Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cseri81
csendes tag
Sziasztok!
Egy ideje nézegetem a Volvo S80 T6, esetleg S60 T5-ket.
Jobban a T6 felé húzok, ezért néztem, próbáltam már párat.
Az a helyzet, hogy ami igazán tetszik, a pezsgő vagy homok színű vajbőrrel és T6-os motorral, viszonylag jó állapotban...hááát szóval elég ritka!
Ami ennek megfelel, az sajnos váltóhibás!
Kérdezném, aki már követett el ilyesmit, mekkora meló kicserélni és mennyiért lehet beszerezni egy ilyen automata váltót? Esetleg valami újabb 5 sebességest is rá lehet akasztani?
Eladó valakinek?
A másik amit néztem, de ez meg ugye kék. -
Cseri81
csendes tag
Köszönöm a sok infót, hsz-t!
Látom nagyon segítőkész ez a Volvo-s csapat!
De amíg ezek a jótanácsok születtek, tegnap éppen úton voltam és megvettem egy T6-ot!
Jövő héten fogom elhozni.
Diplomata autó volt, 176ekm van bent és pár apróságot leszámítva olyan mint mikor kijött a gyárból!
Ezt komolyan mondom! Egy zárt garázsban állt letakarva! (Volt használva, csak így vigyáztak rá). A garázsból úgy toltuk ki a fényre! Körbenéztük, kipróbáltuk...nagyon erős, mindene működik, és 830-ban egyeztünk meg.
Majd teszek fel képeket ha itthon lesz. 3. autóként lesz használva.Amit így elsőre láttam és kérdezném is, hogy a bőr festés a vezetőülésen mennyire oldja meg a problémát, ha az nincs kiszakadva?
A másik pedig a TV, jelenleg csak a hangyák futkosnak bent, ehhez gondolom kell valami hogy újra életre kelljen.
És a GPS, ami spanyolul beszél, állítólag. Ennek frissítése? -
Cseri81
csendes tag
Közben még egy kérdés eszembe jutott...
Milyen izzót lehet berakni, amit megenged a rendőr, műszaki és jobban látni vele a gyárinál?
Van valami ledes esetleg, lehet-e hideg fehéret betenni, ilyesmire gondolok. -
Cseri81
csendes tag
válasz runner 125 #3790 üzenetére
Biztos hogy igazatok van! Biztos hogy ez nagyobb kockázat! De sajnos én meg nem tanulok mások kárán és ezen egyszerűen nem bírok változtatni!
Nade ne legyen vele probléma! Azért ha az olajcserék, szűrők és a megfelelő törődést megkapja, akkor remélem azt az évi 4-5ekm-t amit menni fog csak tudja majd teljesíteni.
Az automata váltó kényes probléma, de mindenképpen ezt szerettem volna! Soha nem volt ilyenem, ilyet akartam! Majd meglátjuk.Ezt az IGO Limousine-t nézegettem, jó helyen járok itt, ugye? Bár azt írják, már nem rendelhető...
Rakott már be valaki? Házilag is megoldható?Osram-ot megpróbálom.
Az autós DVB-T vevő 50eFt körül mozog?
Ez pl? -
Cseri81
csendes tag
Sziasztok!
Pár nap használat, átnézés után felmerült egy-két kérdésem (S80 T6):
- motorháztető szigetelés tartó bolhákat honnan tudnák beszerezni? (a patent centrumban, csak ilyet találtam)
- automata váltóban mikor esedékes az olajcsere?
- kézikönyv honnan szerezhető be az autóhoz, mert van pár számomra érdekes funkció?
- jelenleg 225/55 R16-os gumi van rajta gyári alufelnin. Mia gyári gumimérete R16-ban?
- nyárra szeretnék egy 17-es gyári felnigarnitúrát. Ebből a fajtából létezik 17-es is?- télen milyen olajat érdemes használni? Melyik a gyári ajánlás? (most Castrol 0W-30 van bent)
- turbó csövekbe hajlamos tudtommal beleégni az olaj. Ez bandázsolással szerintetek javítható, tisztítás után?Köszönöm, ha foglalkoztok a kérdéseimmel!
[ Szerkesztve ]
-
Cseri81
csendes tag
-
Cseri81
csendes tag
Szia!
Igen, 2.8 T6.
Akkor ok, most a gyári felniről leveszem a nyárigumikat, ha valakit érdekel, szinte új 225/55 R16 eladó!
Erre ráteszem a télieket és aztán nyárra veszek egy szép 17-est majd rá.
A 18 szerintem már kicsit sok lenne rá!
5W-40? Hát nem tudom. Mióta használod ezt az olajat? Télen is mész vele, keményebb hidegben?
A TV-t aktiválnám, csak azt nem tudom mennyire foghatóak felénk az adások! Mert beruházok 50-et aztán nézem tovább a hangyákat, annak nem sok értelme van!
Amúgy fogyasztással hogy szoktál/tatok/ kijönni?Bőrfestést csinált-e már otthon valaki?
Esetleg valami tuti szett hozzá? -
Cseri81
csendes tag
"A legtöbb váltóhibát a Geartronic + T6 kombó produkálja, mivel a váltó kisebb benenő nyomatékra építették, mint amit a motor lead ( legalábbis az első generációnál)."
Na mondjuk ettől félek én is!
De hát tudtam mielőtt megvettem...
Igazából nagyon kíméletesen szoktam autózni, talán nem lesz baj!Olajból én maradok a 0W/30-nál.
Nekem most városban 11,2 az átlagom, de ugye elég jó idő is van.
Amúgy miért kellet szétszedni a gépet?
-
Cseri81
csendes tag
Ez hogy lett 300Le-s?
-
Cseri81
csendes tag
Ilyesmit magyarföldön nem lehet beszerezni?
Esetleg épített be már valaki? Érdemes vele foglalkozni? -
Cseri81
csendes tag
Esetleg valakinél eladó 17-es Interceptor felni?
-
Cseri81
csendes tag
[ Szerkesztve ]
-
Cseri81
csendes tag
Ma egész szép idő volt felénk, ugyhogy gondoltam megpuccantom a motorteret (S80 T6).
Kivettem a turbó szivó, nyomó csöveket is és hát a nyomócsövekben bizony volt egy kis olaj, főként a kisebbik turbónál!
Ez mennyire normális?
176ekm van az autóban. Tuti, hogy az utóbbi 6-7 évben ezek a csövek nem voltak levéve!
Az utóbbi pár hétben csak városban volt használva.
Most vagy a sok alapjárat közeli fordulat okozta, vagy a kartergázból kerülhetett oda? Vagy egész egyszerűen elkopott a turbó!
Mik a tapasztalatok? -
-
Cseri81
csendes tag
Ma ismét jó idő volt, úgyhogy szétkaptam az ajtókárpitokat és a rádiót is kivettem, mert a vezető oldali hangszóró nem szólt. A probléma megoldódott, de összességében kár volt!
Széthúztam a klíma stb. vezérlő mögött egy kábelt, aminek következtében az "SRS-Airbag Service Urgent" felírat van a kijelzőn és nem igazán tudom onnan eltüntetni.
Jól gondolom, hogy a légzsák vezérlő vagy valamiféle biztonsági kört szakítottam meg?
Van erre valamiféle megoldás? Vagy csak a szervizben tudnak hibát törölni?Zsid: Küldök privit...
-
Cseri81
csendes tag
Sziasztok!
Lenne pár kérdésem, szerintem Ti biztos tudtok segíteni! ('99 S80)
Szóval a műszerfal alján van 4 gomb.
1. Hátsó fejtámlák lehajtása
2. DTSC ?
3. ?
4. Tükrök behajtásaA DTSC magyarul kipörgésgátló?
A 3.-at végkép nem tudom, egy autó rajza, amiben felülről sugárzik valami.
Tolatóradart ki lehet kapcsolni?
Továbbá ha most bezárom az autót, akkor bezár utána 6 vagy 7 szer körbekopogtatja a zárakat, majd ismét rázár!
Ezután tutira be van zárva, de pl. ha bekapcsolom a hazakísérő világítást, egyből megszólal a riasztó!
Eddig bezárás után, bezárt, egyszer "rákoppintott, majd újra rázárt és kész. Ha bekapcsoltam a fényt nem volt "gáz"!
Szerintetek ez most mi?
Valamelyik ajtózár szarakszik? -
Cseri81
csendes tag
válasz runner 125 #3996 üzenetére
Ilyen van bent. -
Cseri81
csendes tag
válasz runner 125 #3998 üzenetére
Aha, "P" betűs gombom nincsen, csak ez.
És ez a DSTC csak kipörgés gátló vagy valami menetstabilizáló funkciót is ellát?
A tolatóradart csak azért kérdeztem, mert délután beugrottam boltba ott még működött, de aztán mikor hazaértem és betolattam a garázsba már egy "szót" sem szólt! -
Cseri81
csendes tag
Sziasztok!
Volvo S80 T6-ban kellene a hűtővizem egy részét cserélnem, mert csak -7 fokos!
2000-es évjárat, a kérdésem milyen hűtőfolyadék mehet bele?
Köszönöm! -
Cseri81
csendes tag
Sziasztok!
Lenne Valakinek ötlete a következőre:
Indulás után két-három kereszteződésből kifordulva még működött az indexem, aztán a következőnél már semmi!
Se jobbra, se balra! Biztiket néztem (utastér) azok rendben vannak. Elakadásjelző működik!
Kapcsoló elhalálozás lenne?
99-es S80-ról van szó... -
Cseri81
csendes tag
válasz runner 125 #4355 üzenetére
Jól mutat rajt!
-
Cseri81
csendes tag
Sziasztok!
Volvo S80 T6 ('99).
Motor indítás után egy pillanatra a következő felírat villanik ki a kijelzőn:
"DSTC Service Required"
További hibát nem okoz, vagy csak nem veszem észre, viszont a DSTC-t nem is tudom kikapcsolni!
Szerintetek mi lehet a probléma? -
Cseri81
csendes tag
válasz gaborbol #4625 üzenetére
Okés! Köszi!
Egyenlőre turbo csere/javítás miatt áll a masina!
Utána megyek rá erre a problémára!
Esetleg turbó javítás ügyben van valami specialista?
Ha még nem lóg a tengely, de azért már érezhető a "kottyanása", akkor talán még megúszható a dolog egy "kis javítással"? Mondjuk ez csak akkor derül ki ha szét van szedve...mérve, gondolom. -
Cseri81
csendes tag
Köszi a linket!
A napokban kiveszem az ABS modult aztán meglátjuk, hátha tudom javítani magam is.
Persze ha egyáltalán ott a baj.A turbó tengelye lógott egy kicsit, plusz ki- be is volt egy kis mozgása, bár nagyon kicsi.
Most turbósnál van, mindkettőt felújítja, tisztítja, támcsapágyat cserél stb.Ha már szét van szedve, gondoltam leveszem a turbó olajcsöveket is...hát azt elnézve, szerintem nehezebb meló, mint a turbót kivenni! Pedig jó lenne tisztítani, plusz bandázsolnám is, azért talán segítene valamit. Mondjuk az olajcserék rendben meg voltak, a turbóra csatlakozásnál nem látom hogy bele lenne égve az olaj, nade hosszú az a cső!
A fojtószelepet mindenképpen tisztítani fogom, mert szerintem az még nem- vagy nagyon rég lehetett csinálva. Egy hangszóró csere is lesz, mert ott leszakadt a lengőtekercs.
Olaj, hűtővíz, légszűrő, váltó olaj és szűrő csere...
Hát hirtelen ennyi.
Aztán meglátjuk!Teljesen igazatok volt amikor le akartatok beszélni a T6-ról! Vannak hibái, de ettől még nagyon szeretem! Meg szeretek "bütykölgetni"! Jó persze automata váltó javításra nem adnám a fejem, azért inkább rendszeres olajcsere ott is, aztán remélem nem lesz probléma.
Mondjuk az autó futása kb. 500km/hó, ugyhogy igazából egy hétvégi autóról beszélünk.Kicsit hosszú lett bocs!
De éppen ráértem (munkaidő)! -
Cseri81
csendes tag
Jobban tetszik a második generáció eleje!
Hát majd talán később, ha még meglesz egyáltalán.Most kiveszem a motort, viszont ha már kint van akkor a váltóval érdemes valamit kezdeni vagy mivel (egyenlőre) nincs baja mehet vissza így?
Ha felújíttatom akkor cserélnek valamit erősebbre vagy az ugyanúgy megpukkanhat?
Egyáltalán mi az ami ebben tönkre megy, szeleptömb?
Van esetleg valami erősebb váltó, esetleg 5 sebességes, amit rá lehet rakni egy T6-ra?Másik, gyertya csere is lesz, ki mit javasol, mi jó ennek a motornak?
-
Cseri81
csendes tag
Létezhetett S80-ba (első gen.) gyári Heico motor 330Le és 520nm-el, erősebb váltóval?
Hallottatok ilyenről? -
Cseri81
csendes tag
A "DE"-re a válasz, hogy most kivettem az enyémből a motort, amin vezérlést, egy nagytakarítást és ha már kint van szelepszárszimeringet, gyetyákat cserélném! Fojtószelepet tisztítanám, olajzócsövek, kábelköteg stb.
Namost ennek az ára pont annyi lenne, mint ennek a szóban forgó Heco motornak, garis váltóval!
Csak piszok nehéz a döntés, mert hát mondani bármit lehet, de akkor is lutri az a motor! Próbálni már nem lehet! Ha az enyémet újítom fel, akkor a motor tuti hogy ok, de a váltó marad lutri (jelenleg hibátlan, de meddig...)
Nem tudom mi legyen...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs