetlenül nincs rendben a dolog, mert valami van.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
Ez a legnagyobb szívás, ha nem reprodukálható a hiba, vajon összefügg az előző kulcsos dologgal, vagy ez egy teljesen másik hiba.
Nekem egy renault megan 2 csinált ilyet, hogy leparkoltam, utána se kép se hang, nem tekert az önindító. Pedig minden rendben volt látszatra. Volt izzítás, feszültség, üzem anyag, előtte semmi hiba.
Fatert hívtam fel aki foglalkozik renault alkatrészekkel is, mondta hogy önindító lesz a ludas, ha nem teker, mozgassam meg a kocsit sebességbe, és az mozdít rajta annyit hogy beinduljon. És tényleg így lett, kezdődő önindító hiba volt, hogy nem mindenhonnan kapta már el, kicsit meg kellett mozgatni néha.
Esetleg nézzetek rá a hiba tárolóra, lehet elmentett valamit, bár ilyen esetben 2 esélyes.
[ Szerkesztve ]
-
Peti78
őstag
válasz FeRRaR1 #8611 üzenetére
Hm. Van benne valami. Egyébként a szomszédnak indult be első indításra, miután nekem nem ment. Kicsit kinyomta a kuplungot, kéziféket kiengedte, megmozgatta a sebváltót. Azonnal indult. Kész voltam teljesen. Hogy a három művelet közül melyik volt a megoldás, nem tudom. Mindenesetre most jó helyen van az autó, a legközelebbi út a szerelőhöz vezet.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
haxxika
senior tag
válasz molnarpeter #8614 üzenetére
Nekem is van, hogy csak másodjára tudom beindítani. Először nem akar tekerni, leveszem teljesen a gyújtást, indítok megint és beindul. Ez főleg kellemetlen ausztria közepén, nem nagyon akartam ottmaradni
Mennyibe kerül kb. egy ilyen felújítás?OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Rivaul
addikt
Még mindig a féltengellyel kálváriázok. Nincs időm egyszerűen letenni az autót, szervizekbe elhajtanak hogy nem tudják megmondani melyik a hibás max ha ripityára szedik egy vagyonért. Lutrira venni egyet marha drága mulatság. Az idegbaj kerülget hogy a sok rázás szétcseszi a váltóm. Napi min 70km megy az autóba egyszerűen nem tudom nélkülözni. Gyanítom hogy az elmúlt 2-3 hónap alatt már mind a kettő szétment. Viszont annyi pénz most a világon nincs. A felújításról mi a véleményetek? Tudom felmarják a harangot és túlméretes tripodot tesznek bele de kicsit aggódok hogy a vékonyított harang fala bírja-e ezt a nyomatékot és súlyt... Ez lenne a legjárhatóbb pedig mert kikapom őket és valahonnan szerzek egy autót, pár nap alatt futárral vissza is jönnek és egy utángyártott tengely árából meg is lennék. Visszatérve a váltót szétbaxhatja ez a sok rázás?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz FeRRaR1 #8618 üzenetére
Mert nem tudom melyik oldal a szar és sehol nem tudják megmondani Beszéltem egy rahedli szerelővel mind azt mondja hogy ha lebontja akkor tudja megmondani és szétszedi akkor tudja talán megmondani de az sem biztos. És egy vagyonért szednék szét. Általában cserélik amelyiket szarnak érzik és vagy be jön vagy nem. Nah sztem nekem már mind a 2 szar. Külföldről is 76 darabja, annyit meg az életbe nem sajtolok most ki. Ha tudnám hogy a jobb a kuka és rendben lesz akkor oké de így a felújítás tűnik járhatónak. Akkor kiveszem mind2-őt és kész. Megállok 75-be.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Peti78
őstag
Hol érdemes érdeklődni 2001-es s60 elektromosan behajtható tükrök felől? Tudtok valami volvo bontót egyebet?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Benito94
tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a 2011-es V60-ban van a fedélzeti számítógépben online lehetőség vagy az az újabb facelift változatban van? A 2011-es és az újabban lévő rendszer közt van különbség? A másik kérdésem az lenne, hogy az újabb változatnak a hátulján lévő diffúzort rá lehet szerelni a régebbire mert személy szerint jobban tetszik a dísz kipufogóvégekkel. Nem lényeges dolgok ezek de kiváncsi vagyok rá. Előre is köszönöm a segítséget.
-
Peti78
őstag
Na ma viszem a kocsit szerelőhöz, úgy néz ki vontatni kell.
Két kérdés: nem néztem meg, a vontatószem elvileg ott van beszerelve, vagy olyan a konstrukció, hogy alkalmi szereléses?
A másik, kérdés, hogy szabad behúzni (a betolás mintájára?) Mert akkor megpróbálnánk.Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
BigBlackDog
veterán
2007-es S60-nál hogyan működik a xenon szintezés? Hasonlóan, mint más típusoknál, ennél is kéne látni bekapcsolásnál, hogy végállástól végállásig végigmozog a fény? Vagy ez lenne a normál működés? Fénykürtnél/távolságinál szépen mozgatja mindkét oldal foncsorát.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #8628 üzenetére
A régebbi FF tükrös xenonokat szerintem nem szokta végállás tesztelni az elektronika. Legalább is még nem láttam, pedig volt nálam pár S60.
-
se4ever2
aktív tag
Sziasztok!
2013-as Volvo S60. A képen látható lámpa csak helyzetjelző, vagy nappali menetfényként is használható?
Előre is köszi a válaszokat!
-
BigBlackDog
veterán
Közben sikerült megszerezni az infót a 2007-es S60 gyári homologizációs méreteivel kapcsolatban a Volvo Autó Hungáriától (sajnos az egyszerű márkaszervizek nem tudtak biztosat mondani). A méret nem volt kérdés (205/55/R16), csak a sebességindex és a terhelésindex. Hátha valakinek még hasznosak lesznek az alábbi infók;
Minimális terhelési index: 91
Minimális sebesség jel: V
Téli kerekek (M&S) esetében Q (160 km/h), de ez esetben el kell helyezni egy állandó jelzést az autó vezetőjének jól látható helyre, hogy max. sebesség 160 km/h. -
pistike1980
újonc
Sziasztok ! Tudna valaki segiteni hogy a fedélzeti számitogép melyik állásban mit mutat ? Balrol jobbra
-
pistike1980
újonc
Sziasztok ! V40 es ben Tudna valaki segiteni hogy a fedélzeti számitogép melyik állásban mit mutat ? Balrol jobbra
-
csabi94
őstag
válasz pistike1980 #8635 üzenetére
Szia! Nem vagyok biztos a sorrendben, de fejből én így emlékszem:
-Átlagsebesség
-Átlagfogyasztás
-Pillanatnyi fogyasztás
-Külső hőmérséklet
-Megtett távolság
-Még hátralévő távolság -
pistike1980
újonc
-
Integrale
veterán
Sziasztok!
2005-ös évjáratú 1.8-as S40-ről mi az általános vélemény? (molnarpeter írta, hogy korábban össze lett szedve egy csokorba, de nem találom).
Ami nem szempont: teljesítmény és a fogyasztás, pontosabban ennek a kettőnek az aránya. Ez a konkrét példány, kb fél évre kell, nem örökre.Köszönöm előre is!
"Bad reklám is reklám too"
-
BigBlackDog
veterán
Első generációs S60 és HiFi témakörben jártas valaki? Jelenleg HU-650 és hat hangszóró dolgozik hibátlanul, de a minőség nem túlzottan ragad magával. Merre lenne érdemes elindulni (fejegységcsere, vagy hangszórócsere)? Relatív egyszerűen lehet javítani a hangzáson, vagy nem annyira könnyű a dolog?
-
FeRRaR1
őstag
válasz xEon1337 #8640 üzenetére
A kocsi itt sokaknak használati tárgy, rengeteg az eldobható ford/opel/kisebb kocsik. Nem egyszer találkoztunk olyannal, hogy balesetkor kiszáll és otthagyja. Mivel a biztosítás és a road tax ami drága itt. Pl egy régi 3000 fontos kocsira, 2500 font egy éves biztosítás új sofőrnek, meg pár száz font tax évente. És akkor még be sem indította. 10 éves renault, lökhárító sérült, kiszálltak ott hagyták, de úgy hogy kabátok, gyerek játékok minden benne maradt. Mi vettük meg árverésen. Itt is inkább a kelet európaiak, meg közel keletiek toldozzák foltozzák mekkmester módra. Amit én csinálok kb az a legritkább, hogy 10+éves, van még értéke, márkaszervizes, teljesen karbantartott. A vásárlók 80% a tavalyi statisztikákban tartós bérlő vagy lízing.
Valamennyire még értelme is van itt, hogy a hulladékokat inkább otthagyják, ha bejelentik a biztosítónak, akkor durván megemelik az árát 5 évre. Akár te voltál a hibás, akár nem. Pl kocsi értéke 1-2 ezer font, de 5 évre megemelnék évi 1000-1500 fonttal, inkább kiszáll és otthagyja, nem jelenti be.
Amennyiben valami jó, akkor az tartja az árát, pl XC90, ha valami hulladék, az 10 éves kor felett 1000 font alatt elhozható... ilyen peugeot, opel/vauxhall, még egy 6-7 éves corsa is újszerűnek néz ki, de 2000 font alatt elhozod, nem magas futással.
Furcsa egy világ, kell idő mire hozzá szoksz. Valaki úgy hoz ki új mercit, hogy első napokba már meghúzza a lökhárítóját és tök nem érdekli. Vagy élő példa, egyik háznak a tulaja amin melóztam Porsche Macan Turbóval jött szemetet pakolni, tele rakta rittyóval, meghúzta a lökösét, és tök nem érdekelte, én meg majdnem infarktust kaptam... Persze ez főleg London.
Vidéken még olcsóbb, a biztosítás is jóval kevesebb, de jobban meg is becsülik. Ugye itt annyira összetett a biztosítás, hogy lakcím alapján nézik az ingatlan értékeket, bűn statisztikákat, mióta van jogsid, honnan jöttél, mikor, banki történet, lóerő motor méret, ezer dolog alapján mondanak egy jó magas árat. S80 V8-ra először évi 2500-et mondtak, de találtam egy Volvo autóklub biztosítást évi 500 alatt... Mikor vettem asszony 25 év alatti volt, hallani sem akartak róla hogy 4414 köbcentit vezet Londonban, 24 évesen. biztosítók 80% letette, 15% rohadt magas árat mondott...
-
Integrale
veterán
válasz xEon1337 #8640 üzenetére
Ahogy elerik az autok a 10 eves kort, beesik az aruk 1-3e euro koze, Toyota Avensis 2008, B6 Passat, C5, Laguna, mind 2007-9, es megkapod 1200 euroert, egy tenyleg szebbet 2000 korul.
Mindegy a gyarto, a kornak van erteke.En az Audira is csak veletlen kaptam biztositast, 11 ev feletti autoval elhajtanak, vagy olyan arat mondanak, hogy elmesz magadtol.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
kelekyle
őstag
válasz BigBlackDog #8641 üzenetére
Reseteld le a fejegységet, lehet össze vissza van állítgatva.
Én se vagyok meghatva az én 603-as rendszeremtől, Haxxikáét hallgattam az szebben szól (neki is 603 de az enyém sokkal tompább). Nekem valami gáz van a rendszerben csak még nem jöttem rá mi a para.
603-nál kell, hogy legyen erősítő biztosíték ? Mert nekem nincs benne, de az erősítő benne van és be van kábelezve.
Amúgy azt mondják, hogyha a center bekerül egészen megváltozik az egész, szerintem azzal fuss egy kört.
Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #8644 üzenetére
Angliában annyira nem, mert sok a kamera, rendőrkocsikban is van és jelez nekik ha gáz van. Ez is inkább a kelet EU és távol keletiek csinálják "nagyobb" számban. Leginkább külföldi rendszámmal próbálják elkerülni a bírságolást / magas biztosítást / út adót. Az lehet érvényes a legtöbb esetben, de lehet full forgalomból kivont. Itt nem látják. Persze nagy részük törvénytelenül, több mint 6 hónapot itt tartózkodva. De mostanában mintha rá feküdtek volna, rengeteg a kerékbilincses autó, szinte minden nap látok, általában elég lepukkant gépeken. Ilyen téren nem sz@roznak, ha olyan van simán begyűjtik és bezúzzák. pl nem volt érvényes biztosítás, és nem tegnap járt le feledésből. Íreknél nem tudom mennyiben más.
Avagy ami inkább divat, hogy megnéznek pl autotraderről egy ugyan olyan kocsi rendszámát, online lehet csekkolni van e rajt biztosítás + mot + roadtax a rendszám alapján, és csináltatnak egy ugyan olyan rendszámot.
Pl ez a Volvo S60 / Biztosítást itt, / taxot és műszakit meg itt. Látszik hogy műszaki érvényes, biztosítása is van még, de a TAX-ot még nem fizette a; mert kereskedő b; mert nincs még az új tulaj nevén, és / vagy mert nem adták még el
Vagy akár a forgalomból kinéz egy ugyan olyat. De általában minél messzebbről szoktak, az ország másik végéből.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz kelekyle #8645 üzenetére
Megvolt, sokat nem változott. Viszont kipróbáltam AUXról az alább felállással; Mpow Streambot Mini (kaptam a kocsihoz) és LG G4 bluetoothon Neutron playerrel. Szerintem így jobban szólt, mint CD-ről (és egész elfogadható volt már így az én füleimnek is). Előfordulhat, hogy az AUX bemenete jobb minőségű lenne, vagy csak a Neutronban lenne a trükk?
Ma akadtam rá erre az oldalra (ha valaki nem ismerné), van néhány régebbi Volvo brossúra is. Érdemes végignézni, vannak érdekes képek.
[ Szerkesztve ]
-
haxxika
senior tag
válasz BigBlackDog #8647 üzenetére
Próbáltuk a CD-t is, teljesen más volt a hangzásvilág, pedig ugyanaz a hangrendszer, és a fejegység is. Csak fogtuk a fejünket hogy mivan. Átrakjuk majd a fejegységet az enyémből kipróbálni, hátha megoldja a problémát (legalábbis rájövünk, hogy ez volt-e a gond).
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #8644 üzenetére
Próbálkoznak vele, de elég rizikós. Szélvédőn van 3 kicsi tasak, egyikben a biztosítás, másodikban az adó, harmadikban a műszaki kártyája, az igazoltatás nem úgy történik mint otthon, nem állsz félre (ha kiszednek, akkor kezdhetsz gondolkozni, hogy mennyivel mentél, és hány szabályt szegtél meg), nem húzod le az ablakot, nincs kontakt sem a felek között. Szimplán csak annyi, hogy egy forgalmas út szélére kiállnak, a forgalmat lelassítják, szinte állóra, és sétálnak a sorok között, nézik a tasakok tartalmát és az azon levő dátumokat.
5 hónap alatt 4x történt velem ilyen, szóval nem érdemes szerintem ezzel bajlódni.Mindenkinek piszkálja a csőrét a biztosítási díjak, viszont nem teszik szóvá, bezzeg amikor 2 éve bevezették a vízdíjat, ami valami kis pitiáner költség volt, akkor ment a hőbörgés, így el is törölték.
Fura egy nép.Valószínűleg a Volvo, legalábbis a linkelt sztornó, pontosan a kora miatt, szóval 2007 utániakat kell néznem.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz BigBlackDog #8644 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Telekom mobilszolgáltatások
- TCL LCD és LED TV-k
- PlayStation 5
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen egeret válasszak?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Yettel topik
- További aktív témák...