Új hozzászólás Aktív témák
-
pojakcs
senior tag
Azért egy D5-tel szívesen szántanék.
Üdvözletem a funclubnak, magam is fertőzött vagyok. Kezdődött úgy 15 éve egy 760GLS-sel. Igaz hogy szekercével faragták a formatervet, de 2.8-as V6-os dorombolt benne, és vitte mint a rongyot. Utána volt egy eltévelyedésem, egy 524td, de immáron 7 éve egy 850-esem van. 2.4-es benzines, 20 szelepes, 170 lú, automata. Lassan 14 éves ,de köszöni szépen ,jól van. Szerintem ma is megállja a helyét a sok új műanyagautó között.
Mostanában szoktam nézegetni a hasznaltauto.hu-t, gondolkodom némi fiatalításon, de a márka biztosan marad.Üdv: Csaba
-
pojakcs
senior tag
válasz péter007 #117 üzenetére
A minőség vitathatatlan. Az első Volvómat 16 éves korában adtam el, úgy 5 évig használtam. A jelenlegit 7 évesen vettem, most 14 lesz. Komolyabb műszaki problémám egyikkel sem volt. Drága hozzá viszonylag az alkatrész, de nem nagyon kell semmi a kopó dolgokon kívül. Biztonságos, kényelmes, jó érzés reggel beülni a kocsiba.
Üdv: Csaba
-
pojakcs
senior tag
Ma voltam dolgozni egy márkatársnál. Egy 24 éves 240-es dízelt használ építkezős autónak napi használatban. Az autó korához képest egész jó állapotban van, és a tulaj is meg van vele elégedve. Ha majd egyszer kidől alóla, akkor sem gondolt más márkára. Meg tudom érteni.
[ Szerkesztve ]
Üdv: Csaba
-
pojakcs
senior tag
Valaki esetleg nem vágyik egy jó kis 850-es vasra? [link] Prohardveres fórumtársaknak kedvezményesen eladó!
Üdv: Csaba
-
pojakcs
senior tag
Szerintem nem igazán normális állapot ,ha ennyire fogy az olaj a motorból, sürgősen nézesd meg egy normális szerelővel! A hiányzó olajat is töltsed fel ,mert károsodhat a motor. Nem tudom mennyi kilómétert futott az S60-sod, de tippre lehet hogy a turbó "kopása" miatt kajálja az olajat. Gázadásra kékes füst a kipufógóból? Mert akkor a motorban ég el éppen az olaj.
Üdv: Csaba
-
pojakcs
senior tag
Ha szerelő lennék ,lehet hogy én is tudnék ekkora marhaságot mondani. Utána meg majd hozzad generálozni a motort hozzánk, hisz az nekünk jó üzlet.
Az olajcserén spórolni, nem jó jel az álmoskönyv szerint. Eddig egy 850-es benzinesem volt, 10 ezrenként cseréltem, nem is volt semmi baja a motornak kb. 300000km futásteljesítmény után sem. Most egy V70-es dieselem van, ez is megkapja 10ezrenként a friss olaját. Nem szeretek motort generáloztatni.Üdv: Csaba
-
pojakcs
senior tag
Üdv: Csaba
-
pojakcs
senior tag
Nekem sima 2.5 20V 170LE-s verzióm volt. A legalacsonyabb fogyasztásom 9L volt. Ezt hosszú úton max. 90-100km/h tempóval lehetett produkálni. Átlagban ,vidéki használat mellett, 9.5-10L volt a fogyasztás. Gondolom, a T5 ennél egy kicsit többet fogyaszt, ha tolod neki.
Üdv: Csaba
-
pojakcs
senior tag
-
pojakcs
senior tag
Üdv: Csaba
-
pojakcs
senior tag
Sziasztok!
Egy apró kis problémám van a V70-esem klímájával. Konkrétan a bekapcsolás után pár percig hűt, utána nem.
Ma egy kicsit nézegettem. A klíma reléje szépen behúz - elenged az indítás után. Ilyenkor hallani is a kompresszor kuplungjának kapcsolását, csattan egyett. Ekkor működik a hűtés. Később nem zár a kulung, pedig a relé folyamatosan húzva van, és nem hűt a klíma.
Nincs valami tippetek, hogy mi lehet a gond?Üdv: Csaba
-
pojakcs
senior tag
válasz CYBERIA #1053 üzenetére
Automata klíma, de letekertem 18 fokra, ablakok lehúzva, kinnt 26 fok. Elindítottam az autót itt az udvarban ,biztosíték táblán kikerestem a klíma reléjét. Először szépen meghúz a relé, majd elenged, és ismét meghúz, így játszik. Ezt követi a kuplunk is. Ilyenkor hűt rendesen a szerkezet. Mondjuk nekem ez is gyanús, miért nem folyamatosan húz a relé?
Kb. 5 perc múlva a relé folyamatosan húzva, és a kuplung nem húz össze, nem is hűt semmit.
Egyik ismerősöm gázhiányt tippelt, de akkor miért hűt 5 percig?
Nem értem. Újabb 5 perces működésre csak több órányi kikapcsolt klíma után lehet rábírni a rendszert.
Feszültséget nem mértem, annyira nem szedtem szét az autót.[ Szerkesztve ]
Üdv: Csaba