Új hozzászólás Aktív témák
-
tkazmer
addikt
nem azért, de egy 2000-es volvót még nem nagyon kell szerelgetni, emiatt ha akarna se lehetne tapasztalata....
egyenlőre csak rajongóként (bár lehetne a topicnyitóhoz hasonló módon is) bejelentkezek én is. Elsősorban az s60, s80, xc90 a kedvenceim, bár ez utóbbi kicsit kényelmetlen (számomra kemények és szűkek az ülések benne).
Egyébként ha már itt tartunk: van valakinek infója arról, hogy a jelenlegi 185LE/400NM D5-öst mikor újítják erősebbre, illetve várható e egy komolyabb (3 literes) dízel? Csak mert ugye szép és jó ez a 185le mondjuk egy s60-ba(úgy hátbavág a 400nm ahogy kell), de egy xc90-be már kicsit kevéske..
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
tudom, hogy az már egy újított változat (a régi s80-ba nem is tettek), de már így is elég régi...
a v8 egy dolog, de hát az meg 20 litert eszik papír szerint városbanmod: [link] itt van egy leírás a d5-ről, és azért nem csak egy egyszerű chiptunningnak néz ki a fejlesztés...
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
t6 még kapható? nem nagyon látok olyat a konfigurátorban mostanában, a nagyobb autókba a 3.2es benzinest teszik hasonló teljesítménnyel, a kisebbekben meg a t5 van csak...
(#20) Finwe
lehet, hogy az alváza ugyanaz, ehhez képest világelső biztonsági megoldásokat mutat be (pl ajtóból felfújódo függönylégzsák + sok egyéb volvós biztonsági rendszer), és az sem lehetetlen, hogy a volvo minőségű alvázat teszik a többibe..[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
igen, az biztos...totalcaron van róla egy elég jó tesztvideó, vadulnak is vele rendesen...
a linkeltbe mondjuk konkrétan nem szívesen ülnék bele, szerintem borzalmas ez a piros - fekete bőr összeállítás, de mondjuk egy sötétkék metál - bézs bőr nagyon tetszene...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
A ford mondeo (az új) nagyságrendekkel nagyobbnak érződik belülről, mint a korábbiak, ellenben az elvileg hasonló méretű volvo s60-ba be sem férek hátra...
A volvo autói meg természetes, hogy egyre nagyobbak, hiszen a versenytársak autói is folyamatosan nőnek (mikor megjelent az s80, többen azt hitték, hogy ez a 7es bmw /s merci ellenfele, holott inkább az 5-ösé/e mercié, csak akkor jóval nagyobb volt, ha jól tudom azoknál..)mod: valóban, s80-ba még tesznek t6-ot
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
ford dízel amerikából...nos hát ilyen kétlem, hogy létezne, amerikában nem is forgalmaz dízelt egyik európai márka sem tudtommal, olyan rossz minőségű arrafelé a gázolaj..
a második turbó valóban nem lenne egy rossz dolog, remélem dolgoznak rajta.az xc70-es valóban nem rossz, bár belül még nem volt szerencsém megtapasztalni, hogy milyen. a v40 óta az első kombi volvo, amit tetszik, sedan párti vagyok.
a tárcsafék szerintem több is van/db, mint egy százas, a volvonál 100-asért motorháztetőt vesztegetnek, nem tárcsaféket[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
nem tudom sajnos, csak olyan 3-4 éve anyám összetörte apám volvóját, és 100 körül volt a motorháztető (márkaszervíz nyilván, a többi nem tudom mennyiért és mit csinált volna, ők cseréltek). Tárcsaféket szerencsére azért nem kellett cserélni.
Mondeóra mennyi a motorháztető? Ha azt ismerjük, akkor csak ki lehet találni a volvós fék árát..
Ja, mégegy dolog, szerintem a 3.2es benzineshez (előre legalábbis) hűtött tárcsaféket adnak nem? Mert 2 éve még a d5-mellé is azt adtak...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
ellenben a kevesebb mint 400ezerrel drágább, de 50 lóerővel erősebb s40 d5-höz meg csak az van...
(#54) Bibby
én ezt a képet szeretem az s80-ról a legjobban...[link][ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz #64791808 #60 üzenetére
szerintem ez olyan döntés volt a volvo-nál, hogy kicsit drágítják a 2.0d-t, nem adnak hozzá aut. váltót, és akkor mindenki d5-öset vesz majd, több pénzt náluk hagyva ezzel.
az aut. váltót viszont benéztem, azt hittem, ehhez is a nagyobbakhoz rendszeresített 6 sebességeset adják (ami viszont rendesen kapcsolgat)az s60r hangja még szép, hogy jobb, de azért az egy 300lovas motort, a d5 csak 185.
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #67 üzenetére
a topic legtöbb hozzászólója (élükön a topicnyitóval) nem tulajdonosa volvónak, így ez talán sokkal inkább rajongói társaság, szívesen látunk...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #69 üzenetére
apámnak volt hasonló (2002-es, 2.0benzines, 136le), 2 éve adta el 2.5ért, ha jól emlékszem.
Szerintem elég jó autó, mindeképpen élmény, bár még nem nyújtja azt az igazi "luxus autó feelinget", amit az éppen felette lévő s60 nyújt. ez ugyan 200ezerrel drágább, de jóval erősebb, nagyobb, és kényelmesebb, valamint megvan benne az előbb említett érzés (számomra, és ültem már s60-nál jóval feljebb pozícionált autóban is)úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #80 üzenetére
ennek az elődje volt apámnak, azt hiszem 92-es évjárat, de 97-ben eladta, elszakadt az ékszíj, és besült a motor.
(#72) AMD Power
a második azért láthatóan sokkal rosszabbul is van felszerelve(elsőre az tűnt fel, hogy hol marad a bőr?), tehát valóban elég rendesen látszik a sok km az első árán...(#73) Flashcash
c70-ből nekem az újak tetszenek, remélem, hogy néhány éven belül ha használtan is, de hozzá tudok majd egyhez jutni...ez pl tök jó lenne, csak az árának a végéből szedjünk le egy 0-t bár ha megfeleznénk, már az is boldogító lenne...[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
ez a fedélzeti számítógép vicces dolgokat tud kiírni, amikor anyám összetörte apám volvóját, akkor a fedélzeti számítógép csak annyit mondott: "bal első lámpa kiégett". Ha csak annyi baja lett volna...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
-
tkazmer
addikt
válasz #64791808 #88 üzenetére
egy regadó mentes autó bérleti díját számolhatod el költségként a cégedben - szerintem elég jó üzlet
mod: viszont jön vele olyan, hogy gps-es nyomkövető (nem tudom, a touaregedben van e, amit ezekhez adnak, azokkal azért van néha gond), elvileg téli gumi készlet valamint baj esetén csereautó (ingyen) is, de szerintem a cég profiljából adódóan (prémium kategóriás autók prémium ügyfeleknek) valószínűleg olyan konstrukciót alakítanak ki neked, amilyet akarsz[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
egy 2 éves s60 d5 6 sebességes automatával egy porsche kupéval is simán megküzd...
mod: a d5-nek meg aztán pláne jó hangja van olyan 4000 környékén (4500-nál vált de van, hogy kicsit beleengedi a pirosba..)
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #109 üzenetére
szerintem előbb-utóbb kihoznak egy v6-os dízelt, az s80-v/xc70-xc90 vonalra biztosan, mert a versenytársak mind gyártanak olyat...
engem az xc60-as perpill viszont jobban érdekel, ha jól tudom, idén várható...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #111 üzenetére
egy v8-as dízeltől azért kevés lenne a 250le, szerintem az inkább egy v6-os lehet hatalmas turbóval, ill nem a szokványos 3 literes lökettérfogattal.(mondjuk 3.5)..
amikor a 185le-s d5 még új volt, a hozzá hasonló bmw x25d-be 177lovas motor volt csak, így szerintem beleférhet, hogy 1-2 évvel a bmw-audi-mercedes féle 3 liter/230le motorok után ők egy erősebb, 250 lovast adnak ki hasonló, esetleg kicsi nagyobb lökettérfogat mellett.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz péter007 #117 üzenetére
[link]
valami ilyesmi lesz, ha minden igaz...
nekem felemás érzéseim vannak vele kapcsolatban, konkrétan az eleje nagyon tetszik, a hátulja meg nagyon nem, de a végleges verziót csak megcsinálják nagyon jóra...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
te is volvo rajongó vagy? nem is tudtam...
(#133) Cerebellum
ettől függetlenül kicsit hangosnak mondják azokhoz viszonyítva. persze, ettől függetlenül volvo forever, csak ugye 15-20milliónál már ez is számít..(#131) 7600 GS
igen, tényleg nagyon jók az ülések bennük. Ugyan hosszabb úton csak 2006-os s60-asban ültem (meg régebbi modellekben), de mindenképpen nagyon kényelmesek.
Viszonyítani (más prémium márkákhoz) nem nagyon tudok, ugye s60asnak megfelelő autója nincs se a német triónak, se a lexusnak, a valamivel kisebb 3-as bmw bőrülésében viszont kb 50-80km után már fájt a hátam[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz sharpapa #149 üzenetére
Néhány "nagy tudású" Renault Espace,
az espace-ba azért annyi szirszart beletesznek, hogy oda idézőjel nélkül is elmehet a nagy tudású jelző...ott sokkal inkább a megbízhatósággal, a szervízháttérrel, na meg persze a biztonsággal, presztízzsel van gond a volvoval való összehasonlítás során. Kényelem szempontjából pedig nem összehasonlíthatóak.(#138) 7600 GS
jóval kisebb a lexus is is..[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #176 üzenetére
igen, ez alapján olyan 9milla körülire tippelem a 2.4d-t(163le). nem hiszem, hogy 10 felett indítanának, inkább úgy szabják az extrák árát, hogy semmiképp ne állj meg azalatt, ha rendes autót akarsz(ez amúgyis volvós fogás lenne)
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
nézegettem, hogy canadaban mennyivel olcsóbbak többek között a volvo modellei is (s40 2.4i : 31.000$, kevesebb, mint 5 és fél millió, de pl az s80 v8 is 65.000$-tól, azaz 11.440.000HUF-tól kezdődik, kb 5 millával olcsóbb, mint itthon).
a kérdésem, hogy szerintetek hogyan lehetne onnan behozni egy autót, és mennyibe kerülne? Hallottam egy ~4000$-os árat a hajóztatásra, ezen kívül más költség lehetne? Ha nem nagyon van, akkor nagyon megéri arrafelé körbenézni ilyen ügyben...
A magyarországi forgalomba helyezés pedig a korábban linkelt cég segítségével elkerülhető lenne. (regadó pl így kiesik).úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
igen, első ránézésre megéri, (egy oda-vissza repülés meg asszem össz 250e huf, tehát az sem olyan vészes talán), de nem tudom, hogy ami autót ott adnak, azt vajon az eu-ban nem kell e átalakítani, vagy lehet e az ott vásárolt gps-re európai térképet tenni, stb..
egyébként venni? nem hiszem...esetleg bérelni, az olcsóbb, de most csak utánajárok a dolognak...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
a formatervezők szórakoznak, ennyi (szerintem)
hogy ez valaha sorozatgyártásba kerüljön, azt igen kétlem. francia autó meg azért nem lesz belőle, mert azoknál jóval magasabb minőséget képvisel.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #197 üzenetére
sajnos a konfigurátorban még nincs se mo-n, se a uk-ben, se canadaban, az ára így nem megismerhető...
pedig tényleg jól néz ki.
az xc60-asról pedig van a volvocars.hu-n egy egész jó kis flash bemutató[link]úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
nem tudom, hogy linkelte e már valaki [link]
mercedes R osztály riválison dolgoznak!úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
a heico által tunningolt új autók árairól lehet valahol tájékozódni?
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
ezt én is néztem, de pont árakat nem találtam...
(#218) 7600 GS
nem rossz
egy olyan v40, amit az elején borogatnak, volt nálunk családi autó, még amikor új modell volt ('98-02 között). bíztató, hogy ennyire biztonságos[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #223 üzenetére
jó autó ez, de az a 109 lóerő 1400kg mellett nagyon kevés a volvós extrákról meg annyit, hogy valóban eszméletlen drágák, mondjuk a bmw-vel összehasonlítva kb a következőkre jutottunk: a volvo alapáron olcsóbb, sokkal kevesebb extrát tesznek azonban bele, mint egy szintén alap bmw-be, amely drágább valamivel. full extra mellett azonban a volvo könnyedén drágábbá válik, mint a bmw...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #226 üzenetére
világos (nekem sincs), de azt gondolom, hogy ilyen esetben nem kell megvenni az autót vagy régebbit kell venni, olcsóbban, erősebb motorral.
a totalcaron a múltkor volt egy jó cikk az alulmotorizált luxusautókról, ahol a az s120-es mercedest, és a bmw 712i-t vizionálták egy hasonlóan motorizált audi a8 mellett. most nem keresem meg, de van igazság benneúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #228 üzenetére
huh, ez tényleg nagyon szép darab
apámnak volt hasonló, csak kicsit erősebb, és jobban felszerelt. 2 éve ment el 2.5milláért, szerintem ez amit kinéztél, kicsit túlárazott talán (bár ki tudja, számolva az inflációval, ez nem is olyan biztos).
nagyon kényelmes is, mondjuk egy hármas bmw-hez hasonlítva (2004-es évjáratúhoz), és számomra hely is volt benne (elöl) elég, hátulra 190cm-el már nehezen lehet beférni.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #232 üzenetére
tudomásom szerint sokkal fontosabb számukra most egy mercedes r osztály konkurens készítése (linkeltem is korábban azt hiszem), ugyanis a luxus egyterűek a jómódú és nagyobb helyigényű családok növekvő száma miatt egyre keresettebbek az utóbbi időben, ráadásul a jelenlegi alternatívák (mercedes r osztály, és talán a renault espace, de ugye azért az nem véletlenül nem prémium kategória, a többi egyterű pedig a renaulthoz viszonyítva is fapados) nem mindenki számára kielégítőek, és ami fontos, hogy nincs köztük volvo. Ezen sokkal fontosabb változtatniuk, nagyobb üzlet van benne.
A 7es bmw, a mercedes S, az audi A8 illetve Lexus LS közé ötödiknek beszállni egy olyan szűk piacra hát nem tudom, mennyire érdemes...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #234 üzenetére
egyszerűen csak kezdi a volvo is a versenytársak méreteihez igazítani a saját autóit. mikor megjelent az s80, jóval hosszabb volt mint az 5ös bmw, de azért olyan hosszú nem volt, mint a 7es. ezért, és az 5ös és 3-as közé pozícionált s60 miatt sokan hajlamosak az s80-t már eleve 7es bmw versenytársnak hinni. gondolom ezen változtatni akart a volvo.
egyébként visszatérve az s60-ra, tudomásom szerint éppen azért népszerű, mert árban és méretben is az 5ös és 3as bmw közé pozícionálták, kitöltve ezzel a kicsit, és nagyon gazdagok közötti űrt a 7es bmw meg már egyértelműen a 'kőgazdagok' autója(ha már itt tartunk)úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
na EZ autó!
és keevsebb, mint 1 milliótól már kapható!
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #239 üzenetére
érdekes dolog szerintem. környezetbarátnak környezetbarát, az vitathatatlan, bár kérdés, hogy mennyire etikus ilyen célra használni a cukrot akkor, amikor sokan éheznek. ettől függetlenül nekem tetszik a dolog.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
valóban, a külseje tényleg nagyon amerikaias. nekem mondjuk komoly bajom nincs vele, pláne ha benne ülnék, akkor nem lenne, hiszen akkor nem látom semmiképp a belseje meg bézs bőrrel és faberakásokkal nekem nagyon tetszik...
#243) AMD Power
nem is mondtam, hogy baj ez, sőt emlékeim szerint azt írtam, hogy tetszik is a dolog, csak felvetettem egy etikai kérdést.[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
az amcsikat meg ki szereti? a kereskedők?
a c30 nekem pont nem tetszik, a nagy autókat kedvelem, így a kedvenceim az s80 és az xc90, de az s60 és az xc60 is bejön...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
pedig ha jól emlékszem, nagyobb, mint a régi, csak kupésabb talán valamivel.
(#247) nemma
az s60 hátul kicsi
egyébként itt egy jó s60 teszt[link], habár már elég régi. amiben tévednek, az a zaj, 160-nál ugyanis azért már hallható nem is kevés, de az igaz, hogy 200-nál bekapcsolt rádió mellett is emelkedett lehet beszélni egymáshoz mindenféle hangerőemelés nélkül.[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #251 üzenetére
biztos?
új [link]
hosszúság: 4851
szélesség: 1861
magasság: 1490/1493régi: [link]
hosszúság: 4822
szélesség: 1832
magasság: 1453ebből nekem az jön le, hogy az új mintegy 29mm-el hosszabb, szintén 29mm-el szélesebb, és akár 40mm-el magasabb
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
csak az s60 d5-ről tudok nyilatkozni: lakott területen kívül az általa nyújtott élményért cserébe semmiképpen nem (ez kb azt jelenti, hogy az általában őrültnek titulált motorosok akadályként merülnek fel) Az élmény egyébként nem csak a teljesítményben, a hangban is nagyon jól megmutatkozik, eszémetlen jó hangja van szerintem a d5-nek (a legújabb verzióról beszélek)
(#254) AMD Power
igen, tudom. egy totalcar tesztben is ugyanezt írták, ők is kisebbnek hitték, csak az adatok megtekintése után jöttek rá, hogy nagyobb valójában.(#253) nemma
ha jól emlékszem, az s80 d5 már 9milliótól kapható (fene a jó dolgukat, 2 éve az s60 d5 volt ugyanennyi). a v8 meg 16-tól, a többi nyilván a kettő között felosztva.
a volvocars.hu-n lévő konfigurátor azonban szerintem nagyon felhasználóbarát (eddig semmilyen más autómárkánál nem láttam ehhez hasonlóan jót, és a volvo külföldi oldalain lévők is rosszabbak szerintem), ott mindig megtalálhatóak az aktuális árak is.[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő