Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
Párszor bepróbálkoztak, egyszer a rendőrök, egyszer Dovernél határ átkeléskor, de tisztában vagyok a jogaimmal, a szabályokkal, az Uniós normákkal, így nem tudtak belém kötni, pont Dover előtt olvastam utána, hogy az Angol jog szerint egy évben max 6 hónapot tartózkodhatsz itt külföldi rendszámmal, egyhuzamban vagy megszakításokkal, de nem lehet több mint fél év. Na most nekünk a családban van 3 P-s rendszám, mind kereskedői, minden korlátozás alól mentesek, egész EU területen biztosítva vannak, és legálisak, szóval 4-5 havonta váltogatom, így kijátszok egy kiskaput, tisztában vagyok a jogaimmal, így nem tudnak fogást találni rajtam.
Én is hallottam már hogy valakinek bezúzták a kocsiját P-s rendszám miatt, de az illető hazudott, tilosban parkolt, gyors hajtott, rokkant helyen parkolt, díjköteles zónákba hajtott... Szóval aki hülye, annak zúzzák is be, én betartom a szabályokat, nem is b@sztatnak. Lassan 3 éve itt élek.
whited
Átszámolva 1 misi körül vettem, lassan 1 éve.
Loore22
Nagyon szeretem én is, szerintem jövőre kihozzák az újat, idén lecserélték az XC 90-et, jövőre ha minden igaz jön az új S80 és V70.
Én még nem tudom mi lesz a következő, mert még jó pár évnyire van a váltás, talán XC60 vagy 90, esetleg egy újabb pár éves S80... De ez még legalább 3 év
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Mivel huszon éves magyar állampolgár (egyenlőre) magyar jogsival (lusta voltam még becserélni angolra ) 2-3 zóna határán Londonba, ezért egy éves biztosításom lett volna annyi mint a kocsi, £ 3000 körül, és ez ugye egy személyre szól csak... így P-s megoldással, nincs road tax, ami szintén £ 265 egy évre, plusz MOT igaz az csak £ 29-30 egy évre, illetve asszony vagy fater is vezetheti.
Akár mennyi kedvezményem lesz, akkor sem lesz olcsóbb £ 1200-1400, egyszerűen itt Londonban ennyi, de minél idősebb vagyok annál olcsóbb.
Szóval csinálom ameddig tudom, mert ennyire olcsó soha nem lesz, aztán majd 3X évesen angol jogsival, ne adj isten angol vagy kettős állampolgárként jóval olcsóbban kötök majd rendeset, de azt nem hagyom hogy ennyire lehúzzanak...
-
echterion
nagyúr
Fekete, 2001-es, T5-ös benzinmotorral, 10ezer kilométerrel ezelőtt (most 235ezer van benne) beszereltettem szappanosékkal az lpg szettet, szóval most már takarékosan is lehet vele menni.
Februárban kell műszakira vinni, de igazán semmi nincs, amit kéne rajta csinálni, egyedül a bal elején hallatszik rossz úton egy kis kopogás, ott valszeg kell valamit majd cserélni (gömbcsukló, vagy akármi, annyira nem értek hozzá, de a 307-esemnél ezt kellett ilyen hang után cserélni és jó lett). Képek a korábbi hozzászólásokban vannak elvileg.
Amit még tudni érdemes, hogy volt egy elütött őzem, ami miatt egy első lámpa, ködlámpa, lökhárítótartó, hűtőcsere történt. Az első lökhárítót nem fújta le a szerelő egy kis félreértés miatt, így azon látszik az ütközés nyoma. Engem csak kicsit zavar (sajna nem nagyon tudom most annyi időre otthagyni sehol, hogy megcsinálják külön), de ha majd az új tulaj gondolja, lefújja.******
-
maddionmax
senior tag
No offense szintén, de Opel also uses a version of this engine.Their CDTI engine, manufactured in Pratola Serra, Italy and Kaiserslautern, Germany, is the product of the half-decade joint venture between GM and Fiat..
Pont annyira Fiat, amennyire GM, de legyen igazad, hívjuk Fiat motornak
Megbízhatóságán nem változtat
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Igen, linkeltem már korábban, azóta is watch listen volt, ha mind a két kocsim itt lett volna leszervizelve akkor komolyan elgondolkoztam volna rajta, de mivel a V70 100% kész, csak otthon van, a héten hozza ki fater, az S80 meg itt van, de meg kell rajta csináltatni pár dolgot, így csak eljátszottam a gondolattal. Most hogy mind a kettő hibátlan lesz, nem is nagyon akarnám eladni őket, hihetetlen jó kocsik, szeretem is őket.
Igen itt így szokás, sok fotó, kiemelve a hibákat, és külön lefényképezve. Van kivétel, de szinte mind így volt dokumentálva amit én vettem.
-
FeRRaR1
őstag
Ez a vásárláskori állapot, azóta kicsit szebben néz ki, mindig javítok rajta valamennyit, ha időm engedi
BBalu
+1
Sor öt és sor hat, az a hang orgia amit művelni tudtak, 3000 RPM alatt nyugodt családi, afölött feltépi az aszfaltot, az egész karakteressége, szerethetősége, mind oda lett
[ Szerkesztve ]
-
LaptopSystem
őstag
-
runner 125
nagyúr
Naa.
Nem mondom h némely vonalában nem fedezhető fel benne némi új Superb vonás, de szélességre biztosan verni fogja, a minőségről nem is beszélve. Persze ez csak egy látványterv, amiből az esetek 99%-ban a megvalósult példánynál semmit nem látunk.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
Na jó, nem bírom ki, már megvettem a következő családi cirkálót, az Air Force One-t. Még mielőtt elment a V50 találtam egy nagyon jó ajánlatot, itt van pár hete, csinosítgatom, kárpit tisztítom, nemsokára elkészül a saját standard szerinti állapot.
Így a három álom Volvoból már kettő megvan.
S80 V8
XC 90 Executive V8
V70R -> van már csak vissza -
Qru
MODERÁTOR
Persze nyilván az autó van értünk és nem fordítva de a gyártó saját magát védi ezzel a kitélellel. Egyrészt ugye a hideg olaj nem ken olyan jól ráadásul a sok rövidtávól nagyon gyorsan elsavasodik az olaj és ilyen körülmények között a hosszú periódus nagyon durván gyilkolja a motort. Nem véletlen, hogy a gyártók eleve rövidebb periódust határoznak meg az ilyen használat esetére (konkrétan lefelezik).
A kipuff sem melegszik át rendesen így a kondenzvíz nem párolog el a kipuff jóval gyorsabban szétrohad. Szóval elég sok hátulütője van a sok rövidtávos használatnak.
mod:
FeRRaR1: Grat! Csinos darab!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest