Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz FeRRaR1 #3400 üzenetére
hali!
nekem volt egy évig egy 2006-os s80-am a 160 lóerő körüli dízel motorral, de az sztem nem ugyanaz az autó mint ami neked van (2006 évvégén volt modellváltás). ami érdekes viszont hogy az is csinálta ezt, igaz mivel bérautó volt egy évre ezért én nem foglalkoztam vele. majdnem 40 ezret tettem bele egy év alatt és a jelenség nem változott
igaz hogy az nem volt nagy erős rántás, de egyértelműen érezhető voltcryptot minden termékemért elfogadom
-
BBalu
tag
válasz FeRRaR1 #3403 üzenetére
Nagyon szépen néz ki tényleg, gondolkozom én is rajta, hogy lecserélem az enyémet egy 2006-7 körülire de nálam csak benzin játszik vagy a t6 vagy a v8
Viszont: "beállítod hogy 200.-ig kövesse le az előtted haladó porschet " - akkor cudar egy porsche volt az ha diesel tudott utána menni, lassan elásom a t6-ot
-
gaborbol
őstag
válasz FeRRaR1 #3403 üzenetére
A tied ujabb nem tudok rola mit mondani biztosra. Ra kell keresni modellszam alapjan, de szerintem hasonlo mit az elozo szeria.
Az elozo generaciora kifejezetten nem ajonlott a trasmission flush( atoblites, magyarul leengeded es felotod) le kell szedni az olajdeknit, kitisztitani a magnest, kicsereleni a valto hazban levo szurot, tomiteseket.
8.8 L olaj kell bele tehat en vettem 12 litert es eppen csak eleg volt a vegen atmosni vele 3 kis lepesben. 14-16 litert irtak a tobbiek, gondoltam az rengeteg, de annyira nem volt az. Feltotod teljesen a rendszert jaratod 5-10 percet, vagy mesz vele par kilometert, aztan leengedsz 2 litert, megint feltotod, jaratod megint leengedsz 2 liter,es igy tovabb, igy lehet a leheto legtobb regi olajat kiszedni a rendszerbol.
Persze nekem az 1500 Ft-os olaj kell bele, neked a dragabb az mindjart mas teszta.
Az olaj nagyon nem mindegy, hogy milyen, csak es kizarolag azt lehet beletenni amit eloirnak, en oszinten nem nagyon hiszek egy szerelonek sem. Lassan kozel a negyvenhez eddig ketto olyat lattam aki tenyleg megbizhato volt ilyen teren. Hogy mit rakott vagy akar beletenni, meg hogy honnan jott az olaj Inkabb megveszem a markaszervizbol, vagy kimondottan azt a markat amit irnak, ha beszerezheto a szurevel tomitesekkel. cakk pakk.
Ha ez megvan akkor szoftver frissites, rengetegen irtak, hogy nagyon sokat segit, szerintem a tiedre is van valtoval kapcsolatos frissites.
Ha ez a ketto nem hoz eredmenyt, akkor el kell kezdeni gyujteni...
Sajat velemnyem szerint az auto gyartonak nem erdeke, hogy a valto orok eletu legyen. Gondolom beterveznek 10 ev vagy 140K( nem tudom mennyi az EU evi atlaga) Km-t elettartamra es, ha annyit kibir csere nelkul akkor nem kell vele foglalkozni.
Ha egyszer csinalsz egyet akar csak 60-75.000 km-utan a es a sajat kezeddel vakarod ki a femreszeleket a valto dekni aljabol es belegondolsz, hogy ez kering szepen az olajjal es reszeli a tobbi alkatreszt non-stop akkor rajossz, hogy a gyari utmutatas mennyire nem a hosszu eletre fog vezetni.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz FeRRaR1 #3403 üzenetére
Szép autó, csak kár h automata.
Annó több hétig bújtam a netet az S60-nal kapcsolatban. Nem volt olyan forum, ahol ne lett volna folyamatos téma a problémás automataváltó, így akkor eldöntöttem, h biztosan nem olyan lesz, kényelem ide vagy oda.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
aneda
aktív tag
válasz FeRRaR1 #3400 üzenetére
A múltkor a márkaszervizben mesélte a szerelő srác hogy az XC60-akban ezt a hibát szoftveresen korrigálják.
Gondolom a tiédben is hasonló váltó van, érdemes lehet rákérdezni a VOLVO-nál.
Ettől függetlenül olajcsere, szűrőcsere (ha van), takarítás alapvető fontosságú.
Ha rákeresel a típusszámára a váltónak, biztos lesz sok infó a neten.[ Szerkesztve ]
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
gaborbol
őstag
válasz FeRRaR1 #3410 üzenetére
Ez igy korrektul hangzik!
En nem rizikoznek, egybol kernem a teljes olajcseret. Azt mondjak, ha mar szarul valtogat az mar eleve rossz, akkor mar eleve kapott, ezt elozne meg a redszeres olajcsere. Inkabb most 60k mint 250-400K par honappal kesobb vagy meg rosszab ha kulfoldon terdel le.
A vezeto ules kicsit jobban sikeredett:
(ennyire nem volt durva/koszos mint a kepen latszik, valmiert sotet lett a kep.)Aztan ma meg ismet szilent csere a lengokarban ...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz FeRRaR1 #3421 üzenetére
Hahaha.
..ha, fizetnének érte sem vennék downsiznig, szarrá hegyezett motorral szerelt autót.Egyébként a legnagyobb probléma, h már kötelező jelleggel minden autógyárnak be kell állni a sorba.
A 2010 körüli 1.6D motorral szerelt V70 is, mi ha nem a vicc kategória?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Cxgrav
senior tag
válasz FeRRaR1 #3421 üzenetére
Szia!
Automataváltónál olajcserénél illik szűrőt és tömítést is cserélni!
Ezek után ha nincs baja a váltónak meg kell hogy gyógyuljon a rántás.
Amennyiben nem, le kell venni a váltót és megnézni, hogy kóser-e a wandler.Ha elmúlik a rántás (olaj, szűrő, tömítés csere után) akkor 5-6 ezer km után egy sima olaj átöblítést még érdemes végezni, hogy a bennmaradt cucclemákot kihozza.
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
CYBERIA
őstag
válasz FeRRaR1 #3421 üzenetére
Azért ahogy D5-ös motorból sem mindegyik megy annyit eredeti turbóval, úgy a downsized motorok közül is egészen biztos lesz, ami el fog menni annyit eredeti turbóval. Szerintem a mostani turbók nem különösebben lettek érzékenyebbek az 5-10 évvel ezelőttieknél.
Azt elég nehéz így megállapítani, hogy mi a túlfújt, mi nem. 15 éve a 2.0 T5 a maga bő kétszáz lóerejével elég brutálisnak tűnt, a mostani brutális kétliteresek meg már 400 lóerő körül járnak. Erről a végéről nézve akkor a 2.0 T5 teljesítménye egész szerénynek tűnik.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
zsid
senior tag
válasz FeRRaR1 #3433 üzenetére
A szelepek elkokszolódása az gyakorlatilag az összes közvetlen befecskendezéses benzinmotor betegsége, egyedül talán csak a Toyotának van rá megfelelő ellenszere: a szívócsőben is van hengerenként egy injektor bizonyos időközönként az is dolgozik, így nem alakul ki koksz lerakódás a szívó szelepeken.
Érdekes, ez a BMW/Mini 1.6-os turbós motorja a PSA-tól származik. Azt' pont a franciák nyígnak a gyártás beszüntetéséért? ÖngólA turbó problémák valószínűleg itt is a nem megfelelő használatra és olajcserére vezethetők vissza.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz FeRRaR1 #3435 üzenetére
Ezeket én is olvastam. Viszont sok helyen azt is leírják, hogy az akár 30 000km-es olajcsere periódus nem városi használatra vonatkozik, talán még a manualban is benne van, csak mindenki lusta elolvasni (mondjuk a 1er manualjában pont nincs benne az olajcsere intervallum). Sőt, ezt még a márkaszervizekben is lesz@rják, ott sem tájékoztatják a kedves tulajdonost... De mit várunk egy mezei autótulajtól, ha néha még az olajdoktor is ordas nagy
fasságokatír?Persze, vannak eleve elrontott konstrukciók, ez benne van a minden új fejlesztésben. De ezeknél egy ilyen olaj elnyújtott olajcsere periódus az halálos ítélet - főleg városi használatban.
Én nemrég húztam szét a 15 éves T6-os blokkomat,és sehol nincs benne olajsár és koksz lerakódás. Nem akarom elképzelni hogy nézne ki a belseje ilyen 30-40k km-es csereperiódussal.
<tRucKdriFteR>
-
runner 125
nagyúr
válasz FeRRaR1 #3438 üzenetére
Castrol Edge Professional A5 0W-30-at néztem, ez a gyári Volvo ajánlás is a D5-höz.
Regelj be index forumra, és kérdezd meg a Volvo topikban, úgy rémlik már írtak párszor ajánlott szakikat.
Sport Contact 5-öt sok helyen dicsérik, nekem is majdnem az lett a Honda-ra, de a tesztek és a vélemények különösen jónak írták a Vredestein Sportrac 5-öt, így azt választottam.
Conti:
Vredestein:
Két gumis ismerőst is megkérdeztem, illetve itt forumban is kimagasló ár/érték arányú guminak írták a Sportrac 5-öt.
_Lényeg az egyéniség ugyebár:
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz FeRRaR1 #3440 üzenetére
Persze, nem mondom h ez a legjobb, csak a beszámolók engem meggyőztek.
"Csak annak a statisztikának hiszek, amit én magam hamisítottam."
ADAC
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
BBalu
tag
válasz FeRRaR1 #3438 üzenetére
Hello!
Nekem vredestein ultrac cento 225/55 R16 van fent, én teljesen meg vagyok vele elégedve.
Michelin Primacy HP kisbuszon volt nekünk, viszont minden egyes kanyarban nyekergett ha kicsit nagyobb sebességgel vettük be szintén 225/55 R16
szerkesztve: nekem is gumis ismerősöm ajánlotta, az ő autóján is vredestein van, szerintem ami ajánlatot kaptunk mindketten abban volt egy pici részrehajlás
[ Szerkesztve ]
-
CYBERIA
őstag
válasz FeRRaR1 #3525 üzenetére
Az a 40 000 km egy maximum, általában inkább ez van:
„elviszi szervizbe mikor a kocsi jelzi hogy kell, és ennyi”Ha többnyire nemzetközi forgalomban vesz részt a jármű, akkor egyrészt hamar összejön pár tízezer kilométer, másrészt sokkal kedvezőbbek az üzemi körülmények, mint ha sokat szenved városi környezetben. Utóbbi esetben meggyőződésem hogy nem 40 000 km környékén fog felvillanni a lámpa.
Amúgy a cikkből kimaradt, hogy lesz összkerekes változat is.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
zsid
senior tag
válasz FeRRaR1 #3532 üzenetére
Az évet nem figyeltem, csak a futást. A többiben egyetértünk
A váltóban a mágnest kitakarítani, szűrőt és a tömítést ki lehet cserélni komolyabb szétszedés nélkül, akár te is meg tudod csinálni. Tizenegynéhány sima hatlapfejű csavar van a váltódekliben, lelazítod és mindenhez hozzáférsz. Olajjal feltölteni nem kell, azt be tudod tölteni felülről, miután beraktad a váltót.
Viszont ennél komolyabban a belsejébe csak váltószervizes fog belenyúlni, az meg felújítással kezdődik.<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz FeRRaR1 #3534 üzenetére
Felépítéséből adódóan nem lehet. A belső dolgokhoz egyáltalán nem férni hozzá. Itt meg tudod nézni, hogy is néz ki belülről egy ilyen(vagyis inkább a tiédnek az elődje):
[link]A "váltókarter" alatti részek kitakarítása önmagában nem elég, erre viszont tökéletesen megfelel a féktisztító, illetve a fémporfelfogó mágneshez egy puha rongy.
<tRucKdriFteR>
-
minek?:S
őstag
válasz FeRRaR1 #3550 üzenetére
Húú ezaz Megyünk feljebb az árban.. nehogy már beférjek oda is, ahova más .. nehogy Igazából nem mostanában vennék Volvot, Még csak télen szeretném lerakni a jogsit, veszek egy trabit, első ülést kipattintom és hátsóról vezetek kb 5 év múlva/belül szeretnék venni Volvot addigra össze tudok szedni 2-3 milliót talán
Nekem igazából a 2005-2006os modellek tetszenek, régebbi az nem, újabb meg.. pénz se lenne rá. Egy ilyen kb mennyit ehet 100-on? 8 körül nem?
Illetve, most egy lehet, hogy egy hülye kérdés jön, de van valami jelentősége a Platinum, Premium, Black Edition jelzőknek? most így ezeket látom használtautón, van más? Ha van jeletősége, mi és melyiket érdemes venni?
Szerk.: S40 és S60-ban mekkora a max hely a sofőr lábának, ezt nem tudja valaki?
[ Szerkesztve ]
Üdv.:M.
-
Ck.
addikt
válasz FeRRaR1 #3550 üzenetére
Neked is angol autód van? Páran itt ph-n szentül gyozkodnek h 600 fontért már meg lehet venni a tuti 2002-es S60-at.
No nekem három 1000 font alatti angol autóm volt, ebből 2 a scrapyardon végezte, úgyhogy nem vmi jó az arány. De ha magyar autót használsz, akkor eleve a kérdésem is okafogyott. -
Ck.
addikt
válasz FeRRaR1 #3554 üzenetére
Én autotraderen és gumtreen szoktam nézelődni. De nehezen fér a fejembe, hogy ha ugyanazt a modellt és évjáratot hirdetik 600-1500-ig, akkor a 600 nem egy roncs lesz.
2 autóm végezte 1 éven belül a roncs telepen, egyik 550 font volt, a másik 680. Mindkettő majdnem 1 év mottal, az első 2 hónapban tünetmentes működéssel. Nekem kezd kicsit jogosan inogni a bizalmam az olcsó angol autókkal.
Te hol vetted? Elvitted atnezetni? -
Ck.
addikt
válasz FeRRaR1 #3564 üzenetére
Kicsit off, sose értettem, van olyan helyzet amikor megeri a plusz X liter fogyasztást a 180-200-as tempó a trafi-biztos 140-150 tempomat helyett?
Én pl. most megyek haza, utána vissza, összesen 4000 km, de még se fordult a fejemben 150-nél több. Pedig tudna menni az a V6 TDI.[ Szerkesztve ]
-
werszomjas
őstag
válasz FeRRaR1 #3568 üzenetére
Micsoda szerencséd volt, én is voltam a napokban itt, de a tigrisek csak feküdtek, pedig kétszer is végig mentünk.
Majmoknál voltál? Nekünk volt utasunk
üdv
-
kcs73
aktív tag
válasz FeRRaR1 #3576 üzenetére
Én sem hiszem,hogy 5,nap és 500km alatt tettem tönkre.
De ha nem akar fizetni nem hiszem,hogy tudok csinálni bármit is!
Ez mostmár rajta múlik.
Ma kiderül.
A baj az,hogy Klágenfurtba vagyok,találtam egy magyar szerelőt,így olcsóbb lenne a le-fel szerelés,azaz,így lenne kb 500 euró.
És akkor erre jön a váltó csere,vagy javítás!
Az plusz 200000ft!Nem vagyok sznob. Kérdezz meg bárkit. Úgy értem bárkit, aki számít...
-
zsid
senior tag
válasz FeRRaR1 #3632 üzenetére
Most nézem, mi ez a hülyeség? Hogy lehet egy 2.0 4cyl motort T5-nek nevezni? Idióták ezek...
Ha jól látom a D5 maradt 2.4 5 henger.
Csak jussak el odáig, hogy nem szétszedem az autómat, hanem összerakom... tekerek a waste gate csavarokon és megmutatom a Volvonak mi a benzinmotor<tRucKdriFteR>
-
runner 125
nagyúr
válasz FeRRaR1 #3636 üzenetére
Nah nyomasd csak, úgyis képszegény a topik.
Egyébként én nagyon bízom benne, h a downsizing divatnak is vége lesz. Egyszerűen az nem működhet - főleg Kelet EU-ban - h eldobható motoros autók legyenek csak.
werszomjas
Mert mindenki ezt csinálja... túl tartósak és túl jók, consumer társadalom, mond valamit? Nem divat manapság a 4-nél több henger, sőt, lassan már 3 hengeres motor lesz a Hummer-ekben is. Kell a kiss ccm, kis hengerszem és természetesen egy oltári csiga rájuk, h ha a paraszt betéved szalonba 200.000ft-tal (a többit 10 é hitelre, de ez természetesn már egy másik téma) lássa h a benzinmotor a prospektus szerint 5 litert eszik és cserébe 180 lóerős.
Vicc ami megy.mod.
Jajj, az ültetős VéWések a kedvenceim.
De, h ez az S60R h muzsikál.., elképesztően gyönyörű, beleborsózok.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz FeRRaR1 #3639 üzenetére
A VW TFSI-ket kihagytad.
Ésszel hajtva jött már ki 5,3 is a D5-tel, de full vegyesben 5,8-6-ból mindig megáll.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz FeRRaR1 #3641 üzenetére
Cool! Szép mindkettő.
Nekem a 80-asé jobban tetszik. Letisztultabb, "Volvo-sabb".
Egyébként h h magyar P rendszámmal jársz kint, nem probléma ez odaát?Direkt ezüst egyébként mindkettő? Nekem igen, választásnál az offos B autómnál is elsődleges érv volt. Nálunk ez tölti be a pakolós, ide oda szaladgálós, utánfutót húzós, rossz útra járós szerepet.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz FeRRaR1 #3645 üzenetére
Jah pont ezt akartam mondani h odaát nem megvenni húzós, hanem fenntartani. Durva adókkal súlytják az autókat.
Ha, bevált ez a módi, akkor csináld. Ki kell használni minden kiskaput.BBalu
Egyelőre nem, még várat magára.
A navis fejegységet építettük be nemrégiben, illetve azzal szívok még, sajnos fél éve várunk 5 CAN illesztőt, h menjen a kormányvezézrlés, tolatóradar és a tolatókamera.
De egyébként teljes biztonsággal 185le-re módosítható a 124 lovas 2.4D ereje. Onnantól felfelé volt már komolyabb vezérlésbéli változás is.
Kézi vagy automata?
Az a baj nekem ilyen fogyasztási értékeim nincsenek, mert faluban (is) lakom, így 90%-ban hosszú távon fut, de index-en soha nem írtak ilyen kiugró értékeket. Szerintem csak városi használattal is valahol 8, max 9 körül meg kell állnia.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
BBalu
tag
válasz FeRRaR1 #3648 üzenetére
A 11-et az állításaitok alapján én is sokallottam, de az off 2.2 CDi Merci 10,5 körülit evett csak városban /mindig teljesen tele tankolom, és úgy számolom ki/ ezért picit elgondolkoztam rajta.
A P-s rendszám érdekelne egy picit engem is, mert olvasgattam utána, ha külföldön vennék autót akkor azzal tudnék-e járni, de találtam olyat, hogy személyt nem szállíthatok vele stb, vagy ezért se szólnak?
Köszi minden segítséget.
-
aneda
aktív tag
válasz FeRRaR1 #3668 üzenetére
Szerintem a V70 T5-öd nagyon nem 1120kg!
Nekem D5-öm van, de erősen gondolkodom egy T5 vagy 2.4T beszerzésén, valahogy olyan érzésem van hogy pár év múlva már nem lesz lehetősége az embernek rendes motorral szerelt autót venni.
A német triumvirátus "nagy" motoros autói pedig már "sokat" esznek.Igaz a villanyautózás is bassza a csőröm, az vibrációmentesség nagyon durva...
[ Szerkesztve ]
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
kcs73
aktív tag
válasz FeRRaR1 #3670 üzenetére
Szia! Nekem is V70 T5-öm van,és az enyémnek az önsúja 1600kg!
Ha már itt tartunk,lenne egy kérdésem,a turbó a tiedben mikor kapcsol be?
Nemrég vettem,és nem tudom milyennek kéne lennie,de szerintem az enyémnek van valami baja!
Egy 250 lovas motornak jobban kéne húzni,még ha 13 éves is.
Néha húzatáskor mikor "élvezkedni akarok vele",beszaggat 5000 körül,és nem mindíg egyformán húz!!!
Mi lehet a gond?
Van valami tippetek?
A gyertyák újak,Bosch Ittrium 4000/db,vezérlés,olaj,levegőszűrő,új!
A turbó levegőcsövébe becsatlakozik,egy vékonyabb levegő cső,amin van egy érzékelő,na az szét volt csúszva,és olyan hangja volt mint egy porszívónak!
Azt most a helyére raktam,de még mindíg hallok valamit,mintha fals levegőt szívna valahol!
Ez is gond lehet.Arra gondoltam,hogy az összes vákumcsövet kicserélem a jövő héten.
De lehet,hogy a turbó adta meg magát?[ Szerkesztve ]
Nem vagyok sznob. Kérdezz meg bárkit. Úgy értem bárkit, aki számít...
-
kcs73
aktív tag
válasz FeRRaR1 #3674 üzenetére
Köszönöm!
Én is a vákumcsőre gondolok,legalábbis remélem,mert az az olcsóbb!
Hát,hogy mindíg meg kapta-é az olajcserét,azt nem tudom,de így utólag,hogy megismertem az autót,nem nagyon volt gazdája!!!
De én most megadtam neki mindent!
Válltó felújitás (350000ft),
ENEOS Premium Ultra 0W30 olaj,
Xado,stb.......Nem vagyok sznob. Kérdezz meg bárkit. Úgy értem bárkit, aki számít...
-
zsid
senior tag
válasz FeRRaR1 #3671 üzenetére
Bazzki, ezek a vontathatósági adatok, nem a jármű önsúlya
LuckyL:
az s80 az kb passat méret, passatban is van ilyen 100le körüli dízelPersze, de ott akad picit nagyobb motor is, ha azzal rendeled. De a fent említett Peugeot-nál benzinesből 1.6 a plafon...
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép