Új hozzászólás Aktív témák
-
tkazmer
addikt
válasz Versus82 #324 üzenetére
az s60-ast az 5-ös és a 3-as bmw közé lőtték be, mind árban mind egyéb szempontok szerint. a 3-ast inkább az s40-eshez hasonlítsd. (bár egy 2001-es s40 tapasztalataim szerint kényelmesebb, nem is kicsit, mint egy 2004-es vagy 2005-ös (pont ott volt egy nagy váltás) 3-as bmw)
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz Versus82 #327 üzenetére
a volvot nem igazán érdekelte, hogy a versenytársak mit hova sorolnak. eredetileg az s80 is nagyobb volt az 5-ösnél, mostanra már "hozzánőtt" a többi, illetve a volvo is másképp pozícionál.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
E-Maxx
tag
válasz Versus82 #364 üzenetére
Arra gondoltam, hogy esetleg az lehet a baj, hogy utoljára 5.8l helyett asszem 5litert tett bele a szerelő, mondta, hogy ez maximum pár ezer kilóméterrel kevesebbet kell menni.
De egyébként az lehet még a gond hogy a kötelező 30-as csere helyett, már 33 van benne azóta, ebből gondoltam, hogy esetleg egy 40.000-t kibír, de muszáj lesz mégis kicseréltetnem, mert fosok, nehogy baja legyen.
Egyébként amin meglepődtem, hogy ugyebár 6 és fél éves, és több 210000km van benne, de bemértük fékpadon, és még így is 190 egynéhány lóerőt tud leadni.
Szóval ennek nagyon örülök.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
-
-
tkazmer
addikt
válasz Versus82 #507 üzenetére
Az ECU upgrade mondjuk 1700€, a twin outlet exhaust system (pipe legalábbis s80 esetében csak v8-hoz van) 1000€, az air filter 100€. az első bigyóhoz nem tudok árat...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
-
CYBERIA
őstag
válasz Versus82 #527 üzenetére
Alacsonyabb fokozatokban (1-2, talán 3) korlátozó tényező, hogy ez is "csak" elsőkerékhajtásos.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz Versus82 #536 üzenetére
Én csak üvegnek hívom.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Sipi16
senior tag
válasz Versus82 #526 üzenetére
Az s40be 1.6-osat nem szabad venni. Még az 1.8 is gyengécske. Nekünk 2.0T van az már szépen mozgatja... Csak ne enne annyit...
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
LOTR
addikt
válasz Versus82 #593 üzenetére
azért mondtam, hogy szerencsével kevesebb km-est is lehet találni
használt autónál először úgyis festékvastagsgot kell mérni -úgy tudom, hogy kötelezően kell lennie minden autókereskedésben-, aztán ha az rendben van, akkor meg szervizben szgép megmondja (tizen néhány ezer ft-ért), hogy annyi km van e benne, mint amit az óra mutat, de szervizesek állítják, hogy egy ilyen motor 200e km-nél még nagyon jó, nyugodtan meg szabad venniOne Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz Versus82 #596 üzenetére
s60 d5 2003as 2004es forgalombahelyezéssel (meg ha jól emlékszem garázsban is állt jópár hónapot állítólag) szervizes számítógépes vizsgálat szerint is tavaly 100e km volt benne, de a kopásokból ítélve sem használhatták annyit, mint amelyikkel 200e km-t mentek el -szerintem leginkább ebből lehet következtetni, meg kell nézni, hogy mi hogy van elkopva, annak idején minium 50 volvot megnéztünk, és mind szana szét volt kopva (vagy fogalmazzunk úgy, hogy látszott, hogy azért voltak használva) az állítólagos 100-150e kmükkel
[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz Versus82 #598 üzenetére
persze, meg is lett véve
ez teljesen igaz is, ahol mindenhol autópálya van, ott nem gond naponta 100-200km-t beletenni, de én úgy értettem, hogy a belseje volt szétkopva (kormány, ülés, műszerfal, kárpit), nem pedig a motor, azt azért nem nagyon látni, olajfolyást meg pláne nem, még ha 250-300e km is van az ilyen motorokbanOne Ring to rule them all
-
Balázzs
senior tag
válasz Versus82 #594 üzenetére
Lehet élni fogok vele, ha arra járunk rokonlátogatóban. Ma néztem egy új v50et, nagyon szép (sajna az ára is) viszont ha minden összejön, közvetlenül a gyártól tudok majd rendelni
Azt hittem egyébként, hogy a v50 nagyobb, de kettőnknek elég is lenne még. Egyébként egyből egy xc60-ba másztam be, hát az vmi nagyon jól néz ki.
-
-
CYBERIA
őstag
válasz Versus82 #760 üzenetére
Jó reklám, hol találtad?
[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz Versus82 #791 üzenetére
Építenék, 10-20 évvel régebbi kocsiknál még működött a dolog, de egy zsír új V70-be már nem olyan egyszerű beilleszteni egyedi konstrukciót.
Az ár-érték arány nyilván sokkal jobb a saját (főleg ha az ember amúgy ért is hozzá), de ebben már a fejegységnek sincs DIN helye, szóval nem egyszerű dolog. A másik dolog meg az, hogy ez így dizájnban meg mindenben illeszkedik a kocsihoz, most egy akármilyen fejegységgel k* nehéz lenne összehozni a navigációt, meg a többi dolgot. Korábban nem voltam híve a gyári dolgoknak, de mostanában úgy vagyok vele, hogy sz@r megbontani egy ilyen kocsit, szóval inkább a gyáriból a legigényesebb menjen bele, mást nem tudok vele kezdeni. Már a mostani V70-em is valami lehetetlen darab, nem DIN szabványos Volvo csatlakozókkal, külső erősítővel, igen nagy munka átalakítani.Nem tudom milyen kocsid van, hány hangszóróval, de biztos, hogy ugyanarról a rendszerről beszélünk? Ez a „Premium Sound” audio rendszer 12 hangszóróval, 5×130W, 420 000 Ft a felár, + a „Kiegészítő mélysugárzó a csomagtér alatt” 2x130W, 135 000 Ft-ért.
Rohadt sok pénz, de egy 15 milliós kocsinál erre már nem szabad sajnálni, mert (szerintem) más lehetőség úgy sincs.Kettes Golfba, Škodába, meg ilyen régebbi kocsikba kellemes dolgokat összehoztunk, de azokat még lehetett faragni. Mostaniaknál még az alsó-középkategóriások egy részéhez (C30-hoz pl. nem) hozzá lehet nyúlni, de felette már nagyon integrálva vannak a dolgok, aminek megvan az előnye is, de foglalkozni már nem tudok velük.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz Versus82 #793 üzenetére
Az igen, az már tényleg elég komoly.
S60-ban még ki lehet kapni, de azon kívül már szinte mindenben a lebegő konzol van betéve, az meg egy „kicsit” más. Ez valami Alpine D-osztályú cucc, legalább is a premiumban.
...„én se értek hozzá, elvittem egy profihoz”...
Én szívesebben csinálnám magamnak, de mondom, ezeknél már nem olyan „egyszerű”, mint régen volt. Mondjuk a gyárinak megvan az az előnye, hogy a mélynyomó nem foglalja el a fél csomagtartót, hanem bele van integrálva. Persze biztos nem is szól úgy...[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz Versus82 #795 üzenetére
Igen, pont erre mondom, hogy nehéz ügy
Amiről tudok:
-DAB (feláras)
-CD, MP3, WMA
-AUX, USB, BlueTooth (feláras)
Így leírva nagyjából elég, mondjuk WAV, FLAC és APE még jól jönne.Persze ez az egész csak gondolat szintjén kezelendő, egyelőre messze vagyok attól, hogy zsír új V70-em legyen.
Gáborgyerek: „This light will come on at 7,500 mile (12,000 km) intervals, after 750 hours of driving or after 12 months, whichever occurs first, to remind the driver that the service interval has been exceeded. The light will stay on for 2 minutes after start until reset by the servicing retailer.”
Szerintem inkább szervizbe vidd, valószínűleg épp aktuális egy olajcsere, vagy valami.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Andie
őstag
válasz Versus82 #1001 üzenetére
Természetesen nem kispályás a D5 sem, ne érts félre. Magamra értettem, hogy -aki ismer itt Ph-n - az tudja, nem érem be dizellel
Nem voltam most pár napig netközelben, elnézést, hogy nem válaszoltam a kérdésekre.
2.4T motor, 5 hengeres, ez 200 lovas. A T5-ös a 250 lovas. Egy cimborámnak van R, az 300 - na az már üt
Fogyasztás? Természetesen nem azért vettem ezt, hogy sopánkodjak a benzinkútnál, igy aztán nemnagyon nézegetem a fogyasztást. És nem is használom napi többszáz kilómétert, ide-oda futkosásra van asszonynak egy kis fiatja.
Vegyes használatban bőven megvan a 12 liter eddigi tapasztalataim szerint, csak autópályásnál meg kb 10,5 -re jön ki, 150-el közlekedve.Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999
-
Andie
őstag
válasz Versus82 #1021 üzenetére
Szép szép!! Mostmár legalább látom, milyen lenne színre fújt diszlécekkel. Bár igazából nehéz eldöntenem, melyik a jobb.
Csütörtökön az M5-ön Szeged felé elment mellettem egy fekete S60, sötétitett üvegekkel, kicsit lassitott, átintett, majd elhúzott, és vészvillogott párat. Melyikőtök volt??
Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999
-
CYBERIA
őstag
válasz Versus82 #1084 üzenetére
Mivel mostani S60 nincs is...
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
-
CYBERIA
őstag
válasz Versus82 #1093 üzenetére
Természetesen jó a 120 LE/l, de a videón valami 360 lovas változat látható, ami már inkább 144 LE/l.
De azt írja, hogy „Now the Volvo have 450hk, more info: www.bogge.se”.Ne feledjük, turbómotorról van szó, a határ majdnem a csillagos ég.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt