Új hozzászólás Aktív témák
-
tkazmer
addikt
ford dízel amerikából...nos hát ilyen kétlem, hogy létezne, amerikában nem is forgalmaz dízelt egyik európai márka sem tudtommal, olyan rossz minőségű arrafelé a gázolaj..
a második turbó valóban nem lenne egy rossz dolog, remélem dolgoznak rajta.az xc70-es valóban nem rossz, bár belül még nem volt szerencsém megtapasztalni, hogy milyen. a v40 óta az első kombi volvo, amit tetszik, sedan párti vagyok.
a tárcsafék szerintem több is van/db, mint egy százas, a volvonál 100-asért motorháztetőt vesztegetnek, nem tárcsaféket[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
nem tudom sajnos, csak olyan 3-4 éve anyám összetörte apám volvóját, és 100 körül volt a motorháztető (márkaszervíz nyilván, a többi nem tudom mennyiért és mit csinált volna, ők cseréltek). Tárcsaféket szerencsére azért nem kellett cserélni.
Mondeóra mennyi a motorháztető? Ha azt ismerjük, akkor csak ki lehet találni a volvós fék árát..
Ja, mégegy dolog, szerintem a 3.2es benzineshez (előre legalábbis) hűtött tárcsaféket adnak nem? Mert 2 éve még a d5-mellé is azt adtak...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
pojakcs
senior tag
Azért egy D5-tel szívesen szántanék.
Üdvözletem a funclubnak, magam is fertőzött vagyok. Kezdődött úgy 15 éve egy 760GLS-sel. Igaz hogy szekercével faragták a formatervet, de 2.8-as V6-os dorombolt benne, és vitte mint a rongyot. Utána volt egy eltévelyedésem, egy 524td, de immáron 7 éve egy 850-esem van. 2.4-es benzines, 20 szelepes, 170 lú, automata. Lassan 14 éves ,de köszöni szépen ,jól van. Szerintem ma is megállja a helyét a sok új műanyagautó között.
Mostanában szoktam nézegetni a hasznaltauto.hu-t, gondolkodom némi fiatalításon, de a márka biztosan marad.Üdv: Csaba
-
tkazmer
addikt
egy 1500+ kg-os renault espace 140 lóerős verziójához hasonlóan képzelem el(a renault erősebb, könnyebb, de sokkal nagyobb a légellenállása), és bizony azzal van esély arra, hogyha mész 130-al, akkor beszorulsz egy kamion mögé, mert nem tudnál elég gyorsan mondjuk 160-ra gyorsulni ahhoz, hogy egy kóbor bmw-s ne csapjon el hátulról.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
világos, hogy az ő hibája, ezt nem is vitattam, de minimum nem tudom folytatni az utazásomat. amikor pedig nem csak én vagyok az autóban, akkor meg pláne nem olyan jó dolog több ember életét kockáztatni néhány marha miatt
(#275) AMD Power
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
109 lóerő, 13-14 mázsához nem sok, de el lehet vele közlekedni.
LOTR: T5 annyit biztos kibír, mint a D5, ha nem többet.
Olyan nagyon sokkal többet nem forognak, a D5 5000-nél tilt, a T5 meg 6000-nél.
Olyan nagyon pörgetni sem kell, mert a 320 Nm már megvan 1500-nál.E-Maxx: hívd fel Seres Károlyt!
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
LOTR
addikt
-
CYBERIA
őstag
A Renault nem lenne hülyeség, igazából ebben a presztízs kategóriában ők nincsenek jelen, a Vel Satis nem túl sikeres, a Laguna meg kicsit lejjebb van (a Nissan, illetve Infinity meg csak részben az övék, ráadásul kicsit az is más osztály, utóbbi Európában nem annyira elterjedt). Ráadásul az eredeti cégben, Volvo AB-ben van kb. 20% részesedésük, ha ez valamit számít.
Ellenérv az, hogy a Renault sem a konzervativizmusról híres.Én megvenném, de nincs annyi pénzem.
Régebben volt Audi, Mercedes-Benz 5 hengeres diesel, meg talán VW, manapság nem tudok róla.
Épp mostanában olvastam, hogy a GM meg akarja szüntetni a SAAB-ot, hát kösz, a piszkos, a kapitalista.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Az akkor is kamu, hogy azért nem fogy elég Volvo, mert túl sok az utcán a régi működőképes.
Én annyi különbséget látok a Ford és a Renault közt, hogy a Renault legalább európai gyártó, valamint jelenleg stabilabb az anyagi helyzete, mint a Ford-nak. Épp a napokban olvastam, hogy a Ford eladja a maradék Mazda részvényét, aztán pár nap múlva meg azt, hogy valamelyik franciaországi üzemét adja el. Nagy sz*rb*n vannak, az összes amerikai gyártó. Szóval valamennyi realitása van annak a dolognak, hogy a Volvo gazdát cserél.
Csak ne legyen ázsiai az új tulaj, mert azt szintén az öreg Volvósok szívnák meg.A FIAT technikai annyira nem látszik a mai SAAB-okon, ami meg van, az inkább előnyére válik, a TTiD elég jó motor.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Itt linkeltem.
Kb. ez az utolsó esélye, meg nehogy már pont a SAAB legyen az első autógyár, akit tönkretett a válság, mert akkor jól kezdődik, mondhatom.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Ennyi erővel felsorolhatjuk a GM-on belüli összes márkát. De még azok közül az Opel az egyik legsikeresebb.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
E-Max
tag
Nem suzukira kell gondolni.
Vectra, C5, Mondeo, stb....
Hallottam, és azzal egyet is értek, hogy akinek újonnan ilyen kocsira fussa, fizessen, de akinek nincs....
Na, többek között ezért is nem iratjuk át itteni cég nevére 740i-t...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
-
CYBERIA
őstag
Az van, hogy amennyivel erősebb az autó, annyival többet is fizet teljesítményadót/súlyadót.
Másfelől az üzemanyagon is elég sok az adó, nyilván az erősebb autó többet is fogyaszt általában, tehát ott is az erősebb nagyobb bevételt jelent. Tehát az ami most van, az nagy lehúzás, de legalább valamennyire igazságos.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
„1. A súlyadó és a teljesítmény között elég gyenge a korreláció.”
Mert? Ahányszor erősebb az autó, annyiszor nagyobb az adója, nincs semmilyen ugrás benne - feltéve, hogy azonos korú autókról beszélünk. Ezzel szerintem nincs probléma.2.
Nem értem, hogy mit kompenzálnak ezzel, ha valaki másfélszer több üzemanyagot vesz, az másfélszer annyit fizessen, ne háromszor. Szerintem.„Nem igazságos rendszer kell, hanem működő. Ez nem ilyen lesz, minden erősebb autó szlovák cégtulajdonban lesz.”
Ezzel egyetértek.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Ebben az esetben teljesen nyugodtan meg is szüntethetik a teljesítményadót, és helyette az üzemanyagra tehetnek többet. Mondjuk literenként 10 Forintot.
Különben meg én jelenleg nem a teljesítményadót sokallom, hanem a kötelező biztosítást.
Évi 70 kiló felett van úgy, hogy szinte a legolcsóbb biztosítónál vagyok.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
„A lóerő fogyasztást...”
De az meg nem tudom, hogy mi lehet.Ha a fogyasztást akarják adóztatni, akkor annak vonatkozni kell a 63 lóerős autókra is. Ezzel egyszerre ösztönöznék az embereket arra, hogy kis fogyasztású autóval járjanak, és arra is, hogy minél kevesebbet vegyék igénybe az autót.
A fogyasztás mértékegysége a liter, úgyhogy muszáj lenne literenként többet fizetni, ha tényleg a fogyasztást akarják adóztatni.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Akkor ez a dolog nekem nem tetszik
Előbb a szja-t, meg a mindenféle támogatásokat kéne rendbe tenni, aztán/azzal_egy_időben jöhet ez.Nagyon örülök, hogy olcsóbb lesz a gyorshajtás, mert lehet hogy beleszaladtam egy mérésbe. Vasúti átjáró háromcsíkos táblájánál kb. 60-65-tel mentem át.
A CONTROLL feliratú furgon vajon azt mérte?APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz lajafix #1224 üzenetére
Olyan is előfordulhat, de az biztos hogy ha akármilyen külföldi rendszámmal látok kocsit (jó, mondjuk pl. az ukránt leszámítva), az biztos hogy komolyabban néz ki, mint amiket magyar rendszámmal.
#1221 _Voyage_: Egy S80 esetén 85 000 Ft. Lehet, hogy majd' 3 hektoliter gázolaj ára, de amikor odakint van -10°C, akkor már azt fogod nézni, hogy de k¤rv¤ jó, hogy 1 percen belül már nem a hideg ülésen ülsz. Szerintem adott esetben megér annyit, hogy ne fázzon fel az ember. Én nem vagyok érzékeny rá de jól esik, ilyenkor minden pénzt megér.
Vannak olyan extrák mint pl. a xenon fényszóró, ami akkor sem kéne ha fizetnének érte, de bizonyos dolgok annyira fontosak számomra, hogy a megléte fontosabb, mint az hogy hány hónapig tankolok az árából. Persze ez is olyan dolog, hogy inkább hosszú távon éri meg, aki 10 év alatt leamortizálja, vagy ugyanennyi ideig a banké a kocsi (esetleg a két dolog együtt), annak nem érdemes komoly összegeket erre szánni.#1222 LOTR: na most én erre azt mondom, hogy aki hitelre vesz kocsit 0% kezdővel, annak a mérlegelőképessége alapból erősen megkérdőjelezhető.
#1224 lajafix: saját maguk alatt vágják a fát, minél több segítséget kap Kína, annál előbb válik konkurenciává, és azon többet fog veszíteni a Ford is, mint amekkora bevétele az ilyen üzletekből származik.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz lajafix #1249 üzenetére
Dehogy veszek én annyi hitelre autót, mint amennyit manapság szeretnének, hogy felvegyek. Egyébként is minden bizonnyal inkább egy ilyet választanék ennyiért, mint 3,5 millió névleges áron kínált 1.4-es octaviat. (Mondjuk a futásteljesítmény gyanús és ez az ügyvéd tulajos hülyítés gyanút kelt bennem.)
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz lajafix #1256 üzenetére
És úgyanígy levezetheted a várható szervízköltség 600k-ra becsülésének tételes bontását. Részemre megfelel ha a bárdi alkatrészköltségeivel számolsz.
Hihetetlen,hogy bárhol "találkozunk" te vkit vagy vkiket mindig kioktatsz és naná,hogy csak te mondhatod meg a tutit.
Közben úgy látom, hogy a nagy számok törvényeire hagyatkozól, amiben van is igazság. Tiszta sor... 22 éves kocsira költeni kell és minden megy benne szarrá. Az érem másik oldala,hogy mire nem kell költeni. Egy új autóra évente minimum 50k az évenkénti minimum egy szervíz, hogy a garid megmaradjon. És ott többnyire 10-15k az "anyagköltség", az olaj, szűrők stb. És annak semmi baja. A többi rész az a "megnézik a computerrel van-e valami baja". Szóval ne mond, hogy a fenntartása több, ha karban van tartva a gép. Esetleg a valószínűsége, hogy hamarabb meghibásodik valami. Bár a mostani fogyasztói társadalomban, melyik autónál nem fordul elő, legyen az új vagy régi. Minden attól függ, hogy kifogtál-e egy többnyire rendszeresen karbantartott példányt vagy ráb.sztál.[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
_Voyage_
aktív tag
válasz lajafix #1256 üzenetére
Azt kihagytad, hogy elektronika mentes autóra.
Kb annyit kell költeni, hogy 150k km után turbócsere. Illetve a szokásos apró-cseprő kopó dolgok.
Megmernék esküdni rá, hogyha a turbót leszámoljuk, éves szervízköltség maximum 100k alatt van, olajcserével együtt.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz lajafix #1265 üzenetére
Motor nagygenerál csak akkor kell, ha kopott minden.
Korrozió képet alapján kb ki van zárva.
Váltót is fölösleges felújítani, max ha beszarik, akkoris megvan 100-ból, és utána megy legalább 5-10 évet.
Futómű talán a legvészesebb, ha pesten van használva, arra lehet, hogy kell költeni többet, amúgy nem.
Olajcsere meg kopó alkatrészek ugyan annyi, mint máshoz, 15 ezrenként meg olyan sok minden nem kell bele.
23 évesen meg még felesleges OT legyen, az majd 10 év múlva ráér.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
CYBERIA
őstag
válasz lajafix #1333 üzenetére
Pedig a mai világban csak a csúcsminőséget vagy az olcsó árut lehet jó haszonnal eladni.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
-
-
Weareus
addikt
válasz lajafix #7145 üzenetére
A probléma az, hogy a mindkét fél jól jár jelen esetben két egymást kizáró tényező. Mindkét fél itt csak akkor járhat jól, ha a szóban forgó paraszt (ti. a tulaj, azaz jelen esetben én) aláfekszik és megoldja, míg közben a szerelő egy olyan kuncsaft autóját szereli, akiben ilyen hozott alkatrész opció fel sem merül, de ez esetben a nevető harmadik nem biztos, hogy ő lesz.
Egyet értsünk meg: számos próbálkozás, szerelőváltás és átb@sz@rintás elszenvedése után (barátok, rokonok által mesélt gátlástalan szerelők húzásait egyenlőre le sem írom...) vettem egy mély levegőt, meg egy Volvo-s szervizkönyvet és elkezdtem szerelni. Azóta (amit lehet: olaj, gyertya, vezérlés, féktárcsa, trapéz, műszerfal cseréje, etc.) "szerelő" nélkül oldok meg. Persze műhely és komolyabb szerszámok, célszerszámok nélkül mindent nem lehet.
Példa: váltóolaj-csere. Szerviz: xy olaj kell bele. Én: ok. Ár? 5000 ft az olaj. Mondom ok, de az olajat én hozom. Séta autósbolt, olaj megvesz 3000 ft. Szerelő: ez nem a belevaló olaj.
Te most azt hiszed, ez a példa téged igazol. Pedig nem. Hagyok időt gondolkodni.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.