Új hozzászólás Aktív témák
-
CYBERIA
őstag
válasz blint63 #1133 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy a tiéd nem érintett. Az alapján mondom ezt, hogy a kiterjesztett garancia a 2000-2001 -es turbós, és a 2000-2002 -es szívó motoros S60-akra érvényes.
Na most ha a tiéd 2002-es turbós, akkor ezek szerint nem esik bele egyik kategóriába sem, tehát innentől feltételezhető, hogy nem is érintett az ügyben.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz blint63 #1135 üzenetére
Nincs mit, én is csak a neten található információk alapján tudtam
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz blint63 #1139 üzenetére
A véleményem ezzel a kapcsolatban változatlan!
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Voyage
aktív tag
válasz blint63 #1156 üzenetére
Milyen számítógépet/laptopot használsz? Milyen mobilt? Milyen hűtőt, milyen tv-t, milyen hangfalakat, milyen dvd-t, milyen hifi-t, milyen fényképezőt?
Elmondom, hogy amiket felsoroltam, legalább a 90%-át kínában gyártják!http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz blint63 #1159 üzenetére
Na ja, csak ne feledd, hogy egész eu-ban él 700millió ember, és egyedül kínában több, mint 1 milliárd. Szerinted hol érdekli őket az, hogy itt kevesebb autót adnak el, ha ott sokkkkkkal többet el tudnak adni?+Japán+India, stb...
Na ja, de gondolj bele, mivan akkor, ha a ti volvotok alját is letépi az a sz#r, vagy még 3cm-el magasabbra emelik?
Egyébként mi tavaly karácsonykor szívtuk meg. Mentünk ki romániába, marosvásárhelyre vele, este 9 óra volt, full sötét. Vasúti átjáró, fehér a lámpa, de azért lassítottunk, kb 40-re. Errefel olyan volt az egész, hogy a sínek kb az út szintjétől olyan 12-15cm-re ki voltak emelkedve, hogy felfagyott, vagy mi történt, rejtély. A 17-es acélfelnik mentek a kukába, gumikkal együtt, és kb 150.000 volt a futóműben a tönkrement cuccok cseréje. Ja és persze rögtön mind a 4 gumi leengedett, és ez szerda, 24.-e este volt, minden zárva még 3 napig.
Ezellen a volvo sem véd meg. Igaz, suzukinak talán a motorháztetőn kipattannak a lengéscsillapítói.
Viszont ami más autóban ritka, és borzasztóan sokat számít kanyarvételkor, hogy gyárilag komoly toronymerevítőt tettek bele. Azért az sokat számít.
Amúgy a miénk is AWD-s S60...http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
válasz blint63 #1167 üzenetére
Mit/hol, mindkettő számít.
Épp amiatt kérdezem, hogy nekem a legolcsóbb és a legdrágább benzin között van kb. 25% fogyasztáskülönbség. Az szerintem nem placebo.Lukolajjal nem lehet 8 alá menni.
Prémium holland üzemanyaggal -25%, E85-tel +25% kb.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz blint63 #1169 üzenetére
Lukolajat épp azért hoztam fel példának, mert annál olcsóbb nem igazán van, jó viszonyítás alap.
Valamennyire biztos jót tesz az élettartamnak, az adalékanyagok elvileg azért is van benne (persze azért nagyrészt reklám).
A teljesítmény az meg ugye mérhető dolog. De egyébként is úgy tervezik a motorokat, hogy profitáljanak a magasabb oktánszámból. A régebbi T5 motoroknál (B5204T3, B5234T) az ajánlott oktánszám 98, de gondolom a maiak közül is így van az erősebbeknél.
Az ilyen motoroknál talán még meg is éri a drágább benzint tankolni, mert amennyivel drágább, majdnem annyival kevesebbet is eszik/iszik belőle. Szóval teli tankkal nem kell olyan a gyakran kúthoz menni + az elején említett szempontok.Gyárilag nem FlexiFuel az enyém (így hívják Volvóéknál az etanolos üzemre felkészített motorokat), de ritkán át szoktam mosni a rendszert egy kis E85-tel.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz blint63 #1173 üzenetére
Ennyire volt képes a GM, tapsoljuk meg, szép munka volt
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
válasz blint63 #1177 üzenetére
hát igen, ez nem valami szerencsés dolog
de várható volt, igazából max némi geely részvény vásárlásával tudtunk volna jól járni a dologgal...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
_Voyage_
aktív tag
válasz blint63 #1263 üzenetére
Írsz egy levelet a gyártónak, vagy márkakereskedésen keresztül intézteted, de nem ott rendeled meg, hanem ha megvan a kapcsolat, márkakereskedést megkerülve rendeled meg.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
tibi666
senior tag
válasz blint63 #1282 üzenetére
nézd, ha tudod, hogyan működik a teszt, akkor nem vezet félre.
aki tudatlanul áll hozzá, az valóban úgy láthatja, hogy valótlanok lehetnek az adatok.az meg, hogy valaki ncapra épít autót, vagy sem, szerintem mindegy. illetve mégsem, hisz valós helyzeteket szimulálnak. láthatod, hogy mennyivel masszívabbak, merevebbek a mai autók, mint a tíz évvel ezelőtt, nagyjából akkor kezdődött ez a törésteszt láz. elég csak megnézni néhány youtube videót, ahol egy mai renault modus, és egy régebbi (a biztonság etalonjának számító, jóval nehezebb) volvot eresztenek egymásnak. a kis renault gyakorlatilag letarolja a volvot.
szóval egyáltalán nem hülyeség ez.
a volvo nem vesz részt ebben? akkor miért van minden modellük letesztelve? az xc60 is, a c30 is, az s80 is, mind-mind új modellek és ott vannak az eredményeik.[ Szerkesztve ]
-
CYBERIA
őstag
válasz blint63 #1284 üzenetére
Én ehhez a témához annyit fűznék hozzá, hogy a valóságban egy 4 csillagos és egy 5 csillagos közül könnyen megeshet, hogy a 4 csillagos jön ki jobban egy ütközésből, az eltérő tömeget leszámítva is.
Nézzük a 2009-es év toplistáját:
1. VW Golf VI
2. Honda Insight
3. Toyota Prius
4. Hyundai i20
5. Toyota Avensis
5. Volvo XC60
5. Opel/Vauxhall AstraNyilván való hogy ha egy i20 megtalálna egy XC60-at, melyik jönne ki rosszabb állapotban az incidensből.
Valamint azt is megjegyezném, hogy az XC60 eredményét a gyalogosgázolás eredménye húzza le, ami egy frontális ütközésnél nem elsődleges szempont.
Az aktív biztonságot nem is említem, az összes többi a listából együttvéve nem tud annyit mint az XC60 egymaga.Ami még fontos az az, hogy a Volvo olyan helyzetekre is felkészíti az autókat, ami az Euro NCAP-nél nem szempont, pl. a jávorszarvas teszt.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tibi666
senior tag
válasz blint63 #1284 üzenetére
trükköznek a franciák?
nézzél szét a youtubeon, pl az első ötcsillagos autó a laguna2 volt.
az angolok megküldték fának is, ott is kiválóan teljesített.nem mondom, hogy tökéletes rendszer ez. pl. a legújabb változtatásai nem tetszenek se nekem, se sok szakembernek.
te mindent elhiszel, amit a gyártók mondanak? nem tájékozódsz, csak megveszed az alapján, amit mondanak?
-
CYBERIA
őstag
válasz blint63 #1305 üzenetére
Igen, ez a kép volt, nem tudom hova lett
Érdekes ez a szín, végül is nem is azzal van bajom az S60-nal kapcsolatban.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz blint63 #1307 üzenetére
1. Az eleje és a vége (oldalnézetből tűrhető, a rövid fart és a bunkerszerűséget leszámítva; arányaiban közelebb áll az S40-hez, mint egy középkategóriás szedánhoz).
2. Hol vannak a Volvóhoz illő motorok?Mi volt a tipped?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
LOTR
addikt
válasz blint63 #1323 üzenetére
a korábbinak 4,9 literes fogyasztása és 129 grammos co2 károsanyagkibocsátása volt
a mostanit még tovább csökkentették 4,5l és 119g-ravégülis mindkettőn van hangsúly, de ilyet, hogy a gyengébb motor drágább, mint az erősebb, számomra teljesen érthetetlen
One Ring to rule them all
-
CYBERIA
őstag
válasz blint63 #1335 üzenetére
Az ilyen számomra is érthetetlen.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
válasz blint63 #1335 üzenetére
nem tudom a skoda hogyan "párosít", én a renaultnál és a volvonál (ezekkel vagyok "szorosabb" kapcsolatban) ilyesmit még nem tapasztaltam, úgyértem a '90-es évek közepe óta fel sem merült, hogy extraként kellene megvenni az elektromos hátsó ablakemelőt...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
-
tkazmer
addikt
válasz blint63 #1461 üzenetére
sokkal kevesebb az egy távolságra levő merőleges felület, mint pl. egy személyautónál.
valószínűleg éppen azért, mert azt akarták bemutatni, hogy az ő rendszerük még így is működik.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz blint63 #1467 üzenetére
nem csak ők (a tv2) ment ki oda, hanem a fél világsajtó a felvételeket a crash test center 10. évfordulóján csinálták, amire volvoék akit tudtak elhívtak...
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
válasz blint63 #1474 üzenetére
Engem nem zavar ha van sok fokozat.
Kövezzetek meg, szerintem szebb a 9-5, mint az S60.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
LOTR
addikt
válasz blint63 #1481 üzenetére
vonatkoztassunk már el az általam leírt szituációról, tudnék írni most másikat is, de nem akarok, mert nem az a lényeg
bármennyire kicsi, de akkor is van valószínűsége annak, hogy a rendszer befékez, miközben a sofőr nem akarna és az vezet balesethez a sofőr hibáján kívül, amiért senki más csak az autót gyártó cég a felelős
ahogy fejlődik a technika és vele együtt az utazást és biztonságot segítő rendszerek és ezekkel együtt a mesterséges intelligenciák, úgy szerintem egyre nagyobb figyelmet fognak kapni ezek jogi következményei isa korábbi kérdésem pedig:
ez az automata lefékezősdi bármekkora sebességnél működik, vagy csak egy bizonyos sebességhatár alatt?One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz blint63 #1628 üzenetére
"városban jól teljesíthet a dízel, kellően erős és a váltó is jónak mondható, 100 felett persze elég gyorsan elfogy az erő"
ezt nem értem, egy 163le-s autó nem elég erős?
100felett elfogy?
mi a mérce, mihez képest kell nézni?
nekem vezetni ezt a 2.0 d3-at nem volt lehetőségem még sajnos, de a régi 163le-s 2.4es d5-öt vezettem párszor és ennek fényében csodálkozom ezen megnyilvánulásodonmilyen autókhoz vagy szokva? csak, hogy én is képben legyek
oké, hogy barichello annak idején valamelyik 450le-s ferrarit tesztelte és a végén azt mondta, hogy jó-jó az autó, csak gyenge... hát a ~1000le-s f1-es kocsikhoz képest jóhogy gyenge, de azért na....automata váltóra meg, nem mindenkinek jön be, egy bpi dugóban biztosan jó, de ennyi, egyelőre én sem vennék automatát
One Ring to rule them all
-
CYBERIA
őstag
válasz blint63 #1631 üzenetére
Két kérdésem lenne:
1. Mennyire érezted hosszúnak a váltó áttételezését?
2. Milyen fordulatszámtartományban toltad neki?APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz blint63 #1633 üzenetére
Én nem hogy hosszúnak éreztem, hanem konkrétan tudom hogy hosszabb, mint mondjuk a D5-é.
Amit „rövidnek” érezhettél, az inkább a motor, az ugyanis nem egy pörgős fajta, kifejezetten alacsony fordulatszámra lett hangolva, annak ellenére hogy 1 feletti a furat/löket aránya.
Ezért van az hogy hamar elfogy, papíron már 2900-nál leadja a legnagyobb teljesítményt, tehát hamar el kell váltani.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz blint63 #1636 üzenetére
Nem tudom, a hosszú áttétel elvileg kedvez a fogyasztásnak.
A +1 henger talán kevésbé, a kétliteresek szinte kivétel nélkül négyhengeresek szoktak lenni.
Vagy lehet az is hogy nem forrott még ki, ebben a formában ez újnak mondható.De az is lehet hogy ez most ilyen volt, egy másik lehet hogy valamivel kevésbé fogyasztana.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
runner 125
nagyúr
válasz blint63 #1640 üzenetére
Jaja, igaz. A padlóra 100%-ra emlékszem, h Focus, de a motor is úgy rémlett.
A fogyasztást 5-6 liter körül írják, noh most ő 50 elmúlt már, nem nagypapás, de nem is tempósan vezet. Inkább kímélően, ez a legjobb szó rá. Szóval 5 liter környékén biztos kijönne.
Azt mondod, h bevállalható ez a diesel? Vagy pl. van belőle 2 literes is, az milyen fejlesztés?
Köszi.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz blint63 #1642 üzenetére
Értem, köszi.
Megnéztem a 2 litereseket is, de sajna ezek már jóval drágábbak, mint a rászánt összeg. Kapni max. 3,3 környékén, de azokban 150k + km van. Egyik kikötés, h 100.000 alatt legyen. Ami meg alatta van, majd 4 milla.
Úh, nem tudom tényleg, h megbízzunk-e abban a motorban."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
CYBERIA
őstag
válasz blint63 #1687 üzenetére
Nekem kabriolet inkább a SAAB 9-3 Convertible tetszik ha a mostaniakat nézzük, a C70 nőies én meg férfi vagyok.
Mondjuk a belseje az tetszik.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
zsid
senior tag
válasz blint63 #1747 üzenetére
Hi! Hasonlót akkor láttam amikor kevés volt az olaj a váltóban ( S80 Geartronic-az olajhűtő nyomócsöve engedte az olajat ), én megnézném az olajszintet a váltóban. Ha jól emlékszem van nívó a betöltőnyílásnál.
Nekem a 4x írott lemezeket játsza a lejátszó,de a lemez gyártójára finnyás ( asszem a memorexet meg még valamilyet nem játszott).
A felnit meg elvitték,kereshetek tovább..
<tRucKdriFteR>
-
gaborbol
őstag
válasz blint63 #1801 üzenetére
A tulaj szerint ha ovatosan banok vele 9.5 -10 liter tarthato.
Ha bent copnek vele minden nap varosba pl DC, vagy Baltimore, akkor 15-16 lazan.Amit hozza kell tenni, nalunk szinte mindenhol autopalya es autout van, meg a varosba is ahol lakom is 70 km/h-as korlatozas van autopalyan meg atlag 105 Km/h.Szoval nagyon optimalis a fogyasztas. Eddig 80 kilometert mentem vele, 9.2-re hozta ki a computer, de az elozo kocsi (3.8 L V6) a legjobb esetben is csak 14 literes atlagokat csinalt.
Most, hogy nalunk felment a benzin mar 201 Ft literje, de allitolag nemsokara csokkenni fog
Szerencsere vicces arban van a nafta, mindig vigyorgok mint a vadalma ha tankolni kell,munkatarsaim meg szitkozodnak ,hogy 50 ft-ot ment fel a benzin ara 1 ev alatt, pedig ha tudnak... Mondjuk S80-80 literes tank, szoval fer bele.
[ Szerkesztve ]
-
tkazmer
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Noble Chair EPIC
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest