Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
válasz Cseri81 #3775 üzenetére
A váltócsere nem nagy meló, ha van egy műhelyed csápos emelővel. Ha nincs akkor már kicsit zsebbe nyúlós.
Használtan lehet venni geartronic váltót 150 000 körül, de az is lutri, vagy jó vagy nem. Ezeknél egy váltófelújítás 250-300 000-ről indul. Ha nem magadnak csinálod és normálisan szeretnéd rendbe rakni nem gányolni, akkor egy váltócsere olyan 4-500 000-res project.
Nekem a bőr sehol nincs kikopva és kiszakadva pedig szerintem az enyémben is már 265 000 felett van, az első hirdetésen szereplőben szerintem ennek közel a duplája. Ez már lehet elég sok probléma forrása. A T6 az szuper motor, dinamikusan viszi a kasztnit, cserébe van benne két olyan Mitsubishi feltöltő, aminek ha komolyabb baja van, még véletlenül sem lehet felújítani és amiknek az olajnyomó csövébe gyakran beleég az olaj, ami után már gondok vannak
Félre ne értsd nem akarlak lebeszélni róla, de a T5 sokkal jobban eltalált konstrukció volt.
<tRucKdriFteR>
-
gaborbol
őstag
válasz Cseri81 #3775 üzenetére
Csatlakozom az elottem szolokhoz!
A T6-ba a turbo es az automata ebben a korban mar eszmeletlen rizikos, ugyan ez vonatkozik a 2.9-es szivora is, tudok mutatni a kesztyutartobol egy $2400 dollaros automata valto javitast. Es nem tudod, hogy mit veszel, eszmeletlen konnyu beleszaladni egy gazdasagi totalkarba. Nemcsak az automata valto miatt, de oreg lovak ezek mar, turbo, kormanymu, ETM, futomu, eszmeletlen penzeket lehet belelaptolni. Nagyon nagyon meg kell nezni mit veszel. Ezeket nem megvenni nehez hanem fenntartani.
Mindenkeppen a T5-ot valasztanam, azokba sokkal-sokkal megbizhatobb a turbo, az automata valto a motor meg ugyan olyan jo. Ha Volvot nezegetsz, szerintem erdemes elgondolkodni a Marsu altal emlitett peldanyon.
[ Szerkesztve ]
-
BBalu
csendes tag
válasz Cseri81 #3775 üzenetére
Szia!
2002-es S80 2.9 T6-om van most tart 190 ezernél, 2,5éve van nálam 118-cal vettem (kopp-kopp) se váltó se turbó problémám nincs, sötétzöld színű, vaj bőrrel.
Egy ideje városban használom, a bőr most kezd kikopni de majd lefestetem azt isMinőségben messze nem a legjobb. még mindig nincs egy korrekt képem róla, de ilyen:
-
runner 125
nagyúr
válasz Cseri81 #3788 üzenetére
Használd egészséggel, de látom csak önigazolást vartal. Sajnos a T6 automata parossal sokkal nagyobb anyagi kockázatot jelent, en biztosan nem vettem volna.
Ha, kopott az ülés szele, átmeneti megoldásként jo lehet a festés, de egy ügyes, minőségi anyagokkal dolgozó karpitos ki tudja cserelni az elvasott bordarabot.
Persze első körben érdemes venned bortisztitot es borapolot, majd átmenni az egészen.A TV-t csak egy kompatibilis DVB-T vevővel fogod ujra életre kelteni, az analóg sugárzást lekapcsolták mar.
Navi nyelvet csak Volvo szerviz tudja változtatni szép összegért, de nem érdemes bajlódni vele, mert semmit nem ér a gyári RTI. Köttess ra egy IGO Limousine-t.
Mod. Osram, Philips emelet fenyereju izzókra keress ra. Egy nagy hátrányuk van, az elettartam, ami kb fel év.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Cseri81 #3791 üzenetére
Igen, az lesz. Itt árulnak most is, az új ára valóban ennyi, de havonta fel szokott bukkanni használt 30-40-ért is az aprókon.
Igen, DVB-T vevőből az pl. működhet, de érdemes ezzel kapcsolatban tapasztaltabb helyen érdeklődnöd. A linket New Duett Kft.-nél, vagy MartinCAR-éknál.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz Cseri81 #3789 üzenetére
Ezzel az izzó kérdéssel én annyit szoptam, és annyit olvastam utána, hogy biztosan tudom a jó választ.
Ez a legerősebb fénnyel rendelkező legálisan használható izzó, én is ezt használom már 7 hónapja, szemmel látható a különbség. Annyi csavar volt a történetbe, hogy csere után már feltűnt, hogy max állásban is lefelé világít eléggé, ezért állítottam a lámpán, van a búra tetején 2 csavar, amivel pár százalékkal magasabbra lehet pozicionálni a foncsort, így most középállásban is kicsit magasabbra szór, mint eddig a maxon.
-
gaborbol
őstag
válasz Cseri81 #3788 üzenetére
Hello!
So sikert es oromot az uj szerzemenyhez!
Itt egy reszletes leiras kepekkel a bor ules festeserol:
[link]
Roviden-tomoren, mire mindent osszeadsz kb $100 dollarbol jon ki ket ules anyagarba, rengeteg melo, es 6-9 honap mulva kezdheted elorol. Annak idejen en is gondolkodtam rajta, aztan a bontoba leszedtem a bor uleshuzatot es siman atcsereltem, legjobb lett volna kiszedni az ulest kompletten es atcsereleni oket sokkal rovidebb melo, rengeteg fem karikat kell kiszedni az ulesbol mire lejon a regi huzat es igy is ugy is ki kell szedni az ulest hozza, jopar orat megsporolhattam volna vele.
Az uleshuzat csere eredmenye:
[link][ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
válasz Cseri81 #3879 üzenetére
Patentot cikkszám alapján talán találsz valahol aftermarket-et.
Ha jól emlékszem, akkor 24 000km-enként kell szintet ellenőrizni, minden második ilyen ciklusban ajánlott a csere ( szűrővel együtt).
Kézikönyvhöz katt ide.
Ha jól látom ez Thor, ebből van 7,5x17-es ( bár a felnikben nem vagyok nagyon otthon).
Olajból 0W30-at érdemes használni.
Nekem is mondták, hogy hajlamos beleégni az olaj, az enyémbe pl nem égett bele. Ha rendszeresen cseréled az olajat,nem Botondot öntesz bele és gyilkolás után nem állítod le egyből akkor nem fog beleégni.Ezt szerintem nem akarod kivetetni tisztítás címszóval, mert sehonnan nem férni hozzá, csak a fél motor lebontása után. Nem igazán értem ekkora motornál miért ragaszkodtak a kereszt elrendezéshez. Akkora csöcs bármit is csinálni rajta, hogy az valami katasztrófa.
<tRucKdriFteR>
-
BBalu
csendes tag
válasz Cseri81 #3883 üzenetére
Szia!
A tiéd az 2.8 T6 igaz?
A tanksapkából puskáztam: 225/55 R16 nekem is ez van.
225/50 R17
215/55 R16 nekem ez a téli
235/40 R18Olajból nekem 5W-40 van benne. A tv h megszűnt az analóg adás nekem se működik de amúgy se nagyon volt használva. A navi pedig csak a gyári DVD-ket viszi már, pedig volt fej tisztításon, de ha nagyon kell akkor telefonon megoldom
'Volvo' árban van. kerékagycsapágyat cseréltettem 50k-ért. Gyujtó trafót ha jól emlékszem kb 18k-ért hoztak/db szorozd be 6-tal.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Cseri81 #3890 üzenetére
Lehet hogy belenyúltak, az ex rendőr V70 T5 is 300 HP a polgári meg "csak" 250-260-280.
Rosszabbik esetben sufni tuning dolog, de rá kell kérdezni, az a biztos.Más:
Ezeket a gyűrűket rendeltem az S80 2007 téli felni szett mellé, ez alapján, mivel nem volt benne, és az egy első generációs S80-ról jött le, már megrendeltem, de aki biztos benne az megerősíthetné, hogy ez lesz a jó.
V70 téren kiderült, hogy azért merült le az akksi, mert nem tölt a generátor, már vissza is jelzi az akksi ikont, (múltkor is jelezte, de azt betudtam annak, hogy szétbontottam) ha meg már csak 5-10 perc van vissza, akkor kiírja hogy low battery voltage, majd szépen lassan kifogy a szufla. Közben, mikor másodszor tölteni akartam, tönkrement a 14 éves bosch töltőnk is... Így azt is kellett rendelnem.
De mivel egyébként is véres a torka, megrendelem ezt is, majd holnap kimegyek a bontóba, van nekik egy V70 2.4 T, és kikapom a generátort, remélem passzol az enyémbe (V70 T5) és helyre teszem egyszer s mindenkorra.
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
válasz Cseri81 #3889 üzenetére
Előjött pár apró hiba amiért már alapból bontani kellett volna ( szelepszár szimering, karter és szelepfedél ragasztásnál elkezdte engedni az olajat, az egyik turbó elkezdett rakoncátlankodni ) aztán mire belefogtam volna a váltó feladta a harcot. Egyik pillanatról a másikra az M3-on dobott egy "Automataváltó sürgős szerviz " üzenetet és onnantól nem akart dolgozni. Akkor félreállítottam és pár hónappal később, amikor volt egy kis időm, akkor nekiestünk. Azóta megint nincs időm rá, szóval most áll a project.
Időközben öcsémnek köszönhetően a másik kocsimban is becsúszott egy motorcsere<tRucKdriFteR>
-
runner 125
nagyúr
-
zsid
senior tag
válasz Cseri81 #3949 üzenetére
Első körben egy kis pontosítás: az S80-ban két egyforma feltöltő van. Tévesen sokan hívják biturbonak, de ez hagyományos parallel twin turbo rendszerű.
Ahogy már írták, egészséges turbós motornál is lesz mindig valamennyi olaj a nyomó oldalon, de ez leginkább az intercoolerben szokott összegyűlni. Egy lopott képen megjelöltem a kartergáz végső útját:
A kartergáz szűrését egy hűtött lecsapatós kartergázszűrő végzi, a lecsapódó olaj simán visszafolyik a karterba, a szűrt gázt pedig felvezetik a bal oldali turbó szívó ágába. A szívóágba csatlakoztatásnál van egy elektromosan vezérelt szelep,amivel szabályozzák, hogy csak bizonyos üzemi tartományokban kerüljön a felesleges kartergáz a "megsemmisítőbe".
A sárgával jelölt két csőben biztosan fogsz némi olajat találni, mert gyakorlatilag keresztülforgatják a turbón a szűrt kartergázt, egy minimális olajfilm azon a részen teljesen normális. Ha a kartergázszűrő eltömődik,telítődik akkor előfordulhat olyan, hogy szűretlenül egyben megy fel az olajgőzös kartergáz, akkor már már csöpögni fog belőle az olaj. A bal oldali turbónál e miatt ilyen ráolvasásos módszerrel nem lehet megállapítani, hogy fossa-e az olajat vagy teljesen egészséges. A kartergáz szűrő eltömődése elő szokott fordulni, főleg elnyújtott olajcsere periódusnál,rossz minőségű és nem előírás szerinti olaj használata esetén ( itt jön képbe a korábban már emlegetett fél szintetikus 10W40.. ) illetve bizonyos élettartam elérése után.
A szűrőt cserélni felér egy oboa tanfolyammal, mert a szívósort le kell venni hozzá. Ez már saját kép:
Ha a műanyagcsövekben talált olaj minimális mennyiségű, az autó nem füstöl, az alapjárat nem ingadozik,nem fogy az autóból az olaj akkor aggodalomra semmi ok, természetes jelenségről van szó. Ha ezek közül bármelyik vagy több fennáll, akkor már lehet aggódni.
