Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Xmodule #4010 üzenetére
Jaj, azert ez meleg helyzet volt te. Erre baromira kell figyelni, mert egy elropulo kerek nem csak téged hozhat kellemetlen helyzetbe, hanem mást is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Xmodule #4059 üzenetére
Sok múlik a kábelen is. Találtam otthon a fiókban egy jack - jack kábelt, ilyen rugósat, örültem milyen frankó lesz, vennem sem kell. Szokol szint rögtön lesújtott. Végül vettem egyet 2k-ért, azzal már rádió minőség volt.
Igaz ezt még a gyári fejnél próbáltam, a BLP-n van USB, SD slot, A2DP."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #4059 üzenetére
Nos nem kis keresgélés után megtaláltam mitöl volt ez a rossz minöség az AUX csatlakozón. Itt van az alábbi leírás, ezt megcsináltam és most ugyan ugy szól mintha CD vagy rádió menne. Örörm é bódottá' van.
The volume of the external sound source AUX may be different from the volume of the internal sound sources such as the CD player or the radio.
To change the AUX volume level:1. While playing the radio or a CD, lower the audio volume to about one-quarter.
2. Switch to AUX mode on the audio system.
3. Connect the headphone output from your music player to the AUX input using a cable with a stereo 3.5mm miniplug at both ends.
4. Set your music player's headphone volume to three-quarters using the player's volume controls.
5. Press SOURCE, turn the SOURCE knob, select ADVANCED MENU and press SOURCE again.
6. Press the SOURCE knob, turn to AUDIO SETTINGS and press SOURCE.
7. Press the SOURCE knob, turn to AUX INPUT and press SOURCE.
8. Turn the volume knob to raise or lower the AUX Input Volume until you hear music at a comfortable level.
9. If there is distortion, lower your music player's headphone volume until the distortion goes away.
10. Finally, exit the menu and adjust the audio volume to a comfortable level.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
runner 125
nagyúr
-
BBalu
tag
válasz Xmodule #4193 üzenetére
Hello!
Most, h belinkelted nagyon piszkálja a fantáziámat, kb azokat tudná az I generáció amit a II. Néztem az oldalukat 65k +szállítás, picit sokallom, de ha megvennéd mindenképpen írj róla tapasztalatokat
FeRRaR1
Amiket írtál összehasonlításként ahogy Te magad is mondtad nem egy kategória az XC90 alapára egy GL Mercihez esetleg M Mercihez vagy egy Q7-hez képest azért alacsonyabb.
alfa156
Biztos, h elég sőt megy is vele rendesen az autó, a régebbi D5-ök hozzák kb ezt. Az alfához képest voltam csak meglepődve h kisebbre váltasz, de amint leírtad már értem.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Xmodule #4305 üzenetére
Fékpofákat cseréd ki te, annál nincs olcsóbb, ha a tárcsák még nem vállasak, vagy csak minimálisan akkor azok még jók.
Futóművet állítani egyébként is érdemes évente egyszer, ezt mondta a futóműves, és 5.000,- viktor valuta volt, ami nem egy horror összeg, pedig profi helyen csináltattam.
A használt autó már csak ilyen, nekem is az elmúlt 3-4 hónapban V70: Generátor, olaj, szűrők, bordás szíj, feszítők és görgők, egy relé mert a tolató lámpa nem mindig világított, hátsó stab pálcák, jobbos axiál, volt egy szög is a gumiban, gyertyák, egyik trafó is meghalt gyertyacsere után, és most kop kop tökéletes.
Előtte is napi használatban volt, meg azóta is, soha nem hagyott cserben egyik Volvóm se még, de legalább most rendbe tetettem, nyugodtabban közlekedik vele az ember.
-
gaborbol
őstag
válasz Xmodule #4305 üzenetére
Ha a fektarcsakat ki tudod cserelni akkor nyugodtan allj neki a lengescsillapitoknak is.
Azt hiszen nekem konretan ez a kit van: [link]
Annyi a szopas, hogy ha egyszer szetszeded akkor majd rajossz,hogy annak a lengescsillapitonak valoszinu mar annyi, a toronycsapagy is szar lehet, meg a lengescsillapito szoknya, ha mar az egyik oldalt kicsereled akkor a masikat is illik. Aztan viheted futomuveshez.Iszonyat penz megy bele aztan, lengokar, szilentek, stabilizator palcak, nalam a toronymerevitonek mind a ket csukloja kopogott, es akkor a hatuljahoz meg hozza sem nyultal igazan.
[ Szerkesztve ]
-
CYBERIA
őstag
válasz Xmodule #4305 üzenetére
Fékdugattyú is megszorulhatott, nekem az volt. Szét volt repedve a gumi körülötte, a víztől meg berozsdásodott, azért nem akart visszacsúszni. Külön alkatrészként csak féknyereggel együtt adták volna, valami 35 000 Ft körüli összegért, nagy nehezen sikerült külön beszerezni.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
aneda
aktív tag
válasz Xmodule #4362 üzenetére
Mert elengedi a vákuumot. Elég veszélyes tud lenni bizonyos szituációkban.
Nekem is ez volt a para vele, ill. fékezés után sziszegett belülről hallhatóan. Először csak kicsit, majd egyre többször.
Van rajta szám, te is meg tudod nézni, de gyak két féle van hozzá, DSTC-s ill. DSTC nélküli autókhoz.
Olyanról még nem hallottam hogy az összes féknyerget KELLETT volna cserélni, szorult féknyereg esetén általában elég egy járatás is.
Nem a kéziféked szorul esetleg?
Ebben nem kombinált a hátsó nyereg, hanem van a féktárcsa belsejében egy dobfék a kéziféknek.
Ha már hozzányúlsz a fékhez, fékfolyadékot cserélj, kétévente amúgy is kötelező.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
zsid
senior tag
válasz Xmodule #4360 üzenetére
Simán lecsavarod a fékcsövet a nyeregről, majd a cégét megemeled és hozzáhúzod kábelkötözővel a rugóhoz. Nem fog kifolyni a fékfolyadék.
A nyerget fel is lehet újítani, ha már ragad, akkor tele van retekkel, egy új dugattyú és a felújítókészlet nincs több 15 000-nél - bár ezen már túl vagy.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz Xmodule #4368 üzenetére
Azért az durva lenne, ha a folyadékkal teli irányba menne fel a levegő. A féknyergen van légtelenítő csavar, légteleníteni úgy is kell...
Nekem a gyári nyereg Ate, ha jól emlékszem, a saját zacskós alkarész az mindig dupla áron megy. Fékbetétből és tárcsából érdemes azonos gyártóból választani, viszont ha már szét van bombázva, akkor rálesnék a kézifék betétre is.<tRucKdriFteR>
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz Xmodule #4407 üzenetére
Elméleti síkon többet fogyaszt, de ez inkább rajtad múlik, nálam a D5 185 HP + 6 sebességes geartronic automata megállt 8 liter körül vegyesben. Ha nagyon siettem 10, ha nagyon odafigyeltem, lendületből autóztam akkor evett 6 körül, de már meleg motorral indítottam a mérést és beteg módon figyeltem mindenre.
A fogyasztás mérést próbapadon végzik, ott könnyen kijöhet hogy a tökéletesen megválasztott fordulat miatt többet eszik az automata, mert ugye veszteséggel dolgozik, de a való életben ez már koránt sem biztos hogy így lesz. A mérési ciklusnak köze nincs a valós használathoz, így a valóságban már az automata tudja jobban megválasztani a fordulatot, nyomatékot, így szerintem inkább ugyan annyit fogyasztanak, a nagyon új modern 7-8-9 sebességes és vagy dupla kuplungosok pedig kevesebbet a manuálisnál.
-
válasz Xmodule #4407 üzenetére
A hagyományos (nem duplakuplungos) automatáknak nagyobb a hajtási veszteségük, mint a manuálisnak, egy picivel több erőt emésztenek fel.
Pl. az enyémből az automata verziónak gyárilag 1,9 literrel több van megadva. Jó öreg, 4 sebességes, "zsíros" automata.
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Xmodule #4417 üzenetére
Akkor nevezgették át, amikor kijöttek az erősebb D5-ök. Semmi, de semmi jelentősége nincs, mindenben ugyanaz, mint a D5, csak szoftverrel fojtott.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Xmodule #4421 üzenetére
Igen, ez abszolút működik. Optimalizálásnak hívják.
Eleve, ha figyelembe vesszük a D5-ös motor 15 éve piacon van, nem véletlenül.., ezen idő alatt nagyon apró változások történtek csak. A most elérhető csúcs D5 225LE-t tud. Noh egy sw.-rel fojtott 125LE-s motort teljes biztonsággal meg lehet csináltatni 180 LE környékére, hiszen van benne tartalék, bőven.
A következő lépcsőfok nekem ez lesz, hiába vagyok gyári mániás, teljesen egyértelmű, h a kedvezőbb adóterhek miatt dobták piacra a 125LE-s modellt.FeRRaR1
Eladod a 80-ast? Miért? Mi lesz helyette? XC90?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Xmodule #4430 üzenetére
Nézd, itt azért nem literekről beszélünk, hanem pár dl-ről, én max fél litert tudok elképzelni. Mindemellett számolni kell azzal is, h egy erősebb autóval tempósabban fogsz közelekedni.
Az összes rádugós "tuningbox" teljesen felejtős, sőt, az összes olyan hely, ahol nincs teljesítménymérő pad és legalább nem mérnek 2-3x.
Itthon egy jó minőségű optimalizálás minimum 60-70k és több óra munka.
Konkrétan a te ízlésedre szabják a motor karakterisztikáját, nem beszélve arról h még azonos autó is más és más beállításokat igényel.Ők például képben vannak a Volvo-kkal, sokan javasolják őket szakforumban is.
A legtutibb megoldás a gyár által is elfogadott, támogatott BSR, viszont a 300k enyhén szólva is zúzós."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
őstag
-
ffodi
veterán
válasz Xmodule #4456 üzenetére
Ha jól tudom ezeket a modelleket tipikusan kétféle manuális váltóval szerelték, M56, ami öt sebességes (általában a 126 lovas verzióban van ilyen), és az M66, ami 6-os.
------------------
Más:
Eddig read only voltam, most csatlakozom írásban is a klubhoz. Már lassan 3 éve van egy 2008-as S60-am 2.4-es dízel. Eddig egy vákuumdob cserét kivéve meg vagyok vele elégedve.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
runner 125
nagyúr
válasz Xmodule #4456 üzenetére
Index-en Franisek-nek olyan van, regelj fel.
ffodi
Így van, 126 lovas kézi csak 5 sebességgel volt elérhető.
Milyen a vas? Linkeld be, és gyere te is index-re."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #4629 üzenetére
No. Mult heten meg volt a lengéscsillapitok cseréje. Egyáltalán nem volt nehéz, csak a megfelelö kulcsok kellenek. Ma meg voltam futómü állitáson és most már végre nincsenek ilyen kis micro vibrálások sem. Nagyon szépen szeli az utat. Remélem most már nem jön semmi idén meg ugy a közel jövöben sem mert ez a kis malör cirka 260ezerbe fájt és igy ház vásárlás után nem kellemes.. Amugy EZ alapján csináltam. Az alkatrész is egy az egyben ugyan ezt vettem. Jó hogy vannak ilyen videók fent a neten.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Xmodule #4813 üzenetére
Személy szerint én két féle módszert alkalmazok:
1, Ha közel van, 100km max, akkor megnézem, mert az a biztos.
2, Ha messzebb van vagy nem tudok elmenni, akkor felhívom párszor az eladót. Vegyünk egy konkrét példát, mikor a V70 T5-öt vettem, messze ez tűnt a legszebb példánynak. De 380km a távolság, amit nem vállaltam be. Felhívtam, hogy viszek magammal hibakiolvasót, be fogok nézni a motortérbe, minden sarki és szélső elemnél a kárpit alá, és teszt körre is el fogom vinni, és azt akarom hogy jég hideg legyen a motor. Sem ABS sem légzsák hibát nem akarok látni. Így is menjek megvenni? Mondta hogy igen, mert feleségének vette, nagyon jól megy, ráköltött egy vagyont, csak aztán túl nagy lett az asszonyának, és nem merte használni. Elmentem, és tényleg így volt, frissen szervizelt, vezérlést is cseréltek, 4 új gumi, minden izzó égett, szép tiszta volt az olaj meg a hűtővíz is.
Nem azt állítom ezzel, hogy minden vásárlásnál ilyen meseszerűen szép a történet, de vettem már vagy 20 autót, többségét rendelésre vagy alkatrésznek, ebből 2 renault rohadt le, szerencsére még közel hozzám.
Egyébként több féle van Ebayen, van Buy it now, van licites, és van olyan is amire tehetsz ajánlatot.
Auto tradert is használom még, ott nem tudsz online vásárolni, csak hívni és menni. -
válasz Xmodule #5061 üzenetére
dizelekbe hamarabb raktak, az enyem viszont etanolos.
bitpork: ulesfutes alap, de az mar anyam elozo, 10 eves V40eben is volt.
-35ben viszont en probaltam mar, a futes birja, viszont gyakorlatilag az 50 fokos kulonbseg miatt menet kozben rafagy az oldalablakokra a para.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
zsolee73
tag
válasz Xmodule #5061 üzenetére
Én is kb. 10 fok alatt kezdem el használni.
Beprogramoztam a reggeli és a délutáni időpontot, a komputer pedig kiszámolja, hogy mikor kell elindítani a rendszert, hogy a kért időpontra üzemmeleg legyen a motor és az utastér.
Hihetetlen, hogy milyen kevés gázolajat fogyaszt.Csak egy dolgot hiányolok, hogy a programozottól eltérő, azonnali indítás távirányítóval nem kezdeményezhető.
-
gaborbol
őstag
válasz Xmodule #5336 üzenetére
Ha jol remlik S80 van neked, nem tudom milyen evjarat, de bepakolom amit talalok:
Azt irjak nem bonyolult muvelet, talan a legnagyobb gond a rugo osszehuzasa az egesz mokaban.
Az enyemen is erett volt lassan a csere csak kozben elvalltak utjaink
Ez V70,de talan van benne valami hasonlo:[ Szerkesztve ]
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz Xmodule #5349 üzenetére
Pár hete (lassan egy hónapja) nekem is párásodik elég rövid idő után az S40 (2008), nekem ondjuk az auto klíma segít a dolgon, de érdekes a jelenség. Nálam valószínűleg az lehet a helyzet, hogy egy ideje nem volt belülről takarítva a szélvédő és az oldal üvegek, de a napokban tervezem megejteni, lehet, utána változik a helyzet.
-
ffodi
veterán
válasz Xmodule #5351 üzenetére
A 185 LE/400NM-es remap simán vállalható, az efölötti verziókkal viszont már vigyázni kell. Ahogy írták, elsősorban a váltó a sarkalatos pont. (ha 240k van már a kocsiban, akkor az említett szint főlé szerintem nem érdemes menni.) Nekem volt a 126 lovason 163-es remap, most 185-ös van rajt. Nyilván ég és föld a különbség az alap és az utóbbi között, de két erősebb közöttit is simán észrevettem. +22LE és +50NM. (ha 6os váltóm lenne, akkor be tudnék számolni a 200+-os remapról is. )
"A fogyasztás csökkenni fog..."
Ez erősen sofőrfüggő. Nálam pl. az ilyen dolgok hatására nő a fogyasztás, mert ha jobban megy a kocsi, jobban nyomom neki.
[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
-
ffodi
veterán
válasz Xmodule #5358 üzenetére
Ezek azért szokták bírni, mondjuk az említett 250k kilométerrel azt már lehet nem vállalnám be, érdemes vigyázni. Ha esetleg mégis megcsináltatod, akkor egy kuplung felújítás + kettős tömegű cserére készülj, ha mostanában ez nem volt meg.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
FeRRaR1
őstag
válasz Xmodule #5544 üzenetére
Nálam 2000 V70 T5 volt, de ha jól látom a 2007-es is hasonlóan a két kupak van a hátulján, ahol izzót lehet cserélni megoldás.
Addig tökéletes volt, amég nem nyúltam hozzá, mikor lecseréltem Osramra az izzókat, ledesre a helyzetjelzőket na onnantól jöttek a párásodás + vízcseppek. A megoldás az volt, hogy leszedett kupakokkal egy melegebb napos használat után átkezeltem a gumigyűrűket gumiápolóval, majd vissza tekertem őket, ügyelve hogy minél jobban illeszkedjenek, és biztosan mind a 3 kampó beakadjon, az előző tulaj az egyiket pl rosszul csavarta fel, és csak kettő tartotta.
2005 V50 téren egyszerűbb volt a helyzet, mivel ott a lámpa kiszedhető, de ugyan ez volt a megoldás, mivel Xenonos, ezért megtippelni sem lehet mikor nyitották ki utoljára, csere után párásodott, kiszed, egy estét ált a száraz szobában kupak nélkül, másnap hajszárító, gumiápoló a tömítésre, vissza a helyére azóta hibátlan.
A lámpa testen a foglalatot ahova felfekszik a kupak, azt is töröld át, hogy biztosan kosz mentes legyen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Disney+
- HBO Max & OD topic
- Mobilinternet
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest