Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
válasz gaborbol #3767 üzenetére
2 ora sem kellett hozza, ez annyira trivialis melo, hogy nem is ertem, hogy hogy a peloba,hogy harom szervizbol egy sem csinalta meg. Tovabb tartott felbakolni a kocsit, meg leszedni a kereket mint kicserelni a feltengelyeket.
Mind a ket oldala teljesen oda volt, de 353.000 Km utan mar nem is csoda. Olyan szepen fut megint, hogy csak na, teljesen megszunt a remeges 70-110 Km/h kozott gyorsitaskor.
Volt Peugeot Parnter nalam is elotte HDI, talan 120K-t raktunk bele minden nagyobb gond nelkul. Nekem a Franciaval se volt kulonosebb bajom, A Volvoba eddig tobb valeo alkatreszt kellett cserilni mint a partnerbe osszesen
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
válasz gaborbol #3979 üzenetére
Kifelejtetted az első generációra jellemző biztosítéktábla problémákat. Az mi idegesdítő hiba ( gondol egyet és elmegy a kormány modulon az összes kezelőszerv és az irányjelző ..).
A T6-ot én sem ajánlom, Azt csak Geartroniccal szerelték, ami egy hulladék, a T6 is kényes, öreg korára meg problémás. A T5 sokkal jobban sikerült motor volt, van hozzá kézi váltó sokkal sokkal kisebb a szopófaktor, mint a T6-tal.
Méretben az A6-nak kb megfelelője az S80 ( talán egy minimálisan nagyobb az S80 ). Igazából a korabeli C5-ös A6 is gazdasági katasztrófa.
Ahogy itt olvasgatok a fórumon - persze másfelé is- az S60 mintha kevésbé lenne nyűgös, mint az S80.
<tRucKdriFteR>
-
gaborbol
őstag
válasz gaborbol #4012 üzenetére
Meg is van a hiba , ABS modul szarakodik:
Vagy specialistahoz kell kuldeni, vagy meg lehet probalni megforrasztani a nyakot, ok is azt csinaljak, vagy csere.
Azt el is felejtettem mondani, hogy az automata D-be volt ugy jottem vele haza, de a jel nalam is P -be ugrott
[ Szerkesztve ]
-
Weareus
addikt
válasz gaborbol #4019 üzenetére
Nekem egy V70-nel volt ABS-problémám. Kiszedtem, meg lett forrasztva, és onnantól nem világított (és a menetbiztonsági elektronika sem világított), továbbá újra működött a sebességmutató (amely a V70-nél szintén az ABS-től kapja a jelet, és ezért nem mutatott semmit javítás előtt). Új ABS-vezérlőre 400 E (!!!) HUF-t mondtak, ami vicc. 500 Ft-ért forrasztotta meg egy ismerős. Vannak ABS-vezérlő javítására szakosodott emberkék a neten is, de egy 1 (azaz egy) órás munkáért simán elkérnek 20-30 ezret... Szerencsére én kaptam egy itteni fórumos kollégától segítséget, aki már csinált ilyet, és elküldte a konkrét javítási menetet, szerszámigényt és néhány fotót a nyáklap gyenge pontjairól, hogy miket érdemes árforrasztani.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
FeRRaR1
őstag
válasz gaborbol #4025 üzenetére
Persze, ott könnyebb, ahol maga az olaj adja a pénz értékét, nem a mögötte lévő arany, illetve Usa Dollárban megy a kereskedés is
Ha ott laknék, tuti csak a sor 6, V8 vagy V10 játszana Egyébként most mindenhol esett az üzemanyag ára elég rendesen, az akcióktól eltekintve is.
-
runner 125
nagyúr
válasz gaborbol #4271 üzenetére
Ez van, eljárt felette az idő, ez bizony már több kín, mint haszon, ilyen megbízhatóság mellett már nem lehet rá számítani... tedd le az árát, max bontós megveszi.
Noh ezért írtuk többször is, h az 1. gen S80 sokkal nagyobb kockázat használtan, mint pl. a 60-as.
S60-ról tized ennyi szopás nincs, pedig Index-en is van jó néhány első generációs."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Weareus
addikt
válasz gaborbol #4271 üzenetére
Ejnye, 2000-es évjárat és esik szét...
Nekem csak Volvóim voltak, de 250 E HUF-nál többet nem adtam egyikért sem, szerintem nem is szabad. A mostani 850 T5 150 E volt és elvisz A-ból B-be, és mondjuk megy 220-at (eddig mertem egyszer kipróbálni), de többet is, ha kell. Nem csörög, nem zörög.[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
őstag
-
Ck.
addikt
válasz gaborbol #4443 üzenetére
Egy kicsit elvagyok veszve ezekkel a motorokkal, segítsetek már ki légyszi.
T5, T6, 2.4T, 2.0T, stb. stb. melyik micsoda? A T5 és a T6 hány ccm és mekkora teljesítményű? Mi a különbség köztük?
Úgy tudom, hogy a T5 csak 2.3, de mégis erősebb, mint a 2.4T? Vagy rosszul tudom? Hogy is van ez T-számozás pontosan? Kicsit megkavarodtam.Dízelben is nagyon gondolkodok egyébként, de félek, hogy nagyon csúnyán megszophatom a CR-rel? Engem egy 300-500 ezer körüli nem várt javítás, injektorok, nagynyomású szivattyú, dpf, akármi javítás hazavágna rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
Weareus
addikt
válasz gaborbol #4521 üzenetére
No igen. Ez a sárga szépség egy T-5R; belinkelsz ide ilyeneket, nekem meg csorog a nyálam...
Fincsi kis autók ezek a 850-esek, nekem "csak" 2.3 T5-öm van, de szerencsére nem automata. A baja viszont az, hogy piros, pedig egy 850-es legyen szép citromsárga. (A linkelt darab is tökéletes ezzel a színnel, a felnikkel, a sibedával meg a hátsó szárnnyal...).Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz gaborbol #4565 üzenetére
Hát szeretném megtartani, ha sikerül, akkor sárga lesz, mert egy Volvo 850-es sárga kell hogy legyen. Amúgy az esztétikai hibáktól eltekintve egyben van, motorikusan jó (nagyon erős, nem kerreg, nem kattog...).
Ami téged illet, ha ebből az évjáratból, amit írtál, Volvo-t akarsz, akkor találtam egy jelöltet. Csak Karottát tudom ismételni: Istenadta tárgy...
Tessék...
...és ami a futásteljesítményt illeti...[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz gaborbol #4568 üzenetére
Hm... Szép.
Azért ezt a videót ajánlom figyelmedbe.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Cseri81
csendes tag
válasz gaborbol #4625 üzenetére
Okés! Köszi!
Egyenlőre turbo csere/javítás miatt áll a masina!
Utána megyek rá erre a problémára!
Esetleg turbó javítás ügyben van valami specialista?
Ha még nem lóg a tengely, de azért már érezhető a "kottyanása", akkor talán még megúszható a dolog egy "kis javítással"? Mondjuk ez csak akkor derül ki ha szét van szedve...mérve, gondolom. -
FeRRaR1
őstag
válasz gaborbol #4754 üzenetére
Most beszéltem egy profi elektronikus szakemberrel, mondta hogy vezető oldali ajtó modul és CEM csere is kell, plusz a kulcsokat is meg kéne szerezni, és sajnos az ajtókat már lebontották, azt mondta valószínüleg hozzá lehet programozni, csak sokkal több meló. Abban egyeztem meg vele, hogy ha otthon járok nála hagyom egy hétvégére, az elektromos mozgatást biztos meg tudja oldani, de a memóriát kérdéses. Azt mondta nézzem meg van e CEM modul + légzsák vezérlő + motorvezérlő a bontóba, ha mindent kiszedek neki, akkor ingyen megcsinálja.
Fene vinné el, közel sem olyan egyszerű mint gondoltam, mindegy, max a memória funkció nem fog működni, egyenlőre. Programoznia pedig biztos hogy kell
-
FeRRaR1
őstag
válasz gaborbol #4756 üzenetére
Ez lesz nálunk is, beállítunk egy mind a kettőnknek kényelmeset, és csak előre hátra állítjuk. Ha fater megy vele, az meg ugyan az. Azt hittem egyszerűbb lesz, de amikor elkezdte a srác sorolni mit szedjek ki... CEM, Vezető ajtó modul, jó lenne ha a kulcs is meglenne hozzá stb... plusz még kábelezni + programozni is kell. Ahogy sorolt egyre többet úgy éreztem egyre távolibbnak az egész sztorit
Csak az elektromos mozgatásért nem éri meg, úgy hogy marad ahogyan van, full extrásan de manuál üléssel.
-
FeRRaR1
őstag
válasz gaborbol #4792 üzenetére
Ne is mond, néztem Q7-et is, kiszakadt bőr ülés, 5 különböző színű foltban pompázó kárpitok és bőr, szemét minden mennyiségben, sár, törött műanyagok a beltérben. Plusz rengeteg elektromos hiba. 3-5 éves kategória.
Ez is egy nagy lökés volt a Volvo irányába számomra.
Az XC 90 kínálat mérföldekkel jobb volt, de egyenlőre V50 lett, nem akartam túl sokat költeni, majd talán 2-3 év múlva, ha kicsit jobban állok.
-
FeRRaR1
őstag
válasz gaborbol #4800 üzenetére
UK-ben kicsit jobb a helyet, vannak harmad sőt negyed ekkora futással R Volvók, fele ennyiért, nem mellesleg itt sokkal jobban keresel.
Remélem találok egy szép példányt jövőre, lecserélem a V70 T5-öt, és úgy fogok hozzá látni, hogy az örökké valóságnak csinálom. Minden legyen tökéletesen rendben rajta.
-
FeRRaR1
őstag
válasz gaborbol #4851 üzenetére
Ezek bármelyik 10-15+ éves felső kategóriás autónál elő fordulhatnak, az alkatrész árak pedig okkal drágábbak kicsit, nagyobb teher bírás, több anyag van bennük stb...
adidas4death
Csak ismételni tudom magam, nekünk volt 2 2004-es D5 S80 a családban, egyikben sem romlott el semmi, csak a kötelező + kopó alkatrészeket kapták. Egyikben 540.000 a másikban 350.000km volt eladásnál, egyikkel sem volt soha semmi gondunk, dinamikusan jártak, vegyesbe kevesebbet fogyasztottak mint az újabb D5 motorok, konkrétan 6-7 literes átlag, nagyon odafigyelve 6 alá is vihető. A sok városi használat miatt sűrűn cseréltünk olajat, 18-20e km, az automata váltóban szintén cseréltünk olajat, hibátlan volt, de azt akartuk, hogy így is maradjon, illetve szerencsések vagyunk, mert ismerünk egy profi Volvo szakit, aki maszekban és nagyon jó áron szereli a kocsijainkat, nagyon érti az alap és főleg a típus specifikus dolgokat, mondjuk az újabb D5 motorú 2007-es S80 szívócsőhossz állító része meghalt, 70.000,- volt a gyári, nincs utángyártott, ennyi lett volna egy Bosch szerelőnél, ő megoldotta 8.000,- Ft ból. Tudta pontosan hogy melyik része megy tönkre, mivel helyettesíthető, és még tartósabb is mint a gyári.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz gaborbol #5065 üzenetére
nagyon eszakrol jovoknel (Luleå es eszakabbra) lattam en olyat, amikor atletas-rovidgatyas srac jelent meg a hoeses kozepen -5 fokban. oke, helyi viszonylatban annyira nem esett a ho. mas kerdes, hogy a helyi viszonylatban nem esett a ho az Budapesten eleg a hokaoszhoz. nagyon eszakon meg kb ket hete a nyar kozepen volt egy olyan havazas. nagyon eszakot ellenben kb ugy kell elkepzelni, hogy Göteborg/Stockholm/Oslo kornyekerol is meg adott esetben egy napi utra van kocsival.
nagyon esik a ho ellenben ugy nezett ki, hogy egy delutan kb leesett 60 centi. akkor tanultam meg, hogy ilyen 3-5 centi ho miatt teljesen felesleges kimenni takaritani a feljarot. mert kb ugyis leesik meg egyszer annyi, ameddig az ember vegez.
btw Volvoknak azert ez az elonye megvan, a futes boven birja a hideget, plusz anyam allofutes nelkuli regi V40 kocsija is mindig gond nelkul indult -20 fokban is.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
xlbj
újonc
válasz gaborbol #5365 üzenetére
Hello!
Az olaj tipusát most nem tudom fejből, de kétfélét írnak hozzá, abbol az egyik. Már így vettem, gondolván nem nagy a baj, és független attol, hogy hideg vagy meleg, ez egy folyamatosan jelenlévő hang. Nagyobb sebességnél már nem hallani (140) de feltehetően akkor is jelen van, mivel ha arra a fordulatra (kb 2800-3000) forgatom üresben, sajnos ott van. Óra szerint 347.xxx Km van benne. Menetközben lelazítottam a nyomócsövet a hengereken egyesével, egészen addig, hogy hallhatóan nem megy az illető henger, de a hang marad. Tudok róla videót mutatni, csak nem tudom hogy lehet ide feltölteni Ha ezt valaki megsúgja, akkor már teszem is fel. Sajna azon is kivállóan hallható.
-
xlbj
újonc
válasz gaborbol #5371 üzenetére
Hello!
Semmi gond, sőt köszönöm! Azthiszem a megoldás az lesz amit írtam, hogy apróra szedés lesz a vége. Természetesen ha javítható, ha nem, meg fogom itt írni okulás képpen hogy mit találtunk benne. Kínomban már megszámoltam a hangot A fordulatszám fele, tehát tuti hogy a robbanásal egyidőben keletkezik, ez sokminden lehet innentől kezdve, akár a görbe főtengely is belefér, vagy bár mi eddigi teória. Ahogy a gyerekeknek szokták mondani, még négyet kell aludnom, és kiderül Azért köszönök minden eddigi hozzászólást és segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Úgy tűnik, hogy befellegzett a The Division Heartlandnak
- Formula-1
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- CASIO órák kedvelők topicja!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Fotók, videók mobillal
- Milyen egeret válasszak?
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen