Új hozzászólás Aktív témák
-
Versus82
aktív tag
Hi,
nekem a 2007-es navim angolul pofázik, de maga a menük meg a kiírások mind magyarul mennek. Igen kb annyi a dvd a volvónál, de van torrent is a világon... (nekem eredeti van, mielőtt lehurrogtok )
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
CYBERIA
őstag
Hát ami azt illeti, a V50-hez is van 2.4-es, meg T5-ös benzines, meg D5-ös dízel, ezek mind öthengeres Volvo motorok. Még a C30-hoz is vannak öthengeresek.
De mivel Magyarországon vagyunk, nem tartom valószínűnek, hogy ekkora motort tegyenek a V50-be. Négyhengeres Volvo motor is volt, pl a T4, de a mostaniakkal nem tudom mi a helyzet.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
lajafix
addikt
nos a világ abban az irányba ment el, hogy nem képesek nagy testvér nélkül megélni a luxus/prémium autógyárak sem. (2 kiv erősíti a szabályt: Honda, BMW). Szerintem a Volvo a ford/pözsó 4 hengeresekkel az autói felét szereli minimum. Ez van, lehet sítrni hogy múlik el a világ dicsősége és hogy tűnnek el az igazi volvók.
Rock'n Roll
-
CYBERIA
őstag
Olyan nagy gond nincs ezekkel a PSA motorokkal. Csak az, hogy a PSA nem Volvo.
Annyira a nagy testvér sem biztosíték, lásd amerikai gyárak.SAAB-okról nehéz objektívan véleményt mondani, másik nagy kedvencem.
Ott az a baj, hogy elég régen piacon vannak a típusok, nagyon sürgős lenne az új 9-5 piacra dobása, de a GM úgy látszik késleltetni akarja.
A Volvo a praktikusabb, a SAAB a sportosabb, talán kicsit jobb a design.
Ott az 1.9 TTiD az FIAT származék, de nem baj, mert 180 lovas, 400 Nm. Érted, egy dízeltől...Ha valaki most akar SAAB-ot, akkor épp jókor, 1 000 000 környékén egész jó 9-5-ösöket adnak, talán a gazdasági válság, vagy mi az oka, nem tudom, de most nagyon olcsók.
Kb. ez a helyzet az 1. generációs V70-ekkel is.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Akkor jót mondtam?
Azon kívül, hogy kisebb a kompresszió, kisebb az égési nyomás is, ami szintén kisebb igénybevételt jelent.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Ugye nem a videón láttad?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
szerintem arra gondolt, hogy a videon ugye s80-ast linkeltem, te viszont a hsz-emre válaszolva a 850-esről kezdtél beszélni
a 850-es nekem se nagyon tetszik; valahogy az én ízlésemnek sokkal jobban bejönnek az újabb volvók, az új s80-astól kezdve, de leginkább az xc60. abból egyébként ma - gazdasági válság ide vagy oda - láttam egyet az utakonúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Versus82
aktív tag
faterom s80-a 2004-es (D5), 240 ezer km el, bármikor nyugodtan elindulnék vele egy földkörüli útra.
az ilyen dízeleknél én évi 50e km el szoktam számolni, akármit írnak oda. senki nem vesz dízelt ha évi 20-25 ezer km t megy csak.
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
Versus82
aktív tag
hát ha tényleg valós az a 100e km, azonnal meg kell venni azért voltak szétkopva mert a német autópályákon hasítottak 220-al, és volt bennük 250-300e km- 5-6 év alatt ezt simán belepakolják. a legtöbb autót németektől hozzák be, volvókat is. a német se hülye, ilyen kategóriában akkor vesz dízelt ha megy is vele. láttam német oldalakon nem egy olyan s80 d5-öt amiben 3 évesen 200e km volt...
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
tkazmer
addikt
azt azért ne felejtsük el, hogy az s40/v50 a 3-as bmw kategóriája (3 sedan/touring), míg méretet, árszabást és kényelmet, komfortérzetet tekintve az s60-as a 3-as és az 5ös bmw közé van pozícionálva (3-as bmw tetszés szerint helyettesíthető c mercivel, a4-el, IS-el, kinek mi tetszik )
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
amikor odakapcsoltam, éppen valami motoros műsor ment, úgyhogy ki is lőttem a tv-t, aztán végül '38-körül ismét bekapcsoltam, mert nem láttam, hogy motoros műsor lehetett volna az rtl-en, így az összehasonlítás utolsó 3 percét valóban elcsíptem
az rtl honlapon majd körülnézek, köszi a tippet!úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
Ez utóbbi önmagára és esetleges utasaira nézve még veszélyesebb.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Na most még azt tudni kell, hogy a négyhengeresekhez a váltó is más, mint az öthengeresekhez.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Na igen, valószínűleg valami jeladóhiba, az ilyesmi általában aránylag „olcsón” megúszható, tehát 5 számjegyű összeg.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
PotyaPetya
csendes tag
Hali! hibakódot olvastak ki a zay u-ba, de azzal nem jutottunk előre. a csövek, kábelek jók, megfelelő csatlakozási pontokkal, max tényleg valami jeladó lehet a ludas, ma lesz csere amivel ki lehet próbálni már arra is gondultunk, hogy a nagy turbónyomás (1,5 bar-t mértünk, ami gyanúsan sok..., és akkor valszeg a vezérlőelektronikába is belenyúltak, hogy megegye az emelt nyomást) "elfújja" a gyertyákat, mert érzésre olyan a megtorpanás, mintha nem gyulladna be az üzemanyag, aztáz pár másodperc múlva (mikor kicsit esik a nyomás), már minden ok... nem értem igazából, na mindegy, ma már talán kiderül és akkor wrrrooaaammmm-wrrrooaaammmm...
Hát nem derült ki, de annyi biztos hogy az esetek 99%ában 2500-3000 közötti fordulatszám tartományban csinálja, kb bármelyik fokozatban.
nem ért.
S60R - na és, ki figyeli a fogyasztást...
-
CYBERIA
őstag
A korszerűbb NFS-eknek sem lett jobb az irányítása szerintem (magáról a játékról meg ne is beszéljünk).
Parkoltam már 911 (997) mellé, hát megmondom őszintén elgondolkodtam rajta, hogy való-e nekem az ilyesmi, kb. derékig ért a teteje.
De ettől függetlenül, még ha be sem férnék, akkor is tetszik a boxermotor, a hagyományos forma, a kidolgozás, és a farmotor. Ezektől Porsche egy Porsche.
Szép a Cayman, de nekem mindig is a 911 jelenti a csúcsot.
tkazmer: biztos is, hogy jó.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
„a 911nek nekem csak az árával van problémám ”
Akkor neked a Cayman való
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Én a 2.4 szívó benzinesre gondoltam (B5244S). Az kereken 125 kW.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Hétvégén kiderül, eddig jókat hallottam
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Túl szimulátoros nem létezik. A legszimulátorosabb, ha élőben ott ülsz a kocsiban, tovább nem lehet fokozni
Én nem bánnám, ha még szimulátorosabb lenne, az a jó.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
:51,3 körül van a rekordom S60 Concepttel, S40 egy kicsit talán gyorsabb. Meg a 240 is, de azt meg nagyon nehéz irányítani.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Azt hiszem ez még Steve Mattin-féle formaterv. A hátsó rész elmegy, de elöl a lámpa és környéke elég átgondolatlannak tűnik.
Andie: Szép, nagyon! Milyen felni van rajta?
Kínaiakról annyit, hogy az a bunkó, aki elad nekik bármit, jelen esetben a Fordról lehet szó. Rovert is kár volt, ott sincs ahol volt.
Kínaiak részéről meg teljesen logikus, hogy így válság idején „fillérekből” felvásárolnak, amit tudnak. A presztízst leszámítva övék lesz a technika, övék lesz a design, övék a név. Gyakorlatilag minden, ami még hiányzik. De az biztos, hogy kínai Volvo nekem sem fog kelleni.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Azt jelenti, hogy valami történt, de még bármi történhet.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Kocka Volvo. Jól sikerült, messziről megtévesztő lehetne, ha nem hupikék lenne.
Időközben megjelent a kétliteres négyhengeres benzinmotor turbós változata. Az S80-nál elérhető pl. Hollandiában.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Nekem erről az a véleményem, hogy ez a motor nem hogy nem feleslegesen nagy, hanem ezzel inkább már alulmotorizáltnak nevezhető, azt meg részemről nem tartom szerencsésnek.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Az biztos, hogy ennél alacsonyabb fogyasztást már csak villanymotorral kiegészítve lehetne elérni (városban).
Az hogy mennyire sietősek szerintem nem hozható összefüggésbe sem ezzel a motorral sem a sebességhatárral, gondolj a T5 motorokra, az S60R-re, SAAB Aero-ra, a Koenigsegg-re, a svéd túraautó-bajnokságra vagy a ralira is.
„1.1-es 55le-s autóval is lehet menni 160-nal”
Közben meg pörög 6000-et. Egy ilyen motort esetleg egy Volvo 66-ba lehetne használni.Lehet közlekedni 20 kg/LE aránnyal is, ki kell taposni a belét - úgy elég ennyi is. Ez az S80 is menne 130 fölött 1.3-as dízellel.
De én ebbe a kocsiba alapmotornak is kb. 150 lóerős motort tennék, mert sem mazochista nem vagyok, sem a motor nem szeretem kínozni.
Persze 1.6-os dízellel is lehet a motort kímélve közlekedni, csak ilyenkor dinamikára gondolni sem szabad.
Azért egyszer megnéznék egyet 300 000 kilométerrel.Egyébként egy D5-tel miért kéne többet kockáztatni (rizikó), mint 1.6D-vel?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Más a vérmérséklet, de ettől még ott is szeretik (szeretnék) az erős autókat.
Abból kiindulva amit mondasz elég lenne a kicsi motor, csakhogy:
1.: a kis motort mindig fordulatszámon kell tartani, mert még az átlagos hétköznapi közlekedéshez szükséges erőt is csak úgy adja
2.: ebből kifolyólag sokat kell váltogatni, magasabb fordulatszámon hangosabb a motor, jobban is kopik
3.: az így méretezett motorban nincsen erőtartalék, amire azért néha napján szükség lenneMásfelől az ember (nyilván nem mindenki, de főleg a férfiak) olyan, hogy ha lehetőség adódik rá akkor szeret „menni” akkor is ha nem siet, itt sem a passzentos motor a nyerő.
Az előzés témában továbbra sem értek egyet. Azt feltételezed ha jól értem, hogy erősebb motorral az ember nagyobb kockázatot vállal előzésnél, mint gyengébb motorral.
Miért? Erősebb motorral nyilván elvállal az ember olyan szituációt, amit gyengébb motorral nem, de én ebben látok jóval nagyobb kockázatot, épp az erősebb motor előnyéből kifolyólag.
Az hogy nem jön össze az előzés ugyanúgy megeshet akkor is, ha gyengébb motor van az autóban, azt hiszem az előrelátó vezetés emberfüggő, erős motorral sem kötelező veszélyes előzésekbe kezdeni.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Egy 1,6-os Diesel egy alsó-közepes Peugeot-hoz (308) valóban jó lehet (ismerek is olyat akinek van ilyen), de az S80 jó három mázsával nehezebb annál, ami nagyon sokat számít.
Érdekesség, hogy a 2.0 HDi legújabb változata 163 lőerőt teljesít, de a Volvo-nál még mindig csak a 136 lóerős változat érhető el. Ezen a ponton megjegyezném azt is, hogy az 1.6 HDi is fejlődött, a legújabb változat 109 LE @ 4000 f/p helyett 112 LE @ 3600 f/p, 240 N·m @ 1750 f/p helyett 270 N·m @ 1750 f/p. Nyilván valamelyest kevesebbet is fogyaszt.
Rövidebb helyen biztos hogy kockázatosabb előzni, de akkor ilyen erővel egyáltalán nem is kell előzni, mert az meg még biztonságosabb.
Még mindig azt mondom, hogy józan ésszel az ember fel kell hogy tudja azt mérni, hogy mi mennyire kockázatos, erősebb motorral sem kell belemenni kockázatos előzésekbe.
Ismerni kell ahhoz a kocsi képességeit, hogy helyesen fel lehessen mérni a helyzetet, de ez csak megszokás kérdése, aki helyesen megtanulja kontrollálni az erősebb autót, az nem jelent lényegesen nagyobb kockázatot a többi közlekedőre nézve.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
A nagyon környezetbarát jelző szerintem semmilyen Diesel motorról sem mondható el, fogyasszon bármilyen keveset. A NOx és a korom az egyik legrosszabb a szennyező anyagok közül, ha a káros anyag kibocsátást nézzük. Megtapad mindenen, ráadásul rendkívül rákkeltő. A szálló por jelentős része innen származik.
Részemről akkor már inkább választom a 200 g/km széndioxid kibocsátást (a CO2 legalább nem mérgező), cserébe ültetek valahova két juharfát.Érték/ár arányban lehet jó maga az autó, de 10 milliót ekkora motorral nem fizetnék ki (ha lenne is ennyi pénzem) semmilyen más típusra sem.
A 2.4D 800 000 Ft-tal drágább, amiből lehet és kell alkudni, és ami azért mégiscsak egy épkézláb motor, ha már mindenképpen Diesel kell valakinek. Egy literrel többet fogyaszt, de nem annyival megy jobban.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
„új autó vásárlásakor lealkudsz az árból?”
Persze, Magyarországon ez így működik, Franciaországban például nem lehet és nem is kell.Nem tudom pontosan hogy vannak a támogatások Svédországban, de az biztos hogy elég sokan járnak bioetanollal, gondolom nem véletlen.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Sipi talán tudna mondani valamit.
Tibi: szerintem is kb. ezek az arányok.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Szerintem az van, hogy Magyarországon valahogy nem alakult ki az autóvásárlásnak kultúrája.
Az átlagos autó úgy néz ki, hogy szürke (esetleg fehér vagy fekete) festés - hogy használtan többet lehessen érte kérni - , alapmotor, alapfelszereltség + klíma.
Ja, és persze hitelre.Tudom én hogy Nyugaton több a pénz, de még így is azt mondom, hogy sokan vannak akik lehetőségeikhez mérten is a sz¤r¤bb változatot veszik meg. És ezzel nem azt akarom mondani, hogy mindenki agyonextrázott, túlmotorizált kocsival járjon! Csak azért legyen meg egy szint.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
aki rendesen vezet az gyors és lassú autóval is tud normálisan vezetni, bár a gyorsban meg van tartalék, de nem környezetkímélő és nem takarékos
a 185lovas d5 nem tudom mekkora károsanyag kibocsátással rendelkezik, egy s60asban kb 7.2-7.4-et eszik főként városban, de vegyesen használva. automatával. olyannyira szerintem az nem sok, főleg hogy egy 140lovas benzines simán megeszik 4-5 literrel többet...
az meg, hogy biztonságosabb vele közlekedni, szerintem leginkább azért lehet, mert könnyedén tudod vele a saját tempódat autózni. nem feszélyez senki más, ha nem tetszik az előtted haladó stílusa/sebessége, leelőzöd és kész. ha a mögötted lévővel van bajod, de nem akar megelőzni, lehagyod. autópályán nem szorulsz be kamion mögé, mert hiába jön a SUV 180-al a belső sávban, odalépsz neki, és mire utolérne, már te is 180-200-al tudsz haladni.
emiatt a vezetés sokkal stresszmentesebb lesz, tehát adott esetben sokkal megértőbb, figyelmesebb vagy (nem ütöd el a gyalogost, tudsz türelmes lenni, stb), meg úgy egyáltalán nem anyázol a másikra ha hibázik, hanem kineveted és otthagyod.
emellett ha tényleg sietned kell valahova, meg tudod tenni mások veszélyeztetése nélkül is (vagy legalábbis kevesebb esély van a balestre), mivel nem életveszélyes módon vágsz bele előzésekbe, illetve mivel az erős autókba jobb fékrendszereket is tesznek, hatékonyabban meg is tudsz állni.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Futás, futópályák
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Milyen TV-t vegyek?
- PlayStation 5
- Melyik tápegységet vegyem?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!