Új hozzászólás Aktív témák
-
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #1796 üzenetére
Szia!
A motor szerintem nem V6-os, de ha mégis akkor feltétlenül tegyél fel képeket a motortérről, mert az érdekelne.
A komoly baja az mi lenne?
Ha szerelési útmutatót akarsz, akkor szerintem valami hasonlót nézz meg, ami házilag javítható, az nagyjából minden benne van: [link]
Nem rossz autó, régen nem annyira tetszett, de mostanra már megkedveltem a típust.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #1806 üzenetére
Ameddig egyedül tudsz dolgozni rajta addig nincs nagy gond.
Akkor van a baj ha már nem tudsz mit kezdeni vele.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
zsid
senior tag
válasz gaborbol #1799 üzenetére
Szia!
A 2.8 biturbo T6 (nálunk 272LE) az biztos,hogy soros 6 hengeres,nekem is olyan van. Ha jól tudom 2001töl a 2.9es szivókat gyártják 2 feltöltővel T6 néven, és az is sor6.
Guglizz rá a "Volvo S80 manualra", az első találatok közt hozza majd a 2000/2001es manualt (asszem newcars.volvo.com/... ) ami elég jó, illetve a Matthew's Volvo site-on elég sok okosság van S80hoz(is).
Sok nyugis kilómétert az autóval:-)<tRucKdriFteR>
-
gaborbol
őstag
válasz gaborbol #1815 üzenetére
Ma atkoccoltam egy masik Crazy Ray`s bontoba, S80 nem volt, volt viszont 3 tok ujszeru S60 par cucc kompatibilis, de sajna nem minden...
Vezeto ajto kozponti zarjat kis is emeltem, volt is meglepi, a hatsot mar csereltem, hatul sima csavar fogja a muanyag ablaksint, elol meg popszegecs a fem ajtosint, HELLO!
Latszott hogy mar probaltak kiszedni, csak nem sikerult nekikFurogep persze nalam se volt, csomagtarto kinyit, benne volt a kerekkulcs(na ez kulon megerne egy bejegyzest, hogy ezzel a lofax kerekkulcsnak csufolt viccel ember le nem szedi a kereket az fix, kell is bedobnom egy masikat, meg egy ketszer akkoraval is kuzdottem mire lejott.)
Viszont szepen ki tudtam annyira feszegetni vele az ajto meg az ablaksint, hogy ki tudjam szedni a zarat.
Otthon meg lazan lefurtam a pop szegecsuket, ki is jott a zar, ki is csereltem, hat 4 zarbol kaposbol ketto szar volt. Annyit mondanek csak: Valeo made in france.Volt Peugeot kocsim, nem kell bemutatni a valeot...Hehe
Balra a vezeto ajto jobbra vezeto mogotti utas ajto zarja.Eleg sokat allt a kocsi, ugy kelett bebikazni amikor elhozni, eleg betegesen indult mar masnap, mostanra viszont az aksi teljesen feladta.
Nem tudom hogy azert, mert a zarat basztatam, vagy valami leszivta, de olyan volt mintha a radio egysegbol egy venti hangjat hallottam volna menni, amig nem adtam ra a gyujtastAksi ki, VOLVO feliratok rajta minden fele, olyan mitha zsir uj lenne, datumot nem talatam meg rajta, de valahol kell lenni rajta, csak egy laza made in france feliratot a volvo alatt.
Akar hova nezek a kocsiba, made in france, germany, italy, a kezikonyvon es a jatek emelon kivul meg semmit nem talatam ami sved lett volna.
lehet hogy visszakoccolok a bontoba holnap es ha az ulesek passzolnak akkor elhozom a ket elso ulest, mert eleg szepek, az enyemek se annyira veszesek, de ki vannak mar repedezve, erdekes modon az anyos ules jobban.biztosan koverebb volt az asszony.
[ Szerkesztve ]
-
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #1817 üzenetére
A motor az tuti svéd.
Ez van, manapság nagyon kevés minden saját, általában beszállítótól rendelnek. Úgy látszik Svédországban nem elég erős a háttéripar.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #1819 üzenetére
A V8-as motorok voltak Yamahák. Talán egész pályafutásom során egyszer vagy kétszer láttam olyat. Ha belegondolok a mostani motorok már vegyes forrásból jönnek, az öthengeres dízeleket, és a hathengereseket leszámítva PSA és Ford motorokat építenek be.
Ráadásul a tulaj is kínai már.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
-
zsid
senior tag
válasz gaborbol #1823 üzenetére
A bekapcs gomb nekem is kicsit viseletes, szerintem azért mert anno túl puha anyagból készült. A légszűrőházat én is cserélni akarom,a fedele nem zár rendesen. Úgy látszik ez tipushiba :-)
Váltó- és kézifék bőrszoknyát a swedishautoparts.com on láttam elég tűrhető áron.<tRucKdriFteR>
-
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #1829 üzenetére
Jelentem a V70-ben is ugyanolyan sz×rok a gombok. Főleg melegben, olyan mintha meg lenne egy kicsit olvadva.
Vannak más tervezési hibák is, de ezzel együtt is egy használható konstrukció, nem sok mindenre cserélném el..
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #1836 üzenetére
Nálam rendesen záródik, de szerintem nem egyforma a kettő.
Egyébként irigyellek olyan szempontból hogy ilyen jól lehet bontóban vadászni. Itt azért jobban meg kell vele szenvedni.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
zsid
senior tag
válasz gaborbol #1841 üzenetére
1999es, nem tud még mp3at játszani. Elöl 4 cds HU-801 "fejegység" van, abba szoktam pakolni a lemezeket, de jól jönne a hátsó 6-os tár is, amiben nem volt benne a cartrindge.
Én teljesen véletlenül lettem Volvo tulaj(ha megköveztek akkor is elmondom, hogy a nagy álom a BMW E38 volt ), megláttam megszerettem megvettem, és ő lett az enyém :
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz gaborbol #1843 üzenetére
Csak ez, én láma, mindenhol néztem,csak ebayen nem. :-)
A kocsi '99 S80 T6 Executive Geartronic, navis csak magyar térkép nincs a CDs változathoz. Nekem egyedül az összkerék hiányzik(asszem az csak 2001től volt rendelhető geartronic-kal).
Pénteken sikerült beszélnem a fentebb említett autószerelővel. Lehet,hogy becsúszik egy motorgenerál.<tRucKdriFteR>
-
Sipi16
senior tag
válasz gaborbol #1846 üzenetére
Egyszerüen túl erös a motor a váltóhoz. Én még a manuális korszakomat élem, automatát csak valami dízelhez kérnék. A terv most valami kisfogyasztású kocsi és mellé egy hátsókerekes játszani.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
gaborbol
őstag
válasz gaborbol #1817 üzenetére
Itt egy tipushibaja az S80-nak kozelrol. 99-00-01 az erintett evjarat.
Elmeletileg holnap jon a csere alkatresz...A 13-as kep
Azt a durva eletbe, nem semmi melo, holnap-szombaton meg megy vissza az uj akarom mondani a felujitott, mert az uj $900-1200 lenne.
Felujjitott $350, bontott meg $35, volt harom is a bontoba mind a 3 ugyan ott folyt mint az enyem.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz gaborbol #1848 üzenetére
Ma befejeztem a kormanymu cseret, kicsereltem az olajat, fekeket, szuroket, vegre sajat laban all ....
Annyit jarkaltam a bontokba ,vagy ki volt repedezve, vagy mar nem volt meg, vagy a szine nem stimmelt, bar ha talanek megfelelot tuti atraknam...
Ezt lehet en is megcsinalom ezt valamelyik hetvegen, nezzetek meg a kepeket, szerintem nagyon latvanyos az ules javitasa. Igaz a szine kicsit modosul, de ott van a szeren. -
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #1849 üzenetére
Teljesen jó volt még az a szűrő!
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Sipi16
senior tag
-
Sipi16
senior tag
-
Sipi16
senior tag
-
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #1855 üzenetére
Gyorshajtást mennyitől büntetik?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
gaborbol
őstag
válasz gaborbol #1858 üzenetére
Eloben ennyire nem veszes, a fenyviszonyok miatt talan az ules sokkal sotetebbnek- szurkebbnek tunik a kepen mint a valosagban.:
Viszont az eredeti szoknya is joval vilagosabb volt mint az ules, ki kene cserenem az uleseket, vagy marad a felujjitas,es akkor elfogyott a tennivalo
[ Szerkesztve ]
-
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #1873 üzenetére
19? Éppen meg lehet nézni mi van benne.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
zsid
senior tag
válasz gaborbol #1880 üzenetére
Hi!
Volt alatta egy kis olajfolyás, meg igazából már tele volt olajsárral, a kartergáz vissazavezetőn meg már olajat nyomott fel. Szűrő nem volt benne, magát a műanyag testet kell cserélni. Nekem a levegőcsövek miatt nagyon tele van a motorház eleje, én azért nem férek hozzá semmihez, pedig 188 vagyok
#1881: Itt vettem, 9700 pénzbe került. A #1873-as hszben levő képen lábrázolt oil trap teljesen olyan kinézetre, mint az enyém, nemtom árban lesz-e különbség.
Attól félek a turbófelújításba én is bele fogok csúszni, de majd az még kiderül. Nálam az volt a fő gond, hogy meleg motornál, ha sokat ment alapjáraton, akkor elkezdett ( még nem annyira láthatóan, csak érezhetően ) füstölni. Kicseréltem ezt, legutóbb az összes levegőcső volt kitakarítva, következőnek az intercooler mosása jön ( mert abba is jutott olaj a kartergáz visszavezetés miatt ). Már valamennyit javult a helyzet, ha kimostam az intercoolert, lecseréltem a vezérlést és egy lambda szondát akkor derül ki igazán, hogy valamelyik turbóm is ludas-e a füstölésben. ( egyelőre remélem, hogy nem ).
<tRucKdriFteR>
-
truba
tag
válasz gaborbol #1888 üzenetére
Sajnos azt hallottam, hogy a használt turbó lutri, pedig de örülnék egy 50-60$-os turbónak, még a posta költséget se bánnám. Így nem marad más mint a felújítás, ami a komplett belső részt jelenti, mondjuk a 130.000 ft.-os maximális ár esetleg olcsóbb is lehet a végén( ha nem kell minden alkatrészt cserélni) Bár ne kéne.
-
zsid
senior tag
válasz gaborbol #1903 üzenetére
Pherszeee! Stornozva az előbbi hozzászólásom, mert végül jó lett. Akit esetleg érdekel, 2 "slot" van a pollenszűrőházban, egy sima normálszűrőre méretezett (25mm) és egy merevítő mögött az aktívszenesé (40mm). Nyakig bele kellett bújnom, hogy erre rájöjjek. Ezzel kapcsolatban felvetődött bennem egy kérdés, elég ha csak az aktív szenes szűrő van bent, vagy be kell rakni egy sima 25mm-est is ? Ötletek?
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz gaborbol #1907 üzenetére
Jah, akkor marad így, köszönöm szépen! Esetleg még a régi szűrő keretébe lehetne tenni a papír helyére valamilyen rácsot, mert pl most is volt benne vmi apró levél törmelék és kosz. Ha azt esetleg nem közvetlen engedném a szűrőre...de ez csak egy ötlet.
Amikor kértem, még nem tudtam pontosan merre keressem, de azt kigugliztam Hétközben általában én is el vagyok havazva, úgyhogy a barkácsolás marad hétvégére
<tRucKdriFteR>
-
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #1913 üzenetére
Ez tényleg drága, bár azért általában olcsóbbak szoktak lenni.
5000 kilométerenként elég kevesen cserélik.150 k nem sok, bár egy többnyire Budapesten használt kocsi azért sokat kap ennyi kilométer alatt.
Egyébként gondolom nem 1.2 - 1.6-os motorokkal mentek ti sem 200 - 300 000 mérföldeket.
Én 330 000 kilométernél járok, meglátjuk meddig bírja. Nem tudom hogy ebben az évtizedben meglesz-e a 400 000. Szerintem az idő fogja megenni.
[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #1986 üzenetére
Emlékszel milyen volt az S60 Concept?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
zsid
senior tag
-
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #2031 üzenetére
Ha rekordot akarsz dönteni, akkor olyan 60-70 km/h körülire állítsd legközelebb a tempomatot, klíma nélkül.
Nekem télen többet fogyaszt, bár az a heti 2×3, plusz havi 2×100 kilométeres menet nem annyira megterhelő üzemanyagköltség, persze én nem járok a budira is autóval.
Utoljára október elsején tankoltam, azelőtt meg július közepén.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #2040 üzenetére
Ha mérföld, akkor semmi nem stimmel.
Persze ez az egész csak feltételezés részemről, sem 60-nál kisebb, sem 70-nél nagyobb sebesség nem zárható ki, mint legalacsonyabb fogyasztáshoz tartozó sebesség.
Meg az egésznek olyan szempontból nincs sok értelme, hogy én biztos nem ülnék végig ekkora utat olyan lassú haladás mellet, végül is még mérföldben sem sok a 63.Mehet a dolog logoutra, ja.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
gaborbol
őstag
válasz gaborbol #2059 üzenetére
Hat bakker
Ma elkoccolok a bontoba es sehol a donor kocsi, 2 nappal ezelott bezuztak, mert kellett a hely! Annyi szar van ott miert pont a volvokat kelett, most van ketto fekete S80... Arrgghh.
A fordulatszam szarakodast legalabb sikerul megcsinalni, egy jo masfel oras melo.
Csak 4 csavar fogja,d e a bal hatso olyan helyen van, elsirod magad...Raadasul a 10-es dugokulcs beesett valahova, 15 percig csak kerestem hova esett, aztan amikor meglattam hova esett, megint majdnem elsirtam magam
Nem fert be a kezem, de aztan nemi boraldozat aran azert csak kijott.
Elotte/utanna:
Olyan szepen tartja, most a fordulatot mint az alom, most kene eladnom
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W