<tRucKdriFteR>
-
runner 125
nagyúr
válasz Cseri81 #3995 üzenetére
A 3. gomb gyakorlatilag deaktiválja a riasztót. Ha, gyerek, vagy kutya marad az autóban és kívülről be akarod zárni, akkor ugyan lezárja az autót, de a riasztót nem aktiválja, illetve belülről ugyanúgy ki lehet nyitni ( a belső zárakat nem zárja le.)
Ha, kikapcsolható a radarod, egy P betűs, hullámokkal ellátott piktogramos kapcsolót keress.
Ez a "rázárás" számomra nem tiszta, nem tudom elképzelni, nem tapasztaltam még ilyet.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Cseri81 #3997 üzenetére
Ezt leírtam az első bekezdésben, tudom h milyen, mert az enyémben is benne van, úgy ahogy a radar deaktiválása gomb is, de mint írtam, az egy P betűs kapcsoló ugyanabban a sorban. Ha, nincs, akkor nem tudod kikapcsolni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz Cseri81 #4058 üzenetére
Én ezt tettem D5 és T5-be is, igaz olcsóbban... Amit a kolléga írt, az igaz lehet, hogy ha régen volt cserélve, ha még nincs 1-2 éves akkor elég ha után töltetsz. Ugye vezérlés + vízpumpa cserénél teljesen lecserélték nekem kb 1 éve, most hogy beköszöntött a hideg, kicsit rá kellett töltenem, miután 3 hetet állt a kocsi, pont a minimumon volt.
T5-ben Total van mondjuk, otthon vettem, valami 700 Ft / liter volt annak idején. Mínusz 25 körül teljesít mind a kettő.
Egy kellemes sztori: Asszony elment beméretni a Molhoz a családi cirkálójukat, jön haza és mondja 7 fok. Mondom mínusz 7 nem? Mondja faterjának nem, plusz hét Majd bef*stam a röhögéstől. De legalább biztos volt a dolgában
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Cseri81 #4250 üzenetére
Igen- sajnos van ilyen. A legzsak mogott a kormanyban van egy tekercs nem tudom nalatok, hogy hivjak, de igy nez ki: [link]
Az szarakodik, itt olyan $600 dollarra saccoljak a javitasi koltseget, vagy reszetelegeted a biztositekon keresztul. Van, hogy honapokig( akar 6-8) nem csinalja nalam egyszer sem, aztan van, hogy ket naponta sorba... Timpushiba, rengeteg leiras van hozza a neten.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Cseri81 #4613 üzenetére
90% hogy ABS computer hiba
8% hogy ABS jeladó hiba
1% váltó
1% turbóA nagy hőmérséklet és a rossz elhelyezés megöli idővel az ABS computert, és cserélni kell. Előtte azért nézessed meg egy volvóssal a hibatárolót, de az ABS modul nagy eséllyel cserés lesz. Annak a hibája miatt írja ki a DTSC-t.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Cseri81 #4615 üzenetére
Keress egy volvós szakit, hogy nézzen rá, ne márkaszervizt mert az drága, Kaposváron esetleg tudok ajánlani valakit, ha a közelben vagy. Nekem még soha nem volt ilyen gondom, csak sokat olvastam róla. Azt írták hogy a bontott is zsákba macska. Nem tudod, hogy az mikor adja meg magát, milyen állapotban van, persze működhet, de ez egy olyan dolog ami biztos hogy tönkre fog menni T6 mellett, csak idő kérdése. Van aki javítani is tudja, ha jól rémlik talán már itt is ajánlottak valakit. Várj egy kicsit, hátha valaki ad elérhetőséget.
-
gaborbol
őstag
válasz Cseri81 #4621 üzenetére
Ha mar leszedted akkor latni fogod a modelszamot rajta, csak a 7-es vagy 9-es sel kezdodoek "javithatoak" az enyem 8-as kezdodott.
A masik meg, hogy Aneda mondja, korant sem biztos, hogy az ABS modul hibas, lehet egy csomo mas hibaja is, mindenkeppen nezd meg a hibakodot mielott nekiallsz.
-
gaborbol
őstag
válasz Cseri81 #4685 üzenetére
Mert keves kilometers, azert nez ki igy ! Csak 352K Km van benne
Bontobol hoztam el, csak az uleshuzatot, ha visszakeresel it a forumban linkeltem is a cseret, atszamitva par ezer forint volt, de iszonyu rittka ilyet talani, mert mind szet van szakadva.Nincs aruk, viszonylag reteg auto, aki ismeri szereti, a tobbinek fel sem tunik.
[ Szerkesztve ]
-
BBalu
csendes tag
válasz Cseri81 #4703 üzenetére
Szia!
A lökhárítón, díszléceken én is gondolkoztam h színre fújatom, de mivel nekem sötét az autóm így jól áll neki ez a fekete is szerintem. A hűtőrács más ha megnézed a kettőt de elvileg azt is lehet cserélni. A xenonos első lámpákra cirka 3éve vadászok egyszer volt 125k/db áron. Most is találtam de rendszerint angol bontott, nekem az nem kell..
-
gaborbol
őstag
válasz Cseri81 #5385 üzenetére
Az amit linkeltem a rajzon levo bikazo pontok a motorterben megvannak nalad? Kivancsisagbol azt azert megprobalnam, megsem megy a kakao vegig a teljes kocsin. Probalj keresni valami emberesebb autot, en az 1.7-es bigblokkos civic-kkel sose tudtam bebikazni.
Ha akkor se csinal semmit akkor keress valami villamossagi szerelot. Nem hinnem, hogy riaszto vagy vedelem blokkolna ennyire. A riasztonak lede villog a muszerfal tetejen? -
gaborbol
őstag
válasz Cseri81 #5387 üzenetére
Hat nem irigyellek. Ekkora melot kovetoen akarmi is tortenhetett.
Vagy beszerzed a Volvo Vida-t valahonnan es az alapjan elkezded nezegetni, vagy kell keresned valami Volvos autovillamossagi szerelot. Esetleg, ha magad akarod csinalni akkor meg be kell szerezni egy hasznalt Volvo Dice-t ebayrol. -
Bűzös
csendes tag
válasz Cseri81 #5403 üzenetére
Igazabol szerencses dolog es , egy honap mulva , meg a haverokkal , sorozes kozben rohogtok egyet rajta .
Egyik alkalommal en is jartam igy , ut szelen nagyon hangulat vilagaitas ment inditas eloot , persze halotti csend inditaskor , gyorsan rajottem mi a gond , es el lett haritva a vesz . de alattomos egy dolodxlbj
Kellett egy fel marek szerencse is a szerencsetlensegben , nem veszelytelen mutatvany ."Ami meghalt nem halhat meg újra"
-
Bűzös
csendes tag
válasz Cseri81 #5418 üzenetére
Az nem lehet , hogy nem a benzin a sok , hanem a levego keves ?
elmelegtileg o keveri magadnak , dusitja ahogyan kell , ugy tudom , hogy az ecu magatol "tanulja" merthogy ugye ez valtozo adat homerseklet fuggo is lehet a levego tomege , mennyisege . Hallottam mar nem egyszer , hogy takaritas utan fura dolgok jottek elo , mert nem a gyari adat volt megadja egy-egy szenzornak , ido kellett mire megtanulta az uj adatot .
(legtomegmero , alapjarati motor , pillangocska , folytohaz )
Mondjuk ezt erosen uti az , hogy elsore meg beindult ... de ki tudja.
Gazadasra sem indul ?Az injektorhidon meg kellene keresni a hianyossagot , jolenne latni , hogy van az eredetileg , nincs valahol keznel a szomszedba egy T6 os ?
[ Szerkesztve ]
"Ami meghalt nem halhat meg újra"
-
Bűzös
csendes tag
válasz Cseri81 #5424 üzenetére
Enyem kicsit kisebb , a turboinelkuli valtozatod , szivo sorot (s60)
Elkepzelheto azis , de azert tartanam utolso megoldasnak , mert az altalaban elzarni nemszokott , igy magasabb alapjarattal szokott jarni , leallasokkal , de indulni szokott .
Holtpontjelado a befuto tippem"Ami meghalt nem halhat meg újra"
-
Bűzös
csendes tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest